Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
CountachSV
Ne, ne, ne. Po všech těch SUV kupé, co už na trhu jsou, či ťukaj na dveře, se Porsche probralo a vrhne do show roomů toto ošklivé vozidlo. Interiér bez nápadu a ta přední část... nevim, takovej má asi výhled na auta okolo ukrajinskej dělník ze stavby skrz plot ven.
Interiér (hlavně palubka) v Cayenne III mě taky spíš zklamal... a podobně velká tzv. SUV "kupé" (se dvěma páry dveří) mě příliš neoslovují, na druhou stranu, jak už bylo napsáno v úvodním příspěvku diskuse:
"Ze všech těch ošklivek a obludek od BMW a Mercedesu tohle vypadá nejlépe."
"Ze všech těch ošklivek a obludek od BMW a Mercedesu tohle vypadá nejlépe."
Vypadly ti tam ošklivky a obludky = od Audi 😄
Porsche je a má bejt = ve všem kousek nad D3 = tady je svět eště v pořádku
Což mi připomnělo že sem na tebe o víkendu regaoval https😐/www.auto.cz/diskuse/70648/1?…
Porsche je a má bejt = ve všem kousek nad D3 = tady je svět eště v pořádku
Což mi připomnělo že sem na tebe o víkendu regaoval https😐/www.auto.cz/diskuse/70648/1?…
Tobě něco vypadlo a dlouhodobě..., už jsi někdy slyšel o citaci (viz uvozovky!)???
Pokud ti v citaci něco chybí, musíš se obrátit na původního autora (citace).
Pokud ti v citaci něco chybí, musíš se obrátit na původního autora (citace).
Nojo taky doufám že na tVWou úroveň vnímání světa = nikdy nepVWoooopadnu
No tak eště jednou = o víkendu sem na tvý CHYBNÝ vnímání světa reagoval https😐/www.auto.cz/diskuse/70648/1?…
No tak eště jednou = o víkendu sem na tvý CHYBNÝ vnímání světa reagoval https😐/www.auto.cz/diskuse/70648/1?…
Vše, co je vnucené a uspěchané, nutně musí u uvažujícího jedince vzbudit nedůvěru a pochybnost.
A teď to podstatný = navrhoval bys teda jet dál a dělat že neexistuje důvod = proč ty EV, CNG atd..
Mimochodem běžná současná Corolla má 77 g/km a Prius Prime 29 g/km
Těch budoucích 95 g/km téměř zvládá i 160kWattová už docela velká Camry https😐/www.autorevue.cz/…-data-konkurence
A znova ta podstata = myslíš že všichni kdo se timhle směrem už skoro 60 let snažej = byli a sou úplně mimo? Že to je jen rozmar nějakejch politiků?
Co se těch čísel týká, vše je to otázka metodiky měření. Započítáme-li výrobu, provoz, výrobu elektřiny tak jsou výsledky úplně jiné. A to se nemluví o těžbě a dostupnosti surovin, ekologickém a jiném riziku (mlčí se např. o tom, že hasiči nejen u nás, ale obecně vůbec nejsou připraveni na to řešit havárii elektrického auta. Současné doporučení je ponořit doutnající EV vůz do vodní lázně apod.).
Výsledky sou úplně jasný = tak jako je akce na desítky let vyměnit https😐/www.idnes.cz/…est-oxidy-dusiku auta typu z horních příček za ty z dolních = tak stejný je to s přechodem výroby elektřiny. Argument že někde furt eštzě sou https😐/www.idnes.cz/…ubice-zpravy_zdo místo https😐/www.novinky.cz/…nu-na-svete.html tak nemá smysl EV = je totální kravina
Prostě musí = se pomalu měnit to i ono = a je to práce na desítky a desítky let
Lidi = k ničemu nedospějou! Jak sám na sobě vidíš = ani po těch 60 letech
Navíc tohle přece neni jen o autech https😐/bagry.cz/…upuje_v_platnost
Doby kdy menšina diktovala = tady v týhle oblasti skončily 17. listopadu 89
Stejně jako kdysi = to i dnes má hodně společnýho s ekologií. Rozdíl je v tom = že dnes VÍC 😄
A to doufám že to neni takhle zlý https😐/www.euro.cz/…ink-tank-1454073 :-!
Díky formulaci = neni poznat na co reaguješ
Díky = za dovysvětlení 😄
Najdi si na netu flotilove emise 2030 budes mit jasneji
Automobilky závodí s časem, aby se jim podařilo splnit emisní limity na CO2 pro rok 2021. Ty nebudou smět přesáhnout v průměru 95 gramů CO2 na kilometr (v současnosti je to 118,5 gramu CO2 na kilometr). Pokud by se některé z automobilek limit splnit nepodařilo, hrozí jí tak velké pokuty počítané podle množství nadbytečných gramů, že by to u mnohých z nich vymazalo veškerý zisk a ohrozilo pracovní místa.
Schválené snížení o dalších 35 % tak znamená 62 g/km, respektive 2,65 l/100 km! Člověk nemusí být e😜ertem na fyziku, aby mu bylo jasné, že sebelépe zkonstruované auto se sebeúčinnějším spalovacím motorem nemůže takové hodnoty dosáhnout. Fakticky se tak jedná o silnou regulaci nabídky, protože výrobci prostě nebudou smět nabízet auta s většími motory.
Přitom už dnes je změřeno, když se započítají i emise při výrobě, pak nejnovější současné benzíny i diesely vyjdou nastejno nebo lépe než EV auta. Momentálně se to ale záměrně do metodiky nezapočítává.
Jen z rozmaru politiků?
Nojo píšu tu často = že klasickej spalovací motor má smysl pro zlomek lidí = pro auta typu https😐/www.auto.cz/…k-po-boku-126989 nebo https😐/autobible.euro.cz/…e-cim-dal-lepsi/ apod.
Ale možná si optimista = já mám dojem že většina lidí si furt ani nepřipouští ani netuší proč = se tohle všechno děje = viz CHerokee 21:25
A tady docela dobrý článek, o tom, když selžou vlastní mechanismy...
http😐/www.autoforum.cz/…ko-elektromobil/?…
Ale odklon od zpracování ropy což stojí obří množství elektřiny a má to i další ne zrovna plusy https😐/zpravy.aktualne.cz/…5e8ac1f6b220ee8/ neni jen o snížení emisí = byť ve velkejch městech je to taky hodně zásadní důvod https😐/www.flowee.cz/…-omezeni-dieselu + https😐/wave.rozhlas.cz/…-zakazem-7695990
A na to proč se tisíce inženýrů už celý životy teda generace snažej o snížení emisí = neni potřeba bejt věštec žejo
A vlak hlavně musí jet = viz emise v centrech měst a ne nekonečný zásoby ropy = který nutně potřebujeme = ale na spousty jinejch věcí = než je propalovat u běžnýho auta na běžnej pohyb vpřed = to de i sluncem https😐/zpravy.aktualne.cz/…305ac1f6b220ee8/ nebo dostupnějš https😐/www.svetmobilne.cz/…efektivitou/7760
Stanovený cíle = tu byly právě už od těch 60. let = zvláštní že něco běží plynule tak dlouho = a najednou po tolika desítkách let = to část lidí začala vnímat.. no tak jako ty 😉
Priority běžnejch řidičů = sou ty co sem napsal = hlavně levně
Ty myslíš maličkou okrajovou skupinu = co ocení ty https😐/autobible.euro.cz/…e-cim-dal-lepsi/ nebo atmo Porsche jak si napsal atp. = ty dál budou. Jiná věc je že asi dražší než dneska = ale to je zas jiná věc
Co se té ropy týká, tak to je taky poměrně liché, zvláště z perspektivy získávání (drancování) vzácných kovů (např. lithium a kobalt) z jejich slušně dostupných nalezišť. Ty jsou taky třeba a s raketově rostoucí poptávkou, v souvislosti s vývojem ve světě (Číně) a v Evropě (2021 a 2030), dojdou dříve. Teda zafunguje trh a stanou se nedostupnými a s tím i osobní dopravní prostředky, pokud vymažeme všechny ostatní možnosti, což se děje zase zásahy politiků a úředníků.
Cíle jistě, ale takto striktně stanovené mantinely tu nebyly. Snad jen v době ropné krize se vývoj soustředil jedním směrem. I proto jsou spalovací motory dnes tak dokonalé, jak jsou.
Ostatně proto = sou teď tyhle mezistupně TEMP = aby sme se jinym měřenim atd. dostali zas do běžnýho rytmu snižování = kterej funguje už ty desítky let. A automobilky měly dost častu se připravit na to nepodvádět http😐/www.autoforum.cz/…ed-ctyrmi-figly/ Myšleno reálnýho snižování = ne to fraškoidní období kdy auta z éry Dieselgate nezvládaly ani Euro 3
Eště jednou = zásahy politiků a úředníků abych tě citoval = dělaj celou dobu od těch 60. let posledního století minulýho tisíciletí = to samý. Rozdíl je v tom = že situace se od tý doby = dál výrazně zhoršila. Neni udržitelný aby skoro 100 milionů aut co ročně vychrlíme = dál bylo furt takovejhle = prostě je to neudržitelný. Je zajímavý kolik moc lidí = to odmítá
Přitom to je z víc důvodů logický = takže se dělíme víceméně jen na ty = který to vědi a ví že sme dokonce spíš pozadu. A na ty co si to nepřipouští = a chtěj absurditu = aby si většina lidí uvědomila sama od sebe jak moc vážný a proč to je z víc důvodů neudržitelnej stav = a sama od sebe začala hledat řešení. No a tak = to fakt nefunguje = opravdu 😉
I přes ty :no: co přiletěly = furt je to blbost :😉
Hele někdo z autorů :no: by uměl vysvětlit = proč nevidí rozdíl mezi tim prvnim nahoře v tabulce a tim poslednim dole? 😄
Fakt by mě to vysvětlení zajímalo! Dík