Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Hittman
Co víc dodat. >😁
Napadlo mě úplně to samé. Nechápu, že si škodováci nemůžou jednou vymyslet normální jméno. To máme: Filcka, Fóbie, Shittygo, Crapid, Škodíjak, Škvarok... a teď Chcala.
Snad aby se raději vrátili k označení číslem...
Snad aby se raději vrátili k označení číslem...
Ochcávia, Kaďák 😄
Já si nikdy nemůžu vzpomenout, jestli to je Kokodáq nebo Kardiaq...
Škoda Kokain nebo lépe, Škoda Heroin (což znamená v AJ hrdinku) >😒]
V každém případě ve Škodovce někdo dobře zahulil.
Ať žije Mitsubishi Pajer👋Montero !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >😒]
Škoda Mary-Jane by taky nebyla marná ...
V každém případě ve Škodovce někdo dobře zahulil.
Ať žije Mitsubishi Pajer👋Montero !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >😒]
Škoda Mary-Jane by taky nebyla marná ...
webpaja
...na nastavení podvozku. Bude tvrdý jako skála. Snad ho nebude potřeba zajišťovat tahokovem jako na ústecku nebo děčínsku.
rokyta.p
Pepíček Skála je po panu Filipovi pomalu snad druhý nejmocnější komanč v CZ [odkaz] 😐 ... a jakou si představují výslovnost? >😁 skejl, měřítko 😐
3_diamanty
teda za mna rozhodne lepsie ako vsetky tie Qvicata :yes😒br />
ale v hybride asi bude len octavka v tomto segmente od skody ze jo... marne asi dufam v hybridnu scalu... no uvidime :yes:
ale v hybride asi bude len octavka v tomto segmente od skody ze jo... marne asi dufam v hybridnu scalu... no uvidime :yes:
Hybrid bude něco mezi scaním a sraním
At žije Škoda Sra-la !!!!!!!!!!!!!
Ty wole ty perlíš.
At žije Škoda Sra-la !!!!!!!!!!!!!
Ty wole ty perlíš.
Pane bože, ty jsi těmi hnusnými hybridy fakt posedlý. To už je diagnóza. Tak hybaj k Toyotě, šup šup! Škodovka ještě (zatím) naštěstí nabízí pořádné pohony! Verze s 1.5 TSI a 6st. manuálem (a samozřejmě poctivou mechanickou ručkou) bude super! 😄 😄 😄
I kdyby 1.5TSI byl pořadny motor tak pořad je to škodovka a ta je akorat tak přepravni mr.dečka z bodu A do bodu B.
WinDiesel
SCA-LA má nebezpečně blízko k SRA-LA >😒] >😒] >😒] >😒]
Nonsens
nedávno som písal, že rapid aj spaceback asi vypadnú, lebo sa chcú odstrihnúť, spaceback je aj krkolomný a má jasný možno neželaný význam. Tie recyklované názvy mali slabiny (posledný favorit nemal bohvieaký imidž a felícii ho tiež trochu pokazili). Nové meno je krátke, moderné a pekné.
Tak ja síce nemám pri mene Scala také vylučovacie asociácie >😒] tiež ale ten názov nepovažujem za šťastný. Jednak bude pre mnohých ľudí problém, ako to vlastne vyslovovať, najmä ale nevidím potrebu odstrihávať sa od Rapidu. To sa predával až tak zle, že chcú na neho zabudnúť? Ak chcú z nástupcu spraviť hodnotnejšie auto ako predsalen lowcostový Rapid, tomu meno vôbec neprekáža, naopak auto "dorastie" menu, ktorého súčasný lowcost nebol úplne hoden.
rapid bolo dobré meno, asi potrebovali dať pred vstupom do klasik C najavo, že idú odznova, pamätám si tú nešťastnú lowend secondehand rapid komunikáciu. Keď nie problém vysloviť kadjar, sportage, tucson, captur, tak scala bude ok.
Arese
Nevím, nevím, jestli právě toto jméno je pro Škodu šťastný marketingový počin.. 😲 [odkaz]
fOE
Skoda ma bohatou zasobu historickych nazvu za kterou se nemusi stydet. Skoda to umela trefit i ve sve novodobe historii, treba Superb nebo Roomster jsou velice povedene nazvy. Tak proc sem tahat scala? To si vazne aktualni rapid vede tak spatne ze se na nej chce rychle zapomenout? Felicie byla taky tak zla?
Trochu silena snaha o originalitu / novatorstvi, mam z toho pocit ala "zmenu, za kazdou cenu".
Trochu silena snaha o originalitu / novatorstvi, mam z toho pocit ala "zmenu, za kazdou cenu".
Zahľadenie do minulosti, prečo? Nové auto, nové meno.
Nebude to nový model, nový segment, teda niečo, čo tu doteraz nebolo (ako napr. u Kodiaqu), ale hatch nižšej strednej, priamy nástupca Rapidu. Práve časté striedanie mien je pre identifikáciu so značkou horšie, než prípadné nenaplnenie predajných cieľov automobilky u predchodcu. A s Rapidom sa žiadne negatívne asociácie nespájajú, nebol to žiaden prús.r, tak nevidím dôvod zavrhovať už známe meno.
keby som bol na ich marketingu, tiež mením, Rapid bol co dům dal a bola to taká nejasná politika sedan/heč, taká škodovácka vochcávka. Teraz môžu začať bez nánosu znova. Bezdôvodne len z plezíru meniť meno nie je dobré, ale ja dôvody vidím.
Možná se chtějí odstřihnout od částečného lowcostového "přívlastku", který měl Rapid v rámci nižší střední. Zejména liftback byl(a) taková Octavia Tour na malých kolech/na kolech z Fabie.
P.S. Mně ten název nějak zvlášť nevadí, jenom mám obavu, že typický Čech, udělá ze Scala/y - Skááálu, viz třeba i článek Honzy Č. na Garáži, kde tvrdí, že se to čte jako "skÁla". 8-s
P.S. Mně ten název nějak zvlášť nevadí, jenom mám obavu, že typický Čech, udělá ze Scala/y - Skááálu, viz třeba i článek Honzy Č. na Garáži, kde tvrdí, že se to čte jako "skÁla". 8-s
No ale ono sa to po latinsky naozaj vyslovuje s prízvukom na prvej slabike, teda takmer ako skála: [odkaz] (klikni na ikonku repráku)
Mluvenou latinu neznám, proto vycházím z italštiny, a v italštině je sice důraz/přízvuk na předposlední slabiku (což je v italštině pravidlem - v případě dvouslabičného slova je to logicky slabika první), ale není to prodloužené "á", jak jej známe z češtiny apod. To jsou dva různé (a taky různě znějící) případy.
Viz reprák: [odkaz]
Té google výslovnosti moc nevěřím, už si někdy slyšel, že by někdo mluvil třeba o milánské La Scale a řekl by "LaSkála/v LaSkále"?
Viz reprák: [odkaz]
Té google výslovnosti moc nevěřím, už si někdy slyšel, že by někdo mluvil třeba o milánské La Scale a řekl by "LaSkála/v LaSkále"?
No Octavia Tour II podle mě bylo podstatně lepší auto než Rapid liftback. Ten bych spíš nazval "Octavií pro chudé"... 😲 😢
Well-being
a máme do konce roku vystaráno. Nejprve bude představen přední levý blinkr, potom pravá zadní lampa, poté přední levý podběh atd. 😄
A tohle je podle mě přesně důvod - s novým jménem je to náhle úplně nový model, větší haló okolo, víc "pepíků" se přijde podívat, co to je zač, to úplně nový auto, a víc lidí ho možná koupí.
Nevím, nevím... Myslím, že to bude levá zadní lampa a poté zpětné zrcátko. Opět levé? uvidíme, jsem moc zvědavý.
Googlit
Proč budou dělat další nižší střední když už jednu vyrábí? Nebo to se jako chtějí zbavit Octavie? WTF?
Ty nevíš, že Octavia je STŘEDNÍ TŘÍDA?
Jednu jsem vyfasoval a zrovna mi stojí před barákem a ne není to střední třída.
Ak je Octavia stredna trieda, tak voci Octavii Combi je aj Golf Variant (nakolko su tie auta takmer identicke) stredna trieda? Aj Leon kombi? Aj kazde kombi v nizsej strednej je uz stredna trieda? >😁
No ale Octavia III Combi je proti Golfu Variant a Leonu ST opravdu citelně větší, a to i rozvorem... 😲
Je to sice od Vás ironie, ale sám výrobce umisťuje Octavii do nižší střední třídy, v střední třídě má Superb.
Ze stejného důvodu, ze kterého vyrábí Rapid. Prostor pro lowcostový hatch v nabídce je.
A octavia combi je high-endový hatch nebo co jako? >😁 Ale to je jedno, ptal jsem se na to proč ho chtějí posouvat do nižší střední, když už tam mají octavii.
Takže, kdyby ho dali do o třídu níž, budeš se ptát proč, když už tam mají Fabii, a kdyby ho dali naopak ještě o třídu výš, tak taky proč, když už tam mají Superba.
VW ma v C triede Golf, Golf Variant a Jettu. Skoda bude mat low cost Golf - Scalu, ku G variant Octu Combi a oproti sedanu lift Octu. Simply clever ci ? 😄
CHerokee
po ryze českých qéčkových kodiaq a karoq...Scala...z toho by se jeden poscal.
Tak to by mě také zajímalo, jak dospěli k tomuhle názvu. Docela fajn by bylo vědět, jaké je složení týmu, co tenhle přiblblý název vymyslel >😁
Měli zůstat u Rapidu a na něm demostrovat pokrok - "podívejte, jak jsme z low-endu udělali premium low-end" 😉
Osobně bych byl za Rapida nebo už zmíněnou Felicii... Škoda Scala zní vážně divně, připomíná mi to název skříně z Ikei >😒]
Měli zůstat u Rapidu a na něm demostrovat pokrok - "podívejte, jak jsme z low-endu udělali premium low-end" 😉
Osobně bych byl za Rapida nebo už zmíněnou Felicii... Škoda Scala zní vážně divně, připomíná mi to název skříně z Ikei >😒]
V Rumunsku mali/maju autoskoly na streche napis SCoALA. 😄 ktovie kto im tie nazvy vymysla 😄
Ernesto01
Škoda se pyšní, že to bude mít vlastnosti a vychytávky nevídané ve své třídě (zdroj Seznam.cz : [odkaz]
A co motor ? Zbavit se Dieselu a dát tam alespoň hybrid by za mě bylo moc fajn.
A co motor ? Zbavit se Dieselu a dát tam alespoň hybrid by za mě bylo moc fajn.
Diesel by tam chyběl. Hlavně, aby tam nechyběl benzínový 4 válec. Na hybrid se*e bílý tesák, vždyť to skoro nikdo nekupuje. Co s low-end hybridem za dvojnásobek...
Josef 1
Když se na to podíváš z hlediska uspokojování zákazníka , TAK JDE O NOVOU GENERACI USPOKOJENÍ.
Například, čtenáře uspokojuje ta první kolmá přední protiaerodynamická maska a pak to, že poprvé nebude místo na koleno u vnitřního panelu.
Například, čtenáře uspokojuje ta první kolmá přední protiaerodynamická maska a pak to, že poprvé nebude místo na koleno u vnitřního panelu.
To vieš, keď tam pchajú turbo, tak treba chladiť cez masku, ktorá vyzerá ako huba starej Squaw. 😉
jiras_
[odkaz]
Moc originálně škodovka nevybrala.
Moc originálně škodovka nevybrala.
tak tak.....Škodafka to.....řečeno čistě po moravskoslovácku po-scala.... 😄
Jo z toho bude slovních hríček, od chcala po poscala. Přitom v historii značky měli celou řadu krásných jmen, když už chtějí měnit Rapida.
Kedy naposledy bola Škoda nejak zvlášť originálna?
[odkaz]
[odkaz]
Nechceš snad říct že latinsky "scala" má co dočinění se slovem "skala" ze srbštiny ... :-!
Znie to rovnako. Alebo v Čechách sa hovorí latinsky?
A co že to zní stejně, jsou mraky slov co zní stejně a mají úplně jiný význam, hledat v tom nějakou spojitost s Yugem mi přijde jaksi, no, přeber si to sám ...
Keď to znie rovnako, proste to vo mne vyvolá tú predstavu, a zas tak od veci to nie je, jak nová Škoda, tak staré Yugo predstavujú v kontexte doby lowend.
Yugo 128 byl pouze zmršeně recyklovaný Fiat 128, jel jsem (ve té době), jak v originále, tak v kopii, takže moc dobře vím o čem píšu.
Nehledě na to, že u Yuga to nebyl název modelu, nýbrž jen bezvýznamný "přívlastek".
Nehledě na to, že u Yuga to nebyl název modelu, nýbrž jen bezvýznamný "přívlastek".
To je argument jak noha, že to zní rovnako. Šukat zní také v polštině stejně a přesto to má zásadně odlišný význam. A jak zní třeba amíkům naše "fakt jo", ti asi taky psát nemusím.
Tak dávat zrovna Yugo 128 jako příklad originality je docela odvážné... >😁 😉
Nehledě na to, že v tomto případě to bylo psáno s "Ká".
Nehledě na to, že v tomto případě to bylo psáno s "Ká".
Scala sa číta Scala alebo Skala? A za druhé - nikde nikto Yugo neuviedol ako príklad originality, kde to vidíš?
S tou originalitou to byla nadsázka, tak nemusíš být hned tak úzkoprsý, viz smajlík. 😉
Jak se slovo píše může být samozřejmě neméně podstatné, jako to, jak se vyslovuje. Tím spíš pokud se bavíme o podobných slovech v různých jazycích.
Podívej se kolik lidí tady přečetlo "SCALA" s Cé, nikoli s Ká, to by se u tvého Yuga 128 Skala stát nemohlo.
Jak se slovo píše může být samozřejmě neméně podstatné, jako to, jak se vyslovuje. Tím spíš pokud se bavíme o podobných slovech v různých jazycích.
Podívej se kolik lidí tady přečetlo "SCALA" s Cé, nikoli s Ká, to by se u tvého Yuga 128 Skala stát nemohlo.
Možno to bol jeden z cieľov, vyvolať diskusie a upozorniť na seba. Každopádne to neznie ani nevyzerá dobre a neevokuje mi to nič pozitívne. Takže o aute síce diskutovať budem, ale k tomu, aby som o tom aute niekedy uvažoval, jeho meno určite neprispeje, práve naopak.
Když už chceš podobně "argumentovat", je třeba si vybrat něco příbuznějšího😒br />
[odkaz]
traveldrive
V tejto diskusii sa niektorí primitívi predstavili dokonale. Nakreslili silnú čiaru, ktorá ich delí od slušných ľudí.
jam2015
... "Slovo pochází z latinského výrazu pro schody nebo žebřík, což má zdůrazňovat velký krok vpřed pro mladoboleslavskou automobilku v segmentu kompaktních vozů."
Toto slovo však znamená aj rozsah, škála, rozpätie, ...
Žeby zrušili slovo Scout a použili Scala Rover? 😄
Toto slovo však znamená aj rozsah, škála, rozpätie, ...
Žeby zrušili slovo Scout a použili Scala Rover? 😄
Mě by hlavně zajímalo, odkdy mají žebřík nebo schody asociovat pokrok, nebo krok vpřed.
Domácim by určite viac vyhovovalo nejaké tradičné, alebo aspoň trochu česky znejúce meno. Ale čo na to zahraničie.
Scarab
Hm, kam na ty názva ta Škodovka chodí 😡 - scala jsou sice v italštině schody nebo žebřík a nebo taky měřítko, ale v latině na kterou se škodovka odvolává to znamená ulitu mořského plže (viz. Wiki) ;-\ Ještě, že to neznamená přímo šneka.
V italštině se píší schody scala v latině scalae.
A mimochodem dolní část hlemýždě je latinsky "scala tympani" a horní část hlemýždě "scala vestibuli".
A mimochodem dolní část hlemýždě je latinsky "scala tympani" a horní část hlemýždě "scala vestibuli".
Řekl bych, že se tímhle pouštíš na velmi tenký led anatomie vestibulokochleárního aparátu 😉
On ten led není ani tak tenký, jako celý ten aparát je hodně komplikovaný na pochopení. Nemám zkoušku z mořských korýšů, ale z anatomie jo a scala vestibuli a scala typmani jsou součásti onoho vestibulokochleárního aparátu, čili aparátu, který nám umožňuje slyšet (hlemýžď v uchu laicky) a nejde o horní část hlemýždě jako jeho špičku nebo spodní začátek, ale v příčném pohledu...
Každopádně neřekl bych, že zrovna tyhle části jsou v někde v nějakém plži, ale je to bráno v rámci anatomie onoho aparátu, už jen to tympani pochází z bubínku - os tympanicum (jedna z kůstek ucha), která svou bází tvoří vchod do spodní část scaly tympani, ta přenáší vibrace do do Scala media, kde je Cortiho orgán a ten převádí mechanické vlnění na nervový vzruchu a ejhle AUDI = slyšet :-! >😁
Takže si to shrnem opravdu latinsky a odborně, na co jsem tu přišel.
"SCALA" je mezikrokem k "AUDI"
Teď už to dává jasný smysl, kterým by to měla Škodovka vysvětlovat.
Prosím marketingové oddělení Škoda auto o zaslání honoráře na účet, rádo se stalo >😒]
On ten led není ani tak tenký, jako celý ten aparát je hodně komplikovaný na pochopení. Nemám zkoušku z mořských korýšů, ale z anatomie jo a scala vestibuli a scala typmani jsou součásti onoho vestibulokochleárního aparátu, čili aparátu, který nám umožňuje slyšet (hlemýžď v uchu laicky) a nejde o horní část hlemýždě jako jeho špičku nebo spodní začátek, ale v příčném pohledu...
Každopádně neřekl bych, že zrovna tyhle části jsou v někde v nějakém plži, ale je to bráno v rámci anatomie onoho aparátu, už jen to tympani pochází z bubínku - os tympanicum (jedna z kůstek ucha), která svou bází tvoří vchod do spodní část scaly tympani, ta přenáší vibrace do do Scala media, kde je Cortiho orgán a ten převádí mechanické vlnění na nervový vzruchu a ejhle AUDI = slyšet :-! >😁
Takže si to shrnem opravdu latinsky a odborně, na co jsem tu přišel.
"SCALA" je mezikrokem k "AUDI"
Teď už to dává jasný smysl, kterým by to měla Škodovka vysvětlovat.
Prosím marketingové oddělení Škoda auto o zaslání honoráře na účet, rádo se stalo >😒]
Netvrdil jsem přece, že je to přímo Helix (zdravím maziva značky Shell) pomatia, ale je to taky "hlemýžď", i když "žijící" ve středním uchu: [odkaz]
, když on tak hezky nahrál s tím "šnekem"- česky hlemýžděm.
"Ještě, že to neznamená přímo šneka...", a znamená, i když trochu jiného... 😉
P.S. Máš SZ
, když on tak hezky nahrál s tím "šnekem"- česky hlemýžděm.
"Ještě, že to neznamená přímo šneka...", a znamená, i když trochu jiného... 😉
P.S. Máš SZ
Druid
Kdyby něco, tak ilustrace vzhledu nové generace jsou už 2,5 roku známé😒br />
[odkaz]
A jak to tak vypadá, celkem se shodují se skutečností.
[odkaz]
Hnus jak má bejt. Škoda si tohle nezaslouží - Kodiaq vypadá zezadu jak postiženej, Karoq taky. VW Citigo a Up se liší jen v grafice světlometů. Jsou hnusný zvenku i zevnitř.
Všechny Škoďárny jsou hranatý, aby se díly levně lisovali. Plácnou plast, kde se jim to zlíbí a tak interiér se za těch 20 let vůbec nezměnil, třeba takové kliky z 1. Octavie, interiér, pouze přibyli displeje. Šetření na množství a kvalitě popužitého materiálu je patrné z každého kousku auta.
A už jste si někdy z vlastní zkušenosti vyzkoušeli, že jsou auta této značky opravdu tak komfortní, jak píšou ve všech testech? Ty lidi, co si to myslí totiž v autech jiné značky nejezdí. Všechny modely mají opravdu bohatou základní výbavu - skoro vše chybí a když chcete vyšší úroveň, nebo si připlatit, dostanete se na absurdní částky. A všichni se těší na to, že si koupí v bazaru svůj vysněnej kousek.
Ať už byla škoda v minulosti jakkoliv zastaralá a pozadu, tak si nezaslouží být součástí tohoto prolhaného a podvodného koncernu. VW je také značka bez minulosti narozdíl od jiných. Jeden německej dědek odstoupí (F. Piech) a další ho nahradí (H. Diess). Volkswagenu ale především nejde zapomenout, že naučil firmy kupovat ty jejich vyprasené diesely, kterých po silnicích jezdí mraky.
Přijdete např. k Lidlu a všude slyšíte chrochtání a smrad, ze kterého pálí v nosu i krku. Celkem často do toho rozšíří svůj parfém exemplář rovněž stejného původu s vypáleným nebo chybějícím DPF. Policie to vůbec neřeší, i když jsou zadní části těchto "prakticky a ekonomicky vytuněných" aut celé černé.
A jak to tak vypadá, celkem se shodují se skutečností.
[odkaz]
Hnus jak má bejt. Škoda si tohle nezaslouží - Kodiaq vypadá zezadu jak postiženej, Karoq taky. VW Citigo a Up se liší jen v grafice světlometů. Jsou hnusný zvenku i zevnitř.
Všechny Škoďárny jsou hranatý, aby se díly levně lisovali. Plácnou plast, kde se jim to zlíbí a tak interiér se za těch 20 let vůbec nezměnil, třeba takové kliky z 1. Octavie, interiér, pouze přibyli displeje. Šetření na množství a kvalitě popužitého materiálu je patrné z každého kousku auta.
A už jste si někdy z vlastní zkušenosti vyzkoušeli, že jsou auta této značky opravdu tak komfortní, jak píšou ve všech testech? Ty lidi, co si to myslí totiž v autech jiné značky nejezdí. Všechny modely mají opravdu bohatou základní výbavu - skoro vše chybí a když chcete vyšší úroveň, nebo si připlatit, dostanete se na absurdní částky. A všichni se těší na to, že si koupí v bazaru svůj vysněnej kousek.
Ať už byla škoda v minulosti jakkoliv zastaralá a pozadu, tak si nezaslouží být součástí tohoto prolhaného a podvodného koncernu. VW je také značka bez minulosti narozdíl od jiných. Jeden německej dědek odstoupí (F. Piech) a další ho nahradí (H. Diess). Volkswagenu ale především nejde zapomenout, že naučil firmy kupovat ty jejich vyprasené diesely, kterých po silnicích jezdí mraky.
Přijdete např. k Lidlu a všude slyšíte chrochtání a smrad, ze kterého pálí v nosu i krku. Celkem často do toho rozšíří svůj parfém exemplář rovněž stejného původu s vypáleným nebo chybějícím DPF. Policie to vůbec neřeší, i když jsou zadní části těchto "prakticky a ekonomicky vytuněných" aut celé černé.
Ilustrace vzhledu? A k čemu to? Je to absolutní fabulace.
K dalším nesmyslům nemá smysl se ani vracet, kdyby jsi neměl tolik omezené znalosti, tak by jsi např. věděl, jak ještě nedávno třeba francouzská vláda podporovala nákup vznětových vozidel.
Pak už jen další hromada blbostí... :-!
K dalším nesmyslům nemá smysl se ani vracet, kdyby jsi neměl tolik omezené znalosti, tak by jsi např. věděl, jak ještě nedávno třeba francouzská vláda podporovala nákup vznětových vozidel.
Pak už jen další hromada blbostí... :-!
CountachSV
Já myslím, že je to fajn. Bude typický rodinný mazlíček, co taťka nafasoval v továrně. Od šťastné, zřejmě jedináčkovské, rodinky pak poprvé zazní to mazlivé "Q".
"Mámo, SKALQA opět vyhrála v testu spotřeby."
A včera cestou na Hracholusky (to se stalo) jsem ve stoupání nadrbal dva 5kový baworáky, neměli šanci. Museli to mít nějaký rozbitý, nebo já nevim.... 😐 >😒] >😒]
"Mámo, SKALQA opět vyhrála v testu spotřeby."
A včera cestou na Hracholusky (to se stalo) jsem ve stoupání nadrbal dva 5kový baworáky, neměli šanci. Museli to mít nějaký rozbitý, nebo já nevim.... 😐 >😒] >😒]
Tvůj smysl pro humor je zhruba na úrovni Babovřesk. Jeden se úplně popadá za břicho.
Tak a teď si budu muset koupit škodovku, aby mohlo začít plácání o zapšklých škodovkářích >😁
Tvoje upocená "epopej" vypovídá jen o tom, jak nahlížíš na ostatní lidi - zde konkrétně na majitele škodovky, což je v konečném důsledku bezpředmětné, jelikož to nemění nic na tom, že jsi hlupák. Těžko říct, kde je příčina. Já například neznám ve svém okolí lidi, co by se chlubili, jak ve škodě dali bávo. Zde asi platí svůj k svému. Anebo ti nějaká škodovka šlápla na kuří oko tvé nepřekonatelné E46 (také vlastním) a tys to prostě nedal.
lordlord
škoda kopíruje design tak, že celá modelová řada vypadá stejně a teď nedokáže vymyslet ani název, který používal koncern renault ještě loni
Zatímco modelové řady jiných značek vypadají úúplně odlišně. Třeba ten Renault.
Název se nepovedl.
Název se nepovedl.
Missouri
Scala není dobrá volba, evokuje Itálii. Doporučoval bych název spojený se zemí původu a současně symbolizující národní mentalitu stříknutou takovou tou naší malou světovostí. Co je pro Čechy symboličtějšího než Pepa? Mazlivěji Pepík? Místo k nasadit q a máme to! 😉
Každopádně, jsem zvědav 😄
.
Ja sa volám Rasťo Chvála,
predstavujem Škodu Scala.
Trojvalec si tak ticho rozprava,
ako pahorok v Tatrach zdolava.
Nepočúvam ve valcich zapaly,
jen svetla svieti jako kryštály.
Ako strieborný šíp dievča leti,
nove xenony ako super svieti.
S tým by sa rally jezdit dalo,
jenom keby ine gumy malo.
Slovenky a Škodovky sú krásne,
veď je to na svete tak jasné.
>😁 >😁 >😁
Ceskemu uchu muze znit nazev vselijak. Skodovka uz scala. Jdes se vyscat taky? Ale v zahranici muze byt zneni o neco lepsi. Scala je take zname programatorske prostredi, podobne jako Java. Chtelo by zminit, ktere nazvy byly ve hre a proc se vybiralo, jak se vybralo. Osobne se mi take nazev Karoq nelibil. Nyni ho povazuji dokonce za mirne zdarilejsi, nez klasiku mit dem neuen Bar Kodiaq. Kazdopadne jsem rad, ze mimo deti a zen maji jmena i auta. Nikoliv jen cisla jako vezni nebo bezpohlavni vyrobky.