I přes dodání rekordního počtu elektromobilů se Tesle nepodařilo dostat ze ztráty, která za toto čtvrtletí činí 408 milionů dolarů. Za první pololetí 2019 se tak celková ztráta vyšplhala již na 1.1 miliardy dolarů.
Tak to se tady zase vyrojí letka tesla-fans, která bude krákorat, že
(1) to není pravda, protože tohle a tuto a támhle ono
(2) a i kdyby to čistě náhodou pravda byla, tak je to správně, protože co Tesla činí, dobře činí
Prostě standardní průběh ;-);-);-);-)
Tak hošové a ostatní bytosti genderů KRAJNĚ neurčitých, naostřit drápky - a chutě do práce
Ty gendere jeden, ty to tady vždycky tak politicko-automobilo-sociálně spatláš dokupy jak pejsek s kočičkou. Tohle je server o autech, kdy to ty a tobě podobní konečně pochopí?
Tady nám u obchoďáku zastavila Tesla model 3, a v tom horku POŘÁD pracuje chlazení bateriových modulů. Asi by to měl dát do stínu nebo rovnou na nabíječku nebo už neodjede :-):-):-)
Byl jsem hodinu se psem, funělo před tím, funí i teď … z 80% na 50% ? Nebo ještě na míň.
No a ta ztráta, to se přece dalo čekat - větší výroba, přitom pořád staví nějaké meganesmysly a pořád chtějí na trh uvádět další modely, nekončící koloběh které mají ostatní automobilky jakž takž zvládnutý, ovšem najdou se výjimky.
To je nejlepší. Nic v životě nedokázat a akorát kritizovat v diskusích. Jak asi chcete vybudovat obří automobilku s masivní výrobou aut, bez toho aby jste k tomu postavil továrny? Všechny stávající automobilky existují dlouhé roky a již mají mnoho továren.
Nevím o žádné jiné automobilce, která by za posledních pár desítek let začala růst úplně od nuly k velkoobjemové výrobě aut. Konkurovat na trhu zavedených značek, které mají celosvětově trhy pokryté prodejci a servisy nebude ani trochu jednoduché a Tesla to dokázala prorazit. Jejich auta jsou aspoň trochu použitelná, na rozdíl od elektroaut klasických automobilek.
Tím nepíšu, že bych si elektroauto koupil, ale je to aspoň na straně Tesly na dobré cestě k něčemu použitelnému.
Tady se moc lidí nesnaží pochopit. Vypadá to, že se zde "pomlátí" fanatičtí zastánci a odpůrci navzájem. A nikdo z nich nediskutuje, jen melou svojí (omlouvám se těm několika soudným zde)...
… ale vždyť to píšu jinde, kámo, že se VAG poučí a spočítá si kolik ho elektrosranda bude stát a třeba se mu to zadaří učinit ziskovým, na rozdíl od Tesly
… takže není pravda že jsem negativní, jsem pozitivní, ekonomická sekce v koncernu VAG pitvá detailně všechno co podniká Musk a snaží se využít to dobré, ziskové a snaží se vyhnout tomu co nefunguje
Tak preco tu Teslu stale hejtujete, ked su priekopnikom, ktory ukazuje aj ostatnym cestu a od ktoreho odkukavaku veci, aby znizovali vlastne naklady ? Napriek x rokom nie je konkurencia zdaleka na dostrel.
Cela Cina je plna automobiliek ktore 15 rokov dozadu neexistovali.
Tesla nie je o vyrobe aut. Je to o o presadeni vizie....ci je vizia dobra alebo je na inu diskusiu. Ale strasne moc tusim ze ktokolvek iny ako cinan by do toho kapital nedal...
Ak Tesla generuje takuto obrovsku stratu pri tejto pozitivnej (pre Teslu) trhovej diskriminacii, tak to si neviem predstavit, ako by to vyzeralo keby sa zrazu zrusily vsetky dotacie, podpory a ulavy pre eletromobily. To by asi museli vozit prachy do Tesly hyperloopom rovno z Fort Knoxu...
Tak zrovna s tou nápravou jste si trochu naběhl. Znám člověka s teslou x co má za dva roky už třetí. A brzdy se na teslách moc nepoužívají, brzdí se hlavně rekuperací.
Nechápu co chceš říct svým příspěvkem. To že a technice nevíš vůbec nic?
Tesla X je jedno z nejdynamičtějších aut na světe, myslíš si že se obejde bez brzd? Viděl jsi někdy brzdy Tesly? Stejně tak třetí výměna nápravy. To je co? Jako že se celá rozpadla tak se měnila komplet? To asi ne. Takže jak?
Vidíš někde že bych napsal, že se Tesla obejde bez brzd? Nevidíš viď? No, já taky ne.
Problém s nápravami je obecně znám, stačí zajít na nějaké Tesla forum. I na hybridu je o tom popsáno dost a dost.
To nehucelo chlazeni baterii, ale klimatizace interieru. Tobe to v petrolejce bez motoru nejede, EV ano. Pan prijde do vychlazeneho ty si otevres okynka. Nechapu jak se muze takto nekdo zesmesnovat.
náklady, rozložím to na počet vyrobených aut a vyjde cena. Model 3 za 2 mil, model S 3,5 mil. Když mají drahé baterky jezdit po světě s jedním člověkem, tak ať se to mrhání prostředky zaplatí. Baterky mají sloužit 24 hodin v celcích u zelelených elektráren, aby se dalo spolehnout na konstatní dodávku el. energie.
Re: Co je na tom furt tak složitého, spočítám výrobní
nemáš pravdu, bateriová úložiště jsou soudkem střelného prachu
představ si že na Tvoji zemi někdo zaútočí a má perfektně zmapované kde jsou neuralgické body
stožáry s vysokým napětím se trefují blbě, tady stačí když trefíš krajíček a zbytek vybouchne úslužně sám
kdepak, z hlediska vojenského je bateriové úložiště noční můrou
Re: Co je na tom furt tak složitého, spočítám výrobní
To samozřejmě tak jednoduché není.
Nejvíce evidentní nedostatek je ten, že počet prodaných aut je závislý právě na té ceně... a trošku se ti to cyklí.
Druhý méně zjevný zádrhel jsou omezené výrobní kapacity (jak celých aut, tak komponent) a skokové růsty nákladů pro některé položky.
Podle mě to Tesla dělá dobře. Udělala eSko a to bylo svým způsobem průlom... rozhlédla se po trhu a zjistila, že by potřebovala eSko za půlku, aby se EV mohlo rozšířit... a tak ho víceméně vyrobila a teď na tom zkusí vydělat peníze. Vyjde, nevyjde... uvidíme. Investoři do toho jdou dobrovolně, zváží rizika a berou nebo nechají ležet. Těch firem, kterým to neklapne, jsou všude mraky...