Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeMazda a její nejčerstvější novinky naživo: Vyzkoušeli jsme CX-30 i revoluční Skyactiv-X
25 komentářů
Anonym
to při pokusu o ekonomickou jízdu (nevím co tím kdo myslí a čeho je schopen) žere 6.5 tak je to fakt propadák. To dokážu v pohodě s dvoulitrem TSI - bavíme se o úsporné jízdě.
S třílitrem dieselovým pětkovým báývem podle předpisů okolo 5ti - ekonomická jízda teda max hodně. Třeba s velkým off roadem L200 2.4diesel do sedmičky.- - furt se bavíme o jízdě dost na spotřebu.
No, je to hodně, hodně slabej výsledek a počkám si na zajetý kusy a dojmy prvních majitelů.
Jinak pane Kolmane, to, že dává smysl napsat diesel na benzín ještě neznamená, že jde napsat nafta na benzín. Kdo ví, rozumí mi. S pozdravem Rudolf Nafalín. :-!
Edit...no je to fakt šílený teda. Tuhle jsem jel s 1.5TSI větším autem neekonomicky 400km za 6.9. Byl to automat. Čili
- buď prostě uvidíme, že je to v realitě jinak
- nebo Mazda trefila kozla
Dvojka by mě mrzela, Mazda poslední dobou rulez se svejma postojema.
S třílitrem dieselovým pětkovým báývem podle předpisů okolo 5ti - ekonomická jízda teda max hodně. Třeba s velkým off roadem L200 2.4diesel do sedmičky.- - furt se bavíme o jízdě dost na spotřebu.
No, je to hodně, hodně slabej výsledek a počkám si na zajetý kusy a dojmy prvních majitelů.
Jinak pane Kolmane, to, že dává smysl napsat diesel na benzín ještě neznamená, že jde napsat nafta na benzín. Kdo ví, rozumí mi. S pozdravem Rudolf Nafalín. :-!
Edit...no je to fakt šílený teda. Tuhle jsem jel s 1.5TSI větším autem neekonomicky 400km za 6.9. Byl to automat. Čili
- buď prostě uvidíme, že je to v realitě jinak
- nebo Mazda trefila kozla
Dvojka by mě mrzela, Mazda poslední dobou rulez se svejma postojema.
mazda obcas proste "bije" na nespravne dvere... rovnako ako s wankelom ... ale ak kupis klasicky mazdacky benzin tak iste chybu clovek nespravi... navyse vidim tu krasnu kombinaciu ( v pripade CX-30 ) .. a to je 90kw atmo v kombinacii s 4x4 za aj vcelku este uchopitelnu cenovku :yes: ale stejne by som v tychto velkostnych a cenovych SUV vodach radsej praktickejsie a seriozne sa tvariace SUV ASX s 2.0 v 4x4
inak toto je na sablu https😐/img2.auto.cz/…ull/5824797_.jpg ten pohlad teda.. a este ked zacne hrdza zrat ten jej plech pod tym masivnym plastom.. tak je amen tej zehlicke... pardon mazdicke ...
PS: inak k comu 10cm vysoke hrube az hrozostrasne vyzerajuce plastove lemy na mestskom SUV s ktorym budu mamicky tak maximalne vozit decka do skoly a najvacsi teren pre nu budu mestske retardery pred nakupnym centrom ... ma snad defender nieco podobne? alebo Gecko? samozrejme ze nie a pritom su 1000 krat terennejsie vozy ako CX-30... to len v mazde si asi myslia ze cim masivnejsi plast tym je z toho vacsi terenak... pritom keby tam mali take maximalne 4 cm decentne plastove lemy ako ma povedme ASX tak by to vyzeralo daleko ale daleko lepsie ... https😐/img2.auto.cz/…ull/5768508_.jpg ...
mazde som dlho dlho drzal palce ale poslednu dobu sa mi jej smerovanie aj celkovo ten jej uz prezvejkany rozplacnuty ulizany kodo styl prestava pacit. ... 8-s ... navyse stale ziaden hybrid... ziadne elektro... dizajn zrazu vsade na jedno kopyto .. jak exterier tak interier... snad uz aspon nehrdzaveju ako kedysi
inak toto je na sablu https😐/img2.auto.cz/…ull/5824797_.jpg ten pohlad teda.. a este ked zacne hrdza zrat ten jej plech pod tym masivnym plastom.. tak je amen tej zehlicke... pardon mazdicke ...
PS: inak k comu 10cm vysoke hrube az hrozostrasne vyzerajuce plastove lemy na mestskom SUV s ktorym budu mamicky tak maximalne vozit decka do skoly a najvacsi teren pre nu budu mestske retardery pred nakupnym centrom ... ma snad defender nieco podobne? alebo Gecko? samozrejme ze nie a pritom su 1000 krat terennejsie vozy ako CX-30... to len v mazde si asi myslia ze cim masivnejsi plast tym je z toho vacsi terenak... pritom keby tam mali take maximalne 4 cm decentne plastove lemy ako ma povedme ASX tak by to vyzeralo daleko ale daleko lepsie ... https😐/img2.auto.cz/…ull/5768508_.jpg ...
mazde som dlho dlho drzal palce ale poslednu dobu sa mi jej smerovanie aj celkovo ten jej uz prezvejkany rozplacnuty ulizany kodo styl prestava pacit. ... 8-s ... navyse stale ziaden hybrid... ziadne elektro... dizajn zrazu vsade na jedno kopyto .. jak exterier tak interier... snad uz aspon nehrdzaveju ako kedysi
To ASX už máš napsaný jako druhý jméno v občance? 😁
Hele jako, nejedoucí zoufalej 90kW ve čtyřkole fakt nepotřebuju jenom proto, že atmo.
Buď nejede, nebo žere.
1.9 TDI z pravěku by byl v tom lepší. A nikdo neumřel. Všichni žijeme.
Jinak - žádný elektro ani hybrid ...já tý Magdě fandím!
Hele jako, nejedoucí zoufalej 90kW ve čtyřkole fakt nepotřebuju jenom proto, že atmo.
Buď nejede, nebo žere.
1.9 TDI z pravěku by byl v tom lepší. A nikdo neumřel. Všichni žijeme.
Jinak - žádný elektro ani hybrid ...já tý Magdě fandím!
90kw atmo by ma v takomto aute urcite neurazalo ale j pravda ze tu by sa uz nejake to turbo kludne bodlo... navyse v kombinacii so 4kolkou ... ja neviem ale ked pozeram tie ceny CX-30tky... tak zlaty eclipse cross s turbom
SP: inak dat skoro 700 bubakov za 90kw atmo v 4kolke s manualom iste nebude cenovka roka... pritom za 719 mas turbo a automat od konkurencie kde uz dostavas skutocne naloz ktora v danej cene je obhajitelna https😐/www.auto.cz/…na-dracku-111687 :yes: .. navyse ta intense vybava je uz seriovo na 18tkach.. tomu vravim dobry kauf ... teda aspon voci CX-30 mazde urcite :yes:
SP: inak dat skoro 700 bubakov za 90kw atmo v 4kolke s manualom iste nebude cenovka roka... pritom za 719 mas turbo a automat od konkurencie kde uz dostavas skutocne naloz ktora v danej cene je obhajitelna https😐/www.auto.cz/…na-dracku-111687 :yes: .. navyse ta intense vybava je uz seriovo na 18tkach.. tomu vravim dobry kauf ... teda aspon voci CX-30 mazde urcite :yes:
Ako sorry,ale tá Magda (dík Fostek) vypadá aj z toho najhoršieho uhlu lepšie ako načančané ASX.
Nevyzerá do najlepšie ale po skúsenostiach z parkovísk kde mi umelec na Golfe tresol ostrou hranou predných dverí do Outlandera PHEV kde nemám žiadne plasty na boku do dverí. Najnovšie manželka nabrala pri parkovaní niečo lakovaným predkom. Predtým vlastný dom na CX-5, dom prežil aj keď je zateplený styrodurom zo severu a obložený tenkým obkladom. Len na mazde trebalo nahriať a vyrovnať predný nárazník na boku, prebrúsiť svetlomet a vymeniť ráčmek hmlovky.
Anonym
těch papírovejch 180koní vs 185koní třeba u Golfa GTD.
Mám takovej neblahej pocit, že by Golfík tomuhle ujel (nedej bože bavit se o pružnosti a krouťáku) a žral vo 2litry míň.
A teď mě zabijte.
Golf mě napadl první. Klidně můžeme třeba Astru s podobným motorem nebo cokoliv.
Mám takovej neblahej pocit, že by Golfík tomuhle ujel (nedej bože bavit se o pružnosti a krouťáku) a žral vo 2litry míň.
A teď mě zabijte.
Golf mě napadl první. Klidně můžeme třeba Astru s podobným motorem nebo cokoliv.
No mě původně napad Golf taky, jenže GTI. Při ekojízdě se s tím dá i pod 7, což novináři docílili s tou Mazdou, přestože při rychlejší jízdě se nůžky rozevřou, ale bavíme se o ekojízdě. O GTD nemluvě, tam musí bejt rozdíl naprosto propastnej.
Jsem zvědav na reálný zkušenosti majitelů, Mazda je mi přes to všechno dost sympatická a fandím jim. Ale 6.5 při ekojízdě prostě není dobrej výsledek, zvlášť když jejich vlastní čísla jsou úplně jiný.
Jsem zvědav na reálný zkušenosti majitelů, Mazda je mi přes to všechno dost sympatická a fandím jim. Ale 6.5 při ekojízdě prostě není dobrej výsledek, zvlášť když jejich vlastní čísla jsou úplně jiný.
Jenže novinářská ekojízda je běžná jízda normálního řidiče. Vlastní zkušenost se spotřebou u jiných testů. Při opravdu ekonomické jízdě na spotřebu se dostane řidič minimálně o 0,7l níž. Tady bych viděl spíš problém v tom, že objektivita reportáží vzhledem ke spotřebě je přímo úměrná zkušenostem s testovaným agregátem. Například sžití se s 1.6HDi/82kW, aby jeho spotřeba při stejné hmotnosti auta byla nižší než u 1.9TDi/77kW, při zachování stejné dynamiky jízdy včetně městských přesunů a předjíždění v kopcích, znamenala více než půlroční ježdění a následné volby optimální práce s plynem. A šlo to. Pokud budu jezdit stylem, že sednu do auta a jedu, aniž bych nějakým způsobem vnímal hodnoty motoru, pak budu jezdit stejně v autě jako v buldozeru. Jen ty spotřeby budou rozdílné. Už vůbec nemluvím o nutnosti naučit se používat tolik kritizovanou robotickou převodovku od Peugeotu. Měl jsem s ní možnost jezdit právě s tou 1.6HDi a jediný cuknutí při změně převodu bylo při podřazování v kopci nebo při prošlápnutí plynového pedálu u předjíždění. Jinak jsem o ní nevěděl. Ale k tomuto stavu jsem se taky dostal až po nějakém 5000km nájezdu. Takže co se týče novinářských recenzí, beru v úvahu jen užitné hodnoty. Skutečnou spotřebu si najdu u majitelů. 😄 Viz jiný test lehčí Mazdy 3 se stejným motorem a spotřeba 7.3l.
Suditscher
A už Mazda vychytala problémy s předčasně reznoucími plechy? 😉
mazda ma tenke plechy... ved 1,6 lancer vazi viac ako 2.0 mazda 6.... lenze aj po 8 rokoch je na nom co sa hrdze tyka kasna ako nova .. ked ale vidim 8 rocne mazdy 6 .. takpri nich fakt zaplaces.. zhnite niektore viac jak 20 rocne vectry ci 20 rocne prve focusy ... pre nase klimaticke podmienky mazdy proste nie su vhodne.... rovnako ani v rusku moc neslapu ( na rozdiel od takeho mitsu ci toyoty ) ale tak opat sa necudujem ... zhnili by im tam uz mozno po dvoch troch zimach ...
Nedejte na všeználky, ptejte se těch, kteří Mazdu vlastní. Mám dvě, obě kupované nové. M2 od roku 2008. Koroze naprosto žádná. Počet záva😜 1 - brzdový válec. Jinak vše původní, neměnila se ani jedna žárovka. M6 od roku 2010. Koroze naprosto žádná. Počet záva😜 1 - senzor ABS. Jinak nic, ani jedna žárovka. Předtím jsem měl M323, 9 let. Počet závad - 0. Asi u těch Mazd zůstanu, stejně jako mí známí, kteří došli ke stejnému závěru.
😢 zarovky vydrzi i patnact let . DYzajn vydi kazdy jinak. Name plastu az moc jak na prvnim cross cantry Volvu. Spotreba novinaru snad minus litr a ok a to chcete at dvoulitr jezdi zadarmo nebo co takove auto spotreba do osmi je ok.
Manželka si oblíbila CX-5
První generace s problémovým dieslem a zároveň jeden z prvních kusů v ČR, 124 000 km, závady = 0, opravná sada na diesel byla proplacena v plné výši
První generace G192 2017 poslední facelift, prozatím najeto 82 000 km, bez závad.
V obou případech měněno obložení a kotouče, protože jezdí jako prase.
První generace s problémovým dieslem a zároveň jeden z prvních kusů v ČR, 124 000 km, závady = 0, opravná sada na diesel byla proplacena v plné výši
První generace G192 2017 poslední facelift, prozatím najeto 82 000 km, bez závad.
V obou případech měněno obložení a kotouče, protože jezdí jako prase.
Vzpomínám na místní diskusi o tom, že ty auta nejsou z nejlehčích a pak tu máme těch (pouhých) 222 Nm. To nemůže výst k dobrýmu výsledku! :no:
Přeju hodně štěstí - jsi střelec, objednat něco nevyzkoušenýho a dost exotickýho!!!
Snad to vyjde a bude to podle Tvých představ.
:yes:
Oni pořád chtěli využít vznětový princip, teď ale musí "rychlé a přesné vstřikovače" vstříknout extra nadbytečnou dávku benzínu aby se to dalo zapálit svíčkou …
… a spotřeba je v háji, protože se původně počítalo jen s dieselovým vznícením stlačeného paliva …
dobrý ale moc drahý, ti co chtějí benzín si mohou koupit normální atmomazdabenzín