Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
berka
0
Promarněná šance Citroenu. Fiat s pětistovkou uspěl a naopak teď je hlad po retro výrobcích. Veškerý úspěch by stál na designu a technické jednoduchosti která zajistí přiměřeně nízkou výrobní cenu, ale s dostatečně vysokou marží.
traveldrive
2
O akom hlade píšeš?
berka
2
Mini, Fiat 500, Renault Alpina, Suzuki Jimny, Jeep Wrangler a určitě by se jich našlo víc. Tato auta sázejí na design odkazující na původní tvary svých předchůdců a u některých jsou vysoké prodeje jen zásluhou toho retro designu. Vzhledem k tomu že dávno dospěla generace lidí kteří tato auta pamatují z dětství a dnes si podobné auto můžou dovolit, je velká šance na úspěch. Další skupinou jsou naopak mladí zákazníci kteří chtějí něco vyjímečného a přitom dostupného.
traveldrive
1
Hlad? Podľa mňa skôr okrajovejšia záležitosť. Na ústupe.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
3_diamanty
0
celkovo je to tam marne.... legendy poslali k vode a mieto toho maju nafuknute nekukatelne vajicka
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
3_diamanty
0
ty si minul pointu toho o com pisem... ale nevadi...
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
traveldrive
"Něco podobného ostatně předvedly i automobilky MIN nebo Fiat" - automobilka MIN, to je nejaká čínska...?
"Na slavné „deux chevaux“ (kostrbatě přeloženo „dva parní koně“" - parné kone? Povedal by som, že to odjakživa znamená "dva kone", a tak 2CV aj prezývali, nie? Ten preklad je fakt "kostrbatý"...
"Na slavné „deux chevaux“ (kostrbatě přeloženo „dva parní koně“" - parné kone? Povedal by som, že to odjakživa znamená "dva kone", a tak 2CV aj prezývali, nie? Ten preklad je fakt "kostrbatý"...
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
3_diamanty
skoda... lebo keby ju reinkarnovali ako 500vku alebo mini alebo Gecko ci Wrangler ( a par dalsich legiend .. este ma napada jimny ) a dali jej moderny ale zaroven "stary" retro dizajn tak by to urcite fungovalo ... ale vzhladom na dnesny biznis svet kde v prvom rade su nizke naklady usetrene prachy a kde prim hraju predajne cisla a nie legendarne meno ci historicke statistiky sa ani nedivim ze citroen uz nastupcu kacice nevyvija... obecne u mna skutocny citroen skoncil xantiou a XM-kom takze dnes uz ozaj nevidim dovod preco uz nie radsej daleko smrncovnejsiu toyotu alebo charitmatickejsieho seata ako nejakeho dusou prazdneho citroena ...
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Skutočný Citroen skončil niekedy v 1937, keď ho prebral Michelin a viedol k ďalšiemu krachu 😄 História je nanič, kto chce retro, môže si kúpiť C3 aircross na platforme pôvodne použitej pre Peugeot 206 v 1998.
retro je ale jen ta platforma. Je škoda že ho nepostavili na mnohem modernější CMP platformě vyvíjené s čínany.... snad až u nástupce.
Osobně si myslím, že kdyby udělali retro původní DS bohyně a tím myslím Citroen DS ne tu otřesnou pseudoprémii DS, která nemá s Citroenem nic společného, tak jim zákazníci utrhaj ruce.... Stejně tak retro kachna.
Jackson má pravdu v tom, že nelze stavit celé portfolio značky na retro modelech, ale jeden speciální model ? Proč ne ? 😉 Možná by se pak ukázalo, že lidi mají větší zájem o tenhle typ vozů než o DS coby samostatnou značku.
Osobně si myslím, že kdyby udělali retro původní DS bohyně a tím myslím Citroen DS ne tu otřesnou pseudoprémii DS, která nemá s Citroenem nic společného, tak jim zákazníci utrhaj ruce.... Stejně tak retro kachna.
Jackson má pravdu v tom, že nelze stavit celé portfolio značky na retro modelech, ale jeden speciální model ? Proč ne ? 😉 Možná by se pak ukázalo, že lidi mají větší zájem o tenhle typ vozů než o DS coby samostatnou značku.
Stará c6 mala retro prvky a bola celkom pekná a ľudia im neutrhli ruky. A bola aj dobrá. Možno jednoduchý metropolis by by sa predával viac.
C6 hlavně přišla s obrovským zpožděním. To auto mělo vyjít v roce 2000/2001 jako nástupce XM, ale vylezlo nakonec až v roce 2006. Za tu dobu stihnulo morálně i technicky zastarat...
To znamenalo velkou mezeru ve vyšší střední třídě a výpadek, který prostě loajální zákazníci nevydýchali.... Dalším problémem byla přemrštěná cena, která byla o 40% vyšší než u předchozího XM a to v přímém kontrastu s interiérem, který převzal spoustu (levně působícich) prvků z C5 a který podle mě hodně devalvoval prestiž toho auta.
Navíc první vozy nabízely pouze s šestiválcovými motory a zcela chyběla základní nabídka s nějakým čtyřválcem ( nafta/benzín), která přišla až později.
Metropolis byl všechno jen ne jednoduchý.....
To znamenalo velkou mezeru ve vyšší střední třídě a výpadek, který prostě loajální zákazníci nevydýchali.... Dalším problémem byla přemrštěná cena, která byla o 40% vyšší než u předchozího XM a to v přímém kontrastu s interiérem, který převzal spoustu (levně působícich) prvků z C5 a který podle mě hodně devalvoval prestiž toho auta.
Navíc první vozy nabízely pouze s šestiválcovými motory a zcela chyběla základní nabídka s nějakým čtyřválcem ( nafta/benzín), která přišla až později.
Metropolis byl všechno jen ne jednoduchý.....
Nonsens
myslím, že drístala, asi nechcela priamo povedať, že konkrétne 2CV ten potenciál nemá.
2CV sa dá preložiť ako 2 kone a nie 2 parné kone preboha.
2CV sa dá preložiť ako 2 kone a nie 2 parné kone preboha.