Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Poprvé za volantem nové Toyoty Corolla. Vyzkoušeli jsme všechny karosářské verze. Jak se liší?

Tři karosářské verze nové Corolly se podle Toyoty v mnohém odlišují. Na prvních jízdách s ní jsme tak zjišťovali, kolik je na tom pravdy.
Zpět na článek
25. 2. 2019 18:46
25. 2. 2019 19:57
26. 2. 2019 10:25
25. 2. 2019 19:06
26. 2. 2019 16:17
25. 2. 2019 18:45
25. 2. 2019 20:06
25. 2. 2019 18:55
25. 2. 2019 20:31
25. 2. 2019 23:16
25. 2. 2019 23:46
26. 2. 2019 00:30
26. 2. 2019 00:42
25. 2. 2019 19:02
25. 2. 2019 19:18
25. 2. 2019 19:25
25. 2. 2019 20:35
25. 2. 2019 20:49
26. 2. 2019 00:42
25. 2. 2019 23:30
25. 2. 2019 21:20
26. 2. 2019 21:19
25. 2. 2019 21:57
26. 2. 2019 00:36
26. 2. 2019 07:53
26. 2. 2019 14:51
26. 2. 2019 20:15
26. 2. 2019 21:40
26. 2. 2019 22:40
27. 2. 2019 18:02
25. 2. 2019 23:21
25. 2. 2019 19:25
25. 2. 2019 21:43
27. 2. 2019 07:46
26. 2. 2019 00:19
26. 2. 2019 00:25
26. 2. 2019 01:05
26. 2. 2019 08:56
26. 2. 2019 08:49
26. 2. 2019 09:03
26. 2. 2019 09:29
26. 2. 2019 09:52
26. 2. 2019 10:28
26. 2. 2019 11:12
26. 2. 2019 10:27
26. 2. 2019 11:16
26. 2. 2019 10:28
27. 2. 2019 18:44
26. 2. 2019 08:01
26. 2. 2019 08:58
26. 2. 2019 09:47
26. 2. 2019 10:08
26. 2. 2019 10:36
26. 2. 2019 13:58
26. 2. 2019 22:41
27. 2. 2019 08:40
27. 2. 2019 11:14
27. 2. 2019 12:10
27. 2. 2019 12:38
27. 2. 2019 17:09
27. 2. 2019 18:21
27. 2. 2019 18:41
27. 2. 2019 18:57
27. 2. 2019 21:19
28. 2. 2019 16:28
27. 2. 2019 18:58
27. 2. 2019 21:21
28. 2. 2019 00:40
28. 2. 2019 09:55
28. 2. 2019 11:30
28. 2. 2019 16:22
28. 2. 2019 12:05
28. 2. 2019 13:44
28. 2. 2019 16:38
28. 2. 2019 22:30
28. 2. 2019 16:21
28. 2. 2019 16:26
28. 2. 2019 11:32
28. 2. 2019 16:34
25. 2. 2019 18:11
Matrix světla a hybridní technika
Matrix světla v této třídě ? Hybridy v této třídě ? To má fakt málokdo. Toyota technologiemi válcuje konkurenci. Zejména tu Evropskou.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - 3_diamanty
25. 2. 2019 19:20
Re: Matrix světla a hybridní technika
toyota je vzdy o 2 dekady pred okolitym svetom .. nic nove ;-)
Avatar - speedfred
25. 2. 2019 19:55
Re: Matrix světla a hybridní technika
Tak fajn keď ti stačí nové auto 2 dekády staré >:D
Avatar - Ozzman
25. 2. 2019 21:56
Re: Matrix světla a hybridní technika
>:-[]
Avatar - rohYpnol
25. 2. 2019 18:21
Skokan třídy
Za mě z poslední doby největší pokrok v rámci třídy.

Golf/Leon/Octavia jsou tak nějak... stabilní.

Korejci s i30 podle mě šlápli vedle, Ceed hezký ale v zásadě nic zásadního se neudálo. Focus je jedno obrovské zklamání a vůbec nechápu jak mohlo u novinářů zvítězit v anketě auto roku (tím zdravím novináře a naprosto u mě ztratili důvěru v to, co dělají).

Ale Corolla? Materiály jsou excelentní, sedadla podle mě nejlepší v rámci třídy. Prostornost mají někteří lepší, z druhé strany u kombíku je to v rodinné normě. Zpracování je skvělé. A design konečně našel vlastní tvář. Do toho opravdu vysoká výbava...

Jenže alespoň u nás Corolla nepochybně přinejmenším na výbavu ze začátku doplatí. I základ je hodně vybavený a to se samozřejmě promítá do ceny.
Rozbalit vlákno
37
Avatar - Jenik3
25. 2. 2019 18:30
Re: Skokan třídy
Nedam dopustit na atmo 1.6 a prekvapive v nabidce je opet. Jsem tomu rad. :yes:
25. 2. 2019 18:46
Re: 1.6
Také na tenhle motor rád vzpomínám, měl jsem ho v Corolle hatchback r.v. 2004 a jelo to jako pila ;-) .
Avatar - Jenik3
25. 2. 2019 19:57
Re: 1.6
Vsak to taky je pila. Takova vecna a neutahatelna pila. Ne kazdemu tento charakter motoru vyhovuje.
26. 2. 2019 10:25
Re: 1.6
No nevím, chlapi, měl jsem ho také v Corolle E12 a i když je pravda, že byl lepší, než 1,6ky od konkurence v té době (Ford, VW), tak že by to byl nějaký etalon dynamiky, to se teda říct nedá. Aby jel, muselo se mu šlapat na krk a potom už o sobě dost dával vědět hlukem. No a v minulým Aurisu byl tento motor dynamicky naprostá tragédie a to i ve verzi 96 kW. Prostě to nejelo. Dvoulitr v Avensisu je o ligu dál. Tichoučký a na to, že nemá turbo, tak jede velmi slušně.
Avatar - 3_diamanty
25. 2. 2019 19:06
Re: 1.6
sranda ze 1,8 hybrid vazi menej ako 1,2 turbo..... to by som teda netipoval... v com je ta hmotnostna "senzi finta" hybridu voci zakladnej oturbenej 1,2ke vie niekto? alebo je mozne ze v tabulke su aj preklepy? ... nebolo by to prvykrat to je tiez pravda ...
26. 2. 2019 16:17
Re: 1.6
Letmým okem do technické specifikace lze zjistit, že nepotřebuje několik věcí:
- Menší radiátor
- Méně vody v okruhu
- Méně oleje a menší olejová lázeň (všechny turbomotory potřebují kvůli turbu lepší chlazení právě okolo dmychadla + jinak vyřešené průtoky oleje)
- Samotné turbo něco váží
- Lehčí výfukové svody

....netuším, kolik kg tohle udělá.
25. 2. 2019 18:45
Re: 1.6
Když jsem Corollu viděl na prvních fotkách z loňské Ženevy, tak mě to auto posadilo na zadek, letos ve Vídni při živém setkání mi dobrý dojem zůstal. Prostornost pro mě dobrá i u hatche, u kombíku bez připomínek, sedan nebyl k dispozici. Chce si to zvyknout na palubní desku, mně trochu chybí klasická středová konzole s uzavíratelnou bordelschránkou, tady je jen malá polička na mobil, která ale umí indukčně nabíjet. Sedačka super, materiály taky, pokud jde o infotainment nemám so na co stěžovat, v o kus dál stojící Hondě CR-V mi přišla navigace jak z devadesátek, tady dobrý a nenašel jsem ani typické toyotí digitálky a lá 80. léta. Trochu mě zklamal zvuk při zavírání dveří a vůbec jejich lehkost, z Focusu jsem přeci jen zvyklý mít v ruce kus železa, působí to na mě masivnějším a solidnějším dojmem. Ale jako celek při výběru nového auta by to byl určitě finalista.

P.S. kufr u hybridu nic moc tady [odkaz] je v něm 30l Deuter

P.P.S docela se divím, že tady chválí spotřebu, když novou RAV4 při první jízdě sestřelili, že jezdí za 9l, já na testovací jízdě sedal do syrového auta (celkem najeto asi 120 km) a svítilo tam 7,1, když jsem ji vracel, bylo tam 6,9 (pravda jen asi 30 km trasa,80 % okresky, 20 % město)
25. 2. 2019 20:06
Re: 1.6
Už to tu píšu po Xté....ACZ Japonce nemusí...a to jsme s nimi ani nebyli ve válce.... ;-)
Avatar - 3_diamanty
25. 2. 2019 18:55
Re: 1.6
opat suhlas so vsetkym... jak to delas? kruci ... :-)

ani mne sa uz nova i30 ani novy ceed nepaci tak ako som povodne ocakaval ze sa mi budu pacit.... a naopak corolla aj mna akosi prekvapila a doslova sa mi zapacila uz od prveho momentu.. kedysi seda myska je dnes za mna top mainstreamove auto segmentu ( ma tie spravne ingredience... aj auru ) .... :yes:

mne osobne sa najviac paci hatch od corolly ... a aj ked uz by to chcelo hybrida v takomto krasnom aute tak vsadim sa ze najpredavanejsia u nas bude verzia 1,2T ... ale tak 4 valec 85kw turbo... rozhodne ako nejaky ten slusny standard dokonala kombinacia
.. tu nejde slapnut vedla :yes:

PS: ale tesim sa aj na noveho leona a golfa... v tejto triede bude tento rok este poriadne horuco.... rovnako nova mazda 3 asi tiez nebude spatna hoc priznavam ... ta sucasnsa je podla mna minimalne krajsia ked uz nic ine :yes:
Avatar - wakantanka
25. 2. 2019 20:31
Re: 1.6
Inak auto o triedu väčšie ako tvoje Polo a výkon u turba len o málo vyšší. To je tá bomba?
Avatar - .StenLi.
25. 2. 2019 23:16
Re: 1.6
Veeelmi rad sa s tebou stavim ze 1.2T uuuurcite nebude najpredavanejsia verzia :-) kedze nou nebola ani doteraz a to pribudol novy sportovejsi hybrid + Europania zacinaju chapat hybridy stale viac :-!
Avatar - twistedTSD
25. 2. 2019 23:46
Re: 1.6
Mám za to, že v končícím modelu byl akčními nabídkami hodně tlačen 1.6 a hybrid.
Avatar - .StenLi.
26. 2. 2019 00:30
Re: 1.6
Nie, vsetky motorizacie maju rovnaku akcnu zlavu, na SR 2200€.
Avatar - twistedTSD
26. 2. 2019 00:42
Re: 1.6
Může se to lišit podle trhu, ale myslím, že když jsem koukal do konfigurátoru, tak v akčních výbavách 1.2 většinou nebyl nebo jen v těch dražších. Ve Final Edition taky není.
25. 2. 2019 19:02
Re: 1.6
No, on je ale reálně Focus teď asi opravdu nejlepší auto své třídy, i v německých testech běžně poráží Golfa. Má nejlepší litrový motor, 1.5 je taky zcela OK, nafťáky ujdou. Jenom v interiéru se snad někde až trochu moc šetřilo na materiálech a design karosérie je prostě jalový. Corolla vypadá slibně, hlavně kombík by mohl zabodovat. Uvidíme, jestli to půjde i bez dieselu, přeci jen ve fleetech nafta jasně vede.
Avatar - rohYpnol
25. 2. 2019 19:18
Re: 1.6
Nevím. Resp. věřím, že Focus snad bude fungovat aspoň co do jízdního projevu. Staticky je to ale šibenice. Divím se třeba, že nikomu nevadí negativně skloněný a spadlý přístrojový panel (jakoby sklopený ke sloupku volantu a těsně nad ním). Vůbec nechápu proč. A takových detailů je mnoho. Prostornost opět nic moc a zpracování Focusu... ou jé, to je jízda... >:-[]

Naopak Corolla opravdu skvělá :yes:
Avatar - 3_diamanty
25. 2. 2019 19:25
Re: 1.6
ja u nas na ulici nevidim jedineho forda.... nic... ale ani sa nedivim ... vid cennik aj kvalita ich aut napriec celym portfoliom... kolega z prace ma focus 2 a ten by vedel rozpravat... voci nemu je brachov japonec z rovnakeho roku ako nove auto ... a nova fiesta? videl ju uz niekto? ja hadam len raz... za to noveho swifta uz hadam 100 krat... asi teda tolko k fordu u nas ... nikdy tu u nas nefrcali ale ani mi to "cisto nahodne" fakt vobec nevadi ;-)
Avatar - wakantanka
25. 2. 2019 20:35
Re: 1.6
A koľko že má ten kolegov Focus natočené? Ktorý že je to majiteľ? A vieš že niektorí vodiči doyebu aj kovadlinu? Takže čo z toho prirovnania vyplýva? Aký pán, taký krám.
Avatar - speedfred
25. 2. 2019 20:49
Re: 1.6
Vaša je ulica je taký európsky a možno aj svetový reprezentatívny vzorok predaja áut.
Avatar - miromen
26. 2. 2019 00:42
Re: 1.6
Jak dlouho ze sebe budeš ještě dělat de.bila ? Vim, nedělaš. :-!
Avatar - .StenLi.
25. 2. 2019 23:30
Re: 1.6
Jestli to pujde bez dieslu? To myslis vazne? :-) Teraz ked sa celkovo v EU predava viac benzinov ako dieslov a u Aurisu diesle tvorili v EU smiesne 3% a hybridy sa predavaju lepsie ako benzin? Posledny mesiac predbehla Toyota predajmi v EU aj fleetoveho milacika Skodu a to bez novej Corolly a RAV4, takze Toyota je posledna znacka o ktorej predaje v 2019 by som sa bal >:D

Co sa tyka fleetov tak tam ide o spolahlivost, nizke servisne naklady a spotrebu. Toyote v spolahlivosti a nizkych servisnych nakladoch nemoze konkurovat ziadna znacka a diesle maju podla spritmonitor o 1-1,5l vyssiu spotrebu ako hybridy. Takze je to len otazka casu kedy to dojde aj firmam, resp. cisla ukazuju ze uz dochadza..
Avatar - Blue Sun
25. 2. 2019 21:20
Re: 1.6
No, doplatí na cenu... když se podíváš, kam jdou ceny nových aut, možná nebude ve své třídě zase tak drahá. I základní Scala, vůči Corolle výbavou i technicky slabší, je za čtyři sta tisíc.
26. 2. 2019 21:19
Re: 1.6
Škodivky jsou v ČR předražené odjakživa ...
Avatar - Ozzman
25. 2. 2019 21:57
Re: 1.6
Možná proto, protože ty toho Fokuse hodnotíš za obrazovkou počítače, kdežto ti novináři se svezli....
Avatar - rohYpnol
26. 2. 2019 00:36
Re: 1.6
Ne, Focus hodnotím podle toho, jaký dojem jsem z něj měl.
Avatar - Ozzman
26. 2. 2019 07:53
Re: 1.6
A sedl sis? Projel si se ? Žádný Fokus nevypadal zrovna jako krasavec, ale objektivně tam ty kvality vždy byly...
Avatar - rohYpnol
26. 2. 2019 14:51
Re: 1.6
Ano, sedl jsem si. Auto jsem prolezl. A opravdu NE, nelíbí (to je subjektivní). A NE, kvality nevidím (zpracování, budíky, prostornost...).

Znovu - Focus pro mě je jedním z největších zklamání. Možná je to i tím, že předchozí byl jeden velký omyl a tak jsem čekal, že nový se vrátí tam, kam má. Jenže ono se tak dvakrát moc nestalo...
Avatar - miromen
26. 2. 2019 20:15
Re: 1.6
Jestli je nějaky omyl tak to seš ty. Ty si stvořeni vyloženě k smichu, ktery navic uvažoval o tom, že bude psat novinařinu o autech. To by byla žumpa největšiho zrna. V podstatě se da řict, že čim větši m.rdka auto tim vic je u tebe bombasticke a naopak a podavaš to bulvarně odpornym zpusobem.
Pěkny přiklad, nova corolla je na tom s prostornosti jako ten focus ve 3 generaci a ty o ni suše napišeš, že jsou ve třidě taci, kteři maji toho mista vice. Ale ten focus jen co se o něm zminil članek, tak hned jake je to prostorova bida a jine plivance. To, že předchozi auris byl na tom ještě huře, už ani neřešim.
A součastny focus patři v ramci třidy k těm nadpruměrně prostornym, ale magor rohypnol napiše, že že je to prostorove zklamani. Ty si prostě ***. :-!
Avatar - rohYpnol
26. 2. 2019 21:40
Re: 1.6
No, opět šíříš jen lži. Nikdy jsem neuvažoval, že bych psal novinařinu o autech.

Nový Focus je tragédie, za tím si stojím stejně jako za tím, že i minulý byl děs běs. Neříkám, že Focus nemá také přednosti. Ale jako celek prostě má vážné trhliny.

Ano, nová Corolla HB má málo místa vzadu. Jenže kombi už je vcelku OK. A co se prostornosti třeba minulého Focusu týká, doložil jsem ti to i v konkrétních číslech v porovnání s Fabií.

Že ty jsi nevěřící tomáš, to je věcí jinou. Nic víc než fakta předložit nejde. A když je odmítáš, je to tvoje věc :-!

Mimochodem, doporučuji třeba test Koubka, ten byl z nového Focusu taky úplně nadšený >:D >:-[] :-!
Avatar - miromen
26. 2. 2019 22:40
Re: 1.6
Hochu nejen, že si žumpa, ale ještě k tomu lžeš asi to bude tim jak jsem ti dal porovnani, kde se jasně ukazalo jak to vuči te fabii realně je a ty měl kolem pindu pač se ti to jaksi nehodilo k těm tvym žvastum. A o psani testu si samozřejmě nepsal to jsem si zřejmě jen tak vycucal z prstu. Takže si tu bidnou corollu mužeš dal vynašet jak chcceš a zmiňovat tu ještě kombi, aby si nebyl za uplneho ocasa. A ano přesně tak, koubek byl nadšen.
Avatar - rohYpnol
27. 2. 2019 18:02
Re: 1.6
No, tak každý se může podívat sám, jak byl koubek nadšen, že... >:-[] >:-[]

Díky za svolení, Corollu budu tedy chválit dál když mi to vedení z moskvy schválilo >:D >:-[]
25. 2. 2019 23:21
Re: 1.6
Teoreticky je to vsechno jedna trida, ale nejlevnejsi varianty "korejcu" jsou zhruba za 350 tisic Corolla temer za 500 tisic. To se potom tezko srovnava. Chapu, ze je tam hraje v nakladech roli i vybava nebo lepsi zakladni motorizace u Corolly, ale presto si myslim, ze proste ostatni musi sahat po mnohem vetsich kompromisech v celkovem zpracovani auta, pouzitych materialech i v takovych "detailech" jako jsou sedacky, aby mohly byt tak "lacini". Cimz nechci tvrdit, ze je Corolla lepsi nez i30 nebo Ceed ani v jednom jsem nejel.
Avatar - twistedTSD
26. 2. 2019 00:19
Re: Skokan třídy
České ceny jsou sebevědomé, aspoň za ten základ, u sedanu navíc zamrzí popisovaný lacinější feeling, protože v ceníku lacinější není. Zajímalo by mě, jak fungují ty základní LED.

Asi největší slabinu nebo spíš specifikum vidím v nabídce motorizací. Komu nestačí 1.2 T, musí si výrazně připlatit za silnější hybrid s eCVT. V Evropě je i tohle zlepšení, ale jinde Corolla startuje na 2.0 125 kW v manuálu. Škoda, že už nám to přijde jako sci-fi a utěšujeme se spotřebou při jízdě za kamionem.
26. 2. 2019 16:14
Re: Skokan třídy
Na novém modelu jedny z nejlepších LED ve své třídě. Srovnání s tím co všichni v ČR znají - tedy LED na oktávii, jsou papírově o 27 procent svítivější a mají mnohem lépe (více do široka a do dálky) tvarovaný kužel. Zároveň nesvítí přehnaně modře, ale opravdu bíle. O něco dražší technologie, než je běžné. Což je dané tím, že je to zcela nově upečené auto. Konkurence to dožene. Možná.
Avatar - twistedTSD
26. 2. 2019 18:21
Re: Skokan třídy
Mluvím o těch základních parabolických. Tam zázraky nečekám, ale lepší než halogen asi budou.
Avatar - miromen
26. 2. 2019 00:41
Re: Skokan třídy
Jo focus je opět vyborne auto, takže chapu, že pro tebe je to obrovske zklamani.
Jinak z čeho jedeš ? Kavova sedline, věštecka koule...
26. 2. 2019 21:15
Re: Skokan třídy
"s i30 šlápli vedle" ... kdepak, i30 Fastback je krásný auto, a kombík má dobrý poměr ceny a užitkových vlastností ... hatchbacků moc nejezdí ...
25. 2. 2019 19:25
to Redakce
Oprava: "Také ovládání palubního počasí by mohlo být přehlednější a jednodušší..."
"Počasí" asi ne:-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Lackey
25. 2. 2019 19:56
Vytesovanie sa z Hybridu
Sa tu rozplyvate nad technikou Tojota Corolla hybridu ....

Šak na Slovensku, predpokladam aj v CZ, este ani v salonoch nie je ani k videniu, usadnutiu do nej..... minuly tyzden som bol v salone od toyoty, bude az koncom 3-tieho, zaciatkom 4-teho mesiaca 2019.

Jedina hybrid tojota, ktora ma, mala, ake-take jazdne vlastnosti, bola minula RAV-4 s 2.5 HSD ale žrala úžasných eco-ekonomickych 9-10 litrov benzinu.... aj ten ich nevydareny toyota diesel bol lepsi, ked RAV4 s nim jazdila za 6,5-7 litrov paliva na sto.
O com su vlastne tie ich ospevovane hybridy ?!
Aha, asi o snobskom "hybrid" napise na zadku auta

Len pre zaujimavost, kolkí z vas si uz kupili, kolkí jazdite a vlastnite auto so zbožňovaným HSD e-CVT ?
Rozbalit vlákno
70
Avatar - JirkaVejrazka
25. 2. 2019 20:07
Re: Vytesovanie sa z Hybridu
"Len pre zaujimavost, kolkí z vas si uz kupili, kolkí jazdite a vlastnite auto so zbožňovaným HSD e-CVT ?"

Ja. Dve.
Avatar - Hammunasakra
25. 2. 2019 20:13
Re: Vytesovanie sa z Hybridu
Já taky dvě :yes: :-)
Avatar - wakantanka
25. 2. 2019 20:36
Re: Vytesovanie sa z Hybridu
Nafasovane sa nepočítajú :-)
Avatar - iudex
26. 2. 2019 08:46
Re: Vytesovanie sa z Hybridu
Tá sadla. >:-[]
26. 2. 2019 22:29
Re: Vytesovanie sa z Hybridu
>:-[] >:-[] >:-[] :yes:
Avatar - Hammunasakra
26. 2. 2019 22:57
Re: Vytesovanie sa z Hybridu
Vysvětlíš? >:-[]
Avatar - Hammunasakra
27. 2. 2019 00:21
Re: Vytesovanie sa z Hybridu
Vysvětlíš? :-)
Avatar - Hammunasakra
27. 2. 2019 00:20
Re: Vytesovanie sa z Hybridu
Vysvětlíš? >:-[]
Avatar - Mikesus
25. 2. 2019 20:14
Re: Vytesovanie sa z Hybridu
Já osobně mám hybrida již 3 roky, v mém blízkém okolí jsou další 3 hybridy.
Jezdím aurise TS s hybridem, cca 75% město, 15% okresky a 10% dálnice, za ty 3 roky mi spotřeba vychází na cca 4 litry v létě, 4,5 v zimě, k tomu poměrně komfortní jízda bez chybějícího výkonu. Ano opravdu 100kw na běžné cestování stačí.
Další z hybridů máme yarise, ten je se spotřebou o něco výš, cca 4,5-4,7, ale je to dáno tím, že jezdí hodně krátkých tras v kopcovatém terénu, tzn. že se nestíhá pořádně zahřát a už zastavuje.
A pak tu jsou 2 tebou zmiňované RAVky. Jeden člověk si ji koupil jen, aby byl "in", absolutně technice nerozumí a netuší jak správně vybrat auto na konkrétní potřebu. Jezdí s ní taktéž krátké trasy v příhraničí a dlouhodobě tam má 9,5. Druhá RAVka je taktéž trochu kvůli "in", ale majitel ví, jak s hybridem jezdit, naučil se během pár tis.km jak správně rekuperovat a pohybuje se se spotřebou 5,9-6,5. Používá ji na cestu do práce, cca 15km a pak dovolená atd.
A upřímně, jízdní vlastnosti minulá ravka měla katastrofální, to je za trest to auto v porovnání s ostatními. Z tvého příspěvku je vidět, že opravdu s hybridem zkušenosti nemáš.
Avatar - Ozzman
25. 2. 2019 22:20
Re: Vytesovanie sa z Hybridu
V sobotu.... >:-[]
26. 2. 2019 08:59
Re: Vytesovanie sa z Hybridu
Co v sobotu? Už jdete konečně porovnat zrychlení..? >:D
Avatar - Ozzman
26. 2. 2019 09:11
Re: Vytesovanie sa z Hybridu
Ano, jen tě tam nechci tahat, protože je to přes celou ČR, ale pokud si chceš udělat výlet napiš SZ :-)
Avatar - Hammunasakra
26. 2. 2019 09:41
Re: Vytesovanie sa z Hybridu
No tak to musíš už v pátek no [odkaz] :-)

Letos naposled = zvedli cenu = o 100% ;-\
Avatar - Ozzman
26. 2. 2019 11:31
Re: Vytesovanie sa z Hybridu
Ten hotel je strašná pěst na oko....:D Takže to ber jako pozitivní a příště něco, co nevypadá jak ruskej zámek z 21. století >:-[] >:-[]

Když mi dáš lístek, tak příjdu ;) >:D

A ty doraž taky, vypadá to, že tam bude víc hybridů, než spalováků >:D Takže by sis přišel na své...
26. 2. 2019 11:51
Re: Vytesovanie sa z Hybridu
Kolik vás tam bude? >:D A jaké osazenstvo motorů?
Avatar - Ozzman
26. 2. 2019 11:58
Re: Vytesovanie sa z Hybridu
To ještě nevím přesně, protože čekám pořád na potvrzení od Martina Machaly, jestli platí letiště, ale minimálně by měl být AurisHSD, Lexx ES300h a myslím, že Ravka hybrid 2019, z nás nafťáků asi zatím jen já a benzinový Woody... z těch soutěžních >:D Pak možná ještě další na pokec :-)
26. 2. 2019 12:04
Re: Vytesovanie sa z Hybridu
Já ty diskuze tady nesleduju pravidelně, ale z toho, cos napsal to bude akce spojená přímo s účastí auto.cz ? :yes: Takže snad by mohla být i nějaká reportáž..
Avatar - Ozzman
26. 2. 2019 12:09
Re: Vytesovanie sa z Hybridu
Ano, s tímto záměrem jsem ACZ oslovil ;) Uvidíme, snad to vyjde a doufám, že všichni dorazí... >:D
Avatar - speedfred
26. 2. 2019 13:11
Re: Vytesovanie sa z Hybridu
Počkaj,počkaj a čo ja ? Vypadá to že by som možno mohol doraziť a poraziť :-)
Avatar - Ozzman
26. 2. 2019 14:56
Re: Vytesovanie sa z Hybridu
Že by ses nestyděl posnídat pár hybridů ve sprintu takhle při sobotě >:-[] Ale samozřejmě doraž ! , jdu vám všm psát SZ, je to potvrzeno od ACZ ;)
Avatar - Emel
26. 2. 2019 17:18
Re: Vytesovanie sa z Hybridu
Vida, první auto, kterým bych chtěl jet na sprinty :).
Avatar - Ozzman
26. 2. 2019 17:59
Re: Vytesovanie sa z Hybridu
Sbal rodinu a doražte všichni, alespoň budou simulovat plné zatížení auta >:-[]
Avatar - speedfred
26. 2. 2019 18:45
Re: Vytesovanie sa z Hybridu
....a bude lepšia trakcia. :-)
Avatar - Ozzman
26. 2. 2019 18:49
Re: Vytesovanie sa z Hybridu
Přemýšlím co ti naložit na palubu, aby jsme ti stačili.... možná zapřáhnout 2 SUVčka... >:-[]
Avatar - speedfred
27. 2. 2019 09:57
Re: Vytesovanie sa z Hybridu
obávam sa rozjezdov aby som nezničil spojku alebo pneu,potom to už nejako pôjde.
Myslím že bude stačiť režim "A" ;-)
Avatar - Hammunasakra
26. 2. 2019 12:01
Re: Vytesovanie sa z Hybridu
Kdybys tak věděl kde to asi bude příště >:D

Lístek si = teda doufám = koupí i brácha takže zapomeň :-)

Neznám metodiku na který ste se dohodli ale myslím že to co tu roky píše a vysvětluje pár majitelů včetně mě = nevysvětlí

Kdybyste měli aspoň novou Corollu 132kW ta by mě celkem zajímala
Avatar - Ozzman
26. 2. 2019 12:11
Re: Vytesovanie sa z Hybridu
Nechci nic slibovat.... ale je v jednání... ;) Přesvědčila by tě abys přijel ?

No, doufám, že né na Čapím hnízdě... >:-[]
Avatar - Hammunasakra
26. 2. 2019 12:41
Re: Vytesovanie sa z Hybridu
Asi ne ale ta mě na porovnání fakt zajímá

Eště hůř >:-[]

Zkus to nejhorší v Praze >:D

A sou to zatim jen předběžný jednání = takže se ani nezkoušej ptát = prostě si jen představ = a víš to >:-[]
Avatar - Ozzman
26. 2. 2019 15:14
Re: Vytesovanie sa z Hybridu
No, jestli to není tajné, tak Mikesus by možná mohl Corollu přivézt, takže uvidíme.

Nejhorší v Praze? Tyjo ja zas tak dobře neznám všechny ty prapodivnosti >:D Tak naznač... napadá mne nějakej kulturák kdesi na sídlišti, ale to snad na takovou úroveň nespadnete >:D
Avatar - Hammunasakra
26. 2. 2019 15:19
Re: Vytesovanie sa z Hybridu
No tak napiš jak se ti Corolla 132kW hybrid zdála = abych věděl jestli mám trpět že sem eště 2 roky nepočkal >:D

Ne kulturák na sídlišti fakt ne = vlastně hůř mnohem mnohem hůř >:D >:-[]
Avatar - Ozzman
26. 2. 2019 15:27
Re: Vytesovanie sa z Hybridu
Jo, napíšu, neboj :-) A taky ti napíšu, jestli je ten Auris ze semaforu na 50km/h rychlejší >:D
Nevim, tak to budete mít na Pražské Klinice? >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
26. 2. 2019 15:43
Re: Vytesovanie sa z Hybridu
Jak dopad v tomhle směru ti neřekne co se dnes a děje na těch reálnejch semaforech = to zřejmě nenatestujete

Ne na klinice taky ne = musíš myslet = monumentálně? >:-[]
A teď už to dáš = kdyžtak SZ :-)
Avatar - Ozzman
26. 2. 2019 16:27
Re: Vytesovanie sa z Hybridu
Napadá mě jen jedna stavba která sama o sobě není architektonicky kýč, ale kýč tam sídlí >:D
26. 2. 2019 10:37
Re: Vytesovanie sa z Hybridu
To ne, přes celou Čr se mi jet opravdu nechce, ale dej mi pak pls vědět do SZ, jak to dopadlo :-) :yes:
Avatar - Ozzman
26. 2. 2019 11:30
Re: Vytesovanie sa z Hybridu
Až ujedu Aurisu Hybrid, tak to vyvěsím na všechny sloupy >:-[] >:-[] Neboj, napíšu ;)
26. 2. 2019 09:33
Re: Vytesovanie sa z Hybridu
Prius 100kW najeto cca 40 000 za 4,8,žádná brzda provozu.Lex 3,5 V6 215kW za 7,03.
Ten kdo tvrdí,že to nejde,tak proněj to fakt (nejde).Vím své,také mě lákala 5,0 V8 co je
o 1,5 s lepší na 100 jako V6,ale blížící se věk důchodový a jezdit za 7 rozhodlo.Nebojte se hybridů,kdo chce tak se sním naučí a nedá na něj dopustit.Nová reklama na corollu nemá chybu,je tam vše.
Avatar - Hammunasakra
26. 2. 2019 09:39
Re: Vytesovanie sa z Hybridu
:yes: :-!

Ta reklama [odkaz] :yes: :-)
Avatar - Lackey
25. 2. 2019 22:34
Re: Vytesovanie sa z Hybridu
Pisal som, ze .... minula RAV4 2,5 HSD ma, mala ake-take jazdne vlastnosti, z mojho pohladu to znamena, cca uspokojive jazdne vlastnosti.

Nie nevlastnim ani jeden z hybrid modelov a prave preto, ze som si ich uplne vsetky, ktore su u nas na trhu odskusal a nielen od Toyoty
8-s
Avatar - Mikesus
25. 2. 2019 23:01
Re: Vytesovanie sa z Hybridu
to je super, že jsi je všechny vyzkoušel. A kolik jsi na každým najel? 20km?
Avatar - xxc
25. 2. 2019 22:35
Re: Vytesovanie sa z Hybridu
Co znamena, ze majitel vie, ako s hybridom jazdit? Ze jazdi pomaly? :-)
Avatar - Mikesus
25. 2. 2019 23:00
Re: Vytesovanie sa z Hybridu
Dobrý pokus o vtip, ale vedle. :-)
Ne, není třeba jezdit pomalu, je třeba jezdit plynule, což jsem se mohl mnohokrát přesvědčit, že většina řidičů toto základní pravidlo nezvládá. Proto je také tolik lidí, co s hybridem jezdí s vyšší spotřebou než s ostatními auty.
Přijdou do showroomu, půjčí si hybrida, od začátku do konce plyn na podlaze, nezájem, že motor je studenej popř. syrovej.
14 dnů zpět jsem v toyotě jel předváděčku s novou RAV4, nejdřív jel člověk, který teprve uvažuje o hybridu, žádné extra šlapání na plyn, ale bez předvídání a i když bylo jasné, že bude muset zpomalovat, místo toho stále držel rychlost a pak zbytečně brzdy místo rekuperace. Výslednou trasu měl za 7,2. Tak jsem si hned na to dal tu samou trasu, čas jsem měl stejný ( oba 20 minut, vteřiny jsem nepočítal ), jen s tím, že jsem to dal za 4,5.
Avatar - Lackey
25. 2. 2019 23:31
Re: Vytesovanie sa z Hybridu
Ty "v.le" , konecne si ukazal svojim prispevkom nam vsetkym Tvoje vynimocne umenie jazdit s hybridom a na neschopnost nas ostatnych, mysliet za volantom auta ......
=========

Fandim novym technologiam pohonu v autach, aj preto chodim odskusavat auta aj s hybrid pohonom, bohuzial toyota hybrid HSD bola - je pre mna nepresvedciva.
Mozno nova Corolla bude lepsia, ako doterajsie pokusy s HSD
Avatar - .StenLi.
26. 2. 2019 00:08
Re: Vytesovanie sa z Hybridu
Problem nie je v THSII, ale v tvojom pristupe a rozculovani sa ze si za 20 minut skusobnej jazdy nepochopil hybridny system. Chod sa previezt v novej CR-V Hybrid, jej odlisny system bude mat na teba vacsi WOW efekt a spominana integrovana hra je tam este komplexnejsia :-) Ale na to treba tyzdne jazdenia.. nie skusobku..

Ak by si vlastnil hybrid dlhodobejsie, garantujem ti ze pri presadnuti do klasickeho ICE by si skonstatoval ze to je zastarala technologia a vadilo by ti plytvanie energiou pri brzdeni, zbytocne beziaci motor, alebo otravny start/stop s rusivymi vibraciami pri "zdochynani" a startovani ako aj neplynule prechody klasickych automatov medzi D a R..
Avatar - Lackey
26. 2. 2019 11:20
Re: Vytesovanie sa z Hybridu
Pred tyzdnom som jazdil na CR-V hybrid ale ten tvoj WOW efekt, u mňa nenastal
Rozhodne je však aj dizajnom lepšie auto, ako nova rav4 HSD od tojoty
...
Mam dojem, že sa zacina rysovať diskusný večný boj "hybrid vers. nehybrid" pohon áut.
Avatar - Mikesus
26. 2. 2019 19:06
Re: Vytesovanie sa z Hybridu
Tady nejde o věčný boj, ale o tvé milné závěry. Ano, není hybrid dokonalý, má své nevýhody. Třeba dálnice, kde je znát, že elektrika tolik nepomáhá, motor hučí a spotřeba je na míle vzdálená od papírové. Není to dálniční křižník a to taky nikdo netvrdí. Nicméně si myslím, že dálnice při 130 za 5l a kolem maximálky 180 ( rozuměj ne nonstop, ale v normálním provozu, kde se musí zpomalovat atd. ) s plynem na podlaze do 6l je v pohodě. I když opravdu pospíchám, nehledím na limity, nad 6l jsem ještě nikdy nebyl.
Jinak ok, pochopil jsem špatně ohledně podvozku RAVky, myslel jsem že srovnáváš hybridy od toyoty, tam v porovnání rav, auris, yaris je ravka fakt nejhorší.
Jinak pokud někdo nezvládne s hybridem jezdit s papírovou spotřebou + 1l ( dálnice je samozřejmost, že o ten litr jde nahoru ), musí mít nohy jak kopyta nebo je to úplný nemehlo.
Avatar - Hammunasakra
26. 2. 2019 19:35
Re: Vytesovanie sa z Hybridu
180 km/h sem zkusil s Aurisem a v pohodě = 225 široký Dunlopy i celý auto v pohodě a paradoxně ani zvukově nic šílenýho = to mi horší přijde maximální zrychlování. Bylo to jen pár km takže spotřebu nevim

Víceméně trvalejch 180 km/h napříč Německem s RAV4 naopak upravilo spotřebuna 12 na 100 >:D

Tuhle sem zkusil novou RAVku = a i když čumák se mi víc líbí u tý starý tak nová je fakt super. Jak teoreticky extra tuhá platforma ES a Camry je znát a nová generace pohonu s účinností 41% taky. Sem hodně zvědavej a těšim se na Camry :-)
Avatar - Mikesus
26. 2. 2019 19:44
Re: Vytesovanie sa z Hybridu
jj nová RAV je v porovnání s tou starou o hodně jinou ligu výš. Komfortem, hlukem, reakcí, zvukovým projevem motoru... Design já neřeším, ten je mi úplně fuk, na to auto nejezdí.
Camry už jsem objednal do firmy taky, měla by dorazit na konci dubna. První v dealerstvích by měly být na začátku dubna, ale termíny se jim již posunuly, takže se klidně může stát znovu. Já se víc těším na corollu, jsem zvědav na ten dvoulitrovej "zázrak", jak o něm novináři občas píšou.
Avatar - .StenLi.
26. 2. 2019 00:01
Re: Vytesovanie sa z Hybridu
Tymto teoretikom to vysvetlujes zbytocne. Najhodnotnejsie je zhodnotenie od ludi co presedlaju na hybrid a potom sa vratia ku klasickym ICE a zhodnotia ze im hybrid zmenil jazdny styl a znizil spotrebu ich stareho auta, pretoze hybrid ma v sebe este integrovanu hru vyuzivania energie :-) Nema to nic spolocne s pomalou jazdou, v US jazdia Priusy rovnako rychlo ako 5-6 litrove pickupy, u nas taktiez 100kW hybrid s lahkostou prekroci vsetky rychlostne limity, takze jazdenie je len o mentalite vodica.
Ja osobne by som kazdemu vodicovi nakazal zacinat s hybridom, ktory mu vysvetli zdroje a toky energie pri jazdeni a nauci ho spravne vyuzivat energiu ktoru si natankoval/kupil. V globalnom meritku by to usetrilo nasobne viac emisii ako vsetky emisne normy dokopy..
Avatar - wakantanka
26. 2. 2019 06:55
Re: Vytesovanie sa z Hybridu
Čiste technicky, plynulou a predvidavou jazdou ponížis spotrebu aj u klasického auta s len spaľovacím motorom. A spotrebu pri predvadzacej jazde neriešim, takáto jazda na to nie je vhodná. Skôr riešim komfort, agilitu či dynamiku.
Avatar - .StenLi.
26. 2. 2019 10:19
Re: Vytesovanie sa z Hybridu
A presne o tom hybridaci pisu, ze objavis uplne novy level plynulej jazdy a to ze nic nestracas alebo nie si brzdou premavky zistis pri stretavani tych istych aut ktore vystrelia na zelenej, samozrejme ze az po mne kedze elektromotor ma posunie v pred okamzite a oni musia cakat na procesy spojky, prevodovky, spravne otacky, neefektivny preklz spojky atd.. on to samozrejme psychologicky vnima ako porazku a zbesilo vytaca svoje ICE na jednotke, pri preradovani na 2 ho cukne dozadu a uz leti naproti dalsiemu semaforu kde nestihne 70tkou preletiet na oranzovu a zbesilo brzdi. Ked nabehne zelena preletim okolo neho 50tkou a pretek pokracuje nebezpecnym predbiehanim mimo obce a potom stoji meter predo mnou na prechode v najblizsej obci ktoru ja prechadzam na elektriku.. :-)

Ako pisem vyssie, aj vodici klasickych ICE aut zacnu po hybridnej skusenosti jazdit uspornejsie, alebo zistia ze uz davno jazdia najefektivnejsie.. tak ci tak.. win win :-)
Avatar - Hammunasakra
26. 2. 2019 10:36
Re: Vytesovanie sa z Hybridu
:yes: :-! :-)
26. 2. 2019 10:52
Re: Vytesovanie sa z Hybridu
Mě právě na hybridu překvapilo, že se mu ani nijak zvlášť přizpůsobovat nemusím a i tak bere málo a můžu říct, že ten systém funguje. Efektivní rekuperace, sladění převodovky i detaily jako "plachtění" s vypnutým motorem atd. - vše se děje automaticky a je to spíš o tom to vědět, že nemusím pořát stát na plynovém podélu např. na těch rovinkách, protože třeba to moje CHR si rychlost celkem udržuje a už jen na tom (nehledě na pohonu) bude šetřit hodně.
Avatar - xxc
26. 2. 2019 08:18
Re: Vytesovanie sa z Hybridu
To nie je pokus o vtip, mam celkom zaujem o hybrid, len mam obavy zo spotreby pri rychlej jazde. Predvidavo chodim aj s normalnym autom, ale bude to stacit? Problem je, ze na Slovensku mi Toyotu nechcu pozicat, aby som si ju mohol vyskusat (ponukaju iba nejaku predvadzaciu jazdu po meste (preco asi, boja sa niecoho?)).
Avatar - Mikesus
26. 2. 2019 19:14
Re: Vytesovanie sa z Hybridu
Kdybys byl někdy kolem Prahy, klidně bych ti hybrida na nějakej výlet půjčil.
Jak jsem psal výše, není to ideální dálniční křižník, ale při 130 máš spotřebu kolem 5 litrů.
26. 2. 2019 06:09
Re: Vytesovanie sa z Hybridu
Stačí nepretekať o križovatky ku križovatke, keď si v smere kde nemáš zelenú vlnu. Ale toto je u nás nie častý jazdný štyl. Každý vyrazí a o 500 metrov brzdi jak keby mu chodec skočil do cesty. Ja väčšinou tiež vyrazím, hlavne v tých smeroch kde to nie je zladené a ďalší semafor nevidím. Ale keď vidím červenú, tak pustím plyn, nech to rekuperuje. To iste na vjazde do obce. Takže aj keď chodím 10-20 nad rýchlostne limity mimo obce a často predbieham, tak mám dlhodobý priemer podľa tankovania 4,6.
26. 2. 2019 11:01
Re: Vytesovanie sa z Hybridu
Ano, pre cloveka ktory jazdi 75% mesto naozaj ma hybrid vyznam. Ale na dialnici a okreskach sa vyhoda hybridu straca, pretoze za ~6.5L/100km sa da v pohode jazdit aj s ne-hybridom podobnej velkosti a vykonu...
26. 2. 2019 12:26
Re: Vytesovanie sa z Hybridu
za 6,5l okresky s 1.8 hybridom?
26. 2. 2019 15:37
Re: Vytesovanie sa z Hybridu
Mam to z clanku. Cital si ho vobec?

"...A i ta spotřeba je slušná, rychlejším tempem jsme po trase kombinující dálnici a okresní silnice jezdili za nějakých 6,5 litru na 100 kilometrů..."
26. 2. 2019 17:17
Re: Vytesovanie sa z Hybridu
Áno čítal som ho. A ty vieš čo znamená rýchlejšia jazda po okreskách a diaľniciach?
Ja som tak minule šiel rýchlejšie a Prahy do Žiliny a prišiel som za pekných takmer 9l/100km s 1.6 97kw benzínom. keď chodím normálne (MPR + 10km/h so snahou o plynulosť idem okolo 7). Tak a taký Golf 2.0 GTD má priemer 6.53 na SM, teda pri tej rýchlej jazde by som zrovna tipoval horšiu spotrebu ako priemer....
Avatar - Hammunasakra
26. 2. 2019 12:44
Re: Vytesovanie sa z Hybridu
Myslím že 6,5 na delší trase se zahřátym motorem nedáš ani při stylu brzda plyn když se budeš hodně snažit :-)
Avatar - Mikesus
26. 2. 2019 19:17
Re: Vytesovanie sa z Hybridu
Zrovna když jedu okresky, tzn 50 v obci a 90 mimo, je spotřeba úplný luxus. To se pohybuje 3,5-3,8. Samozřejmě nemůžeš počítat nějakou horskou silničku, kde jedeš pořád do kopce, to pak počítej opět kolem těch 5.
Avatar - Hammunasakra
26. 2. 2019 19:30
Re: Vytesovanie sa z Hybridu
No ale pak jedeš z toho kopce = a zadarmo natankuješ :yes: :-)

Takže ono se to celkem vyrovná = já mám dlouhodobě 4,6 až 4,7

Rekord 1,9 :yes: :yes: a opačnej krátkodobej 10 = víc prostě nejde >:D

Studený auto maximální šlapání na plyn venku 30°C klima naplno = krátká trasa honem honem. Stejná trasa s motorem po dennim nájezdu asi 80 km prohřátej motor bez dílku plná baterka = 1,9 litru :yes: :-)
Avatar - Mikesus
26. 2. 2019 19:33
Re: Vytesovanie sa z Hybridu
tak to tě trumfnu jak nic :D. Po smíchově ( takže rovina ) 12 km za 0,9. Nebo naopak, v zimě, nastartováno 15 minut dopředu aby se prohřálo a první poposkočení bylo asi 500m, takže maximálních 99,9 co to ukazuje :D. Samozřejmě pak další jízdy už byly o něčem jiném, jsou to obě jen extrémní situace
Dlouhodobě se držím do 4,3, léto kolem 4, zima kolem 4,5
Avatar - Hammunasakra
26. 2. 2019 22:00
Re: Vytesovanie sa z Hybridu
0,9 tak to si fakt borec :yes: >:D

Já to moc nešetřim = prostě jezdim. Teda snažim se myslet dopředu ale současně na to klidně občas šlápnu = se spotřebou a vlastně i všim ostatnim sem spokojenej
Teď mě jen začalo nějak zajímat = jak asi jezdí Corolla 2.0 132kW :-)
Avatar - Mikesus
28. 2. 2019 10:33
Re: Vytesovanie sa z Hybridu
Ono to je taky o příležitosti. Když je plynulý, ale zároveň pomalý provoz, tak se to udělá snadno. Do toho zelená vlna na semaforech a je vymalováno na krásné číslo.
Avatar - Hammunasakra
28. 2. 2019 11:15
Re: Vytesovanie sa z Hybridu
Vím znám = někdy je na stejný trase při víceméně furt stejnym stylu jízdy až překvapivě rozdílná spotřeba. Nicméně průměr se drží naopak na hodně podobný hodnotě
Avatar - speedfred
27. 2. 2019 10:02
Re: Vytesovanie sa z Hybridu
pekné,pekné. :yes:
pridám aj ja ale z iného súdku : dlžka 456km , priemerná rýchlosť 81 km/h , 50% dialnica , 50% okresky a Praha (zhruba tak rovnako) , spotreba 9,8L , 510PS
Avatar - Mikesus
28. 2. 2019 10:32
Re: Vytesovanie sa z Hybridu
to taky není špatné. Takové stádo prostě potřebuje dostatek potravy :-)
Avatar - .StenLi.
25. 2. 2019 23:45
Re: Vytesovanie sa z Hybridu
Ty si uplne ocividne nikdy nevlastnil hybrid a nevies ako na nom jazdit :-) A ostatni ich ospevuju, lebo jeden z dvoch hybridnych agregatov novej Corolly jazdi v hojnych poctoch po CR/SR.
Ak napis hybrid povazujes za snobsky, asi si nepochopil vyznam toho slova.

Tiez som jednym z 12 milionov Toyota Hybrid majitelov a ne-hybrid uz nechcem.
26. 2. 2019 09:50
Re: Vytesovanie sa z Hybridu
Já ano a zrovna o víkendu jsem zveřejnil recenzi [odkaz] tak si to přečti a nepiš nesmysly ;)
25. 2. 2019 21:43
Toyotička
Pri pohľade do interiéru sa mi zdá, že palubka je príliš mohutná a človek nižšej postavy alebo drobnejšia žena bude mať problém s výhľadom dopredu [odkaz] , ale neviem, možno je to len zdanie.

Inak je interiér celkom šik, hlavne tých svetlejších farbách vyzerá veľmi dobre. [odkaz] . Búdka s prístrojmio by ešte zniesla doladenie viac do elegantna, ale neurazí. Myslím, že oceniť treba aj klasické tlačidlá popri stredovom displeji, nie je to čistý dotykáč, aj keď je pomerne veľký. :yes:

Vzadu to vyzerá na solídny priestor. Trošku som nepochopil absenciu odkladacieho vrecka na operadle vodiča, keď na operadle spolujazdca je... [odkaz] Inak sedadlá vyzerajú pohodlne, teda predné až famózne, kupodivu aj tie zadné sa celkom dajú, nie je to úplne rovná lavica, ako sa to dnes často robí.

Najviac ale táto Toyotka zabodovala zvonka. Má síce typický "toyoťácky" kukuč, ale už nie je primárne expresívny, super extra výrazný ani nasraný, ako u niektorých konkurentov alebo aj u iných modelov samotnej Toyoty. Naopak, pôsobí na mňa ako typický ázijský "šikmooký pohľad"; je dostatočne výrazný, ale nie prehnane. Celé auto pôsobí dynamicky a harmonicky - s predným čelom neskutočne dobre korenšponduje zadná časť, a to u každej z karosárskych verzií. To sa dnes fakt už veľmi nevidí.

Keby som si mal vybrať hatch, sedan alebo kombi, asi by som dlho dlho vyberal. Ale z praktických dôvodov asi kombi a pre manželku hatch. Limuzína ako služobáčik, a je vymaľované :-)

Konečne auto, o ktorom viem povedať, že je pekné.
:yes:
Rozbalit vlákno
1
27. 2. 2019 07:46
Re: Toyotička
Pekné auto, a dokonca Japonec. >:-[]
Avatar - KANKUNEN
25. 2. 2019 21:50