Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Šéf Škodovky vysvětlil, co stojí za poklesem provozního zisku

3 komentáře

Avatar - JGucci
JGucci
Hlavne by mel vysvetlit, proc Skoda stahla z trhu Karoq 1,5 tsi 4x4 :no: :no: :no:
Avatar - rokyta.p
rokyta.p
Joo, Kája 1.5 4x4 by se mi taky líbil :-! Tržby rostly, tak co 😄
Avatar - Fickroc
Fickroc
Bude půlnoc, a nikde článek jak má Tesla na kahánku...
Že by pisálkové onemocněli?
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
hlavně že ty jsi zdravý, magore >😁 >😁 >😁
Avatar - praděda7
praděda7
se výroba škodovek za pár roků nestěhovala z Česka na Ukrajinu a do Kazachstánu.....akcionáři vývoj pozorně sledují..... :-!
Arese
jj, škodováčtí odboráři by měli mít taky trochu rozum, tlačit na pilu lze jen do určité míry... 😲
Avatar - Hanson
Hanson
asi nařízení koncernu VW, litrové motory a tříválce fungují spolehlivě. Tím skutečně odradíte každého zákazníka. Škoda peněz za Škodu.
Avatar - Emel
Emel
A ty potvory zákazníci to kupujou rok od roku víc a víc...
george24620
A ona je škodovka sama, kdo má v nabídce litrové motory ? Nedávno řešil strejda auto a nabízí je téměř všichni, napříč značkami. Takže ostatní značky taky odrazují každého zákazníka ? 😃)
Orm
Hlavní důvod snižování provozního zisku je zvyšování plateb / odvodů za různé služby a pod. do HQs, který sanuje dieselgate a stahuje peníze od dcer. Tak to dělají všichni cizí majitelé českých dcer.
Emulgator
Tak doted spise VW nechalaval vice penez ve Skodovce (z jednoho prosteho duvodu - v CR je nizsi dan nez v Nemecku, takze je lepsi zisk danit v CR), otazka proc by to najednou mel zacit delat jinak...
VŘSDR
To říkali v Detroitu taky...
george24620
Souhlas. Nezbývá než doufat, že se z chyb Detroitu ostatní poučili 😒