Ahoj, mám škoda octavia 1,9TDI. Při zařazení 1 se stává, že motor při zvýšení otáček sám chcípne, někdy i při stupni 2. Diagnostika nezjistila žádnou chybu. V čem by to mohlo být? Vyměnili jsme i klapku přívodu vzduchu do motoru.
Proč relé 109, jakou má konkrétně funkci? Přesně to dělá to, že při zařazení rychlostního stupně 1,2 a prudkému zvýšení otáček na 2000 a vyřazení, motor neudrží volnoběh a chcípne. V případě, že je tam neutrál a prošlápne se pouze plyn na vyšší otáčky též chcípne.
Pokud vím mělo by být vidět když sundáš ten plast, co je na palubní desce pod volantem. Jestli si dobře vzpomínám šedivá jsou spolehlivější než černá.
Stále nevylučuj palivové čerpadlo. Co konkrétně je to za motor? Jestli PD, tak může být závada v kabelovém stromu ke vstřikovačům (nepříliš častý, ale dobře známý problém).
Co palivový filtr?
Palivový filtr jsme též vyměnili, je nový. Kde přesně to relé najdu?
Stále nevylučuj palivové čerpadlo. Co konkrétně je to za motor? Jestli PD, tak může být závada v kabelovém stromu ke vstřikovačům (nepříliš častý, ale dobře známý problém).