Videa
iudex
4
Martine, nebolo by objektívnejšie porovnať novú FieSTu so starou ST200? Je jasné, že výkonnejší motor bude rýchlejší, to sme neobjavili Ameriku. Ak ale chceme porovnať koncepcie, priam sa ponúka verzia ST200, rovnakých 200 koní ako nová generácia, tam by sa dal najlepšie porovnať posun bez vplyvu vyššieho výkonu.
Přejít do diskuze
Tak podle teorie mnohých "co v autě není, nemůže se pokazit" je přece jasné, že když tam ten jeden válec není, tak se pokazit proste nemůže ... >😁
Jenze ma pravdu, problemy 1.6 meli, to si nebudeme nalhavat, ze ne. S litrem problem neni - nebo o nem aspon nevim. A to tvrdim jako majitel 1.6 EB 😄
A stará 1.6 chuligánská není ? tahá do omezovače jak vzteklá a bez hluchých míst. Dal bych stejný laděný výfuk i na tu 1.6 a otevřel jí na podobný výkon a krouták. To by byl teprve vidět rozdíl... Tvrdá fiesta je, ale to i "civilní" verze a o ceně se hádat nebudu >😁
A nepresvedčí Ťa ani tento test, podľa ktorého je nová FieSTa lepšia, než limitka ST200?
[odkaz]
[odkaz]
Nacházíme se v rovině spekulaci. Fiestu st neznám, ale to mi nebrání si tipnout, ze vyhraje 4R, pokud řidič bude mít koule na to slapnout.
Aj stara, to sa nikto nehada, ale nova ma chuligansky charakter, plus je lahsia a silnejsia. A aj tak vsetci lamentuju nad tym, ze je to trojvalec.
Chceš snad říct, že tříválec může být spolehlivější než čtyřválec? Ty si tedy troufáš. 😲
Od valcovych kovbojov. Motor v novom stcku je chuligansky, presne aky clovek caka od pocket-rocket ako tomu vravia anglani. Stale je vsak dost tvrda a hlavne stoji pomaly tolko, co o triedu vacsie vozy, to sa tazko prekusuje.
U porovnávání zvuku jsem moc objektivity neviděl. Zvuková kulisa tříválce byla slušně ubohá.
Není?
A jak jsi na to přišel...?
😉
Jasně,obě řešení lze udělat špatně - a výsledkem je prostě špatnej motor.
Špičkový tříválec nedosahuje životností ani na průměrný čtyřválec... podobvně, jako špičkové turbu se může přiblížit životností průměrné atmosféře...
A na tom nemění nic ani fakt, že lze udělat tříválec tak, aby s ním bylo auto na okruhu rychlejší než se 4 válce,
A jak jsi na to přišel...?
😉
Jasně,obě řešení lze udělat špatně - a výsledkem je prostě špatnej motor.
Špičkový tříválec nedosahuje životností ani na průměrný čtyřválec... podobvně, jako špičkové turbu se může přiblížit životností průměrné atmosféře...
A na tom nemění nic ani fakt, že lze udělat tříválec tak, aby s ním bylo auto na okruhu rychlejší než se 4 válce,
No z toho videa to tedy moc vidět není. Osobně bych do 3 válce nešel. Navíc, pokud si pamatuju, tak 4válcová varianta stála u nás kolem 450 000.
Ja si zase myslím, že práve na okruhu potrebuješ ten plný výkon, keď jazdím na okruhu, tak buď akcelerujem (väčšinou naplno) alebo brzdím (opäť naplno), nejaké vozenie na štvrť plynu tam nie je ako na okreske. Ale záleží aj na okruhu, v Moste sa overboostprejaví asi viac; na rýchlom okruhu ako je Slovakiaring, kde je cieľová rovinka dlhá skoro kilometer to až tak nepomôže.
Každopádne napriek vyššiemu výkonu v overbooste má ST200 230 km/h a 6,7s, kdežto nová FieSTa má 232 km/h a 6,5s. A matne si spomínam na nejakú porovnávačku, kde bola nová Fiesta rýchlejšia ako minulá ST200. Preto tvrdím, že vhodnejším súperom pre novú FieSTu bola práve ST200 a nie základná184k verzia FieSTy.
Každopádne napriek vyššiemu výkonu v overbooste má ST200 230 km/h a 6,7s, kdežto nová FieSTa má 232 km/h a 6,5s. A matne si spomínam na nejakú porovnávačku, kde bola nová Fiesta rýchlejšia ako minulá ST200. Preto tvrdím, že vhodnejším súperom pre novú FieSTu bola práve ST200 a nie základná184k verzia FieSTy.
No, troufám si, protože jsem to zažil
[odkaz]
takhle to pak končí...
A nejsem zdaleka sám... je to jeden z důvodů, proč Ford začal ty motory měnit.... Takže doufám, že ten tříválec bude v tomhle ohledu lepší...
[odkaz]
takhle to pak končí...
A nejsem zdaleka sám... je to jeden z důvodů, proč Ford začal ty motory měnit.... Takže doufám, že ten tříválec bude v tomhle ohledu lepší...
Na okruhu 215 hp trvale není potřeba, 15 sec. po které ten overboost fungoval na převahu nad 200 hp autem bohatě stačí (pokud jsou to jinak srovnatelná auta).
Pokiaľ sa nemýlim ST200 mala 200 koní (preto ST200) a 290 Nm, teda presne rovnako ako nová ST, len pri overbooste malá krátkodobo 215k a 320 Nm. Ale dynamické parametre mala stále o chlp horšie ako nová.