Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - traveldrive
Vydarené autíčko.
traveldrive
| 29. 1. 2019 10:50
Ale chcelo by to svetlejší interiér aj pri luxusnejšej verzii. Nenávidím čierne interiéry áut, kde je čierny ešte aj strop a je tam tma jak v *.
Avatar - iudex
Vydarené autíčko.
iudex
| 29. 1. 2019 11:00
Uhol pohľadu, ja zase nemám rád bledé interiéry, pokiaľ to nie je kvalitná koža, bledé plasty pôsobia lacno a látka je náchylná na zašpinenie. Pre mňa čierny interiér pôsobí hodnotnejšie a ja si za čierny strop priplácam.
Avatar - traveldrive
Vydarené autíčko.
traveldrive
| 29. 1. 2019 20:28
K svetlu patria aj farby. Bledá farba nie je len biela, svetlosivá alebo krémová. Sedadlá a výplne dverí pokojne aj tmavšie, oživené farebne, ale hlavne svetlý strop a stĺpiky, čierny strop v aute na mňa pôsobí veľmi negatívne a v takom aute sa skrátka necítim dobre.
Avatar - H/K_svwet
Vydarené autíčko.
H/K_svwet
| 29. 1. 2019 12:04
cierne stropy su vysadou vacsinou skor sportovych verzii.. tusim aj ceed GT ma cierny strop aj stlpiky ( si tam skryty jak v jaskyni ) ... v com je ale ta ich finta a ta krasa tiez netusim ... ale na druhej strane nemusim ani vyslovene presvetlene kabiny so svetlymi plastami a kdejakymi lesklymi listami ktore sa ti lesknu potom na slnku ... mne sa teda klasicka "cierna" kabina paci nadalej najviac ... ale jasne ... bez tmaveho calunenia stropu aj stlpikov .. proste normalne klasicka ... ked su cierne len plasty ale calunenie aj stlpiky su uz biele ;-)
Avatar - Dany
Vydarené autíčko.
Dany
| 29. 1. 2019 12:11
Ten svetlo-šedý interiér nie je dosť svetlý?
Avatar - traveldrive
Vydarené autíčko.
traveldrive
| 29. 1. 2019 20:31
Nie, nie je.
Je tam skrátka tma. Vadí mi tmavý a čierny strop, viď vyššie odpoveď iudexovi.
Opět nějaké fotky pro srovnání
cendakocour
| 29. 1. 2019 11:07
4 a 5.generace :-) [odkaz]
Avatar - Blue Sun
Vidím
Blue Sun
| 29. 1. 2019 11:13
to na oranžovou s červeným interiérem... a není co řešit.
Vidím
car
| 29. 1. 2019 11:31
Jo,vypadá krásně..
Avatar - H/K_svwet
Vidím
H/K_svwet
| 29. 1. 2019 11:52
malym autam sadnu vyrazne farby... takze preco nie... u mna zase cervena s ciernou kabinou :-)
Avatar - iudex
Vidím
iudex
| 29. 1. 2019 13:45
Oranžová je nová čierna: [odkaz] >:D
Avatar - Blue Sun
Vidím
Blue Sun
| 29. 1. 2019 14:03
>:D >:D
Ale vážně, snad každý teď při představení používá nějakou takovou barvu.
Oni nás chcú zas len dostať na pekný výzor.
murcix
| 29. 1. 2019 11:31
Oni
Avatar - miromen
Oni nás chcú zas len dostať na pekný výzor.
miromen
| 29. 1. 2019 13:18
I tak by se to dalo řict. Vzhledově se mi to dost libi, ale je to renault a tam moc velke očekavani nemam. Možna překvapi.
Avatar - H/K_svwet
pekne
H/K_svwet
| 29. 1. 2019 11:49
sucasne clio povazujem za najkrajsi renault... a to nove je ( ako pozeram co sa dizajnu kasne tyka ) defakto len evolucia sucasneho clia... a to je podla mna dobry krok... aj ked v kutiku duse som cakal "viac odvahy" a vacsi posun ... ale asi je nezmysel "menit nieco co funguje" takze chapem... ten vacsi posun sa udial v kabine aj ked tam to prave uz nie je moja salka kavy ale ak zvazime auto ako celok tak je fakticky dokonale ( uspech je zaruceny uz teraz ) ... a s 1,3 tce to iste aj pojede paradne ...

PS: sa mi to len zda alebo tie kly na svetlach su akesi mensie a menej zasahuju do kasne ako na megane ( posobia podstatne menej rusivo ) ... kazdopadne aj toto nove clio u mna ostava najkrajsim renaultom aj nadalej... co som vlastne aj rad... takze lider malej triedy je uz znamy ( tentokrat to uz cliu vyslo ) ...... gratulujem :yes:
pekne
Mino 1
| 29. 1. 2019 13:41
Pre mna je to momentalne najkrajsie male auto na trhu.
Krásný vůz, těším se na 4-válec 1.3 Tce
Bobanus
| 29. 1. 2019 13:11
Renault umí nadchnout dizajnem a jestli 4-válec 1.3 Tce nebude dělat problémy, bude se Fiesta i Polo bát :-) Vlastně už nyní je stávající Clio nejprodávanější malý vůz v EU..
Avatar - jirousekji
Krásný vůz, těším se na 4-válec 1.3 Tce
jirousekji
| 29. 1. 2019 15:36
Ano, hlavně aby ten nový motor neměl vlastnosti jako 1.2 bratříček kde s kódem motoru H5F byly potíže.
všetko fajn ...
pali.sk
| 29. 1. 2019 13:28
... a potom príde najlacnejší možný automat s motorom DCI(viď. obr.) za 18tis. eur alebo v benzíne vo verzii GT za 20tis. EUR

To naozaj malé auto s automatom musí byť tak drahé? Ešte, že tu máme Fabiu za 13tis.
Avatar - iudex
všetko fajn ...
iudex
| 29. 1. 2019 13:44
Tak keď všetci sú leniví radiť a chcú automaty, musia si priplatiť. Kamarát teraz kúpil manželke Ibizu 1,0 s DSG, po zľave za 17t eur. Osobne by som za supermini (notabene s trojvalcom) také prachy nikdy nedal, ale holt automat sám niečo stojí, naviac je vždy kombinovaný s výkonnejším motorom a viazaný na vyššiu výbavu, tak to potom naskáče.
Avatar - woody-alien
všetko fajn ...
woody-alien
| 29. 1. 2019 13:48
Ty nám nějak Aresovatíš... ;-) Jděte už do háje s tím, že je automat o lenosti. To bych vám musel o hlavu otloukat i tempomat. >:-[]
Avatar - iudex
všetko fajn ...
iudex
| 29. 1. 2019 14:16
Sorry, zabudol som tam dať smajlíka. ;-) Už som písal, že aj moja polovička chce zlenivieť, takže nakoniec aj u nás možno pribudne automat. >:D
Avatar - praděda7
všetko fajn ...
praděda7
| 29. 1. 2019 16:10
Samozřejmě že je to o lenosti. Lenost se skrývá za pohodlností....automat je pohodlnější... >:D Měl bych o tom něco vědět, protože máme doma to i to..... >:D
Avatar - traveldrive
všetko fajn ...
traveldrive
| 29. 1. 2019 20:35
Nie vždy. Ja som bol vždy zástancom manuálu, ale so stále častejším postávaním v kolónach, keď musím tisíckrát vyšliapnuť spojku, aby som sa na jednotke posunul vždy o nejakých pár metrov ďalej, stále častejšie tiež myslím na automat. Nie je to o lenivosti, je to napr. aj o tom, že moje ľavé koleno a lýtko už zvyknú protestovať.
Avatar - praděda7
všetko fajn ...
praděda7
| 29. 1. 2019 20:53
Jasný, pokud máš zdravotní potíže, tak to jinak nejde. Na koleno jsou výborné Colafit kostičky... :-! Před 15 léty mě s levým kolenem moc pomohly. Od té doby ho beru každý rok 3 měsíce na kondičku. V dubnu budu mít 72 a na spojku šlapu pořád...... :yes:
Avatar - Ozzman
všetko fajn ...
Ozzman
| 29. 1. 2019 14:04
Právě ve městě je automat nejlepším společníkem. Pokud ještě navíc máš nějaké slabé autíčko, tak se s manuálem uřadíš k smrti... aktuálně vím, o čem mluvím >:D Chvíli je to sranda, pokud bych kupoval městské auto, tak budu taky cílit na automat.... Vlastně ... já už bych si mimo nějakého auta pro zábavu manuál asi nekoupil >:-[]
Avatar - traveldrive
všetko fajn ...
traveldrive
| 29. 1. 2019 20:38
Vidíš to, žena jazdí Yariskou s trojvalčekom a dnes už skoro smiešnym výkonom 51 kW niekde v oblačných 6000 otáčkach, ale v meste pri rýchlostiach 40-60 km je to živé, dravé a nadmerne naozaj radiť netreba. Jasne, vyjdem za mesto, a je z toho zdochliačik, ktorému akceleráciu na 90 počítam pomaly v minútach. Ale v meste by mi v tom prišla autopmatika pomaly zbytočná.
Avatar - Ozzman
všetko fajn ...
Ozzman
| 29. 1. 2019 20:56
Jezdím ve městě s 43 kW 4 válcem a dynamika mi nevadí, počítám s tím, ale jde o to únavné rozjíždění. Po Praze se ale často jezdí i 70-80 a tam už to chce trochu předvídat, jinak máš v kopcích za zády náklaďáky a autobusy a běda, když je zbrzdis o pár sekund! >:D
Avatar - traveldrive
všetko fajn ...
traveldrive
| 29. 1. 2019 21:28
Tak Praha je iná. Na také veľkomesto už treba nejaké veľké mini s veľkým trojvalcom. >:D
Avatar - woody-alien
všetko fajn ...
woody-alien
| 29. 1. 2019 22:10
>:-[]
Avatar - Ozzman
všetko fajn ...
Ozzman
| 30. 1. 2019 08:13
Ale s trochou cviku na světlech dáš i hybridní Auris >:-[]
Avatar - woody-alien
všetko fajn ...
woody-alien
| 30. 1. 2019 08:51
Leda že vyrazíš ještě na červenou.... :-! >:-[]
Avatar - Ozzman
všetko fajn ...
Ozzman
| 30. 1. 2019 08:57
Ale ten pocit, že to žere stejně jako hybrid... ten je fajn >:D
Avatar - woody-alien
všetko fajn ...
woody-alien
| 30. 1. 2019 10:46
Dětino. ;-) Ale jo, ten pocit je k nezaplacení. A na všechno ostatní máš Eurocard, Mastercard. >:D
Avatar - Ozzman
všetko fajn ...
Ozzman
| 30. 1. 2019 11:26
Jo... třeba na spotřebu na dálnici to chce už zlatou kreditku >:-[]
Avatar - H/K_svwet
všetko fajn ...
H/K_svwet
| 29. 1. 2019 14:12
za male auto 17 tacov? ... teda za mna silne kafe ... ( aj 15 je tu uz moc ) ... ved za 17 tacov ma clovek uz kaskaja napriklad alebo vitaru hadam uz aj v 4kolke .... ale sam poznam cloveka ( brachov kolega ) ktory si svojho casu kupil male nove auto v plnke a takmer v top cene ( dnes uz stary xy rocny C3 1,6hdi v plnke za cenu vtedajsieho uz slusneho golfu ci octavie )

za male auto za mna tak maximalne 14 tacov... aj to si uz v zacinajucich vodach leonu ci astry ... takze ... ale ok ( je to predsa kazdeho osobna vec samozrejme )... aj ked zrovna prave male auto v plnke mi zmysel nedava .. inde by som to pochopil ovela skor ( povedzme prekryvajuce sa ceny u rozne velkych SUV )
Avatar - Blue Sun
všetko fajn ...
Blue Sun
| 29. 1. 2019 15:20
Oprosti se od uvažování "maximální prostor za danou cenu".
Já třeba uvažuju právě o menším autě v lepší výbavě a motorizaci. Nepotřebuju rodinný přepravník, ale chci, aby mi auto dělalo i trošku radost. Proč brát velké auto, když budu 95% času vozit jen vzduch?
Avatar - H/K_svwet
všetko fajn ...
H/K_svwet
| 29. 1. 2019 15:47
ja to chapem... tiez som za 12 tisic mohol mat rio sedan alebo kombik logan ale na co ;-) ... ked kratsi hatch postacuje a vlastne este viac vyhovuje ... ale mat uz 15 tacov poviem uprimne... kupil by som uz o triedu vacsie auto a male ani neobzeral ( aj tak tam mas uz vsetko co treba aj v zaklade ) ... mozno predosleho civica ( obzeral som ho tiez a v tom case dva - dva a pol roka roka dozadu bol u nas za 13 a pol tisic s 1,4kou 73kw .. defakto v cene skoro este zakladneho mensieho jazzu )
Avatar - xxc
všetko fajn ...
xxc
| 29. 1. 2019 22:13
Asi preto vacsie auto, ze male auta byvaju tragicky odhlucnene. U Renaultu aj vacsie :-) Inak suhlasim, len na to treba davat pozor.
Avatar - woody-alien
všetko fajn ...
woody-alien
| 29. 1. 2019 13:45
Třeba nebude tak zle. Captur má momentálně automat k TCe 150 za 415t, t.j. nějakých 16.200 eur. No uvidíme....beztak tady každej chce kvedlat až do zemdlení. ;-)

edit: Fabia za 13t ? V tuto chvíli je u nás Fabia 1.0 TSI s DSG od 366t (Ambition). Pokud jde čistě o cenu, lépe to umí např. Kia - Rio Comfort 1.4 6AT za 330t.
Avatar - H/K_svwet
všetko fajn ...
H/K_svwet
| 29. 1. 2019 14:18
zase za 300 tisic sa da kupit spacestar 1,2 s CVT velkost swiftu ;-) ... pre zenu do mesta povedzme preco nie ( nic predrazene ani zlozite.. proste jednoduche auto ) ... ale tak samozrejme bezne male auta su dnes uz inde... a nielen cenou :-)

spacestar dnes uz skor konkuruje zakladnemu swiftu alebo hadam skor este nejakej tej i10-tke ;-)
Avatar - praděda7
všetko fajn ...
praděda7
| 29. 1. 2019 15:39
Ženě kup nové Reeboky a nauč ji chodit pěšky. Je to zdravé a ušetříš kopu peněz.... ;-)
Avatar - H/K_svwet
všetko fajn ...
H/K_svwet
| 29. 1. 2019 15:53
tak moja nema ani vodicak nie to este auto >:D ... ale pisem obecne... pre zenu do mesta je auto ako spacestar s cvt ( alebo aj pre dochodcov ) iste zaujimava volba :yes:
Avatar - praděda7
všetko fajn ...
praděda7
| 29. 1. 2019 16:04
....nebo Yaris s CVT..... ;-)
Avatar - xxc
všetko fajn ...
xxc
| 29. 1. 2019 22:14
spacestar preto nie, lebo nema ani cuvacie senzory. a to vraj auto do mesta.
všetko fajn ...
Marekx
| 30. 1. 2019 00:14
Nový Swift v základu (Comfort) se prodává v ČR za 275 900kč i s metalickým lakem. Už tady má slušnou výbavu. Koupit si místo něj Spacestar, i když s CVT to musí být doslova někdo, kdo zohlední automat před vším a takových moc nebude ;-) Pokud si někdo koupí Spacestar v druhé výbavě Inform (první je doslova sociálka), aby ušetřil proti Swiftu cca. 20 000kč, tak je naprostý blázen, protože získá ve všem horší vůz >:D
všetko fajn ...
pali.sk
| 29. 1. 2019 16:11
Áno lenže aj predtým to tak bolo, že Clio len v najvyššej výbave s najsilnejším motorom, prípadne nezmyselným dieslom. U nás je za 16.800 captur ... Pritom za dvojspojku sa pripláca veľmi pekných 1.100 EUR ale len pri 150k. Teda prinajlepšom bude za 16.200 bude najlacnejšie Clio s automatom
Teraz má žena 75k s robotom ...
Avatar - H/K_svwet
všetko fajn ...
H/K_svwet
| 29. 1. 2019 14:37
spacestar s automatom CVT [odkaz] mas v cenniku u nas za 11 990 eur... takze este sa co to najde male sikovne jednoduche na kazdy den s automatom co cenou este nezrujnuje penazenku a nenahana v tomto ( a nielen v tom ) vacsie drahsie vozy
Avatar - Blue Sun
všetko fajn ...
Blue Sun
| 29. 1. 2019 15:21
Spacestar je imitace auta, to sem vůbec netahej. Zastaralý šrot už při uvedení.
Avatar - H/K_svwet
všetko fajn ...
H/K_svwet
| 29. 1. 2019 15:34
tak u nas sa predavalo uz davno.. to len u vas ste ho nikdy nemali ... ja jedno fialove >:D obcas vidim... teda je to fakt "kus" ver mi >:D ... siroko daleko najnapadnejsie auto.. takze uloha majitela mat napadne male auto je v tomto splnena >:D

este v tej predfaceliftovanovej verzii ( v zelenej farbe ) som v nom pred par rokmi sedel u nas na predajni ... treba ho skusit .... taka i10 v kabine lepsia nebude ver mi ... ani motoricky ci prevodovkou ... a hrackarske aygo uz ani nahodou.. a je to aj prekvapivo priestranne ... voci predoslemu swiftu v ktorom som tiez sedel je to napriklad vacsie aj ked popravde k dnesnym malym autam uz mu co to chyba to je pravda .. aj kufor... ale inak v pohode auto... len problem je ten ze u nas si za par babiek navyse uz kupis radsej ibizu.. cenovy rozdiel je maly pritom pocitovo aj technicky fakt rozdiel uz je velky.. tu je ten problem... taketo jednoduche auto by proste malo stat 6 tisic eur... ale tak asi nejde vsetko vo vyrobe priamou umerou a iste veci stoja rovnako bez ohladu na velkost a vyspelost auta
Avatar - twistedTSD
Trochu rozporuplné pocity
twistedTSD
| 29. 1. 2019 14:29
Na jednu stranu jsem po čtvrté generaci, která použila techniku předchůdce, čekal revoluci, a ono je to...zméganizované Clio.

Na druhou stranu musím uznat, že ten design opravdu funguje a dokonce lépe než na Mégane. Čistý, jednoduchý a přitom má jiskru. :yes: Akorát v interiéru ten tablet a celkově se mi vnitřek z fotek úplně nezdá. Vtipné jsou ovládací prvky z Dusteru, ale proč ne.

PS: Opět nikoho nepobuřuje několikadenní seriál nekonečného odhalování? Zvláštní, Francouzi mají asi výjimku. ;-)
Avatar - Blue Sun
Trochu rozporuplné pocity
Blue Sun
| 29. 1. 2019 14:32
Zatím to jsou tři dny, nebo kolik. Ne tři měsíce, jako u Škody.
Technicky to je ale jiné auto, ne jen původní Clio s novou maskou a zádí. Faceliftem nepřidáš 7 cm na šířku.
Avatar - H/K_svwet
Trochu rozporuplné pocity
H/K_svwet
| 29. 1. 2019 14:52
tak u skody to mas na polroka dopredu a 10 clankov denne.. tu to bola zalezitost dvoch troch clankov v priebehu dvoch dni takze to ani nejde zrovnavat ;-)

ale inak aj ja som cakal ze nove clio bude kusok na pohlad viac "nove" ale na druhej strane plne ich chapem.. asi by som tiez uz nesiel krokom revolucie lebo u sucasneho clia sa da perfektne uz pracovat na evolucii... je dokonale tvarovane takze preco zase vymyslat nieco nove ked svoj drahokam uz zasadeny pevne v segmente maju ... trosku ho uz len prebrusili ( zbavili nejakych viditelnejsich nezdarov ) a razom tu mame jasneho lidra segmentu... popravde nova fiesta ani polo ma vobec netahaju ( to uz skor vacsia scala )... uz proste nemaju to caro predchodcov ani ten smrnc a isrku .. a priznavam ze aj novy swift je za mna sklamanim .. ten predosly bol proste "vyzivnejsi" ... ale zrovna clio s tymto problem nema a je este krajsie a vyzivnejsie ako jeho predchodca... ale co je hlavne.. ma nieco v sebe cim dokaze pritiahnut.... proste je pekne sikovne sympaticke ..a posobi sviezo a stylovo ...

presne ako pises.. na megane mi to tiez vobec nefunguje... ten kukuc aj tie skoro spojene zadne svetla mi ked uz tak sedia skor na koleos alebo talisman ... boze jak som nakoniec rad ze clio ostalo cliom .. vlastne ako zmenseny megane mi nakoniec vobec nepride ( aj ked som sa bal ze to tak bude ) .. a to ani spredu.. sranda ze nakoniec je to opat stare dobre clio... ale to je len dobre ze clio ostalo cliom... ved roznych zmensenin a zvacsenin je aj tak uz vsade dost ... clio je svoje .. je cliom ... tvarovo dokonale a jedinecne aj nadalej ... :yes:
Trochu rozporuplné pocity
ericn
| 29. 1. 2019 18:17
Tak je to v podstatě evoluce předchozího designu a ten byl povedený. Mě osobně se líbí. Je to sice jak hra - najdi 10 rozdílů oproti předchozí generaci, ale Clio bylo vždy dobré auto (měl jsem 1G). Mám trochu výhrady k těm "klům" pod předními světly, ale celkem to zapadá do designového jazyka značky. Doufejme, že se nebude opakovat motorová bída 0,9TCe a opravdu přijde nový motor 1.0TCe a hlavně 1.3TCe ;-)

Pak bude mít konkurence hodně silného soupeře, za mě se nové Clio vážně povedlo. A až bude, půjdu se svézt ;-) :yes:

EDIT: v článku o Nissan Micra už nové 1.0TCe jsou...
Clio V
Marekx
| 29. 1. 2019 18:31
Hezké auto ještě neznamená automaticky dobré auto po všech stránkách ;-) Uvidíme, jak se poprali s vnitřním prostorem a zda nenasekali stejné chyby, jako u Clio IV. Ale vzhledem k velikosti kufru už nyní je téměř jisté, že opět bude rezerva pod autem a ne uvnitř kufru. Kdo takové auto někdy měl, ví jaká je to pakárna při defektu a jak nová rezerva už po 2 letech provozu vozu vypadá.
Avatar - dr.biker
Clio V
dr.biker
| 29. 1. 2019 18:49
Ty jsi nějak posedlý tím rezervním kolem, buď rád, že Clio vůbec nějaké rezervní kolo nabízí, v dnešní době už není v módě vozit rezervní kolo...

Jinak za mě má nové Clio :yes:
Clio V
Marekx
| 30. 1. 2019 00:32
Pouze jsem z toho nadšení mít rezervu zespodu vozu naprosto vystřízlivěl, právě díky Renaultu, ale na to musí každý přijít sám ;-) Tak rezerva není v módě a proto není potřeba, to pobavilo >:D Tak to jsem těžce nemoderní, protože mě nebere si připlácet a čekat na asistenčku, která mě pořeší kolo, nebo mi ho někdo doveze opravené ;-) Raději povezu rezervu v kufru a mít to vyměněné za 10 minut, než někoho shánět a stepovat na místě. Ale ono je to o prioritách. Osobně si počkám až bude Clio V k vidění v reále s možnosti do něj usednout a projet se v něm, než se rozplývat nad fotkama v jeho nejvyšší výbavě. Snad se konstruktéři poučili z přešlapů u Clio IV a podle jedné z fotek to vypadá, že i ten sardinkový posez na místě řidiče už může být minulostí. Takže na nějaké obdivné výkřiky je ještě času dost.
Clio V
cendakocour
| 1. 2. 2019 09:10
Zatímco rezerva v kufru je výhra. Asi se ti nestalo, že jsi píchnul zrovna ve chvíli, kdy jsi měl plný auto lidí, plnej kufr věcí a ještě ke všemu chcalo. Já to zažil sice jako spolujezdec, ale i tak mne to nadchlo pro rezervu v kufru. Všichni ven z auta, sklopit zadní sedačky, aby se tam narvalo co nejvíc bagáže a v tom děšti a samozřejmě i trochu marastu bylo píchlé kolo kupodivu zas.rané jak jetel. Majitel auta, co si do té doby právě liboval jak má v rezervu v kufru, s tím nějak nepočítal, takže nevozil žádné rukavice. Kupodivu se při výměně ušpinil a zbytek cesty s ním nebyla řeč.Takže ani jedno není úplnej ideál, ten by byl, nemuset vozit rezervu vůbec, ale souhlasím, že čekat na asistenčku bych taky nechtěl.
Avatar - Blue Sun
Clio V
Blue Sun
| 29. 1. 2019 19:37
Světe, div se, rezervní kolo je trošku špinavé. Jako kdyby ses při výměně kola tak či tak neušpinil od tahání toho prázdného... Mně to naopak vyhovuje.
Clio V
Marekx
| 30. 1. 2019 00:49
Zaschlé bláto je ten nejmenší problém ;-)
Avatar - Blue Sun
Clio V
Blue Sun
| 30. 1. 2019 11:18
6 let a 110 tisíc kilometrů se na ní nijak nepodepsalo. Můžeš to nějak více rozvést, kde je u Clia problém s rezervou?
Clio V
Krvesaj
| 29. 1. 2019 19:44
No, tak je rezerva dole. C4 Picasso najeto 130 tis, v zime jezdeno v Nemecku, kde sakra soli a po 6 letech rezerva spinava. Clio IV dva roky stare , koukal jsem na nej a jeste je na tom nalepka vyrobce (Barum Briliantis II >:D ) a neprislo mi nejak orezle a spinave, ba naopak mi prijde ze je tam dobre schovane a nelita na to tolik bordelu.
Clio V
Marekx
| 30. 1. 2019 00:43
Nemohu porovnat účinnost ochrany rezervy u C4 Piccaso, ale u Clio IV je to trága a ne jeden uživatel si na to stěžuje. Ještě nějaké srovnání Clia k C4? ;-)
Avatar - traveldrive
Clio V
traveldrive
| 29. 1. 2019 20:41
A čo tak dokúpiť si za pár šušňov na tú rezervu nepremokavý vak a zavesiť ju pod auto v ňom...?
Avatar - xxc
Clio V
xxc
| 29. 1. 2019 22:18
Keby to bolo take jednoduche, tak do toho vaku ju da sam vyrobca.
Clio V
Marekx
| 30. 1. 2019 00:39
Nemá význam jim to vyvracet. Vůbec netuší voco gou. Pokud to strčí do vaku, tak to bude rezavět ještě rychleji. Clio IV mělo navíc ještě takovou "vychytávku", aby se kolo mohlo zespodu vytáhnout, musel se kvůli tomu vyházet celej kufr, jako když je rezerva v kufru a to může vymyslet jenom totální blb. To i stará R5 (předchůdce Clio), měla sice rezervu také zespodu, ale aspoň přístup na mechanismus bez toho, aby se musel celej kufr vykopat ven.
Avatar - traveldrive
Clio V
traveldrive
| 30. 1. 2019 07:37
Jasne, ja mám rezervu vo vaku 9 rokov a vieš, aká je hrdzavá? Úplne sa mi rozsyala, kokso... ;-\
Avatar - xxc
Clio V
xxc
| 30. 1. 2019 10:59
Ja to neviem ani spod auta vybrat. Mal som snahu pred dovolenkou vyskusat, ze ako sa rezerva vybera, ale podla navodu to neslo :-) Aky ma vyznam vesat rezervu u takych malych aut pod auto? Keby branila tretiemu radu sedadiel, pochopim, ale u Clia?
Avatar - Blue Sun
Clio V
Blue Sun
| 30. 1. 2019 11:20
Jestli neumíš u Clia vyndat rezervu z auta, pak fakt nechápu, co děláš v provozu. Vždyť to je úplně primitivní.
Avatar - traveldrive
Clio V
traveldrive
| 30. 1. 2019 15:32
Napadlo ma to isté. Dnes už dajú vodičák fakt hocikomu.
Avatar - xxc
Clio V
xxc
| 30. 1. 2019 16:09
Skôr to bude o prístupe výrobcu. Treba tam točiť nejaké lanko, čo sa mi nepodarilo a nechal som to tak. Iné rezervy mám v kufri, aj na 208 som mal myslím v kufri, preto sa pýtam, akú má výhodu rezerva takto vonku?
Zdání klame
Arese
| 29. 1. 2019 22:07
Na první pohled to auto vypadá, jako kdyby se jednalo jen o velký facelift s novým interiérem (jako je tomu u současné Fiesty a Corsy), ale ve skutečnosti je to prý kompletně nové auto. Zvenku je opravdu krásné, teď ještě jak budou pohodlné ty opěrky hlavy u nových předních sedadel... :-O
Avatar - traveldrive
Zdání klame
traveldrive
| 30. 1. 2019 07:40
Tie opierky nevyzerajú tak zle, nie sú síce výškovo nastaviteľné, ale dopredu a dozadu si to nastavíš, vyzerá to, že to na koľajničkách je.
Zvonka, pri podrobnejšom porovnaní nevyzerá byť zhodný snáď ani jeden plech.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku