Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Dzakobo
Že diesel v OA není třeba. Kdo chce šetřit a má vysoký nájezd, nejlepší je CNG - např. lze i Audi A4. Nám všem ostatním stačí benzín, popř. s jistou mírou elektrifikace. V USA, Rusku, Číně, Austrálii, UAE, atd. je naftový pohon naprosto minoritní záležitost. Viz. Volvo S60...
jsi komik, 70% Volv se prodává v dieselu a benzíny mají jak dobře známo vysokou spotřebu
Volvo opravdu není dobrý příklad, zvláště když uvádíš úplně a totálně okrajovou záležitost, S60
jedna okrajová karosářská verze nedostala diesel, prostě se to pro pár aut nevyplatilo
Celosvětově je cca 25= aut v dieselu, to ti připadá málo?
Volvo opravdu není dobrý příklad, zvláště když uvádíš úplně a totálně okrajovou záležitost, S60
jedna okrajová karosářská verze nedostala diesel, prostě se to pro pár aut nevyplatilo
Celosvětově je cca 25= aut v dieselu, to ti připadá málo?
Tym 25% neverim. U nas kde sa pozries, tam klepe dizel, to je fakt. Mozno to z tunajsich 50% (ak nie viac) zrazi na 25% US a AU.
Ked si robim nieco na aute, tak niekedy vnimam auta, co chodia okolo a je to vzdy tak, ze vacsina su traktory a z nich polovica smrdi petrolejom.
Ked si robim nieco na aute, tak niekedy vnimam auta, co chodia okolo a je to vzdy tak, ze vacsina su traktory a z nich polovica smrdi petrolejom.
Jestli jsem tě pobavil, tak jsem rád :D
Diesel nejlépe funguje v celoročne teplejším podnebí, ale krom Indie, se, světe div se, do Austrálie, Texasu, Kalifornie, Emirátů, atp., moc nerozšířil. Čím to asi bude??
Např. - pohrávám si s myšlenkou, časem pořídit aktuální gen. Tourana a musím přiznat, že argumenty pro TDI vs. TSI jsou dost vyrovnané. Ale "chc*nky" a rachot bych ve voze nesnesl, to by mě 1,5l paliva na 100 km neporazilo... Od auta chci hlavně bezproblémový provoz, pro což 1.4/1.5TSI má lepší předpoklad.
Diesel nejlépe funguje v celoročne teplejším podnebí, ale krom Indie, se, světe div se, do Austrálie, Texasu, Kalifornie, Emirátů, atp., moc nerozšířil. Čím to asi bude??
Např. - pohrávám si s myšlenkou, časem pořídit aktuální gen. Tourana a musím přiznat, že argumenty pro TDI vs. TSI jsou dost vyrovnané. Ale "chc*nky" a rachot bych ve voze nesnesl, to by mě 1,5l paliva na 100 km neporazilo... Od auta chci hlavně bezproblémový provoz, pro což 1.4/1.5TSI má lepší předpoklad.
Vlastní zkušennost...Tourana s TSI jsem prodal..a vrátil se k TDI. Obě verze 150 k...
PRO TDI ...jasně lepší spotřeba , cca o 1-2 litry podle způsobu jízdy , hlavně dálnice je rozdíl.
Lepší pružnost motoru.. AD BLUE se tankuje 1* za 7500 km , cca za 80 kč.
PRO TSI ... menší hlučnost motoru. Jinak horší spotřeba ..a uvidí se životnost motoru , 1.4 TSI byla dost problémem.
U HONDY je tragickým omylem stáhnout skvělý diesel 2.2 !
Hybrid má menší kufr , horší dynamiku , vyšší spotřebu na dálnici...a baterky vydrží jak dlouho? I kdyby 10 let...pak tu ojetinu nokdo nekoupí.. Díky nechci. :no:
PRO TDI ...jasně lepší spotřeba , cca o 1-2 litry podle způsobu jízdy , hlavně dálnice je rozdíl.
Lepší pružnost motoru.. AD BLUE se tankuje 1* za 7500 km , cca za 80 kč.
PRO TSI ... menší hlučnost motoru. Jinak horší spotřeba ..a uvidí se životnost motoru , 1.4 TSI byla dost problémem.
U HONDY je tragickým omylem stáhnout skvělý diesel 2.2 !
Hybrid má menší kufr , horší dynamiku , vyšší spotřebu na dálnici...a baterky vydrží jak dlouho? I kdyby 10 let...pak tu ojetinu nokdo nekoupí.. Díky nechci. :no:
25%? Fakt? http://carsalesbase.com/…-car-sales-2017/
Dost málo při 2násobnym zvýhodnění = dotaci jak kráva co? Kolik by to asi bylo při rovnejch podmínkách s benzínem = co myslíš? :-)
Dost málo při 2násobnym zvýhodnění = dotaci jak kráva co? Kolik by to asi bylo při rovnejch podmínkách s benzínem = co myslíš? :-)
3_diamanty
ktory chvalim :yes:
Nejsi nemocný?
Příspěvek s 2 slovy diamantový znalče? To je málo, přidej !!!!!!!!!!!! Nesplnils normu, styď se.
Příspěvek s 2 slovy diamantový znalče? To je málo, přidej !!!!!!!!!!!! Nesplnils normu, styď se.
Beefcake
Tato implementacia elektriny sa mi celkom pozdava. Lepsie, ako tie trapne pokusy pri RAVke, kde ide dozadu len elektrika. Takto to aj ma nejakyc vyznam, hoci CR-V je skor cestne SUV.
Nová Ravka je solidní auto, stejně ani s CRV ani s Ravkou nebudeš jezdít někam offroad, kde by si potřeboval tvrdou redukci, takže na běžný provoz a vyhrábnutí ze závěje to stačí. Nová Ravka je navíc velmi prostorná celkem pohodlnná, ale taky stojí o dost více, než Honda.
Novu RAV udajne v tomto smere upravili, lebo sami prisli na to, ze to bol pruser v predch.generacii. Aj ked kardan myslim stale nema.
Měla by to být 4kolka jen elektromotory vzadu.
LEXUS mal rovnaky problem. Ci to riesili aj tam, neviem.
Napisali to dost diplomaticky :)
Přiznává to ostatně i samotná automobilka: „U současné generace RAV4 Hybrid nelze vyloučit riziko uvíznutí vozidla za situace, kdy v silně zvlněném trénu ztratí poháněné kolo kontakt s povrchem. U nového modelu se po aktivaci režimu Trail (prostřednictvím voliče jízdních režimů na středovém panelu) protáčející kolo zabrzdí a hnací moment nasměruje na kolo, které je v kontaktu s povrchem.“
Napisali to dost diplomaticky :)
Přiznává to ostatně i samotná automobilka: „U současné generace RAV4 Hybrid nelze vyloučit riziko uvíznutí vozidla za situace, kdy v silně zvlněném trénu ztratí poháněné kolo kontakt s povrchem. U nového modelu se po aktivaci režimu Trail (prostřednictvím voliče jízdních režimů na středovém panelu) protáčející kolo zabrzdí a hnací moment nasměruje na kolo, které je v kontaktu s povrchem.“
Stará Ravka mne tou její 4x4 moc nepřesvědčila, tedy přesněji, spíše zklamala.
Novou jsem ještě neměl možnost s 4x4 vyzkoušet.
Ty systémy elektronické 4x4 mi obecně nevadí a nebojím se jich. Dokáže to fungovat, ale musí se to dobře naprogramovat.
Novou jsem ještě neměl možnost s 4x4 vyzkoušet.
Ty systémy elektronické 4x4 mi obecně nevadí a nebojím se jich. Dokáže to fungovat, ale musí se to dobře naprogramovat.
Aj v novej RAV4 to nepochopitelne zase naprogramovali zle a elektronika nevie plne pribrzdit jedno koleso zadnej napravy a vsetku silu elektromotoru poslat na to druhe. Honda je na tom lepsie kedze ma klasicky kardan a dozadu vie ist z 135kW ovela viac ako v Toyote aj delenie sily medzi kolesami zadnej napravy je lepsie, avsak medzinapravova spojka sa pri 1.5 turbo prehrievala pri dlhsom hrabani v snehu, malo by to byt totozne pre hybrid.
Ano, ale porovnavat CR-V a RAV4 na seriozni offroad situace lze pouze tady. V praxi jsou to obe auta ktera maji jezdit po silnicich a obe auta zvladnou bezne situace jako rozjezd na ledu, rozjezd s jednim kolem zahrabanym ve snehu atd...
Na mokre louce mirne do kopce s vozikem plnym dreva to dala I stara generace hybridni rav4 uplne v pohode, nebylo potreba resit nejake uzamykani jedne casti napravy atd... v zime rovnez zadne problemy s vyjizdenim z kraje vozovky kde bylo 20cm snehu apod. - nerikam ze je to plnohodnotne "SUBARU" ale proste to 99% ridicu v pohode staci.
Vyhodou hybridu 'v lehkem terenu' popr. pri tahini nakladu vidim asi jedinou - nemuzete odrovnat spojku, tj. lze s tim velmi jemne a opakovane manevrovat a najizdet do idealni polohy I kdyz mate ve voziku naklad.
Na mokre louce mirne do kopce s vozikem plnym dreva to dala I stara generace hybridni rav4 uplne v pohode, nebylo potreba resit nejake uzamykani jedne casti napravy atd... v zime rovnez zadne problemy s vyjizdenim z kraje vozovky kde bylo 20cm snehu apod. - nerikam ze je to plnohodnotne "SUBARU" ale proste to 99% ridicu v pohode staci.
Vyhodou hybridu 'v lehkem terenu' popr. pri tahini nakladu vidim asi jedinou - nemuzete odrovnat spojku, tj. lze s tim velmi jemne a opakovane manevrovat a najizdet do idealni polohy I kdyz mate ve voziku naklad.
lvy
Nechápu proč si lidi kupují SUV. Je to velké, uvnitř malé, jízdní vlastnosti o ničem a ještě ke všemu velká spotřeba. Navíc je otázkou času, kdy si to konečně někdo uvědomí v Bruseli a pak na SUV a podobné nesmysly dopadnou daně a to bude jejich konečná.
Proč si místo těchto mastodontů lidi raději nekoupí velký pohodlný vůz za nižší cenu s mnohem lepšími jízdními vlastnostmi a spotřebou o 30% nižší? Ano dnešní doba je o tom, že hodně lidí přestalo používat mozek a nechávají se zcela zblbnout trendy a reklamou.
Proč si místo těchto mastodontů lidi raději nekoupí velký pohodlný vůz za nižší cenu s mnohem lepšími jízdními vlastnostmi a spotřebou o 30% nižší? Ano dnešní doba je o tom, že hodně lidí přestalo používat mozek a nechávají se zcela zblbnout trendy a reklamou.
"Je to velké, uvnitř malé, jízdní vlastnosti o ničem a ještě ke všemu velká spotřeba. " S touto Hondou padla aj ta posledna vec. Okrem tych prvych zvysnych blbosti, co si tam popisal :)
"Je to velké" - "Proč si místo těchto mastodontů lidi raději nekoupí velký pohodlný vůz" :)
"Ano dnešní doba je o tom, že hodně lidí přestalo používat mozek " - presne, ako pises >:-[]
"Je to velké" - "Proč si místo těchto mastodontů lidi raději nekoupí velký pohodlný vůz" :)
"Ano dnešní doba je o tom, že hodně lidí přestalo používat mozek " - presne, ako pises >:-[]
Tak ty nevíš, že se každé SUV převrhne v první zatáčce? Proto je to k ničemu :D
Ale, že velká část SUV jsou menší, než kombi, to je fakt, ale taky je fakt, že velké kombi má na silnici mimo výšky stejnou velikost....
Ale, že velká část SUV jsou menší, než kombi, to je fakt, ale taky je fakt, že velké kombi má na silnici mimo výšky stejnou velikost....
Já zase nechápu, jak může někdo napsat takový žvást. Chce to víc přemýšlet a hlavně vyzkoušet, ne opakovat, co řekl Franta v putyce na návsi. ;-)
lamal
napisem ti priklad z realu... jeden znamy mal sluzobaka RAV HYbrid tj 2.5 benal a potom po 3 rokoch dostal Octaviu 3 scout 184k TDi + 6kvalt DSG... vysledok ?
Scout zral tak isto, tak isto hucal tdickovym kravalom pri sebemensej prudsej akceleracii zatial co inokedy bol motor aj do kopca podtacany na vysoke kvalty pri 1200ot...dunel trapil sa... pri castom cukani, zmatkovani prevodovky a nezmyselnom vytacani za 4000ot...
vo vysledku bol ten Hybrid ovela lepsi a v pripade ze si chcel max vykon tak bol pocut motor (je to pomerne logicke, s takym autom nejdes na plyne na podlahe cely cas) a ked siel normalne tak bolo ticho... to iste co v octavii... akurat hybrid bol tichsi v 70% situacii a v pripade akceleracie 1:1
asi taky nepodareny bol ten Hybrid a k pohonu o ktorom je hlavne rec - nikdy s nim nebol v terene, lebo tam ist nepotreboval ... tym nechcem povedat, ze to je vyhoda ze sa vie zahrabat, to je spatne...
Scout zral tak isto, tak isto hucal tdickovym kravalom pri sebemensej prudsej akceleracii zatial co inokedy bol motor aj do kopca podtacany na vysoke kvalty pri 1200ot...dunel trapil sa... pri castom cukani, zmatkovani prevodovky a nezmyselnom vytacani za 4000ot...
vo vysledku bol ten Hybrid ovela lepsi a v pripade ze si chcel max vykon tak bol pocut motor (je to pomerne logicke, s takym autom nejdes na plyne na podlahe cely cas) a ked siel normalne tak bolo ticho... to iste co v octavii... akurat hybrid bol tichsi v 70% situacii a v pripade akceleracie 1:1
asi taky nepodareny bol ten Hybrid a k pohonu o ktorom je hlavne rec - nikdy s nim nebol v terene, lebo tam ist nepotreboval ... tym nechcem povedat, ze to je vyhoda ze sa vie zahrabat, to je spatne...
happy_driver
Ako ťažký zástanca dieslu a skalný fanúšik Mercedesu musím po vyskúšaní povedať Bravo, Honda! Sused to kúpil manželke ako auto do mesta a podľa mojej poldňovej skúsenosti je to super auto do Bratislavy. Dostatočne veľké zvnútra, aby zvládlo disciplíny ako rozvoz detí, nákupy a odviezlo ich to na dovolenku. V meste zarážajúco nízka spotreba, podľa PC 5,0-5,2l/100km. Akcelerácia veľmi slušná. Takisto ma oslovili veľké kolesá so slušnými balónmi, ideálne pre problematickejšie obrubníky a miesta na parkovanie, žiadne debility typu 20"-21" disk s prezervatívom namiesto pneumatiky. Infotaiment mi je cudzí, pretože roky jazdím len MB, ale nevadil mi. Celkovo je auto veľmi tiché. Honde tlieskam za takýto hybrid a najmä systém pohonu. Za mňa: :yes: :yes: :yes:
Ano...ideální auto do města.. >:D
Skvěle se s ním parkuje ... což o menších autech typu Fabia , Polo , Clio či Fiesta říc nemůžeme , že? :-)
Fakt se bavím...rozvážet děti po Blavě středním SUV to je pecka :yes:
Hlavně pro ty ženské co tak skvěle umí parkovat.
Skvěle se s ním parkuje ... což o menších autech typu Fabia , Polo , Clio či Fiesta říc nemůžeme , že? :-)
Fakt se bavím...rozvážet děti po Blavě středním SUV to je pecka :yes:
Hlavně pro ty ženské co tak skvěle umí parkovat.
tak pisal, ze to je i na dovolenku ... s kombikom co pojme deti aj kocik + dovolenka, by to na dlzku lepsie nebolo, ak chce niekto vacsie auto ako malu Fabiu tak potrebuje dlhsie a sirsie auto , v F3 je fakt malo miesta v zadu
Blava je menší potok v okrese Trnava - to iba pre informáciu pre analfabetov. ;-) A áno, v Bratislave sa dá s takýmto SUV jazdiť a parkovať celkom dobre, najmä pre tie vysoké obrubníky a podobné radosti, kde s Fabiou, Polom, Cliom či Fiestou v najlepšom urveš predný nárazník a pod. Nehovoriac o tom, že táto CRV má viditeľne a citeľne vyššiu svetlú výšku, takže už to nie je taký bruchoplaz ako doteraz.
presne, ja bych to bral tez, ve meste s tim clovek muze jezdit "ciste" a navci za malo. a s tema fabiema, polama , atd...prave , ze vozit deti s tim neustalym vystpuovanim anastupovanim , je v tehle autech neskutecne neprakticke..
a na to si prišiel ako že je nepraktické sadať do auta kde máš sedadlo plus mínus v rovine? Mne skôr príde nepraktické sadať niekam na zem do korýtka. :)
bufes
3,5 hviezdy je dost malo. Najhorsie auta tu dostavaju 3 hviezdy a hybridna CR-V (ani RAV4) mi nepripada, ze by do tej kategorie patrila.
Ale tu si na ACZ, objektivitu necakaj ako nahle to nie je VAG. Pre mna osobne je to najprijemnejsie SUV v akom som sa kedy vozil, ak clovek uplne ignoruje infotaiment. M kova X5 je imponujuca, ale clovek sa nejako neciti rozumne ked ju tlaci do sportovej jazdy.
Hendly
Může mi někdo vysvětlit tuhle větu? : "Systém nekooperuje s klasickou převodovkou, ale využívá přímé propojení pohyblivých součástí. "
Ada je zase tady
se projeví mizernými prodeji. Už to třeba ví u Mitsubishi, že vzdát se dieselu byla fatální chyba. :no:
×
Sdílení komentáře
×
Autor by měl opravit toto sdělení:
"Musím souhlasit s prvními Standovými dojmy, Hondě se to povedlo, přechody mezi jízdními dojmy opravdu nejsou výrazně znát, neruší, nic necuká, změny působí plynule."
Nebo vysvětlit, co jsou "přechody mezi jízdními dojmy".
CR-V estetickými kvalitami neoplývá, zbývá důraz na hybrodní techniku a prostor. Bude těžko ohromovat a klienty pak hledá mezi stávajícími zákazníky Hondy.