Bolo by vhodne este dat cele original znenie toho, co naozaj preslo a nabuduce nevytvarat bulvarny obraz o tom ako to bude, ked v tom autor clanku nema jasno a sirit tym dezinformacie. Cize potvrdilo sa, ze inteligentny obmedzovac rychlosti bude, akurat, ze bude ho mozne obist - tak ako sme to vraveli viaceri v predchadzajucich diskusiach. A aj alkoholtester sa vypustil tak, ako sa dalo predpokladat. Problem nariadeni z "Bruselu" ani tak nie je v obsahu a forme ako informacii medii o nich.
Původní verze návrhu, o které se tu často diskutovalo, totiž skutečně obsahovala možnost, že omezovač vypínat nepůjde a bude ve druhé fázi nasazení zasahovat automaticky.
To, co prosadili poslanci pozměňovacími návrhy je nakonec dobrá zpráva.
I přes zavádění dalších "asistentů" - rozuměj omezovačů - se počet mrtvých nesnižuje, přitom prodeje aut v Evropě klesají. Trochu divné.
Zavádění dalších "asistentů" - rozuměj omezovačů - znamená také omezování konkurence ve prospěch Evropských výrobců.
Klasická ukázka nesmyslu je měření tlaku v pneumatikách aktivním ventilkem.
Omezování rychlosti, S-S, vypínání válců - jedna kravina za druhou. Jestli omezovač rychlosti bude brát data z navigací nebo dopravních značek - umí si to někdo prakticky představit co se bude dít? A až ho zakážou vypínat ?
Perfektní ukázka toho, co je na EU špatně. Místo toho aby se zabývala hospodářskou agendou a ochranou EU před nájezdníky, buzerují motoristy a automobilky. Nebo chtějí ukázat, že cca půl mega měsíčně neberou jen za ksicht a toto je ta nejjednodušší cesta?
dennodenně se na internetu či novinách objeví krásný příklad toho, co je s EU špatně viz dvojí kvalita potravin.... prý rádi žerem hovna. Je to takový o nás bez nás, hlavně že maj grafy.
Ale je to tak. Ludia idu najviac po cene, obchod im ponukne to, co zakaznik sam chce. Niektore potraviny, ktore maju urcite zlozky vyrabaju lokalne, tak budu proste lokalne - v tejto urovni je to ok. Problem je, ak je vyroba skoro "centralizovana" a dochadza k rozdielnemu zlozeniu pre jednotlive trhy a predava sa to na inom trhu pod rovnakym obalom - ano deje sa to a ano riesi sa to. Na strane druhej, ludia su masirovani takymito "senzaciami" a napriek tomu miesto toho aby ukazali obchodu aj vyrobcovi prostrednik a dany produkt nekupovali - to je jedina cesta na co vyrobca a obchodik zaberie, tak aj tak nakupuju ako teliatka. Robil by som to uplne rovnako, ked to zakaznik kupuje. Ze si ponadava? Vsak nech, ked je d3bil a kupuje nieco co vlastne nechce.
Jsem z mladé boleslavi a jednou měsíčně někdy jednou za dva měsíce jezdím do zittau do kaufu, lidi z liberce tam jezdí pravidelně. Není to o tom že jsou lidi ochotní platit *** a jít po ceně, vždyt v němcích krom chlastu a masa potraviny dražší nejsou. Jde o to, že někomu ze středu republiky se prostě nevyplatí jak časově tak finančně jezdit do ciziny za nákupem. Ale to odbočujem od aut :)
EU neví co s tim = stejné není problém ale Neználkovi pak zase nevysvětlíš rozdílnou cenu = v Rakousku a Německu. Natož u něj doma v chudým postkomunismu a Německu
Ne prý, ale rádi žereme ho--a. Jak jinak si vysvětlit že to lidi kupujou? Když by nebyl zájem není nabídka. Proč furt ze sebe dělat chudáka kterému to dají pod nos a já to žeru, ale nadávám?
Jak by řešil co? Selhání impotentního rádobyvedení EU? Ideálně teď volbami, ale kdo sleduje politiku, je mu zřejmé, že čekat zásadní obrat k lepšímu je poměrně naivní.
Upřímně... nechat je tam. Topí se u Afriky, ne u Evropy, tak ať plavou tam, kam je to blíž. Ale ne, my je budeme tahat přes celé moře sem, to je samozřejmě pěkná kravina.
Tím chcete říct, že když uvidíte a nebo uslyšíte někoho kdo se topí a nebude mí tu správnou (barvu, víru, čepici.. doplň podle sebe) tak ho necháte topit? Prostě se jen budete koukat jak se pomalu topí a budete se dívat? Budete se dívat jak se topí dítě, žena atd?
Ne, nevěřím, že by to někdo příčetný dokázal.. a tohle se přesně dělo u břehů evropy.
PS: Kdo by měl teda dělat tuhle špinavou práci? Mají ti námořníci na lodích frontexu dostat rozkaz, prostě se jen dívejte a poslouchejte jak se lidi topí?
Jo, zachránit je zákon moře. Jenže z toho nijak neplyne automatická vstupenka do Evropy. Lidé vašeho druhu obojí rádi směšují, aby vytvořili dojem, že ten, kdo nechce tyto "zachráněné" dovážet do Evropy, je hnusný necita, který by sledoval lidi jak se topí. Což je ovšem demagogie prvního řádu.
Takže za mě jasně: zachránit, ale pak vrátit odkud přišli, pokud nejde o skutečné válečné uprchlíky, což ovšem zrovna na této migrační cestě není skoro nikdo.
Přesně. Navíc existuje možnost jak si legálně požádat o vstupní vízum případně o azyl na velvyslanectví země, kde chci azyl získat. A velvyslanectví evropských zemí je po Africe spousta. Takže není žádný důvod tolerovat pokusy o ilegální vstup do země lidem, kteří nám od počátku dávají najevo, že nehodlají respektovat naše zákony. Naopak tolerancí (a v horším případě podporováním) ilegální imigrace jim my dáváme od počátku najevo, že porušovat naše zákony se VYPLÁCÍ. Potom se ale nemůžeme divit, že se někteří z nich v hostitelských zemích chovají tak jak se chovají.
Příznivci hoaxů a dementi budou samozřejmě plácat cosi o nepřekročitelnym rychlostnim limitu, eurošikaně, zlejch imigrantech který nás tady všechny sežerou a podobně, nicméně v týhle podobě to dává smysl.
Kdyby to někoho zajímalo, zde je text -
http://www.europarl.europa.eu/sides/getDoc.do?type=TA&reference=P8-TA-2019-0391&language=EN&ring=A8-2019-0151
Slyšel jsi něco o salámové metodě? Očividně ne. Dám ti jeden dobrý příklad. V roce 2014 se zaváděl stop-start. Ten ti ještě u dealera na požádaní "odpojili". V roce 2016 ale EU zavedlo na "toto" vysokou pokutu a dealeři to přestali dělat. Ze salámu "odkrojen" první plátek brachu. Teď si ještě můžeš S-S vypnout při každém nastartování. OK. Ale jak dlouho ještě?
Jo. A..?
Simtě máš někde odkaz na ty "pokuty od EU", za odpojení start - stop? Uměl bych si představit, že je postihnutelná úprava vozu, která zvyšuje emise v rozporu s ofiko specifikacema, celkem pochopitelně..
...jenže. Dealer původně pouze přepóloval tlačítko. Takže funkce zůstala. Jen fungovala opačně. Ale o 2 roky později a právě k vůli hrozící pokutě, se u nového vozu už "nedal ukecat".......jasný?
podle příspěvků je celkem zřejmě, že SPD je ti blízká.
Při tom větší absurditu nikdo ani nevymyslel. V ČR která by strašně chtěla být úspěšná, sebevědomá a neutrální ve volách razantně uspěje japonský přistěhovalec, vyvolávající rasismus s tématem uprchlíků v zemi kde není ani jeden uprchlík:)
paráda, tímto relativně nejvíce opět zdražíme minivozy, které jsou do měst ideální a nejekologičtější.... ale samozřejmě je nikdo nebude kupovat, protože o blbých 10% dráž už budou k dispozici větší auta.... děkujeme milá EU, Pandu 1.2 jsem vždycky chtěl s udržováním jízdy v jízdních pruzích.... :-(
možná by nebylo špatné udějat nějakou výjimku pro autíčka třeba do 1000kg a 50kW a tím je podpořit.... ;-)