Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Porsche se připravuje na Taycany v provozu. V Evropě rozšiřuje nabídku rychlonabíječek

13 komentářů

Avatar - ZZ
ZZ
Tak ani u Porsche nepochopili, že je to slepá ulička. Jak kdyby se tou Teslou nesvezli.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Spíš se na rozdíl od tebe svezli? 😉
Avatar - ZZ
ZZ
A na to jsi přišel jak?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
[odkaz] + [odkaz] ? 😄
Avatar - ZZ
ZZ
A na základě toho jsi dospěl k závěru, že jsem se Teslou nesvezl? 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Vidim že v omezený míře ty odkaz umíš používat 😉

[odkaz]
Avatar - ZZ
ZZ
Odkazy vkládat umíš. Na otázku odpovědět ale nikoliv. Bohužel u tý Tesly jsou všichni hulibrci, co v tom nejeli, omezeni na videa typu drag race. Já ji uvařil do 5 min při ostřejším tempu na okresce. Auto se hodilo do úspornýho režimu, začalo chladit a výkon byl asi čtvrtinovej. O dojezdu nemluvě. Jakou zkušenost s ní máš ty? 😉
Šimpanz
Porsche není Tesla, věřím, že postaví auto, které bude na rozdíl od Tesly schopné v oblouku a na okruhu nebo na okresce bude nakládat konkurenci stejně jako ostatní Porsche. Samozřejmě s fundamentálními nedostatky elektropohonu nic nenadělají (dojezd, nabíjení), to je evidentní.
Avatar - ZZ
ZZ
O tom nikdo nespekuluje. Porsche bude mít dokonalý produkt, jako vždy. Celé je to, rozuměj nabíjecí baterkou poháněný elektromobil, slepá ulička. O tom byl první příspěvek.
Šimpanz
O tom, zda je to slepá ulička, rozhodne historie, nikoliv my dva. Za 10-15 let uvidíme, můj odhad je, že elektroauta nějaký podíl na trhu získají.
Avatar - ZZ
ZZ
To si piš, že rozhodneme my dva. A nejen my. My zákazníci 😉 To víš, že podíl získají, ale těch nevýhod je tolik, že to prostě slepá ulička je. Já neříkám, že elektro-auta obecně, ale ty na nabíjecí baterku. Dnes dává smysl hybrid, protože reálně spoří, ale přitom tě absolutně nijak neomezuje ve fungování. Plánovat zastávky na cestě podle dobíjecích stanic mužou dnes fakt jen zbohatlý ajťáci ze startupů, a jiní Tesla fanatici, kteří si přeci rádi uprostřed D1 zastaví na dvouhodinový oběd, než se jim to dobije. Další zákazníci jsou korporátní, kteří musí nějak ospravedlnit, že koupí e-Polo za mega, s dojezdem 150 km 😄 V budoucnu to pak bude vodík, nebo podobná alternativa, která nahradí přítomnost bateriového skladu jako zásobárny el. energie. Nabíjecí baterky ze sítě jsou ale prostě blbě 😉
Freddka
Zmenil by se tvuj pohled na vec, kdybys nabil 100km dojezd za 3 minuty a z 10 na 80% za 15 minut?
[odkaz]

Protoze tohle by mohlo vec zmenit. Doba EV je prave v uplnych plenkach, a to doslova ... a Porsche uz testuje takovejhle supercharger.

Co me se tyka, tohle uz zacina byt zajimave. Kdyby to bylo za 10-15 let standard a nabijecky by byly dostupne jak benzinky, coz predpokladam ze budou ... dovedl bych si potom takove EV predstavit v garazi... =D
Avatar - ZZ
ZZ
Jasně, to je nějaká budoucnost. Aktuálně pohnutce k nákupu nerozumím. Omezovat se kvůli tankování auta je nějak něco, co jde přesně proti smyslu toho, že je to stroj, který ti má sloužit