Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Euro NCAP 2018: Fiat Panda – Nárazové testy s výsledkem 0 hvězd

Fiat Panda z testů organizace Euro NCAP za rok 2018 odjíždí bez jediné hvězdy, což je nejhorší výsledek roku.
Zpět na článek
5. 12. 2018 12:48
5. 12. 2018 13:20
5. 12. 2018 13:39
5. 12. 2018 14:22
5. 12. 2018 14:41
5. 12. 2018 14:42
5. 12. 2018 15:01
5. 12. 2018 15:17
6. 12. 2018 10:53
5. 12. 2018 14:53
5. 12. 2018 15:05
6. 12. 2018 16:07
6. 12. 2018 17:13
5. 12. 2018 14:40
5. 12. 2018 14:42
5. 12. 2018 17:15
5. 12. 2018 19:58
5. 12. 2018 19:59
5. 12. 2018 12:50
5. 12. 2018 16:39
5. 12. 2018 17:53
5. 12. 2018 18:01
5. 12. 2018 18:30
5. 12. 2018 16:54
16. 12. 2018 13:13
Avatar - KANKUNEN
5. 12. 2018 12:00
Hloupě jsem napadal pana Účetního, že
neinvestuje do nových modelu Fiatu a sejmul Lancii. Až po jeho smrti jsem pochopil, že uznal, že tyto značky už jsou pro reálné kupující nepřijatelné a dal se jiným směrem. Lancia je v podvědomí jen Integrale a Fiat je pro Evropu symbol poruchy.
Rozbalit vlákno
13
5. 12. 2018 12:22
Re: Hloupě jsem napadal pana Účetního, že
Jsou neprijatelne do te miry, ze Fiat Panda je nejprodavanejsim autem na italskem trhu a znacka Fiat pak nejprodavanejsi znacka v mnoha evropskych zemich... Ono jestli to neni tim, ze realny kupujici spise kouka na pomer cena/vykon nez na nejake nerealne euro-testy, ktere jsou dobre akorat tak pro lidi, kteri radi najizdeji konstantni rychlosti do zdi.
5. 12. 2018 14:46
Re: Hloupě jsem napadal pana Účetního, že
Mě by zajímalo jak jinak než konstantní rychlostí by jste chtěl najíždět do zdi? V okamžiku nárazu bude vždy pouze jedna aktuální rychlost.
5. 12. 2018 19:00
Re: Hloupě jsem napadal pana Účetního, že