Auto.cz

Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
4. 11. 2004 18:45
neregistrovaný "davef"
4. 11. 2004 19:33
neregistrovaný "marlin"
5. 11. 2004 08:00
neregistrovaný "IT"
5. 11. 2004 09:56
neregistrovaný "marlin"
6. 11. 2004 09:37
neregistrovaný "Rabukate1"
7. 11. 2004 00:27
neregistrovaný "Viktor1"
7. 11. 2004 10:59
neregistrovaný "Mitsi"
16. 11. 2004 08:37
neregistrovaný "magic1"
16. 11. 2004 11:14
neregistrovaný "Viktor1"
16. 11. 2004 11:40
neregistrovaný "snakespit"
18. 11. 2004 14:14
neregistrovaný "magic1"
18. 11. 2004 14:44
neregistrovaný "Viktor1"
neregistrovaný "davef"
4. 11. 2004 18:45
Peugeot 206 14HDI vs. Fiat Punto 13JTD vs. koncern VW 14TDI
Rozhoduji se mezi těmito auty v 5-ti dvéřovém provedení a prosím o Vaše zkušenosti a názory, jaká je spotřeba, dynamika, kvalita, spolehlivost, jízdní dojmy, servis atd. .....................zkrátka co byste mi doporučili
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "marlin"
4. 11. 2004 19:33
Re: Peugeot 206 14HDI vs. Fiat Punto 13JTD vs. koncern VW 14
mame doma pezotackou 1.4 HDI. Jede to pekne, problemy s tim nejsou a pristpu servisu je fajn, U toho VW jw to trihrnek, takze je tam x dalsich repeticek aby to moc nevybrovalo a ja tomu moc neverim, ja radsi klasiku :-) ale ten motor neni tak spatnej, ale v tom pezotu mi prijde ponekud dynamictejsi.

S Fiatem sem nejel, tak nevim.
neregistrovaný "IT"
5. 11. 2004 08:00
malý nafťák
Nejdříve je dobré si zodpovědět na otázku, kolik stojí auta(cenové rozdíly) :benzín-nafta, kolik se ujede, náklady na údržbu.Také hluk, malé auta nemohou být nějak extra odhlučněna, benzín je tichý.Tříválec má vyvažovací závaží, to se vyvažují setrvačné síly a momenty,stejně to docela rachotí a chvěje.U malého auta bych do nafty nešel.To se nemůže zaplatit, pokud se neujede nějakých 40 tis.ročně.A to už není na malé auto.Za ty ceny se dá větší a benzín.No, jenom názor...sám za sebe.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "marlin"
5. 11. 2004 09:56
Re: malý nafťák
my tu 206 ku SW mame od cervence a za tu dobu sme ujeli 20t km, takze uz se to pomalu zacina vyplacet, v ty 206-ce to je relativne odhlucneni a kupodivu sme za to dali min nez za Fabku, ja bych rekl, ze fiat bude z teto trojce nejlevnejsi....
5. 11. 2004 20:56
206 opět bouchá)1,4 HDI
Dodnes najeto cca 50t.km. Motor OK, měněny 2x kostice na levé a 1x na pravé straně(a už opět po cca 20t.km bouchá). Nová stojí cca 900kč. Teď ale je problém s poloosou - začalo to vibracema auta v tahu. Diagnóza vadný "kloub" na poloose u převodovky. Prý se nedá vyměnit a tak mi Peugeot nabízí komplet novou za cca 8t. Jinak je to líbivý auto s malou spotřebou a vrzajícím interiérem. Bylo to koupený nový v roce 2002. Na jaře jde pryč a bude Stilo MW.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Rabukate1"
6. 11. 2004 09:37
Bez nadpisu
Fiat - nevim

WV - ten motor nema stavu

Pezotik - moc se jim povedl, moje dalsi auto bude P207 s 1,4SHDi

P206 HDi - daji se s nim delat zazraky co se tunerstvi tyce....
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Viktor1"
7. 11. 2004 00:27
Motor Fiat 1.3 JTD
S 1.3 JTD jsem jel ve Fiatu Idea a podle mě ten motor nemá chybu, hlavně v menším autě. Ale vyzkoušej všechna auta a uvidíš.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Mitsi"
7. 11. 2004 10:59
Re: Motor Fiat 1.3 JTD
Viktor: Potvrzuji, byt jsem s timto motorem jel v nove nejmensi Lancii.
neregistrovaný "magic1"
16. 11. 2004 08:37
Re: Motor Fiat 1.3 JTD
Co píše IT je fakt, malé auto a naftový motor je učitý paskvil. Z hlediska tuhosti karoserie jsou ta auta na tom hůř, takže těžký motor způsobuje její zvýšené kroucení a ta auta jsou "vymlácená" mnohem dříve, než s lehčími benziňáky, nehledě na podstatně nižší životnost ramen, uložení nápravy, poloos a dalších součástí předku. Tříválce už tu byly (třeba AR 33 TD) a neosvědčily se, navíc u koncernu VW (krom Škody) je současná kvalitativní úroveň dost nízká. Zato relativně dobrý servis, výhodnější leasing a široká nabídka doplňků. U Fiatu bych se spolehlivosti nebál, zato bych se bál servisu, který je Aischyllovou patou značky a práce Fiatu ČR lze spíše označit za šíření odporu vůči značce. Peugeot na tom s ochotou importéra není o moc lépe (líný jako vši, ale občas si usnadňují práci pro zákazníka pozitivním způsobem), servis je na průměrné úrovni (samozřejmě záleží nejvíc na konkrétním servisu) a spolehlivost je také o.k. Takže volbu Fiat vers. Peugeot bych asi nechal na osobním vkusu.
neregistrovaný "Viktor1"
16. 11. 2004 11:14
Re: Motor Fiat 1.3 JTD
To magic: k Fiat ČR: ty taky čekáš na to, až se laskavě uvolí ti dodat 3 týdny vyrobené auto?

Ta 1.3 JTD váží nějakých 130 kg se vším všudy oproti cca 85 kg u benzínového motoru.

Aktuální cena nafty však dieselovým motorům nenahrává.
neregistrovaný "snakespit"
16. 11. 2004 11:40
Bez nadpisu
hdi je podareny motor, ber peugeota. mel sem 406 2,0hdi a 150 000 bez jedineho problemu se spotrebou 6l na 100km.a vozil me spolehlive po cele evrope.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "magic1"
18. 11. 2004 14:14
Bez nadpisu
Viktor> ne, tohle mně naštěstí ještě nepotkalo, ale dva známý ano: jeden měl objednaný od března Peugeota 307 CC a v říjnu ho přešla trpělivost a zrušil objednávku. Druhý chtěl BMW X3, a protože BMW kupují jen hodně trpěliví lidé, čeká na něj od února dodnes 8-s Např. u Renaulta stačí shoda prvních 6 čísel karoserie a lze udělat přestavbu bez jakýchkoliv dalších problémů. U Fiatu trvá 3 měsíce, než jakási podivná agentura vydá papír, na který stejně není jasně napsaný, jestli lze přestavbu karoserie udělat nebo ne. Ještě horší je to s doklady o plnění nějakých limitů (i když na firemním DVD jsou ty normy uvedený!), atd. Je to to nejhorší zastoupení, co znám. Vyřizovat nějakou reklamaci je tam naprosto nemožný (ještě tak sem tam nějakej vstřik nebo debimetr, protože to platí Bosch), ale jinak....darmo povídat. Před časem vyšel ve Financial Times článek o Fiatu a obsahoval jakousi analýzu, proč lidi Fity nekupujou. Autor článku srovnával jednotlivý modely a sám byl překvapen, že Fiaty, Alfy a Lancie patří k tomu nejllepšímu, co lze koupit, není to drahý a je to i překvapivě spolehlivý. Já bych k těm rozpačitým závěrům FT dodal dva hlavní faktory: 1. Fiat má nejhorší komunikaci s novináři, jaká existuje a za 2. má nejgorší přístup k zákazníkovi poté, co mu prodá auto.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Viktor1"
18. 11. 2004 14:44
Bez nadpisu
To Magic - Vtip je v tom, že jinde čekáš na auto, než ho vyrobí. Já čekám na auto, které již je vyrobené a od 27.10.2004 čekám na to, až ho dovezou z Turína do Prahy. 11.11. se konečně vydalo na cestu vlakem a do zítřka má dorazit na překladiště v Polsku (mohl jsem mu zamávat, až by jelo okolo, ale nepoštěstilo se:-).

Chápal bych, kdyby to auto nemohli vyrobit z kapacitních důvodů. Nechápu ale, proč jim déle než dva týny musí dělat "dav" na dvoře.
Rozbalit vlákno
0