Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Porsche 911 (992) se oficiálně představuje. Nejprve jako Carrera S a Carrera 4S!

39 komentářů

webpaja
...jako průzračná voda. 911 se neokouká, nezevšední. 911 jen zraje každou novou generací. Vyzkoušet 911 by měl každý petrolhead na světě. :yes:
kaiserlábus
Nevíš na co je na tý palubovce ta kuchyňská minutka?
webpaja
Na vajíčka 😉
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Ano, měří to to kdy ti vyměkknou koule. 😉
Avatar - white label
white label
Jj, aby se mu náhodou (z toho kalupu) nazapařily... 😉
Avatar - speedfred
speedfred
to sú asi nejaké stopky,ale nepochopil som ich další význam za 2 dni a ani sa nepokúšal. Radšej som iba jazdil. 😄
Avatar - praděda7
praděda7
Někde jsem četl, že se tyto stopky spojují s nějakou tradicí........The stop watch on the dashboard is part of the Sport Chrono Package. ...
Avatar - Dinar
Dinar
Souhlas, mě se u novinky moc líbí interier, návrat k horizontálnímu členění palubky, odkaz na první generaci, paráda. 😄 :yes😒br />
Dal bych si jednu žlutou carreru-s s manuálem. 😉
Avatar - speedfred
speedfred
Mne sa naopak interier páči v súčasnej generácii. Chcelo by to vidieť novinku na živo,ale tie čudlíky a kutáč (volič prevodovky) sa mi tam moc nepáčia.
Avatar - white label
white label
Ten volič ve stylu techno mě taky docela překvapil.
Avatar - Dinar
Dinar
Mě to přijde jako odpověď na výsledek ankety dělaný mezi reálnými kupci 911, a to, řadíte někdy v manuálním režimu voličem AT? Drtivá většina odpovědí musela znít, ne. Pokud někdo řadí manuálně, a mezi reálnými kupci posl. generací 911 takových bude mizivé procento, resp. budou tací mezi majiteli spešl. verzí typu gts, gt3 atp., tak to dělá pádly. Nejspíš proto se rozhodli pro ten nedomrlý patvar, je malý "skladnější", a pro mně to jediné, co mě v kabině novinky nesedí a dráždí, ale já bych ji chtěl stejně s manuálem, takže ne zas tolik. 😄 😉
Avatar - speedfred
speedfred
Asi drvivá väčšina z nich bude radiť pádlamy, ale totok si mohli odpustiť. To už by sa mi viacej páčili nejaké tlačítka ako má F alebo McL.
Nie som kupec (dúfam že to príde) tak im môže byť môj názor ukradnutý.
Avatar - white label
white label
Designově ten techno styl (volič/tlačítka) evokuje Lambo.
Avatar - white label
white label
Já si občas zakvedlám i voličem, takže se z toho taky neraduji.
Avatar - Magister
Magister
Otázka je, zda bude vůbec manuál...
Avatar - Dinar
Dinar
Ta je dávno zodpovězená, bude to inovovaný sedmikvalt pro modelový rok 2020.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Pane autobože, to je nádhera. 911 je automobilový Roger Federer.
chytrak1
Přesně. A ten designovej posun v detailech je neskutečný, auto je dokonale vypilovaný. Krásný čistý line, to je prostě artefakt.
Ještě včera se dosavadní 911 zdála být dokonalou. A dnes je to veterán.
Avatar - iudex
iudex
Dovolím si nesúhlasiť, práve ten jemný evolučný posun spôsobuje, že 991ka vyzerá a bude vyzerať stále aktuálne. Dokonca zozadu by som dal prednosť predchodcovi, ten súvislý ôás chce zvyk a nečlenená plocha guľatého nárazníku pôsobí o chlp bacuľatejšie ako predchodca, kde tá masa plechu bola rozbitá😒br /> [odkaz]
[odkaz]
Na druhej strane z profilu vyzerá novinka lepšie, tá plynulejšia strecha robí auto ešte štíhlejším a samozrejme aj väčšia šírka pomáha.
Avatar - Bubáq
Bubáq
Naštěstí: majitel 911 se nemusí trápit tím, že by někdo mimo komunitu poznal, že neřídí ten nejposlednější model. Prostě každá generace 911 je krásná a majitelé nejsou tlačeni opovržlivými pohledy okolojdoucích vyměnit svůj 7 let "starý" model za ten nejnovější. To je naprosto výjimečný úkaz...
Avatar - iudex
iudex
Presne. Aký to rozdiel oproti prémiovým SUV: ak máš dnes povedzme X5 z 2006, si úplne out, 1 rovnako stará 911ka pôsobí stále aktuálne.
Avatar - white label
white label
A nemusíš chodit ani k jiné značce, viz Cayenne (zvlášť I.g.), ale třeba i Panamera, a to vše pak padá na ceně násobně rychleji, než 911ka, která si drží cenu jak klíště.
Avatar - white label
white label
Doby, kdy bude 991 vypadat jako veterán se (nejen) my dva rozhodně nedožijeme... 😉
Avatar - JirkaV8
JirkaV8
Pravde, kdyz to ma na poprve naboj, tak se na to nemusi temer sahat a 911 je vyborna jen s malymi upravami proste porad. Takhle to ma vypadat :yes:
mp390
Dokonalost Porsche není jenom v pilování auta, ale i v jeho prezentaci.

Den představení auta znamená i den spuštění německého konfigurátoru! A nejen obrázkového, ale pěkně ve 3D se všemi detaily a náhledy na to, co se mění (mimo jiné i rozsvícení světel, zvednutí křídla, atd.) Bohužel technologie je pořád postavená na Unity3D web player, který už podporuje jenom Internet e😜lorer a Safari. Doporučuji vyzkoušet. 😄

Z dalších zajímavých novinek, které jsem objevil v konfigurátoru😒br /> - šířka už je stejná jak pro zadokolku, tak pro čtyřkolku - 991 čtyřkolka (a RWD GTS) měla širší nápravu vzadu a jiné ET kol - to už neplatí
- nová přípatková zelená Lizard z GT3 RS
- nový design kol Carrera Classic Räder - za mě nejlepší současná volba
- v interiéru dostupné kontrastní švy pro některé varianty interiéru i mimo Porsche Exclusive
- možnost odlehčené karbonové střechy (+3558 EUR)
- možnost zvolit černé třmeny, pokud se červené nelíbí
- novinkou je Surround View
- poprvé u 911 je v nabídce držení v pruhu a noční vidění
- klimatizace nabízí teď i ionizator
Avatar - white label
white label
Docela mi připomínají 18" disky z G7 GTI Clubsport: [odkaz]
[odkaz]
Na můj vkus jsou ty "loukotě" až moc tenké, hlavně z profilu, jinak jo.
mp390
Však 911 je jenom sešláplý brouk, tak proč by nemohla mít kola z Golfa >😒]

Jinak se mi na nové 911 pár věcí nelíbí😒br /> 1) v interiéru mi trošku vadí řešení středového tunelu s vytrčeným držákem na pití. 991 měla středový tunel celkově pohlednější, byť i tam je díra a je třeba ji uzavřít paketem pro kuřáky: [odkaz]
2) volant u 991 se mi taky líbí víc, bohužel konfigrátor neskrývá žádnou líbivější verzi
3) nejsem zrovna fanda současného designu, který Porsche aplikuje na přední nárazník - opticky nerozdělený otvor přes celý předek. Nelíbilo se mi to na Cayennu Turbo a tady je to stejně: [odkaz] Bude to chtít buď tmavou barvu, nebo počkat na Sport Package.
4) jsem ujetý na 4 koncovky výfuku. Bohužel to je opět ale možné pouze bez příplatkového sportovního výfuku. Alespoň jsou ty dvě oválné koncovky dál od sebe než u 991.
5) alcantara na stropě už není ve standardu, je třeba za ni připlácet...

Ale i přes těch pět negativ bych asi 911 4S snesl >😁
Avatar - white label
white label
Tady z toho pohledu vypadají fakt dobře (navíc tyhle mají i barevné logo na středu)😒br /> [odkaz]
Ale čistě z profilu je to kolo hrozně "prázdné", vzhledem ke hmotě (opticky) 911ky.
Výfuky v nárazníku, místo pod nárazníkem, nevím (počkám naživo), ale když už, tak rozhodně ne čtyři roury, ale dva ovály a za mě raději v černém (polo)lesku, než stříbrné.
vondry87
.. ale mně u současných Porsche vadí (nebo spíš je mi líto), že kvůli tradičnímu kulatému tvaru předních světel nemohou designéři trochu popustit uzdu fantazii a vyčarovat pomocí LED pásků denního svícení nějakou unikátní a zajímavou grafiku světlometů. Mně se to opravdu líbí a rád pozoruji ve zpětném zrcátku tyto mnohdy umělecké výtvory. Tím spíš, že už i vozy nižší střední třídy mají mnohdy povedenou grafiku denního svícení. A pak mě dojede Porsche se 4 tečkami, které hned vypadá jako minimálně 10 let starý kus.. I když před rokem vyjelo z výrobní linky.
Avatar - iudex
iudex
Jj, tiež to tak vidím, tie štyri LEDky sú ako zo starého Ceedu. Ale proste je to daň za rešpektovanie tradície, ak by spravili klasické úzke podlhovasté svetlá, stratilo by to svoju jedinečnosť. Ostatne jeden pokus o zmenu bol a moc sa neujal (996), už nástupca 997 sa vrátil ku guľatej klasike. Stále si ale myslím, že aj v rámci toho guľatého svetlometu je priestor na iné LED svetlá, napr. kruh/polkruh po okraji alebo tak niečo.
vondry87
Kruh nebo půlkruh.. no určitě to zkoušeli, ale na pravidelných tvarech prostě nic estetického nikdy nebylo a ani nebude, takže se nedivím, že zůstali u klasiky. Ale prostě když člověk vedle sebe vidí zaparkovaná auta, tak to auto prostě těmi bludičkami ztrácí kouzlo a v přímém srovnání s konkurenty prostě působí nenápadně a nudně. Ale Porsche se kupuje kvůli něčemu jinému, takže budoucí majitelé tohle jistě řešit nebudou.
webpaja
Já naopak kvituji, že si Porsche drží své tradiční tvary a nenechává vše pouze na LED optice.
Avatar - Bubáq
Bubáq
To mi vůbec nevadí: ale to bude asi tím, že ve svém věku beru všechny technologické novinky s jistou nedůvěrou 😉 .
Avatar - white label
white label
"A pak mě dojede Porsche se 4 tečkami...", aspoň hned víš s kým máš tu čest, dáváš krátký pravý blinkr a salutuješ! >😁 😉
vondry87
Naopak. Člověk si za šera nebo za tmy říká, že to je nějakej starej krám a pak je překvapenej, že je to hned u něj >😁

To když jsem kdysi vyfasoval černej focus s LED pruhy v době, kdy ta móda teprve začínala, tak mi na dálnici každej preventivně uhýbal, očividně si mě pletli s audinama :-! :-! :-!
Avatar - white label
white label
Pokud jde o aktuální provedení (full LED), tak to jako "starej krám" nevypadá ani za šera/tmy.
Avatar - Dinar
Dinar
To je otázka, já když vidím ve zpětném různé led klikyháky nebo ty renaultí kly, vždycky se spíš zarazím, jak něco tak nevkusného někdo mohl...
Avatar - white label
white label
Souhlas, jako obvykle v "jinakostech" vede (za každou cenu) Francie.
Nonsens
nádherná klasika, ale by som prijal športovejší interiér, tento vyzerá ako z luxusnej limuzíny, pekne, moderne, ale ak by som nevedel akému auto ho priradiť, tak by som tipol A6/8.