Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nejlepší hybrid?
| 26. 4. 2019 17:36
To je jako kdyby vybrali nejlepší z pohlavně přenosných nemocí.

A ne není to jen hláška, s několika hybridy jsem jezdil a nelíbil se mi žádný. Ať už Toyota, VW, Honda, Hyundai nebo Mercedes. Vždycky mě auto nutilo se přizpůsobovat "eko" jízdě a nereagovalo na to, jak jsem chtěl jet já
Avatar - Hammunasakra
Re: Nejlepší hybrid?
| 26. 4. 2019 18:06
Nemel kraviny nevymejšlej nebajkař = a dojdi si nějakej hybrid fakt pučit = třeba tu Corollu
Avatar - speedfred
Re: Re: Nejlepší hybrid?
| 26. 4. 2019 18:49
Keď to niekomu nesedí tak už mele kraviny?
Samozrejme že hybrid je to naj čo tu máme,ale v F1,918,P1,LaF
Avatar - Mikesus
Re: Re: Re: Nejlepší hybrid?
| 26. 4. 2019 19:00
Upřímně, jestli někoho hybrid nutí k jiným návykům než z běžných aut kromě přechod manuál/automat, měl by se spíš sám nad sebou zamyslet. Pokud člověk nechce, nemusí koukat na toky energie, nabití baterky ani výsledného "skóre" a může s tím jezdit úplně stejně jako s jiným autem.
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Nejlepší hybrid?
| 27. 4. 2019 06:24
Těžko říct jak si na to "nesedí = mele kraviny" přišel. Já mluvim o tom bajkaření = že Egiho nějaký auto donutilo ať jede jinak = to je kravina to si vymyslel = bajkaří

Jedno jestli Corolla R4 2.0 nebo LaFerrari V12 6.2 = auto jede jen tak jak rozhodneš ty = pomalu nebo rychle. Aurisem 1.8 mám nejmenší průměr na trasu 1.9 litru a největší přes 10 = na stejný trase! Nerozhodlo to auto = ale já ;-)
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Nejlepší hybrid?
| 27. 4. 2019 08:53
Auto tě sice nedonutí, ale pokud si projel jako řidič více aut, než jen Aurise, tak každé auto reaguje na plyn, zatočení volantem i povrch silnice jinak.

Auris je přesně to auto, které musíš opravdu "drtit" plynem, aby jelo, protože je nastaveno na ekojízdu. Já už ti to psal jednou, prvních 20 km mne bylo vyloženě nepříjemné šlapat na plyn (a taky auto jelo jen volně s dojmem minimální dynamiky) do podlahy (normálně to přeci neděláš ne?) a rvát auto do zatáček, pak jsem to trochu porušil a docela jel (ale nic extra, na to to ani dělané není).

Corolla i nová Ravka zrychlují na "půl" plynu živěji i když Corolla je ještě blíže klasickým autům reakcí na plyn. (Mimochodem nová Ravka je super prostorná i fajn zpracovaná, akorát v zatáčkách je to už docela autobus, není to už kompaktní SUV no :D)

Pak máš auta z opačného spektra, typicky turbodiesly jakékoliv snad s výjimkou Dci od Renaultu, kdy lehké polechtání plynu hodí motor do ideálních otáček, kde se spíná turbo a auto na půl plynu zrychluje svižně. Podobně to má třeba i Ecoboost od Fordu.


U klasických koncepcí najdeš taky taková auta, většina atmosférických motorů od R3 po R/V 6, nebo větší TSI co jsem jel umí na lehkou nohu jet až překvapivě pomalu (úsporně) a pro tu akceleraci si musíš jít hodně do otáček a šlapat tím na plyn.....Stejně na mne působily motory Dci 1.9 a 2.0 , které mají odlišný charakter, než TDI a TDCi a HDI.
Avatar - Mikesus
Re: Re: Re: Re: Re: Nejlepší hybrid?
| 27. 4. 2019 10:11
a u toho Aurise, nejel si náhodou v eco módu? Já ho tam měl nastaven pořád, protože se mnohem lépe dávkuje plyn podle potřeby. Při nastavení na normal nebo power je to úplně něco jiného. Takže ano, pokud máš eco režim, musíš šlapat na plyn víc. Ale to je stejné i u RAVky a Corolly.
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nejlepší hybrid?
| 27. 4. 2019 15:56
Všude je to stejný = to píše jen kvůli tomu že s ní jezdim já :-)
Avatar - CICERO
Re: Re: Nejlepší hybrid?
| 26. 4. 2019 18:50
Hamuno ty přenosnej lyšejníku,zase si mu to nandal (člověku co ho nikdo ze zdejšího TVRDYHO jádra diskutérů nezná... ) :yes: Egi? Radši počkej na W223 ale = nemaš prachy = jsi nešťastný už dnes... :D >:-[] :yes: :yes: proto ty pohlavní, howgh!
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Nejlepší hybrid?
| 26. 4. 2019 19:35
Nelísej se :-)
Avatar - CICERO
Re: Re: Re: Re: Nejlepší hybrid?
| 26. 4. 2019 20:41
Nemám tu potřebu... Jen jsem chtěl pochválit Tvoje taťuldovství, tak promin ;-)
Re: Re: Nejlepší hybrid?
| 27. 4. 2019 09:00
Tohle je přesně ten důvod, proč tady raději nic nepíšu. Všichni hrozně chytrý, bez argumentu. Ano, hybridy mi nesedí z mnoha důvodů. Akcelerace ve výjezdu ze zatáčky má zpoždění, protože se nejdřív musí připojit druhý motor, jsou těžké na předek a člověk musí brzdit dřív, než by chtěl, navíc díky tomu mají přeposilované řízení absolutně bez zpětné vazby. Ale především nedokáži odhadnout, jak se ve které situaci, když potřebuji zrychlit auto bude chovat. V režimu s elektromotorem vystřelí vpřed, pokud je ale elektromotor odpojený, je tam velká prodleva. A ano, nutí mě k eko jízdě, protože pokud klesne nabití baterií, mají moderní hybridy funkci, kdy Vám omezí výkon a pedál plynu je úplně mrtvý.
Jezdil jsem s Toyotou Corolla, Toyotou RAV4, Toyotou Prius, Hyundaiem Ioniq, Hondou CR-V, Lexusem CT a Mercedesem GLE. Nevyhovoval mi ani jeden, ale asi nejvíc Mercedes, protože od něj jsem jaksi čekal pouze ploužení se krajinou, na které hybrid stačí.

Mějte se hezky a naučte se trochu argumentovat. Howgh
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Nejlepší hybrid?
| 27. 4. 2019 09:06
To je zase trochu blbost, já si právě v zatáčkách projel Aurise i Corollu, kde většinou "testuji" všechna auta a Corolla měla výkonu pod plynem vždy dostatek (reakce na plyn je podobná klasickému spalováku) a Auris je sice letargičtější, ale když zjistíš jak na to, tak ti vyjede i ze zatáčky pod plynem rychle, musíš holt šlapat na podlahu, nestačí jen polechtat :)

Nevypočitatelnost:

No u slabších hybridů je to jasné, do 100 km/h to jakž takž pomůže, pak už moc ne, Corolla umí i na dálnici zrychlovat svižně. Ravku jsem taky zkoušel s 218k a pomala nebyla, jen k tomu autu chybí ten pocit kroutícího momentu turbodieslu.

Zajímave je, že když si to tak zkoušel v zatáčkách, nezarazila tě jiná vec a to brzdy - zezačátku u všech hybridů, hlavně v zatáčkách mi dost vypekly brzdy, kdy se nejdřív nic neděje a pak až auto brzdí. Dá se na to trochu zvyknout, ale to mi vadilo o mnoho více, než reakce na plyn.
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Nejlepší hybrid?
| 27. 4. 2019 16:09
:yes: :yes:

Jinak ad Egi = viz já 16:08 :-)
Avatar - Mikesus
Re: Re: Re: Nejlepší hybrid?
| 27. 4. 2019 10:30
Konečně nějaké argumenty. je jasné, že někomu něco vyhovuje, něco ne. Ale tyhle argumenty jsou zrovna postavené na hlavu.
Akcelerace na výjezdu má spoždění:
elektromotor zabírá okamžitě, spalovák taktéž, pokud běží. Pokud neběží, prodleva je mnohem menší než turbodíra u přeplňovaných motorů ( v porovnání s TDI nebo D-CAT )
jsou těžké na předek:
opravdu chceš říct, že atmosférický benzinový motor s planetovou převodovkou je těžší na předek než diesel?
musí se brzdit dřív:
pokud chceš jen rekuperovat, tak ano. Pokud chceš brzdit, tak naopak brzdy mají rychlejší nástup díky elektrohydraulickému posilovači namísto běžného podtlakového.
V režimu s elektromotorem vystřelí vpřed, pokud je ale elektromotor odpojený, je tam velká prodleva:
Tak tohle už je tedy fail. Odpojený elektromotor a prodleva jeho připojení, jako vážně? Jezdil jsi vůbec aspoň tím hybridem nebo jen na něj koukal na obrázku?
A ano, nutí mě k eko jízdě, protože pokud klesne nabití baterií, mají moderní hybridy funkci, kdy Vám omezí výkon a pedál plynu je úplně mrtvý:
Pokud je prázdná baterie, nemáš moc velký bonus elektriky, tedy jede jen spalovací motor a tím pádem máš nižší výkon. To není, že by ti něco omezovalo výkon, ale nemá ho kde vzít. V corolle se mi zatím mít prázdou baterku nepovedlo, v Aurisovi ano, ale že by byl mrtvý pedál plynu, prostě dával tolik výkonu, kolik si šlápl a mohl nabídnout. Stačí ale třeba přepnout z eco režimu a máš ten výkon při menším sešlápnutí plynu ( víš vůbec, že tam ty režimy Toyota má, nebo na obrázku je neměli ukázané? )
A třeba Toyoty obecně byly vždy přeposilované.
Takže zkus příště lepší argumenty. Třeba ten, že ti vadil snížený výkon ( nikoli čímkoli omezovaný )při prázdné baterce.
Avatar - WinDiesel
Re: Re: Re: Re: Nejlepší hybrid?
| 27. 4. 2019 11:57
Myslíš že elektromotory a baterie nic neváží? Nevím jak to má Toyota poskládáné, ale kdyby byly oboje vpředu, byl by předek těžký.
U Mercedesu byla u 4-válce baterie o hmotnosti 90 kg vpředu v motorovém prostoru, což přesně vyvážilo hmotnostní rozdíl mezi 4-válcem a 6-válcem.
Avatar - Mikesus
Re: Re: Re: Re: Re: Nejlepší hybrid?
| 27. 4. 2019 14:31
proto jsou baterie vzadu u Toyoty. Auris měl vyvážení 50/50, Corolla má 51/49
Avatar - Mikesus
Re: Re: Re: Re: Re: Nejlepší hybrid?
| 27. 4. 2019 15:29
Nicméně souhlasím, že mít vše vpředu na váze dost přidá
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Nejlepší hybrid?
| 27. 4. 2019 16:08
Tak tady už vyslověně žvaníš
´
Dík za potvrzení = že sis i ten první příspěvek = vymyslel ;-)
Hybridní vlak
| 26. 4. 2019 19:10
To je zvláštní, já myslel, že sotva němci horko těžko vytlačili své první malosériové hybridní auto, tak Toyotě hned v hybridech, které seká po milionech, "ujel vlak". >:D
Hybrid
| 27. 4. 2019 01:28
Príde mi to ako podfuk veľkého zrna. Výrobca píše 3,3litra, ale každý kto ho testuje tak sa len, len dostane na hranicu 5,5 až 6,5 litra. :-(
Avatar - 3_diamanty
Re: Hybrid
| 27. 4. 2019 06:31
to mas vsade takyto zly vtip.. aj tu

https://plus7dni.pluska.sk/…e-sto-kilometrov

ale uz za 6 litrov sa s tym jazdit udajne da a to je dokonca este menej ako kdejaky dizel v podobne velkom a tazkom aute .... kazdopadne je pravda ze taketo az okate a ucelove zavadzanie zakaznikov sa musi uz cim skor skoncit ...
Avatar - WinDiesel
Re: Re: Hybrid
| 27. 4. 2019 12:00
PHEV Mitsubishi má spotřebu cca jako diesel a je o 200 000 dražší.
No nekup to. :-! :-! :-!
Avatar - Mikesus
Re: Hybrid
| 27. 4. 2019 08:47
Novináři obecně s hybridy moc neumí ( čest výjimkám ) a zároveň mají nová nezajetá auta. U Aurise hybridu se psala kombinovaná 4litry, za to nebyl problém jezdit, pokud jsi nejezdil moc dálnice. Teď u corolly 1.8 píšou 3.3-3.6 a u 2.0 spotřebu 3.7-3.9, takže předpokládám, že kolem těch 4 to půjde také.
Avatar - WinDiesel
Re: Re: Hybrid
| 27. 4. 2019 12:01
Jasně, je to chyba novinářů … :-! :-! :-! Hybridy totiž vyžadují speciální zacházení, to je výhoda. :-) :-) :-)
Avatar - Mikesus
Re: Re: Re: Hybrid
| 27. 4. 2019 14:32
pro extra nízkou spotřebu ano.
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Hybrid
| 27. 4. 2019 16:10
Asi to nevíš = ale zrovna se směješ = sám sobě a svý neznalosti nezkušenosti ;-)
Re: Hybrid
| 27. 4. 2019 16:38
Ale výrobce si ty čísla nevymyslí, je to hodnota, která vyjde při měření spotřeby normovaným způsobem.

Pokud je v reálném provozu spotřeba odlišná, tak je problém v metodice měření, ne na straně výrobce.

Já se svým stylem jízdy mám o +- 20% vyšší spotřebu, než je normovaná, u všech aut.
Re: Re: Hybrid
| 27. 4. 2019 22:24
Nebo je problem mezi volantem a sedadlem. :-)

S novym WLTP cyklem se normovana cisla vice blizi realite.
A tudiz by bylo lepsi uvadet jen tato cisla. Jelikoz dojmy ze spotreby (zdravim acz a 2km merene dalnicni useky) jsou casto zcela zavadejici.

Obavam se, ze uvedena 6i litrova spotreba ma spis manipulativni ucinek.
Za neco pres 6 litru se da v pohode jezdit i s hybridnimi SUV.. CR-V nebo RAV-4.
Myslim, ze cislo 6 je od reality vzdalene nejmene litr.

https://m.youtube.com/watch?…
Avatar - Blue Sun
Re: Hybrid
| 27. 4. 2019 18:37
Jo, u dieselů taky výrobci píší spotřebu čtyři litry a reálně ta auta jezdí za šest. Takže kde máme ten podfuk? Aha, v tvé zaslepené hlavě.
Avatar - 3_diamanty
corolla hybrid
| 27. 4. 2019 06:26
sa moc paci aj mne... ale to kto tu vladne v tychto vodach je nadalej celkom jasne https://www.startstop.sk/…ander-phev-2019/ :yes:
Re: corolla hybrid
| 27. 4. 2019 08:28
To trochu mícháš hrušky s jablky dohromady. Outlander je plug-in hybrid, tedy vyšší forma hybridu a tu hodnotí Whatcar samostatně. V článku se píše o obyčejných hybridech. Tady máš hodnocení plug-in hybridů
https://www.whatcar.com/…y/plug-in-hybrid
Avatar - WinDiesel
Re: Re: corolla hybrid
| 27. 4. 2019 12:04
"vyšší forma hybridu" ……….. válím se smíchy a už se ani nedivím že výrobci, kteří možná přemýšlí tímto způsobem dnes vyrábějí co vyrábějí. :-) :-) :-)
Avatar - Ozzman
Re: corolla hybrid
| 27. 4. 2019 09:52
Čím, že vládne? :D Hnusným plastovým interiérem? To jo no :D Když už chceš porovnávat SUV, tak se mrkni na novou Ravku, sice jsou lépe jezdící SUV, ale proti Outlanderu je to jako prémiovka.
Avatar - Zetti
Re: Re: corolla hybrid
| 27. 4. 2019 12:05
Ja sem uplne zmateny, svetove nejprodavanejsi plug-in se spoustou nejruznejsich prestiznich oceneni v zemi pepiku je ten nejhorsi povl. Tady proste neco nestimuje a jenom hlupak to nemuze nevidet. Tedy pokud nechce......
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: corolla hybrid
| 27. 4. 2019 13:49
Mne Outlander nesedí jako auto. To je celé ;) nejde o hybrid
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: corolla hybrid
| 27. 4. 2019 16:11
:yes: :-)
Avatar - WinDiesel
Re: Re: corolla hybrid
| 27. 4. 2019 12:06
… a za to všechno chce Outlander o 200 000 víc než diesel.
Ale Mitsubishi už nový diesel má hotový, je otázka času kdy přijde na trh.
Avatar - WinDiesel
Re: corolla hybrid
| 27. 4. 2019 12:03
Jo vládne tam kde jsou megadotace. U nás nejsou dotace a tak nevládne a i když už Mitsubishi Outlander s dieselem nevyrábí, pořád se ho měsíčně prodává víc než PHEV benzín. Ha Ha Ha Ho Ho Ho.
reálná spotřeba
| 27. 4. 2019 12:41
Pardubice Nymburk 4,4 s dvoulitrem. Jízda mimo dálnici.
Avatar - Mikesus
Re: reálná spotřeba
| 27. 4. 2019 15:06
To předpokládám, že za tolik bude dvoulitr jezdit běžně.
Re: Re: reálná spotřeba
| 27. 4. 2019 22:39
No a hlavne na ty normovany spotreby je realne se dostat.
Pri defenzivnejsim stylu jizdy.

Ja se na zkusebni jizde s predchzim Priusem dostal na 3 litry (usporny styl).
S Hondou CR-V hybrid predvadeci jizda normalnim tempem 6,3 litru.

Opravdu hodne mi chybi nejaka metodika mereni spotreby na acz.
U hybridu je to klicovy parametr a zdejsi udavane hodnoty jsou vycucany z prstu!

https://m.youtube.com/watch?…
PS Po editaci vypada prispevek vyborne - BRRR.
Kvalita sw diskuze se ani nepriblizuje te predchozi.
Bohuzel. Kvalita prace webu odpovida kvalite "testu" spotreby.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku