Na poklesu loňského provozního zisku Škody Auto o 14,6 procenta na 1,4 miliardy eur se projevily investice do budoucnosti podniku, vyšší personální náklady, přechod na nový měřicí cyklus WLTP i negativní efekty směnných kurzů.
A ona je škodovka sama, kdo má v nabídce litrové motory ? Nedávno řešil strejda auto a nabízí je téměř všichni, napříč značkami. Takže ostatní značky taky odrazují každého zákazníka ? :-)))
Hlavní důvod snižování provozního zisku je zvyšování plateb / odvodů za různé služby a pod. do HQs, který sanuje dieselgate a stahuje peníze od dcer. Tak to dělají všichni cizí majitelé českých dcer.
Tak doted spise VW nechalaval vice penez ve Skodovce (z jednoho prosteho duvodu - v CR je nizsi dan nez v Nemecku, takze je lepsi zisk danit v CR), otazka proc by to najednou mel zacit delat jinak...