Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - CICERO
Přátelé, pojďme spolu zkusit věcně diskutovat na téma článk
CICERO
| 18. 4. 2019 10:31
Já ho přečetl a jsem sním v naprostém míru a nemám se zjištěním obsahu pražádný vnitřní boj, Dita odvedla svou práci na výbornou

Budou nám tu jezdit jen pěkně vybavená dražší auta, dříve si někteří z nás (pamětníci jistě rádi vzpomenou) hráli se sytičem před startem (předstih, zážeh, výbuch, zmar) ,od 20 let 21 století to bude procedura vypínání strážných andělů, pokud nebudete chtít umělou ochranu...

Apropo: černá skříň při nehodě, dobrá věc pro pojišťovny, hodné občany, zlá pro podvodníky, špičková pro PIRATY a jejich IT oddělení s blackmarkety...

Alcoimobilizer, jakože tohle bude volitelne? A já se tak těšil, na povinné foukání před startem, no snad nevíme vše... snad nevíme vše...
bulvar
Reco
| 18. 4. 2019 10:32
Bolo by vhodne este dat cele original znenie toho, co naozaj preslo a nabuduce nevytvarat bulvarny obraz o tom ako to bude, ked v tom autor clanku nema jasno a sirit tym dezinformacie. Cize potvrdilo sa, ze inteligentny obmedzovac rychlosti bude, akurat, ze bude ho mozne obist - tak ako sme to vraveli viaceri v predchadzajucich diskusiach. A aj alkoholtester sa vypustil tak, ako sa dalo predpokladat. Problem nariadeni z "Bruselu" ani tak nie je v obsahu a forme ako informacii medii o nich.
Avatar - CICERO
Re: bulvar
CICERO
| 18. 4. 2019 10:38
Média... :D teda :(

To mi připomíná, Jak ten náš premier od Vás původem... šel do německa ´´obchodovat´´ s našimi vojáky protože na ´´internetu psali´´ že je Germáni chtějí a pak se divil, že né… :D
Avatar - Blue Sun
Re: bulvar
Blue Sun
| 18. 4. 2019 11:38
Původní verze návrhu, o které se tu často diskutovalo, totiž skutečně obsahovala možnost, že omezovač vypínat nepůjde a bude ve druhé fázi nasazení zasahovat automaticky.
To, co prosadili poslanci pozměňovacími návrhy je nakonec dobrá zpráva.
Re: Re: bulvar
Reco
| 18. 4. 2019 13:01
Povodna sprava bola, ze obmedzovac sice v poslednej faze nevypnes, ale dovoli ti rychlost prekrocit, len to jednoducho bude vedome.
Re: Re: bulvar
martin.blader
| 18. 4. 2019 15:34
Jo? Tak nám pošlete odkaz na tu verzi.
Re: bulvar
Orm
| 18. 4. 2019 16:08
I přes zavádění dalších "asistentů" - rozuměj omezovačů - se počet mrtvých nesnižuje, přitom prodeje aut v Evropě klesají. Trochu divné.

Zavádění dalších "asistentů" - rozuměj omezovačů - znamená také omezování konkurence ve prospěch Evropských výrobců.

Klasická ukázka nesmyslu je měření tlaku v pneumatikách aktivním ventilkem.

Omezování rychlosti, S-S, vypínání válců - jedna kravina za druhou. Jestli omezovač rychlosti bude brát data z navigací nebo dopravních značek - umí si to někdo prakticky představit co se bude dít? A až ho zakážou vypínat ?
Avatar - CICERO
Re: Re: bulvar
CICERO
| 18. 4. 2019 16:45
Joo… v ten moment, začnou se dotoho montovat ´´kutilové a hackeři´´ = 90s už tady nejsou a generace ´´TV Novy ´´ či jak to jinak nazvat, vlohy má jen na insta a fb… fet,proto jen hrstka lidí bude měnit svůj svět... Pak ztoho i plyne to riziko zcela evidentního černeho obchodu s obcházením těchto zákazů (ty zákony tady nejsou, takže pomineme to jak se budou obcházet...) prostě řekněme, že budou to je evidentní... Má fantazie je bujná ale zažít bych to moc nechtěl... A podle mě EU je vtakovým stavu vlády, že ta potřebuje aby, vždy byl vymahatelný vyník !!! To přece je zcela evidentní, když eliminovali bankovní tajemství... Takže, když bude Autonomní auto mít soukromník stejně bude pořád zodpovědný za případnou nehodu on, a v autech 3. společnosti bych to viděl na přenesení viny na někoho, kdo bude nazýván, vzdálený dohled,operátor nebo něco takového ;-) ;-) ;-)

No a to je ten rozdíl mezi ´´svobodnou anarchii, kterou chceme my´´ a ´´vládní totalitou kterou zavedli oni... ´´ ;-)
Avatar - pradeda777
Další kolo buzerace....ach jo...
pradeda777
| 18. 4. 2019 10:40
Perfektní ukázka toho, co je na EU špatně. Místo toho aby se zabývala hospodářskou agendou a ochranou EU před nájezdníky, buzerují motoristy a automobilky. Nebo chtějí ukázat, že cca půl mega měsíčně neberou jen za ksicht a toto je ta nejjednodušší cesta?
Avatar - Đawson
Re: Další kolo buzerace....ach jo...
Đawson
| 18. 4. 2019 10:46
dennodenně se na internetu či novinách objeví krásný příklad toho, co je s EU špatně viz dvojí kvalita potravin.... prý rádi žerem hovna. Je to takový o nás bez nás, hlavně že maj grafy.
Re: Re: Další kolo buzerace....ach jo...
Reco
| 18. 4. 2019 10:51
Ale je to tak. Ludia idu najviac po cene, obchod im ponukne to, co zakaznik sam chce. Niektore potraviny, ktore maju urcite zlozky vyrabaju lokalne, tak budu proste lokalne - v tejto urovni je to ok. Problem je, ak je vyroba skoro "centralizovana" a dochadza k rozdielnemu zlozeniu pre jednotlive trhy a predava sa to na inom trhu pod rovnakym obalom - ano deje sa to a ano riesi sa to. Na strane druhej, ludia su masirovani takymito "senzaciami" a napriek tomu miesto toho aby ukazali obchodu aj vyrobcovi prostrednik a dany produkt nekupovali - to je jedina cesta na co vyrobca a obchodik zaberie, tak aj tak nakupuju ako teliatka. Robil by som to uplne rovnako, ked to zakaznik kupuje. Ze si ponadava? Vsak nech, ked je d3bil a kupuje nieco co vlastne nechce.
Avatar - Đawson
Re: Re: Re: Další kolo buzerace....ach jo...
Đawson
| 18. 4. 2019 11:43
Jsem z mladé boleslavi a jednou měsíčně někdy jednou za dva měsíce jezdím do zittau do kaufu, lidi z liberce tam jezdí pravidelně. Není to o tom že jsou lidi ochotní platit sračky a jít po ceně, vždyt v němcích krom chlastu a masa potraviny dražší nejsou. Jde o to, že někomu ze středu republiky se prostě nevyplatí jak časově tak finančně jezdit do ciziny za nákupem. Ale to odbočujem od aut :)
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Další kolo buzerace....ach jo...
Hammunasakra
| 18. 4. 2019 12:25
Tak jako jezděj kanaďani nakupovat k amíkum? Nojo silnější vs slabší ekonomika = těžko odolat
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Další kolo buzerace....ach jo...
Hammunasakra
| 18. 4. 2019 12:29
To jen jen o nás = nebejt komančů bylo by tu peněz jako dřív = jako v Rakousku

I tak = je v Německu levnějš a širší nabídka = než v tom Rakousku. Všechno to je jen ekonomika
Re: Re: Další kolo buzerace....ach jo...
martin.blader
| 18. 4. 2019 15:42
Dvojí kvalitu potravin dělají firmy, ne EU. EU to právě momentálně řeší, aby donutila firmy prodávat všude to samé.
Avatar - CICERO
Re: Re: Re: Další kolo buzerace....ach jo...
CICERO
| 18. 4. 2019 15:48
Už to jakoby dořešili ne? Pospišil za Topku psal twitter status: že je zklamanej… Tak nevim co je hotovo a co ne... A Andrejko je v kotlu.. Pěkně ho škvaří opoziční... Tuhle kauzu,­sledo­vat,kon­trolo­vat, vytrvat, bude to zajimave… :-) Už se brání a přesouvá figurky... Jak tohle dopadne přátelé... ? :-)
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Další kolo buzerace....ach jo...
Hammunasakra
| 18. 4. 2019 16:44
EU neví co s tim = stejné není problém ale Neználkovi pak zase nevysvětlíš rozdílnou cenu = v Rakousku a Německu. Natož u něj doma v chudým postkomunismu a Německu
Re: Re: Další kolo buzerace....ach jo...
Hendly
| 18. 4. 2019 16:50
Ne prý, ale rádi žereme ho--a. Jak jinak si vysvětlit že to lidi kupujou? Když by nebyl zájem není nabídka. Proč furt ze sebe dělat chudáka kterému to dají pod nos a já to žeru, ale nadávám?
Avatar - CICERO
Re: Re: Re: Další kolo buzerace....ach jo...
CICERO
| 18. 4. 2019 17:21
Zábava je, že to vzniklo Andrejkoi tkhle ted, German TV nadávala, že V4 plýtva penezi EU a že kdesi cosi si utoho hrabe s posvěceni obcanu Oligarcha pre seba… Ok... A Agent, že se prý brání slovy já toš, oni... Chců mňa sprostě odjeb*ť z tie politiky jako já doresil Kalusa usatyho… chcu nam vnutit kvoty atd doslova: „Chápu, nelíbí se jim, že bojuju v Evropě proti migraci, za české zájmy, a ne za zájmy velkých zemí, jako je právě Německo nebo Francie. Je to aktivita německých medií proti státům V4, které těmto proliberálním a promigranstským mediím a skupinám vadí,” Chápeme? No...

Tak čemu věřit? Snad jen bytostem co lítaj kolem hlavy, nosej nám tajný ale zaručený zprávy... Jak pravda vypadá, kdo zvás to ví ???
Avatar - CICERO
Re: Další kolo buzerace....ach jo...
CICERO
| 18. 4. 2019 11:03
Vždyť máme FRONTEX všude... Oni nás chrání !!! :D = jako fakt! >:-[]


Jinak já to chápu tak, že je prostě vté bandě jednoduší většinově zvednout packu pro regulace zkterých něco kápne ( regulace levných aut třeba pod záštitou -eliminace smrtelných nehod na silnicich) Co kdo tam ztěch lidí, kteří tam sedí, má z případné regulace té migrace? Zvláště teď když jsou ´´potřeba na levnoupacovni´´ či jakoukoliv další sílu... :-)
Avatar - Blue Sun
Re: Další kolo buzerace....ach jo...
Blue Sun
| 18. 4. 2019 11:42
Bububu, máš migranta za skříní.
Avatar - CICERO
Re: Re: Další kolo buzerace....ach jo...
CICERO
| 18. 4. 2019 11:47
Nemám ;-) Já si rád doma uklízím ;-)
Avatar - WinDiesel
Re: Re: Další kolo buzerace....ach jo...
WinDiesel
| 18. 4. 2019 13:02
Bububu máš eurosluníčko v diskuzi.
Avatar - CICERO
Re: Re: Re: Další kolo buzerace....ach jo...
CICERO
| 18. 4. 2019 13:28
Bububu... On má mě? Jaký Euroslunce? Jsem to tam zaházel s ANO 2011,SPD a naposledy ODS …. Tak asi máš prostě ´´pravdu´´ jsem poslední šílený naftař, ze svazu českomoravských bohémů a ty možná ironický vtipálek, vše se dozvíme, již brzy...
Re: Další kolo buzerace....ach jo...
Hendly
| 18. 4. 2019 16:46
Tak je tak smutný číst takový příspěvek.. ochrana před nájezdníky. Jen pro představu, jak by jste to řešil vy?
Avatar - CICERO
Re: Re: Další kolo buzerace....ach jo...
CICERO
| 18. 4. 2019 17:24
Pasom cudnosti pre mužov… powered by Agrofert MADE IN Crimea
Re: Re: Re: Další kolo buzerace....ach jo...
Hendly
| 18. 4. 2019 17:38
Něco k věci a nebo jen taktika zatrolení diskuse?
Avatar - CICERO
Re: Re: Re: Re: Další kolo buzerace....ach jo...
CICERO
| 18. 4. 2019 18:41
Bylo to koncipováno jako: ´´aspoň nějaká odpověď´´ pro Tebe, když pán mlčel, jsem nemohl vydržet to napětí, = tak promiň ;-)
Avatar - lyon667
Re: Re: Další kolo buzerace....ach jo...
lyon667
| 18. 4. 2019 20:23
Jak by řešil co? Selhání impotentního rádobyvedení EU? Ideálně teď volbami, ale kdo sleduje politiku, je mu zřejmé, že čekat zásadní obrat k lepšímu je poměrně naivní.
Re: Re: Re: Další kolo buzerace....ach jo...
Hendly
| 18. 4. 2019 21:51
Jak by řešil uprchliskou krizi. Prostě konkrétní návrh co dělat když se ve středozemním moři topí lidi.
Avatar - Blue Sun
Re: Re: Re: Re: Další kolo buzerace....ach jo...
Blue Sun
| 18. 4. 2019 22:42
Upřímně... nechat je tam. Topí se u Afriky, ne u Evropy, tak ať plavou tam, kam je to blíž. Ale ne, my je budeme tahat přes celé moře sem, to je samozřejmě pěkná kravina.
Avatar - CICERO
Re: Re: Re: Re: Re: Další kolo buzerace....ach jo...
CICERO
| 18. 4. 2019 22:50
Oni plavat neumět šamani ISIL se bát vody navíc je táhnout ke dno AK47 a jejich konverze + ten šmour co mají na sobě... spatna Vzpominka na piraty… ti z karibiku to nebyli...
Re: Re: Re: Re: Re: Další kolo buzerace....ach jo...
Hendly
| 19. 4. 2019 06:52
Tím chcete říct, že když uvidíte a nebo uslyšíte někoho kdo se topí a nebude mí tu správnou (barvu, víru, čepici.. doplň podle sebe) tak ho necháte topit? Prostě se jen budete koukat jak se pomalu topí a budete se dívat? Budete se dívat jak se topí dítě, žena atd?
Ne, nevěřím, že by to někdo příčetný dokázal.. a tohle se přesně dělo u břehů evropy.
PS: Kdo by měl teda dělat tuhle špinavou práci? Mají ti námořníci na lodích frontexu dostat rozkaz, prostě se jen dívejte a poslouchejte jak se lidi topí?
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Další kolo buzerace....ach jo...
bubulak
| 19. 4. 2019 11:25
Jo, zachránit je zákon moře. Jenže z toho nijak neplyne automatická vstupenka do Evropy. Lidé vašeho druhu obojí rádi směšují, aby vytvořili dojem, že ten, kdo nechce tyto "zachráněné" dovážet do Evropy, je hnusný necita, který by sledoval lidi jak se topí. Což je ovšem demagogie prvního řádu.

Takže za mě jasně: zachránit, ale pak vrátit odkud přišli, pokud nejde o skutečné válečné uprchlíky, což ovšem zrovna na této migrační cestě není skoro nikdo.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Další kolo buzerace....ach jo...
briza
| 19. 4. 2019 11:39
Přesně. Navíc existuje možnost jak si legálně požádat o vstupní vízum případně o azyl na velvyslanectví země, kde chci azyl získat. A velvyslanectví evropských zemí je po Africe spousta. Takže není žádný důvod tolerovat pokusy o ilegální vstup do země lidem, kteří nám od počátku dávají najevo, že nehodlají respektovat naše zákony. Naopak tolerancí (a v horším případě podporováním) ilegální imigrace jim my dáváme od počátku najevo, že porušovat naše zákony se VYPLÁCÍ. Potom se ale nemůžeme divit, že se někteří z nich v hostitelských zemích chovají tak jak se chovají.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Další kolo buzerace....ach jo...
Hendly
| 21. 4. 2019 10:05
A jak je vrátíš když je země neche příjmout?
PS: Všichni nadávají na EU, ale nikdo z vás mě neřekl jak to řešit...
Avatar - lyon667
Re: Re: Re: Re: Další kolo buzerace....ach jo...
lyon667
| 18. 4. 2019 23:22
Tak ať. Budiž to výstrahou pro ostatní.
Re: Re: Re: Re: Re: Další kolo buzerace....ach jo...
Hendly
| 21. 4. 2019 10:06
Ty si stoupneš na loď a budeš koukat jak se lidi topí?
Nebo kdo tam na tý lodi má stát?
Dobrá práce
Joab
| 18. 4. 2019 11:21
Příznivci hoaxů a dementi budou samozřejmě plácat cosi o nepřekročitelnym rychlostnim limitu, eurošikaně, zlejch imigrantech který nás tady všechny sežerou a podobně, nicméně v týhle podobě to dává smysl.
Kdyby to někoho zajímalo, zde je text -
http://www.europarl.europa.eu/sides/getDoc.do?…
Avatar - pradeda777
Re: Dobrá práce
pradeda777
| 18. 4. 2019 11:37
Slyšel jsi něco o salámové metodě? Očividně ne. Dám ti jeden dobrý příklad. V roce 2014 se zaváděl stop-start. Ten ti ještě u dealera na požádaní "odpojili". V roce 2016 ale EU zavedlo na "toto" vysokou pokutu a dealeři to přestali dělat. Ze salámu "odkrojen" první plátek brachu. Teď si ještě můžeš S-S vypnout při každém nastartování. OK. Ale jak dlouho ještě?
Re: Re: Dobrá práce
Joab
| 18. 4. 2019 11:56
Jo. A..?
Simtě máš někde odkaz na ty "pokuty od EU", za odpojení start - stop? Uměl bych si představit, že je postihnutelná úprava vozu, která zvyšuje emise v rozporu s ofiko specifikacema, celkem pochopitelně..
Avatar - pradeda777
Re: Re: Re: Dobrá práce
pradeda777
| 18. 4. 2019 13:46
Nepotřebuji dávat žádný odkaz. Stalo se to mě osobně.
Avatar - CICERO
Re: Re: Re: Re: Dobrá práce
CICERO
| 18. 4. 2019 14:12
To ale potom zažils nejen ty, ale všichni kupující nové vozy dle standardu EU od ´´někdy v roce 2016´´ , ty problémy s ´´ trvalým nevypnutím´´ Start -stopu...
Re: Re: Re: Re: Dobrá práce
Flajzi
| 18. 4. 2019 14:20
Osobně jsi dostal od EU nebo dealer od EU pokutu? :-)
Nebo ti to jen dealer odmítnul odpojit s odůvodněním "že by dostal pokutu"?
Avatar - CICERO
Re: Re: Re: Re: Re: Dobrá práce
CICERO
| 18. 4. 2019 14:43
Joo tak mě taky chodí složenek z Brusele... pff.. To jsouTunyUpomínek, pokut.. Otevřu dveře od baráku a až přes ulici sousedi to sbírají, kolik toho je... :P Tak určitě... :D :D Pravděpodobně ho servis slušně upozornil na ´´ právní nemožnost vykonání daného úkonu dle servisního plánu´´ či něco podobného ;-)
Avatar - pradeda777
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dobrá práce
pradeda777
| 18. 4. 2019 16:34
...nemám co dodat...
Avatar - CICERO
Re: Re: Dobrá práce
CICERO
| 18. 4. 2019 12:06
Start-stop tam je kvůli emisim takže, za to ta pokuta být může když nebude... protože sním na emisních homologacích počítají, jinak by tam logicky nemusel být ne? :D

A taky jsem si myslel včera, že karel47 je prounijní pravičák, dneska nevim… Ale to je jedno... Nechci se hádat, špačkovat a dneska už štvát lidi, jen konstatuji,že je těžké se vněkom vyznat abych věděl, jak kněmu přistupovat :-)
Avatar - pradeda777
Re: Re: Re: Dobrá práce
pradeda777
| 18. 4. 2019 13:56
...jenže. Dealer původně pouze přepóloval tlačítko. Takže funkce zůstala. Jen fungovala opačně. Ale o 2 roky později a právě k vůli hrozící pokutě, se u nového vozu už "nedal ukecat­"...­....jas­ný?
Avatar - CICERO
Re: Re: Re: Re: Dobrá práce
CICERO
| 18. 4. 2019 14:09
No vidíš to! Vždyť na to přijdem… :-) Na youtube, je taková písnička, jmenuje se: Dělám si to sama ;-) ...Takže je potřeba mít to: know-how ;-) A udělat si to sám... Počítám, že stejně jako, pohoda ne? ;-)
Avatar - pradeda777
Re: Re: Re: Re: Re: Dobrá práce
pradeda777
| 18. 4. 2019 14:19
To jo.... udělat si sám...to se posunujeme zpět do normalizace...co si sám neudě­láš.­...ne­máš.­... :-(
Avatar - CICERO
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dobrá práce
CICERO
| 18. 4. 2019 14:48
Jou jou… trocha ´´ńormalizace´´ čti: ´´odbolševizace´´by neškodila nikdy... :D Co je na tom si zjistit sám věci a funkčnost systému a jeho zadní vrátka, trochu proz­koumat­?AleC­hápu,­že normální člověk na to většinou nemá nervy ani čas... :( A proto ho to štve... Co naplat..
Avatar - CICERO
Re: Dobrá práce
CICERO
| 18. 4. 2019 12:11
Přesně.. Zatím se to zdá být na nejbližší období v pohodě zákon... S ohledem na to, že mohlo být hůř... A to by pak někteří tuplem nevěděli, co na to napsat, takhle to zůstane, jako Pandořina skříňka českých hospod...
Re: Dobrá práce
bbaron
| 18. 4. 2019 16:06
http://www.europarl.europa.eu/sides/getDoc.do?… d asd fasd asdfasd asd fasdf a
Avatar - lyon667
Re: Dobrá práce
lyon667
| 18. 4. 2019 20:26
Problém je už v tom, že se takový návrh vůbec objevil. Čím větší moc, tím větší tendence utahovat smyčku.
Avatar - Blue Sun
Když
Blue Sun
| 18. 4. 2019 22:43
vám ta unie tak vadí, jděte si třeba do Ruska.
Avatar - CICERO
Re: Když
CICERO
| 18. 4. 2019 22:59
Tam se umí žít !!! Bohatí Jsou opravdu bohatí a chudí o řepě...

A co s unijí?? Dyť nám Ideově vládne 16 letá aktivistka ze švédska !!! ( a jestli se mi tady se zmínkou oni k*rva už po 2. neoběví příspěvek, tak je to o GDPR a je všechno v p*deli !!! Jaksi to aktuálně považuji za o řád větší, horší problém evropy, než přistěhovalectví, pro zápaďáky, je to už forma náboženství... navíc to jsou jejich děti, bojujte proti rodině, potomkum… selhali ve výchově a jediní kdo to vidí jsme my? proč za to máme platit??? proč to chtějí ??? Příspěvek níže článek,odkaz… spousta otázek nezodpovězených zustane, přijdte k volbám, potřebujeme změnu... :-) Hoří budoucnost...

Já jenom doufám, že má zodpovědné rodiče, holky jejího věku mají dávnou po 1. menstruaci a jsou permanentně nakrknutý, tak asi se to projevuje vtěch jejich názorech... Ale podle TIME je to nový ´´vudce´´ kontinentu... OK... Pak už raději ty svazy támhle na východě... Už jdu !!!
Avatar - CICERO
Re: Když
CICERO
| 19. 4. 2019 00:04
část požadavků, za které každý pátek demonstrují studenti včele s Gretou - „Fridays for Future“. Na tyto jejich "ekologické" požadavky samozřejmě navazuje nebývalé zdražení benzínu, nafty a de facto všech energií pro všechny spotřebitele + zdražení dalšího zboží. Jak by se vám líbila cena benzínu o 11 Kč dražší za 1 litr, nebo nafta o 12 Kč dražší za litr? Nebo elektřina pro tříčlennou domácnost za rok dražší o 8115 Kč? Toliko k akci "Greta", aby jako bylo konečně všem jasno, ODKUD "vítr fouká"!

https://www.konzervativninoviny.cz/…lik-by-to-stalo/?…

A at zkusí někdo tvrdit, že 16ka nemůže legálně prostituovat s kamarády...

Líbí se Vám to? Moc? Moc málo?
Koho budete volit ??? Já SPD... Do senátu jsem si ho (kuberu ODS) tam vymodlil místo Drahuška… Ale jedeme dál přátelé... :-) Tak za vlast prosím za sebe :-) A budme věrní :-)
Re: Re: Když
Hendly
| 19. 4. 2019 06:56
podle příspěvků je celkem zřejmě, že SPD je ti blízká.
Při tom větší absurditu nikdo ani nevymyslel. V ČR která by strašně chtěla být úspěšná, sebevědomá a neutrální ve volách razantně uspěje japonský přistěhovalec, vyvolávající rasismus s tématem uprchlíků v zemi kde není ani jeden uprchlík:)
Avatar - CICERO
Re: Re: Re: Když
CICERO
| 19. 4. 2019 10:01
Jasně, do jísté míry podpis... Víš Ono je fajn se stotožnit s někým kdo vede myšlenku, ideu, kterou chápeš a,vidíš ji jako evidentní hrozbu apod... Navíc k tomu prahnutí po ´´netralismu a sebevědomém uspěchu…´´ Jestli bylo naráženo na hlavičkou na: ´´bájný etalon všeho tady a nikde´´ = švýcarsko (třeba..) 1. kčemu by tady bylo druhé švýcarsko? ( mimo to máme jinou: mentalitu,kulturu apod... němci,frantíci a všichni kdo snimi drží basu jsou tam )
2. mají bunkry (spousty bunkrů) ...pěknou duclatou ekonomiku, vystavěnou na bankovním sektoru a tomu, že jdou na ruku firmám, korporacím... :-) no... A pak se za poslední ptám, proč bychom teda pořád měli být jako oni, když sice v Unii nejsou ake skrz svou mentalitu a prahnutí po bohatství sní udržují vztahy x smlouvama o tomhle i tamhle tom... (působí to svýcasrko na mě dojmem vazala unie bez členství čím dál víc... ) Holt je prostě v srdci té unie :D No.. nehledě na TO, že Ti germání, když by se Turek s Alatojáhem v budoucnu víc angažovali v politic sector , tak by třeba mohli tu helvetii nechat padnout ( ti noví němci, během jednoho dne, ehm ok tak třeba týdne.. ;-) ) Vždyť se na ty lidi mrkni, co se děje v Lybii,Turecku,Syrii (a to je celkem blízko a je doba míru a prosperity... ) ...někdo může i pak napsat, že vlastně za tyhle 3. waste states může i a sic. hlavně bájné: USA = Unie evropská = ano má pravdu ? ;-) ;-) ;-)
Tak jako Ja fakt nevííím včem ´´ je chyba ´´ a už vůbec nevím kolik, má u nás volič SPD ideových zastánců ,kromě SPD.. Hm? Komunismu? NEBE ? Vážneě??? :D


(Já vím, jsem: zlej,, mladej , blbe­j,nep­řeji­cí,xe­nofob­ní blbeček, nic jsem neudělal,nedokázal, mimo články s čtk v hlavičce píšu na tomhle webu schyzofrení sračky a seru velké množství pozitivních diskutujících,kteří se i bezemne sami svedou solidne pozurážet a volím prasata !!! :D

NAPRIC TOMU VSEMU A PO BEZESNÉ NOCI NORMÁLNIHO STREDOEVROPANA 21 STOLETI JSEM UDRZEL MYSLENKU, PSAL HRDE A JESTE MI ZBYLO 19 ZNAKŮ HEURÉKA !!!
Avatar - pradeda777
Re: Re: Re: Re: Když
pradeda777
| 19. 4. 2019 10:30
Na Velký pátek docela dobrý příspěvek, ale kua složitý.... ;-)
Avatar - CICERO
Re: Re: Re: Re: Re: Když
CICERO
| 19. 4. 2019 11:34
Ok tak já to zjednoduším další krásnou věcí... https://www.e15.cz/…junckera-1356969
Do budoucna můžeme nadále počítat s jednotným trhem pro 440 milionů Evropanů, dnes tedy již bez Britů. Ti tvoří velmi silný trh se silným kapitálem. Pokud se nám podaří snížit ekonomickou zátěž a vytvoříme skutečný jednotný trh například se službami nebo v digitální ekonomice, pokud vytvoříme skutečný evropský trh, můžeme růst na základě našich vlastních sil. Nebudeme pak potřebovat Ameriku, Čínu nebo Afriku. Musíme stavět na vlastních silách.

Za druhé potřebujeme více investovat do moderní infrastruktury. Na evropské úrovni k tomu již máme k dispozici takzvaný Junckerův plán, který je velmi úspěšným modelem. Na tom bych rád v budoucnu stavěl. Potřebujeme investovat například do 5G sítí a tak dále. Třetím pilířem je obchodní politika. Evropa musí být připravena uzavírat další obchodní dohody, protože obchod vytváří příležitosti a pracovní místa. Jste takzvaným spitzenkandidátem Evropské lidové strany, tedy v případě úspěchu vaší frakce prvním kandidátem na předsedu Evropské komise. Ozývají se ale hlasy, že právo nominovat předsedu komise by se měla vrátit premiérům v Radě EU, někteří preferují za nového předsedu brexitového vyjednavače Michela Barniera. Před pěti lety jsme poprvé tento koncept vyzkoušeli, dali jsme lidem možnost vybrat si mezi kandidáty na předsedu komise. Jsem hluboce přesvědčen, že je třeba více demokracie v Evropě. To znamená, aby lidé znali konkrétní kandidáty na starostu, premiéra a tak dále. Chceme stejný princip uplatnit i na evropské úrovni. Byl jsem nominován stovkami delegátů ELS a nemůžeme po volbách říct, že to bylo jen pro srandu. Rada nemůže po volbách říct, že jí nezáleží na názoru nejsilnější frakce. Pokud rada nebude nominaci Evropského parlamentu respektovat, tak to povede k velké institucionální krizi v Evropské unii.
TAKZE SLUSNE NAPADY BY BYLY I V EU... UVIDIME
Další krok k likvidaci mini-vozů
Mr.Murphy
| 19. 4. 2019 20:44
paráda, tímto relativně nejvíce opět zdražíme minivozy, které jsou do měst ideální a neje­kolo­gičtěj­ší..­.. ale samozřejmě je nikdo nebude kupovat, protože o blbých 10% dráž už budou k dispozici větší auta.... děkujeme milá EU, Pandu 1.2 jsem vždycky chtěl s udržováním jízdy v jízdních pruzích.... :-(

možná by nebylo špatné udějat nějakou výjimku pro autíčka třeba do 1000kg a 50kW a tím je podpořit.... ;-)
Avatar - CICERO
Re: Další krok k likvidaci mini-vozů
CICERO
| 19. 4. 2019 21:30
Jak krásně unavující je pořád bojovat za demokracii... a být nasranej z její společenské ohybnosti k menšinám, což nemůže být jeden moudrý světový či třeba i jen lokální a s vlivem (doby Karla IV... ) , a spravedlivý vládce? Tak krásné vzpomínky na monarchii co po ní zbyla jen koruna, žezlo jablíčko, pár památek a stránky v učebnici dějepisu mezi dinosaury a ´´komáry´´ ,které stejně nikdo nečte... smutná doba... smutná, velmi smutná.... je to doba dnešní..

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku