Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Dzakobo
No vida a to stačilo tak málo
Dzakobo
| 26. 2. 2019 17:39
Svěřit Opel frantíkům >:D >:D
Avatar - 3_diamanty
No vida a to stačilo tak málo
3_diamanty
| 26. 2. 2019 18:12
akurat ze odkedy sa s nimi kamarati tak ma najnudnejsie vozy v celej historii ... ved crossland a grandland to su uplne sterilne prekabatene autobusy od PSA .... ziadna 4kolka nic.... to aj "stara" mokka je v tomto ovela dalej .. aj pohonom aj dizajnom aj celkovym stylom.... ono aj ta nova insignia je nazivo dalsia hrozna nuda podla sablony ... ta predosla mala aspon smrnc a vlastnu dusu a bola proste oplom ... dnes uz znacky ako fiat ci opel su docela vyhorene duse... kde je ich zasla slava boze moj... smutne.. to uz aj skoda je voci nim dnes celkovo dalej a ma aj lepsie vyhliadky do buducna ...
Avatar - Ozzman
No vida a to stačilo tak málo
Ozzman
| 26. 2. 2019 18:19
Byly chvíle kdy jsem si i myslel , že jsi reálný člověk odněkud z Košic, ale teď sem přesvědčený, že jsi jen generátor náhodných slov... :/Co z tebe padá za moudrá poslední dobou...
Avatar - 3_diamanty
No vida a to stačilo tak málo
3_diamanty
| 26. 2. 2019 18:32
tak nabuduce radsej nemysli... a mozno tak budes viac v obraze
Avatar - Ozzman
No vida a to stačilo tak málo
Ozzman
| 26. 2. 2019 18:42
No, to si tomu dal korunu >:D Hele a ty zase příště mysli, než něco napíšeš ;)
Avatar - 3_diamanty
No vida a to stačilo tak málo
3_diamanty
| 26. 2. 2019 18:55
pisem jasne.. ak nerozumies .. rad zopakujem
Avatar - _Karel_
No vida a to stačilo tak málo
_Karel_
| 26. 2. 2019 18:49
Prostě grafoman. [odkaz] sedí to dost přesně.
Avatar - Ozzman
No vida a to stačilo tak málo
Ozzman
| 26. 2. 2019 20:16
Hele, ale přeci takový nebýval, dnes to tam plácá páté přes deváté, jednou má rád tohle, podruhé to nesnáší....
No vida a to stačilo tak málo
fOE
| 27. 2. 2019 07:22
Tu si dovolim nesouhlasit, takovy byval vzdy. Jen s postupem casu se na to clovek uz nediva jako na neco mileho, vzniknuvsiho treba z nedostatku zkusenosti, ale pomalu sklouzava k tomu jak to popisuje Karel....
... jako diagnozu. :-)

Kazdopadne vyuzijme tuto prilezitost a propomenme si jak sel cas s toprem a novou insignii:

5.12.2016
"podla mna aj mokka X je moc pekna.... aj astra ... ale uznavam ze tato insignia je asi oplov sucasny najkrajsi pocin ... "

a ze stejneho roku

"takto zboku mi ta insignia kombi pripomina uplne na prvy pohlad akoby faceliftovany avensis ... ta linia zboku aj zadna cast ... ma to take japonske tvary co je za mna fajn :yes: "

Pak to koupi francouzi a i kdyz to auto vypada furt stejne, je z toho "dalsia hrozna nuda podla sablony". Asi to mel koupit VW, a opel by bol oplom! >:-[]
Avatar - Ozzman
No vida a to stačilo tak málo
Ozzman
| 27. 2. 2019 08:32
>:-[] Víš, že je to ještě horší, když to takhle vedle sebe napíšeš, než když si to jen matně pamatuju? >:D
Avatar - speedfred
No vida a to stačilo tak málo
speedfred
| 27. 2. 2019 09:47
>:D >:D >:D :yes: asi máš hodne času a si zlý.
A to nechci čítať čo písal na sk stránke F1 keď Baríka trafila v Maďarsku pružina do helmy. Vtedy bol myslím ešte pod nickom mclarenaaak či ako.On ako odporca F a všetkého talianskeho mal z toho radosť.
No vida a to stačilo tak málo
VŘSDR
| 27. 2. 2019 07:30
To jsem se pobavil
No vida a to stačilo tak málo
cape
| 27. 2. 2019 08:48
a to nam slovakom to trha oci este o nieco viac... sice uz 11 rokov zijem v Prahe a slovencinu "prasim" , ale na jeho kvality asi nikdy nedosiahnem 8-s
No vida a to stačilo tak málo
Mino 1
| 26. 2. 2019 18:49
Ale vies, ze ta nudna Insignia vznikla este pod GM a pouziva este GM techniku?
Avatar - Blue Sun
No vida a to stačilo tak málo
Blue Sun
| 26. 2. 2019 21:50
Nekaž mu jeho hejt na PSA... to se dětem nedělá.
Avatar - CommonUser
No vida a to stačilo tak málo
CommonUser
| 27. 2. 2019 10:10
Naopak. Vyvoj robil OPEL. GM to potom prehodil do celeho koncernu.
Preto bol aj OPEL v strate. Naklady tu v EUvelke, aby sa neplatili dane.
Avatar - KANKUNEN
Jak říká Clarkson,
KANKUNEN
| 26. 2. 2019 17:40
Peugeot umí nejlepééé stlašlivááá vozidlááá.
Avatar - ZZ
Jak říká Clarkson,
ZZ
| 26. 2. 2019 20:11
:yes: >:-[]
Jak říká Clarkson,
VŘSDR
| 27. 2. 2019 07:31
Ale *, umí i skútry,kola, mlýnky na pepř a občas i auto
Avatar - KANKUNEN
Jak říká Clarkson,
KANKUNEN
| 27. 2. 2019 08:15
307 cc, lidé mají rádi otevřený oheň >:D
Avatar - CICERO
čau lidi...
CICERO
| 26. 2. 2019 18:45
Já jsem měl mimo jiné, rád i Opel, považoval, jsem ho za solidní, a solidní bude i stále, jen už naprosto vymizela ta oplo­vitos­t,poc­tivos­t... , která tu byla... (poctivý čtenáři a všemilovníci mi napíší litera o koncernu GM a jeho vlastnictvi Opelu apod... ) děkuji, to mě vubec nezajima... >:D Vážně totiž, nechci vidět co bude příští generace astry, nějaký bezpohlavní Makaron s 5-5,5 hvězdičkama >:-[] v Euro Ncap... Ale jo, globalizace, nic neni ničí a všechno je všech a nakonec budou rozumný firmy v oboru na kontinentum k napočítání na prstech jedné ruky... A zakazník (toho času také podnikatelské subjekty) protože všechno bude všech a obyčejnej člověk se nedoplatí, takže čau lidi, jdu na Adama i bez EVA.... :-!
Avatar - 3_diamanty
čau lidi...
3_diamanty
| 26. 2. 2019 18:48
proste nuda prazdnota sterilnost a sablona ... ... ono astra este je ok ( zatial ) ... ale ked vidim crossland tak sa mi chce plakat .. proste opel jak lusk ... docela sa bojim aby na podobnu cestu nepresla aj corsa... lebo ako zmenseny crossland to by bola strasna prazdnota ... ale je mi to vlastne jedno... opel uz dlhsie nie je tym cim by som ho rad videl... mal par zableskov ale opat pada kdesi do ....
Avatar - CICERO
čau lidi...
CICERO
| 26. 2. 2019 19:09
Top Opel pro mne byla Astra GTC OPC to byla Astra top of top... Přehlížený kvalitní gt hothatch... >:-[] Ale cestu si kní praví milovníci Opelu našli.. Je zajimavý, že byla ve verzích s rukávem i el. parkovačkou, myslim dle výbavy... žel bohu, už je toto autíčko minulostí... A tak jediný co bych někdy od srdce chtěl je Toyota LC 88/78 >:D ale to je jiný příběh...
Avatar - 3_diamanty
čau lidi...
3_diamanty
| 26. 2. 2019 19:33
mne sa pacila napriklad sikovna mala tigra z 90 rokov .. vcelku dostupne sportovo strihnute auticko ktore dodnes dobre vyzera a proste fungovalo u ludi ... ale naj opel bola za mna asi calibra v 4x4 .... inak aj corsa bola v tych casoch proste daleko lepsia a osobitejsia voci konkurencii ako to dnesne mega mpv vajicko .... potom ta starsia astra cabrio ci kupe od bertoneho boli fajn na svoju dobu .... mne sa pacila aj vectra svojho casu konkretne tato bola na svoju dobu podla mna opat super [odkaz] .. ale kdeze su tie casy..... a dnes? snad len astra ako tak vyzera este ako opel ( ale aj ta sa v eu uz prudko prepada predajmi za posledny rok a obavam sa ze jej akoby uz dochadzal dych ) ... zbytok portfolia uz ale vobec nie je tam kde by som ho rad videl ... a chyba aj 4x4 frontera... aj omega vo vysej strednej ... skoda tychto aut...
Avatar - CICERO
čau lidi...
CICERO
| 26. 2. 2019 19:50
Asi Ti nezbyde než se smířit s životem opelu, jak ho má třeba škoda... Jenomže, je to ošemetné, škodě to sedlo, nějak ta německá sterilnost a styl jejich techniky se s zaměřením škody nevylučoval... Francie má jiné renomé různě po světě, něž třeba VW a Mercedes (spolehlivý klasikáři...). Francie nekonvenční technika a řešení (od ergonomie po ruzné technicke odlišnosti) to se moc nehodí k minulosti konzervativního opelu... Ale uvidíme, trh a chutě se mění... ;-)
Avatar - 3_diamanty
čau lidi...
3_diamanty
| 26. 2. 2019 20:11
ved toto... skode to sadlo.. dokonca aj seatu kde by si clovek pomyslel zeby mu viac sedel nejaky ten fiat... ale opel u PSA to mi zatial fakt nefunguje.... aspon na mna to neplati a nefunguju tieto nove ople ... ale nesmutim... ani opel ci pezo do buducna stejne neplanujem ... to skor uz seat skoda vw alebo potom nejakeho japonca ( a toho uz najlepsie rovno v hybride ) ;-)
Avatar - ZZ
čau lidi...
ZZ
| 26. 2. 2019 20:15
Jak by to asi dopadlo, kdyby tehdy Škodu přebral Renault a ne VW. Byla by tu montovna Dacia. Opel s převzetím PSA skončil už úplně. Budou to francouzské šmejdy s německým logem. Nic víc, nic míň. A současný vývoj toho, co mají v nabídce za "novinky" mi dává za pravdu.
Avatar - 3_diamanty
čau lidi...
3_diamanty
| 26. 2. 2019 20:17
no jo .. len pozor lebo budes za grafomana ;-) za takyto nesuvisly a nezmyselny text.... ach jo.. to jsou dnes lidi sam vidis ;-)
Avatar - ZZ
čau lidi...
ZZ
| 26. 2. 2019 20:20
>:D
Avatar - 3_diamanty
čau lidi...
3_diamanty
| 26. 2. 2019 20:25
opel pre mna tak ako sa momentalne prezentuje a vyvija skoncil.... ale rovnako pezo ci fiat alebo ford si neplanujem v buducnosti kupovat takze nie je to o ziadnom smutku.... je to len o "spravnom vybere" .... a ten mame kazdy svoj a vlastny... niekto zase nemusi skodu alebo mazdy ci renaulty ... takze nesudme a nekamenujme ... :yes:

osobne by som ale rad nieco uz hybridne v buducnosti.... povedzme buduci novy yaris ( na neho som fakt velmi ale velmi zvedavy ) ... :yes:
Avatar - ZZ
čau lidi...
ZZ
| 26. 2. 2019 20:31
Záleží, jestli to bude ekonomicky dávat smysl. Jestli se vyplatí rozdíl v ceně vs. úspora benzínu.
Avatar - 3_diamanty
čau lidi...
3_diamanty
| 26. 2. 2019 20:39
zatial to tak vyzera ze ked uz hybrid tak prave yaris funguje.... na rozdiel od nejakeho hyridneho range rovera ktory sa tu bohuzial uz mina ucinku ;-) ... ono ten priplatok tam samozrejme nejaky je u yarisu a vzdy aj bude.... ale dizle v malych autach tie stoja hadam este viacej voci klasike ..... pritom tie by som nechcel ani zadarmo.. ono opat je to o vybere .... nie o setreni v premavke az na kost o ktore mi v reale popravde ani nejde ;-) ... ono stejne ci chces alebo nechces tak casom sa tym hybridom aj tak asi nevyhneme ... a tak nejak nepriamo za mna nahradia aj dizle bez ohladu na to ci nejak ides po spotrebe alebo nie.. to uz bude proste jedno :yes:
Avatar - ZZ
čau lidi...
ZZ
| 26. 2. 2019 20:45
Můžu srovnat Auris TS 1.6 CVT a 1.8 hybrid a ten hybrid je v tom lepší. Jak auto není tak moc těžké, tak jezdí na baterky celkem často a zejména v městském provozu to je fakt výrazně menší spotřeba. Na ježdění primárně po městě to má smysl :yes: Yaris jsem nejezdil, přijde mi už dost prťavej a takovej holčičí. Uvidíme, jak bude vypadat další gen. Zatím dle posledních modelů Toyoty to může dopadnout velmi slibně.
Avatar - 3_diamanty
čau lidi...
3_diamanty
| 26. 2. 2019 20:53
ved prave... ten sucasny yaris je doslova akoby babske auto... ja som v nom inak chlapa hadam este ani nevidel...aj u nas na ulici mame az 3 yarisy ( aj tie dvojfarebne ) a cuduj sa svete su to v nich vsetko same tetusky a panicky ..... takze sa ani nedivim ze mi moc nesadol ... proste nebolo to ono uz len pocitovo ale aj vyhladom a posedom .... ale ja pevne verim ze uz ten dalsi novy yaris bude iny a skor po vzore corolly ... proste aj kasnocu celkovo nizsi a viac chlapsky a tam to uz bude ok...

PS: je pravda ze aj ked nechcem tak po meste nakoniec jazdim viac ako som cakal ze budem jazdit... ale ako vravim nie je to kvoli spotrebe.. tu som nikdy primarne neriesil .. proste chcem hybrida ;-)
Avatar - Ozzman
čau lidi...
Ozzman
| 26. 2. 2019 20:47
TY víš moc dobře že to není kvůli tomuto >:D Ale přečti si občas po sobě co píšeš.. jednou je dobře A a podruhé zas B a A stojí za prd... ;) Vyjadřuješ se k produkci Oplu za přičinění PSA, přitom většina aut v nabídce je ještě od GM.... >:D
čau lidi...
Arese
| 26. 2. 2019 21:50
Ale jedinečné tečkování mezi krátkými větami mu upřít nemůžeš! ;-)
Avatar - Ozzman
čau lidi...
Ozzman
| 26. 2. 2019 22:15
Když mne to trochu mrzí, on není hlupák, jen někdy víc píše, než přemýšlí... 8-s
čau lidi...
Arese
| 26. 2. 2019 21:48
Mimořádně výstižný postřeh! ;-) :yes:
Avatar - ZZ
čau lidi...
ZZ
| 26. 2. 2019 20:13
V životě jsem nepotkal nikoho, kdo by se prohlásil za "milovníka Opelu". Kdyby byla anketa, jestli jsi milovník Opelu nebo vlašskýho salátu, tak si nemusíme namlouvat, jak by to dopadlo ;-) I ten co měl / chtěl Calibru, by si radši dal vlašák >:D
Avatar - CICERO
čau lidi...
CICERO
| 26. 2. 2019 20:21
Šipka vede ke mě, co to asi znamená... Nejsem Zdenda z Imperialu, nemůžu papat všechny vaše národní pochoutky a jezdit ve všech popelnicích... Základ je reálný život! Sorry jako
Avatar - ZZ
čau lidi...
ZZ
| 26. 2. 2019 20:29
Zatím působíš spíš jak Zvěřina, co do Prahy přijel na babetě. Sorry jako >:D
Avatar - CICERO
čau lidi...
CICERO
| 26. 2. 2019 20:45
Si pobavil !!! :-! >:-[] :yes:
Avatar - ZZ
čau lidi...
ZZ
| 26. 2. 2019 20:50
;-) :yes:
Avatar - 3_diamanty
čau lidi...
3_diamanty
| 26. 2. 2019 20:34
ale nahodocu calibra v 4kolke... to uz chce potom aspon parizsky salat miesto vlasaku ne? ;-)
Avatar - CICERO
čau lidi...
CICERO
| 26. 2. 2019 20:47
Ehm, spíš se pak přesedá v Pařížské z babety na Rolls-Royce :-!
Avatar - ZZ
čau lidi...
ZZ
| 26. 2. 2019 20:49
Mám recept na vlašský (italský) salát z první republiky a to je úplně jiná liga. Calibra 4x4 turbo v červené barvě :yes: ... ale ten vlašák stejně vede ;-)
čau lidi...
fOE
| 27. 2. 2019 07:29
Sem s nim :-)
čau lidi...
webpaja
| 27. 2. 2019 03:43
Vrcholy Opelu je lepší hledat jinde. Calibra/Vectra Turbo 4x4, Lotus Omega atp.

Co je gt hothatch?
Avatar - CICERO
čau lidi...
CICERO
| 27. 2. 2019 11:34
Jako asi je to můj terminustechnikus: gt hothatch je první a poslední právě ta ASTRA GTC >:-[] definoval bych to tak, že Je to zčásti GT: komfortní, stabilní, rychlé a hothatch v částech, kdy budete vzpomínat na její podvozkové kvality... To pak ale stírají její samotné rozměry a vyšší hmotnost a motor je charakterově taky někde mezi tím vším... :-) (tak to celé vidím já ..)

Ale celek špica, doporučuji jeden konkurenční? web >:-[] Když tam dělal kdysi testy jeden pán jmenem P. Janda a testoval mimo jiné i tuhle Astru a moc hezký test ztoho vyšel... ;-)
čau lidi...
webpaja
| 27. 2. 2019 03:40
A že ti nevadí kooperace H/K?! Buick, Caddy, Chevy? :-!
čau lidi...
webpaja
| 27. 2. 2019 03:39
Příspěvek bez kanálnických slov...jak překvapivé. Čeština nám ještě hapruje a rád bych se zeptal, jak je všechno všech? To se od začátku týdne měnila ústava?
Avatar - CICERO
čau lidi...
CICERO
| 27. 2. 2019 11:46
Ciceronovo dílo i jeho osobní příklad statečného obránce republiky mělo v dějinách evropské civilizace mimořádný význam. >:-[]

Ciceron byl římský řečník, republikánský politik, filosof a spisovatel. Takže to na mě docela sedí, >:D
Je zajímavé, že ve druhém pádě se neříká Cicero ale Ciceron, OK... Ještě, že jsem tam nenapsal Zeus, byl bych (podle některých) Dia... ...betik >:D

A na odpověd, s ústavou použij kamaráda na telefonu ;-)
Jasny
Freddka
| 26. 2. 2019 19:42
Jo jasny, staci par mesicu a z dlouhodobe ztratoveho podniku je z niceho nic ziskovy.
Proc? Proste proto. Nevrtej se v tom! :-!
Avatar - Hittman
Vidim
Hittman
| 26. 2. 2019 22:08
to na insignii 2.0cdti biturbo. Jen co se zbavim superba.
Vidim
Freddka
| 27. 2. 2019 07:29
Posledni Opel. Navic se pry docela povedl.
Od ted dal to bude uz pouze Peugeot s logem Opel.
Opel no more.
Avatar - Hammunasakra
Vidim
Hammunasakra
| 27. 2. 2019 09:11
Jj je to tak [odkaz]

Poslední Škoda [odkaz] navíc se prý moc nepovedla [odkaz] Škoda no more [odkaz] :-)
vsade samy hejt :D
Vauban
| 27. 2. 2019 08:45
Neviem co tak vsetci riesia nejaky design, ved to je tak subjektivna vec. Je logicke, ze automobilky sa snazia znizovat naklady a tym padom vyuzivat co najviac spolocnych dielov, ostatne milovany VW koncern to robi uz roky a nikomu to akosi nevadi (pri com seaty, VW a skodovky vyzeraju dost podobne). PSA predstavi 3 MPV/dodavky, kde je rozdiel akurát v logu na kapote a vsetci z toho saleju aka je to katastrofa. Nuz taky je zivot...len PSA oproti VW ma aspon dost odlisne modely a som velmi zvedavy akou cestou sa OPEL vyda.

Citroen mi pride taky zenskejsi, trosku posahany a je to asi aj dobre, Peugeot je zase taky chlapskejsi, drsnejsi. Mozno chcu aby bol Opel nudny, ja neviem >:D

Co sa technologie tyka tak zial si musíme zvyknut na takyto trend, koncerny budu drzat znacky iba pre logo, design a vytazenie z nejakého dnes uz neexistujúceho lokal­patri­otiz­mu..­.pod kapotou vsade rovnaky vyber motorov, vo vnutri tiez v podstate rovnake veci. Vidim tam aj vyhody, dostupnejsie nahradne diely a v konecnom dosledku musi prist aj tlak na kvalitu a spolahlivost, co sa u PSA aj odrazilo v posledných par rokoch nakolko mierne stupa v rebrickoch spolahlivosti. Proste ked montuju do milionov aut rocne v podstate iba dva druhy motorov, ktore su rozne odstupnovane vykonom, tak pripadny preslap zasiahne velky pocet zakaznikov.
Avatar - Blue Sun
vsade samy hejt :D
Blue Sun
| 27. 2. 2019 09:37
Jen aby to byl opravdu správný přístup. Takhle fungovali pár desítek let v USA a nakonec to mnohé značky stálo život.
vsade samy hejt :D
Vauban
| 27. 2. 2019 13:49
USA moc neriesim, tam sa uz davno nefunguje na dlhodoby uspech ale na okamzity zisk, keby nedostali bailouty za 80 miliard tak by tu dnes neboli (a aj tak 10 rokov po bailoutoch razantne okresavaju vyrobu)...mnohe znacky stalo zivot diletantstvo akcionarov automobiliek, ktore len cakali kym to krachne aby mohli naciahnut ruku k statu, ktory spravil nieco este horsie a zachranoval ich...ide totiz o to ci existencia znacky pre koncern ma zmysel alebo nie

mne nie je luto zaniknutej znacky len preto, ze sme stratili nejaku znacku z vyberu...ked nema co ponuknut tak nech zmizne, nech prezije len ten vyrobca, ktory ponuka nieco co iny vyrobca nema (kvalitu, vykon, cenu, ...), osobne neviem co ponukne Opel v ramci PSA, resp. ako ho PSA vyprofiluje, VW ukazal, ze rovnake technologie v inom dizajne mozu fungovat
Carlos je borec
Nicco
| 27. 2. 2019 11:56
Nejdriv zaplusoval Peugeot a Citroen, i kdyz mu pomohl i konec krize a stabilizace jizni Evropy, ale jsou dnes v plusu. Potom udelal z DS dalsi znacku, koupil ztratovu automobilku s duplicitnim programemem a presto ji privedl k zisku, to co GM nedokazalo po desetileti. A to jeste jim snad musi platit licence za SW a HW. No a vraci se do Ruska a USA. Toho musi akcionari milovat.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku