Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - twistedTSD
Dobré
twistedTSD
| 2. 10. 2018 11:27
Ten tablet je jak pěst na oko a stoupencem masky chladiče přes celý předek taky nejsem, ale celkově se mi Auris líbí. :yes:
Super!
efreeti
| 2. 10. 2018 11:35
Takto z fotek to vypada super. Rekl bych nejhezci kombik v nizsi stredni. Dokonce bych rekl ze ten zadek vypada lip nez corolla hatch. Asi bych si nevybral bilou pristrojovku a sedacky, ale jinak nemam vyhrad. Urcite si to zajdu prohlidnout na salon.
Avatar - kaa
Super!
kaa
| 2. 10. 2018 11:38
Jenomže, pokud nechci hybrid, není kam sáhnout. Škoda.
Super!
unicorn64
| 2. 10. 2018 13:03
Ponuka aj benzin 1.2T (116k)
Avatar - kari.laz
Super!
kari.laz
| 2. 10. 2018 13:27
No právě, ten ať si strčí... Kdyby vyhodili baterky a elektromotor a nechali jen ten dvoulitr, tak je to super.
Super!
unicorn64
| 2. 10. 2018 13:44
Lexus UX ponuka benzin aj hybrid 180k, ale vacsina novinarov po prvych jazdach odporucala hybrid (dynamickejsi +200Nm elektro, celkovo komfortnejsi, plus packy na manualne radenie su pod volantom). Sme na EU trhu ...
Střelba mimo terč
Arese
| 2. 10. 2018 11:48
Design považuji za ucházející pouze z boku, naopak vyskouslý tvar světlometů i zadních svítilen je hodně ujetý. Na přístrojové desce mi hodně vadí ten nevkusně vystrčený tablet uprostřed, je tam daný jak pěst na oko. No a pak tu máme nevyhovující motorizaci - zoufale chybí výkonnný čtyřválcový turbobenzín cca 1,4 l (tak kolem 110 kW a 250 N.m) v kombinaci se šestistupňovým manuálem. Takže za mě nula bodů... :-O :no:
Střelba mimo terč
db
| 2. 10. 2018 12:16
Tak ten 2.0 hybrid je rozhodne výkonnejší než spomínaný 1,4T. Nemá síce manuál, ale automat (lebo je to hybrid, všakže) - čo ale na druhej strane má aj svoje výhody. Na druhej strane nemá turbo, spojku, dvojhmotu, filter pevných častíc a podobné rizikové časti.
Avatar - twistedTSD
Střelba mimo terč
twistedTSD
| 2. 10. 2018 12:28
Ale cena taky zrovna do půl milionu nebude.
Střelba mimo terč
xpaja
| 2. 10. 2018 12:46
zapomněl si na absenci převodovky u hybridu, místo toho má jen planetový diferák, který je nezničitelný.
Střelba mimo terč
db
| 2. 10. 2018 13:18
Ano ;-)
Střelba mimo terč
SamanAR
| 2. 10. 2018 16:25
a bude tady jeste za milion let, tak neznicitelny je :-!
Design palubni desky...
MariAchi
| 2. 10. 2018 12:06
...se od roku 1981 moc nepohnul, ze?

[odkaz]

Avatar - Ozzman
Design palubni desky...
Ozzman
| 2. 10. 2018 12:09
Hele, ale... na Toyotu to je docela ještě ucházející auto.. sice mu do Evropského standartu lecos chybí, třeba silnější benzíny a nafty, 4x4, nebo manuál v kombinaci >:-[] Ale snaží se kluci šikmoocí...

Taky ten interiér mohl vypadat třeba takhle:

[odkaz]
Design palubni desky...
MariAchi
| 2. 10. 2018 12:48
Ale jo, na japoncika to nevypada spatne :-)
Avatar - wakantanka
Design palubni desky...
wakantanka
| 2. 10. 2018 19:26
Okrem koncernu kto v tejto triede ponuka 4x4 ? Mam taky pocit ze nikto :-)
Avatar - Ozzman
Design palubni desky...
Ozzman
| 2. 10. 2018 20:29
Ford

Ale možná jsem to zle pochopil, nemá být také Corolla spíše i nástupcem Avensisu, který měl končit v EU ?
Design palubni desky...
jirin
| 2. 10. 2018 21:00
Aurisu
Avatar - Hammunasakra
Design palubni desky...
Hammunasakra
| 3. 10. 2018 08:12
Ne. Ale nová generace je samozřejmě zase trochu větší = takže když to tak chceš vidět = zdola je náhrada Avensisu tak trochu vzdáleně = Corolla kombi a shora Camry >:-[]
Avatar - Ozzman
Design palubni desky...
Ozzman
| 3. 10. 2018 08:24
Na Camry jsem zvědav, ale peníze na to, že se bude v ČR dobře prodávat, bych si nevsadil.

A Avensis tedy končí, nebo ne ?
Avatar - _Karel_
Design palubni desky...
_Karel_
| 2. 10. 2018 16:45
>:D
mätúce výkonové parametre
db
| 2. 10. 2018 12:21
Tie výkonové parametre sú uvedené dosť mätúco.
Výkon uvádzate ako celkový výkon celej hybridnej sústavy ale točivý moment je iba točivý moment spaľováku. Chýba tam točivý moment elektromotora.
Už na pohľad to vyzerá divne, k 132kW že by patrilo 192 Nm, to musí udrieť do oka každému súdnemu človeku, že tu niečo nesedí...
mätúce výkonové parametre
unicorn64
| 2. 10. 2018 13:04
jj, +200 Nm elektro
Problem asi bude hlučnost
bonzour
| 2. 10. 2018 13:19
Podle australskych recenzi hatchbacku je novej auris jezdi velmi dobře ale je pomerně hlučnej od povozku, na dalnici pri celkem neprijemne. Pochybuju, ze evropska verze bude jina. Skoda, zrovna kdyz bude souperit s novym focusem kterej je pry enorme tichej a novej ceed pry ma pry taky velmi povedene odhlucneni.
Problem asi bude hlučnost
unicorn64
| 2. 10. 2018 13:33
Pochybujem, Lexus aj Toyota pouzivaju rovnaku platformu TNGA GA-C (pozn. Lexus ma viac zvarov s pevnejsim sasi a viac tlmenia hluku). Novy Lexus UX je velmi dobre odhlucneny, podobne by mala byt aj nova Corolla.
Toyota priamo pise o redukcii NVH (hluk/vibracia): "The GA-C platform itself contributes to the suppression of transmission vibration."
Problem asi bude hlučnost
bonzour
| 2. 10. 2018 13:42
Jasne ze lexus je dobre ohlucnenej, za to preci platis kdyz si kupujes lexus. A je to i videt na vaze lexusu oproti odpovidajicim Toyotam.
Jenze proste vsechny testy noveho aurisu co jsem cetl rikaji ze je to vevnitr hlucne od kol hlavne pri vyssich rychlostech.
Problem asi bude hlučnost
unicorn64
| 2. 10. 2018 13:49
Novinarske testy beriem s rezervou, treba skusobnu jazdu.
Problem asi bude hlučnost
db
| 2. 10. 2018 14:02
Z môjho pohľadu hlučnosť je jediná vec, ktorá môže byť kritická v prípade tohto auta, inak to vyzerá byť celkovo veľmi vydarené (veľkosť, jazdné vlastnosti, spoľahlivosť...). Je tu istá nádej v tom, že Toyota prezentuje tento kombík ako samostatný model vyvíjaný v Belgicku. Takže oproti hatchbacku tu môžu byť okrem dlhšieho rázvoru a väčších zadných dverí aj iné odlišnosti - nie je vylúčené, že aj hlučnosť bude nižšia. To to sú však len hypotézy. Musíme počkať na reálne testy, resp. skúšobné jazdy.
Avatar - Hammunasakra
Problem asi bude hlučnost
Hammunasakra
| 2. 10. 2018 14:17
Současná verze má celkem přijatelný odhlučnění = horší to snad nebude
Jestli to fakt někde v předsériový verzi nebylo eště to pravý = běžná produkce snad spíš bude ok
Problem asi bude hlučnost
Toky1
| 3. 10. 2018 09:51
Ale kdeže, nemá. Pri jazde po normálnom povrchu je síce v pohode ale ak je na ňom kamienkový posyp (u nás typicky celú zimnú sezónu) tak sú prejazdy ním sprevádzané neuveriteľným rachotom odspodu. Je to ako keď som sa pri airsofte skryl za plot z vlnitého plechu a súper do neho pálil samopalom ako besný. Paradoxne keď prší odspodu je to v pohode. Celý problém spočíva v tom že predné podbehy sú odhlučnené len kusmy tvrdého plastu, aj to nie všade. Pomerne rozsiahle plochy podbehov sú holý plech. Na otcove staré 12 ročné picasso sa odhlučnenie corolly absolútne nechytá.
;-)
Problem asi bude hlučnost
xpaja
| 5. 10. 2018 15:02
Nesrovnával bych novou Corollu s tou současnou, ale spíš s Aurisem. Ten do faceliftu nestál za moc, ale facelift odhlučnění hodně zlepšil.
Spotreba 90kW = 130kW = 4-5 l/100km (kombi/mesto)
unicorn64
| 2. 10. 2018 13:19
Hlavna vyhoda je zachovanie nizkej spotreby na urovni Prius 4G (90kW, realne 4.0-4.7l vratane mesta) pre obidva hybridy, 90kW aj 130 kW.
Napr. crossover Toyota C-HR 90kW ma WLTP spotrebu 3.9 l (realne okolo 5 l) versus
o 100kg tazsi crossover Lexus UX ma WLTP spotrebu 4.1 l.
Avatar - Bubáq
Nechtěl jsem, ale musím....
Bubáq
| 2. 10. 2018 15:24
Už to vypadá, že jsem si na pana Bureše zasedl, ale tak to není ;-) . Tentokráte nevidím důvod ke chvále kvality materiálů a jejich zpracování v interiéru kvůli zjevně otřesnému zpracování zadních stran předních sedadel viditelnému zde: [odkaz] . V tomto případě bych se styděl posadit někoho na zadní sedadla, kvůli materiálu i kvůli zpracování té "koženky" na předních opěradlech.
Jinak auto vypadá pěkně, s výjimkou předních světel. jak píše Arese nahoře. Co myslíte, pomůže návrat ke jménu Corolla zvýšit popularitu tohoto auta v Evropě? V Americe i v Asii se Corolla pořád prodává skvěle :-) .
Avatar - Emel
Nechtěl jsem, ale musím....
Emel
| 2. 10. 2018 17:02
Sedačky mi nepřijdou tak strašlivý.

S Corollou to v Evropě podle mě udělali snad nejhůř jak mohli. V roce 2006-7 zahodili jméno s tradicí devíti generací, následně ho použili pro lowend-sedan... a teď se k němu vrací - po více než deseti letech?
Malé
Dejwik
| 5. 10. 2018 19:07
Hodně malý kombik. Kombik má mít pořádný kufr ;-)