Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - rokyta.p
super
rokyta.p
| 26. 2. 2019 08:02
Super král městských uliček. Mám rád koncept menšího cross-overu. Příjemně se do něj nastupuje, je na něm aspoň chloupek masa a dobře vypadá. Interiér se mi také líbí. Kdybych neměl plnou pusu snídaně, tak bych zvolal bravó bravó :yes: :yes: :yes:
Avatar - JirkaV8
super
JirkaV8
| 26. 2. 2019 08:05
Také se mi líbí. Jsem zvědavý na srovnávací test třeba s Fabiou combi. U předních světlometů bych se možná ale trošku krotil.
super
vondry87
| 26. 2. 2019 08:25
Ty přední světla nakonec nejsou až taková tragédie, jak jsem si původně myslel, ale i tak je prostě nepřekousnu. Ten čínský Kamiq se mi teda líbí o moc víc. Ten evropský by mi do domu nesměl, což je ale vlastně škoda, protože jinak se mi to auto líbí a asi se bude jednat o ideální auto pro manželku do města pro střední vrstvu.
super
Reccaro
| 26. 2. 2019 08:08
Pro rodiče by to šlo :-) Nej je podle mého vzhledově zadní část.
Avatar - vabis
super
vabis
| 26. 2. 2019 09:41
Ano ano ano, proporcne a vyrazem perfektni :yes: Ma naboj, energii a krasne vyzobe prostor mezi Fabiou a Karoqem :-) Vetraky maji svih, ergonomicky muze byt. Vzdam se briska ze stredu volantu, hranate koncovky radici paky a panel s otocnymi ovladaci (ktere miluji) pusobi malinko S105. Predni svetla mohou mit vetsi spodni cast. :-|
Avatar - Ozzman
super
Ozzman
| 26. 2. 2019 08:19
Do města asi jo, dnešní B segment (a nejen ten, obecně auta) je hodně nízký, takže v Praze brousí obrubníky... starší auta s tím takový problém nemají, takže tohle řešení je, nevypadá zle, ale nějak si nedokážu představit naživo o kolik bude menší než Karoq. Osobně se mi z malých SUV nejvíce líbí asi Vitara.
super
Jirka200
| 26. 2. 2019 11:26
Za mě je Kamiq designem o level výše než Kodiaq a Karoq. Tady dávám Škodě za 1.
Co se týká jízdního projevu resp. uživatelské přivětivosti, to je otázka ?
Avatar - iudex
super
iudex
| 26. 2. 2019 08:41
Tak na nadšenie Ti stačí pomerne málo. Teda niežeby Kamiq vyzeral zle, to nie, Škoda nespravila v podstate žiadnu chybu a autu sa nedá moc vytýkať zvonka ani zvnútra. Len je to proste také... predvídateľné, neprekvapí, nenadchne, proste ďalšia Škoda, ktorá dokonale zapadne do radu ostatných Škodoviek. Nebyť novo tvarovaných svetlometov (uznávam, že to je na originálne a odlišné od ostatných modelov Škody), tak poviem, že je to Scala Scout, v mnohých detailoch (napr. zadné svetlá) sú si veľmi podobné a podobne pôsobia i proporčne.
Ale opakujem, v rámci zadania dobré, nič ku kritike tu nevidím, len proste chýba akýkoľvek náboj.
Avatar - _Karel_
super
_Karel_
| 26. 2. 2019 08:47
:yes: ač tomu proti pěkným skicám nechybí skoro nic, ve skutečnosti tomu proti těm skicám chybí skoro všechno.
super
Fickroc
| 26. 2. 2019 09:06
Méně hulit je někdy více.
Avatar - iudex
super
iudex
| 26. 2. 2019 09:06
Človeče to je jaký výrok, skoro ako z Konfuciovej knihy ...A riekol majster. :-)
Avatar - _Karel_
super
_Karel_
| 26. 2. 2019 09:23
Učil jsem se u Pai Meie.
Avatar - Ozzman
super
Ozzman
| 26. 2. 2019 09:52
Mistr Karel Yoda >:-[]
Avatar - _Karel_
super
_Karel_
| 26. 2. 2019 11:10
>:D
super
fOE
| 26. 2. 2019 11:47
:yes:
Avatar - wakantanka
super
wakantanka
| 26. 2. 2019 08:56
Scala Scout ... to aj mne napadlo pri prvom pohľade >:D
Avatar - Ozzman
super
Ozzman
| 26. 2. 2019 09:42
Kdyby byla Scala kombi, vsadím boty, že bude v TOP3 jak u nás, tak u vás.... ale kdyby.... Tohle je zase kompromis...
Avatar - white label
super
white label
| 26. 2. 2019 14:14
Poměrně velký kus toho náboje dávalo studii výrazné lakování (v kombinaci s leskle černou střechou) a atraktivní design disků kol. Lak a kola jsou základním předpokladem vzhledové atraktivity konkrétního kousku...
super
abc
| 27. 2. 2019 18:51
že originálne ???
kokšo
predné svetlá opajcované od Citroenu,
ináč ich nerozoznáš,
design je veľká slabota škodovky
dobré jedine vyfasovať
Avatar - CICERO
super
CICERO
| 26. 2. 2019 10:59
párek joo? >:-[]
super
car
| 26. 2. 2019 16:10
Po včerejším představení nového Peugeotu 208 se hodně těším na budoucí 2008mu.Tohle je jen další škodofka.. neurazí ale ani nenadchne.
super
car
| 26. 2. 2019 17:38
Jinak jsu moc rád,že se Jirka a Rokyta rozplývájí..ona totiž škodofka totálně okopírovala předek od Hyundai Kona..;-)
Avatar - _Karel_
super
_Karel_
| 26. 2. 2019 17:45
Tak to by sis měl zajít k doktorovi. Očař nebo psycholog.
super
car
| 26. 2. 2019 20:54
Neví někdo co je s Aresem?
super
Arese
| 26. 2. 2019 22:52
No ještě jsem neumřel, neboj! :-) Jen jsou prostě dny, kdy se sem z časových důvodů nedostanu. :'-(
Avatar - woody-alien
super
woody-alien
| 26. 2. 2019 23:42
No tak to naštěstí rozhodně ne....to by byla rána. Ale moc původní to taky není, to je fakt.
super
hnojwagen
| 26. 2. 2019 21:28
hnojwagen nebrat !!!
Terénní sourozenec ...
kalousek
| 26. 2. 2019 08:09
... a bez pohonu všech kol ? 8-s
Avatar - iudex
Terénní sourozenec ...
iudex
| 26. 2. 2019 08:43
Myslím, že tu Auto.cz robí medvediu službu a samo označuje auto za terénne, samotná Škoda zrejme nikde tento pojem nepoužila. Tipujem, že v promo materiáloch Škody sa bude spomínať pojmy mestské SUV či crossover a o terénnosti nebude ani zmienka.
Avatar - Blue Sun
Terénní sourozenec ...
Blue Sun
| 26. 2. 2019 09:57
Scoutliny taky označovali jako "terénní sourozence", přitom to bylo jen pár plastů a větší kola.
Avatar - JGucci
4x4
JGucci
| 26. 2. 2019 08:18
Dokud nebude mit Kamiq pohon 4x4 (alespon s elektromoturkem jako v konceptu), tak je pro me nezajimavy. Auto, ktere se jen tvari, ze je ideal na zasnezene silnice, je pro me blbost. Pokud clovek netrva na 4x4, tak Scala nabidne vice muziky za mene penez. To i Hyundai dokaze udelat Konu 4x4!

Jinak design se mi libi vice nez u Karoqu.
Avatar - Ozzman
4x4
Ozzman
| 26. 2. 2019 08:25
U městského crossoveru by mi asi 4x4 nechybělo, je to fajn, ale zvýší to spotřebu a váhu auta, které má být primárně lehké a obratné.
Avatar - JGucci
4x4
JGucci
| 26. 2. 2019 08:49
Tak spotrebu by to zvysilo, ale pokud bydlis nekde, kde v zime proste 4x4 potrebujes, tak ti o neco vyssi spotreba nevadi. A Kamiq tak maly neni - je delsi, nez Yeti. VW T-Roc taky dokaze 4x4 nabidnout. A takove Suzuki slavi uspech s 4x4 i mini Suzuki Ignis.
Avatar - Ozzman
4x4
Ozzman
| 26. 2. 2019 08:54
To jsem psal výše, že by mne zajímalo reálné srovnání s Karoqem, ale pokud je delší než Yeti, tak to už tak malý a šikovný crossover do města nebude.

Pokud budu bydlet někde, kde v zimě 4x4 potřebuji, asi si koupím třeba toho Karoqa, nebo něco jiného, protože Karoq i když není špatný, tak mne zas tak jízdně neoslovil.
Avatar - Blue Sun
4x4
Blue Sun
| 26. 2. 2019 09:58
Jojo, delší než Yeti, o celé dva centimetry... To fakt nevytrhne.
Avatar - Ozzman
4x4
Ozzman
| 26. 2. 2019 10:09
Jenže za Yetinu měl být Karoq... tažkže Škodovka udělala jen dva skoro stejné modely, kdy jeden bude levnější hlavně technikou, prostě lowend a druhý, na pohled skoro stejný a stejně velký, bude lepší.... no, mohli udělat Karoq Junior a vyšlo by to nastejno >:-[]
Avatar - Blue Sun
4x4
Blue Sun
| 26. 2. 2019 10:19
U Karoqu už s cenou moc dolů jít nemohli, tak vzniklo tohle. Docela si dovedu představit, že v základu bude na podobných cenách jako Scala, možná o pár modrých papírků levnější. A to už mu může přinést bonusové body.
Karoq byl náhrada za Yeti tak trochu "dočasně", než bude mít koncern něco menšího na moderních platformách.
Avatar - holden2
4x4
holden2
| 26. 2. 2019 17:36
a to na tech modernich platformach bude kdy?
Avatar - Blue Sun
4x4
Blue Sun
| 27. 2. 2019 07:10
Rozhodně dříve, než ty dostaneš rozum.
4x4
topten
| 26. 2. 2019 10:08
karoq je ale prece jen cenou jinde a navic jako prvni rodinny auto nepouzitelny a jako druhy na popojizdeni kolem komina mozna zbytecny.
a prece jen, maly auto = mensi provozni naklady. a kdyz ctyrkolku potrebujes uz jen proto, aby ses vyhrabal na prvni asfaltku, tak logicka volba pro spoustu lidi by byl tenhle prcek kdyby byl ve ctyrkolce. a to, ze to jezdi o litr vic nikoho nezabije. manzelka jezdi se soucasnou benzinvou ctyrkolkou za 10 litru a az tak nas to netrapi. s timhle by jezdila za prijemnejsich 7-8 litru. takze nase volba bude jit jinam.
Avatar - Ozzman
4x4
Ozzman
| 26. 2. 2019 10:11
Jenže on to právě prcek není >:D FWD se dá i do Karoqa a velké je to stejně... Já vidím jen ten rozdíl mainstream-lowend. Věřím, že tohle lidem postačí, protože to bude levnější, ale vsadíme se, že zas tak výhodné to nebude? Není to Dacie....
Avatar - Blue Sun
4x4
Blue Sun
| 26. 2. 2019 10:21
Já ti nevím, ale 15 cm rozdílu v délce mi jako "stejně" nepřipadá. Na prostornosti už to bude poznat, a na obratnosti ve městě trochu taky. Možná ne tolik, jako rozdíl Mondeo-Clio, ale bude.
Avatar - Ozzman
4x4
Ozzman
| 26. 2. 2019 11:03
Uvidíme, ale spíše to na mne působí, že Kamiq bude i ochuzen o techniku a další věci v kterých se lišil Rapid od Fabie či Oktávky.
Avatar - iudex
4x4
iudex
| 27. 2. 2019 08:24
Presne tak. K tomu inak pozri woodyho koment nižšie (píše o Arone, ale som presvedčený, že to isté bude platiť aj pre Kamik).
4x4
Playa
| 26. 2. 2019 12:01
JGucci ale T-Roc je platforma Karoq, který je 4x4. Kamiq je proti tomu platforma T-Cross ;-)
Avatar - JGucci
4x4
JGucci
| 26. 2. 2019 14:26
Tak to ja samozrejme vim, ze T-Roc ma technicky blize ke Karoqu, ale velikostne jsou Kamiq a T-Roc stejne, takze Skodovka klidne mohla vyuzit platformu z T-Roc a mohli nabidnout i pohon 4x4. Nevyhodou tohoto reseni by byl mensi vnitrni prostor( rozvor v T-Roc nema ani 2,6m) a vyssi cena daná slozitejsim podvozkem. A to bude i duvod jejich rozhodnuti, aby si tolik nekon­kuro­vali­....bo­huzel
No,
steny007
| 26. 2. 2019 08:38
ale co tedy bude náhradou za Fabii kombi? Neměl to být právě Kamiq?
Viz: [odkaz]
[odkaz]
No,
Horst Fuchs
| 26. 2. 2019 08:46
No, to se uvidí, Kamýk bude podstatně dražší než Fábka, kufr naopak podstatně menší, variabilita typu Yetiho se taky asi konat nebude.
Fakt je, že Fabia Combi má fakticky monopolní postavení na trhu, nevím, jestli si jí někdo dovolí v podstatě bez náhrady zrušit.
Avatar - wakantanka
No,
wakantanka
| 26. 2. 2019 08:58
Namiesto F combi je tu Scala :-)
No,
maXX_CZ
| 26. 2. 2019 09:04
Ktera je ovsem vyrazne drazsi a ma mensi kufr.

Tak premyslim pro koho jsou auta typu kamzik? Pro rodice? No, asi jo, ale kdyz bude stat zaklad 400 litru, tak si koupi Dustera a o tomhle nebudou ani premyslet.
Pro mlade pipky? Asi ano, ale to snad neni zas tak siroky okruh zajemcu, nebo ano?

No a jinak za lepsi penize nabidne vice muziky Scala(a samozrejme spousta aut jinych znacek). Asi mi holt marketingova oddeleni musi jeste parkrat napsat, ze SUV ted leti a ze jsou super, protoze jinak mi to smysl nedava.
Zaverem dodam, ze se mi kamzik docela libi.
Avatar - iudex
No,
iudex
| 26. 2. 2019 09:15
Nemôžeš to brať tak, že ľudia si kupujú autá čisto utilitaristicky, podľa toho, čo presne potrebujú. To by po cestách chodili samé kombíky a MPV. ;-) Proste dnes aj v našich postkomunistických krajinách majú mnohí ľudia kopec peňazí a auto si kupujú podľa toho, čo sa im zapáči. No a dnes sa proste páčia SUV či crossovery, vidím a počujem to všade okolo seba, aj racionálne uvažujúce ženy mi dnes povedia, že by chceli "nejaké esúvéčko". Neriešia žiaden pohon 4x4, auto možno nevystrčí pneumatiku z mesta, ale vyzerá to štýlovejšie, než konvenčný hatchback. Proste moderná alternatíva hatchbackom, za ktorú si výrobca môže vypýtať viac peňazí. A náš platiaci zákazník, náš pán: [odkaz]
No,
Gordon
| 26. 2. 2019 09:19
Je to pro lidi, kteří chtějí mít něco stylového. Něco stylového co je trendy. Něco co je in. A zároveň to moc nestojí. A in je mít sůvéčko, protože ho mají všichni.

Jde o to, co si každý představujeme pod pojmem "stylové" >:D
Avatar - Ozzman
No,
Ozzman
| 26. 2. 2019 09:26
Ale to vůbec není pravda, je to pro lidi, kteří kupují jiné levnější SUV s FWD a že jich je požehnaně, pro ty stejné, kteří mívali Yetti.

Typicky jsou to starší lidé, protože nastupovat do SUV je pro ně jednodušší, né každý starší člověk je chudý, aby si musel koupit jen Dustera a zase tak bohatý, aby měl na Prémii. Měl jsem párkrát bloklá záda, tak mi tátovo SUV přišlo vhod a pochopil jsem...

Pak taková auta kupují i lidé, co jezdí na chaty, nepotřebují 4x4, ale jde jim jen o průchodnost. Nová auta jsou nízká, mají stylové a nízké nárazníky, takže to mnohdy někde "štrejchneš" ani nevíš kde (zrovna včera jsem viděl OIII parkovat k obrubníku a slušně si sedřel nárazník, protože je auto nižší, než nekvalitní pražská dlažba po mrazech vystouplá)

A do města to má taky svůj smysl - viz parkování. Třeba na Vinohradech je spousty parkovacích, kam s klasickým kombíkem prostě nevjedu, jinak bych si utrhl nárazník, takže tam vjede jen SUV.. (popřípadě staré Clio, které netrpí na nízký podvozek >:D ).
No,
Gordon
| 26. 2. 2019 09:34
Sorry Ozzmane, ale lidí, kteří si seskládají tvé racionální argmuenty a pak nakupují je menšina.
Většina kupuje auto tak, že si vyhlédne to, které se jim líbí (v marketingu tomu říkáme emoce) a pak teprv hledají racionální důvody, aby si své rozhodnutí pro daný model sami sobě zdůvodnili ... :-!
Avatar - Ozzman
No,
Ozzman
| 26. 2. 2019 09:39
Ale ten důvod, proč se jim líbí SUV v téhle cenové relaci, není image, nebo nevěřím, že převažuje... Jistě, pokud se budeme bavit o autech, jako je X5, tak 80 % lidí je má proto, protože image, ale tato malá a proti tomu "levná" auta...

Myslím si, že se jim líbí SUV, protože má pro ně výhody, které popisuji (toto je výsledek na nějakém vzorku pozorování kupců těchto aut v mém širším okolí), ale na Image cílí spíše jiná auta, než krabice od Škodovky, když to přeženu. Kdo je tedy typickým kupcem těchto malých SUV? Já si myslím, že mladí lidé to moc nebudou.
Avatar - Blue Sun
No,
Blue Sun
| 26. 2. 2019 10:00
Nevěřím, že je u nás tolik chorých, aby museli kupovat SUV kvůli nastupování. Ne, je to prostě obyčejná pozéřina.
Avatar - Ozzman
No,
Ozzman
| 26. 2. 2019 10:07
To není o tom, jestli je někdo chorý, ale lépe se jim nastupuje... fakt, já to zkusil a i když jsem si v té době, kdy jsem marodil se zády do, klasických aut taky sedl, tak vylézt ven z nich bylo větší utrpení, než z SUV.

Je to jen usnadnění, stejně jako ti usnadní parkování parkovací senzory, nebo kamery, tak toto ti zase usnadní nastupování, navíc je z takového auta lepší přehled o situaci na silnici, toto prostě výhody jsou.. nejsou podstatné, ale když máš na výběr a nepotřebuješ nic moc jiného..... navíc dnes, kdy nízká auta v konkurenci dodávek a SUVček začínají být v menšině, se to docela hodí být trochu výš nad silnicí.

Ale osobně bych nikdy tímto malým SUV nenahradil třeba Kombi C segmentu jako rodinné auto, na to prostorově nemají.
Avatar - Blue Sun
No,
Blue Sun
| 26. 2. 2019 10:22
Asi jsem ještě pořád příliš mladý na to, abych to ocenil. Zatím je mi stále příjemnější nastupovat do níže posazeného auta.
Avatar - Ozzman
No,
Ozzman
| 26. 2. 2019 11:05
To mne též, když mne nic nebolí, ale pokud si někdy v SUV jel, minimálně přehled o situaci ve městě je z SUV lepší, to je pro mne asi největší plus, ale né tak velké, abych si SUV koupil.
Avatar - Blue Sun
No,
Blue Sun
| 26. 2. 2019 11:12
Můžu tě ubezpečit, že po průměrném triatlonu mě bolí úplně všechno, ale stejně bych si kvůli tomu SUV nekoupil. Z typických dnešních jakožeSUV, která jsou asi o 5 cm výše, než ostatní auta, ten přehled taky není nijak zázračný. Ano, pokud budu porovnávat Clio vůči Q7, pak jsme jinde, ale držme se stejných tříd... Nehledě na to, že s rostoucím počtem těch mastodontů už se výhodá SUV vcelku slušně vymazala a mně se líp kouká "skrze" ně.
Avatar - Ozzman
No,
Ozzman
| 26. 2. 2019 11:33
Až tě budou bolet záda permanentně, né po triatlonu, tak si to povíme >:-[] Třeba i já v tu dobu už budu jezdit nějakým SUV, ale to je ještě dlouho... to už možná auta zakážou a budou jen autonomní taxíky >:D
Avatar - Blue Sun
No,
Blue Sun
| 26. 2. 2019 11:38
V dobách, kdy jsem ještě závodně bruslil, to bylo v podstatě každý víkend. Rozlámaný ze závodů, rozlámaný z tréninků, a to jsem všechny cesty tehdy absolvoval v Neonu, což bylo vůči dnešním autům placaté přibližovadlo. Nikdy mě ani nenapadlo chtít něco většího. Tohle je "bonus", který fakt neocením.
Avatar - twistedTSD
No,
twistedTSD
| 26. 2. 2019 10:57
Mně je naštěstí úplně, ale úplně ukradené, jak se do auta nastupuje, a vyhovuje mi nízký posaz. Malý crossover je pro mě jen předražený hatch s vyšší spotřebou a horšími jízdními vlastnostmi.
Avatar - _Karel_
No,
_Karel_
| 26. 2. 2019 11:12
Protože tobě nevyhovuje SUV, jsou ti, co si ho koupí pozéři?
Avatar - CICERO
No,
CICERO
| 26. 2. 2019 18:59
Jsou :-)
No,
Gordon
| 26. 2. 2019 10:36
Odpověď je:
ano - lidé si to kupují kvůli image a image hledají ve své dostupné cenové relaci (image hledají lidé i v HM, kde jsou trička za dvě stovky).

ano - je to pro mladé lidi a přesah v cílových skupinách je velký. Český trh není stěžejní. V ČR se za min rok prodalo cca 260 tis nových aut. Kodiaqu bylo 5800, Karoqu 6500. Kamiqu se prodá více. Celkem Škoda vloni prodala 1,25 mil aut. Čeští chalupáři si tohle auto možná oblíbí, ale to auto nevyvíjeli s ohledem na české zvyky.

Chování kupců ve tvém okolí bude podobné jako v celé společnosti. 80% se rozhodne a pak teprve hledají racionální zdůvodnění svého rozhodnutí. Pouze 20% prvně hledá relevantní třídu auta a pak tomu pak mu podřídí své rozhodnutí. Kdyby tomu bylo jinak, spousta lidí by měla místo Octavie kombi Renault Trafic ;-)
Avatar - Ozzman
No,
Ozzman
| 26. 2. 2019 11:28
Tak to auto má Image už jen proto, že je to Škodovka >:D Ale to měla i Fabie a Oktávie a mají doteď.

Neříkám, že na tom co píšeš není nic pravdy, naopak, jen si nemyslím, že až 80% lidí kupuje SUV jen pro image, ale i proto, že se jim to auto prostě líbí. To spíš média se snaží namluvit, že s SUV si tu image koupíš.

Já sám osobně si neumím představit situaci, kdy bych si měl jít pro SUV této velikosti, nějaké velké beru, pro aktivní život jako zvýšené kombi to někdo využije, třeba výška zavazadlového prostoru po střechu je jeden parametr, kdy je lepší i než velká většina kombi (sám jsem minulý týden pro něco v SUV jel jen abych tam dal vysokou věc), ale pořád mi příjde, že lepší image mi kolem 0,5M udělá třeba hezký Fokus ST line, nebo Golf v Rpaketu.
No,
steny007
| 26. 2. 2019 09:08
530 vs 467l nemluvě o rozdílu cen.
No, ale asi to tak vypadá, holt pokrok. ;-\
No,
Horst Fuchs
| 26. 2. 2019 09:35
Kamýk má 400l kufr, ne 467. Což je méně než Yeti a ten fakt není v těchto partiích extra velký.
No,
steny007
| 26. 2. 2019 09:37
to ano, já to ale psal jako reakci, že náhradou za kombi je Scala. Kamiq náhradou zjevně není.
No,
Horst Fuchs
| 26. 2. 2019 10:05
OK, pravda.
Avatar - wakantanka
No,
wakantanka
| 26. 2. 2019 13:21
To nie je z mojej hlavy, tak to tuším prezentovala sama automobilka. Že to je v reále inak je vec druhá. :-)
Avatar - Blue Sun
No,
Blue Sun
| 26. 2. 2019 10:04
Objem není vše. U Scaly je kufr o dost širší vůči té nudli ve Fabce, takže v konečném důsledku bude lépe využitelný. A Fabka má ve skutečnosti pouze necelých 500 litrů, pokud chceš mít možnost rezervního kola. A to ještě pořád nejsi s výškou podlahy na úrovni nakládací hrany, ale níže. U kombi docela zásadní chyba.
No,
praptak
| 26. 2. 2019 13:30
Samozřejmě, daleko podstatnější je jeho využitelnost. Vždyť i Roomster má na litry menší kufr, přesto lépe využitelný (např širší, kdy Fabie Combi nemá ani v jednom rozměru jeden metr).
Avatar - twistedTSD
No,
twistedTSD
| 26. 2. 2019 10:47
Je to nepotvrzená informace. A Kamiq určitě Fabii kombi nenahradí.
Zlatá Fabia
Gordon
| 26. 2. 2019 08:56
Vyšší těžiště, větší čelní odpor, vyšší spotřeba, pohon na předek a krásné jako Opel Crossland X.
Ale jak již bylo řečeno, každému se líbí něco jiného. Takže kdo nedošetřil na vysněného Karoqa, hurá do obchodu udělat si radost ;-)
Avatar - Ozzman
Zlatá Fabia
Ozzman
| 26. 2. 2019 08:59
Né, těžiště sem prosím netahej >:D
Zlatá Fabia
Gordon
| 26. 2. 2019 09:01
.. máš pravdu ;-)
Avatar - Zetti
Zlatá Fabia
Zetti
| 26. 2. 2019 09:01
to musis mit ale divoky sny :yes:
150cm
kaiserlábus
| 26. 2. 2019 09:12
ten chlap měří tak 1,5m >:D
150cm
Gordon
| 26. 2. 2019 09:20
.... a na zadních sedačkách je královsky místa >:D
Avatar - Ham.
V zásadě
Ham.
| 26. 2. 2019 09:23
pěkný hatchback nižší střední, rozměrově defacto Golf. Vzhledem k absenci 4x4 bych se s pojmy jako SUV vůbec neobtěžoval.
Avatar - Tomas_2002
V zásadě
Tomas_2002
| 26. 2. 2019 12:43
Tak někam to zařadit musíš že jo. A Škoda to už od vzniku studie prezentuje jako Crossover...
Avatar - Ham.
V zásadě
Ham.
| 26. 2. 2019 13:03
To je v pořádku, já jsem jen popsal jak na mě působí vzhled toho auta, prostě hezký hatch. Tento vzhled je mi to dokonce daleko milejší než třeba T-roc, který se vzhledově tváří jako drsňák co projel Patagonii skrz naskrz a chybí mu jen šnorchl k sání, což mi u autíček této velikosti a s tří nebo čtyřválcem pod kapotou přijde jako trapas a designové pozérství. Tady je to prostě hezky udělaný hatch, klidně ať si to nazývají king of trekking, já to řadím mezi slušně vypadající hatchbacky.
V zásadě
praptak
| 26. 2. 2019 13:23
Také si myslíte, že pojem SUV znamená offroad.
Avatar - Ham.
V zásadě
Ham.
| 26. 2. 2019 13:28
Píši snad někde něco takového?
SUV je SUV a off-road je off-road, dvě zcela odlišné kategorie. Off-road, auto s rámovou konstrukcí, primárně určené do terénu, se zaměřením jízdních vlastností především na terén a určené k převážnému použití v terénu. SUV je auto se samonosnou karoserii, určené primárně na silnice zvládající terén jako doplněk při cestách za sportovními aktivitami v přírodě (odtud vznikl jeho název).
Avatar - Jaros71
V zásadě
Jaros71
| 27. 2. 2019 00:34
A tohle auto terén nezvládá , takže max.na polní cestu s ním..crossover jak vyšitý :-)
Avatar - CICERO
V zásadě
CICERO
| 27. 2. 2019 17:13
Ne, já si myslím, že offroad je po celé republice a není možné použít termín onroad >:-[] Zvláště ted po zimě >:-[]
Slušná práce
AntonioKekelli
| 26. 2. 2019 09:38
Vypadá to dost dobře, jen si říkám, že s touhle přídí si možná mohli dovolit udělat odvážněji také záď. Z oněch koncernových sourozenců je ale dle mého nejhezčí.
Avatar - Jaros71
Slušná práce
Jaros71
| 27. 2. 2019 00:35
Na Škodu to není špatmé..ale žádný zázrak.
Seat Arona vypadá o dost lépe , hlavně verze FR.
A INTERIER nové škodovky se mi nelíbí vůbec.. ;-\
Slušná práce
AntonioKekelli
| 27. 2. 2019 16:21
To nemohu souhlasit, samosebou beru že je to váš názor, ale osobně si myslím, že Arona, ač nevypadá zle, vypadá prostě jen jako další Seat, jehož design vychází z toho co bylo původně vyvíjeno jako Škoda Yeti II. a později představeno jako Seat Ateca. Nejsou to ošklivá auta, myslím Seaty, ale v tomto případě na mne Kamiq (až na to jméno) působí daleko lépe. Včetně onoho vámi zmíněného interiéru.:-)
Avatar - Jaros71
Slušná práce
Jaros71
| 27. 2. 2019 22:33
Jistě , beru to , někomu se víc líbí design a interier Škody , někomu zase VW a Seatu.
Za mne je Kamiq ze všech tří sourozenců nejméně povedený..
Ale špatný není , jen bych šáhnul vedle.
Avatar - Ozzman
Kamiq vs Karoq
Ozzman
| 26. 2. 2019 10:02
Čím více na to koukám, tím menší rozdíl vidím. To auto je jen o píď menší, než Karoq, ale vypadá prakticky...... identicky. Pár detailů je jinak, ale myslím, že hodně lidí bude mít velký problém z dálky auta rozeznat.

Hodně mne bude zajímat cenový rozdíl srovnatelných verzí.
Kufr
kovv
| 26. 2. 2019 10:10
Fascinuje mne stesk některých diskutujících nad malým kufrem 400l. Stejně 98% jízd bude toto auto jezdit s prázdným kufrem. A argument "dovolená" neberu, protože rakev či nosiče (aktivní dovolená) na střechu vyjdou na pár korun. Já si do svého auta (necelých 400l) koupil zavazadla přesně na míru (3x70l a 3x43l) a nemám žádný problém jet na 14 denní dovolenou ve čtyřech. T
Avatar - iudex
Kufr
iudex
| 26. 2. 2019 10:21
Auto so 400l kufrom (aj s rezervou či len lepiacou sadou?) je v zásade mestské auto, o rodinnom využití sa moc nedá hovoriť. Rakva na streche je síce riešenie, ale výrazne to zhoršuje jazdné vlastnosti auta, aerodynamiku a spotrebu. Ak mám lyže na streche, spotreba mi vzrastie o 1,5 litra a to je citeľné. Za mňa teda rozhodne radšej väčší kufor, ako rakvu na streche.
Každopádne ako píšem, čakať od najmenšieho SUV/crossovera veľký kufor je plakanie na nesprávnom hrobe, je to proste malé auto s platformou Pola, kto chce väčší kufor, má u Škody hneď dve väčšie SUV.
Avatar - Blue Sun
Kufr
Blue Sun
| 26. 2. 2019 10:26
Jak často ale vozíš ty lyže na střeše, aby tě rozdíl spotřeby nějak zásadně bolel? Opravdu se vyplatí mít celoročně vyšší spotřebu kvůli většímu autu, než párkrát zvýšit spotřebu na dovolené? To mi jako argument připadá dost slabé.
Zrovna řeším podobný problém s náhradou Clia. Vzít něco velkého, kam dám bajka dovnitř, ale 90% času budu vozit vzduch a kila navíc? Nebo menší auto a bejka prostě dát na nosič? Čím dál více se přikláním k druhé variantě.
Avatar - iudex
Kufr
iudex
| 26. 2. 2019 15:08
Aktuálne každý víkend. A to nie sú cesty pár km do práce, ale dlhšie štreky, naviac vyššími rýchlosťami po diaľnici, takže tá aerodynamická brzda na streche sa už na spotrebe citeľne prejaví.
Kdežto rozdiel v spotrebe napr. Focus HB vs Focus kombi je nulový (kombi má o chlp vyššiu hmotnosť, ale zase o chlp lepšiu aerodynamiku).
Avatar - Blue Sun
Kufr
Blue Sun
| 26. 2. 2019 15:34
No jo, ale tady se nebavíme o rozdílu HB proti kombi, ale mluvíme o rozdílu tříd, když máš pocit, že 400 litrů není pro rodinné použití.
Avatar - iudex
Kufr
iudex
| 27. 2. 2019 08:14
Nie je, hovorím zo skúsenosti. Máš Ty vôbec rodinu?
Kufr
Nonsens
| 27. 2. 2019 13:02
asi sa to nedá povedať paušálne, ty často lyžuješ alebo ťaháš rodinu s plnou polnou a využiješ kombi, ale mnohí to nemajú také husté, na lyže idú raz za rok ak vôbec a potom to vyzerá inak, truhla 3x do roka nie je zlá. to si každý musí poriešiť sám
Avatar - Jaros71
Kufr
Jaros71
| 27. 2. 2019 00:40
To chápu , taky jezdíme na lyže pravidelně a rakev nechci.
Důvody jednoduché ... vyšší spotřeba , není ji kde doma skladovat a nutnost montáže..Takhle hodím lyže do tunelu v autě a jedu za 2 minuty na lyže.
A než mít malý kufr , to raději o kousek větší auto . :-)
Kufr
sokrates68
| 4. 3. 2019 14:44
Ohledně té rakve, skladování chápu, ale větší auto i bez rakve nižší spotřeba? Lyže které ti proletí autem při bouračce? Ohledně montáže já mám box na střeše celou zimu a v pohodě.
Kufr
kovv
| 26. 2. 2019 10:42
A kolikrát jezdíte ročně na rodinnou dovolenou? Pokud jste normálně pracující člověk, tak maximálně dvakrát ročně a k tomu maximálně pár víkendů. Pokud jezdíte vícekrát, respektive na opravdu aktivní dovolené (tím nemyslím dojet k lyžařskému středisku), tak stejně budete potřebovat jiný typ auta.
Avatar - Ozzman
Kufr
Ozzman
| 26. 2. 2019 11:23
Velký kufr není jen o dovolené.

Dám ti příklad... jedeme nakupovat a hele, mají za pekné peníze myčku, berem, jak ji odvezeme? Sklopím sedačky....nebo s nábytkem podobně...... pak jedeme někam s kamarády, někdo si vezme větší tašku, ok, v kufru se vždy místo najde, potřebuju převézt kolo? Lyže? Psa? Prostě dostkrát se najde důvod, proč kufry využít.

Jako jediné auto do rodiny je prostě velký kufr dobrá volba...
Avatar - _Karel_
Kufr
_Karel_
| 26. 2. 2019 11:27
Je to pořád o tom samým - každý má jiné potřeby. Pro mě je velký kufr nezbytností, pro jiného zbytečnost. Jen někteří nedokáží překročit svůj stín a podle svých potřeb soudí ostatní. :-)
Avatar - Ozzman
Kufr
Ozzman
| 26. 2. 2019 11:34
:yes: Tak nějak.... hele a popožeň ty lemry v servisu, potřebujeme tvé hnusné opulentní buržoázní SUV, které všichni nesnáší a proto se tak prodává >:-[]
Avatar - _Karel_
Kufr
_Karel_
| 26. 2. 2019 11:35
Už jdu na ně. :-)
Avatar - Ozzman
Kufr
Ozzman
| 26. 2. 2019 11:37
Přihlásil se mi i nový Prius (jestli ho teda přiveze :D) Nesmíš mne v tom nechat jako jediného dieselfanatika >:D
Kufr
kovv
| 26. 2. 2019 11:48
Já to chápu. Ale nechápu, že někdo od auta tohoto auta za půl mega očekává velký kufr. Pokud mám omezený rozpočet, tak se dívám po jiných autech. Pokud mne rozpočet netrápí, tak se budu dívat taky po jiném autě.
Avatar - _Karel_
Kufr
_Karel_
| 26. 2. 2019 11:55
S tím samozřejmě souhlasím. Je to nějaká kategorie auta a kufr je tomu úměrný.
Avatar - Blue Sun
Kufr
Blue Sun
| 26. 2. 2019 11:41
Mně jen připadá hloupý stesk nad tím, že "400 litrů není pro rodinné využití". Dořiti, vždyť to má větší objem, než všechny rodinné hatchbacky nižší střední. To je prostě výblitek, jinak to označit nedovedu.
Nikdo netvrdí, že máme kupovat auta s dvousetlitrovými přihrádkami vzadu, ale tohle byl fakt zcestný argument.
Avatar - Ozzman
Kufr
Ozzman
| 26. 2. 2019 11:46
Ta reakce byla na ty věčné stesky, že "když to nevyužiju já tak nikdo"... Já netvrdím, že na to auto je to málo, ale pro někoho ano.. :-)
Avatar - _Karel_
Kufr
_Karel_
| 26. 2. 2019 11:54
To není žádnej výblitek. Když jsi skromný, můžeš se s rodinou do 400l kufru vejít, ale je to kompromis. Kompromis kvůli penězům, nebo kvůli tomu, že chceš jen malý auto (třeba kvůli parkování), ale prostě kompromis.
Avatar - iudex
Kufr
iudex
| 26. 2. 2019 15:11
Mne prídu hlúpe viaceré tvoje názory. ;-)
Avatar - Blue Sun
Kufr
Blue Sun
| 26. 2. 2019 15:34
Totéž mohu říci o tobě.
Avatar - iudex
Kufr
iudex
| 27. 2. 2019 08:16
Prostre nedokážeš sa preniesť cez vlastnú kapotu, keď jazdíš na pidiaute a navrávaš si, že všetci, čo majú väčšie auto s väčším kufrom, tam vozia iba vzduch. Ako inak ako hlúposť označiť takéto tvoje názory?
Kufr
Nonsens
| 27. 2. 2019 13:11
trošku sa blua zastanem, máte samozrejme pravdu, je to už trochu vygradované, ale aj ja zastávam názor, že 400 stačí aj pre rodinu 2+2, áno, je to kompromis, takisto je ale kompromis 5 metrové kombi, s ktorým sa ťažšie manévruje a parkuje po meste. Sám viem, že je to aj o osobnom nastavení, nielen o peniazoch, ja keď som kupoval smarta, tak bol celkom drahý a niektorí by do takého prcka ani nesadli, lebo je to malé. koniec koncov aj swift je z béčka najmenší a vôbec mi to neva, mal pre mňa iné prednosti. Kamoš keď jazdí s rodinou, pol hodinu nakladá tašky, ja tam hodím 2 cestovné a ideme.
Avatar - iudex
Kufr
iudex
| 27. 2. 2019 15:07
Tak Ty na rozdiel od modroslnka dokážeš akceptovať, že iní majú rozdielne potreby a nedávaš silné vyhlásenia, že všetko, čo je inak ako Tvoje potreby, je zle. Aj mne by do mesta v pohode stačil základný Swift (aj keď teda taký Swift Sport, hmmmm), pre dvoch do mesta a okolia super, nič viac netreba, ale rodinu na dovolenku do toho asi nebudeš tlačiť.
Jediný raz som na dovolenku (len turistika v Tatrách v lete, teda žiadne lyže a pod.) vzal sedan a hral som Tetris hodinu, kým som tam narval veci pre 4 osoby. Kombi či liftback je potom úplne iná liga, nahádžeš a neriešiš.
Kufr
Nonsens
| 27. 2. 2019 15:10
v poho, súhlas
Kufr
kovv
| 26. 2. 2019 11:56
A kvůli myčce, kterou kupuješ jednou za pár let musíš mít velký kufr? Připlatím si pár korun, přivezou mi ji domů, dotáhnou do bytu, nainstalují, starou odvezou a absolutně bez námahy. To co uvádíš jsou případy pár krát za životnost auta. Pokud to máš pravidelně, tak si nekupuj toto auto a dívej se po něčem jiném. U auta velkého 4.2 metrů opravdu nejde čekat více jak 400l.
Avatar - Ozzman
Kufr
Ozzman
| 26. 2. 2019 12:03
Já si toto auto nekupuji, a mé auto vše co popisuji zvládne... to není o myčce, to jsem ti dal příklad, jak je dobré mít velký kufr pořád při ruce.. nemusíš řešit nic. Já dělám muziku, takže ještě potřebuji vyskládat pod roletku dostatek věcí, aby to nebylo vidět na parkovišti, že je něco naloženo, to používám nejčasteji.
Kufr
kovv
| 26. 2. 2019 12:41
Jasně. Nepaušalizoval jsem to, ale můj původní příspěvek směřoval k tomuto autu, u kterého je 400l dostačující i pro běžnou rodinu. Pokud děláš muziku, tak v prvé řadě vybíráš auto do kterého se vejdou nástroje možná i aparatura a to, že v tom bude rodina v pohodě je bonus.
Avatar - Ozzman
Kufr
Ozzman
| 26. 2. 2019 12:47
Muziku dělám déle, než řídím, takže jsem vždy měl auto kombi střední třídy a nějak si neumím představit, že bych měl jiné, tedy to hlavní (V rodině, když jsem bydlel s rodiči, jsme měli k tomu sedany, SUV a teď doma jsme chvíli měli dokonce i dva takové kombiky a nyní jeden B segment), protože jsem si na prostor zvykl a situace, které popisuji výše jsou díky tomu snadno řešitelné.
Avatar - Jaros71
Kufr
Jaros71
| 27. 2. 2019 00:44
400 L je dobrý tak do města pro manželku na nákup do Makra :-)
Na dovolenou ve 4 tak leda s taškou pro každého a zlatou kreditkou..
Osobně mám celkem plný i kufr rodinného auta 750 L..
Děti toho potřebují celkem dost , jedno jestli na lyže či k moři.
Avatar - iudex
Kufr
iudex
| 26. 2. 2019 15:10
Opäť typický diskusný omyl, hodnotíš iných podľa seba. Nemám už energiu vysvetľovať to x-tému novému diskutérovi.
Avatar - _Karel_
Kufr
_Karel_
| 26. 2. 2019 11:15
A ty zvládneš třeba v kombíku týdení lyžovačku s rodinou (2+2) bez rakve? Podle mě utopie.
Kufr
kovv
| 26. 2. 2019 11:45
Já jsem psal, že rakev na střechu vyjde na pár korun (v porovnání s cenou auta). A pokud jezdíš na lyže, tak vyšší spotřeba je opravdu minoritní náklad.
Kufr
car
| 26. 2. 2019 14:19
Ach jo,kde je ta doba,když jsme jeli ve čtyřech do Chorvatska s 206kou?..kufr namačkanej,auto bez klimatizace..a jelo se!Já vím,už žijeme v jiným století,ale stejně..;-)
Avatar - white label
Kufr
white label
| 26. 2. 2019 14:40
Copak, je ti po tom smutno?
Dnes tu máme opačným extrém, ve většině aut (včetně těch větších) jezdí jen samotný řidič.
Avatar - iudex
Kufr
iudex
| 26. 2. 2019 15:15
To bola reakcia na mňa? Ak áno, tak odpoveď je nie, nezvládnem lyžovačku bez strešného nosiča, lebo mám 186 cm lyže, ktoré ani do veľkého auta strednej triedy nevojdú. Ak by som ale bol konfekčnejšej veľkosti, tak to nahádžem do kufra (manželkine lyže vojdú v pohode) a nemusím počúvať cestou svišťanie vzduchu od nosiča.
Avatar - Jaros71
Kufr
Jaros71
| 27. 2. 2019 00:47
Tak takových lyží na sjezd jsem se už zbavil :-)
Nové carvingy mají 175 cm..a do auta se vejdou v pohodě i ve vaku.
Avatar - iudex
Kufr
iudex
| 27. 2. 2019 08:17
No veď to plánujem spraviť aj ja. Aj keď po každej lyžovačke si poviem, že mi proste tie dlhé a rýchle lyže sedia a dobre sa mi na nich jazdí. ;-)
Avatar - traveldrive
Kufr
traveldrive
| 27. 2. 2019 18:33
Vidíš, ja ani na lyže nejazdím, kufor mám 600-litrový, a čokoľvek menšie mi príde malé... :-| Ale niekedy mám pocit, že mať menší kufor, tak proste na dovolenku nezbalím toľko batožiny...
Ja tleskam za odvahu
misak
| 26. 2. 2019 10:20
Libi se mi celkove, odvazali se s pridi, zad taky pekna.

Ma to vsechno co bych od maleho SUV chtel.

Bude zajimave srovnani s Chcalou a Carotkou, Komiq ma dokonce vetsi rozvor wow. Podle rozmeru asi zas tak o moc mensi nebude, a jestli bude o hodne levnejsi tak neni o cem rozhodovat. Karoq najednou vypada hodne nudne.
Avatar - .StenLi.
No hybrid, No Go..
.StenLi.
| 26. 2. 2019 10:26
Na Skodu az nezvyklo pekne a podarene auto, vyvazene proporcie, skoda ze nepotiahli sklo 5tych dveri ako na Scale, bolo by to stylovejsie, avsak do Crossu, ktory bude lietat medzi nakupnymi centrami, skolou, pracou a domovom, nedat v dnesnej dobe hybrid je velky fail. Pre mna az neakceptovatelny. Ale v CRSR sa bude predavat ako teple rozky a rad sa za nim obzriem na ulici.. skoda Skoda :-)
Avatar - Tomas_2002
No hybrid, No Go..
Tomas_2002
| 26. 2. 2019 12:39
Nejspíš to sklo neprotáhli kvůli té ostré hraně. Tu si ve skleněném provedení nějak nedovedu představit...
Avatar - .StenLi.
No hybrid, No Go..
.StenLi.
| 26. 2. 2019 13:13
Mohli to potiahnut aspon po hranu ako v Scale. Tiez nechapem cervenu farbu pri uvedeni ktora utopi na rozdiel od Karoqu a Kodiaku pekne svetla.. a kedze 4x4 je vylucene uz teraz ten obrovsky stredovy tunel v zadu je tiez nepochopitelny.
Avatar - Bubáq
NELÍBÍ
Bubáq
| 26. 2. 2019 11:01
Vůbec nevypadá jako SUV (crossover pro hnidopichy).
Vypadá jako Fabia. Namísto ochrany dveří měli dát na auto ochranné lemy podběhů a prahů. Asi se bude líbit všem, co nyní mají Fabii, ale Arona, T-Roc a Q2 jsou rozhodně pohlednější a snadno identifikovatelné jako SUV. Kamiq tak kromě blbého jména nenabídne oproti Fabii o moc více a to za vysokou cenu. Prostě: nelíbí....
Avatar - JGucci
NELÍBÍ
JGucci
| 26. 2. 2019 11:20
Tak design je subjektivní. Me se treba T-Roc a Kamiq libi, ale Arona a Q2 jsou obludky
Avatar - twistedTSD
Teréňák
twistedTSD
| 26. 2. 2019 11:05
Vypadá to, že jsem vyjímkou, ale nelíbí se mi...ani když se oprostím od averze k malým FWD crossoverům, které považuji za stádní trend bez většího smyslu. Na rozdělených světlech už není nic hezkého ani originálního, má to každé druhé asijské SUV a Jeep od tohoto řešení již ustoupil.

Jednoduše, nevidím důvod nevzít Scalu.
Avatar - Blue Sun
Teréňák
Blue Sun
| 26. 2. 2019 11:13
Se Scalou nebudeš módní, a to se neodpouští. :-)
Avatar - Ada je zase tady
Obluďák
Ada je zase tady
| 26. 2. 2019 14:17
Není to teréňák a ten čumák je opravdu hnusný. V nabídce je jediný motor :no:
Revival
RS
| 26. 2. 2019 11:29
V zásadě je to převzatá "taktika" Renaultu, kde se zvedlo Clio a vznikl Captur. Stejná technika, stejný interiér, téměř stejný vzhled...

Jak už psal někdo výše, na autě vlastně není nic špatně, ale zcela tomu chybí vlastní identita. Žádné překvapení se nekonalo. Bez těch cingrlátek z konceptu vypadá přílišně obyčejně.
Na druhou stranu to dopadlo lépe než krapet disharmonická Arona.
:yes:
Avatar - rohYpnol
Revival
rohYpnol
| 26. 2. 2019 15:01
Exteriér má vlastní charakter. Interiér je kopie Scaly.
Barevné varianty
MihiCZ
| 26. 2. 2019 11:41
[odkaz]
Avatar - ZZ
Barevné varianty
ZZ
| 26. 2. 2019 12:28
Skvělá práce. Díky za odkaz. Konečně barvy, ve kterých to vypadá zajímavě. Červená tomu autu, zdá se, vůbec nesluší.
Avatar - Bubáq
Barevné varianty
Bubáq
| 26. 2. 2019 12:57
Nesluší tomu ani jedna z ukázaných barev. To je marný: když základ (design karosérie) nepřináší nic zajímavého, jen souhrn odpudivých řešení (nízko položená čelní stěna, obrovský prostor mezi koly a lemem podběhů, málo skloněné zadní okno...), pak žádná barva nepomůže. Škodovce se tento malý SUV naprosto nepovedl.
Barevné varianty
mimomisu
| 27. 2. 2019 08:04
Tak zrovna tady bych asi oponoval. Jasne, ze design a jeho vnimani je subjektivni, ale treba prave v tech pastelovych barvach mu to slusi podle me docela dost. A i v te predstavene cervene je to vlastne dost hezky proporcne vyreseny auto. A veci, ktery mi vadily u obou skodovackych SUV tady tolik nejsou vlastne.
Avatar - ZZ
A Scala nemá, co žrát
ZZ
| 26. 2. 2019 12:31
Větším tomu větší úspěch než Scale. Lid toto teď chce a kupuje. Nicméně se nemůžu ubránit pocitu kanibalizace na Karoqu. Nebo to mají vymyšlené, že Karoq je jako Octavia, Kodiak Superb a tohle Scala?
Avatar - karoque
A Scala nemá, co žrát
karoque
| 26. 2. 2019 12:46
Se doplní, není to nic proti ničemu :-) Za mě je nej Karoq :yes: Kamzík Kamiq je super, ale na mě asi trochu malej. Ale jako do města, no pro ne. My žijeme v horách tak se Haldex v zimě používá a super věc.
A Scala nemá, co žrát
FLV
| 26. 2. 2019 15:17
proti velikosti žádné námitky, zpracování zádi je za mě u Kamiqu o level lepší než u Karoqu
Avatar - Blue Sun
A Scala nemá, co žrát
Blue Sun
| 26. 2. 2019 13:31
Je to přesně jak říkáš, tohle je Scala na chůdách, levnější verze "SUV". Nemůže mít 4x4, což dává dost prostoru pro Karoq.
A Scala nemá, co žrát
cjoctavian
| 26. 2. 2019 14:08
Ja to nechapem: je to drahsie ako Scala, je to menej prakticke ako Scala a uz teraz viem, ze ludia to budu kupovat ako keby to bolo zadarmo...
Avatar - Blue Sun
A Scala nemá, co žrát
Blue Sun
| 26. 2. 2019 14:16
Ty už víš, kolik bude stát?
Avatar - nolinek
A Scala nemá, co žrát
nolinek
| 26. 2. 2019 14:55
349.000,-
Avatar - JGucci
A Scala nemá, co žrát
JGucci
| 2. 3. 2019 20:33
To by bylo fajn, ale myslim, ze je to dosti optimisticky odhad...
Avatar - CICERO
Jděte se vyšlechtit !!! Takhle ne škodovko! Where is Ylon Ml
CICERO
| 26. 2. 2019 13:11
Ono totiž prapůvodním zákazníkům škodovky stačí, že můžou dnes jezdit v suzuki ignis 4x4 a mají za cenu na kterou jsou zvyklí vše, co potřebují :-) A jsou rádi za príma vozítko :-)

Kde jsou ty doby, kdy celé (leč celkem šťastné) rodiny dobrodružně cestovali ve fiatech 500 a podobných konstrukčních zázracích, po krajinách různých evropských zemí a nikdo se vesměs ničeho nebál...

Dnes je nám krásně, máme Kamiq za raketu, peněženku prázdnou a jezdíme s modrými majáky (neoznačených mercedesů a bmw) v zrcátku, vystrašení z bůh ví čeho všeho....
Avatar - ZZ
Jděte se vyšlechtit !!! Takhle ne škodovko! Where is Ylon Ml
ZZ
| 26. 2. 2019 13:18
Zajdi si do OBI. Dneska mají v akci provazy. Jednoduché řešení na všechny tvé problémy :-) :-)
Avatar - CICERO
Jděte se vyšlechtit !!! Takhle ne škodovko! Where is Ylon Ml
CICERO
| 26. 2. 2019 13:20
Dones mi ho :*
Jděte se vyšlechtit !!! Takhle ne škodovko! Where is Ylon Ml
JirkaX
| 26. 2. 2019 15:41
Co se takhle nejdříve naučit pořádně česky?
Avatar - _Karel_
Jděte se vyšlechtit !!! Takhle ne škodovko! Where is Ylon Ml
_Karel_
| 26. 2. 2019 16:18
To je u toho trotla ten nejmenší problém. Nechápu, že ho sem nechají psát.
Avatar - CICERO
Jděte se vyšlechtit !!! Takhle ne škodovko! Where is Ylon Ml
CICERO
| 26. 2. 2019 19:02
>:D Demokracie?
auto přesně pro mě
michalpneu
| 26. 2. 2019 13:41
No tak konečně mám náhradu za roomstera. Tohle se mi fakt líbí. Hlavně má to vysoký podvozek, takže chata ok, bude to lehký, mrštný, prostě pro dva lidi úplně ideání autíčko. A musím říct že jak jsem vyloženě ze scaly nějak unešený nebyl, tak tohle se mi moc líbí.

Musím říct, že ač poslední dobou jsou ty škodovky na jedno brdo, tak tohle je moc pěkné. To se jim povedlo
Avatar - Jaros71
auto přesně pro mě
Jaros71
| 27. 2. 2019 00:54
ano pro dva lidi je to dobrá možnost městského crossoveru...
Fotka z boku ?
MOJE JMÉNO
| 26. 2. 2019 14:04
Proč nikde není jediná fotka z boku ? Myslím tím z boku, ne šikmo z boku.
Avatar - JGucci
Fotka z boku ?
JGucci
| 26. 2. 2019 14:36
Podivej se na Autobild.de - tam to najdes, ale z boku nic moc, tak proto se to asi moc neukazuje.
Avatar - white label
Fotka z boku ?
white label
| 26. 2. 2019 14:42
Říká se tomu jednoduše "z profilu".
Avatar - CICERO
Fotka z boku ?
CICERO
| 26. 2. 2019 14:49
bys hodil šavličkua to nechceš, má to ufiklej zadeq a je to 4x2... to nechceš... G-Teč ééé (to budou mít holky radost! )
Fotka z boku ?
Ernesto01
| 26. 2. 2019 14:55
Protože to je z boku vyšší Fabie, proto.
Avatar - rohYpnol
Konec Fabie Combi?
rohYpnol
| 26. 2. 2019 14:43
Opravdu by tohle mělo přinést konec Fabie Combi? Doufám že ne, i když rozum říká že tomu tak asi bude. Ne že by Fabia Combi neměla odbyt, jenže Škoda nemá kde vyrábět. A po SUV je přecijen větší hlad než po malém kombi...
Avatar - nalimer
Komiq (pardon Kamiq) - Arona - T-Cross
nalimer
| 26. 2. 2019 14:45
Víťazom po estetickej a úžitkovej stránke je u mňa rozhodne T-Cross.
Má "normálny" vzhľad, ponúka viac v opcií, možnosť väčšieho kufra. A pritom cenovka pri naskladanom modely nebude väčšia.
Na druhú stranu, vy si rozhodujete o svojich financiach...
Avatar - white label
Komiq (pardon Kamiq) - Arona - T-Cross
white label
| 26. 2. 2019 14:50
Nestraš, jak víš, že cenovka nebude u T-Crossu větší? Doufám, že naopak bude, T-Cross je aktuálně nejpředraženější VW.
Avatar - nalimer
Komiq (pardon Kamiq) - Arona - T-Cross
nalimer
| 26. 2. 2019 15:41
T-Cross sa už predáva. Cenovka začína na 14.990€ čo je cca 384.000 Kč.
Kamiq podľa článku začne na 440.000 Kč. Nech aj menej - oba sú plus mínus rovnaké ceny.
Jediné, čo platí pre Škodu je - veď servis mám za rohom.
Akurát, že to je argument pre Škodu spred 20 rokov. Kvalita áut je už dostatočná, aby servis bol nie 10 km od bytu ale aj 80 km. Rozumiem aj "národnému cíteniu". Ale cítenie peňaženky a sila rozumu by mali víťaziť.
Avatar - white label
Komiq (pardon Kamiq) - Arona - T-Cross
white label
| 26. 2. 2019 17:36
Těch 15 tis. euro je cena za holátko.
V článku žádná konečná reálná cena Kamiqu není, pouze odhad:
"... ve verzi Ambition by tak mohl začínat na částce okolo 440.000 korun."
Podle mě dražší, než srovnatelně moto­rizo­vaný/­vyba­vený T-Cross, Kamiq nebude...
Avatar - Blue Sun
Komiq (pardon Kamiq) - Arona - T-Cross
Blue Sun
| 27. 2. 2019 07:15
Tak se podívej, kolik stojí T-Cross u nás. Základní cena vysoko přes čtyři sta tisíc, na dohled většího T-Roc. V tom se VW docela dost zbláznil.
Avatar - rohYpnol
Bez chyby
rohYpnol
| 26. 2. 2019 14:47
Nemám co bych vytknul. Trochu zamrzí absence AWD. Z druhé strany třeba PSA kašle na AWD i u mnohem větších SUV... Tady je absence ... řekněme akceptovatelná. I když třeba Ignis AWD nabízí a to jsme ještě níž než Kamiq...

Jediné co trochu zamrzí je shodnost interiérů. Přijde mi, že spojitost se Scalou je až příliš velká... Ale na skvělém výsledku to nic nemění.
Avatar - Jaros71
Bez chyby
Jaros71
| 27. 2. 2019 00:58
Design karoserie bych celkem skousnul..ty malé světla nic extra , ale budiž.
Interier s trčícím tabletem je pro mne nestravitelný..
Jediný použitelný motor je kromě dieslu , jenž v malém autě moc nemá smysl , 1.5 TSI..a to je dost drahé...tříválce si mohou strčit někam..
Autu bych dal známku 3+ 8-s
Avatar - CICERO
Bez chyby
CICERO
| 27. 2. 2019 17:09
Ty nemáš co bys vytknul, buď šťasný a úsměvný, já vytíkal už, když tu bylo to rozostřený vzrušující video >:-[] :yes:
Avatar - rohYpnol
Bez chyby
rohYpnol
| 27. 2. 2019 18:23
>:-[] ;-)
Avatar - traveldrive
Bez chyby
traveldrive
| 28. 2. 2019 08:21
Tvoj pravopis je vskutku skvostný. :-!
Avatar - JoshuaSK
Kodiaq, Karoq a Kamiq
JoshuaSK
| 26. 2. 2019 15:09
Tieto 3 autá sú ako tri hrozná. Škaredé, škaredé, škaredé a nevyvážené proporcie... Ak čakáte, že bude vyzerať lepšie ako jej väčší bratia, tak to dosť silno pochybujem, stále hodnotíme iba virtuálnu realitu... 8-s Superb, Octa a j Fabka sú celkom pohľadné autá (teda okrem octavie s halogénovými svetlami(FL verzia) a v predfaceliftovanej s ešte nerozšíreným zadným rozchodom). Bežné verzie budú vyzerať otrasne a ku technike sa nemusíme vyjadrovať, koncernová, čiže tam asi niet čo vytknúť. Na druhú stranu mestské SUV zmysel dáva, nastupovanie neriešim, ale daváť deti do auta a zapínať autosedačky je oveľa jednoduchšie v SUVčku. Mám klasický hatchback a MPV a je to sakra rozdiel. AWD by možno pár zákazníkov ocenilo, ale bude ich minimum.
Avatar - rohYpnol
Highilight
rohYpnol
| 26. 2. 2019 15:09
- čalouněné výplně dveří
- kompletně dvojité těsnění dveří
- simply clever (ochrana dveří, deštník ve dveřích...
- výdechy pro zadní cestující uprostřed
- dvouzónová klima
- digitální přístrojový panel
- 2+2 USB-C
- full-LED + dynamické blinkry
- el. víko kufru

...

Kdo další ve třídě tohle nabízí? Jako za mě super, Škoda se dostává opravdu na vrchol mainstreamového segmentu.
Avatar - Blue Sun
Highilight
Blue Sun
| 26. 2. 2019 15:36
Double facepalm.
Avatar - rohYpnol
Highilight
rohYpnol
| 26. 2. 2019 16:04
a jako vždy k věci nic...
Avatar - Blue Sun
Highilight
Blue Sun
| 27. 2. 2019 07:15
Ne, na fanatismus nemá smysl plýtvat časem.
Avatar - rohYpnol
Highilight
rohYpnol
| 27. 2. 2019 18:23
Tak proč jsi plýtval čas na ty dva příspěvky???
Avatar - Jaros71
Highilight
Jaros71
| 27. 2. 2019 01:00
ano , auto má i svoje plusy.. ;-)
Avatar - NSA
Highilight
NSA
| 27. 2. 2019 08:54
A která třída to vlastně je? Když je Škoda ráda sama na pomezí tříd?
Avatar - 3_diamanty
pekne
3_diamanty
| 26. 2. 2019 15:54
uz scala sa mi moc paci ale toto je za mna snad este vyvazenejsie a stavnatejsie :yes:

cakam velky uspech.. po rozbehu scaly a kamiqu moze skoda uz buduci rok kludne poskocit este vyssie a nemotat sa kdesi na konci prvej 10tky najpredavanejsich znaciek v eu... a to ma skoda podla mna stale este velke rezervy a moze byt este ovela dalej... len to chce nejake sikovne hybridy a elektrovozy ... ale casom aj to pojde... skoda vali neskutocne... tie posledne dva tri roky to je narez jak svina... ono kodiaq karoq bol zda sa len zaciatok akehosi "naslapu" a rozbehu ( a za dverami je uz aj nova octavka ) ... skoda :yes:
Avatar - rohYpnol
pekne
rohYpnol
| 26. 2. 2019 16:03
Přitom se přiznám, že mě trochu zamrzí, když vidím, že pozice Škody jsou tvrdě odedřené postupným růstem a budováním vlastních hodnot, zatímco pozice Seatu je tvrdě okopírovaná od ostatních z koncernu.

Stále když porovnám Seat a Škodu, kteří měli obdobné startovací pozice (a Seat dokonce lepší) v rámci novodobého angažmá ve VAG, tak si říkám, co v tom Seatu k sakru dělají...? ;-)

Úspěch Škodě přeji (i když 1.0 TSI je krám... >:-[] ;-) )
Avatar - twistedTSD
pekne
twistedTSD
| 26. 2. 2019 16:06
Já nevím, co se na tom lidem líbí. Uvnitř Scala a zvenku divná hrouda z říše hmyzu.
Avatar - rohYpnol
pekne
rohYpnol
| 26. 2. 2019 16:07
Já nevím co se na tom lidem neíbí... >:-[] ;-)
pekne
JirkaX
| 26. 2. 2019 18:30
Že má int. shodný se Scalou, tak nevím proč by mi to mělo vadit. Tablet je ve vhodné výšce a že je palubka nehoře tvrdá? Jak často na ní sahám? Alespoň nešedne jako měkčená kterou je třeba více udržovat. Pokud nevrže, ok.
A teď tedy co se mi nelíbí. Jenom jedna věc a to absence nějaké normální velikosti světlometů. Ten předek má takový zvláštní výraz, ani nevím kam ho zařadit. Pro mne auto musí mít "oči". Jinak ale hodně povedený. Ten čumák by mne odklonil k T-Crosu.
Mimochodem, mlhovky jsou zase nepochopitelně nahoře a tím nefunkční?
Avatar - Jaros71
pekne
Jaros71
| 27. 2. 2019 01:01
Jednoduché...VW i Seat to auto udělali lépe.
T-CROSS i Arona mají hezčí design i interier.
Avatar - woody-alien
pekne
woody-alien
| 27. 2. 2019 06:40
Za T-Cross mluvit nebudu, ale interiér Arony ? Jj, ten je kouzelnej. Vydržel jsem v ní cca minutu. ;-)
[odkaz]
A pár citací z testu, který mi mluvěj z duše.
Nadšení z Arony vyprchalo ve chvíli, kdy jsem měl čas trochu víc prozkoumat interiér. První otazník se týká potahu volantu. Měla by to být kůže, ale místo toho jsem držel v ruce tvrdý, drsný věnec, který měl na vnitřní straně prošívání snad jen jako dekoraci. Pokud to skutečně kůže byla, mizernější jsem v ruce nedržel. Lacinou stropnici a fakt, že stropní světlo je stejné jako v patnáct let staré fabii, bych ještě překousl. Ovšem, místo čtyř madel nade dveřmi tu nebylo ani jedno jediné a chyběly i háčky.

A zadní sedadla nemají vůbec žádné osvětlení. Takže ten kabát, který jsem si musel složit na zadní sedačku, byl zahalen v naprosté tmě a nebylo vidět, kde má ten správný konec. Testoval jsem druhou nejdražší verzi Xcellence – a bez možnosti si tyhle naprosto základní věci přiobjednat.
Avatar - Jaros71
pekne
Jaros71
| 27. 2. 2019 22:40
Arona ve verzi FR vypadá dobře , rozhodně lépe než Kamiq.
Pěkné sportovní budíky Seatu , to ve škodovce je tragedie a digidisplay to nespraví , patří na playstation :-)
Trčící tablety nesnáším , kolem se bude držet jen binec , a vypadá to strašně.
Měkký plast je fajn , ale je nahoře , tam nesahám , a výplně dveří jsou komické , už od Karoqu... toto VW umí LÉPE.
Avatar - rohYpnol
pekne
rohYpnol
| 27. 2. 2019 18:27
T-ROC má jen tvrdou palubku... T-ROC, nikoliv T-Cross...

T-Cross má taky tvrdé plasty

Kamiq má měkčené...
DIvím se, ale Škoda se asi trochu utrhla z řetězu nebo jí prostě zbylo víc peněz díky platfotmě A0 místo MQB...
Avatar - twistedTSD
pekne
twistedTSD
| 27. 2. 2019 21:10
A0 je MQB.
Avatar - rohYpnol
pekne
rohYpnol
| 27. 2. 2019 21:12
Mají MQB a MQB A0. Druhou zkráceně označuji jen A0.
Avatar - GM.rja
Zařazení
GM.rja
| 26. 2. 2019 18:58
Takže, abych si v tom udělal jasno: Kamikv je vyšší brácha Chcaly a je o závratných 14 čísel kratší než Karokv. Hmm, tak to je "nádhera"!
Zařazení
JirkaX
| 26. 2. 2019 19:02
A kam zařadit Vás? Myslím, že to bude velice snadné.
Avatar - GM.rja
Zařazení
GM.rja
| 26. 2. 2019 21:27
Ááá, dotkl jsem se zelenoslepičáka! Sorry, ale když někdo "vymyslí" tak dementní pojmenování, tak se to přímo nabízí, je to jako nahrávka na smeč >:D
Zařazení
JirkaX
| 26. 2. 2019 22:28
Škodovku nemám, nemá se mne tedy co dotknout. Jsem ale alergický na primitivní burany.
Avatar - GM.rja
Zařazení
GM.rja
| 27. 2. 2019 19:51
Jj, já taky, hlavně ty, co denně potkávám v Audí, Hitlerwagenech a Zelených slepicích => předjíždění před horizontem, lepení se na kufr, ale nejvíc mě vytáčí nedávání blinkrů při změně pruhu na dálnici nebo při odbočování. Ne, že by to někdy neudělal někdo v jiné značce, ale v těchto je to bezpečně nejčastější. Stačí si jen všímat.
Avatar - white label
Zařazení
white label
| 26. 2. 2019 20:54
Ty budeš zjevně taky "nádherně originální" Chcala...
Avatar - GM.rja
Zařazení
GM.rja
| 26. 2. 2019 21:28
Další potrefená zelená slepice >:-[]
Avatar - traveldrive
Píp - píp - píp...
traveldrive
| 26. 2. 2019 19:42
Divná doba...škodovka so svetlami od Citroenu...
Avatar - white label
Píp - píp - píp...
white label
| 26. 2. 2019 20:52
Tak se hoši domluvte kdo je ten "dárce", Hyundai, nebo Citroen?
Avatar - _Karel_
Píp - píp - píp...
_Karel_
| 26. 2. 2019 21:18
Se světly ala Citroen docela souhlasím.
Píp - píp - píp...
JirkaX
| 26. 2. 2019 22:36
Kabaň.
Avatar - Beefcake
...
Beefcake
| 26. 2. 2019 20:32
Toto uz je deja-vu x predchadajucich deja-vu. Tisickrat videny koncernovy klon. Synonymum nudy.
Kedy vyjde RS verzia ? Cca do pol roka ?
Komiq
mozgog
| 26. 2. 2019 22:00
To je zase zplácanina ... vždycky okopčí nějaký designový prvek, který je zrovna moderní, jenže když dva dělají totéž není to totéž ... a co funguje u Hyundai tady vypadá zase blbě ... :no:
Komiq
JirkaX
| 26. 2. 2019 22:40
Co je to "zplácanina"? Prosím vysvětlit.
Tohle bude bezpochyby megapecka!
Arese
| 26. 2. 2019 23:10
Až už se to místním antiškodahaterům líbí nebo ne, tak už teď je jané, že Kamiq je trefa přesně do středu současného evropského automobilového terče. Přesně taková auta v poslední době letí! Bez mučení přiznávám, že bych dal přednost klasičtěji řešeným světlometům, ale i na tuto divočinku si lze časem zvyknout. Pořád to vypadá 10x lépe, než světla faceliftované Octavie III... Jinak vše ostatní vypadá mimořádně povedeně, oceňuju např. ty kulaté výřezy blatníků, nemluvě o mechanické ručce! Taky výběr motorizací je na dnešní dobu velmi slušný, určitě bych volil 1.5 TSI/110 kW se 6st. manuálem. V Evropě to určitě bude mít mnohem větší prodejní potenciál, než Fabia Combi. Čímž ovšem vůbec nechci tvrdit, že ji to českým automobilistům plně nahradí - o 100 l menší kufr a vyšší cena řadu z nich nepotěší. Ovšem podtrženo a sečteno se mi Kamiq hodně zamlouvá a spolu se Scalou to bude prodejně mimořádně sehrané a hlavně prodejně drtivě silné duo. Poměrně sebevědomé ceny pravděpodobně nebudou zásadní problém, hlavní potíž se totiž bude jmenovat výrobní kapacita...
Avatar - Jaros71
Tohle bude bezpochyby megapecka!
Jaros71
| 27. 2. 2019 01:03
Fabia kombi se prodává víc než dobře , tohle má moc malý kufr, je to auto spíš pro 2 důchodce , nebo mladý pár bez dětí.
Avatar - iudex
Tohle bude bezpochyby megapecka!
iudex
| 27. 2. 2019 08:21
Nezačínaj s malým kufrom, lebo priletí Blue Sun a vysvetlí Ti, že si úplne mimo, lebo 400l je obrovský kufor. >:-[]
Avatar - Jaros71
Tohle bude bezpochyby megapecka!
Jaros71
| 27. 2. 2019 22:41
:-)
Avatar - bystron
Tohle bude bezpochyby megapecka!
bystron
| 27. 2. 2019 09:18
jde i o ergonomii, sedák hned pod zadkem
Avatar - Ada je zase tady
Já bych koupil Cígo
Ada je zase tady
| 27. 2. 2019 07:14
s motorem 1,6TDI Na cestu do práce ideální.
Za tohle ať citroen zkrachuje
chytrak1
| 27. 2. 2019 14:15
Citroen byl první kdo tenhle hnus v podobě oddělených světel přinesl. Nefunguje to, je to hnusný, vypadá to jako maskování přídě prototypu. Někde to už pochopili (jeep cherokee) ale jinde to jak ovce kopírují. Hanba škoda! Všem kdo udělají takovýhle hnusný auto nepřeju nic hezkýho, citroen ať krachne rovnou.

Doufám že to bude řádný propadák, protože tohle na ulici potkávat nechci. Fuj!
Avatar - traveldrive
Za tohle ať citroen zkrachuje
traveldrive
| 27. 2. 2019 18:39
To sa pletieš, už predtým to mala Multipla a bohviekto ešte predtým...
Za tohle ať citroen zkrachuje
abc
| 27. 2. 2019 18:56
ale citroen to zvládol nádherne,
čo myslíš že prečo to ostatní kopírujú ?
aby ťa nasrali ?
alebo to frčí medzi ľudmi ?
za b je správne
Interiér
mozgog
| 28. 2. 2019 19:05
Fascinují mě ty přední "sedadla", takové televizní sesle pro sedmdesátileté ... a těm je tahle formule určena :no: . I na těch reklamních retušovaných fotkách ten interiér vypadá chudě.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku