Přesně. To je paradox dnešní automobilové doby.
Cpe se vzduch, elektronika a strašný rance peněz....do podvozků, aby se jen eliminovalo, že auta jezděj na ráfkách. A nefunguje to.
Nedávno jsem viděl nějaký vykoupený limošky od spolkový vlády. Někteří pancéřovaný...ale to je fuk. Každopádne FULL, FULL, FULL akorát všechny na 17kách.
A jel jsem v pětkovým E60 na 16kách. Super. Podvozek+vyváženost BMW stačí na svižnou jízdu. A práce se silnicí odvedou PNEUMATIKY!
Pokud vidím správně, je tam 255/35 R20. To mi nepřijde zase tak extrémní... nedávno se tu mluvilo o Insignii, která má 245/35 R20 a jezdí na tom úplně v pohodě.
A to máš z vlastní zkušenosti nebo JPP? Když budu mluvit z vlastní zkušenosti, tak jedno auto mám na 245/30/20+265/30/20 na adaptivních Bilsteinech a druhé na 255/35/19+275/35/19 na pasivním Mkovém podvozku a rád si od tebe nechám vysvětlit, v čem ty podvozky např. v rychle jetých zatáčkách fungují hůř než ty s ráfky s pneu s vysokým profilem.
...že najviac vsádza na predný gril. Pri pohľade na auto sa nemôžem zbaviť dojmu, že tá obrovská predná mreža je najdôležitejšia so všetkého a to ostatné sa popri nej už nejak zvezie...