Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Globální trh s auty může klesnout nejvíce od roku 2008. Co je důvodem?

Globální automobilový průmysl stojí před krizí. Přísnější emisní normy a s tím související zdražení aut kvůli složité technice však důvodem prý není.
Zpět na článek
13. 6. 2019 17:37
13. 6. 2019 20:30
13. 6. 2019 12:07
Trump je ďábel a má kopyto
Je jasné, že žádný systém nemůže růst do nekonečna, ani ekonomika v Číně notně dopovaná kurzem CNY. Ten propad se dal očekávat, stejně tak v Evropě. Je jasné, že CEO výrobců aut neustále předváděli akcionářům růžové zítřky a neustálý růst v Číně - pokud by to nedělali a predikovali pokles, tak by je akcionáři vyhodili.

Ještě k DT - za jeho úřadování dosáhla nezaměstnanost v USA nejnižší hodnoty za několik posledních desítek let.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - CICERO
13. 6. 2019 12:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - pradeda777
13. 6. 2019 15:39
Prý není.........
Globální automobilový průmysl stojí před krizí. Přísnější emisní normy a s tím související zdražení aut kvůli složité technice však důvodem prý není.
Operativní slovo je "prý". Což naznačuje, že asi jo......přísnější normy totiž platí i v Číně, aby bylo jasno.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Londonbridge
13. 6. 2019 16:05
Re: Pred krizou
Nie len automobilovy trh stoji pred krizou celkovo je uz ekonomika zase prehriata a uz sa zacina zase setrit . Je to uz davno co sme tu mali nieco podobne vyse 10 rokov a sinusoida uz nabera smer dole. Spusti sa to vacsinou v USA a potom to udre v EU v UK si este pomohli tupe hlavy s Brexitom a vyplasili trh uz pred 3 rokmi . Automobilky klesli s produkciou na polovicu a predaj je tiez silne dole. Druhy najvacsi automobilovy trh po Nemecku v EU vyzera dost biedne a to sa ozrkadli aj v Cechach a ostatnych menej vyznamnych automobilovych trhoch. Vsetko je globalne prepojene a ked sa nebude darit velkym hracom v globalnej ekonomike mensi hraci ktori su len do poctu v EU to pekne zacitia a tiez zatiahnu opasky.
13. 6. 2019 17:37
Re: Pred krizou
A zabudol si dodať, že za normu v Číne môže EU.
Avatar - CICERO
13. 6. 2019 20:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
14. 6. 2019 12:49
Re: Pred krizou
V Číně bude eště veselo = jak ekologicky http://www.autoforum.cz/…neminou-ani-nas/ jak je k tomu ta EU donutila? :-O :D Tak ekonomicky = to bude možná dokonce HODNĚ velká sranda :-)
13. 6. 2019 16:21
Tak to mě pobavilo :-)
Celosvětový odbyt nových automobilů by se mohl v letošním roce snížit o více než pět procent na 79,5 milionu. To by představovalo nejprudší pokles od globální finanční krize z roku 2008.

Tahle věta vypadá sice strašidelně, ale je naprosto logická. Vzhledem k tomu, že od krize celosvětový odbyt nových automobilů jen neustále rostl je jakýkoliv propad logicky nejprudší od roku 2008 :D :D
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
14. 6. 2019 08:57
Re: Tak to mě pobavilo :-)
"2018 marked a somewhat challenging year for the global car market, as sales fell for the first time since 2009" https://www.jato.com/…t-cars-and-mpvs/

Propad byl už loni = letos se očekává další a VĚTŠÍ = ČTK to má správně tys napsal blbost
Avatar - Barrichello
14. 6. 2019 13:04
Jo Čína bude problém hlavně
pro VW, ten je na Číně hodně závislej a bohužel taky pro GM....Každopádně to bude hodně zajímavý
Rozbalit vlákno
0