Alko kalkulačka Naplavka 2019
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Jenik3
teorie
| 25. 10. 2018 19:44
Nacházíme se v rovině spekulaci. Fiestu st neznám, ale to mi nebrání si tipnout, ze vyhraje 4R, pokud řidič bude mít koule na to slapnout.
Avatar - Đawson
teorie
| 25. 10. 2018 20:20
jak může vyhrát slabší motor nad silnějším ? >:D
Avatar - Ozzman
teorie
| 25. 10. 2018 20:35
R4 Ecoboost 1.6 bude určitě rychlejší... rychleji se zapeče >:-[]
Avatar - twistedTSD
teorie
| 25. 10. 2018 21:31
Chceš snad říct, že tříválec může být spolehlivější než čtyřválec? Ty si tedy troufáš. :-O
teorie
| 25. 10. 2018 21:45
Jenze ma pravdu, problemy 1.6 meli, to si nebudeme nalhavat, ze ne. S litrem problem neni - nebo o nem aspon nevim. A to tvrdim jako majitel 1.6 EB :-)
teorie
| 25. 10. 2018 21:54
Tak podle teorie mnohých "co v autě není, nemůže se pokazit" je přece jasné, že když tam ten jeden válec není, tak se pokazit proste nemůže ... >:D
Avatar - Hammunasakra
teorie
| 26. 10. 2018 02:39
Spolehlivost neni o počtu válců = jak si na to přišel?
teorie
| 27. 10. 2018 18:53
Není?
A jak jsi na to přišel...?
;-)

Jasně,obě řešení lze udělat špatně - a výsledkem je prostě špatnej motor.

Špičkový tříválec nedosahuje životností ani na průměrný čtyřválec... podobvně, jako špičkové turbu se může přiblížit životností průměrné atmosféře...

A na tom nemění nic ani fakt, že lze udělat tříválec tak, aby s ním bylo auto na okruhu rychlejší než se 4 válce,
Avatar - Ozzman
teorie
| 26. 10. 2018 07:08
No, troufám si, protože jsem to zažil

[odkaz]

takhle to pak končí...

A nejsem zdaleka sám... je to jeden z důvodů, proč Ford začal ty motory měnit.... Takže doufám, že ten tříválec bude v tomhle ohledu lepší...
Zas tu bude kecov
| 25. 10. 2018 20:09
Od valcovych kovbojov. Motor v novom stcku je chuligansky, presne aky clovek caka od pocket-rocket ako tomu vravia anglani. Stale je vsak dost tvrda a hlavne stoji pomaly tolko, co o triedu vacsie vozy, to sa tazko prekusuje.
Avatar - Đawson
Zas tu bude kecov
| 25. 10. 2018 20:23
A stará 1.6 chuligánská není ? tahá do omezovače jak vzteklá a bez hluchých míst. Dal bych stejný laděný výfuk i na tu 1.6 a otevřel jí na podobný výkon a krouták. To by byl teprve vidět rozdíl... Tvrdá fiesta je, ale to i "civilní" verze a o ceně se hádat nebudu >:D
Zas tu bude kecov
| 25. 10. 2018 20:33
Aj stara, to sa nikto nehada, ale nova ma chuligansky charakter, plus je lahsia a silnejsia. A aj tak vsetci lamentuju nad tym, ze je to trojvalec.
Avatar - Magister
Zas tu bude kecov
| 26. 10. 2018 09:06
No z toho videa to tedy moc vidět není. Osobně bych do 3 válce nešel. Navíc, pokud si pamatuju, tak 4válcová varianta stála u nás kolem 450 000.
Avatar - iudex
Zas tu bude kecov
| 26. 10. 2018 09:59
A nepresvedčí Ťa ani tento test, podľa ktorého je nová FieSTa lepšia, než limitka ST200?
[odkaz]
Avatar - iudex
A čo tak ST200?
| 25. 10. 2018 20:36
Martine, nebolo by objektívnejšie porovnať novú FieSTu so starou ST200? Je jasné, že výkonnejší motor bude rýchlejší, to sme neobjavili Ameriku. Ak ale chceme porovnať koncepcie, priam sa ponúka verzia ST200, rovnakých 200 koní ako nová generácia, tam by sa dal najlepšie porovnať posun bez vplyvu vyššieho výkonu.
A čo tak ST200?
| 25. 10. 2018 22:15
A nebylo by testování ST200 objevování Ameriky úplně stejné, když má 215 koní?
Avatar - iudex
A čo tak ST200?
| 25. 10. 2018 22:41
Pokiaľ sa nemýlim ST200 mala 200 koní (preto ST200) a 290 Nm, teda presne rovnako ako nová ST, len pri overbooste malá krátkodobo 215k a 320 Nm. Ale dynamické parametre mala stále o chlp horšie ako nová.
A čo tak ST200?
| 25. 10. 2018 23:17
Na okruhu 215 hp trvale není potřeba, 15 sec. po které ten overboost fungoval na převahu nad 200 hp autem bohatě stačí (pokud jsou to jinak srovnatelná auta).
Avatar - iudex
A čo tak ST200?
| 26. 10. 2018 08:24
Ja si zase myslím, že práve na okruhu potrebuješ ten plný výkon, keď jazdím na okruhu, tak buď akcelerujem (väčšinou naplno) alebo brzdím (opäť naplno), nejaké vozenie na štvrť plynu tam nie je ako na okreske. Ale záleží aj na okruhu, v Moste sa overboostprejaví asi viac; na rýchlom okruhu ako je Slovakiaring, kde je cieľová rovinka dlhá skoro kilometer to až tak nepomôže.
Každopádne napriek vyššiemu výkonu v overbooste má ST200 230 km/h a 6,7s, kdežto nová FieSTa má 232 km/h a 6,5s. A matne si spomínam na nejakú porovnávačku, kde bola nová Fiesta rýchlejšia ako minulá ST200. Preto tvrdím, že vhodnejším súperom pre novú FieSTu bola práve ST200 a nie základná184k verzia FieSTy.
A čo tak ST200?
| 26. 10. 2018 08:16
Na jednom nemenovanom slovenskom servri je takyto test, a vyhrala nova fiesta.
Avatar - iudex
A čo tak ST200?
| 26. 10. 2018 08:25
Daj link. Zrejme o tom práve píšem vyššie, len si neviem spomenúť, kde to bolo.
Na jeden rychlej okruh asi dobry...
| 27. 10. 2018 16:39
Ale domu proste trivalec nechci.
Kdo ho chce, at si ho klidne koupi...
Wartburg jak vyšitej
| 27. 10. 2018 21:35
U porovnávání zvuku jsem moc objektivity neviděl. Zvuková kulisa tříválce byla slušně ubohá.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku