Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Proč by ne
| 22. 5. 2019 12:00
Peugeot 208 s normálním použitelným volantem a normální použitelnou přístrojovkou. Jsem zvědav na cenovku elektriky...
Mazel!
| 22. 5. 2019 12:09
Tohle se povedlo, svébytná krásná karoserie, vlastní styl interiéru a hmotnost šla dolů. Moc pěkná práce! :yes:
Avatar - Emel
Re: Mazel!
| 22. 5. 2019 13:02
Taky se mi líbí. Žádná velká divočina, ale takhle v té dvoubarevné s oranžovou je to hezký. A interiér taky fajn - bez tabletu, s čudlíkama... a ten volič automatu vypadá zajímavě. Bravo Opel :yes:

PS: německý hatch s německou technikou... už ani nadpisy po sobě nečtou
Re: Re: Mazel!
| 22. 5. 2019 14:54
No ten volič automatu je z PSA..😉
Avatar - Emel
Re: Re: Re: Mazel!
| 22. 5. 2019 16:31
Však on Peugeot má ty interiéry vypiplané, tlačítka a dekory jim jdou...
Avatar - Jaros71
Re: Mazel!
| 22. 5. 2019 18:44
Na překapotovanou 208 nevypadá věru zle.. ;-)
Předchozí Corsa jako dvojče Fiatu Grande Punto ale vypadala mnohem lépe.
Bohužel Opel patří francouzům a německý už je jen design .
Prodejního úspěchu minulé generace dosáhne těžko.
Uvidíme.
Avatar - Emel
Re: Re: Mazel!
| 23. 5. 2019 08:52
Minulá Corsa se mi líbila jen opravdu ve výjimečných konfiguracích... třeba takhle:

http://1.bp.blogspot.com/…-OPC-Line-7.jpeg

Běžná verze je ale dost tragická
https://img-ik.cars.co.za/…arge/3865368.jpg?…
Avatar - Ada je zase tady
Zvonku to vyzerá ako auto
| 22. 5. 2019 12:18
Ale ten interiér... :no:
pridávam sa k pochvale
| 22. 5. 2019 12:27
vyzerá po rokoch zas výborne (posledné korzy boli zlátaniny). A dobrá je aj poznámka, že je to 208 bez notykoky a to je fajn.
Avatar - Jaros71
Re: pridávam sa k pochvale
| 22. 5. 2019 18:45
Rozhodně lepší než originalní Pažout 208 !
PSA
| 22. 5. 2019 13:11
Z citroenu spravili daciu PSA aby nekonkurovala peugeotu, peugeot posunuli vyssie, vytvorili “premiovku DS” z obyčajnej rady citroenov aby kúpili opel ktorý dali v PSA na to iste miesto kde bol citroen predtým. Predaje hovoria síce jasne ale z dlhodobeho hladiska podľa mna totalne nelogicke.
Re: PSA
| 22. 5. 2019 13:15
To je tak isto nelogické ako mať Volkswagen, Škodu a Seat na praktickej rovnakej pozícii. ;-)
Re: Re: PSA
| 22. 5. 2019 13:22
Pozor ale tu ide o niečo iné, VW spravil z technicky zastaralej škody ktorá vyrábala komunisticke plechovice ktoré boli už ako nové zastarale plnohodnotnú automobilku ktorá je kvalitovo a technologicky tak ďaleko ako VW, a zo seatu ktorý robil licenčné Fiaty to iste. PSA to spravilo presne naopak.
Avatar - Jaros71
Re: Re: Re: PSA
| 22. 5. 2019 18:48
Na ÚPADEK oPELU nán STEJNÝ NÁZOR.. :no:

Až skončí výborná Astra a skvělá Insignia s technikou GM , bude zájem o Opel mizivý.
Re: Re: Re: Re: PSA
| 22. 5. 2019 19:22
Úpadek Oplu je tak velký, že začal konečně vydělávat a zbavuje se techniky která byla zaostalá. Konečně se možná rozloučí i s věčným kamarádem, s korozi.
Nechápu to věčné brečení nad automobilkou, která se věčně potácela na hranici krachu.
Avatar - Emel
Re: Re: Re: Re: Re: PSA
| 23. 5. 2019 09:07
Proto, že konkrétní auta - souhlasím s Jarosem, zejména Astra a Insignia - byla prostě lepší, než cokoli od PSA.

A jasně - pokud na tom neumí vydělat peníze, no tak je holt potřeba to začít dělat jinak... nebo skončit, jako kdysi jiná dceřinka jménem Saab. Takže přijde cost-cutting, sdílení komponent, osekávání verzí.

To ale neznamená, že by se nám po Saabu nebo Opelu nemohlo stýskat.
Re: Re: Re: Re: Re: PSA
| 23. 5. 2019 09:58
ja to vyplakávanie chápem. Možno si mladší, ale ja si pamätám opel od detstva od prvých časopisov o autách, modely ako omega či calibra. S oplom (aj saabom) odchádza kus duše. Sú to také horkraxy
Re: Re: Re: PSA
| 22. 5. 2019 21:01
U Škodovky hlídá VW, aby nebyla tak daleko s technikou jako WW. Jakkoli Škodovka těží s jinak široké nabídky výbavy koncernu, vždycky tam je něco, čím zaostává vůči VW a často i vůči jinému mainstreamu.

Totéž nevidím u Citroenu - v čem je Citroen je pozadu vůči Peugeotu v rámci PSA?
Re: Re: Re: Re: PSA
| 23. 5. 2019 02:05
V čom je Citroen pozadu v PSA? Opel, Peugeot, DS používajú platformu CMP - citroen ju bude mat až 2021, absencia klasického kompaktu, absencia klasického sedanu, LED/Xenony ma z ponuky citroenu JEDEN model, motory - všetky ostatne značky majú najsilnejší Puretech 225, Citroen ma Puretech 180 ako vrchol. Hybridné technológie - ved predsa v roku 2012 sa sériovo predával citroen ds5 hybrid a dnes sa hovorí o c5 aircross ako o prvom hybride značky. adaptivne tlmice - Peugeot ma, Opel ma, Citroen ? Niekoľko rokov vyvíjali nástupcu hydry, dostali nápad vytvoriť z DS samostatnú značku a dnes sa to pruženie nazýva DS ACTIVE SCAN SUSPENSION - používa to iba DS, citroen dostal obyčajne LACNÉ tlmiče s dorazmi. A takýchto veci je ďalšia kopa ale nemá význam ich tu všetky písať. Proste to čo robi PSA je parodia na automobilku. Peugeot = peugeot, Opel = nemecky peugeot, citroen = lacný funky peugeot, DS = “luxusný” ̶C̶i̶t̶r̶o̶e̶n̶ ̶ peugeot
Avatar - twistedTSD
Vopel
| 22. 5. 2019 13:24
Od extreiéru jsem čekal víc, ale ok, uvidíme naživo. Interiér klasicky německý, to je dobře. Škoda, že technika nebude svébytnější, ale co se dá dělat.
Avatar - Magister
Ele...co?
| 22. 5. 2019 13:30
Nevypadá zle, ale k čemu je tam ten ocásek?
Hmotnosť
| 22. 5. 2019 13:57
má byť podľa nemeckého Auto Motor und Sport nižšia až o 108 kg a nie o 40 ako sa píše tu.
Re: Hmotnosť
| 22. 5. 2019 14:24
Omlouvám se za nepřesnost, 40 kg se týká samotné karoserie, ne celého auta. Už je to uvedeno na pravou míru.
Avatar - Magister
Re: Hmotnosť
| 22. 5. 2019 14:24
To je verze bez motoru? 2FD - pohonem bude levá a pravá noha řidiče jako ve Flinstonech :-)
Re: Re: Hmotnosť
| 22. 5. 2019 14:51
základ bude ľavá alebo pravá one foot drive (OFD), za príplatok obe all feet drive (AFD)
Avatar - Magister
Re: Re: Re: Hmotnosť
| 22. 5. 2019 16:08
>:-[] :yes:
Avatar - miromen
PSCorsA
| 22. 5. 2019 15:42
Jednoduše, opla je mi lito. Nicmeně nova Corsa se mi exterierem dost pozdava no u interieru už je to slabši, neurazi, nenadchne, prostě neni moc o čem psat. Každopadně oplacka ergonomie evidentně zustala, včetně niže umistněneho displeje.
Avatar - Emel
Re: PSCorsA
| 22. 5. 2019 16:34
Peugeotí provedení a oplácká ergonomie, to mi zní jako výborný mix - vymakané detaily, tradiční rozvržení palubky, přiměřené množství čudlíků, žádný tablet vystrčený do prostoru :-)
Re: Re: PSCorsA
| 22. 5. 2019 16:56
nemcúz / němcouz si vzal to dobré z oboch
Avatar - miromen
Re: Re: PSCorsA
| 22. 5. 2019 16:58
No to jsou takova všeobecna vyřčeni. Co to jsou vymakane detaily, peugeoti provedeni nebo přiměřene množstvi čudliku...ale jo u čudliku bych věděl, těch raději vice než meně. Ja spiš hodnotim to co vidim a to mě nějak zvlašť neoslovilo což se nemusi slučovat s realitou.
Avatar - rohYpnol
Re: Re: Re: PSCorsA
| 22. 5. 2019 17:39
podle mě to byla ironie.
Avatar - Emel
Re: Re: Re: PSCorsA
| 22. 5. 2019 17:48
Vymakané detaily - to jsou třeba čudlíky s jemnou texturou, perfektně lícující díly, budíky s propracovanou grafikou. Tohle obecně bývala spíš slabší stránka Opelu. Když se podíváš na novou Insignii, tak za mě - celková ergonomie je bez výhrad, ale třeba grafika přístrojů, provedení páček a tlačítek - je takové jednodušší.

Přiměřené množství čudlíků je asi jasné - mám kolečko na teplotu a kolečko na hlasitost a tlačítko nebo kolečko na výhřev sedačky a tak, nemusím pro každou blbost do menu. Zase ale ne tolik tlačítek, jako měla minulá Insi.

All in all - na béčkový segment za mě super.
Re: Re: Re: Re: PSCorsA
| 22. 5. 2019 18:33
VÍťazom "Knoflíkové války" bol Ford ;-) !
Avatar - Emel
Re: Re: Re: Re: Re: PSCorsA
| 23. 5. 2019 08:26
No, nejsem si jistý... minulá Insi před fl, 407... těch kandidátů by bylo víc.
http://thumbs.xdesktopwallpapers.com/…ture-720x405.jpg
https://www.netcarshow.com/…2006-1600-14.jpg
Plýtvání
| 22. 5. 2019 16:13
Nač 3 válce?Nestačil by jeden? >:-[]
Avatar - rohYpnol
Opel is dead
| 22. 5. 2019 17:00
... a máme po Opelu...

Za mě Opel naprosto mrtvá značka. Ohromná škoda. Když se konečně naučili dělat skvělá auta, tak nastal armagedon...

Důvod koupit si Opel? Neexistuje.
Re: Opel is dead
| 22. 5. 2019 17:15
no jeden sa tu už spomenul, dizajn a la 208, ale bez kontroverzného kokpitu
Avatar - rohYpnol
Re: Re: Opel is dead
| 22. 5. 2019 17:37
Kontroverzní kokpit P208 není nijak kontroverzní. Řekl bych, že naopak tato koncepce je v téhle třídě mnohem více stravitelná než třeba ve střední třídě, kde vždy výstřednost znamená cestu do prodejních pekel.
Avatar - twistedTSD
Re: Re: Re: Opel is dead
| 22. 5. 2019 18:36
No nevím...jak jsem z interiérů posledních Peugeotů vesměs nadšený, ve 208 vypadá z fotek hodně zvláštně.
Avatar - wakantanka
Re: Re: Opel is dead
| 22. 5. 2019 20:12
iCocpit nemá ani C3 a to je tiež prezlečená 208, akurát toto nepôsobí tak hračkársky
:-)
Avatar - Emel
Re: Opel is dead
| 23. 5. 2019 09:16
Chápal bych tenhle příspěvek pod zprávou o akvizici... ale proč pod novou Corsou?

Já to vidím úplně opačně - tohle je nové eso segmentu. Hlavně s ohledem na to, že konkurence přešlapuje na místě. Renault víceméně pouze faceliftoval Clio, Polo udělalo takový půlkrok směrem ke Golfu se kterým se úplně neztotožňuju, Fiesta se mi (podobně jako minulá Corsa) líbí jen ve sportovních mutacích.

Opravdu radost jsem měl v poslední době jen ze Swiftu (který je ale někde mezi A a B)... a teď z Corsy. A dejme tomu Ibiza.

PS: jasně, jsou to jen rendery nějaké načančané verze, třeba mě sériovka zklame...
Re: Re: Opel is dead
| 23. 5. 2019 09:49
ani sériovka nesklame, pretože tá kasňa je proporčne dobrá, nie je odkázaná na sport paket. Všetko je kde má byť a také ako má byť a nezabijú to ani menšie kolesá, či halogény, len to nebude také nadupané.
Avatar - 3_diamanty
Re: Opel is dead
| 23. 5. 2019 10:21
tiez sa mi toto nelubi..... proste chce to nemecku techniku v nemeckom aute.... ja som svojho casu dokonca pokukaval prave po corse lenze to bolo este skutocne origo nemecke auto ako ma byt ... ale nakoniec som aj tak rad ze ju nemam a ze som siel inam....

nelubi sa mi kam kraca opel a ze uz nie je sam sebou ... a aj pre mna je opel dnes uz defakto nezaujimavy a uplne bezcharakterny a bez vlastneho ega... lenze kto neriesi tieto veci a ani to ake to ma creva a podobne tak ten si to kludne kupi a urcite to bude paradne auto ( zle auta uz nie su ) ale mne by to ako vravim nedalo ... proste toto nie... rovnako medak s motorom z renaultu a podobne zrudnosti toto absolutne neuznavam a neakceptujem ... ale je to len moj pohlad... kazdopadne opat plati ze my dvaja sa vzdy zhodneme... az mi je to divne ... sila
Som zvedavý na navýšenie ceny...
| 22. 5. 2019 18:39
Budú ohlupovať, že nové technológie, elektronika...
Pritom je jasné, že zákazníci musia zaplatiť vývoj e-Corsy, aj keď si budú kupovať hladký1.2 PureTech!
Re: Som zvedavý na navýšenie ceny...
| 22. 5. 2019 19:45
Hladký u PureTech by mělo být v uvozovkách. ;-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku