Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ženeva 2019

Autosalon Ženeva 2019

Informace

V roce 2019 se koná již 89. ročník ženevského autosalonu. Vstupenky jsou k dispozici přímo na výstavišti Palexpo nebo na webových stránkách výstavy. Akce se koná do 5. a 17. března 2019, první dva dny jsou určeny pro odbornou veřejnost, pro běžné návštěvníky je otevřeno od čtvrtka 7. března. Výstaviště je otevřeno od pondělí do pátku mezi desátou ranní a osmou večerní hodinou, o víkendu pak od devíti do sedmi. Vstupné pro dospělé činí 16 franků (cca 370 Kč), po čtvrté odpolední stojí vstupenka polovinu.

Termín

Kdy: od 7. - 17. 3. 2019

Kde: Ženeva, Švýcarsko, výstaviště Palexpo, Route François-Peyrot 30, 1218 Le Grand-Saconnex, z Prahy 950 km, z Brna 1.160 km.

VSTUPENKY

Starší ročníky

Autosalon Paříž

Autosalon Frankfurt

Další autosalony

Zpět na článek

Ženevský autosalon 2019 živě: Skoro stejný Renault Clio prozradil své nové motory

40 komentářů

Avatar - Ozzman
Ozzman
Asi se mi líbí více, než 208, hlavně má klasický interiér. I když mi automat nevadí, tak je škoda, že 1.3 tce nebude s MT, mohlo to být celkem svižně jezdící zábavné auto, ale asi jim bude i s automatem.
Avatar - iudex
iudex
Predbehol si ma, inak sa v podstate zhodujeme. 😉
Avatar - lamal
lamal
Hlavne vsetky benziny budu v manuali len s 5 kvaltom... to je hanba... s dieslom moze byt aj M6... dizajnovo sa mi moc nelubi, vyzera OK, no od "novej" generacie by som cakal viac aj od francuzkeho dizajnu... toto je len taka sazka na istotu
Avatar - Ozzman
Ozzman
Není to o počtu rychlostí ale zpřevodování
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
dufam ze toto povies aj pri faceliftovanom ASX 😉
Avatar - Ozzman
Ozzman
Hm, tak tohle je obecná věc, ASX má taky jen pětikvalt jo?
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
bud 5 kvalt alebo CVT s predvolenymi 8 stupnami... osobne by som ale CVT jedine s 4x4 a ked dvojkolku tak tam zase manual ... rovnako som zvedavy na dynamiku.. 110 kw v ASX by mohlo byt v zrychleni nakoniec zivsich ako 120kw vo vacsom eclipse crosse s turbom.. samozrejme pruznost je uz ina vec tu bude turbo inde... ale sam som zvedavy na ciste zrychlenie ASX v porovnani s konkurenciou ... ono 150 koni v aute velkosti ceedu moze byt nakoniec este celkom zaujimavych v takejto rodinnej skatuli aj napriek tomu ze to nie je turbo ... :yes😒br />
5 kvalt by inak ale mal stacit... 2 liter predsa uz nie je ako sucasna 1,6tka ktora v takychto autach uz je aj vykonovo na hrane a treba ju casto turovat .. takze iste to bude fajn sprevodovane ... hoc 6tka by bola este lepsia ... skoda.... ale za mna ked ASX tak v 4kolke a s CVT... to je asi najzaujimavejsia volba ... lebo ako dvojkolka a manual to si clovek moze kupit hocico ( aj kaskaja alebo cokolvek ) .. ale 4x4 v atmo 2.0 a s cvt ma malokto ... hadam uz len subaru XV... ale to je zase cenovo aj velkostne inde ako ASX
Avatar - Ozzman
Ozzman
Když opomenutí to, že mne asx neoslovuje, tak 150 k je slušná hodnota, ale obávám se, že ta atmosféra prostě na turbomotory bude zaostávat. Podobné velké auto se 150k máme v rodině , ale s turbem a je to naprosto dostačující , i předjíždění není problém .

CVT , atmosféra a 4*4 bude akorát cesta k slabé dynamice, viz Subaru.
VŘSDR
Co je na zmenšenyMegane fešacky?? Fabka je hezčí
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ok, díky že za mne rozhodneš, které auto se mi má líbit 😉
Avatar - jirousekji
jirousekji
Kdeže..to ani omylem, fabia je co do vzhledu se týče ubohé auto už od druhé generace.
Avatar - iudex
iudex
Aj po vzhliadnutí reálnych fotiek sa mi stále nové Clio pozdáva, zvonku je to remíza s 208, zvnútra by som ale uprednostnil klasické prístroje Clia pred pežoťáckym ajkokpitom.
Z hľadiska motorov je to mierne sklamanie, síce chválim prítomnosť štvorvalca, v čom Clio vyhráva nad vždy trojvalcovou 208, ale s ohľadom na fakt, že je to až štvrtý motor v poradí, naviac povinne s automatom, bude zrejme cenovo nedostupnejší. A onen upsizing z 0,9 na 1,0 je relatívny, predtým bola síce 0,9ka, ale turbo a ako základ bol štvorvalec 1,2 (resp. aktuálne len dve verzie 0,9TCe), kdežto teraz sú až dve atmosféry 1,0 a až tretie je litrové turbo. Zostáva tak teda fakticky jediná rozumná motorizácia: 1,0TCe a na jej nacenenie som zvedavý.
Betelgeuze
Já jsem s nabídkou motorů docela spokojen dnešní 0,9 od renaultu patří k nejpovedenějším tříválcům pokud u nového 1,0 tříválce použijí stejnou koncepci hlavně to nepřímé vstřikování a zbaví se toho kurvítka turba mohl by z něj být nejspolehlivější benzínový motor na trhu.
Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
car
Tak 208/Clio..dilema..obě krásný.Přesně takhle mají malý auta vypadat.Těším se i na 2008/Captur.Opět to budou nejhezčí a nejlepší auta ve třídě.
cendakocour
Klidně si nech klitoris mezi nohama, nám to neva. :-!
Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
cendakocour
Klídek, ČÍČERO. 😉
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
v tomto pripade chvalim evoluciu... predosle clio nastavilo tvar... tu fakt nebolo co menit za mna bolo predosle clio najkrajsim renaultom a je nim v podani novej generacie vlastne aj nadalej ... proporcne daleko krajsie auto ako nejaky opulentny megane ktory v reale vyzera na rozdiel od clia priserne.... chvalim aj nove stvorvalcove 1,3tce ... to bude idealna a paradna motorizacia pre taketo auticko .... za mna celkovo aj skusnutelnejsia kabina aj motory ako novy P208 .... a hoc v minulosti som fandil viac 206tke ktora mi prisla lepsia aj krajsia ako vtedajsie clio tak dnes mam citak ze renault v malej triede co sa franuzskych aut tyka uz prevzal pomyselne zezlo .... a pride mi celkovo "lepsi" a aj praktickejsi a sikovnejsie nastaveny pre sukromnika ako levik alebo C3 :yes:
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Na jednu stranu mi přijde, že se tenhle evoluční design rychle okouká, ale jo, sluší mu to. Z interiéru jsem pořád rozpačitý, ten tablet se tam nehodí. Naopak digipřístroje jsou nezvykle kompaktní. Kufr má vysokou nakládací hranu, ale Francouzi holt takové věci neřeší.
Motorizace do jisté míry kopírují 208. 1.2 Puretech bude jízdně zajímavější než 1.0, ale ten má v turboverzi výhodu MPI a dokonce továrního LPG. 1.3 EDC bude okrajovka. Na full hybrid jsem zvědavý.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
suhlas.. ten tablet tam posobi ako past na oko.. ;-\ .. zlaty koncern v podani fabie ibizy a pod....
Avatar - xxc
xxc
Áno, aj passat s displejom pod volantom 😄
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
No, vysokou nakládací hranu mají všechna malá auta, a nejen malá...
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Na tom, které mi stojí před domem, určitě tak vysokou nemám. [odkaz] Ale ok, většinu majitelů to asi trápit nebude.
Avatar - donPedro
donPedro
Lvíček vede nad Kododélníkem co se vzhledu týče, vně i uvnitř, byť I-kokpit.

A jedna taková zajímavost, ve videu Clia v čase 0:22 je cosi mi až intimně známého, kde já to safra už viděl ...... 😉
Avatar - iudex
iudex
Ad 0:22: je tam! >😁 >😒] Ale ostatne veď "tam" aj patrí. 😄
Avatar - xxc
xxc
Ako sa líšia tie nové sce motory od tých starých, ktoré boli dokonca pre twingo nedostatočné a mali relatívne vysokú spotrebu?
Avatar - Ozzman
Ozzman
Twingem s 0.9 atmo jsem jel a do města to stačí, prudký kopec není zrovna věc kde bych s tím chtěl závodit, ale na to ten motor ani není. Koncepce nového twinfa mi byla sympatická, skvělý rejd a i překvapivě prostorné .
Avatar - xxc
xxc
Mne sa tiež páčil, ale motor kritizovali ako nedostatočný. Ale nešiel som s tým, nemali mi ho požičať na skúšobnú jazdu a našťastie som kúpil iné.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
je to celkem jasné, 1.0 TCe. Předpokládám, že tu podměrečnou atmosféru s 48 kW u nás prodávat ani nebudou, když ta 55 kW byla tak akorát.
ericn
Slabina minulého Clia - motory, pokračuje. To, že dají 5ti kvalt k základnímu 3hrnku, to chápu. K motoru 1.0TCe , co se bude prodávat nejvíce, dají jen 5ti kvalt. Když už tam konečně dají slušný motor 1.3TCe / 96kW, zabijí to drahým automatem = bude zněj zas jen okrajový model. To vážně nechápu...

Clio je v Evropě premiant subkompaktní třídy. Navíc skěle vypadá, ale vybrat si z nabídky motorů je vážně těžké. Každému z nich něco chybí... ;-\
Avatar - xxc
xxc
Keď je dobre sprevodovaný, tak prečo nie? 6 stupňová prevodovka nie je zárukou, že bude lepšia. Oni by motory dali aj iné, keby ich ľudia aj kupovali.
ericn
Tak zrovna u minulé generace Clia se jim to u 0,9TCe hrubě nepovedlo :no:
Avatar - xxc
xxc
Neviem, ludia su s tym spokojni a motor je spolahlivy. Na rozdiel od inych.
ericn
Mám ne úplně pozitivní týdení zkušenost, cca 600km, s Grantourem a 0.9TCe. Větší zdechlinu jsem snad ani v poslední době neřídil. I atmo 3hrnek 1.2VTI od PSA je jinde, proti TCe je to živý a pružný motor a to 5st převodovka od PSA není žádný zázrak... 😉
peterle
Dali by iné motory keby to emisné normy dovolili.
Práve u Clia by ľudia najviac kupovali atmo 1,2 alebo 1,4
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Třeba Kia nemá problém tam atmo 1.2 a 1.4 dávat.
ericn
No jo, ale ty už u Renaultu prostě nejsou 😉
Avatar - Ronault.
Ronault.
Nevím, jestli je to cíl nebo známka idiocie novinářů, ale nikdy, nikdy se tempomat u Clia nebo jiného Renaultu neovládal u kolen, vždy bylo bylo ovládání na volantu. Naopak, udělal ústupek hloupým novinářům proti dlouholetým klientům a uživatelům a přetlačitkoval volant, úplně zbytečně :no:
Bobanus
Už jsem si zvykl, že Fábie 3 je vlastně nejlepší vůz na světě, ale nepoznat bestseller v novém Cliu a 208 už chce fakt talent hodný Helmuta von Sajrajt nebo našeho prezidenta >😁
Co dodat nové Clio není stejné jako předešlé, je širší kufr má větší než Polo. Co se týká interiéru, tak tam už jsou to světelné roky v porovnání s Fábií(a to nemluvím o materiálech), ale auto.cz a Svět Motorů napíše "skoro stejné". Fakt každý rok přemýšlím, jestli opět zaplatím roční předplatné SM 😄