Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nové Porsche 911 (992) už není tajemstvím. Překvapení však nepřináší

Ondřej Lilling Ondřej Lilling 24. 11. 2018
4
37
Zbrusu nová generace ikonického Porsche 911 se neočekávaně ukázala na prvních fotografiích. Ty odhalují, že design rozhodně nepřinese revoluci.

Podle původních plánů se měla nová generace Porsche 911 s kódovým označením 992 odhalit až v úterý večer 27. listopadu. Nakonec si celou karoserii můžeme prohlédnout s předstihem, na světlo světa se totiž dostaly tři fotografie (byť v nízkém rozlišení). Představu si z nich ale uděláte slušnou. Je zřejmé, že designová revoluce se ani tentokrát nekoná.

Příď je ve srovnání s aktuální generací velmi podobná, to záď je přepracována mnohem výrazněji. Hlavním rozpoznávacím znakem jsou horizontální svítilny, kterými se pyšní všechny poslední modely Porsche. Designérům se také podařilo velmi zdařile zakomponovat výsuvný spoiler na zádi a došlo také k přesunutí registrační značky do spodní části nárazníku.

Na podrobnější informace si budeme muset počkat do oficiálního odhalení. Již teď ale víme, že pohonná jednotka bude mít stejný základ jako v případě odcházející generace 991.2, což znamená přeplňovaný plochý šestiválec. Motor se však dočkal přepracovaného sání, chlazení, vstřikování či výfukového systému. A zabudován je samozřejmě také filtr pevných částic.

Výkon by měl u rychlejší Carrery S narůst o nějakých 22 kW (30 koní) na hodnotu okolo 331 kW (450 koní). O řazení se nově postará osmistupňová automatická skříň z modelu Panamera. Testovací prototypy naštěstí potvrdily, že na výběr bude také manuální převodovka, pravděpodobně se sedmi rychlostmi. Velký posun se dá očekávat také v oblasti nových technologií a asistenčních systémů.

Zdroj: Jalopnik

Související články

Témata

Diskuse: Přidat názor

Avatar - wakantanka
S vážným zájmem
wakantanka
| 25. 11. 2018
Myslím že nás bude takých viac :-)
Avatar - white label
S vážným zájmem
white label
| 25. 11. 2018
Taky bych chtěl mít hlavu ve smutku z toho, jestli jít do nové R8 V10 plus, nebo do 911 Turbo S. ;-)
Avatar - wakantanka
S vážným zájmem
wakantanka
| 25. 11. 2018
Vidíš a to si nie tak dávno mal hlavu v smútku, že čo kúpiš po súčasnom. :-) Niekde ešte je ten svet v poriadku. :-)
Avatar - Hammunasakra
S vážným zájmem
Hammunasakra
| 25. 11. 2018
Určitě je lehčí? No srovnávací testy vyšly spíš pro Porsche = a tahle generace bude zas o fous dál = takže = neni o čem = správná volba :yes:
Avatar - fostek
S vážným zájmem
fostek
| 25. 11. 2018
každodenní pohodový ježdění, financovatelnost, servis. Ale valstnosti supersportu. Tohle v portfolku 911 znamená Turbo (S).

R8 půjde do kopru - už to začalo s FL.
Přechod na MkII se dal přežít zejména díky strašlivému výkonu V10 Plus. Ale teď už to půjde jen dolů. ...jj vím, že má FL o 10koní víc...ale nemá to cenu, je to blbě.

Čili Turbo S. Zajímavý je, že R8 i s V10 je lehčí než menší Turbo s V6.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku