Novinky
Základní problém u hořícího elektromobilu nebo jakékoliv moderní bateriové sady je, že na rozdíl od benzínu nebo nafty, nikdy nevíte zda máte uhašeno (nebo už vyhořelo všechno palivo). Máte tedy jeden problém navíc...
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
na širokou diskusi ohledně hořících baterek tady v Evropě, až to nějakého euro-úředníka vyděsí. 😄
Norům vybouchnul vodík a autobus s CNG, to by vyděsilo spoustu lidí.
Auta s benzínovým motorem většinou hoří za provozu, Tesla a další EV klidně začnou hořet kdykoli.
Auta s benzínovým motorem většinou hoří za provozu, Tesla a další EV klidně začnou hořet kdykoli.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
tak to vypadá že nakonec bude nejlepší pohon malý jaderný reaktor akorát by ho nesměl řídit Ďatlov..
rozfáááájrovaná do bělááá !
hasiiiiiči na ní chrst chrst chrst
jeden si přitom spálil prst 😄
a potom Teslu ponořili do kontejnerové vany s vodou
a čekali 24 hodin (tedy nevím jak v Číně, to dělaj s EV hasiči v Belgii a Holandsku)
:-! :-! :-!