Profi
Přihlásit pro přidání komentáře
JirkaV8
Osmikolky na velkych kolech byly vzdycky impozantni. Od dob filmoveho pana drtikola, kteremu se sypalo zrni. Pres VVNky 813-815 se kterymi jsme mnozi jezdili na vojne. Nebo Totalku, ktera jela Dakar 88. Konce tankovym tahacem Liwa pro Arabii s motorem MTU V12 22L 610kW po kterem se ale nejak slehla zem. Jen Tatra vzdycky silene zrala gumy, takze menit na tom ty velke balony bude asi financne sranda.
Žraní gum dávno vyřešil systém King frame... :-!
Zretelne pomohl - ano, ale slovo vyresit bych nepouzil. Tatra se samozrejme libi skoro vsem, v tom problem neni. Ale je to takove dost specificke auto z hlediska udrzby a vlastnosti. A jak to pak domu nenosi prachy, je problem. Polohu DAFacke kabiny zas podle tebe vyresili tim, ze dali na nadkoli zaslepku a velke kola zejo 😉
Anonym
realita je, že prodeje Tatry jsou oproti roku 2017 výrazně nižšší. Takže nic moc super situace...
Neměl byste pane Pavlůsku informaci, jaká další jména nesou tatrovky?