Alko kalkulačka Naplavka 2019
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Hm, blbý
| 19. 7. 2019 20:17
Takže ono to nakonec nejede a žere to?
Vzpomínám na místní diskusi o tom, že ty auta nejsou z nejlehčích a pak tu máme těch (pouhých) 222 Nm. To nemůže výst k dobrýmu výsledku! :no:
Re: Hm, blbý
| 19. 7. 2019 20:35
Samozrejme, že to jede. Skúšali to s automatom a ten je trošku lenivší, než manuál. Máme tu "pouhých" 224 Nm ale už pri 3000 ot/min. Je to stále len atmosféra, kompresor tam slúži len k optimalizácii pomeru vzduchu a paliva, nie na klasické prepĺňanie. Okrem toho pri vysokej záťaži motor pracuje v klasickom zážihovom režime. V SPCCI režime pracuje len v určitom pásme otáčok a v strednej záťaži. Okrem toho novinárske spotreby nie sú tak úplne vypovedajúce. Takže by som si počkal na dlhšie testy a hlavne skúsenosti užívateľov.
Avatar - WinDiesel
Re: Re: Hm, blbý
| 19. 7. 2019 20:40
Vidím to jasně, na to co to předvádí je to prostě drahý...
Re: Re: Hm, blbý
| 19. 7. 2019 20:46
Vyčkej do konce září a já ti řeknu, jaké to je. V půlce září si M3 Sky-X přebírám :-!
Avatar - fostek
Re: Re: Re: Hm, blbý
| 19. 7. 2019 21:00
No, snad nebudeš zklamanej. Ale počkej se soudy první 2000km. I když kecaj že ne, stejně ty nový auta jsou syrový a spotřeba jde pak dolů. Teda Mazdy neznám...ale u ostatních je to tak.
Přeju hodně štěstí - jsi střelec, objednat něco nevyzkoušenýho a dost exotickýho!!!

Snad to vyjde a bude to podle Tvých představ.
:yes:
Avatar - xxc
Re: Re: Re: Re: Hm, blbý
| 19. 7. 2019 22:47
Snad s tym nebude jazdit cely zivot, ako so surovym autom v zabehu :-) A spotreba pojde hore.
Avatar - WinDiesel
Re: Hm, blbý
| 19. 7. 2019 20:38
přijde mi to dost drahý ………. na to co to předvedlo
Oni pořád chtěli využít vznětový princip, teď ale musí "rychlé a přesné vstřikovače" vstříknout extra nadbytečnou dávku benzínu aby se to dalo zapálit svíčkou …
… a spotřeba je v háji, protože se původně počítalo jen s dieselovým vznícením stlačeného paliva …
dobrý ale moc drahý, ti co chtějí benzín si mohou koupit normální atmomazdabenzín
Avatar - fostek
No teda, jestli
| 19. 7. 2019 20:57
to při pokusu o ekonomickou jízdu (nevím co tím kdo myslí a čeho je schopen) žere 6.5 tak je to fakt propadák. To dokážu v pohodě s dvoulitrem TSI - bavíme se o úsporné jízdě.
S třílitrem dieselovým pětkovým báývem podle předpisů okolo 5ti - ekonomická jízda teda max hodně. Třeba s velkým off roadem L200 2.4diesel do sedmičky.- - furt se bavíme o jízdě dost na spotřebu.
No, je to hodně, hodně slabej výsledek a počkám si na zajetý kusy a dojmy prvních majitelů.
Jinak pane Kolmane, to, že dává smysl napsat diesel na benzín ještě neznamená, že jde napsat nafta na benzín. Kdo ví, rozumí mi. S pozdravem Rudolf Nafalín. :-!
Edit...no je to fakt šílený teda. Tuhle jsem jel s 1.5TSI větším autem neekonomicky 400km za 6.9. Byl to automat. Čili
- buď prostě uvidíme, že je to v realitě jinak
- nebo Mazda trefila kozla
Dvojka by mě mrzela, Mazda poslední dobou rulez se svejma postojema.
Avatar - 3_diamanty
Re: No teda, jestli
| 19. 7. 2019 21:49
mazda obcas proste "bije" na nespravne dvere... rovnako ako s wankelom ... ale ak kupis klasicky mazdacky benzin tak iste chybu clovek nespravi... navyse vidim tu krasnu kombinaciu ( v pripade CX-30 ) .. a to je 90kw atmo v kombinacii s 4x4 za aj vcelku este uchopitelnu cenovku :yes: ale stejne by som v tychto velkostnych a cenovych SUV vodach radsej praktickejsie a seriozne sa tvariace SUV ASX s 2.0 v 4x4

inak toto je na sablu https://img2.auto.cz/…ull/5824797_.jpg ten pohlad teda.. a este ked zacne hrdza zrat ten jej plech pod tym masivnym plastom.. tak je amen tej zehlicke... pardon mazdicke ...

PS: inak k comu 10cm vysoke hrube az hrozostrasne vyzerajuce plastove lemy na mestskom SUV s ktorym budu mamicky tak maximalne vozit decka do skoly a najvacsi teren pre nu budu mestske retardery pred nakupnym centrom ... ma snad defender nieco podobne? alebo Gecko? samozrejme ze nie a pritom su 1000 krat terennejsie vozy ako CX-30... to len v mazde si asi myslia ze cim masivnejsi plast tym je z toho vacsi terenak... pritom keby tam mali take maximalne 4 cm decentne plastove lemy ako ma povedme ASX tak by to vyzeralo daleko ale daleko lepsie ... https://img2.auto.cz/…ull/5768508_.jpg ...

mazde som dlho dlho drzal palce ale poslednu dobu sa mi jej smerovanie aj celkovo ten jej uz prezvejkany rozplacnuty ulizany kodo styl prestava pacit. ... 8-s ... navyse stale ziaden hybrid... ziadne elektro... dizajn zrazu vsade na jedno kopyto .. jak exterier tak interier... snad uz aspon nehrdzaveju ako kedysi
Avatar - fostek
Re: Re: No teda, jestli
| 19. 7. 2019 22:24
To ASX už máš napsaný jako druhý jméno v občance? :D
Hele jako, nejedoucí zoufalej 90kW ve čtyřkole fakt nepotřebuju jenom proto, že atmo.
Buď nejede, nebo žere.
1.9 TDI z pravěku by byl v tom lepší. A nikdo neumřel. Všichni žijeme.
Jinak - žádný elektro ani hybrid ...já tý Magdě fandím!
Avatar - 3_diamanty
Re: Re: Re: No teda, jestli
| 19. 7. 2019 22:33
90kw atmo by ma v takomto aute urcite neurazalo ale j pravda ze tu by sa uz nejake to turbo kludne bodlo... navyse v kombinacii so 4kolkou ... ja neviem ale ked pozeram tie ceny CX-30tky... tak zlaty eclipse cross s turbom

SP: inak dat skoro 700 bubakov za 90kw atmo v 4kolke s manualom iste nebude cenovka roka... pritom za 719 mas turbo a automat od konkurencie kde uz dostavas skutocne naloz ktora v danej cene je obhajitelna https://www.auto.cz/…na-dracku-111687 :yes: .. navyse ta intense vybava je uz seriovo na 18tkach.. tomu vravim dobry kauf ... teda aspon voci CX-30 mazde urcite :yes:
Avatar - speedfred
Re: Re: Re: Re: No teda, jestli
| 20. 7. 2019 00:35
Ako sorry,ale tá Magda (dík Fostek) vypadá aj z toho najhoršieho uhlu lepšie ako načančané ASX.
Re: Re: Re: No teda, jestli
| 20. 7. 2019 10:27
Nevyzerá do najlepšie ale po skúsenostiach z parkovísk kde mi umelec na Golfe tresol ostrou hranou predných dverí do Outlandera PHEV kde nemám žiadne plasty na boku do dverí. Najnovšie manželka nabrala pri parkovaní niečo lakovaným predkom. Predtým vlastný dom na CX-5, dom prežil aj keď je zateplený styrodurom zo severu a obložený tenkým obkladom. Len na mazde trebalo nahriať a vyrovnať predný nárazník na boku, prebrúsiť svetlomet a vymeniť ráčmek hmlovky.
Avatar - fostek
Zajímal by mě subjektivní pocit při zkoušce
| 19. 7. 2019 21:03
těch papírovejch 180koní vs 185koní třeba u Golfa GTD.
Mám takovej neblahej pocit, že by Golfík tomuhle ujel (nedej bože bavit se o pružnosti a krouťáku) a žral vo 2litry míň.
A teď mě zabijte.
Golf mě napadl první. Klidně můžeme třeba Astru s podobným motorem nebo cokoliv.
Re: Zajímal by mě subjektivní pocit při zkoušce
| 19. 7. 2019 21:18
No mě původně napad Golf taky, jenže GTI. Při ekojízdě se s tím dá i pod 7, což novináři docílili s tou Mazdou, přestože při rychlejší jízdě se nůžky rozevřou, ale bavíme se o ekojízdě. O GTD nemluvě, tam musí bejt rozdíl naprosto propastnej.
Jsem zvědav na reálný zkušenosti majitelů, Mazda je mi přes to všechno dost sympatická a fandím jim. Ale 6.5 při ekojízdě prostě není dobrej výsledek, zvlášť když jejich vlastní čísla jsou úplně jiný.
Avatar - fostek
Re: Re: Zajímal by mě subjektivní pocit při zkoušce
| 19. 7. 2019 22:18
Jj, já psal výše, že to dokážu v poho s 2,0TSI, tj třeba Golf nebo Polo GTI. Jak říkáš.
Re: Re: Zajímal by mě subjektivní pocit při zkoušce
| 19. 7. 2019 23:30
Jenže novinářská ekojízda je běžná jízda normálního řidiče. Vlastní zkušenost se spotřebou u jiných testů. Při opravdu ekonomické jízdě na spotřebu se dostane řidič minimálně o 0,7l níž. Tady bych viděl spíš problém v tom, že objektivita reportáží vzhledem ke spotřebě je přímo úměrná zkušenostem s testovaným agregátem. Například sžití se s 1.6HDi/82kW, aby jeho spotřeba při stejné hmotnosti auta byla nižší než u 1.9TDi/77kW, při zachování stejné dynamiky jízdy včetně městských přesunů a předjíždění v kopcích, znamenala více než půlroční ježdění a následné volby optimální práce s plynem. A šlo to. Pokud budu jezdit stylem, že sednu do auta a jedu, aniž bych nějakým způsobem vnímal hodnoty motoru, pak budu jezdit stejně v autě jako v buldozeru. Jen ty spotřeby budou rozdílné. Už vůbec nemluvím o nutnosti naučit se používat tolik kritizovanou robotickou převodovku od Peugeotu. Měl jsem s ní možnost jezdit právě s tou 1.6HDi a jediný cuknutí při změně převodu bylo při podřazování v kopci nebo při prošlápnutí plynového pedálu u předjíždění. Jinak jsem o ní nevěděl. Ale k tomuto stavu jsem se taky dostal až po nějakém 5000km nájezdu. Takže co se týče novinářských recenzí, beru v úvahu jen užitné hodnoty. Skutečnou spotřebu si najdu u majitelů. :-) Viz jiný test lehčí Mazdy 3 se stejným motorem a spotřeba 7.3l.
Re: Zajímal by mě subjektivní pocit při zkoušce
| 19. 7. 2019 23:37
Oni by s tím Golfem jeli spíš o 2l hůř. :D
Mazda
| 19. 7. 2019 22:50
A už Mazda vychytala problémy s předčasně reznoucími plechy? ;-)
Avatar - 3_diamanty
Re: Mazda
| 19. 7. 2019 22:55
mazda ma tenke plechy... ved 1,6 lancer vazi viac ako 2.0 mazda 6.... lenze aj po 8 rokoch je na nom co sa hrdze tyka kasna ako nova .. ked ale vidim 8 rocne mazdy 6 .. takpri nich fakt zaplaces.. zhnite niektore viac jak 20 rocne vectry ci 20 rocne prve focusy ... pre nase klimaticke podmienky mazdy proste nie su vhodne.... rovnako ani v rusku moc neslapu ( na rozdiel od takeho mitsu ci toyoty ) ale tak opat sa necudujem ... zhnili by im tam uz mozno po dvoch troch zimach ...
Re: Re: Mazda
| 19. 7. 2019 23:35
S Ruskem srovnávat nemůžeš. Tam jsou opravdu naprosto odlišné klimatické podmínky než u nás. Ale je fakt, že i 9letý Opel je na tom s rezivěním kastle líp, než 5letá Mazda. A můžeme srovnávat i s letitými Feliciemi.
Re: Re: Re: Mazda
| 20. 7. 2019 10:20
Bejvávalo
Re: Mazda
| 20. 7. 2019 15:55
Nedejte na všeználky, ptejte se těch, kteří Mazdu vlastní. Mám dvě, obě kupované nové. M2 od roku 2008. Koroze naprosto žádná. Počet závad: 1 - brzdový válec. Jinak vše původní, neměnila se ani jedna žárovka. M6 od roku 2010. Koroze naprosto žádná. Počet závad: 1 - senzor ABS. Jinak nic, ani jedna žárovka. Předtím jsem měl M323, 9 let. Počet závad - 0. Asi u těch Mazd zůstanu, stejně jako mí známí, kteří došli ke stejnému závěru.
Avatar - SKAY
Re: Re: Mazda
| 20. 7. 2019 22:17
:'-( zarovky vydrzi i patnact let . DYzajn vydi kazdy jinak. Name plastu az moc jak na prvnim cross cantry Volvu. Spotreba novinaru snad minus litr a ok a to chcete at dvoulitr jezdi zadarmo nebo co takove auto spotreba do osmi je ok.
Re: Re: Mazda
| 21. 7. 2019 13:22
Manželka si oblíbila CX-5
První generace s problémovým dieslem a zároveň jeden z prvních kusů v ČR, 124 000 km, závady = 0, opravná sada na diesel byla proplacena v plné výši
První generace G192 2017 poslední facelift, prozatím najeto 82 000 km, bez závad.

V obou případech měněno obložení a kotouče, protože jezdí jako prase.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku