Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Matrix světla a hybridní technika
Ernesto01
| 25. 2. 2019 18:11
Matrix světla v této třídě ? Hybridy v této třídě ? To má fakt málokdo. Toyota technologiemi válcuje konkurenci. Zejména tu Evropskou.
Avatar - H/K_svwet
Matrix světla a hybridní technika
H/K_svwet
| 25. 2. 2019 19:20
toyota je vzdy o 2 dekady pred okolitym svetom .. nic nove ;-)
Avatar - speedfred
Matrix světla a hybridní technika
speedfred
| 25. 2. 2019 19:55
Tak fajn keď ti stačí nové auto 2 dekády staré >:D
Avatar - Ozzman
Matrix světla a hybridní technika
Ozzman
| 25. 2. 2019 21:56
>:-[]
Avatar - rohYpnol
Skokan třídy
rohYpnol
| 25. 2. 2019 18:21
Za mě z poslední doby největší pokrok v rámci třídy.

Golf/Leon/Octavia jsou tak nějak... stabilní.

Korejci s i30 podle mě šlápli vedle, Ceed hezký ale v zásadě nic zásadního se neudálo. Focus je jedno obrovské zklamání a vůbec nechápu jak mohlo u novinářů zvítězit v anketě auto roku (tím zdravím novináře a naprosto u mě ztratili důvěru v to, co dělají).

Ale Corolla? Materiály jsou excelentní, sedadla podle mě nejlepší v rámci třídy. Prostornost mají někteří lepší, z druhé strany u kombíku je to v rodinné normě. Zpracování je skvělé. A design konečně našel vlastní tvář. Do toho opravdu vysoká výbava...

Jenže alespoň u nás Corolla nepochybně přinejmenším na výbavu ze začátku doplatí. I základ je hodně vybavený a to se samozřejmě promítá do ceny.
Avatar - Jenik3
Skokan třídy
Jenik3
| 25. 2. 2019 18:30
Nedam dopustit na atmo 1.6 a prekvapive v nabidce je opet. Jsem tomu rad. :yes:
1.6
Xylo
| 25. 2. 2019 18:46
Také na tenhle motor rád vzpomínám, měl jsem ho v Corolle hatchback r.v. 2004 a jelo to jako pila ;-) .
Avatar - Jenik3
1.6
Jenik3
| 25. 2. 2019 19:57
Vsak to taky je pila. Takova vecna a neutahatelna pila. Ne kazdemu tento charakter motoru vyhovuje.
1.6
bubulak
| 26. 2. 2019 10:25
No nevím, chlapi, měl jsem ho také v Corolle E12 a i když je pravda, že byl lepší, než 1,6ky od konkurence v té době (Ford, VW), tak že by to byl nějaký etalon dynamiky, to se teda říct nedá. Aby jel, muselo se mu šlapat na krk a potom už o sobě dost dával vědět hlukem. No a v minulým Aurisu byl tento motor dynamicky naprostá tragédie a to i ve verzi 96 kW. Prostě to nejelo. Dvoulitr v Avensisu je o ligu dál. Tichoučký a na to, že nemá turbo, tak jede velmi slušně.
Avatar - H/K_svwet
1.6
H/K_svwet
| 25. 2. 2019 19:06
sranda ze 1,8 hybrid vazi menej ako 1,2 turbo..... to by som teda netipoval... v com je ta hmotnostna "senzi finta" hybridu voci zakladnej oturbenej 1,2ke vie niekto? alebo je mozne ze v tabulke su aj preklepy? ... nebolo by to prvykrat to je tiez pravda ...
1.6
Ernesto01
| 26. 2. 2019 16:17
Letmým okem do technické specifikace lze zjistit, že nepotřebuje několik věcí:
- Menší radiátor
- Méně vody v okruhu
- Méně oleje a menší olejová lázeň (všechny turbomotory potřebují kvůli turbu lepší chlazení právě okolo dmychadla + jinak vyřešené průtoky oleje)
- Samotné turbo něco váží
- Lehčí výfukové svody

....netuším, kolik kg tohle udělá.
1.6
h.onzyk
| 25. 2. 2019 18:45
Když jsem Corollu viděl na prvních fotkách z loňské Ženevy, tak mě to auto posadilo na zadek, letos ve Vídni při živém setkání mi dobrý dojem zůstal. Prostornost pro mě dobrá i u hatche, u kombíku bez připomínek, sedan nebyl k dispozici. Chce si to zvyknout na palubní desku, mně trochu chybí klasická středová konzole s uzavíratelnou bordelschránkou, tady je jen malá polička na mobil, která ale umí indukčně nabíjet. Sedačka super, materiály taky, pokud jde o infotainment nemám so na co stěžovat, v o kus dál stojící Hondě CR-V mi přišla navigace jak z devadesátek, tady dobrý a nenašel jsem ani typické toyotí digitálky a lá 80. léta. Trochu mě zklamal zvuk při zavírání dveří a vůbec jejich lehkost, z Focusu jsem přeci jen zvyklý mít v ruce kus železa, působí to na mě masivnějším a solidnějším dojmem. Ale jako celek při výběru nového auta by to byl určitě finalista.

P.S. kufr u hybridu nic moc tady [odkaz] je v něm 30l Deuter

P.P.S docela se divím, že tady chválí spotřebu, když novou RAV4 při první jízdě sestřelili, že jezdí za 9l, já na testovací jízdě sedal do syrového auta (celkem najeto asi 120 km) a svítilo tam 7,1, když jsem ji vracel, bylo tam 6,9 (pravda jen asi 30 km trasa,80 % okresky, 20 % město)
Avatar - praděda7
1.6
praděda7
| 25. 2. 2019 20:06
Už to tu píšu po Xté....ACZ Japonce nemusí...a to jsme s nimi ani nebyli ve válce.... ;-)
Avatar - H/K_svwet
1.6
H/K_svwet
| 25. 2. 2019 18:55
opat suhlas so vsetkym... jak to delas? kruci ... :-)

ani mne sa uz nova i30 ani novy ceed nepaci tak ako som povodne ocakaval ze sa mi budu pacit.... a naopak corolla aj mna akosi prekvapila a doslova sa mi zapacila uz od prveho momentu.. kedysi seda myska je dnes za mna top mainstreamove auto segmentu ( ma tie spravne ingredience... aj auru ) .... :yes:

mne osobne sa najviac paci hatch od corolly ... a aj ked uz by to chcelo hybrida v takomto krasnom aute tak vsadim sa ze najpredavanejsia u nas bude verzia 1,2T ... ale tak 4 valec 85kw turbo... rozhodne ako nejaky ten slusny standard dokonala kombinacia
.. tu nejde slapnut vedla :yes:

PS: ale tesim sa aj na noveho leona a golfa... v tejto triede bude tento rok este poriadne horuco.... rovnako nova mazda 3 asi tiez nebude spatna hoc priznavam ... ta sucasnsa je podla mna minimalne krajsia ked uz nic ine :yes:
Avatar - wakantanka
1.6
wakantanka
| 25. 2. 2019 20:31
Inak auto o triedu väčšie ako tvoje Polo a výkon u turba len o málo vyšší. To je tá bomba?
Avatar - .StenLi.
1.6
.StenLi.
| 25. 2. 2019 23:16
Veeelmi rad sa s tebou stavim ze 1.2T uuuurcite nebude najpredavanejsia verzia :-) kedze nou nebola ani doteraz a to pribudol novy sportovejsi hybrid + Europania zacinaju chapat hybridy stale viac :-!
Avatar - twistedTSD
1.6
twistedTSD
| 25. 2. 2019 23:46
Mám za to, že v končícím modelu byl akčními nabídkami hodně tlačen 1.6 a hybrid.
Avatar - .StenLi.
1.6
.StenLi.
| 26. 2. 2019 00:30
Nie, vsetky motorizacie maju rovnaku akcnu zlavu, na SR 2200€.
Avatar - twistedTSD
1.6
twistedTSD
| 26. 2. 2019 00:42
Může se to lišit podle trhu, ale myslím, že když jsem koukal do konfigurátoru, tak v akčních výbavách 1.2 většinou nebyl nebo jen v těch dražších. Ve Final Edition taky není.
1.6
Horst Fuchs
| 25. 2. 2019 19:02
No, on je ale reálně Focus teď asi opravdu nejlepší auto své třídy, i v německých testech běžně poráží Golfa. Má nejlepší litrový motor, 1.5 je taky zcela OK, nafťáky ujdou. Jenom v interiéru se snad někde až trochu moc šetřilo na materiálech a design karosérie je prostě jalový. Corolla vypadá slibně, hlavně kombík by mohl zabodovat. Uvidíme, jestli to půjde i bez dieselu, přeci jen ve fleetech nafta jasně vede.
Avatar - rohYpnol
1.6
rohYpnol
| 25. 2. 2019 19:18
Nevím. Resp. věřím, že Focus snad bude fungovat aspoň co do jízdního projevu. Staticky je to ale šibenice. Divím se třeba, že nikomu nevadí negativně skloněný a spadlý přístrojový panel (jakoby sklopený ke sloupku volantu a těsně nad ním). Vůbec nechápu proč. A takových detailů je mnoho. Prostornost opět nic moc a zpracování Focusu... ou jé, to je jízda... >:-[]

Naopak Corolla opravdu skvělá :yes:
Avatar - H/K_svwet
1.6
H/K_svwet
| 25. 2. 2019 19:25
ja u nas na ulici nevidim jedineho forda.... nic... ale ani sa nedivim ... vid cennik aj kvalita ich aut napriec celym portfoliom... kolega z prace ma focus 2 a ten by vedel rozpravat... voci nemu je brachov japonec z rovnakeho roku ako nove auto ... a nova fiesta? videl ju uz niekto? ja hadam len raz... za to noveho swifta uz hadam 100 krat... asi teda tolko k fordu u nas ... nikdy tu u nas nefrcali ale ani mi to "cisto nahodne" fakt vobec nevadi ;-)
Avatar - wakantanka
1.6
wakantanka
| 25. 2. 2019 20:35
A koľko že má ten kolegov Focus natočené? Ktorý že je to majiteľ? A vieš že niektorí vodiči doyebu aj kovadlinu? Takže čo z toho prirovnania vyplýva? Aký pán, taký krám.
Avatar - speedfred
1.6
speedfred
| 25. 2. 2019 20:49
Vaša je ulica je taký európsky a možno aj svetový reprezentatívny vzorok predaja áut.
Avatar - miromen
1.6
miromen
| 26. 2. 2019 00:42
Jak dlouho ze sebe budeš ještě dělat de.bila ? Vim, nedělaš. :-!
Avatar - .StenLi.
1.6
.StenLi.
| 25. 2. 2019 23:30
Jestli to pujde bez dieslu? To myslis vazne? :-) Teraz ked sa celkovo v EU predava viac benzinov ako dieslov a u Aurisu diesle tvorili v EU smiesne 3% a hybridy sa predavaju lepsie ako benzin? Posledny mesiac predbehla Toyota predajmi v EU aj fleetoveho milacika Skodu a to bez novej Corolly a RAV4, takze Toyota je posledna znacka o ktorej predaje v 2019 by som sa bal >:D

Co sa tyka fleetov tak tam ide o spolahlivost, nizke servisne naklady a spotrebu. Toyote v spolahlivosti a nizkych servisnych nakladoch nemoze konkurovat ziadna znacka a diesle maju podla spritmonitor o 1-1,5l vyssiu spotrebu ako hybridy. Takze je to len otazka casu kedy to dojde aj firmam, resp. cisla ukazuju ze uz dochadza..
Avatar - Blue Sun
1.6
Blue Sun
| 25. 2. 2019 21:20
No, doplatí na cenu... když se podíváš, kam jdou ceny nových aut, možná nebude ve své třídě zase tak drahá. I základní Scala, vůči Corolle výbavou i technicky slabší, je za čtyři sta tisíc.
1.6
mozgog
| 26. 2. 2019 21:19
Škodivky jsou v ČR předražené odjakživa ...
Avatar - Ozzman
1.6
Ozzman
| 25. 2. 2019 21:57
Možná proto, protože ty toho Fokuse hodnotíš za obrazovkou počítače, kdežto ti novináři se svezli....
Avatar - rohYpnol
1.6
rohYpnol
| 26. 2. 2019 00:36
Ne, Focus hodnotím podle toho, jaký dojem jsem z něj měl.
Avatar - Ozzman
1.6
Ozzman
| 26. 2. 2019 07:53
A sedl sis? Projel si se ? Žádný Fokus nevypadal zrovna jako krasavec, ale objektivně tam ty kvality vždy byly...
Avatar - rohYpnol
1.6
rohYpnol
| 26. 2. 2019 14:51
Ano, sedl jsem si. Auto jsem prolezl. A opravdu NE, nelíbí (to je subjektivní). A NE, kvality nevidím (zpracování, budíky, prostornost...).

Znovu - Focus pro mě je jedním z největších zklamání. Možná je to i tím, že předchozí byl jeden velký omyl a tak jsem čekal, že nový se vrátí tam, kam má. Jenže ono se tak dvakrát moc nestalo...
Avatar - miromen
1.6
miromen
| 26. 2. 2019 20:15
Jestli je nějaky omyl tak to seš ty. Ty si stvořeni vyloženě k smichu, ktery navic uvažoval o tom, že bude psat novinařinu o autech. To by byla žumpa největšiho zrna. V podstatě se da řict, že čim větši m.rdka auto tim vic je u tebe bombasticke a naopak a podavaš to bulvarně odpornym zpusobem.
Pěkny přiklad, nova corolla je na tom s prostornosti jako ten focus ve 3 generaci a ty o ni suše napišeš, že jsou ve třidě taci, kteři maji toho mista vice. Ale ten focus jen co se o něm zminil članek, tak hned jake je to prostorova bida a jine plivance. To, že předchozi auris byl na tom ještě huře, už ani neřešim.
A součastny focus patři v ramci třidy k těm nadpruměrně prostornym, ale magor rohypnol napiše, že že je to prostorove zklamani. Ty si prostě ko.kot. :-!
Avatar - rohYpnol
1.6
rohYpnol
| 26. 2. 2019 21:40
No, opět šíříš jen lži. Nikdy jsem neuvažoval, že bych psal novinařinu o autech.

Nový Focus je tragédie, za tím si stojím stejně jako za tím, že i minulý byl děs běs. Neříkám, že Focus nemá také přednosti. Ale jako celek prostě má vážné trhliny.

Ano, nová Corolla HB má málo místa vzadu. Jenže kombi už je vcelku OK. A co se prostornosti třeba minulého Focusu týká, doložil jsem ti to i v konkrétních číslech v porovnání s Fabií.

Že ty jsi nevěřící tomáš, to je věcí jinou. Nic víc než fakta předložit nejde. A když je odmítáš, je to tvoje věc :-!

Mimochodem, doporučuji třeba test Koubka, ten byl z nového Focusu taky úplně nadšený >:D >:-[] :-!
Avatar - miromen
1.6
miromen
| 26. 2. 2019 22:40
Hochu nejen, že si žumpa, ale ještě k tomu lžeš asi to bude tim jak jsem ti dal porovnani, kde se jasně ukazalo jak to vuči te fabii realně je a ty měl kolem pindu pač se ti to jaksi nehodilo k těm tvym žvastum. A o psani testu si samozřejmě nepsal to jsem si zřejmě jen tak vycucal z prstu. Takže si tu bidnou corollu mužeš dal vynašet jak chcceš a zmiňovat tu ještě kombi, aby si nebyl za uplneho ocasa. A ano přesně tak, koubek byl nadšen.
Avatar - rohYpnol
1.6
rohYpnol
| 27. 2. 2019 18:02
No, tak každý se může podívat sám, jak byl koubek nadšen, že... >:-[] >:-[]

Díky za svolení, Corollu budu tedy chválit dál když mi to vedení z moskvy schválilo >:D >:-[]
1.6
R2R2
| 25. 2. 2019 23:21
Teoreticky je to vsechno jedna trida, ale nejlevnejsi varianty "korejcu" jsou zhruba za 350 tisic Corolla temer za 500 tisic. To se potom tezko srovnava. Chapu, ze je tam hraje v nakladech roli i vybava nebo lepsi zakladni motorizace u Corolly, ale presto si myslim, ze proste ostatni musi sahat po mnohem vetsich kompromisech v celkovem zpracovani auta, pouzitych materialech i v takovych "detailech" jako jsou sedacky, aby mohly byt tak "lacini". Cimz nechci tvrdit, ze je Corolla lepsi nez i30 nebo Ceed ani v jednom jsem nejel.
Avatar - twistedTSD
Skokan třídy
twistedTSD
| 26. 2. 2019 00:19
České ceny jsou sebevědomé, aspoň za ten základ, u sedanu navíc zamrzí popisovaný lacinější feeling, protože v ceníku lacinější není. Zajímalo by mě, jak fungují ty základní LED.

Asi největší slabinu nebo spíš specifikum vidím v nabídce motorizací. Komu nestačí 1.2 T, musí si výrazně připlatit za silnější hybrid s eCVT. V Evropě je i tohle zlepšení, ale jinde Corolla startuje na 2.0 125 kW v manuálu. Škoda, že už nám to přijde jako sci-fi a utěšujeme se spotřebou při jízdě za kamionem.
Skokan třídy
Ernesto01
| 26. 2. 2019 16:14
Na novém modelu jedny z nejlepších LED ve své třídě. Srovnání s tím co všichni v ČR znají - tedy LED na oktávii, jsou papírově o 27 procent svítivější a mají mnohem lépe (více do široka a do dálky) tvarovaný kužel. Zároveň nesvítí přehnaně modře, ale opravdu bíle. O něco dražší technologie, než je běžné. Což je dané tím, že je to zcela nově upečené auto. Konkurence to dožene. Možná.
Avatar - twistedTSD
Skokan třídy
twistedTSD
| 26. 2. 2019 18:21
Mluvím o těch základních parabolických. Tam zázraky nečekám, ale lepší než halogen asi budou.
Avatar - miromen
Skokan třídy
miromen
| 26. 2. 2019 00:41
Jo focus je opět vyborne auto, takže chapu, že pro tebe je to obrovske zklamani.
Jinak z čeho jedeš ? Kavova sedline, věštecka koule...
Skokan třídy
mozgog
| 26. 2. 2019 21:15
"s i30 šlápli vedle" ... kdepak, i30 Fastback je krásný auto, a kombík má dobrý poměr ceny a užitkových vlastností ... hatchbacků moc nejezdí ...
to Redakce
Contradark
| 25. 2. 2019 19:25
Oprava: "Také ovládání palubního počasí by mohlo být přehlednější a jednodušší..."
"Počasí" asi ne:-)
Avatar - Lackey
Vytesovanie sa z Hybridu
Lackey
| 25. 2. 2019 19:56
Sa tu rozplyvate nad technikou Tojota Corolla hybridu ....

Šak na Slovensku, predpokladam aj v CZ, este ani v salonoch nie je ani k videniu, usadnutiu do nej..... minuly tyzden som bol v salone od toyoty, bude az koncom 3-tieho, zaciatkom 4-teho mesiaca 2019.

Jedina hybrid tojota, ktora ma, mala, ake-take jazdne vlastnosti, bola minula RAV-4 s 2.5 HSD ale žrala úžasných eco-ekonomickych 9-10 litrov benzinu.... aj ten ich nevydareny toyota diesel bol lepsi, ked RAV4 s nim jazdila za 6,5-7 litrov paliva na sto.
O com su vlastne tie ich ospevovane hybridy ?!
Aha, asi o snobskom "hybrid" napise na zadku auta

Len pre zaujimavost, kolkí z vas si uz kupili, kolkí jazdite a vlastnite auto so zbožňovaným HSD e-CVT ?

Vytesovanie sa z Hybridu
JirkaVejrazka
| 25. 2. 2019 20:07
"Len pre zaujimavost, kolkí z vas si uz kupili, kolkí jazdite a vlastnite auto so zbožňovaným HSD e-CVT ?"

Ja. Dve.
Avatar - Hammunasakra
Vytesovanie sa z Hybridu
Hammunasakra
| 25. 2. 2019 20:13
Já taky dvě :yes: :-)
Avatar - wakantanka
Vytesovanie sa z Hybridu
wakantanka
| 25. 2. 2019 20:36
Nafasovane sa nepočítajú :-)
Avatar - iudex
Vytesovanie sa z Hybridu
iudex
| 26. 2. 2019 08:46
Tá sadla. >:-[]
Vytesovanie sa z Hybridu
Arese
| 26. 2. 2019 22:29
>:-[] >:-[] >:-[] :yes:
Avatar - Hammunasakra
Vytesovanie sa z Hybridu
Hammunasakra
| 26. 2. 2019 22:57
Vysvětlíš? >:-[]
Avatar - Hammunasakra
Vytesovanie sa z Hybridu
Hammunasakra
| 27. 2. 2019 00:21
Vysvětlíš? :-)
Avatar - Hammunasakra
Vytesovanie sa z Hybridu
Hammunasakra
| 27. 2. 2019 00:20
Vysvětlíš? >:-[]
Vytesovanie sa z Hybridu
Mikesus
| 25. 2. 2019 20:14
Já osobně mám hybrida již 3 roky, v mém blízkém okolí jsou další 3 hybridy.
Jezdím aurise TS s hybridem, cca 75% město, 15% okresky a 10% dálnice, za ty 3 roky mi spotřeba vychází na cca 4 litry v létě, 4,5 v zimě, k tomu poměrně komfortní jízda bez chybějícího výkonu. Ano opravdu 100kw na běžné cestování stačí.
Další z hybridů máme yarise, ten je se spotřebou o něco výš, cca 4,5-4,7, ale je to dáno tím, že jezdí hodně krátkých tras v kopcovatém terénu, tzn. že se nestíhá pořádně zahřát a už zastavuje.
A pak tu jsou 2 tebou zmiňované RAVky. Jeden člověk si ji koupil jen, aby byl "in", absolutně technice nerozumí a netuší jak správně vybrat auto na konkrétní potřebu. Jezdí s ní taktéž krátké trasy v příhraničí a dlouhodobě tam má 9,5. Druhá RAVka je taktéž trochu kvůli "in", ale majitel ví, jak s hybridem jezdit, naučil se během pár tis.km jak správně rekuperovat a pohybuje se se spotřebou 5,9-6,5. Používá ji na cestu do práce, cca 15km a pak dovolená atd.
A upřímně, jízdní vlastnosti minulá ravka měla katastrofální, to je za trest to auto v porovnání s ostatními. Z tvého příspěvku je vidět, že opravdu s hybridem zkušenosti nemáš.
Avatar - Ozzman
Vytesovanie sa z Hybridu
Ozzman
| 25. 2. 2019 22:20
V sobotu.... >:-[]
Vytesovanie sa z Hybridu
martinST
| 26. 2. 2019 08:59
Co v sobotu? Už jdete konečně porovnat zrychlení..? >:D
Avatar - Ozzman
Vytesovanie sa z Hybridu
Ozzman
| 26. 2. 2019 09:11
Ano, jen tě tam nechci tahat, protože je to přes celou ČR, ale pokud si chceš udělat výlet napiš SZ :-)
Avatar - Hammunasakra
Vytesovanie sa z Hybridu
Hammunasakra
| 26. 2. 2019 09:41
No tak to musíš už v pátek no [odkaz] :-)

Letos naposled = zvedli cenu = o 100% ;-\
Avatar - Ozzman
Vytesovanie sa z Hybridu
Ozzman
| 26. 2. 2019 11:31
Ten hotel je strašná pěst na oko....:D Takže to ber jako pozitivní a příště něco, co nevypadá jak ruskej zámek z 21. století >:-[] >:-[]

Když mi dáš lístek, tak příjdu ;) >:D

A ty doraž taky, vypadá to, že tam bude víc hybridů, než spalováků >:D Takže by sis přišel na své...
Vytesovanie sa z Hybridu
martinST
| 26. 2. 2019 11:51
Kolik vás tam bude? >:D A jaké osazenstvo motorů?
Avatar - Ozzman
Vytesovanie sa z Hybridu
Ozzman
| 26. 2. 2019 11:58
To ještě nevím přesně, protože čekám pořád na potvrzení od Martina Machaly, jestli platí letiště, ale minimálně by měl být AurisHSD, Lexx ES300h a myslím, že Ravka hybrid 2019, z nás nafťáků asi zatím jen já a benzinový Woody... z těch soutěžních >:D Pak možná ještě další na pokec :-)
Vytesovanie sa z Hybridu
martinST
| 26. 2. 2019 12:04
Já ty diskuze tady nesleduju pravidelně, ale z toho, cos napsal to bude akce spojená přímo s účastí auto.cz ? :yes: Takže snad by mohla být i nějaká reportáž..
Avatar - Ozzman
Vytesovanie sa z Hybridu
Ozzman
| 26. 2. 2019 12:09
Ano, s tímto záměrem jsem ACZ oslovil ;) Uvidíme, snad to vyjde a doufám, že všichni dorazí... >:D
Avatar - speedfred
Vytesovanie sa z Hybridu
speedfred
| 26. 2. 2019 13:11
Počkaj,počkaj a čo ja ? Vypadá to že by som možno mohol doraziť a poraziť :-)
Avatar - Ozzman
Vytesovanie sa z Hybridu
Ozzman
| 26. 2. 2019 14:56
Že by ses nestyděl posnídat pár hybridů ve sprintu takhle při sobotě >:-[] Ale samozřejmě doraž ! , jdu vám všm psát SZ, je to potvrzeno od ACZ ;)
Avatar - Emel
Vytesovanie sa z Hybridu
Emel
| 26. 2. 2019 17:18
Vida, první auto, kterým bych chtěl jet na sprinty :).
Avatar - Ozzman
Vytesovanie sa z Hybridu
Ozzman
| 26. 2. 2019 17:59
Sbal rodinu a doražte všichni, alespoň budou simulovat plné zatížení auta >:-[]
Avatar - speedfred
Vytesovanie sa z Hybridu
speedfred
| 26. 2. 2019 18:45
....a bude lepšia trakcia. :-)
Avatar - Ozzman
Vytesovanie sa z Hybridu
Ozzman
| 26. 2. 2019 18:49
Přemýšlím co ti naložit na palubu, aby jsme ti stačili.... možná zapřáhnout 2 SUVčka... >:-[]
Avatar - speedfred
Vytesovanie sa z Hybridu
speedfred
| 27. 2. 2019 09:57
obávam sa rozjezdov aby som nezničil spojku alebo pneu,potom to už nejako pôjde.
Myslím že bude stačiť režim "A" ;-)
Avatar - Hammunasakra
Vytesovanie sa z Hybridu
Hammunasakra
| 26. 2. 2019 12:01
Kdybys tak věděl kde to asi bude příště >:D

Lístek si = teda doufám = koupí i brácha takže zapomeň :-)

Neznám metodiku na který ste se dohodli ale myslím že to co tu roky píše a vysvětluje pár majitelů včetně mě = nevysvětlí

Kdybyste měli aspoň novou Corollu 132kW ta by mě celkem zajímala
Avatar - Ozzman
Vytesovanie sa z Hybridu
Ozzman
| 26. 2. 2019 12:11
Nechci nic slibovat.... ale je v jednání... ;) Přesvědčila by tě abys přijel ?

No, doufám, že né na Čapím hnízdě... >:-[]
Avatar - Hammunasakra
Vytesovanie sa z Hybridu
Hammunasakra
| 26. 2. 2019 12:41
Asi ne ale ta mě na porovnání fakt zajímá

Eště hůř >:-[]

Zkus to nejhorší v Praze >:D

A sou to zatim jen předběžný jednání = takže se ani nezkoušej ptát = prostě si jen představ = a víš to >:-[]
Avatar - Ozzman
Vytesovanie sa z Hybridu
Ozzman
| 26. 2. 2019 15:14
No, jestli to není tajné, tak Mikesus by možná mohl Corollu přivézt, takže uvidíme.

Nejhorší v Praze? Tyjo ja zas tak dobře neznám všechny ty prapodivnosti >:D Tak naznač... napadá mne nějakej kulturák kdesi na sídlišti, ale to snad na takovou úroveň nespadnete >:D
Avatar - Hammunasakra
Vytesovanie sa z Hybridu
Hammunasakra
| 26. 2. 2019 15:19
No tak napiš jak se ti Corolla 132kW hybrid zdála = abych věděl jestli mám trpět že sem eště 2 roky nepočkal >:D

Ne kulturák na sídlišti fakt ne = vlastně hůř mnohem mnohem hůř >:D >:-[]
Avatar - Ozzman
Vytesovanie sa z Hybridu
Ozzman
| 26. 2. 2019 15:27
Jo, napíšu, neboj :-) A taky ti napíšu, jestli je ten Auris ze semaforu na 50km/h rychlejší >:D
Nevim, tak to budete mít na Pražské Klinice? >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
Vytesovanie sa z Hybridu
Hammunasakra
| 26. 2. 2019 15:43
Jak dopad v tomhle směru ti neřekne co se dnes a děje na těch reálnejch semaforech = to zřejmě nenatestujete

Ne na klinice taky ne = musíš myslet = monumentálně? >:-[]
A teď už to dáš = kdyžtak SZ :-)
Avatar - Ozzman
Vytesovanie sa z Hybridu
Ozzman
| 26. 2. 2019 16:27
Napadá mě jen jedna stavba která sama o sobě není architektonicky kýč, ale kýč tam sídlí >:D
Vytesovanie sa z Hybridu
martinST
| 26. 2. 2019 10:37
To ne, přes celou Čr se mi jet opravdu nechce, ale dej mi pak pls vědět do SZ, jak to dopadlo :-) :yes:
Avatar - Ozzman
Vytesovanie sa z Hybridu
Ozzman
| 26. 2. 2019 11:30
Až ujedu Aurisu Hybrid, tak to vyvěsím na všechny sloupy >:-[] >:-[] Neboj, napíšu ;)
Vytesovanie sa z Hybridu
pavel60
| 26. 2. 2019 09:33
Prius 100kW najeto cca 40 000 za 4,8,žádná brzda provozu.Lex 3,5 V6 215kW za 7,03.
Ten kdo tvrdí,že to nejde,tak proněj to fakt (nejde).Vím své,také mě lákala 5,0 V8 co je
o 1,5 s lepší na 100 jako V6,ale blížící se věk důchodový a jezdit za 7 rozhodlo.Nebojte se hybridů,kdo chce tak se sním naučí a nedá na něj dopustit.Nová reklama na corollu nemá chybu,je tam vše.
Avatar - Hammunasakra
Vytesovanie sa z Hybridu
Hammunasakra
| 26. 2. 2019 09:39
:yes: :-!

Ta reklama [odkaz] :yes: :-)
Avatar - Lackey
Vytesovanie sa z Hybridu
Lackey
| 25. 2. 2019 22:34
Pisal som, ze .... minula RAV4 2,5 HSD ma, mala ake-take jazdne vlastnosti, z mojho pohladu to znamena, cca uspokojive jazdne vlastnosti.

Nie nevlastnim ani jeden z hybrid modelov a prave preto, ze som si ich uplne vsetky, ktore su u nas na trhu odskusal a nielen od Toyoty
8-s
Vytesovanie sa z Hybridu
Mikesus
| 25. 2. 2019 23:01
to je super, že jsi je všechny vyzkoušel. A kolik jsi na každým najel? 20km?
Avatar - xxc
Vytesovanie sa z Hybridu
xxc
| 25. 2. 2019 22:35
Co znamena, ze majitel vie, ako s hybridom jazdit? Ze jazdi pomaly? :-)
Vytesovanie sa z Hybridu
Mikesus
| 25. 2. 2019 23:00
Dobrý pokus o vtip, ale vedle. :-)
Ne, není třeba jezdit pomalu, je třeba jezdit plynule, což jsem se mohl mnohokrát přesvědčit, že většina řidičů toto základní pravidlo nezvládá. Proto je také tolik lidí, co s hybridem jezdí s vyšší spotřebou než s ostatními auty.
Přijdou do showroomu, půjčí si hybrida, od začátku do konce plyn na podlaze, nezájem, že motor je studenej popř. syrovej.
14 dnů zpět jsem v toyotě jel předváděčku s novou RAV4, nejdřív jel člověk, který teprve uvažuje o hybridu, žádné extra šlapání na plyn, ale bez předvídání a i když bylo jasné, že bude muset zpomalovat, místo toho stále držel rychlost a pak zbytečně brzdy místo rekuperace. Výslednou trasu měl za 7,2. Tak jsem si hned na to dal tu samou trasu, čas jsem měl stejný ( oba 20 minut, vteřiny jsem nepočítal ), jen s tím, že jsem to dal za 4,5.
Avatar - Lackey
Vytesovanie sa z Hybridu
Lackey
| 25. 2. 2019 23:31
Ty "v.le" , konecne si ukazal svojim prispevkom nam vsetkym Tvoje vynimocne umenie jazdit s hybridom a na neschopnost nas ostatnych, mysliet za volantom auta ......
=========

Fandim novym technologiam pohonu v autach, aj preto chodim odskusavat auta aj s hybrid pohonom, bohuzial toyota hybrid HSD bola - je pre mna nepresvedciva.
Mozno nova Corolla bude lepsia, ako doterajsie pokusy s HSD

Avatar - .StenLi.
Vytesovanie sa z Hybridu
.StenLi.
| 26. 2. 2019 00:08
Problem nie je v THSII, ale v tvojom pristupe a rozculovani sa ze si za 20 minut skusobnej jazdy nepochopil hybridny system. Chod sa previezt v novej CR-V Hybrid, jej odlisny system bude mat na teba vacsi WOW efekt a spominana integrovana hra je tam este komplexnejsia :-) Ale na to treba tyzdne jazdenia.. nie skusobku..

Ak by si vlastnil hybrid dlhodobejsie, garantujem ti ze pri presadnuti do klasickeho ICE by si skonstatoval ze to je zastarala technologia a vadilo by ti plytvanie energiou pri brzdeni, zbytocne beziaci motor, alebo otravny start/stop s rusivymi vibraciami pri "zdochynani" a startovani ako aj neplynule prechody klasickych automatov medzi D a R..
Avatar - Lackey
Vytesovanie sa z Hybridu
Lackey
| 26. 2. 2019 11:20
Pred tyzdnom som jazdil na CR-V hybrid ale ten tvoj WOW efekt, u mňa nenastal
Rozhodne je však aj dizajnom lepšie auto, ako nova rav4 HSD od tojoty
...
Mam dojem, že sa zacina rysovať diskusný večný boj "hybrid vers. nehybrid" pohon áut.

Vytesovanie sa z Hybridu
Mikesus
| 26. 2. 2019 19:06
Tady nejde o věčný boj, ale o tvé milné závěry. Ano, není hybrid dokonalý, má své nevýhody. Třeba dálnice, kde je znát, že elektrika tolik nepomáhá, motor hučí a spotřeba je na míle vzdálená od papírové. Není to dálniční křižník a to taky nikdo netvrdí. Nicméně si myslím, že dálnice při 130 za 5l a kolem maximálky 180 ( rozuměj ne nonstop, ale v normálním provozu, kde se musí zpomalovat atd. ) s plynem na podlaze do 6l je v pohodě. I když opravdu pospíchám, nehledím na limity, nad 6l jsem ještě nikdy nebyl.
Jinak ok, pochopil jsem špatně ohledně podvozku RAVky, myslel jsem že srovnáváš hybridy od toyoty, tam v porovnání rav, auris, yaris je ravka fakt nejhorší.
Jinak pokud někdo nezvládne s hybridem jezdit s papírovou spotřebou + 1l ( dálnice je samozřejmost, že o ten litr jde nahoru ), musí mít nohy jak kopyta nebo je to úplný nemehlo.
Avatar - Hammunasakra
Vytesovanie sa z Hybridu
Hammunasakra
| 26. 2. 2019 19:35
180 km/h sem zkusil s Aurisem a v pohodě = 225 široký Dunlopy i celý auto v pohodě a paradoxně ani zvukově nic šílenýho = to mi horší přijde maximální zrychlování. Bylo to jen pár km takže spotřebu nevim

Víceméně trvalejch 180 km/h napříč Německem s RAV4 naopak upravilo spotřebuna 12 na 100 >:D

Tuhle sem zkusil novou RAVku = a i když čumák se mi víc líbí u tý starý tak nová je fakt super. Jak teoreticky extra tuhá platforma ES a Camry je znát a nová generace pohonu s účinností 41% taky. Sem hodně zvědavej a těšim se na Camry :-)
Vytesovanie sa z Hybridu
Mikesus
| 26. 2. 2019 19:44
jj nová RAV je v porovnání s tou starou o hodně jinou ligu výš. Komfortem, hlukem, reakcí, zvukovým projevem motoru... Design já neřeším, ten je mi úplně fuk, na to auto nejezdí.
Camry už jsem objednal do firmy taky, měla by dorazit na konci dubna. První v dealerstvích by měly být na začátku dubna, ale termíny se jim již posunuly, takže se klidně může stát znovu. Já se víc těším na corollu, jsem zvědav na ten dvoulitrovej "zázrak", jak o něm novináři občas píšou.
Avatar - .StenLi.
Vytesovanie sa z Hybridu
.StenLi.
| 26. 2. 2019 00:01
Tymto teoretikom to vysvetlujes zbytocne. Najhodnotnejsie je zhodnotenie od ludi co presedlaju na hybrid a potom sa vratia ku klasickym ICE a zhodnotia ze im hybrid zmenil jazdny styl a znizil spotrebu ich stareho auta, pretoze hybrid ma v sebe este integrovanu hru vyuzivania energie :-) Nema to nic spolocne s pomalou jazdou, v US jazdia Priusy rovnako rychlo ako 5-6 litrove pickupy, u nas taktiez 100kW hybrid s lahkostou prekroci vsetky rychlostne limity, takze jazdenie je len o mentalite vodica.
Ja osobne by som kazdemu vodicovi nakazal zacinat s hybridom, ktory mu vysvetli zdroje a toky energie pri jazdeni a nauci ho spravne vyuzivat energiu ktoru si natankoval/kupil. V globalnom meritku by to usetrilo nasobne viac emisii ako vsetky emisne normy dokopy..
Avatar - wakantanka
Vytesovanie sa z Hybridu
wakantanka
| 26. 2. 2019 06:55
Čiste technicky, plynulou a predvidavou jazdou ponížis spotrebu aj u klasického auta s len spaľovacím motorom. A spotrebu pri predvadzacej jazde neriešim, takáto jazda na to nie je vhodná. Skôr riešim komfort, agilitu či dynamiku.
Avatar - .StenLi.
Vytesovanie sa z Hybridu
.StenLi.
| 26. 2. 2019 10:19
A presne o tom hybridaci pisu, ze objavis uplne novy level plynulej jazdy a to ze nic nestracas alebo nie si brzdou premavky zistis pri stretavani tych istych aut ktore vystrelia na zelenej, samozrejme ze az po mne kedze elektromotor ma posunie v pred okamzite a oni musia cakat na procesy spojky, prevodovky, spravne otacky, neefektivny preklz spojky atd.. on to samozrejme psychologicky vnima ako porazku a zbesilo vytaca svoje ICE na jednotke, pri preradovani na 2 ho cukne dozadu a uz leti naproti dalsiemu semaforu kde nestihne 70tkou preletiet na oranzovu a zbesilo brzdi. Ked nabehne zelena preletim okolo neho 50tkou a pretek pokracuje nebezpecnym predbiehanim mimo obce a potom stoji meter predo mnou na prechode v najblizsej obci ktoru ja prechadzam na elektriku.. :-)

Ako pisem vyssie, aj vodici klasickych ICE aut zacnu po hybridnej skusenosti jazdit uspornejsie, alebo zistia ze uz davno jazdia najefektivnejsie.. tak ci tak.. win win :-)
Avatar - Hammunasakra
Vytesovanie sa z Hybridu
Hammunasakra
| 26. 2. 2019 10:36
:yes: :-! :-)
Vytesovanie sa z Hybridu
adamzprahy
| 26. 2. 2019 10:52
Mě právě na hybridu překvapilo, že se mu ani nijak zvlášť přizpůsobovat nemusím a i tak bere málo a můžu říct, že ten systém funguje. Efektivní rekuperace, sladění převodovky i detaily jako "plachtění" s vypnutým motorem atd. - vše se děje automaticky a je to spíš o tom to vědět, že nemusím pořát stát na plynovém podélu např. na těch rovinkách, protože třeba to moje CHR si rychlost celkem udržuje a už jen na tom (nehledě na pohonu) bude šetřit hodně.
Avatar - xxc
Vytesovanie sa z Hybridu
xxc
| 26. 2. 2019 08:18
To nie je pokus o vtip, mam celkom zaujem o hybrid, len mam obavy zo spotreby pri rychlej jazde. Predvidavo chodim aj s normalnym autom, ale bude to stacit? Problem je, ze na Slovensku mi Toyotu nechcu pozicat, aby som si ju mohol vyskusat (ponukaju iba nejaku predvadzaciu jazdu po meste (preco asi, boja sa niecoho?)).
Vytesovanie sa z Hybridu
Mikesus
| 26. 2. 2019 19:14
Kdybys byl někdy kolem Prahy, klidně bych ti hybrida na nějakej výlet půjčil.
Jak jsem psal výše, není to ideální dálniční křižník, ale při 130 máš spotřebu kolem 5 litrů.
Vytesovanie sa z Hybridu
Niemand
| 26. 2. 2019 06:09
Stačí nepretekať o križovatky ku križovatke, keď si v smere kde nemáš zelenú vlnu. Ale toto je u nás nie častý jazdný štyl. Každý vyrazí a o 500 metrov brzdi jak keby mu chodec skočil do cesty. Ja väčšinou tiež vyrazím, hlavne v tých smeroch kde to nie je zladené a ďalší semafor nevidím. Ale keď vidím červenú, tak pustím plyn, nech to rekuperuje. To iste na vjazde do obce. Takže aj keď chodím 10-20 nad rýchlostne limity mimo obce a často predbieham, tak mám dlhodobý priemer podľa tankovania 4,6.
Vytesovanie sa z Hybridu
_Teddy_
| 26. 2. 2019 11:01
Ano, pre cloveka ktory jazdi 75% mesto naozaj ma hybrid vyznam. Ale na dialnici a okreskach sa vyhoda hybridu straca, pretoze za ~6.5L/100km sa da v pohode jazdit aj s ne-hybridom podobnej velkosti a vykonu...
Vytesovanie sa z Hybridu
Rasto
| 26. 2. 2019 12:26
za 6,5l okresky s 1.8 hybridom?
Vytesovanie sa z Hybridu
_Teddy_
| 26. 2. 2019 15:37
Mam to z clanku. Cital si ho vobec?

"...A i ta spotřeba je slušná, rychlejším tempem jsme po trase kombinující dálnici a okresní silnice jezdili za nějakých 6,5 litru na 100 kilometrů..."
Vytesovanie sa z Hybridu
Rasto
| 26. 2. 2019 17:17
Áno čítal som ho. A ty vieš čo znamená rýchlejšia jazda po okreskách a diaľniciach?
Ja som tak minule šiel rýchlejšie a Prahy do Žiliny a prišiel som za pekných takmer 9l/100km s 1.6 97kw benzínom. keď chodím normálne (MPR + 10km/h so snahou o plynulosť idem okolo 7). Tak a taký Golf 2.0 GTD má priemer 6.53 na SM, teda pri tej rýchlej jazde by som zrovna tipoval horšiu spotrebu ako priemer....
Avatar - Hammunasakra
Vytesovanie sa z Hybridu
Hammunasakra
| 26. 2. 2019 12:44
Myslím že 6,5 na delší trase se zahřátym motorem nedáš ani při stylu brzda plyn když se budeš hodně snažit :-)

Vytesovanie sa z Hybridu
Mikesus
| 26. 2. 2019 19:17
Zrovna když jedu okresky, tzn 50 v obci a 90 mimo, je spotřeba úplný luxus. To se pohybuje 3,5-3,8. Samozřejmě nemůžeš počítat nějakou horskou silničku, kde jedeš pořád do kopce, to pak počítej opět kolem těch 5.
Avatar - Hammunasakra
Vytesovanie sa z Hybridu
Hammunasakra
| 26. 2. 2019 19:30
No ale pak jedeš z toho kopce = a zadarmo natankuješ :yes: :-)

Takže ono se to celkem vyrovná = já mám dlouhodobě 4,6 až 4,7

Rekord 1,9 :yes: :yes: a opačnej krátkodobej 10 = víc prostě nejde >:D

Studený auto maximální šlapání na plyn venku 30°C klima naplno = krátká trasa honem honem. Stejná trasa s motorem po dennim nájezdu asi 80 km prohřátej motor bez dílku plná baterka = 1,9 litru :yes: :-)
Vytesovanie sa z Hybridu
Mikesus
| 26. 2. 2019 19:33
tak to tě trumfnu jak nic :D. Po smíchově ( takže rovina ) 12 km za 0,9. Nebo naopak, v zimě, nastartováno 15 minut dopředu aby se prohřálo a první poposkočení bylo asi 500m, takže maximálních 99,9 co to ukazuje :D. Samozřejmě pak další jízdy už byly o něčem jiném, jsou to obě jen extrémní situace
Dlouhodobě se držím do 4,3, léto kolem 4, zima kolem 4,5
Avatar - Hammunasakra
Vytesovanie sa z Hybridu
Hammunasakra
| 26. 2. 2019 22:00
0,9 tak to si fakt borec :yes: >:D

Já to moc nešetřim = prostě jezdim. Teda snažim se myslet dopředu ale současně na to klidně občas šlápnu = se spotřebou a vlastně i všim ostatnim sem spokojenej
Teď mě jen začalo nějak zajímat = jak asi jezdí Corolla 2.0 132kW :-)
Vytesovanie sa z Hybridu
Mikesus
| 28. 2. 2019 10:33
Ono to je taky o příležitosti. Když je plynulý, ale zároveň pomalý provoz, tak se to udělá snadno. Do toho zelená vlna na semaforech a je vymalováno na krásné číslo.
Avatar - Hammunasakra
Vytesovanie sa z Hybridu
Hammunasakra
| 28. 2. 2019 11:15
Vím znám = někdy je na stejný trase při víceméně furt stejnym stylu jízdy až překvapivě rozdílná spotřeba. Nicméně průměr se drží naopak na hodně podobný hodnotě
Avatar - speedfred
Vytesovanie sa z Hybridu
speedfred
| 27. 2. 2019 10:02
pekné,pekné. :yes:
pridám aj ja ale z iného súdku : dlžka 456km , priemerná rýchlosť 81 km/h , 50% dialnica , 50% okresky a Praha (zhruba tak rovnako) , spotreba 9,8L , 510PS
Vytesovanie sa z Hybridu
Mikesus
| 28. 2. 2019 10:32
to taky není špatné. Takové stádo prostě potřebuje dostatek potravy :-)
Avatar - .StenLi.
Vytesovanie sa z Hybridu
.StenLi.
| 25. 2. 2019 23:45
Ty si uplne ocividne nikdy nevlastnil hybrid a nevies ako na nom jazdit :-) A ostatni ich ospevuju, lebo jeden z dvoch hybridnych agregatov novej Corolly jazdi v hojnych poctoch po CR/SR.
Ak napis hybrid povazujes za snobsky, asi si nepochopil vyznam toho slova.

Tiez som jednym z 12 milionov Toyota Hybrid majitelov a ne-hybrid uz nechcem.
Vytesovanie sa z Hybridu
adamzprahy
| 26. 2. 2019 09:50
Já ano a zrovna o víkendu jsem zveřejnil recenzi [odkaz] tak si to přečti a nepiš nesmysly ;)
Avatar - traveldrive
Toyotička
traveldrive
| 25. 2. 2019 21:43
Pri pohľade do interiéru sa mi zdá, že palubka je príliš mohutná a človek nižšej postavy alebo drobnejšia žena bude mať problém s výhľadom dopredu [odkaz] , ale neviem, možno je to len zdanie.

Inak je interiér celkom šik, hlavne tých svetlejších farbách vyzerá veľmi dobre. [odkaz] . Búdka s prístrojmio by ešte zniesla doladenie viac do elegantna, ale neurazí. Myslím, že oceniť treba aj klasické tlačidlá popri stredovom displeji, nie je to čistý dotykáč, aj keď je pomerne veľký. :yes:

Vzadu to vyzerá na solídny priestor. Trošku som nepochopil absenciu odkladacieho vrecka na operadle vodiča, keď na operadle spolujazdca je... [odkaz] Inak sedadlá vyzerajú pohodlne, teda predné až famózne, kupodivu aj tie zadné sa celkom dajú, nie je to úplne rovná lavica, ako sa to dnes často robí.

Najviac ale táto Toyotka zabodovala zvonka. Má síce typický "toyoťácky" kukuč, ale už nie je primárne expresívny, super extra výrazný ani nasraný, ako u niektorých konkurentov alebo aj u iných modelov samotnej Toyoty. Naopak, pôsobí na mňa ako typický ázijský "šikmooký pohľad"; je dostatočne výrazný, ale nie prehnane. Celé auto pôsobí dynamicky a harmonicky - s predným čelom neskutočne dobre korenšponduje zadná časť, a to u každej z karosárskych verzií. To sa dnes fakt už veľmi nevidí.

Keby som si mal vybrať hatch, sedan alebo kombi, asi by som dlho dlho vyberal. Ale z praktických dôvodov asi kombi a pre manželku hatch. Limuzína ako služobáčik, a je vymaľované :-)

Konečne auto, o ktorom viem povedať, že je pekné.
:yes:
Toyotička
TT
| 27. 2. 2019 07:46
Pekné auto, a dokonca Japonec. >:-[]
Avatar - KANKUNEN
Konečně zase po 30ti letech nehnusná Corolla,
KANKUNEN
| 25. 2. 2019 21:50
ale který motor si vzít? Tu jednadvojku nebo skútr, abych ušetřil když budu jezdit pomalu.
Avatar - Ozzman
Konečně zase po 30ti letech nehnusná Corolla,
Ozzman
| 25. 2. 2019 22:32
Skútr, zaparkuješ všude i na chodníku >:-[]
Konečně zase po 30ti letech nehnusná Corolla,
adamzprahy
| 26. 2. 2019 10:47
Za 100 korun ročně můžeš s hybridem v Praze co chceš >:D
Avatar - Ozzman
Konečně zase po 30ti letech nehnusná Corolla,
Ozzman
| 26. 2. 2019 12:18
Tak jo, tak já zaparkuji na Václaváku skútr na chodníku a ty hybrid.... schválně, koho odtáhnou dřív >:-[] >:-[]
Konečně zase po 30ti letech nehnusná Corolla,
adamzprahy
| 26. 2. 2019 13:37
>:D
Avatar - Emel
Konečně zase po 30ti letech nehnusná Corolla,
Emel
| 25. 2. 2019 23:32
Jednoznačně dvoulitr hybrid... to je to zajímavé, se slušnou dynamikou.

1.2 jako low cost... no možná, ale tam je konkurentů spousta a osobně nevěřím, že by Corolla nějak vynikla.
Avatar - miromen
Corolla
miromen
| 26. 2. 2019 00:19
Toyota opět představila nezajimavy model teto třidy. Vzhledově se mi HB sice dost libi, ale interier to je docela dilo a navic v nabidce jedina motorizace, ktera je vykonem prostě slaba. Mazda taky docela zklamala takže z japoncu jediny zajimavy model, ktery opravdu stoji za pozornost je Civic.
Avatar - twistedTSD
Corolla
twistedTSD
| 26. 2. 2019 00:25
Mazda se mi začíná líbit designem. A hodně. Žádné stupidní kudrlinky, průduchy, lištičky, ale konzistentní celek. Corolla taky dobrý, neurazí.
Avatar - miromen
Corolla
miromen
| 26. 2. 2019 01:05
No na vzhled si u nove 3 ještě počkam až ji uvidim naživo. Interier se mi prostě vubec nezamlouva, ještě horši než u předchudce. Prostě smutny a nepěkny pohled, kde je jakoby vykradeno. Alespoň ty budiky jsou teď v pohodě oproti předchudci. Ale prostě mazda, přišla uplně o viceprvek, opět nenabizi žadnou ostřejši verzi a ty motory no to je otazka. Vlastně jediny 2.0 o vykonu 122k jako běžna konfekce.
Civic ma viceprvek, je to vyborne svezeni a k tomu nabizi povedeny charakterni motor 1.5T. Prostě japonec, ktery neni žadny přepravnik, ale v zakladu vyborny vuz.
Avatar - traveldrive
Corolla
traveldrive
| 26. 2. 2019 07:17
Donedávna sme jazdili s výkonmi 80-90 k a bolo dobre, potom nám bolo málo a čo nemalo aspoň 100 k, tak nemalo motor. Ty teraz nazveš 122 k konfekciou, kedy budete mať, ľudia, dosť?
Avatar - iudex
Corolla
iudex
| 26. 2. 2019 08:56
Doba sa posúva dopredu, štandardom triedy sú motorizácie typu 1,3-1,5T s 96 až 110 kW, pri dnešných emisných priškrteniach motorov ani tých 150 koní nie je žiadny trhač asfaltu, proste vo väčšine situácií dostačujúci príjemný výkon. Takže áno, 90 kW je úplná konfekcia, resp. menej než priemer triedy.
P.S. Ja som nemal dosť ani pri 169 kW. ;-)
Avatar - _Karel_
Corolla
_Karel_
| 26. 2. 2019 08:49
Proti interiéru Focusu je to pořád paráda.
Avatar - iudex
Corolla
iudex
| 26. 2. 2019 09:03
Tak bezhlavú obhajobu Focusu nechám na miromena, ale osobne by som uprednostnil práve ten interiér Focusu. Štýl je veľmi podobný (ostatne dnešný štandard), .t.j. veľký voľne stojaci tablet a minimalizovanie tlačidiel pod ním, v celkovom dojme ale na mňa lepšie pôsobí ten Focus, hlavne v časti pred vodičom, t.j. volant a prístroje (tá kaplička prístrojov je neforemná a volant tiež nie tak pekne tvarovaný). Tiež môže trochu mýliť bledošedý plast Corolly, auto pôsobí vzdušnejšie, ale v reále bledý plast pôsobí menej hodnotne ako čierny. Proste nedával by som interiéry do inej ligy, je to pomerne vyrovnané, mne osobne ale viac sedí stvárnenie Focusa.
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - _Karel_
Corolla
_Karel_
| 26. 2. 2019 09:29
Pro mě je to interiér Focusu příliš překombinovaný.
Corolla
fOE
| 26. 2. 2019 09:52
Na me zase pusobi tak nejak stare, minimalne z tech iudexovo fotek. ;-\
Avatar - iudex
Corolla
iudex
| 26. 2. 2019 10:28
Nebude to tým, že tam vidíš trochu Mondea? ;-)
Corolla
fOE
| 26. 2. 2019 11:12
Z mondea tam je jen naproste minimum drobnosti, treba prepinac svetel, stahovani oken... ale vse zasadni je od mondea jine. Takze ne e, je to tim ze proste pusobi stare. >:D
Nejvic to je patrne asi na pristrojovem stitu. Tim netvrdim ze tam rovnou ma byt jeden velkej display, ale ten minidisplay z tveho linku uprostred tech budiku ve me evokuje ty zakladni budiky z BMW 2er a 3er, z dob ne tak davno minulych, a ty jsou fajn...
... kdyz umis cestovat casem a rad se vracis o 2 dekady zpet treba, ale jinak to lze udelat i vyrazne lip (znovu, neni treba mit v digitalu cele budiky, ale udelat to hodnotneji a vic soucasneji, treba takhle: [odkaz] ). Neco takoveho bych cekal (ano i v mainstreamu a ana i v kompaktu) v roce 2019. ;-)
Avatar - iudex
Corolla
iudex
| 26. 2. 2019 10:27
Oproti FF III je to úplná oáza jednoduchosti. >:D
Avatar - twistedTSD
Corolla
twistedTSD
| 26. 2. 2019 11:16
Souhlas, Toyota v interiérech předvádí psí kusy a platí to i pro Corollu. Naopak se divím té kritice Focusu, při trochu zajímavější barevné kombinaci bych neviděl mnoho důvodů ke kritice.
Avatar - miromen
Corolla
miromen
| 26. 2. 2019 10:28
No když vidim ty fotky od ludexe tak bych řekl, že interier focuse vypada velice dobře. Což se mi v realu u nižšich vybav určitě nepotvrdilo, spiš tak nějak na pohodu, neurazi, nenadchne. A překombinovany...tak to slychavam spiš opačne nazory. Jestli ma dnes někdo překominovane palubky tak to je jednoznačně peugeot. Ja jsem ještě neměl možnost vidět novou 508, ale z fotek se mi celkově ta "překombinovanost" dost zamlouva. No a ta fotka interieru corolly hovoři za vše. To snad i videa s realnějšim pohledem jsou k tomu interieru milosrdnějši. Tohle jakoby ani nebyl interier z běžneho kompaktu, ale z nějakeho gazika.
Avatar - rohYpnol
Corolla
rohYpnol
| 27. 2. 2019 18:44
Interiér Corolly je o třídu hodnotnější než Focus. Corolla snse srovnání s prémií. Focus s Dacií (ne-kvalita zpracování).
Avatar - Hammunasakra
Corolla
Hammunasakra
| 28. 2. 2019 09:10
To mi připomnělo srovnávací test myslim v německym Auto-motor und Sport = kde Focus porazil VW Golf = co to asi znamená? :-)
Avatar - rokyta.p
1-
rokyta.p
| 26. 2. 2019 08:01
Corolla, Auris jsou miláčci :-! Jen by mohly být v nabídce sem tam silnější motory ;-)
Avatar - praděda7
1-
praděda7
| 26. 2. 2019 08:58
.....silnější motory? Ty už byly.........teď vládnou nízkoemisní motůrky a elektrika.... ;-\
Avatar - Hammunasakra
1-
Hammunasakra
| 26. 2. 2019 09:47
Nech toho = seš praděda takže určitě víš že 132kW byly sportovní verze = dneska to má holt nízkoemisní hybrid :-)
Avatar - praděda7
1-
praděda7
| 26. 2. 2019 10:08
Bez restrikcí by tvůj nízkoemisní hybrid měl dnes 200kW a i nízké emise... :-)
Avatar - Hammunasakra
1-
Hammunasakra
| 26. 2. 2019 10:36
No tak trochu = jo :-)
1-
webpaja
| 26. 2. 2019 13:58
Atmo dvoulitr měla Toyota v EU na kolika? 180HP?
Corolle rozumím...
webpaja
| 26. 2. 2019 14:02
...narozdíl od zoufalého počinu ES. Tohle je auto, které vybírat v kategorii nižší střední okamžitě zařadím do výběru mezi favority. Spíš kombík než HB, ale ten tvarově moc povedený, nejsilnější hybrid a v lepší výbavě.
Napamatuji se, kdy byl japonský kombík této kategorie hezčí. Tento mi přijde bez kompromisů a s výkonem 180k bych asi zkousnul i vysavačový zvuk :yes: ;-)
Avatar - Hammunasakra
Corolle rozumím...
Hammunasakra
| 26. 2. 2019 14:21
ES je tu dýl než tady nevládnou komunisti ;-)

Smutná realita je že tahle předokolka něco jako A6 se prostě asi díky ceně a z principu FWD většího prostoru v autě prodává celý roky líp než jasně lepší zadokolka [odkaz]

Až to po těch desetiletích došlo do současna = lid rozhodl že.. GS už nebude vůbec :-! :-|

Vysavače se bát netřeba = to je jen v okrajovejch chvílích když to zadupneš = což v reálnym životě moc nebejvá = neni kde :-)
Corolle rozumím...
webpaja
| 26. 2. 2019 14:37
ES má možnost 4x4 s preferencí zadní nápravy, V6 hybrid a obecně V6 k dispozici?

Zadupnout? Při každém předjíždění na okresce ;-)

Absence GS je neomluvitelná, zatímco Corolla šplhá na špičku třídy, ES je konkurencí mainstreamu.

BTW: to, že je na trhu dlouho neznamená, že dokáže konkurovat. Je to o naopak o to horší ;-)
Avatar - Hammunasakra
Corolle rozumím...
Hammunasakra
| 26. 2. 2019 15:12
Samozřejmě celý věky má nějaký V6 = ale to asi víš ne?

Po okresce a můžu ti popsat po jaký jezdim denně = někdy i o víkendu = ne při běžnym předjíždění stát na podlaze fakt netřeba. V reálu občas při nájezdu na dálnici = ale ta co po ní jezdim bejvala katastrofa a bylo tam normálních 130 km/h. Trvalo to ale nakonec jí opravili = a od tý doby tam je 110 >:D

GS se furt někde prodává ale neni to o omluvě = prostě to v týhle části planety lidi kupovali málo = tak neni. Z podobnýho důvodu čeká stejná změna Jaguar = co naděláš

Na trhu je docela dlouho = ES bylo představený v lednu 1989. A prodává se slušně. Ne ACZ test ES sem dal v odkazu a i jinak [odkaz] slušný Camry se prodává dokonce výborně [odkaz]

Audi čeká možná víc omezení než si připouštíš [odkaz]
Corolle rozumím...
webpaja
| 26. 2. 2019 15:36
Jaguar naštěstí přišel se zbrusu novým R6 o 400HP, od podzimu v XE i XF.

O Audi paletu jednotek taky nově rozšiřuje. Pro mě je důležité co je a bude v EU, nikdo z nás tu nežije v NA. Řekni mi co kromě jména nabídne proti příchozím hybridům v mainstreamu ES? Snad jen atmosférický motor.
Avatar - Hammunasakra
Corolle rozumím...
Hammunasakra
| 26. 2. 2019 15:41
Ten motor vim = všichni krom Audi maj zase R6 :yes:

Ale o tom sem nemluvil = myslem sem evropskou prodejnost GS a díky tomu její konec = to samý připravuje Jaguar. Ten to teda vyřeší spojenim XE a XF do jednoho modelu = zřejmě

Nojo taky bych radši žil v Americe a tamní nabídce nebo třeba jen v Dubaji = furt tu teda je možnost dovést si něco individuálně ale mě nemusíš vysvětlovat jaká je škoda že auta typu GS tu končí = a to že takovejhle typ aut končí bohužel neni výjímka. Většinou končej ty trochu jiný zatimco masovky ne

Audi paletu jednotek s nutností plnit WLTP naopak snížilo. A skoro se mi chce říct zapomeň na minulost = to co bylo už nebude a bude hodně jinak = to nebylo o audi ale obecně ;-)
Corolle rozumím...
webpaja
| 26. 2. 2019 16:12
Ano, Jag opět zůstal na půli cesty. To sloučí XE a XF, zřejmě poslední benzínovou generaci můžeme očekávat za 2-3roky. A snad ne pouze s hybridním R3...
Avatar - Hammunasakra
Corolle rozumím...
Hammunasakra
| 26. 2. 2019 16:26
No každej ty ekonomický tlaky řeší = jak mu to jeho nabídka umožňuje. Myslim že probíhá největší změna za dlouhý roky = sem docela zvědavej na svět aut tak za pět deset let
Avatar - ZZ
Corolle rozumím...
ZZ
| 26. 2. 2019 17:39
"asi díky ceně" - já bych řekl, že primárně kvůli ceně a kvůli tomu, že mainstreamový zákazník (USA, což je pro LEXUS stěžejní trh) neřeší FWD x RWD. ES je tu dlouho, ale pokud se nepletu, tak šlo vždy o rebrand Camry.

Vysavač třeba u IS 300h je zoufalej. Věřím, že to spoustě řidičů nebude vadit, já bych to ale v autě nesnesl. Ne v autě za takový peníze a takový značky. V Toyotě s tím motorem problém nemám. Souhlasím s Pájou, že Lexus roky buduje image a pak to zazdí takovou ostudou jako ES.

K čemu jsou pak modely jako LFA nebo LC, RC-F, GS-F? Zvedaly prestiž značky. A oni to korunují rebrandovaným předohrabem s tragickým motorem. Být to pořád klasická koncepce a nechat šestiválec, tak s tím autem nemám problém. Přišlo by mi lepší, kdyby ukončili GS bez náhrady a holt se soustředili na crossovery, což je dnes trend, ale zařadit do nabídky Ekonomickou Srajdu 8-s :no: Kdo to jako bude kupovat? A proč, když vedle bude Camry o pár set tisíc levnější za stejné auto.
Orientace na východní evropu
Ernesto01
| 26. 2. 2019 16:21
Cituji článek: "Sedan je v tomto ohledu opět rozdílný. Jeho naladění je houpavějšího ražení, auto celkově sází více na komfort, což je opět dáno jeho zaměřením na východní Evropu"

Corolla je globální auto a doteď to byl (až na jednu éru v evropě) vždycky sedan. A to nejen v Asii a východní Evrope, ale hlavně a zejména v těžišti prodejů - Americe. A kdekdo netuší, že nejen té severní (USA, Canada), tak té jižní.

Představa, že Corolla se dělá jako sedan, aby se zavděčila ruskému zákazníkovi, je velice naivní. Naopak, je tam proto, aby se zavděčila tomu západnímu.

I Evropa a zejména Čr už se probírá z kombíkové éry a lidé zjišťují, že kombi není vždy nejlepší volba, byť své místo na světě také má.
Avatar - ZZ
Orientace na východní evropu
ZZ
| 26. 2. 2019 17:29
Corolla se prodává i jako hatchback, pouze v Evropě použili na pár let jméno Auris. Ta auta byla ale jinak pořád v podstatě stejná. Stejné podvozky, motory, výbavy. V USA se např. neprodávalo kombi, protože tam kombíky nefrčí. Takže nyní se opět vrací vše do svých kolejí a jméno Corolla bude používáno pro celou modelovou řadu. Ta zmínka o východní Evropě je vážně trapná, protože jde primárně o ještě východnější trhy.
Avatar - twistedTSD
Orientace na východní evropu
twistedTSD
| 26. 2. 2019 18:29
Předpokládám, že tu zmínku mají z novinářské prezentace Toyoty. Evropská Corolla sedan už od pohledu není stejné auto, jako ta americká nebo čínská, a je dost pravděpodobné, že dostala i jiné naladění podvozku, jak je to u globálních modelů běžné.
Za mě ne
Arese
| 26. 2. 2019 22:41
Tak pro mě je designově stravitelný pouze ten sedan, hatch ani kombi určitě ne. Z boku by ještě docela ušly, ale design přídě a zádě je fakt strašný. Zejména ty svíslé prolisy na zadním nárazník jsou opravdové designové peklo... Nezamlouvá se mi ani design přístrojové desky. No a když se k tomu přidá ještě nedostatečný výběr motorizací (kde je nějaký silný nehybridní benzín a kde diesel?), tak je tato Toyota pro mě již tradičně nepřijatelnou volbou. :'-(
Avatar - Hammunasakra
Za mě ne
Hammunasakra
| 27. 2. 2019 00:20
85kW, 90kW a 132kW je málo = pravil majitel 57 a 92kW :-)
Za mě ne
Arese
| 27. 2. 2019 08:40
Jako obyčejně seš úplně mimo:
1) 57 kW mám v autě provozovaném většinou ve městě a jezdí s ním hlavně moje dcera, takže je to úplně O.K
2) 92 kW v mém druhém autě opravdu není moc, ale aspoň je mám bez hybridních srágor a s manuální převodovkou (a v kombinaci s příznivou hmotností a aerodynamikou). Chtěl jsem 110 kW, ale ty tehdy bohužel nebyly k mání v kombinaci se standardním (nesportovním) podvozkem. Naše příští rodinné auto bude určitě silnější.
3) Moje třetí, sportovně laděné auto má i bez turba lehce přes 110 kW a jezdí opravdu svižně
4) I kdybych měl sebeslabší auto, tak to nic nezmění na tom, že motorizace nové Corolly je pro naprostou většinu Evropanů nevyhovující.
5) Celá tvoje snaha porovnávat auta diskutéra s těmi, na která píše své komentáře, je absurdní a úchylná. :-)
Avatar - Hammunasakra
Za mě ne
Hammunasakra
| 27. 2. 2019 08:58
Jako obyčejně = plácáš. To co sem napsal = je fakt = o tom snad žádná ne?

1) no a co že dcera? Furt je 57kW míň než 85 :-)

2) si mi připomněl nedávný srovnání dvojic stejnejch aut manuál vs automat = od Seatů po Porsche
Nebejt DSG v Seatu a Škodovce >:D
Jedno jestli Mazda 6 nebo Porsche Cayman
Kazily to jen 2spojky = i v Tusconu a Ceedu
Závěr je nic proti manuálum ale "je čas se zbavit předsudků". Dvojspojka v Porsche ok v běžnejch autech naopak. Levnej 8st. Aisin v BMW paráda
A 110kW je taky furt míň než 132 = takže nějak nechápu

4) tady si absolutně totálně mimo realitu = víš jakej je průměrnej výkon aut v Německu s jejich světově unikátníma dálnicema? [odkaz] 96kW! Devadesát šest kilowatt ;-)

I jeden z nej regionů Evropy a Německa sídlo BMW Mnichov = průměrnej výkon 105kW

5) celá tvoje snaha popřít nepopiratelný = je fakt absurdní a nesmyslná nepíšu úchylná jako ty :-)

6) vysvětlíš to úchylný = viz ty včera 22:29 ;-)
Za mě ne
Arese
| 27. 2. 2019 11:14
Plácáš jedině ty. :-) Jinak tvoje "starostlivost" o můj vozový park je fakt dojemná, ale zcela absurdní, zejména když ty nemáš na mojeauto.cz ani kolo. >:D A porovnávat rodinnou Corollu s malým městským hatchbakem, to je fakt vrchol automobilového trapáctví. Stejně jako porovnávat výkony normálních aut vs. hybridy. Jestlis to ještě nepochopil, tak většina Evropanů prostě hybridy nechce, chce slušný výkon z klasického spalovacího motoru a manuální převodovku. A to Corolla bohužel není schopna nabídnout, taková je tvrdá a nepopíratelná realita, ty náš hybridoúchyláčku! >:-[]
Avatar - Hammunasakra
Za mě ne
Hammunasakra
| 27. 2. 2019 11:40
Není to eufemismus těm 57 a 92kW říkat vozovej park? :-)

Ty nepoznáš že plácáš = ani když k tomu dostaneš vysvětlení? Smutný ;-)
Výkony aut v Německu ti vzaly argumenty = a slova jak koukám >:-[]

Jaký je nejprodávanější auto na světě asi víš [odkaz] zrovna si psal ze to vůbec nechápeš :-)

Na 3. místě je hybrid. Civic na 4. bude hybrid. Propadající se Golf na 6. neni hybrid. 7. a 9. místo = zase hybrid. Nebude vrchol automobilovýho trapáctví = spíš někde v tvý hlavě? ;-)

Eště horší je to hybrid a spolehlivost [odkaz] to musí bejt pro lidi co se zapomněli v minulym tisíciletí = skoro samej hybrid :-)

Co to 6)? ;-)
Za mě ne
Arese
| 27. 2. 2019 12:10
He he, taková debata fakt nemá cenu. Klidně si odběhni koupit novou Corollu, když ti vyhovuje, já ti v tom samozřejmě nebráním. Ale zrovna tak můžu svobodně napsat svůj názor na ní, že toto auto absolutně není můj šálek čaje. A fakt nejsem povinnen ti to zdůvodňovat. Zajímavé přitom je, že když vlastníš tak supervýkonné vozy, tak že se s nimi na mojeauto.cz nepochlubíš. Proč asi... >:D
Avatar - Hammunasakra
Za mě ne
Hammunasakra
| 27. 2. 2019 12:26
Nejsou supervýkonný = i když z pohledu toho německýho proměru.. :-)

Co to 6)? ;-)
Za mě ne
Arese
| 27. 2. 2019 12:38
Nevím co je na tom k vysvětlování. Prostě mi přišla ta poznámka o tom, že nafasované (tj. služební a uživatelem nezaplacené) hybridy se jako důkaz k jejich vysokým prodejům (resp. velké oblibě) na zdejším diskusním fóru nepočítají. A evidentně jsem se tím nepobavil sám! :-)
A ještě jsi mi neodpověděl, proč se svou automobilovou flotilou nepochlubil na mojeauto.cz. Máš obavy, nebo je to jen neschopnost? ;-)
Avatar - Hammunasakra
Za mě ne
Hammunasakra
| 27. 2. 2019 13:58
No sme firma o 2 lidech = majitelích = tolik k fasování ;-)

Evidentně si vymyslel kravinu = a nebyl si sám jak správně podotýkáš >:D

Neschopnost? Tak můžeš zase pobavit = vysvětluj :-)

O výkonech už se asi bavit nebudeme žejo [odkaz] ;-)
Za mě ne
Arese
| 27. 2. 2019 17:09
O výkonech mých aut se už opravdu bavit nebudeme, jelikož je to v kontextu tématu této diskuse (Nová Corolla) zcela irelevantní.
A pokud si to skutečně ještě nepochopil, tak ve svém příspěvku v diskusi jsem kritizoval, že nová Corolla nemá v nabídce silnější nehybridní pohonné ústrojí než atmosférickou šestnáctistovku, nekoliv rozsah nabízených výkonů.
P.S. Pořád si mi ještě neodpověděl, proč ses těmi svými auty nepochlubil v recenzích na mojeauto.cz, když mají tak fantastické výkony a když jsou tyto výkony pro tebe vlastně jediným měřítkem! >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - Hammunasakra
Za mě ne
Hammunasakra
| 27. 2. 2019 17:43
Viz já 12:26 = ani supervýkon ani fantastickej = prostě akorát.

V úvodnim příspěvku si to napsal celkem jednoznačně = na tom nejde moc nepochopit. Co nechápu proč tak ostře rozlišuješ jestli je to jen benzín nebo mu pomáhá elektormotor = to dneska zavádí i značky jako Mercedes a další. Brzo to bude spíš naopak = jen čistej spalovák aspoň bez mildhybridu nebude = to první pošťouchnutí v první vteřina na maximum zabírajícího elektormotoru je totiž k nezaplacení = a když sem u toho placení je eště zadarmo ;-)
Tak proč to rozlišuješ? Zrovna včera sou koukal do nějakejch starších TECHNIK od Vaculíka a Freie = sou divný = oni to nerozdělujou = leda na lepší a horší = pohonej systém

Bojuješ takhle 20 let proti Toyotě a jejich hybridum = nebo i proti novejm mimochodem skvělejm motorum Mercedesu a dalších prémiovek? :-)

ad PS: No nedal sem tam ani minulý auta a ani současný = nemám potřebu. Úplně stačilo že šmírák Ozzy jedno z nich nebo možná obě viděl ;-)
Kde je problém a proč tolik smajlíků?
Nevysvětlil si tu neschopnost
Za mě ne
Arese
| 27. 2. 2019 18:21
Ne, "nebojuju" takto jenom proti Toyotě, nekoupil bych si ani hybrid jiných značek. (tedy snad kromě toho nějakého budoucího mikrohybridu, pokud by ovšem byl k mání s manuální převodovkou). Neschopnost jsem myslel v tom smyslu, že asi nejsi schopen napsat čtivou recenzi svého vozu, nebo se ti jen do toho nechce, protože jsi na to líný. Proto považuju za zvlášť ubohé, když se snažíš navážet do výkonů mých aut (a zneužíváš tak moji informační automobilovou otevřenost). Jako kdyby účastník zdejších diskusí směl kritizovat jen auta s menším výkonem, než která vlastní! >:D >:D >:D
Avatar - rohYpnol
Za mě ne
rohYpnol
| 27. 2. 2019 18:41
No, musím napsat, že kolega tě docela zašlapal do země >:-[]

Jako takhle - nebudu ti brát že Corolla není tvůj šálek čaje. To je v pořádku, každýmu se líbí něco jiného. Takže potud OK.

Ale tenhle tvůj názor je naprosto subjektivní a nevyplývá z žádných faktů které jsi uvedl. V rámci mainstream má výkonostní spektrum Corolla pokryté úplně v normě.

Za mě ne
Arese
| 27. 2. 2019 18:57
Až na to, že jsem u nové Corolly vůbec nekritizoval její výkonostní spektrum, ale to, že nenabízí silnější nehybridní pohon než atmosférickou 1.6! Jsi asi podobný demagog, jako Hammuna :-)
P.S. Co máš proti "subjektivnímu" názoru? Zdejší diskuse je jimi narvaná! ;-)
Avatar - rohYpnol
Za mě ne
rohYpnol
| 27. 2. 2019 21:19
Proti subjektivnímu názoru vůbec žádná ;-)
Avatar - Hammunasakra
Za mě ne
Hammunasakra
| 28. 2. 2019 09:09
Je to tak = je to spinutí demagogů proti tobě. Sme odhaleni :-)
Za mě ne
Arese
| 28. 2. 2019 16:28
No, ono ani žádné moje "odhalování" nebylo moc třeba, absurditou svých příspěvků jste se totiž odhalili sami! >:-[]
Za mě ne
Arese
| 27. 2. 2019 18:58
Přidám ještě jednu příhodu, kterou jsme vyslechl minulou neděli: známý, který (k plné spokojenosti) jezdí předokolkovým Tiguanem 2.0 TDI/110 kW mi před pár dny líčil svůj "humorný" zážitek. Jel coby spolujezdec se svým vzdáleným příbuzným v jeho nové hybridní Toyotě Auris po dálnici. Toto hybridní auto si prý koupil jen proto, aby mohl v pražských parkovacích zónách zdarma parkovat, dřív měl taky turbodiesel. Začali prý v táhlém stoupání předjíždět pomalejší auto jedoucí ve středním pruhu a přes řev motoru v maximálních otáčkách jim to šlo hodně pomalu. Už se na něj v levém pruhu zezadu lepilo jiné auto, tak mu známý řekl: "Tak sakra jeď, nevidíš, že tady zdržujeme provoz?" Odpověď: "Ty vole, já bych zrychlil moc rád, ale to je plnej, víc to nejede!" >:D >:D >:D Tak snad ta nová hybridní Corolla s větším výkonem pojede podstatně lépe...
Avatar - rohYpnol
Za mě ne
rohYpnol
| 27. 2. 2019 21:21
Tak zátah tédéíček je legenda, tomu hybrid nikdy nezvládne konkurovat... ;-)
Za mě ne
Rasto
| 28. 2. 2019 00:40
Tak to je hlavne smutné, že ty musíš na diaľnici znášať ešte menšiu dynamiku na povel pravej nohy :-( (preto je to humorné v úvodzovkách, lebo toto je pre nás s priemerne výkonnými autami denodenná smutná realita však?). A na diaľnici, keď ťa niekto v ľavom pruhu dobieha radíš na 4-ku, aby si stíhal tomu vytočenému HSD?
Avatar - Hammunasakra
Za mě ne
Hammunasakra
| 28. 2. 2019 09:15
Vytočenému HSD? Nerozumim = v dálničních 130 km/h má bejt atmo benzín nějak zvlášť vytočenej? :-)

Asi máme vadný kusy >:-[]

Atmo 4válce 2,5 litr i 1,8 = prostě jedou = tak jako všechny benzínový motory = kdo by to čekal ;-)

Oba vyzkoušený na omezovači 180 km/h = jeden hodně ale fakt hodně důkladně = napříč Německem tam a zase zpátky :yes:
Trochu víc musíš pak leda vytočit benzínu při tankování = spotřeba odpovídá SUV a benzínovýmu atmo 4válci :-)
Za mě ne
Rasto
| 28. 2. 2019 09:55
Tak neviem na čo reagujes ty, ale keď dáš s HSD plyn na podlahu, tak motor proste ide do otáčok. A režim Power na tom nič nezmení podľa mojich skúseností. To by asi moc nedávalo logiku, že v Eco režime by malo auto pri plnom plyne 80kw, pri normále 90kw a pri pwr by malo 100kw... Power iba výrazne mení reakcie auta ak neslapnes plyn na podlahu.
Avatar - Hammunasakra
Za mě ne
Hammunasakra
| 28. 2. 2019 11:13
Každej spalovací motor = de s plynem na podlaze do otáček

Ten zvuk dela ve chvíli toho zrychlení e-cvt. Po dosažení rychlosti včetně ty maximální už ne
Za mě ne
Rasto
| 28. 2. 2019 11:30
Tak z kontextu prispevku Adrese celkom jasné vyplýva, že zrychlovali do kopca a nešli maximálnou rýchlosťou. Keďže to už viac nešlo (tj. nezrychlovalo to dostatočne svižne) predpokladám že plyn bol na podlahe, čo znamená plný výkon čo známena vytoceny motor a preto píšem o vytocenom HSD.
Avatar - Hammunasakra
Za mě ne
Hammunasakra
| 28. 2. 2019 11:38
Arese si to spíš asi vymyslel = viz Mikesus 11:32 za 2)
Za mě ne
Arese
| 28. 2. 2019 16:22
Nikoliv, nic z toho příběhu jsem si nevymyslel, a to ti mohu odpřísáhnout na zdraví svých dětí! :-)
Avatar - Hammunasakra
Za mě ne
Hammunasakra
| 28. 2. 2019 18:08
Fakt nerad bych ubližoval tvejm dětem ;-)

Nicméně s realitou to asi až tak moc společnýho nemá = viz já 17:58 poslední odstaveček a Rasto a viz tvá vlastní odpověď = v reálu pojedou nejspíš dost podobně
Že v Tiguanu jestli to byla verze manuál musíš podřadit manuálně a jinde to dělá automat = je víceméně fuk

Ale takovejhle poudaček bylo a sou mraky = často starý vs nový = to sme my lidi :-)
Za mě ne
Mikesus
| 28. 2. 2019 12:05
řekl bych, že jste se navzájem nepochopili.
Chápu to tak, že Rasto zmiňuje, že při 130 hybrid, aby zrychloval, tak budeš mít plyn na podlaze, a tím pádem vytočenej HSD. S tím tedy souhlasím. A zároveň připomínal, že chudák si stěžuje na "nedynamický" HSD a přitom jezdí v méně dynamickém autě a musí snášet ještě horší odezvu na plyn ve svém autě.
Takhle jsem to pochopil tedy já, monžá špatně.
Za mě ne
Rasto
| 28. 2. 2019 13:44
Jojo tak nejako to bolo myslené.
Ale čo Arese, ale ten kamarát s Tiguanom a 2.0TDI... to 110kw TDI má 100kw pri 3000 otáčkach. Teda vzhľadom ešte aj na to, že Tiguan je väčšia krabica ako Auris si chudák musí podriadiť aspoň do 5-ky aby akcelerácii toho zdochnuteho HSD stíhal... ;-\
Teda aby som bol spravodlivý tak 2.0tdi 110kw bude mať v realite tých je určite viac ako 110, ale na 6-tke pri 130 to bude podobné možno aj horšie ako HSD pri MAX
Za mě ne
Arese
| 28. 2. 2019 16:38
No nevím, je samozřejmě jasné, že Tiguan je těžší a má větší čelní plochu než ten hybridní Auris, ale zase jeho 2.0 TDI dává již při poměrně nízkých otáčkách 320 N.m a kdykoliv si u něj můžeš při zrychlování na dálnici pomoci bleskovým podřazením ze VI. na V.... ;-)
Za mě ne
Rasto
| 28. 2. 2019 22:30
Ale no Nm sú ukradnuté hlavne ak máš automat. Pre prejav hej ale posúva ťa výkon. Ako každopádne je v absolútnom zrýchlení lepší. Ale na 6-tku bude točiť niečo medzi 2000-2500 pri 130 km/h a vtedy na kolesá určite nepôjde viac ako 100kw. A ja nepoznám nikoho s dieslom, kto by na diaľnici posťažoval pri zrýchľovaní proste to tam slapnes a čakáš, lebo to celkom pekne ide. Ale na tom sprostom HSD keď to zoslapnes tak to ide a tam neriesis podradzovanie tam na to slapnes a za pol sekundy tam máš 100kw.
A to isté tvoj Leon pri 130km/h môže mať koľko 3000ot a tak 60-70kw? Tiež pri tej normálnej jazde nepodradzujes, lebo to ide ale aby si stačil tomu aurisu tak tam musíš hodiť za 4 a to okrem predbiehania určite nerobíš. Teda sa smejete ale kecate blbosti a neuvedomujete si že v reálnom živote využívate ani nie ten výkon ako lenivé HSD...
Za mě ne
Arese
| 28. 2. 2019 16:21
Proč bych já měl na dálnici snášet "ještě menší dynamiku"? Můj Leon ST zvládá dálniční provoz dobře, nemusíš mít obavy! :-) Jasně, 92 kW a 200 N.m fakt není moc (i když v reálu mívají koncernové motory o dost víc), auto je to ale relativně lehké a má skvělou aerodynamiku. :-) Slabší dynamiku u něj cítím jen při velkém zatížení 4 osobami a plném kufru (což bývá většinou jen 1x ročně při cestě na dovolenou k moři).
Avatar - Hammunasakra
Za mě ne
Hammunasakra
| 28. 2. 2019 09:08
Tak mu poraď ať si přečte návod = to tlačítko POWER je tam přesně pro to >:D

[odkaz]

V tom návodu má doporučení že je rozumný ho [odkaz] stisknout do kopce = víc to čerpá z baterky ale.. ale jak je to pak zase z kopce tak zadara zase natankuješ = a nemusíš povídat takovýhle blbosti :-)

Zrovnatak když jedeš v patrovejch garážích nebo v obytný zóně nebo jen vyjíždíš zajíždíš do vlastní garáže je vhodný přepnout na EV

Jj 2litr 132kW by moh bejt zajímavej = protože narozdíl od tebe vim jak je to s tim ježděnim do kopce a dalších 32kW a prostě větší objem spalovacího motoru = asi určitě znát bude

Sranda že eště nedávno výkon toho hybridu kterýmu se snažíš vysmívat měly i Pašíky apod = vzhledem k průměrnýmu stáří našeho vozovýho parku 15 let = eště hodně z nich furt jezdí = a zdržuje nás s výkonnějšíma autama >:-[]
Za mě ne
JirkaVejrazka
| 28. 2. 2019 09:56
Promin, ale to je nesmysl. Pokud mel plyn az na podlaze (resp. kdekoli za polovinou drahy), tak mezi rezimy "Normal" a "Power" neni zadny rozdil.

V dlouhem tahlem kopci na dalnici muze hybridu chybet vykon na zrychleni. Stejne jako spouste dalsich normalnich aut.
Za mě ne
Arese
| 28. 2. 2019 16:26
Tak já tedy místo mačkání nějakého tlačítka raději jen mačkám plyn... :-O A pokud je to nutné, tak si před předjížděcím manévrem prostě s chutí podřadím, ale to jaksi u hybridného Aurisu (či Corolly) kvůli automatu nejde... 8-s
Avatar - Hammunasakra
Za mě ne
Hammunasakra
| 28. 2. 2019 17:58
Už sem zmiňoval nedávný srovnání automaty vs manuály >:-[]

Zjednodušeně automat má smysl do [odkaz] jinak už moc ne. Pro ty co nemaj zkušenost s automatem a chtěj navěky řadit = vždycky nějaký manuály i v běžnejch autech budou = ale moje reálná každodenní zkušenost je = že při každym rozjezdu znovu a znovu spíš zdržujou

Plyn mačkáš všude = i v tom hybridu :-)
Je fuk jestli tam je navíc elektromotor kterej zabere v první vteřině na maximálních 207Nm. Prostě je to přece normální benzínovej 4válec = nedávno takový poháněly auta o třídu výš = jen bez těch dalších kW a Nm elektromotoru

Viz i ostatní příspěvky = to jak ujížďí SUV 110kW daleko aerodynamičtějšímu lehčímu vozu nižší střední 100kW = je spíš výplod něčí fantazie ;-)
Za mě ne
Mikesus
| 28. 2. 2019 11:32
Tak možná ještě tu o červené karkulce, nebo nepřidávat balast, který není pravdivý.

1.) i přes maximálně vytočený HSD to není tak hrozný řev ( leda, že by na jeho autě chyběly nějaké tlumící hmoty). Ba naopak, každého, koho jsem svezl i dálniční rychlostí byl překvapen, že to je na svou třídu dobře utlumené.

2.) I přes táhlý kopec ( dálnice se stoupacím pruhem pro pomalá vozidla ) jsem nikdy neměl problém zrychlit tak, že bych stejně výkonná benzinová/dieslová auta zdržoval. A zrovna ten tvůj zmiňovaný Tiguan 110KW zrovna je v dynamice docela opruz.
Jak jsem již psal, hybrid není dálniční křižník, nad 140 je znát, že se musí nutit, ale rozhodně kdo je schopen šlápnout na plyn, není ani brzda rychlejších.

3.) nic proti subjektivnímu názoru, citace:
".... ale design přídě a zádě je fakt strašný. Zejména ty svíslé prolisy na zadním nárazník jsou opravdové designové peklo..... No a když se k tomu přidá ještě nedostatečný výběr motorizací (kde je nějaký silný nehybridní benzín a kde diesel?)..."
Toto není napsáno jako subjektivní názor, ale konstatování faktu.
Za mě ne
Arese
| 28. 2. 2019 16:34
Hele, já jsem v tom hybridním Aurisu s těma chlapama neseděl, jak jsem tu story vyslechl, tak jsem to tady prezentoval. :-)