Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Jízdní dojmy s Audi Q7 po faceliftu: Změn jako pro novou generaci

Audi v poslední době uvádí jeden nový model za druhým. Velké SUV Q7 sice prošlo pouhým faceliftem, změn je ale tolik, že by vydaly na novou generaci.
Zpět na článek
22. 8. 2019 09:21
22. 8. 2019 11:49
22. 8. 2019 12:07
22. 8. 2019 15:27
22. 8. 2019 20:49
23. 8. 2019 07:25
Avatar - 3_diamanty
22. 8. 2019 09:21
kludne
by som povedal ze vidim novu generaciu... vau... toto uz je iny facelift ... ono niekedy je zaklad fajn len ho treba este vybrusit... zoberme si aj yaris z r 2011 a ten sucasny... clovek by uz ani neveril ze je to stale ta ista generacia.... a defakto konstrukcne stale "to iste auto" ... len opat uz kusok vybrusene k dokonalosti jak exterierom tak aj interierom aj motoricky ....

tato faceliftovana Q7 je teraz za mna dokonala ... z akehosi neotesaneho hranolu este pred faceliftom ( ktory inak uz nevyzeral vobec zle a pacil sa mi ) je teraz uz ale doslova drahokam :yes:

PS: dobre vidim? Honza si to ty? ... parada ze si opat tu ... :yes:
Rozbalit vlákno
0
22. 8. 2019 10:33
predni svetla
jsou opravdu tragicky. Stejen jako u Skody, ktera zase ma potrebu tam porad vytvarte nejaky zkoseny zobacky...
Rozbalit vlákno
2
Avatar - 3_diamanty
22. 8. 2019 11:01
Re: predni svetla
za mna su dokonale https://img2.auto.cz/…ull/5878648_.jpg :yes: ;-) u mna dnes hadam najkrajsie audi aj ked A3 sedan rozhodne nevyzera o nic horsie a aj nova A1 a Q3 ( aj verzia sportback ) su naprosto famozne a dokonale posadene aj vizualne perfektne prevedene ... :yes:

take Q3 sportback s 2.0 tsi v 4kolke 8-s :*) .. co viac tu treba.. https://img2.auto.cz/…ull/5833862_.jpg ... v podstate uz toto je absolutna dokonalost ...
22. 8. 2019 15:29
Re: predni svetla
Ano, pořibrousit Q3 SB hrany, už je to jako Eclipse. Naštěstí se kluci udrželi :yes:
Avatar - CICERO
22. 8. 2019 11:49
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
22. 8. 2019 12:07
Re: JOP...
no som zvedavy na tie realne fotky aut z naplavky... lebo mam fakt daleko radsej prave taketo foto auta priamo v "terene" ako tie kdejake umele autosalonove tmave fotky ( alebo naopak preblyskane a leskle ) kdesi zvnutra haly pri umelom osvetleni a fotene este kdesi dobre ze nie zo zeme z dola a pol metra od auta takze vidis leda velky trt ... ako v tomto je naplavka super ... uz len nech vyjde pocasie a fotky budu urcite paradne

kamiq ASX a L200 ... na ne som najviac zvedavy .. :-[] :yes:
22. 8. 2019 15:27
Uffff...
...tak trochu půspobí jako nějaká starší A6 Avant, kterou přizvedli a naroubovali nová světla a přidali černých plastů. To vše ve stylu pro asijský trh.

P.S.: Dá se měnit úhel displeje navigace?
Rozbalit vlákno
2
Avatar - CICERO
22. 8. 2019 20:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - kari.laz
23. 8. 2019 07:25
Re: Uffff...
Q7 a obecně žádná SUV není má designová parketa, ale že o čínském stylu bude mluvit nekritický obdivovatel BMW mě celkem překvapuje. :D
Avatar - Dzakobo
22. 8. 2019 21:14
Dementní naladění benzíňáku
Když 2.0 mají 300k a 400Nm, 3.0 by tu měl mít přes 400k a k 600 Nm - pak by se nemohlo psát, že benzín nemá sílu. Alfy uměj z 2.9 510k, takže tak...
Rozbalit vlákno
2
22. 8. 2019 21:47
Re: Dementní naladění benzíňáku
Audi má 2,9 450 hp/600 Nm. Ale to není žádný dramatický rozdíl proti této 340hp/500Nm, obojí to nejsou nijak zvlášť vhodné motory do velkého a těžkého SUV, čím našponovanější benzín tam dáš, tím víc to žere a to že to má někde nahoře 450 koní ve velkém SUV moc lidí neocení. Když nekompromisní benzín pro lidi co nekoukají na spotřebu, tak asi až V8 hybrid 680hp/850Nm co bude v Q7/Q8 RS ale i tam si myslím, že SQ7/SQ8 s dieselovým osmiválcem ocení daleko víc zájemců.
Avatar - kari.laz
23. 8. 2019 07:38
Re: Dementní naladění benzíňáku
Proč? Já jsem rád, že alespoň trochu a někde se drží toho, že používají normální motory. Na co mi bude vyhoněný dvoulitr? Nebylo by lepší ten výkon vydolovat z kultivovanějšího, charakternějšího šestiválce, pro který by ten výkon kolem 400 koní byl podstatně přirozenější? Zrovna tam mi přijde lepší řešení 3,0 TDI 170 KW, než tyto hodnoty honit z dvoulitru. A zrovna tak 4,0 V8 TDI lepší řešení něž 4X(nebo kolik už tam mají těch turb) u BMW. Přiměřeně velké motory budeou vždycky vhodnější pro běžné použití. Mazda se taky ještě drží a nemá žádné objemy vhodné maximálně do motorek. Ale ono se stejně všechno nahrazuje pohonem pro kuchyňské roboty, takže si můžeme užívat alespoň nějakých spalováků, než vůbec jsou.