Novinky
Stale se ohanime prebiranymi tresty a omezenimi ze zahranici. Ale proc nekdy neprebereme i rozumne nastavene pravidla?
Kdyz jsem sel prihlasovat auto v Mnichove, probehlo to nasledovne😒br /> - dostal jsem poradovy listek
- po cca 20min (za tu dobu odbavili cca 12lidi) jsem se dostal k urednikovi
- za 5min jsem odchazel s cipovou kartou k automatu, kde jsem zaplatil za vyrizeni a dostal potvrzeni.
- s timto jsem se odebral k jednomu (z nekolika) vyrobcu RZ primo v budove dopravky
- zde mi vylisovali znacky, kdy cely ukon trval zase kolem 5min
- se znackama jsem si zasel na informace vyzvednout vsechny ostatni dokumenty, ktere mezitim urednik dokoncil.
Dohromady jsem tedy na uradu nestravil o moc vice, nez pul hodiny a vse probihalo bez sebemensich problemu a zadrhelu. Neco podobneho bych mohl prohlasit i o TUV prohlidce... nehledali za kazdou cenu za co by me vyhodili. Na drobne nedostatky (27let stare kabrio na vikendy), ktere u takto stareho vozidla ceka kazdy, upozornil. Celkove pochvalil jako dobry zaklad pro budouciho veterana a rozloucil se s usmevem a se slovy, ze se uvidime zase za dva roky...
Kdyz jsem sel prihlasovat auto v Mnichove, probehlo to nasledovne😒br /> - dostal jsem poradovy listek
- po cca 20min (za tu dobu odbavili cca 12lidi) jsem se dostal k urednikovi
- za 5min jsem odchazel s cipovou kartou k automatu, kde jsem zaplatil za vyrizeni a dostal potvrzeni.
- s timto jsem se odebral k jednomu (z nekolika) vyrobcu RZ primo v budove dopravky
- zde mi vylisovali znacky, kdy cely ukon trval zase kolem 5min
- se znackama jsem si zasel na informace vyzvednout vsechny ostatni dokumenty, ktere mezitim urednik dokoncil.
Dohromady jsem tedy na uradu nestravil o moc vice, nez pul hodiny a vse probihalo bez sebemensich problemu a zadrhelu. Neco podobneho bych mohl prohlasit i o TUV prohlidce... nehledali za kazdou cenu za co by me vyhodili. Na drobne nedostatky (27let stare kabrio na vikendy), ktere u takto stareho vozidla ceka kazdy, upozornil. Celkove pochvalil jako dobry zaklad pro budouciho veterana a rozloucil se s usmevem a se slovy, ze se uvidime zase za dva roky...
Ale já jsem u nás neměl jinou zkušenost, snad mimo to, že mi značky dala hned a nečekal jsem na vylisování. Přišel jsem, vzal lístek, vypsal formulář a byl na řadě, předal papíry, počkal 5min a vypadl s malým TP a značkama.
Stejně tak na STK se 43 let starým autem..hlavně chtěli aby to brzdilo svítilo a houkalo. Upozornili mě na mírný únik oleje a volnější čep řízení. Auto prošlo jinak bez problémů. Čep jsem nechal vyměnit.
Asi hodně udělá náhoda
Stejně tak na STK se 43 let starým autem..hlavně chtěli aby to brzdilo svítilo a houkalo. Upozornili mě na mírný únik oleje a volnější čep řízení. Auto prošlo jinak bez problémů. Čep jsem nechal vyměnit.
Asi hodně udělá náhoda
Ono v tomto pripade, kdy bych chtel treti znacku, tak nemam sanci to vyresit v ramci jednoho pobytu v CR. Protoze na vyrobu znacky je 30dnu.
Osobni zkusenost s malym odborem dopravy mam vybornou, ale ve velkych mestech to byva vyrazne horsi (V CR).
Co se tyka STK, mam auta ve stavu, kdy se snazim mit vse v TOP stavu (vzhledem ke stari vozidel) a nemivam problem.
Ale par znamych uz problemy mely i kdyz k autum pristupuji podobne. Naposledy zkusenost jednoho, kdy mu auto nebyli schopni nacist na emisich (stare kabrio od Forda), ktere ani nacitat vlastne dle pokynu nemaji/nemusi.
Bohuzel je to i o pristupu lidi u nas, kdy se dost lidi snazi se vsim vydrbat. Pokud nemam auto v dobrem stavu, snazim se ho dat co nejdrive do stavu, kdy se s nim nebudu muset bat vyjet na cestu ja nebo mi blizci. Podobny pristup tad yvidim i u rodilych Nemcu (to rodilych je dulezite)
Osobni zkusenost s malym odborem dopravy mam vybornou, ale ve velkych mestech to byva vyrazne horsi (V CR).
Co se tyka STK, mam auta ve stavu, kdy se snazim mit vse v TOP stavu (vzhledem ke stari vozidel) a nemivam problem.
Ale par znamych uz problemy mely i kdyz k autum pristupuji podobne. Naposledy zkusenost jednoho, kdy mu auto nebyli schopni nacist na emisich (stare kabrio od Forda), ktere ani nacitat vlastne dle pokynu nemaji/nemusi.
Bohuzel je to i o pristupu lidi u nas, kdy se dost lidi snazi se vsim vydrbat. Pokud nemam auto v dobrem stavu, snazim se ho dat co nejdrive do stavu, kdy se s nim nebudu muset bat vyjet na cestu ja nebo mi blizci. Podobny pristup tad yvidim i u rodilych Nemcu (to rodilych je dulezite)
No ja ked som prihlasoval auto v AT, tak som zasiel este na prepravnych znackach do poistovne ktoru som si vybral, nechal im tam papiere aj s autom, a isiel sa najest. O dakych 20-30min mi pipla sms-ka, ze vsetko je vybavene. Po dobrom obede som sa vratil do poistovne, a tam ma uz cakalo auto aj so znackami, technicaky, a poistna zmluva...
Jak to tak čtu,jak vysokou pokutu bych měl dostat za podomacky vyrobenou SPZ na nosič kol,dokonce ztratu řidičaku,tak muzu jen konstatovat,ze tady je buzerace na vysoke urovni.Asi to bude tim,ze jsme na to byli zvykli z dob komunismu..Strana a vlada nařidila a tak to bude. Mozna to muže byt i tim,ze jsem teměř 30 let žil v USA a tam takove ptakoviny nikoho nezajimaly.
Nejednoduší je někde objednat a nechat vyrobit a starosti jsou pryč, jako třeba zde: https😐/viprz.cz/
Co se týče cen poplatků, tady jsme dražší než na Západě. V Německu stojí značka na přání 40€, tady stojí min. 2x5000,- Kč.
A kdybyste chtěl i značku na nosič auta, které má RZ na na přání, tak se neplatí 600,-, ale dalších 5000,- Kč. To mnoho majitelů značek na přání neví a pak se diví, že musí vypláznout další pětku za značku na nosič...
Nepomohlo ziadne vysvetlovanie, ze je to blbost, ved nosic si mozem aj pozicat. Bol to skratka typicky stary, brunatny policajt, prechlastany a tupy ako poleno, s ktorym nepohol ziaden argument...