Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeMluvili jsme s lidmi, kteří viděli hotovou Škodu Octavia IV. Inspiraci hledá u Audi i Hyundai
37 komentářů
3_diamanty
z tychto spy fotiek ze nova octavia bude akasi na pohlad sirsia a stihlejsia ... tvarovo preciznejsia ( chybat asi nebude tornado linka ) a s nizsie polozenou akoby vysunutou 3D maskou aj akymsi spicatejsim predkom ... musim priznat ze zatial sa mi tieto spy fotky vcelku pozdavaju len dufam ze rozmerovo uz moc neporastie.... dokonca by som nebol proti keby sa kludne aj "zmensila" voci tej sucasnej podla mna uz kusok velkej octavke .... aj svetlomety asi budu mensie s mensim celkovym vsadenim do kasne co autu opat len prospeje ... ale aj na zadne partie som zvedavy tu sa mi to vidi ze to bude asi o kusok vacsie prekvapko ako ten predok a la scaloidny-superb tak sa nechajme prekvapit ... octavia je dnes uz europsky bestseller a ocakavam ze s prichodom novej generacie si svoju poziciu nadalej este posilni ... a urcite by jej neuskodil aj nejaky ten hybrid tak uvidime... drzim palce.. skoda to ma brutalne naslapnute... este sa len rozbieha scala .. a uz je tu za dverami aj kamiq aj nova octavka... masaker... otazka teda neznie ci sa znacka skoda udrzi aj na buduci rok v top 10 najpredavanejsich znaciek v eu... ale skor znie kam z 10 miesta este dopredu dalej poskoci... podla mna uz do 5 rokov moze byt aj v prvej sedmicke v europe ... a to je pecka ak zvazime kde skoda bola este pred 15-20 rokmi... neskutocny progres ...priam fenomenalny :yes😒br />
PS: zasielam este dovolenkovy pozdrav z tatranskej lomnice http😐/img.auto.cz/…d3de2132fb55.jpg 😄 ...
PS: zasielam este dovolenkovy pozdrav z tatranskej lomnice http😐/img.auto.cz/…d3de2132fb55.jpg 😄 ...
Uživatel_5340709
to by se musel někdo v Boleslavi a zároveň v Německu hooodně šeredně uhodit do hlavy. To mě rozesmálo, ... co tam máte dál??? Jakou další perlu??? ...... Třeba že inspiraci pro kvalitu zpracování hledá u Lady? 😄
pradeda777
předek ok, ale ten zadek, alespoň na kombi, je nějaký "otrávený"..... ;-\
zadok sa zvazuje akosi prudsie ako u jej predchodcu aj ked samozrejme nie je to take okate ako v pripade vacsej 508 u leva nakolko ocakavam ze O4 si aj nadalej bude chciet zachovat rokmi budovanu praktickost a priestornost... a zeby aj ten zadny previs uz konecne skratili? lebo ten sucasny na urovni 1,1m je snad najvacsi v segmente ... neviem ci len astra kombik ho este nema kusok vacsi.. ale to uz je hra milimetrov... kazdopadne octavke by prospel vacsi razvor a mensie previsy... a za mna aj celkove skratenie kasne ( aspon o 5cm ) ... aj ked z fotiek mi kompaktnejsia ako predchodca nepride 8-s ach jo
Zvenku to bude možná i hezký, byť nejsem úplně fanda koncernu, tak Scalu beru jako skok vpřed a tenhle směr vítám, hlavně když to nebude čtyřočko (teda bude jen naznačené ledkama), na to jsem si pořád nezvykl a přijde mi to nadčasově, škaredé tehdy i teď. Ale jestli nekecá ten "zdroj" z článku, tak mám strach o to , jak to bude vypadat vevnitř, dvouramenný volant, velký displej ... ;-\
Beefcake
Tiez by som chcel poznat niekoho, koho znamy uz O4 videl. To by bolo super.
Dezo, jedol si uz chlieb ? Nie, ale brat uz o nom pocul.
Dezo, jedol si uz chlieb ? Nie, ale brat uz o nom pocul.
traveldrive
ja som hovoril s ľuďmi, ktorí videli UFO. Naozajské!
Možná protože nejste na stránkách UfoFan ale Auto.cz 😄
Však aj Octavia IV asi bude UFO, podľa toho, koľko článkov o nej už zlepili.
Aby mohla býti UFO, musela by létat a být neidentifikovaná, ani jedno z tohoto nesplňuje 😉
Ale vážně, pokud vás tolik štve či uráží že se na českých stránkách často píše o české značce (to že patří Volkswagenu tu nehraje roli) pak je řešení jednoduché, můžete chodit jinam na jiné weby a nemusí vás to vůbec trápit. 😄
Ale vážně, pokud vás tolik štve či uráží že se na českých stránkách často píše o české značce (to že patří Volkswagenu tu nehraje roli) pak je řešení jednoduché, můžete chodit jinam na jiné weby a nemusí vás to vůbec trápit. 😄
Tebe niekto stúpil na otlak?
Je logické, že o domácej automobilke bude viac článkov ako o iných. Ale vpohode by bol povedzme jeden obsažný článok na tému Octavia IV - nie x "článkov" na pár riadkov, vycucaných z prstu a úplne o ničom. 😉
Je logické, že o domácej automobilke bude viac článkov ako o iných. Ale vpohode by bol povedzme jeden obsažný článok na tému Octavia IV - nie x "článkov" na pár riadkov, vycucaných z prstu a úplne o ničom. 😉
Jenže informace o vozidlech se objevují průběžně, nikoli najednou, a jsou lidé, které to skutečně zajímá, i když jen v této podobě.. A pak, přeci nikdo nikoho nenutí na takové články vůbec klikat. 😊
Meky
Hyundai..
Konecne noekto priznal, ze skodka sa inšpiruje v globálnych vodách.
Konecne trochu vzruchu v brtniku
Konecne noekto priznal, ze skodka sa inšpiruje v globálnych vodách.
Konecne trochu vzruchu v brtniku
Jaký vývoj? Kolik lidí pracuje ve vývojovém oddělení McDonalds ČR?
Na stránkách je nabídka volných míst, ale do vývojového týmu jich moc není... asi je tam silný a stabilní kolektiv 😄
Ono stačí kouknout na jejich oficiální zdroje, kdyby jste to udělal, zjistil by jste že Škoda auto je všude, i v německých oficiálních zdrojích, zapsána jakožto Český výrobce, ještě by se dalo říci, že jde o nadnárodního výrobce, ale díky původu je stále domácí zde, v Čechách.
Edit- Jinak do českého vedení McDonald´s tolik nevidím, ale velmi pochybuji že by tu bylo něco jiného než jen lokální manažering a vývoj, to není pravý vývoj jaký probíhá ve společnosti Škoda Auto.
A naposled si dovolím odporovat v onom tvrzení, že jde o sobeckost, tak to není. Nikdo tu totiž netvrdil že Škoda je ryze českou značkou, ani nikdo Volkswagenu neupírá jeho vlastnictví, jde pouze o fakta, že navzdory zmíněnému majiteli, lze Škoda auto označovat jakožto domácí společnost právě díky výše zmíněným bodům. A opět upozorňuji, že samotný Volkswagen listuje Škodu jakožto českou společnost, stejně jako listuje Seat jakožto Španělskou či Lamborghini jako Italskou.
Jo, a s Daimlerem... největší akcionář je taky z Číny, tak nevím, co jsem kde viděl s arabama.
Samozřejmě, vedení Škoda Auto podléhá vedení nadnárodního Volkswagen AG, avšak má svou vlastní omezenou autonomii, a ne vždy se musí řídit tím, co přikáže majitel. Opět viz ona lakovna, kterou si postavili, respektive staví, více méně navzdory Volkswagenu který chtěl, aby Škoda dále posílala díly do Německa, do nevytížených závodů.
K onomu vývoji, nehraje podstatnou roli na kolik procent spadá Škodovácký vývoj vůči vývoji jiných koncernových značek. Důležité je, že Škoda si drží vlastní vývoj a nebere vše z koncernového portfolia ale také do něj přispívá.