Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Brouk definitivně končí. Volkswagen dnes vyrobí poslední kus

Automobilka Volkswagen končí výrobu svého legendárního Brouka.
Zpět na článek
10. 7. 2019 13:02
do histórie dizajnu len pôvodný
2 reinkarnáty sa zaradia do histórie nezvládnutého retro dizajnu, pričom prvá generácia newbeetle bola až infantilná. Druhá už nebola, ale nebola ani dotiahnuté retro. toto proste koncernu nevyšlo a nemôžu sa ani vyhovoriť floskulkou, že retro neťahá a je drahé, lebo v mini by popukali od smiechu.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - white label
11. 7. 2019 12:33
Re: do histórie dizajnu len pôvodný
U druhého NB nebyl hlavním problémem design.
Největší konkurencí nového Brouku byl Golf. Praktičtější, za méně peněz a s lepší/novější technikou. O třídu menší novodobý Mini takovou alternativu ("vlastní konkurenci") neměl.
3. 8. 2019 21:42
Re: do histórie dizajnu len pôvodný
Podľa mňa ani u prvého. Problémom bola jeho pozícia v modelovej hierarchii, a to ako použitou technikou a materiálmi, tak aj cenou. Myslím, že by sa mu darilo lepšie o nejakú tú priečku nižšie, hlavne cenovo. Mohol byť autom pre mladých, s odkazom na minulosť, keď ho chcel mať každý Nemec. Ale na to bol pridrahý.
Druhou možnosťou bolo spraviť z neho luxusnú hračku, podobne, ako to funguje u Mini - ale to tomu by musela zodpovedať aj technika a výbava.
Zlatá stredná cesta asi nebola tá najsprávnejšia. Nuž, stáva sa.
Avatar - 3_diamanty
10. 7. 2019 14:31
vw skratka tieto reinkarnacie nezvlada
fiat 500 alebo Gecko su zvladnute dokonale ale reinkarnacia chrobaka ci uz ta sucasna alebo este ta
prva kdesi z konca 90 rokov to je strasne daco... zaroven je to neskutocne premarnena sanca ...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
10. 7. 2019 14:31
vw skratka tieto reinkarnacie nezvlada
fiat 500 alebo Gecko su zvladnute dokonale ale reinkarnacia chrobaka ci uz ta sucasna alebo este ta
prva kdesi z konca 90 rokov to je strasne daco... zaroven je to neskutocne premarnena sanca ...
Rozbalit vlákno
1
10. 7. 2019 14:42
Re: vw skratka tieto reinkarnacie nezvlada
už sme to tu prepierali nedávno, ale keď definitívne končí, tak som to ešte raz napísal. Mrzí ma to, lebo zvládnutý chrobák by bol na cestách ozdobou ako mini.
Avatar - holden2
10. 7. 2019 17:28
zde plati stale to same
z ho*vna bic neupletes a na podvozku z golfa poradny auto nepostavis
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ja Prvni 123
11. 7. 2019 08:44
Jsou to dve auta... fakt to nemotejte dohromady.
Brouk, ten Hitleruv, a novy brouk jsou od sebe jeste dal, nez puvodni Mini a nove "mini" od BMW.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - white label
11. 7. 2019 12:34
Re: Jsou to dve auta... fakt to nemotejte dohromady.
Co máš konkrétně na mysli?
Avatar - Ja Prvni 123
11. 7. 2019 19:37
Re: Jsou to dve auta... fakt to nemotejte dohromady.
No.. vzduchem chlazený boxer vzadu, colkově unikátní podvozek - odpružení zkrutnými tyčemi a tak... a auto, jehož posláním bylo být levné. Nejzákladnější plnění potřeby transportu.
versus
Vodou chlazený motor vepředu na konvenčním podvozku, konstruovaný tak, aby byl drahej. Zbytečná hračka.
11. 7. 2019 16:05
To auto mě nikdy nebylo sympatické...
ani jako původní model, a už vůbec ne jako jeho moderní reinkarnace. :-(
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Ja Prvni 123
11. 7. 2019 19:39
Re: To auto mě nikdy nebylo sympatické...
Mám ho spojený s tím Hitlerem.
Ale jinak ta původní myšlenka až tak špatný nebyla: motorizovat obyčejné lidi. Nabídnout relativně levnou možnost individuální dopravy.
V tom jsou na tom stejně s 500 i s Mini... každej na to šel jinak.
A ano, z těch tří je mi nejméně sympatickej.
3. 8. 2019 21:45
Re: To auto mě nikdy nebylo sympatické...
A Porsche Ti Hitlera nepripomína? A čo Mercedes, alebo BMW? Všetci boli fašisti a pracovali pre Hitlera. Kašli už na politiku a staré hriechy. je to všetko tam, dnešok s tým nemá spoločné vôbec nič, a ani auto samotné za svojich tvorcov ani podporovateľov nemôže.
3. 8. 2019 21:48
Re: To auto mě nikdy nebylo sympatické...
Ani mne, a sme jedni z mnohých. To neznamená, že to nemusel byť dobrý nápad, rovnako ako neuspel, mohol zaznamenať aj úspech, mnohým sa zase páči.