Novinky
0
Ještě budou s láskou vzpomínat na Nivy a Ara.Pokud se v tom nebudou vozit vybraní jedinci po výhradně zpevněných cestách daleko od jakéhokoliv těžšího terénu.Ale kdo chce kam.. 8-s
gld
0
toto aspoň tak rýchlo nezhnije ako tie nivy..samozrejme do ťažkého terénu s tým ísť nemôžu, no vypísali tender na SUV, tak snáď vedia čo chcú..
..tady asi lesníci mysleli jenom na cenu, schopnosti tohoto SUV jsou dost omezený...ale na druhou stranu je to jednoduchý auto, vcelku elegantní a funkční :-!
Hyundai nikdy netvrdil, že Tucson je off-road. Ale lesácké cesty pro svoz dřeva a podobná místa nejsou pro něj problém, stejně jako pro každé trochu slušné SUV. Na rozdíl od historických klenotů jako ARO nebo Niva se s ním dá dokonce i normálně jezdit po silnici, v zimě si zatopit a v létě pustit klimu atd. Na opravdický terén se doufám nadále používají traktory a koně, protože v lese se pracuje, ne machruje. Tady je názor Edmund's, což je zdroj, který nemá důvod drbat Hyundai pod bradou [odkaz]
Takže myslím, že lesáci z možných lehkých čtyřkolek prostě vybrali pro ně přijatelné optimum spolehlivosti, slušné a úsporné motorizace,pohodlí, užitnosti a ceny. Ke všemu blízkost Žiliny a brzká dostavba Nošovic dělá z Tucsonu domácí auto.
Takže myslím, že lesáci z možných lehkých čtyřkolek prostě vybrali pro ně přijatelné optimum spolehlivosti, slušné a úsporné motorizace,pohodlí, užitnosti a ceny. Ke všemu blízkost Žiliny a brzká dostavba Nošovic dělá z Tucsonu domácí auto.
Toliko teorie,pokud jsi v Tucsonu seděl,tak by jsi věděl,že trochu rozbahněná cesta pro svoz dřeva je pro něj nepřekonatelným problémem,stejně jako pro tebou správně zmiňované SUV.Právě proto,že se v lese pracuje a ne machruje,je tento typ vozu opravdu nevyhovující,na rozdíl od "historických klenotů".Pokud s tím ovšem budou vozit svačiny na centrplac a nebude špatné počasí,tak jde o nákup plně vyhovující.Bohužel se v článku nikde nepíše,co od tohoto vozu Správa lesů vlastně očekává.
Tak nevím,kterým autem by jsi chtěl v lese stahovat dřevo. :-!
Nemyslím si to, ale to je jedno. ARO nebo Niva jsou dnes už věc nostalgické vzpomínky, já se jim neposmívám, ale jsou zkrátka pryč, bez náhrady. Důvody, proč si lesáci nekoupili Defendery nebo Hummery, jsou asi zřejmé. Mohli bychom se třeba ptát, proč nenakoupili Vitary, ale ani nevíme, jestli Suzuki předložilo nabídku. Tadyhle je pro doplnění celkem zajímavý srovnávací test, ve kterém Tucson naopak za chování mimo silnici dostal pochvalu, tak ať si to každý přebere podle svého [odkaz]
Tohle určo nebudou auta pro obyč lesníky, ale určitě to budou tzv.papalášské vozy 😉
Nojo, ten počet aut jsem nějak přehlédnul. Teď tady koukám na jejich stránkách, že mají 13 krajských ředitelství a jestli dobře počítám, pak 77 lesních správ, a pak ještě nějaké ty správy toků a lesní závody...no, že jsem si vůbec dělal starosti. 😄
nejtěžší cesta, kterou tohle uvidí bude šotolina 😉 pak páni přesednou do ár, niv apod. 😉
To papalášům fandíš...ty viděli rozbahněný "porzplac" leda tak z dálnice 😉
čo by mi sedenie v tucsone napovedalo o jeho terénnych schopnostiach? >😒]
vis...kdyz se v CR rekne ,,Kdybys v tom sedel" tak se tim vice mene mysli ,,Kdybys v tom jel" ....ted uz to chapes?Ostatne,ono opravdu staci usednout a je ti to jasny...
tak předpokládám že tohle jsou asi auta pro městské pobočky .. protože si dost dobře nedovedu představit že bych tímhle měl jet kontrolovat těžbu někam kde zapadaj tatrovky a lakatoše ... nehledě na to jet tam někdy v zimě nebo po deštích ... ale zase jako po silnici a ve městě jim to pojede príma to lesáci uvítaj ... osobně si myslím že taková niva, massif nebo patriot by se pro tento účel hodily lépe ...
S tou Nivou...já vím, že máme dnešní generaci, ale přiznám se, že jsem si ji vymazal předem z obzoru. No, možná máš pravdu, kvůli chování v terénu určitě, ale jinak je to představa úděsná, jako za trest. Ten Patriot už zas vychází o nějakých 200 dráž, nebo ne?
už jen kvůli počtům tohle budou papaláš mobily. Obyč lesníci vyfasují levné Nivy atd., které průchodnost mají taky jinde
objekt21
ludia, co to stale mate s tymi Nivami??? Dnes som v jednej sedel a mozem povedat, ze je to hrozne. Neohrabane, slaby motor, iba JEDNA! centalna uzavierka diferaku.... V terene bieda. Jedine, cim ziskava body je hmotnost. Staci to porovnat s Jimny a hned clovek vie, co je lepsie. Niva je stary crep. Preboha, ved je to konstrukcia z bezneho zigulaku!!! Viezli ste sa v tom vobec niekto???
Tymto neobhajujm nakup Hundajov - tiez si myslim, ze to nie je prave najhodnejsie do terenu - kedze tiez stoji na podpovzku obycajneho osobaku.., ale upozornujem, ze chvalit stary rusky, neskutocne kazovy crep, je na tomto serveri velmi popularne.
Takzek, zabudnite konecne na ten hrdzavy stary crep a podme do 21storocia!
Tymto neobhajujm nakup Hundajov - tiez si myslim, ze to nie je prave najhodnejsie do terenu - kedze tiez stoji na podpovzku obycajneho osobaku.., ale upozornujem, ze chvalit stary rusky, neskutocne kazovy crep, je na tomto serveri velmi popularne.
Takzek, zabudnite konecne na ten hrdzavy stary crep a podme do 21storocia!
vidíš, co znám offroaďáky mají jiný názor. na samíka to nemá, ale niva dokáže taky dost.
Mrkni na počty! Tenhle Tucson v životě bahno neuvidí!
Mrkni na počty! Tenhle Tucson v životě bahno neuvidí!
a má to opravdu špatné terénní vlastnosti, možná je každý tereňák tak dobrý jako jeho řidič😒br />
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Niva je rozhodne jedno z najlepších áut do terénu o modernizovanom aute uaz hunter ani nehovoriac.Len sediet v nej nestačí.Skús rozbit svetlo či späťák zahnut dvere alebo rozbit sklo na nive a na tucsone čo sa v terene bežne stáva. Na výmenu späťáku na nive ti postačí skrutkovač s tucsonom musíš ísť kôli tomu do servisu. No súhlasím lada Niva je archaické auto a má príšerne zlú bezbečnosť vydať sa na nive na dlhšiu cestu by som sa skutočne kôli tomu obával.
Niva bola skonštruovaná hlavne pre ruské potreby do tazkého terénu na jazdu po rozbitých cestách a necestách a túto úlohu stále úspešne plní hlavne v rozbahnenom teréne je vynikajúca. Na automobilový trh EU sa už nehodí.
Tucson je cesťák na jazdu v tréne nikdy nebol určený ak sa skutočne s ním vyberú do lesa tak to bude pohroma aj keď budú mať vhodné obutie zvládne len nenáročné lesné cesty. Trpieť bude celé auto a bude viac v servise ako v prevádzke. Skôr by som zvolil japonské pick-upy ako navara l200 či bt-50 majú ich lesy SR su síce dlhé a menej obratné no ťažký terén zvládaju bravúrne a majú veľkú úžitkovú hodnotu su to pracovné stroje na rozdiel od tucsona. Tucsona budú Lesy ČR zrejme využívat asi prevažne po cestách na vozenie ľudí. V opačnom prípade by teda spravili poriadnu hlúposť ešte som nevidel tucsona mimo cesty v lese už vôbec nie >😁
Niva bola skonštruovaná hlavne pre ruské potreby do tazkého terénu na jazdu po rozbitých cestách a necestách a túto úlohu stále úspešne plní hlavne v rozbahnenom teréne je vynikajúca. Na automobilový trh EU sa už nehodí.
Tucson je cesťák na jazdu v tréne nikdy nebol určený ak sa skutočne s ním vyberú do lesa tak to bude pohroma aj keď budú mať vhodné obutie zvládne len nenáročné lesné cesty. Trpieť bude celé auto a bude viac v servise ako v prevádzke. Skôr by som zvolil japonské pick-upy ako navara l200 či bt-50 majú ich lesy SR su síce dlhé a menej obratné no ťažký terén zvládaju bravúrne a majú veľkú úžitkovú hodnotu su to pracovné stroje na rozdiel od tucsona. Tucsona budú Lesy ČR zrejme využívat asi prevažne po cestách na vozenie ľudí. V opačnom prípade by teda spravili poriadnu hlúposť ešte som nevidel tucsona mimo cesty v lese už vôbec nie >😁
objekt21
hm, clovece, dovolim si s tebou absolutne nesuhlasit. To, ci sa auto da opravit srobovakom, alebo nie, hovori prave to urovni danej kary, - ale vobec nevypoveda o terennych schopnostiach. Na Nive mam moznost jazdit (hoci to nerobim) a preto viem, ze je to naozaj socialne terenne vozidlo, ktore by malo byt davno v prepadlisku dejin - ako ostatne i LR Defender. Cudujem sa hlavne tomu oznaceniu, ze je to super kara do blata... S cim sa chces na Vive hrabat v blate? S tou jednou centralnou uzavierkou diferaku? S tym sa utopis v prvej kaluzi. A uz uplne od veci je vytahovat Navaru - to je rovnAKE suv ako Tucson - dokonca mozno este o nieco horsie.
U nas par lesakov jazdi na skutocnych !Off-roadoch, maju napriklad Uzke Patroly a pod. - to SU auta do terenu. Pseudoterenne karka ako uvadzas nie su v skutocnom terene na nic..
Ale zaroven upozornujem, ze na teren v ktorom budu jazdit budu urcite stacit aj Tucsony - ved po polnej ceste v pohode prejdem aj lepsim osobakom...
U nas par lesakov jazdi na skutocnych !Off-roadoch, maju napriklad Uzke Patroly a pod. - to SU auta do terenu. Pseudoterenne karka ako uvadzas nie su v skutocnom terene na nic..
Ale zaroven upozornujem, ze na teren v ktorom budu jazdit budu urcite stacit aj Tucsony - ved po polnej ceste v pohode prejdem aj lepsim osobakom...
a ještě mi teď řekni kolik aut na trhu má závěrky pro všecky diferenciály ??? nebo snad je plně nahradí protiprokluz ???
To s tým skrutkovačom som chcel poukazat na usporu nakladov v porovnani s modernými suv to by inštitúcie štátnej správy mohlo zaujimať. Ale nechajme nivu tak neobhajujem tento offrad ale som nerad ked niekto piše že je zla do terenu.
Vidim ze si uplne mimo ked uvazujes ze navara je mozno horsia ako tucson. Navara je užitkač na prácu do ťažších podmienok Navara stoji na rebrinovom ráme vzdadu s tuhou nápravou a diponuje redukčnou prevodovkou pokiaľ viem tuscon ma inu koncepciu ktorá je menej vhodna do terenu. Terénne schopnosi navary a tucsona sa len tažko porovnávajú. A tucsony rozhodne budu stacit na suche polne cesty no na lesne cesty so stupanim vychodenými koľajami od traktorov či popadanými vetvami neviem neviem. Ale rozhodne vedia na čo ich kupili.
Uzke Patroly určite su dobre hlavne su skutočné offroady ale ich cena je dost vysoká. Užitkové pick-upy su cenovo na tom lepšie.
Vidim ze si uplne mimo ked uvazujes ze navara je mozno horsia ako tucson. Navara je užitkač na prácu do ťažších podmienok Navara stoji na rebrinovom ráme vzdadu s tuhou nápravou a diponuje redukčnou prevodovkou pokiaľ viem tuscon ma inu koncepciu ktorá je menej vhodna do terenu. Terénne schopnosi navary a tucsona sa len tažko porovnávajú. A tucsony rozhodne budu stacit na suche polne cesty no na lesne cesty so stupanim vychodenými koľajami od traktorov či popadanými vetvami neviem neviem. Ale rozhodne vedia na čo ich kupili.
Uzke Patroly určite su dobre hlavne su skutočné offroady ale ich cena je dost vysoká. Užitkové pick-upy su cenovo na tom lepšie.