Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Paříž 2018

Autosalon Paříž 2018

Starší ročníky

Autosalon Ženeva

Autosalon Frankfurt

Další autosalony

Informace

Pařížský autosalon, oficiálně Mondial de l'Automobile, patří jako již tradičně mezi největší automobilové výstavy světa na světě, navíc je i jedním z nejstarších, koná se již od roku 1898, v posledních letech se termínově střídá s frankfurtským autosalonem. Letošní ročník se však potýká s nižším zájmem vystavovatelů. Na akci tak bude chybět Volkswagen, Nissan, Volvo a další klíčové automobilové značky. Místo toho bude dán větší prostor novým technologiím nebo motocyklům, a to v rámci přidružených výstav Mondial de la Mobilité a Mondial de la Moto. Letošní ročník se koná od úterý 2. října do neděle 14. října s tím, že první dva dny jsou určeny pro odbornou veřejnost, pro běžné návštěvníky bude výstaviště Porte de Versailles otevřeno od čtvrtka 4. října, a to od 10:00 do 20.00, ve vybrané dny bude otevírací doba prodloužena do 22:00. Ceny lístků začínají na devíti eurech (cca 225 Kč) za lístek s dopředu vybraným datem návštěvy.

Termín

Kdy: 4. - 14. 10. 2018

Kde: Paříž, Francie, výstaviště Porte de Versailles, 1 Place de la Porte de Versailles, 75015, vzdálenost z Prahy 1.000 km, z Brna 1.170 km

VSTUPENKY https://tickets.mondial-paris.com/uk

Zpět na článek

Škoda Vision RS odhaluje budoucnost modelů RS i nástupce Rapidu

30 komentářů

asaren
Takhle by to mohlo i zůstat, ne? Jako futuristický koncept to nevypadá!!! Mně se libi!!!
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Je to určitě originál, ale nemůžu se zbavit dojmu, že zadek mi zbytečně moc evokuje design Volva a jeho kompaktů. Jinak :yes: za originální zadní lampy.
V*o*j*t*a
Škoda, ŠKODA, že to takhle vypadat nebude...
Avatar - Bubáq
Bubáq
... ale jen v případě konceptu. Pokud bude sériové auto vypadat jako na "špionážních snímcích" z D1, pak to bude opakovaný případ známé Frustrační Kompozice: po nadějích přichází zklamání.
Koncept je veskrze povedený a s vděkem kvituji, že to není SUV "nebo tak něco....".
kaiserlábus
na prodejně. >😒]
PowerHouse
má to víc žebrování, tím je u čtenářů auto.cz větší úspěch.

Nelíbí.
Není tam místo pro koleno u vnitřního panelu.
Já toho u Škodovky vydržím hodně, ale tuto novinku opravu ne.
topten
me u aut diky hybridu spadne spotreba z prumernych 8-9litru benzinu /100 km na nejaky 3-4 litry
spis to ale do budoucna vidim na jeden benzinovej hybrid a druhej elektromobil a spotreba za obe auta na urovni 2 litry/100km.
az se to masove rozsiri, tak arabove a russaci zaplaci, protoze ropy bude prebytek a cena dole.
predpokladam, ze lamat se to zacne za 5 let, kdy prodeje hybridu a elektromobilu budou mit vyrazne navrch nad ryzim spalovakem
vasekplzen
Pan bude zrejme věštec 😊))))
Garantuji Vam, ze za 5 let se nic lamat nebude, dal se proda hodne pres 90% aut s ciste spalovacim motorem a producenti ropy si dal budou mnou ruce a zadny prebytek nabidky se konat nebude.
kalousek
Ruce si mne za prodej paliv v prvé řadě stát, v podobě spotřebky a dph. A ten si velké prachy jen tak vzít nenechá ať budou auta jezdit na benzín, elektřinu nebo cokoliv jiného
topten
CR kazdy rok spotrebuje cca 50mil barelu ropy jen na vyrobu benzinu a nafty
pri soucasny cene $70/barel to je rocne vyhozenejch cca 80mld korun za surovinu a to je cena ropy stale prizniva
topten
Toyota proda vic jak 50% v hybridech uz dnes
od 2021 bude platit flotilovej limit 95mg CO2/km, tedy 4l benzinu/100km, jinak pokuty, a to bez hybridu nepujde
PowerHouse
i když zde budou elektromobily.

Do spotřeby ropy se zapojí další miliardy lidí (miliarda Afričanů, miliarda Indů, ... )
topten
typickej african auto jeste dlouho mit nebude
evropa, cina a japonsko prejde na hybridy a elektriku, protoze nema vlastni ropu, a proto takovej tlak na bezropny technologie.
s nabidkou hybridu a elektromobilu se k novym technologiim prida i USA, i kdyz ne tak masivne, protoze je v rope sobestacna, tak je to tolik netlaci
diktatorske rezimy jako arabove, russko a venezuela budou dal tlacit ropu, protoze jejich byti a nebyti stoji na rope a uz dnes se snazi ovlivnovat verejne mineni v zemich, ktere na nove technologie ve vlastnim zajmu prejit musi
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Věřím v budoucnost, kterou jsem si sám vysnil.
topten
10 let verim, ze dyzl v osobnim aute je slepa ulicka, coz se uz 3 roky kazdy den verejne potvrzuje ...
Avatar - speedfred
speedfred
Teraz som kupoval 2 nové autá obe sú “d” a vieš prečo ? Benzín sa v nich neoplatí a v jednom ani neponúka.
A to celkom fandím hybridom.
Avatar - wakantanka
wakantanka
Pravdu mas len ciastocne. Arabasi budu vysmiati tak ci tak. Uz niekolko desatroci totiz investuju svoje petrodolare do odvetvi a technologii, ktore im budu vynasat aj vtedy, ked ropa dojde. 😄
topten
zainvestovano něco maj, ale pochybuju, za by jim to delší dobu vydrželo
vzpomen si, jak arabasi knuceli, když cena ropy spadla na $30.
nekteri snad dokonce museli zacit chodit do prace ...
Avatar - wakantanka
wakantanka
No teraz ešte kňučia, zatiaľ im tie investície až toľko nevynášajú, ale vieš ako sa hovorí ... dočkaj času ako hus klasu. 😄
PowerHouse
V eko soutěžích při jízdě do práce a zpět to bude jistě víc než těch 70 km na 9 kWh, u 5ti letého auta na 7 kWh.

Kapacita časem bude nižší než zde udávaných 9,9 KWh.
topten
podle NEDC mas v technicaku spotrebu 4litry, ve skutecnosti pak jezdis za 6-7
kapacita je 13kWh, vyzitelna necelych 10kWh, prave kvuli rezerve a aby se to nevybijelo do mrte a nenabijelo na 100%, coz li-ion neprospiva
PowerHouse
Ano.
Já bych ten reálný dojezd viděl kolem 40 km (ne těch až 70km s novýma baterkama)
topten
elektrickej golf jezdi podle spritmonitoru v prumeru za 14,99kWh/100km
tedy 9.9/14.99*100 = 66km
tedy dojezd 70km realnej je

aku li-ion kterou nevybijis a nenabijis az do mrte (zde rezerva 30😖, vydrzi v pohode 5tis cyklu pri poklesu kapacity na 80%, tedy kdybys jezdil jen v elektromodu, dalo by ti to na 350tis km bez snizeni dojezdu, coz vetsina aut tyhle velikosti nikdy nenajede, a hlavne tohle je hybrid, ne cistej elektro
ericn
Musím říct, že tenhle koncept Vision RS má váženě "koule" a dost se mi zamlouvá. Za to Škodovce palec nahoru. Smutný je, že nejspíš do série plynule nepřejde, asi tak jako všechny poslední modely. Do reality jde auto jako velký kompromis...

No a jestli si Škodovka představuje hybridní budoucnost, proč ne. Mě by se tehle pohon docela líbil jako standardní motorizace. Pokud to ale má být RS, tak je to bída alá chrochtající dýmovnice v Kodiaqu 😉
Avatar - Ham.
Ham.
No řekl bych, že poslední koncepty do série přešly z velké části, Superb i Kodiaq mají z konceptů maximum.
ericn
Tak ani bych neřekl, jen základní rysy a velký kompromis.... viz zapadlá zadní kola a celý předek Kodiaqu atd.
Avatar - Ham.
Ham.
Když vezmu vision s a kodiaq
[odkaz]
[odkaz]
Tak mě nenapadá moc produkčních aut napříč automobilkami, které by se více podobaly svým konceptům. Z posledních let mě napadá jenom Lexus LC, jinak prakticky nic.
norday
Superb je krásnej dodnes. Kodiaq je hroznej - ve srovnání s konceptem (viděno na živo v Ženevě)
Avatar - CountachSV
CountachSV
Designový mix z inspirace Scirocco / C30 apod. Nic novýho pod sluncem.
Sobeq
Mě teda tento koncept nikterak nenadchnul, co Vás? Design otřesný, pořád vesměs stejný... Asi už by to chtělo ve škodovce nějakou změnu, nemyslíte?