Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Paříž 2018

Autosalon Paříž 2018

Starší ročníky

Autosalon Ženeva

Autosalon Frankfurt

Další autosalony

Informace

Pařížský autosalon, oficiálně Mondial de l'Automobile, patří jako již tradičně mezi největší automobilové výstavy světa na světě, navíc je i jedním z nejstarších, koná se již od roku 1898, v posledních letech se termínově střídá s frankfurtským autosalonem. Letošní ročník se však potýká s nižším zájmem vystavovatelů. Na akci tak bude chybět Volkswagen, Nissan, Volvo a další klíčové automobilové značky. Místo toho bude dán větší prostor novým technologiím nebo motocyklům, a to v rámci přidružených výstav Mondial de la Mobilité a Mondial de la Moto. Letošní ročník se koná od úterý 2. října do neděle 14. října s tím, že první dva dny jsou určeny pro odbornou veřejnost, pro běžné návštěvníky bude výstaviště Porte de Versailles otevřeno od čtvrtka 4. října, a to od 10:00 do 20.00, ve vybrané dny bude otevírací doba prodloužena do 22:00. Ceny lístků začínají na devíti eurech (cca 225 Kč) za lístek s dopředu vybraným datem návštěvy.

Termín

Kdy: 4. - 14. 10. 2018

Kde: Paříž, Francie, výstaviště Porte de Versailles, 1 Place de la Porte de Versailles, 75015, vzdálenost z Prahy 1.000 km, z Brna 1.170 km

VSTUPENKY https://tickets.mondial-paris.com/uk

Zpět na článek

Dacia Duster dostala nový motor 1.3 TCe, který vyvíjel i Mercedes

27 komentářů

hustodrak
Vypadá jak hračka z pouti.. No ale jinak musím uznat že je to kus auta za dobré peníze. Já osobně bych to nechtěl, ale nepochybuji že se najde dost firem co to koupí pro chlapy na práci a i dost se najde soukromniku, pro které je cena natolik důležitá že obětují kvalitu a celkovou dotazenost. Ok Renault, tohle se ti (ekonomicky) povedlo.
Avatar - iudex
iudex
Ale majitelia sa budú môcť pýšiť, že majú rovnaký motor ako Mercedes 😉 (a proti tomu argumentu nebude možné nič namietať). Za mňa naopak sympatický otloukánek, ktorý sa nehrá na to, čo nie je, ale ponúka veľa úžitku za dané peniaze. A s týmto novým benzínom je to aj sympaticky výkonné (150 koní je top aj pre oveľa drahší Karoq).
Avatar - Jenik3
Jenik3
Souhlasím. Otloukánek, který pojede (4x4 vyjede) a stojí rozumné peníze.
MariAchi
Top pre ovela drahsi Karoq je 190 koni / 140kW.
A drahsi je z jinych duvodu, nez je motor, jist echapes 😉
vondry87
Jen pro chlapy na práci? Já pomalu začínám koukat po autě pro manželku a minulou sobotu jsme byli na místní akci, kde se předvádí všichni místní i nemístní prodejci a já se těšil, až s manželkou prolezeme všechny kandidáty, ale ona se zakoukala do Dustera a já jí ze stánku Dacie nemohl dostat. Největší problém jsem měl právě s motorem, ale s tou 1.3 to vůbec nemusí být špatná volba. Tím spíš jako druhé auto do rodiny, jehož jediná role bude občas dojet pro nákup, sem tam někam odvézt dítě a jednou za měsíc podniknout delší cestu za rodinou. Zezačátku jsem chtěl manželce Dustera rozmluvit za každou cenu, ale ve výsledku si opravdu začínám myslet, že to není špatná volba. Chtěl jsem se vejít max do 500 tis., ale za ty peníze člověk stejně nic kvalitního, prostorného a s rozumnou motorizací nekoupí, tak proč nevzít Dustera a za ušetřené peníze se nedojet někam podívat 😄
Avatar - iudex
iudex
:yes:
Avatar - wakantanka
wakantanka
Manzelke sa nedivim, len rozmyslam naco jej bude pri poskakovani po meste 150 koni. 😄
Avatar - iudex
iudex
I skladník ve šroubárně múže čísti Vergília v originálu. 😉
Avatar - Londonbridge
Londonbridge
Ten cas leti radsej neodvorim obcanku... 150 koni som mal v 90 tych rokoch v Primere GT a vtedy som si to naozaj vychutnaval ...dnes to ma 1.3 benzinova Dacia :yes:
Riceeater
Ten volant vypadá o třídu lépe než v minulé generaci. To odporné Renaulťácké kolečko vypadalo daleko hůř. Tohle je proti tomu designový a kvalitativní klenot 😄

Já musím říct, že bych to klidně chtěl... měl jsem možnost zkusit full výbavu v oranžové metle s 1.6 a byl jsem spokojen... teda v celkovém dojmu. Motor ovšem neoslovil.

Chápu ale, že ten kdo je zvyklý řídit drahé vozy nebude koukat po Dacii.

Ale 150k by mne asi dokázalo přesvědčit hravě. Jsem zvědav na cenu, neb to bude určitě jen s nejvyšší výbavou a tam už podle mě budeme 450+
Avatar - Jenik3
Jenik3
Ta 1.6 je "pry" od nissanu, takze odhaduji, ze technologie ucetne odepsana a motor atmo letity a na vecne casy. Zatimco 1.33 je zcela novy motor (turbo), o nemz se malo vi a vedet ani nemuze. Jak si sedne s touto krabici je ve hvezdach.
Obavam se, ze 1.33 bude cenove nad 400tis.
ericn
Tak to už zní jako dobrá nabídka. Musím říct, že druhá generace Dusteru s 1.3 TCe 150k se dost pochlapila a když ještě přidá možnost 4x4, tak to bude hodně zajímavý auto 😉
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Jen to asi s takovým motorem nebude zrovna levné auto. Sám si rád počkám na ceny, i když Duster mě vnitřním prostorem tak úplně nepřesvědčil.
Jenže pokud bude v téhle motorizaci a lepší výbavě šplhat někam k půlmiliónu, moc mu to neprospěje.
ericn
No tak to asi nebude, ale pořád i za půl milionu to bude nejlevnější SUV se 150k motorem se slušnou výbavou, navíc bude mít i levnější 4válec se 130k. Tigi třeba začíná na 770tis, Karoq v holobytu s 150k za 580tis Kč.

Ale jak říkáš uvidíme s jakou výbavou a za jaké peníze to bude. Nechme se překvapit 😉
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Jasně, to nepopírám. Spíš jde o to, že tím poleze do zelí autům jako Vitara, S-cross a podobné kusy, i když to jsou menší auta.
Samozřejmě, pokud si namyslíš, že chceš nutně 110 kW, větší SUV a 4x4, pak jsme jinde. Jen si nejsem jistý, zda takhle budou kupci uvažovat. Aktuálně je nejdražší dCi za 460 tisíc bez příplatků, s pár drobnostmi a metalízou navrch jsi na pěti stech.
Jen doufám, že současně zůstane zachovaný i 1.6 SCe, jinak mu u nás fakt pšenka moc nepokvete.
ericn
1.6SCe 4x4 je asi ideál pro nenáročný SUV, třeba na Vysočinu a do hor, za rozumný peníz :yes:
adamzprahy
S S-Crossem si v interiéru může Duster podat ruce (osobní názor/dojem), Vitara je už výrazně menší jestli se nepletu. Na cenu jsem taky zvědavý, ale faktem je, že v téhle kategorii s lepší výbavou a výkonem nad 100 kw není nic levné. Já věřím, že se do 500k těsně vejde. Nový Duster už nějak vypadá, tak si myslím, že levnější alternativa ke QQ apod. to už bude, resp. já ho tak vnímám.
Avatar - praptak
praptak
Pro Vás je Karoq Ambition holobyt? 😲
vondry87
Mně vnitřní prostor přišel ok. Za sebe jsem si sednul a do kufru se vejde kočárek a nějaká ta taška k tomu. To se o konkurenci většinou říct nedá..
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Pro mé použití je Duster úzký, ložná délka by asi byla OK.
norday
Už i současná 1,2Tce letí jak blázen, ta 1,33 150hp a dalších 50 nm musí být hodně zajímavé. Jinak je Duster auto, které je postaveno tak, aby se dalo prodávat za 250k. Příplatky a výbava (často z prehistorie) už to bohužel nezachrání. Duster je v mnoha ohledech super auto (podvozek, motor) v mnoha je ale otravné (výbava, kvalita některých věcí). Zázraky se nedějí. Auto OK ale chce to udržet peněženku na uzdě. Nad 400k už moc nedává smysl.
jaroslavii
;-\ No, jak pise pan redaktor o kvalitnich autech, s tim bohuzel nemohu souhlasit. Dacia je osizene auto kde se da. Staci jen se podivat na spodek auta, nezakryte, neosetrene vubec nic. Tvrde plasty, je to auto pro chude. Co chcete za tu cenu. Kvalita vypada jinak.
Tarsinion
No jenomže úplně stejně při pohledu na spodek vypadá kdejaký peugeot, který je mnohem dražší. Tady u té Dacie mě to nijak nepoburuje
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
a to teda vychází líp Duster o parník. Navíc ten výběr motorů nemá chybu.
Avatar - Londonbridge
Londonbridge
Viem ma chyby a lacne plasty a nejazdi ako BMW ale musim jej dat :yes: Trafil sa Renault a vidim ich dost lietat aj v UK. Za tie dukaty nic lepsie nie je.
LukášP
A jaká bude cenovka když tam bude takový motor? Není hlavní předností Dacie malá cena? S tímhle motorem jí asi nedocílí ne?
Avatar - AntMan
AntMan
Jedinej motor u Dacie, kde ještě neni plně aplikován "downsizing" Zbytek modelů samé 1.0 obsahy, ať si to strčí někam.