Nejdříve je dobré si zodpovědět na otázku, kolik stojí auta(cenové rozdíly) 😜enzín-nafta, kolik se ujede, náklady na údržbu.Také hluk, malé auta nemohou být nějak extra odhlučněna, benzín je tichý.Tříválec má vyvažovací závaží, to se vyvažují setrvačné síly a momenty,stejně to docela rachotí a chvěje.U malého auta bych do nafty nešel.To se nemůže zaplatit, pokud se neujede nějakých 40 tis.ročně.A to už není na malé auto.Za ty ceny se dá větší a benzín.No, jenom názor...sám za sebe.
Dodnes najeto cca 50t.km. Motor OK, měněny 2x kostice na levé a 1x na pravé straně(a už opět po cca 20t.km bouchá). Nová stojí cca 900kč. Teď ale je problém s poloosou - začalo to vibracema auta v tahu. Diagnóza vadný "kloub" na poloose u převodovky. Prý se nedá vyměnit a tak mi Peugeot nabízí komplet novou za cca 8t. Jinak je to líbivý auto s malou spotřebou a vrzajícím interiérem. Bylo to koupený nový v roce 2002. Na jaře jde pryč a bude Stilo MW.
Fiat - nevim
WV - ten motor nema stavu
Pezotik - moc se jim povedl, moje dalsi auto bude P207 s 1,4SHDi
P206 HDi - daji se s nim delat zazraky co se tunerstvi tyce....
WV - ten motor nema stavu
Pezotik - moc se jim povedl, moje dalsi auto bude P207 s 1,4SHDi
P206 HDi - daji se s nim delat zazraky co se tunerstvi tyce....
S 1.3 JTD jsem jel ve Fiatu Idea a podle mě ten motor nemá chybu, hlavně v menším autě. Ale vyzkoušej všechna auta a uvidíš.
Viktor: Potvrzuji, byt jsem s timto motorem jel v nove nejmensi Lancii.
Co píše IT je fakt, malé auto a naftový motor je učitý paskvil. Z hlediska tuhosti karoserie jsou ta auta na tom hůř, takže těžký motor způsobuje její zvýšené kroucení a ta auta jsou "vymlácená" mnohem dříve, než s lehčími benziňáky, nehledě na podstatně nižší životnost ramen, uložení nápravy, poloos a dalších součástí předku. Tříválce už tu byly (třeba AR 33 TD) a neosvědčily se, navíc u koncernu VW (krom Škody) je současná kvalitativní úroveň dost nízká. Zato relativně dobrý servis, výhodnější leasing a široká nabídka doplňků. U Fiatu bych se spolehlivosti nebál, zato bych se bál servisu, který je Aischyllovou patou značky a práce Fiatu ČR lze spíše označit za šíření odporu vůči značce. Peugeot na tom s ochotou importéra není o moc lépe (líný jako vši, ale občas si usnadňují práci pro zákazníka pozitivním způsobem), servis je na průměrné úrovni (samozřejmě záleží nejvíc na konkrétním servisu) a spolehlivost je také o.k. Takže volbu Fiat vers. Peugeot bych asi nechal na osobním vkusu.
hdi je podareny motor, ber peugeota. mel sem 406 2,0hdi a 150 000 bez jedineho problemu se spotrebou 6l na 100km.a vozil me spolehlive po cele evrope.
Viktor> ne, tohle mně naštěstí ještě nepotkalo, ale dva známý ano: jeden měl objednaný od března Peugeota 307 CC a v říjnu ho přešla trpělivost a zrušil objednávku. Druhý chtěl BMW X3, a protože BMW kupují jen hodně trpěliví lidé, čeká na něj od února dodnes 8-s Např. u Renaulta stačí shoda prvních 6 čísel karoserie a lze udělat přestavbu bez jakýchkoliv dalších problémů. U Fiatu trvá 3 měsíce, než jakási podivná agentura vydá papír, na který stejně není jasně napsaný, jestli lze přestavbu karoserie udělat nebo ne. Ještě horší je to s doklady o plnění nějakých limitů (i když na firemním DVD jsou ty normy uvedený!), atd. Je to to nejhorší zastoupení, co znám. Vyřizovat nějakou reklamaci je tam naprosto nemožný (ještě tak sem tam nějakej vstřik nebo debimetr, protože to platí Bosch), ale jinak....darmo povídat. Před časem vyšel ve Financial Times článek o Fiatu a obsahoval jakousi analýzu, proč lidi Fity nekupujou. Autor článku srovnával jednotlivý modely a sám byl překvapen, že Fiaty, Alfy a Lancie patří k tomu nejllepšímu, co lze koupit, není to drahý a je to i překvapivě spolehlivý. Já bych k těm rozpačitým závěrům FT dodal dva hlavní faktory: 1. Fiat má nejhorší komunikaci s novináři, jaká existuje a za 2. má nejgorší přístup k zákazníkovi poté, co mu prodá auto.
To Magic - Vtip je v tom, že jinde čekáš na auto, než ho vyrobí. Já čekám na auto, které již je vyrobené a od 27.10.2004 čekám na to, až ho dovezou z Turína do Prahy. 11.11. se konečně vydalo na cestu vlakem a do zítřka má dorazit na překladiště v Polsku (mohl jsem mu zamávat, až by jelo okolo, ale nepoštěstilo se😄.
Chápal bych, kdyby to auto nemohli vyrobit z kapacitních důvodů. Nechápu ale, proč jim déle než dva týny musí dělat "dav" na dvoře.
Chápal bych, kdyby to auto nemohli vyrobit z kapacitních důvodů. Nechápu ale, proč jim déle než dva týny musí dělat "dav" na dvoře.
S Fiatem sem nejel, tak nevim.