Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeCo přinesou elektronické dálniční známky? Podle expertů se toho moc nezmění
17 komentářů
juivingtens
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
CHerokee
Bohužel, to co mělo ulehčit a zjednodušit cestování, se nestane. Nemá to pro běžné občany žádný přínos a pro starší to bude složitější. Navíc to i nadále bude nespravedlivé, nezohlední se počet km, co člověk ujede. Ale lidi se ozvou, až zjistí, že místo 1500 dají 2000.
Fickroc
Dokud se jim nahoru neukáže nějaká ta malinká defenestrace, tak si budou dělat co chtějí. Zatím nám to předvádějí 30 let, a my jak bulíci platíme, a jezdíme po klikatejch úzkejch cestách, místo po dálnicích, který jsme si už několikrát zaplatili !!!
100% souhlas! Už jsem to tu napsal několikrát. S placením za použití dálnice je to jako s domem, který si za své postavíš a stát bude po tobě chtít platit nájem....
Stačilo by, kdyby voliči nebyli takové laciné děv*y...za koblihy a pár stovek důchodcům vyhraješ volby, i když zadlužuješ stát v době ekonomického růstu a kradeš.
Dinosauri jako ty by meli spis ANO podporovat. Rekni kdo jiny z tech poskoku EU by se ji vzeprel jako Babis? Uz vidim jak prip*delka Hamacek, nebo Fiala a spol by se plazili po zemi, aby je nekdo z EU poplacal po zadech
https😐/www.vlada.cz/…budovali-174603/
Ja ti reknu ze nikdo. A to volit nechodim, jen koukam. Tedy zatim, vidim ze budu muset zacit
https😐/www.vlada.cz/…budovali-174603/
Ja ti reknu ze nikdo. A to volit nechodim, jen koukam. Tedy zatim, vidim ze budu muset zacit
jenicek54
po dálnici jezdím co je postavená. rychlost nedodržuji známku nemám. děkuji policii za její práci 😒]
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
badsamara
Vážení za to co se zde považuje za dálnice a musí se za průjezd timto tankodromem platit by se styděli vybírat peníze i v Turecku.Zajimalo by mne kam ty vybrané peníze jdou mimo krásných platůněkterých jedinců.Hanba je nazývat DÁLNICE samá uzavírka omezení rychlosti a kolony.
ANO už má 7 let ve správě dopravu a je to jen horší. Přesto je lidi volí dál. Stačí přidat 900 důchodcům (a ještě na dluh) a 25 % je v cajku.
petresburg
Dálniční známky by měli platit všichni uživatelé dálnic. Tedy i motorkáři, všechna vládní vozidla, policie, hasiči i záchranka.
Dále by bylo vhodné, aby byl dálniční poplatek vztažen i na počet ujetých kilometrů a ne jen slepě vybírat poplatky.
Když už to bude elektronické, dá se vše, při dobré vůli.
Desetidenní kupon při užití pro cestu jednou za čas pro cestu tam a zpět je příliš drahý, to pak přijde ujetý kilometr na korunu i více.
Kdyby byl levnější, prodej by byl vyšší.
Dále by bylo vhodné, aby byl dálniční poplatek vztažen i na počet ujetých kilometrů a ne jen slepě vybírat poplatky.
Když už to bude elektronické, dá se vše, při dobré vůli.
Desetidenní kupon při užití pro cestu jednou za čas pro cestu tam a zpět je příliš drahý, to pak přijde ujetý kilometr na korunu i více.
Kdyby byl levnější, prodej by byl vyšší.
honzafi
Najednou jsou prý dálnice bezpečnější než okresky? To zjistili až teď? Tak proč dělá režim po desítky let vše proto, aby se nestavěly a abychom se zabíjeli na stávajících přetížených okreskách, kde navíc vše najednou rozkopou?
Sranda je, jak dokáže režim na jednu stranu cpát do digitalizační restrikce lidi, ať už tímto či EET, ale na stranu druhou pro vyřizování sebebanálnějších úkonů, lhostejno jestli na úřadu (ne)práce, dopravce, živnostňáku se musí jako k kktů osobně... A když tyto instituce cokoliv posílají, kdeže mailem, jako u imbecilů doporučeně přes ČP. Prostě 21. století zaregistruje stát jen tehdy, když to hodí kšeftík nějakému poskytovateli IT apod., ani zbla však ne jako službu pro občana.
Sranda je, jak dokáže režim na jednu stranu cpát do digitalizační restrikce lidi, ať už tímto či EET, ale na stranu druhou pro vyřizování sebebanálnějších úkonů, lhostejno jestli na úřadu (ne)práce, dopravce, živnostňáku se musí jako k kktů osobně... A když tyto instituce cokoliv posílají, kdeže mailem, jako u imbecilů doporučeně přes ČP. Prostě 21. století zaregistruje stát jen tehdy, když to hodí kšeftík nějakému poskytovateli IT apod., ani zbla však ne jako službu pro občana.
lomihnat
Ale co chceš, když to dělají lidé s polovinou mozku? 😒
Když už bude systém schopný identifikovat auto podle RZ, může vypočítat ujeté kilometry a podle nich pak inkasovat poplatek, aby platilo "kdo víc užívá, víc platí", ne?
Pro dnešní kompjůtry je tohle hračka.
A může ten poplatek vymáhat i bez nějaké přiblblé registrace na dálniční síť, evidenci vozidel má přece stejný stát, jako dálnice.
Když už bude systém schopný identifikovat auto podle RZ, může vypočítat ujeté kilometry a podle nich pak inkasovat poplatek, aby platilo "kdo víc užívá, víc platí", ne?
Pro dnešní kompjůtry je tohle hračka.
A může ten poplatek vymáhat i bez nějaké přiblblé registrace na dálniční síť, evidenci vozidel má přece stejný stát, jako dálnice.
Klasický hybrid s malou batériou dáva väčší zmysel a nie vždy musí byť na diaľnici horší.
Pri C-HR je hybrid o liter lepši ako turbo benzín.
https😐/www.adac.de/…test/detail.aspx?…
https😐/www.adac.de/…test/detail.aspx?…
Hybrid je na tom spotrebou ako T-Cross s litrom
https😐/www.adac.de/…test/detail.aspx?…
Alebo T-Roc s naftou
https😐/www.adac.de/…test/detail.aspx?…
Podotýkam, že ADAC robí testy v reálnej prevádzke a pri vyššej dynamike ako WLTP. A asi nemá dôvod ťahať za Japoncov.