Novinky
Arese
7
"Překvapení VŠAK nepřínáší". Proboha proč užívá autor slovo "však"?! To chce jako tvrdit, že fanouškové devětsetjedenáctky požadovali její zcela nový design?! Pokud by toto Porsche učinilo, ukamenovali by ho! To by snad motoristický novinář měl vědět! 8-s
Hammunasakra
0
Buď rád že v titulku neni otazník = zase 😉
Jenik3
3
Inu 911 😄
30 let stejný auto, to je na palici
Pro konkurenci, každopádně...
Neumíš počítat nebo nevíš o čem píšeš? 911 se vyrábí 54 let.
Třeba myslel = celej jeho život = prostě co pamatuje 😉
Je fakt že těch posledních 30 let je = čim dál tim stejnější 😄
Je fakt že těch posledních 30 let je = čim dál tim stejnější 😄
Je designových inovací u této ikony vidět na oněch 3 snímcích více než dost. A je to stále krásnější a krásnější auto. Pardon, ikona.
Je nádherná....
Je nádherná....
až na ty vejfuky, to je strašný
Strašný ne ale je fakt že tak nějak moc praštěj do očí = uvidíme z dalších fotek a naživo = zatim fakt "až na ty vejfuky" >😁
Ja bych to bral kdyby mi někdo platil pov+havarijni páč to bude darda.Spotřeba nízká na typ auta.
no tak pov bude klasika ale hav troska viac,darda to ale nebude ak nemáš 15000Kč v čistom.
Takže na nákup máš a na pojistku ne?
Zapomněl napsat, že by ho bral zadarmo, kdyby mu někdo platil pojistku + hav.
Btw darda to není, když nejsi vocas.
U nějaký střední verze se solidním pojištěním cca 30-40 ročně.
U novejch drahejch aut to poslední dobou vychází líp a líp.
U starejch levných hůř a hůř.
(myslím vzhledem k ceně)
Btw darda to není, když nejsi vocas.
U nějaký střední verze se solidním pojištěním cca 30-40 ročně.
U novejch drahejch aut to poslední dobou vychází líp a líp.
U starejch levných hůř a hůř.
(myslím vzhledem k ceně)
géčko a wrangler budou vypadat pořád stejně až do konce světa. Což já osobně velmi oceňuji.
budu čekat na Turbo (Turbo S)
Jestli neprovedou nějakou vyloženou kravinu (elektrika a tak) asi je to horkej kandidát na nový auto.
Ale rozhodnou drobnosti.
Jestli neprovedou nějakou vyloženou kravinu (elektrika a tak) asi je to horkej kandidát na nový auto.
Ale rozhodnou drobnosti.
Když už, tak nejvyšší liga - Turbo S! 😉 Jedno nám tu jezdí, celý v černým. Je to monstrózní přízrak! 😄 :yes😒br />
A proč vlastně né GT3 RS v tý civilní verzi?
GT3 RS v civilní verzi je snad GT3, tak proč to píše tak složitě?
Turbo S a GT3 (RS) jsou trošku jiné světy, atmosferická GT3 (RS), není přeplňovaná GT2 (RS).
Turbo S a GT3 (RS) jsou trošku jiné světy, atmosferická GT3 (RS), není přeplňovaná GT2 (RS).
každodenní pohodový ježdění, financovatelnost, servis. Ale valstnosti supersportu. Tohle v portfolku 911 znamená Turbo (S).
R8 půjde do kopru - už to začalo s FL.
Přechod na MkII se dal přežít zejména díky strašlivému výkonu V10 Plus. Ale teď už to půjde jen dolů. ...jj vím, že má FL o 10koní víc...ale nemá to cenu, je to blbě.
Čili Turbo S. Zajímavý je, že R8 i s V10 je lehčí než menší Turbo s V6.
R8 půjde do kopru - už to začalo s FL.
Přechod na MkII se dal přežít zejména díky strašlivému výkonu V10 Plus. Ale teď už to půjde jen dolů. ...jj vím, že má FL o 10koní víc...ale nemá to cenu, je to blbě.
Čili Turbo S. Zajímavý je, že R8 i s V10 je lehčí než menší Turbo s V6.