no ja sice nemam moc zkusenosti se sportaky, proto sem si chtel nechat poradit, ale rozhodne mi to neprijde jako prdtiko a uz vubec ne auto na oblbovani pubertacek, preci jen sila motoru 162kw mi zni celkem presvedcive... zvlaste kdyz jsem nyni vlastnikem Fabie a Seatu Ibiza...
Jinak souhlasim ze asi zalezi i na barve,a le rozhodne mi to pripada jako pekne sportovni vozitko a to jsem se mezi timto jeste rozmyslel o Fordu Pume nebo Cougaru a po peclivem zvazeni zvlaste motoru a vykonosti me tento Fiat presvedcil.... ale sem rad i za tvuj nazor preci jen nechci slyset jen chvalu ale spis to jake toto auto skutecne je.
Jinak souhlasim ze asi zalezi i na barve,a le rozhodne mi to pripada jako pekne sportovni vozitko a to jsem se mezi timto jeste rozmyslel o Fordu Pume nebo Cougaru a po peclivem zvazeni zvlaste motoru a vykonosti me tento Fiat presvedcil.... ale sem rad i za tvuj nazor preci jen nechci slyset jen chvalu ale spis to jake toto auto skutecne je.
Už základní osmnáctistovky a dvoulitry se klidně vyrovnají gétéíčkům
Toto považujem za nezmysel. Mal som možnosť jazdiť práve s tou 1,8. 2,0 T bude samozrejme niečo iné. Voči dizajnu nemám námietky. V tej žltej farbe vyzeralo dobre.
Toto považujem za nezmysel. Mal som možnosť jazdiť práve s tou 1,8. 2,0 T bude samozrejme niečo iné. Voči dizajnu nemám námietky. V tej žltej farbe vyzeralo dobre.
Ja si myslim ze ten clanok je k veci, a GTicka v case napisania clanku ( o case ked Coupe prislo na trh ani nehovorim ) naozaj neboli lepsie. Kedze sa myslim od roku 1998 nevyraba tak clanok by som odhadoval na rok 2001. To este nebola Alfa 147 GTA ( s 250k na prednej naprave) a podobne vozitka 😄
Ak ide o design, tak taliani su v tom majstri. Co sa tyka motorov tam tiez vedia urobit poriadne agregaty. Akurat s tym zbytkom moze byt problem. Ale Fiat Coupe beriem ako velmi podarene ( kasna, motor ). Ale uz len tazko najdes poriadne udrziavany kus.
Ak ide o design, tak taliani su v tom majstri. Co sa tyka motorov tam tiez vedia urobit poriadne agregaty. Akurat s tym zbytkom moze byt problem. Ale Fiat Coupe beriem ako velmi podarene ( kasna, motor ). Ale uz len tazko najdes poriadne udrziavany kus.
Samozrejme 1,8 je uboha motorizacia, vyskusal som to a moje bravo JTD tahalo lepsie. Ale Turbo je nieco uplne ale uplne ine. To je potom uz naozaj cistokrvny sportak. Jozef035, keby si mal vtedy pozicanu preplnovanu verziu nie motor pre civilne auta, tak by si to urcite sam povedal. 😄 S tym T petvalcom das aj porsche boxter. A o tom uz snad nikto nepochybuje ze je sportove auto. 😉
posilam odkaz kde je moznost videt co chci zakoupit😒br />
[odkaz]
[odkaz]
hele já mám přesně tu kombinaci 2,0 20v 5 vál turbo je to uplné zaklinadlo když sem ho kupoval v německu 1 rok starý tak mělo najeto 5200 km a nikde žádnej škrábanec . tedka když sem u něj snižoval hlavu a měnil turbinu ( ne z duvodu nutnosti ale byla vykonnejsi na kramu) musíš hodně vybírat já sem vybral asi nejlíp protože to bylo od leasingovkya vyšlo mě asi na 450 000 v roce 2001. od te doby sem nalital okolo 75 000 a kdybych nebyl blb a nechtěně uvařil tak bych asi ušetřil 100 000 jinak ani za nehet špatnejch věcí
Je to moc pěkný taky jsem jeden čas uvažoval nad koupí Fiatu coupe souhlasím že je to pěkný a opravdu našláplý auto, ale nějak jsem se z toho vyléčil mám z toho strach, když koupíš olítanej kousek kterej už má dávno nejlepší léta za sebou tak je z toho auta jenom studna na peníze. Zatim jezdim v Bravu 1.6 neni to žádnej trhač ale když to ještě chvilku vydržim tak se třeba dočkam Punta Abarth vezmu si leasing a koupim ho nový to bude taky slušná raketa a budu mít aspon jistotu že to neni žádnej olítanej vrak.
taky mam na jednu stranu obavu z toho ze by to mohl byt vrak,a le zatim co sem mel moznost videt to auto vypada v hodne dobrem stavu a i majitel mi pripada relatuvne v pohode.... jeste to tedy musim dukladne prolezt a podivat se jestli to nema nejaky mouchy, ale svara je automechanik a docela dobrej tak doufam ze mi poradi a snad s tou koupi neudelam chybu
Coupé je jedna alternativa - ještě bych zvážil Lancii Deltu HF (HPE). Podle mého názoru má i při stejné kinematice lepší odpružení (tlumiče Boge s přepínáním Aut👋Sport) a je celkově kvalitativně líp udělaná. Ty její sedadla Recaro jsou lepší než v Coupé (lepší než téměř cokoliv - fakt špica). Coupé 16v Turbo a ta Delta HF mají i lepší motor 836A2 - jeho možnosti jsou prakticky nevyčerpatelné (vyčerpatelná je jen tvoje peněženka). Nakonec - je to derivát z legendární Delty Integrale, která si vyjela 6 titulů v MS rally - k tomu asi není co dodat. U tý Delty se v I (a viděl jsem to i v A) občas spáchá taková "přestavbička" na quattro. Není to nijak extra drahý a funguje to o.k. U Coupé to nejde. Verze 4x4 z výroby se pak jmenovala Alfa Romeo 155 Q4 (motor v principu stejný 16v T). Nebo ještě zvaž Deltu Integrale 16v - minimálně je to slušný zhodnocení peněz a jízdou se tomu vyrovná tak Lancer Evo nebo Impreza STi) - proti Coupé je to zase někde úplně jinde.
Coupé 20v Turbo má lepší ventilaci (na 16v se strašně potí okna - na tý Deltě HF ne) a Limitka má šestikvalt, se kterým běží 250 km/h. Ale ten motor je horší - není zdaleka tak robustní a nejsou použity tak kvalitní materiály jako na 16vT- nemluvě o elektronice, která je tam Bosch Motronic, kdežto 16v T má originál závodní elektroniku Marelli IAW 4W.P8. Zase je ten pětiválec lehčí.
20v má ale nejpodstatnější výhodu v brzdách - jsou tam vepředu čtyřpístky Brembo a je to hodně znát. Delta (krom roku 99, ale ty jsou drahý) i Coupé 16v mají jednopístky Girling, který jsou o dost horší. Nicméně i na to existuje recept - destičky a kotouče OMP Racing jsou zhruba za cenu originál dílu, ale kvalitativně jsou úplně jinde (souč. tření 0,46 při 150-950 °C). Dají se tam dát i čtyřpístky, ale je to docela drahý (ze série tam je jiná rozteč třmenu).
Bouraný Coupé poznáš na první pohled - nikdy mu nelícuje přední kapota v hraně u dveří, protože to je plast na ocelovým rámu a moc se s tím nedá pracovat. Navíc ty barvy se blbě míchají a je to vidět. Zásadně nekupuj bourané auto - nikdy jsem neviděl, aby to někdo spravil dobře (blbne potom elektrika). Koupil bych to určitě a výhradně v Itálii, v ČR nikdo tomu autu nemohl dát patřičný servis (jedině vlastníma rukama - a pak ti to neprodá). Je podstatný olej, který do toho člověk leje (doporučuju Castrol RS 10W-60, protože se nevypaluje na osičce turbodmychadla). Pokud bys sehnal supr kousek se špatným turbem, tak jedno doma mám - fungl nový. V případě dotazů nebo kdybys chtěl něco na to sehnat (elektroniku, vačky, svody, atd.) napiš nebo brnkni.
Coupé 20v Turbo má lepší ventilaci (na 16v se strašně potí okna - na tý Deltě HF ne) a Limitka má šestikvalt, se kterým běží 250 km/h. Ale ten motor je horší - není zdaleka tak robustní a nejsou použity tak kvalitní materiály jako na 16vT- nemluvě o elektronice, která je tam Bosch Motronic, kdežto 16v T má originál závodní elektroniku Marelli IAW 4W.P8. Zase je ten pětiválec lehčí.
20v má ale nejpodstatnější výhodu v brzdách - jsou tam vepředu čtyřpístky Brembo a je to hodně znát. Delta (krom roku 99, ale ty jsou drahý) i Coupé 16v mají jednopístky Girling, který jsou o dost horší. Nicméně i na to existuje recept - destičky a kotouče OMP Racing jsou zhruba za cenu originál dílu, ale kvalitativně jsou úplně jinde (souč. tření 0,46 při 150-950 °C). Dají se tam dát i čtyřpístky, ale je to docela drahý (ze série tam je jiná rozteč třmenu).
Bouraný Coupé poznáš na první pohled - nikdy mu nelícuje přední kapota v hraně u dveří, protože to je plast na ocelovým rámu a moc se s tím nedá pracovat. Navíc ty barvy se blbě míchají a je to vidět. Zásadně nekupuj bourané auto - nikdy jsem neviděl, aby to někdo spravil dobře (blbne potom elektrika). Koupil bych to určitě a výhradně v Itálii, v ČR nikdo tomu autu nemohl dát patřičný servis (jedině vlastníma rukama - a pak ti to neprodá). Je podstatný olej, který do toho člověk leje (doporučuju Castrol RS 10W-60, protože se nevypaluje na osičce turbodmychadla). Pokud bys sehnal supr kousek se špatným turbem, tak jedno doma mám - fungl nový. V případě dotazů nebo kdybys chtěl něco na to sehnat (elektroniku, vačky, svody, atd.) napiš nebo brnkni.
to magic: diky za tvuj prispevek, myslim ze byl naprosto vycerpavajici... ale jiz jsem se rozhodl pro Coupe 20VT, dole v diskuzi jsem i posilal odkaz jake presne auto budu kupovat, sice je na nem silene kridlo,ale je to od cloveka ktery se o toto auto staral a provadel na nem i ruzne upravy takze to uz neni standartni seriovka😒br />
NOS
BREMBO
DENSO IRIDIUM RACING
Sony 😜LOD
Elektrony Oxigen 4 s rotacni hvezdici
Pneu Marangoni 225/35 R17, 235/40 R17
Max. speed 260km/h
jen kratky vycet 😊
NOS
BREMBO
DENSO IRIDIUM RACING
Sony 😜LOD
Elektrony Oxigen 4 s rotacni hvezdici
Pneu Marangoni 225/35 R17, 235/40 R17
Max. speed 260km/h
jen kratky vycet 😊
Ke konkrétnímu autu se člověk může vyjádřit jen v případě, že ho může pořádně prohlídnout a projet. Nelíbí se mi ten předek - měl bych obavy z chlazení. Každej stupeň, o kterej je intercooler teplejší je strašně znát, takže to chce spíš opak - zvětšovat přívod vzduchu, případně ostřik intercooleru vodou (dá se koupit přímo orig od Fiatu, byla na AR 155 Q4 a na Deltě Integrale Martini a Dealerský v sérii). Dělá se i větší intercooler nebo intercooler voda-vzduch (místo sériovýho vzduch-vzduch), ale to už je dražší. Co se týče ostatního, není tam vlastně nic zvláštního, brzdy Brembo jsou v sérii a jde o použitý typ (prodávají i racing kit s vrtáním či drážkováním - což na fotce vidět není, ale i nejobyčejnější a nejlevnější matroš), Denso Power je nezbytnost (nebo NGK), protože jinak se to v zácpách "uchlastává", atd. Kola nevím - originály sice nejsou pěkný, ale jsou to za studena kovaný speedliny, který jsou hodně kvalitní. Tyhle kola neznám, můžou to být z bláta odlitý srágory, který jsou jen oku lahodící, ale nemusejí. O těch pneumatikách jsem v životě neslyšel a u takový šíře bych se ve spojení se zadní nápravou bál aquaplaningu jak čert kříže. Osobně bych raději viděl nějaký Brige S řady nebo 050, na tomhle autě se velmi osvědčily Pirelli P7000 (ale už se nedělají, dají se oupit za slušnou cenu ve výprodejích). Když dáš zadní gumy větší než přední, ještě se zvětší nedotáčivost auta, protože vzroste zatížení už na motorem přetížený přední nápravě...
hgt: to by mělo být zbytečný, mělo by nyní jít přihlásit ofiko. Neváhej dokud to jde. Potřebuješ origo TP, potvrzení o platné STK v zemi původu a případnou homologaci doložíš prostřednictvím zatoupení na základě VIN (ale v orig dokladech např. v I je číslo homologace přímo uvedeno). Pojedeš na STK, tam ti udělají evidenční + technickou prohlídku na základě dokladů země původu, potom půjdeš s těma papírama na evidenci vozidel, kde ti odejmou originální doklady a vystaví TP. Např. z Německa to není problém.
Charger> naopak, pětiválec je ten horší, 16v je lepší. Ale auto je zase lepší 20v než než 16v. A pak se v tom vyznej...
hgt: to by mělo být zbytečný, mělo by nyní jít přihlásit ofiko. Neváhej dokud to jde. Potřebuješ origo TP, potvrzení o platné STK v zemi původu a případnou homologaci doložíš prostřednictvím zatoupení na základě VIN (ale v orig dokladech např. v I je číslo homologace přímo uvedeno). Pojedeš na STK, tam ti udělají evidenční + technickou prohlídku na základě dokladů země původu, potom půjdeš s těma papírama na evidenci vozidel, kde ti odejmou originální doklady a vystaví TP. Např. z Německa to není problém.
i kdyz coupe z 96 ma pouze euro1 ???
u nas na technicke jsem se ptal a nic o tom nevi ...
otazkou je, jak pak postupovat v italii ... jestli to auto odhlasit tam .. jak je to pak s technickou ...
i kdyz coupe z 96 ma pouze euro1 ???
u nas na technicke jsem se ptal a nic o tom nevi ...
otazkou je, jak pak postupovat v italii ... jestli to auto odhlasit tam .. jak je to pak s technickou ...
Všechny Coupe maj globální homologaci už od začátku, takže by neměl bejt problém to přihlásit. Euro 2 neni pro přihlášení důležité.....musí to mít globálku a nebo to musí mít na STK v jejich ZTPečku. Já sám jsem si takhle přivezl loni jedno Coupe který je r.v.1994
to magic: Zdravím a prosím o radu,
u výše uvedeného motoru se při přidání plynu z nízkých otáček ozve šustivý kovový zvuk, který pak ustane po dosažení určitých ot.motoru. Trpí tyto motory taky na praskání svodů ? U stejného auta je v motorovém prostoru cítit výfuk, ale není slyšet žádné "blafání", měl jsem tuto závadu před lety na taky PUNTO GT...
Pokud by turbo nešlo nebo "netlačilo", jak to poznám (PUNTO mělo budík a navíc ještě přepouštěcí ventil).
Za co by se dalo pořídit funkční turbo, případně svody? U Punta byly ty svody (nové orig.) drahé...
DÍKY.
u výše uvedeného motoru se při přidání plynu z nízkých otáček ozve šustivý kovový zvuk, který pak ustane po dosažení určitých ot.motoru. Trpí tyto motory taky na praskání svodů ? U stejného auta je v motorovém prostoru cítit výfuk, ale není slyšet žádné "blafání", měl jsem tuto závadu před lety na taky PUNTO GT...
Pokud by turbo nešlo nebo "netlačilo", jak to poznám (PUNTO mělo budík a navíc ještě přepouštěcí ventil).
Za co by se dalo pořídit funkční turbo, případně svody? U Punta byly ty svody (nové orig.) drahé...
DÍKY.
samozřejmě tato nelze nic diagnostikovat, ale je možné, že litinové svody prasknou. Není to zcela standardní, protože je tam materiálu až moc, ale může se to stát, poku😜 se dostala např. voda na rozpálené potrubí, bylo vystavováno velkým tepelným šokům a nebo tam nastoupil mistr ladič, který zjistil, že na 1. válci je nepříjemný překryv kanálu a že jej vybrousí, aby kanál měl lepší vyplachování. Taky jsem to zkusil (několikrát), jede to sice líp, ale vždycky to potom praskne. V případě, že ale s motorem bylo zacházeno nechutně (plnej knedlik za studena, vypnutí ihned rozpáleného motoru), budou asi následky i na turbu. Budík tam žádný není, je potřeba dát tam téčko a měřit tlak externím (snadné). Turbo je použito buď Garrett TB0367 nebo Garret TB0364. 364 už se nenabízí a nahrazuje ho 367, což je poměrně kvalitní a tím pádem i dražší turbo s keramickým středem a titanovou slitinou na kole turbíny. Originál přes ePER stojí cca 45.000 Kč, u Garrettu cca 42.000 Kč. Dá se repasovat, cena dílů není zrovna nízká a záleží na stupni opotřebení. Oprava propusti oleje stojí cca 12.000 Kč, pokud se nemusí navařovat osička středového uložení, vejdeš se s větší opravou do cca 16.000 Kč, pokud by se navařovat usela, bude to podstatně dražší (kolam 23.000 Kč). Stejné turbo měla AR 155 Q4 a Lancia Delta Nuova HF, shodou okolností mám jedno nové doma ve sklepě.
Origo litinové svody nevím kolik stojí nové, použité jsou opět shodné s jmenovanými auty a dají se jeté pořídit od 1500 Kč. Ale jak jsem uvedl, na válci č. 1 je velký překryv zasahující do kanálu a bránící dobrému vyplachování válce, takže když už - tak bych doporučil svody 4/1, stejně dlouhé, ocelové, které výrazně pomáhají motoru zejména v oblasti 2000-3500/min a sníží zatěž motoru o cca 10-16 koní. Cena není nízká, běžně se pohybuje kolem 900-1200 Euro, umím je sehnat za cca 15.000 + doprava z I (tzn. celkem to vychází na cca. 19.000 Kč). Všechny ceny jsou koncové s DPH.
Origo litinové svody nevím kolik stojí nové, použité jsou opět shodné s jmenovanými auty a dají se jeté pořídit od 1500 Kč. Ale jak jsem uvedl, na válci č. 1 je velký překryv zasahující do kanálu a bránící dobrému vyplachování válce, takže když už - tak bych doporučil svody 4/1, stejně dlouhé, ocelové, které výrazně pomáhají motoru zejména v oblasti 2000-3500/min a sníží zatěž motoru o cca 10-16 koní. Cena není nízká, běžně se pohybuje kolem 900-1200 Euro, umím je sehnat za cca 15.000 + doprava z I (tzn. celkem to vychází na cca. 19.000 Kč). Všechny ceny jsou koncové s DPH.
to magic: DÍKY za vyčerpávající odpověď, doufám, že nic z toho nebudu potřebovat, ale dost možná, že se pletu. Když tak se ozvu !
Ahoj,
nechá se někde sehnat na Fiat Coupe 2.0 20V Turbo náká dílenská příručka jako je třeba na Tipo nebo Brav👋a JAK NA TO nebo něco podobnýho?
nechá se někde sehnat na Fiat Coupe 2.0 20V Turbo náká dílenská příručka jako je třeba na Tipo nebo Brav👋a JAK NA TO nebo něco podobnýho?
Prosim kdo mate s timto autem zkusenosti napiste zde neco o nem vice.
Diky
Fiat Coupé: Italská exotika
Je překvapivě rychlé. Už základní osmnáctistovky a dvoulitry se klidně vyrovnají gétéíčkům, ale nejlepší je naskočit rovnou do přeplňovaného kupátka, pokud možno pětiválcového. To bylo v době představení nejsilnějším autem s pohonem předních kol. Proč předních? Coupé je postaveno na základě Fiatu Tipo. Ale nelekejte se, jízdní vlastnosti jsou na úrovni skutečného sporťáku. Kupé je obratné a má skvělou manévrovatelnost. Jeho odvážná vizáž je dodnes stylová a elegantní. Hm, nedivte se, vždyť ji dělal Pininfarina. Ve své době šokovalo svým nekonvenčním vzhledem, přičemž detaily se hlásilo k tradicím, jedno jestli mluvíme o hliníkovém víčku nádrže nebo o pruhu na palubce v barvě karoserie. Někteří ho nikdy neskousli, jiní si ho zamilovali. Nám se líbí. První Coupé s dvoulitrem vycházejícím z Lancie Delty ve stočtyřicetikoňové atmosférické a stodevadesátikoňové přeplňované verze se objevilo koncem roku 1993. Na podzim roku 1996 došlo k celkové výměně motorů. Základem se stala stotřicetikoňová osmnáctistovka, kterou doplnily pětiválcové dvoulitry s turbem nebo bez. Ale budeme se věnovat rovnou přeplňovaným kupátkům, se kterými je největší legrace. Navíc za stejné peníze asi nepořídíte nic tak originálního a výkonného ze stejné doby. Nejstarší hodně obouchaná kupátka se dají pořídit už za něco přes sto tisíc a pětiválcová turba začínají zhruba na dvou stech. Jediný problém je, že se špatně shání. V celé zemi jich jezdí něco kolem stovky.
Nejčastější závady😒br />
Únik oleje z motoru
Zvlněné kotouče
Problémy s elektrikou
Netěsnící klimatizace
Šrámy od odlétávajících kamínků
Plusy😒br />
Jízdní vlastnosti, obratnost
Je to skutečně rychlé auto
Design karoserie
Na italské auto neobvyklá spolehlivost
Prostornost, praktičnost
Minusy😒br />
Horší přenos vysokého výkonu na přední kola v mokru
Rychlé opotřebení brzd
Problémy s alarmem a osvětlením
Pazvuky v interiéru, těžší manipulace se sedadly
Špatně se shání
Je to docela praktické auto. Dá se s ním jezdit i pod osm litrů a servisní intervaly jsou poměrně velkorysé. Patnáct tisíc kilometrů u čtyřválců a u pětiválců dokonce dvacet tisíc. Samozřejmě se nejdříve podívejte do servisní knížky, jak to s ním vypadá. Dejte si pozor na fiátky před ujetými sto tisíci kilometry. Tou dobou by se totiž měl měnit rozvodový řemen, jinak hrozí závažné poškození agregátu. A není to žádná legrace. Musí se vyndat celý motor, což je práce na osm hodin a v případě novějších kousků dokonce na neuvěřitelných šestnáct hodin! Když narazíte na kupátko zralé na tuto zásadní akci, požadujte výraznou slevu. Ve stejnou dobu by se měly také vyměnit hadice chlazení turba. Ale ještě se nelekejte, motory jsou bezproblémové, nenáročné a něco vydrží. Zanedbané poznáte podle neklidného volnoběhu. Stejně odolná je převodovka, ovšem její spravování opět znamená katastrofický scénář dvoudenního vyndávání motoru. To samé u klouzající spojky, která se proto většinou mění současně s rozvodovým řemenem. Takže buďte dvakrát obezřetní. Pokud z ní vespod teče, poohlídněte se rovnou po jiném autu. Podvozek je další silnou stránkou Fiatu Coupé. Auta s čímkoli měněným jsou velkou raritou, a když se s nějakým setkáte, ptejte se proč. Buď kupujete bouračku, nebo auto po extrémním dobytkovi. Výjimkou jsou akorát řídicí kulové čepy, které mohou být z našich silnic vytlučené. Ani s brzdami nejsou problémy, jen po zhruba pětadvaceti tisících odcházejí destičky. Všechny typy mají ABS, takže nezapomeňte zkontrolovat, jestli správně funguje. Fiat Coupé je dobře ochráněn proti korozi, takže s ní problémy nehrozí. Jeho slabinou jsou tenké plechy, choulostivé na odlétávající kamínky a parkovací kolize. Takže se podívejte hlavně na předek a rovnou zkontrolujte mlhovky, jestli nejsou prasklé. Vzpěra držící kapotu má tendenci se ohýbat a někdy mohou být vyviklané panty. To samé se může stát se zadním víkem, pokud se jím nějaký chytrák snažil dobouchnout přecpaný kufr. Sedačky a spínače mohou jít ztuha, ale to je normální, stejně jako vrzání a chrastění v interiéru. Samozřejmě nesmíte zapomenout důkladně zkontrolovat klimatizaci, pokud ji auto má. Tím se dostáváme k elektrice. Tady dvakrát pozor, je to Ital. Sice patří ve frekvenci poruch mezi krajany k tomu nejspolehlivějšímu, ale přesto je důležité zkontrolovat funkci naprosto všech spínačů. Zvláštní pozornost věnujte elektrickým okénkům - trápí je vlhkost, a stěračům - drahé opravy. Největší problémy jsou však s alarmy, speciálně to platí pro starší typy aut. Chtějte proto po majiteli hlavní červený klíč, jinak budete muset všechny poruchy řešit v autorizovaném servisu. Jestli chcete Coupé s novějším motorem nebo rovnou pětiválcové turbo, není od věci podívat se do Německa nebo do Švýcarska, tam jsou tyhle modely lépe udržované a do pěti let stáří se dají dostat na značky.
16V Turbo
Motor: přeplňovaný čtyřválec
Objem: 1995 cm3
Max. výkon: 190 koní při 5500 ot/min
Max. točivý moment: 290 Nm při 3400 ot/min
Zrychlení 0-100 km/h: 7,5 s
Nejvyšší rychlost: 225 km/h
Spotřeba: 9,0 l/100 km
Doba výroby: 12/93 - 6/96
20V Turbo
Motor: přeplňovaný pětiválec
Objem: 1998 cm3
Max. výkon: 220 koní při 5750 ot/min
Max. točivý moment: 310 Nm při 2500 ot/min
Zrychlení 0-100 km/h: 6,5 s
Nejvyšší rychlost: 250 km/h
Spotřeba: 10,1 l/100 km
Doba výroby: 10/96 - 6/00