Majitel nejsem a asi jich tady moc nenajdeš, ale to auto dobře jezdí a má dobrou spotřebu a hlavně dobrou cenu ;-) . Rozhodně závoďák to není. A taky víc trpí přední náprava.
Jezdil jsem s ním 3 roky. Naprosto bez závad. Je to super vůz. Perfektní zrychlení na předjíždění. Trošku tvrdší, ale co by jsi čekal od sportovního vozu. SKvěle sedí v zatáčkách. Pokud máš nějaký dotaz, tak napiš
JJ, moc dobře vypadá, přitom se mi krátká fabie vůbec nelíbí, ale eRSo je fakt pěkný a nevim proč, ale to auto, když se na něj podívám, tak ve mě vzbuzuje pocit, že jede jak motokára. Mínus je, že nedělají eRSo v combi, stejně to žádný závoďák není a takhle by lidi měli aspoň větší kufr.
RS je pecka! a to pri 5,6 l/100km! To auto nie je na zavody, to je jasne, ale je to sportove auto a perfektne! A navyse prakticke a usporne. Skoda len, ze nie je v modrej metalize ako Octavia RS. Ci uz je? Neviem ako je to v MY07...
Ja uprednostnujem 1.4 TDI 80k, prip 70k, alebo 1.9 TDI 100k, ale 130k RS je klenot a ostane nim. Ma vsetko dobre, co moze mat len velkoseriove auto a vsetko, co je dobre na maloseriovke
Co takhle treba Honda Civic 8G? Za stejne penize mas vuz o tridu vys, s prvotridnim benzinovym motorem i-VTEC 1.8 140k, nizsi pojistku, vetsim vnitrnim prostorem i kufrem, lepsi vybavou, delsi zarukou, atd... ;-)
Jinak proti Fabii nic nemam, mel jsem 4 roky 1.4MPi, a naprosta spokojenost, tedy az na spotrebu, ktera byla vyssi nez ted u Civika, a uklepanou predni napravu :?
P.S. Nechci Civika nikomu vnucovat, ptam se jen ze zvedavosti, proc lidi kupuji mala "sportovni auta" za pul milionu (Fabia RS, Fiat Grande Punto Sport, atd.) kdyz za stejne penize uz vetsinou mohou mit auto o tridu vys s podobnou vybavou i vykonem...
Nedej na prvni dojem, interier je vyborne ergonomicky zvladnuty, umisteni vsech displeju i ovladacu je podrizeno ridici, vse ma svoji logiku a opodstatnemi, je to dobre promyslene... ;-) Pri rizeni te nerozptyluji nepodstane udaje, vse dulezite je pekne v zornem poli ridice, a vsechny ovladace po ruce...