Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nový Nissan Juke oficiálně. Vyrostl, kontroverzní vzhled zůstává

Druhá generace malého SUV od Nissanu nabízí prostornější kabinu i větší zavazadelník. Nabídka motorů zahrne benzinový tříválec.
Zpět na článek
4. 9. 2019 08:49
4. 9. 2019 08:58
4. 9. 2019 10:11
4. 9. 2019 11:01
4. 9. 2019 11:29
4. 9. 2019 11:44
4. 9. 2019 12:12
4. 9. 2019 12:17
4. 9. 2019 09:25
4. 9. 2019 09:40
4. 9. 2019 09:31
4. 9. 2019 10:10
14. 9. 2019 19:53
4. 9. 2019 09:14
4. 9. 2019 09:36
4. 9. 2019 09:27
4. 9. 2019 09:38
4. 9. 2019 09:52
4. 9. 2019 10:02
4. 9. 2019 10:16
4. 9. 2019 10:57
4. 9. 2019 11:11
4. 9. 2019 11:47
4. 9. 2019 12:46
4. 9. 2019 13:02
4. 9. 2019 14:13
4. 9. 2019 10:26
4. 9. 2019 10:06
4. 9. 2019 10:18
4. 9. 2019 10:27
4. 9. 2019 14:06
4. 9. 2019 15:07
4. 9. 2019 15:04
4. 9. 2019 21:03
4. 9. 2019 21:28
4. 9. 2019 22:11
4. 9. 2019 21:04
20. 10. 2019 19:02
4. 9. 2019 08:49
100 a 1...
...nová generace Jukeu se opravdu povedla, minimálně vizuálně předčí svého předchůdce o vesmír. Teď jen doplnit motorizace, základ asi pochopitelný, jen by to chtělo přidat výkony i válce.
Rozbalit vlákno
18
Avatar - Emel
4. 9. 2019 08:58
Re: 100 a 1...
Je to mnohem uhlazenější než původní Juke, ale pořád dost ulítlé... jo, docela se mi to líbí.
I interiér... svěží, hezké klasické budíky, přiměřené množství koleček a tlačítek... možná volant je trošku přečudlíkovaný.
Myslím, že 1.3TCe by tam být měla.
Avatar - Verny_2013
4. 9. 2019 09:32
Re: 100 a 1...
Pokaždé když jsem potkal starého Juka, první co mě napadlo, bylo že designér musel být při tvorbě pořádně sjetý, Pak ti co to schvalovali jak bysmet. Nová generace je ulítlá stále dost, ale tak nějak civilozovaně a docela mile. Pozitivně hodnotím že nový Juke je jasně rozpoznatelný v plejádě spousty uni designů.
4. 9. 2019 10:11
Re: 100 a 1...
tiež sa mi nepáčil , ale vidíš, predával sa a založil vlastne kategóriu,
niktone čakal, že sa tak dobre chytí, podľa neho už dnes všetci vyrábajú,
dokonca toyota napodobeninu
Avatar - 3_diamanty
4. 9. 2019 10:48
Re: 100 a 1...
pekne... sice uz neposobi tak zivocisne ako jeho "oblejsi" predchodca ale mne sa naopak hrany na SUV pacia takze za mna super posun ... len tie plastove lemy blatnikov teraz pozeram... trosicka mohli byt za mna decentnejsie s tensim oplastovanim okolo kasni ( na styl xceed, ASX alebo Nira ) ale stale je to o vesmir lepsie ako megaplasty na UX alebo Kone ci CX-3 alebo novej kralovne oplastovaneho gycu CX-30 kde je to doslova hnus....

juke je aj velkostne dokonale posadeny .... na 4,2m dlzky ponukne razvor golfu a 422L kufor.. k tomu vyssia svetlost... stylovu vizaz.... tazko tu nieco namietat... vyzera to ze juke bude opat trhak :yes:
Avatar - Ozzman
4. 9. 2019 11:01
Re: 100 a 1...
Souhlasím s tebou, na mne je to taky pořád ještě moc ulétlé, navíc tento typ aut je pro mé chápaní trochu mimo :)
Avatar - xxc
4. 9. 2019 11:29
Re: 100 a 1...
Preco mimo, ked daju aspon treti isofix dopredu, mohlo by to oslovit zenu :-) Bude to prekapotovany Captur, mozui si ludia vyberat podla vzhladu.
Avatar - Emel
4. 9. 2019 11:44
Re: 100 a 1...
No... je to prostě CMF-B, to ale neříká moc o tom, kolik se toho sdílí s Capturem.
Avatar - Ozzman
4. 9. 2019 12:12
Re: 100 a 1...
Ženu možná, ale já si u těchto crossoveru nejsem moc jist prostorností a zavazadelníkem. Nebývá větší, než u Bsegmentového hatchbacku (a ted nemyslím litry, které honí různými zákoutími, ale reálný využitelný objem). Pokud bych v takovém autě chtěl vozit více, než jedno dítě, dost bych váhal, jestli se vejde kočárek ? Pro starší autosedačka možná a nákup na dvě igelitky.... nevím, asi nejsem dost in :D
Avatar - lamal
4. 9. 2019 12:17
Re: 100 a 1...
Juke bude jazdit uplne inac nez captur, to uvidis... celkovo si myslim nie len dizajnom mieri trochu vyssie
Avatar - KANKUNEN
4. 9. 2019 09:02
Re: 100 a 1...
Zajímavé je, jak stará místní garda to má v hlavě v pořádku a nehodnotí auto jen podle znaku na kapotě. :yes: Za mě je to auto dokonalé, při zachování všech znaků Juku, to auto vypadá 100x líp.
Je to jediné auto, které si může dovolit vřední světla a není to jak pěst na oko, protože to prostě Juku patří.
Avatar - kari.laz
4. 9. 2019 09:11
Re: 100 a 1...
Motorově zatím velká bída, ale určitě nasadí 1,3 a to bude už super motor pro Juka. Třeba přijde i Nismo s 1,8. Vypadá nečekaně přijatelně a svěže a přitom "jinak" povedlo se jim to.
Avatar - lamal
4. 9. 2019 09:25
Re: 100 a 1...
1.33 bude to je základ, snad aj 1.6/1.8 verim, ze nissan to vyuzije, vyzera to tak, ze do neho vrazil balik a urobil velmi dobre
Avatar - kari.laz
4. 9. 2019 09:36
Re: 100 a 1...
Jen se trochu bojím toho, jakou na to hodí cenu. Aby to nepřestřelili.
Avatar - lamal
4. 9. 2019 09:40
Re: 100 a 1...
vzhladom na to v akej situacii je nissan to lacne nebude :-|
Avatar - xxc
4. 9. 2019 09:31
Re: 100 a 1...
Len ci sa bude aj viac predavat, ked je to take krajsie :-)
4. 9. 2019 10:10
Re: 100 a 1...
veru máš pravdu, teraz už je pekný
ale ten motor, nie pre mňa
Avatar - .StenLi.
4. 9. 2019 15:41
Re: 100 a 1...
Toyota predava 85% CH-R, najpriamejsieho konkurenta Juke v hybride a co spravi vedenie Nissanu? Neponukne hybrid ani informacie ci ho planuju. Hyundai absolutne nestiha pokryt dopyt po EV Kona ale Nissan sa ani nevyjadri ci bude EV verzia, radsej sa pozera na chabe a stale padajuce predaje rapid gate Leafu.. vedeniu tych najvacsich automobiliek chyba nie len zdravy rozum ale aj schopnost ucit sa z uspechov konkurencie.. :( preto sa na predaje Toyoty vsetky automobilky pozeraju len z dola.
Avatar - kaa
14. 9. 2019 19:53
Re: 100 a 1...
Bohužel to vypadá že v nabídce bude jen litrový tříváleček. Tomu se říká bída.
Avatar - lamal
4. 9. 2019 09:14
anooo
juke vyzera k svetu ... myslel som si to, aj dufal ! dalsie plus je 7st dvojspojka, konecne prec CVT
Rozbalit vlákno
1
Avatar - kari.laz
4. 9. 2019 09:36
Re: anooo
A hlavně manuál :yes:
4. 9. 2019 09:27
Juke
Vyzera to omnoho lepsie ako stary model, pekne sa s tym pohrali. Aj interier vyzera k svetu. Pockal by som na 1.3 t. Silnejsi motor tam asi nebude 1.6 -ka sa uz nerobi ani do XT tak myslim, ze uz nebude ani tu. V 1.8 by som ani nedufal, kedze aj omnoho vacssi XT konci na 1.3 co je podla mna obrovska skoda. Mam XT 1.6 dig-t a velmi som chcel automat ale bohuzial nebol k tomuto motoru a teraz je uz len 1.3. Strasne by sa tam hodil ten 1.8 tce co ma Renault podladeny z Talismanu alebo Espace s AT a pripadne na vyber aj s :yes: 4X4. Este k tomu Juku je sympaticke, ze tam nedali CVT ale dvojspojku za to palec hore. S 1.3-kou a AT by som ho kludne kupil manzelke, sikovne auticko.
Rozbalit vlákno
12
Avatar - lamal
4. 9. 2019 09:38
Re: Juke
Do platformy aj k 7st prevodovke sa 1.8 zmesti, myslim ze casom to tam bude... jedine ako nismo ovsem... 1.6 je uz asi fakt prec
4. 9. 2019 09:52
Re: Juke
No dufam, ze tam bude lebo koncit na 1.3 u auta velkosti X-trailu je na facku. Ano ma to sice 160 koni ale 0-100 za cca 11 s s dvojspojkou je hodne slabe, ved stary 1.6 dig-t mal pod 10 s a tiez mal 160 koni a este o 30 Nm menej. Ako motorizacia v pohode ale je jedina benzinova a to je malo ved to auto je v triede Kodiaka, Tarraca, RAV 4 a spol.
Avatar - lamal
4. 9. 2019 10:02
Re: Juke
V triede kodiaqa a tarraca ?? to si trochu prestrelil... stale je to mestsky crossover tj karoq a ateca a tam je 1.33t vs 1.5 tsi v pohode.... 1.5tsi navyse vypadla

Udaj 11s plati pre 1.0t s automatom a nie pre 160k 1.33... ak si cital clanok, tak new juke ma nizsiu hmotnost ako predchodca ...
Avatar - Emel
4. 9. 2019 10:16
Re: Juke
Karoq i Ateca končí na 2.0TSI 140kW... pokud teda nepočítám Cupru. Jinak ale jasně, velikost X-Trailu to není ani zdaleka.
Avatar - lamal
4. 9. 2019 10:57
Re: Juke
vlastne hej, zabudol som na cenu karoq 2.0tsi 4x4 co je vlastne jedina benzinova 4x4 ... to by ta 1.8t v juke fakt mohla prist :-) ... snad aspon ako nismo
Avatar - Ozzman
4. 9. 2019 11:11
Re: Juke
Myslím, že 1.5TSI 4x4 by se zase mělo vrátit, ne ? Já v takové verzi jezdil, ještě v loni se prodávala :D
Avatar - lamal
4. 9. 2019 11:47
Re: Juke
pisal tu ten typek s tym skoda konceptom v avatere, ze to skoncilo s novym meranim emisii... kedy sa vrati tazko povedat, tie motory maju aj ine problemy
Avatar - Ozzman
4. 9. 2019 12:46
Re: Juke
To jsem asi četl, ale je to nový motor a většinou se díky WLTP jen na čas vytratili některé motorizace, tak čekám, že se vrátí... možná marně....možná je mi to vlastně jedno :D
4. 9. 2019 10:26
Re: Juke
Zle som to napisal, pisal som o X-traily nie o Juke.
Avatar - Jenik3
4. 9. 2019 10:06
Re: Juke
1.33 neni az takovy problem. Ma to 4 valce, coz je na dnesni dobu temer zazrak. Navic Juke je cilen jako designovka do mesta a nema to byt trhac asfaltu. Paklize bude Nismo verze, pak asi 1.8 od renaultu. Nevim o tom, ze by tento koncern mel k dispozici vhodnejsi motor nez 1.8.
1.33 v XT no comment.
Avatar - wakantanka
4. 9. 2019 09:29
Kontroverzní?
A videl pan Bureš prvú generáciu? Ako píšu chlapi vyššie, uhladenejší, dospelejší a stále originál Juke. Nissanu veľká pochvala.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
4. 9. 2019 11:59
Re: Kontroverzní?
moc sikovny... suhlas... pekny a zaroven stylovy... proporcne dokonaly ... a zrejme aj v zaklade to uz bude pre beznu vacsinu celkom pouzitelne na bezne jazdenie takze ak bude dobra cena ( ktora stejne bude musiet byt kusok pod kaskajom :-) ) tak bude aj novy juke na nasich cestach hodne vidiet podobne ako jeho predchocu :yes:

PS: priamy konkurent je tu podla mna stylovka 500X s tym svojim novym litrom firefly ... :yes:
Avatar - Ada je zase tady
4. 9. 2019 10:17
žádná podstatná změna
stále je to rendlíkovská kreatura v asijském balení :no:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Cuba66
4. 9. 2019 13:42
Re: žádná podstatná změna
Ádo jdi už do p...... ty kreaturo :-)
Avatar - _beta
4. 9. 2019 10:18
Kontro ...čo?
Dobre to vyzerá.
Určite si požičiam predvádzacie na víkend.
Ale s tými motormi, neviem, neviem či tam isto tú 1,3 dajú. Ak by ju tam chceli, už by tam bola, mohli by na ňu chytiť zákazníkov čo nie sú citliví na cenu.

What Car? Majú k Juke slušné video.
Rozbalit vlákno
0
4. 9. 2019 10:27
1,33 tce nebude
Cudujem sa vasej neinformovanosti.

Je viditelne, ze Nissan opusta Renault.
Platforma je dana - CMF, ale Nissan urcite nebude platit Rendikovi za pouzitie motorov TCE a DCI.

Predpokladat tead mozno pouzitie motora 1,0 z Micry a 1,6tb - ktore ma nissan k dospozicii.

Nafta nebude - a ak ano, brutalne opredrazena.

Inak dolezita vec mi chyba - ma nastavitelny volant??
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Emel
4. 9. 2019 10:36
Re: 1,33 tce nebude
Ty motory jsou ale všechny nějak sdílené, ne? 1.6DIG-T a 1.6TCe byl stejný základ... a tak nějak jsem si myslel, že i 1.0T je klon Renaultího 1.0TCe. Nebo ne?
Avatar - _beta
4. 9. 2019 10:38
Re: 1,33 tce nebude
1.0 je orezaný 1,33 ak sa nemýlim.

A áno. Volant sa dá nastaviť v dvoch osiach :)
Avatar - lamal
4. 9. 2019 11:04
Re: 1,33 tce nebude
A odkial ma 7st dvojspojku ? To ma vedie k tomu, ze tam budu prave 1.33 k motorom 1.6t pochybujem, k tym bola od nissanu jedine CVT a je malo pravdepodobne a drahsie prerabat 1.6t na 7st dvojspojku ked je k tomu naparovana 1.33...
Avatar - iudex
4. 9. 2019 11:15
Re: 1,33 tce nebude
Tak zatiaľ sa motory zdieľajú hromadne, naposledy som zaregistroval plošné nasadenie renaulťáckeho 1,7dCi. Ale ak máš pravdu a 1,3TCe sa do Juku nedostane, tak to bude pomerne problém. Pretože litrový R3 je pre takéto auto len také dostatočné, ten 1,33 R4 by tam sadol ako r_ť na šerbeľ. V dnešnej dobe moc šancí na nasadenie 1,6T nedávam, ale ak by sa i pod kapotu Juku dostal, tak to bude už cenovo mimo hlavného prúdu a len okrajovka.
Avatar - Cuba66
4. 9. 2019 13:43
Re: 1,33 tce nebude
Meky, teda myslím, že zrovna o motorech informovaný moc nejseš :-) Ale že se chtějí trhnout taky je a není pravda.
Avatar - 3_diamanty
4. 9. 2019 10:38
pekne... parada
za mna je fajn ze sli dizajnom skor evolucnou cestou ale zarovnen odstranili akusi az vizualnu kontroverznost predchodcu a dali tomu dostojnejsiu aj ked kusok uz da sa povedat aj decentnejsiu vizaz...

motoricky zaklad ocakavatelny... ale snad casom pride aj nieco zaujimavejsie a silnejsie... a hadam aj hybrid a 4kolka ( prosim prosim ) :yes:

pozeram za ma to uz razvor sucasneho kaskaja ktory je kasnou o chlp vacsi a hadam aj kufrom ho uz juke dobehol takze bude zaujimave sledovat kam sa zase posunie novy kaskaj kedze juke je defakto uz na jeho urovni a v kabine je uz viditelne aj o dekadu lepsi

PS: jak mi micra dizajnom vobec nesedi a pride mi az nepekna a neladi jej to... tak juke je razom uplne ine kafe a paci sami ... juke ma opat zarobene... vlastne nissan :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - pradeda777
4. 9. 2019 11:17
Nečekal jsem,
že Juke přežije, ale jsem rád, že se mu to podařilo. Byl to před léty takový "čerstvý vítr", který přivál odvážný design a který testoval nová teritoria vkusu.... :yes:
Rozbalit vlákno
17
Avatar - 3_diamanty
4. 9. 2019 11:40
Re: Nečekal jsem,
SUVecka nezvyknu "umierat" na rozdiel od MPV kupatok ci sedanov ;-) .. akurat v severnej amerike uz tento rok miesto sucasneho vybehoveho juku maju ako nahradu novy globalny model kicks tak som zvedavy ci novy juke pride naspat do ameriky po boku kicksu alebo tam uz natrvalo prenecha svoje miesto pre globalny kicks ... ale inak pre zbytok sveta je juke velmi zaujimavym modelom od nissanu a nie je dovod sa ho nejako zbavovat ... a tento novvy juke ma nakrocene k tomu aby svojho predchodu este aj prekonal :yes:
Avatar - xxc
4. 9. 2019 11:58
Re: Nečekal jsem,
Aj Pulsar bol svojho casu dost zaujimavy :-) Vsetko bude o cene a Nissan tak zastavi ceny a vybavy, ze sam som zvedavy. Staci pozriet cennik a predaje Micry.
Avatar - 3_diamanty
4. 9. 2019 12:08
Re: Nečekal jsem,
pulsar bol za sice velmi priestranny a decentne elegantny ale tento styl zaoblenej nafuknutej vysokej vajcoidnej kasne letel kedysi este na zaciatku milenia ( za cias clia III ci P307 civicu 7G .. predosleho leonu a pod ) ... predajne sa dnes uz nechytal v eu ani na almeru spred 20 rokov takze dopadol ako dopadol ( co je za mna skoda ) ... ale tak podobne ako suzuki ci mitsu ... aj v nissane vsadzaju uz viac na SUVecka s tym asi nic nespravime :-(

micra ma u nas velmi slabe predaje.. ale aj v cz...sam neviem ci je to len cenou alebo je v tom nieco aj ine ale tak podobne stary novy swift vidim casto .. aj tie MPV faceliftovane yarisy ... este ani fiestu nikde nevidim... za to clio je na kazdom rohu ci P208 aj tie nove knedle C3 su uz vsade... takze ktovie v com je problem niektorych malych aut u nas.. ci je to skutocne len cena ze ich nikde nevidno alebo je v tom aj nieco ine ...
Avatar - wakantanka
4. 9. 2019 13:36
Re: Nečekal jsem,
No bodaj by sa chytal Pulsar, keď najsilnejší benzín končil na 1,2 TCE, To mnoho menej informovaných ľudí pri pohľade na veľkosť auta dostatočne odradilo. Nehovoriac o skoro žiadnej marketingovej podpore (v našich končinách), pretože tá jedna reklama čo pustili do éteru v TV to proste nezachránila.
Avatar - _beta
4. 9. 2019 14:42
Re: Nečekal jsem,
Technická: najsilnejší benzín mal 190 koní ...
https://www.auto.cz/…-priplatit-88327
Avatar - wakantanka
4. 9. 2019 16:44
Re: Nečekal jsem,
Ale kedy ten benzín prišiel a koľko stál? Navyše po uvedení sa ani nevedelo či vôbec niekedy bude.
Avatar - _beta
4. 9. 2019 18:00
Re: Nečekal jsem,
Prišiel vyše pol roka neskôr. Možno trištvrte. Stál o 3000€ viac, ale navyše mal LED svetlá a ešte nejakú výbavu.
Keď som kupoval svoj, uvažoval som aj nad tou 1,6t.
Avatar - 3_diamanty
5. 9. 2019 07:59
Re: Nečekal jsem,
to si robis srandu? lebo tu ti to neprejde ... :D
Avatar - 3_diamanty
5. 9. 2019 07:52
Re: Nečekal jsem,
pulsar bol aj so 140kw turbom ... ale ako pisem.. problem nebol v motoroch ale v celkovom DNA auta ktore bolo akoby o dekadu pozadu ( niekedy v roku 2005 by pulsar bol trhak ) .. ale v case ked prisiel na trh megaobjemny pulsar tak konkurencia uz prichadzala na trh so stihlejsimi a hranatejsimi a celkovo inak ponatymi autami ako je sucasny P308, leon, golf 7, mazda 3 ... proste uz nikdo dnes nechce takuto knedlu hoc praktickost je vec ktoru ja velmi uznavam u aut ale tiez plati odtial potial... lebo auto za mna musi aj nejak vyzerat a nielen prenasat kubiky vzduchu za kazdu cenu ... che to rozumny kompromis
Avatar - xxc
4. 9. 2019 15:04
Re: Nečekal jsem,
Jasné, že problém je cena a výbava za tú cenu.
Avatar - Cuba66
4. 9. 2019 13:48
Re: Nečekal jsem,
No Pulsara mám a čekal jsem spíš facelift, než zastavení výroby. Stačilo by málo - vylepšit interier, dozadu LED světla a hlavně motor 1,3DIG-T a prodávalo by se to dál.
Původní JUKE se mi nelíbil, tohle už bych si dokázal představit, možná se mi to v něčem líbí i víc než QQ. Bojím se ale, že výhled ze zadních sedaček bude jako z tanku, po vzoru Mazdy 3, CX-3, Toyoty C-HR a spol.
Avatar - _beta
4. 9. 2019 14:48
Re: Nečekal jsem,
Áno. Do Pulsara 1,3t motor,
Full LED dopredu, dozadu. Interiér (prístrojovka a volant ) z novej Micry alebo QQ, výškovo nastaviteľné sedadlo spolujazdca, zopár háčikov do kufra a hlavne MARKETING.
O tom aute nikto nevedel predaje asi nikdy neprekročili 40 tisíc ročne.

Uvidíme čo v tom istom segmente urobí Škoda so Scalou. Je to vlastne to isté, priestranný hatchback.
Avatar - lamal
4. 9. 2019 16:34
Re: Nečekal jsem,
Pulsík padol na hubu, celkom ma to stvalo, tesil som sa jak blazen, ze to bude comeback almery... ovsem comeback so starymi hodnotami, tie ovsem neprisli (jazdne vlastnosti, originalna nissanacka zadna naprava, nesmrtelne motory aspon teda v N14ke)... dizajn by usiel aj ked mohlo to byt lepsie, ale interier to pochoval... na marketing neboli prachy.

Ake mas dojmy z toho auta po case ? Jazdne vlastnosti ?
Avatar - _beta
4. 9. 2019 18:04
Re: Nečekal jsem,
Za mňa OK. Máme tú 1.2t a žena je spokojná. Keď jazdím ja, dám mu aj v zákrute, ale Primera (mal som ju) to nie je.
Mal som tu jeden čas aj recenzie, len som ich zmazal.
Avatar - lamal
5. 9. 2019 11:13
Re: Nečekal jsem,
jasne tak nech sluzi a treba menit castejsie olej na tej 1.2tce o problemoch s riedenim oleja benzinom snad vies...
Avatar - _beta
5. 9. 2019 15:43
Re: Nečekal jsem,
Vďaka. Žiaľ vieme.
Auto jazdí 2x25km po vonku denne. Výmena tak po cca 15000. Dávam pozor.
Avatar - donPedro
4. 9. 2019 13:48
Re: Nečekal jsem,
Kicks https://www.nissanusa.com/…icks/design.html i když vypadá docela konzervativně (a tak trochu připomíná mi Seat Arona) tedy raději nežli vně i uvnitř hračkoidní Juke.
4. 9. 2019 11:38
Krasny, moc se mi libi
Takhle ma vypada nova generace! O hodne hezci nez puvodni Juke, ale porad je to Juke. Je modernejsi z venku i zenvitr :yes: :yes: :yes:

Takhle by mohli pojmou novy Golf, ale tam to vypada ze to bude zase dalsi facelift. Uz po nekolikate.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - 3_diamanty
4. 9. 2019 11:47
Re: Krasny, moc se mi libi
pre mna v sucasnosti snad jediny skutocne lakavy nissan ... kedze casy almery primery a zlatej micry su v eu uz prec ... ale teda tento juke by sa mi lubil :yes:
Avatar - donPedro
4. 9. 2019 13:51
Re: Krasny, moc se mi libi
Pro mne vypadá lákavě Murano https://www.nissanusa.com/…suvs/murano.html ale to se do Evropy asi nepodívá, což jest IMHO škoda.
Avatar - Martin911Turbo
4. 9. 2019 14:06
4x4?
Přes 3 roky jsem čekal na nový Juke a nakonec koupil Renegade a chybu jsem neudělal, design je prostě nemastný neslaný
Interiér stále stísněný a naroubovaná středová obrazovka ala MB je děs...
Motory jsou k řešení co vůbec bude
Dost ale pochybuji o Nismo verzi a hlavně žádná zmínka o 4x4 a pokud ano o kolik opět bude menší kufr, protože minulá generace měla 350l ale jen předokolka, 4x4 měla 250l
Rozbalit vlákno
2
Avatar - xxc
4. 9. 2019 15:07
Re: 4x4?
Renegade je určite výhra, hlavne keď zabrzdí a postaví sa na predné kolesá :-)
Avatar - Martin911Turbo
4. 9. 2019 15:16
Re: 4x4?
No vidíš a ono se to neděje, mám 12/2015 4x4 limited, 2.0 multijet a samo jsem to zkoušel
Avatar - fOE
4. 9. 2019 15:04
Juke
Predesly Juke (LCI) je doma uz skoro 5 let, uff, jak ten cas leti, a na noveho Juka jsme se i s lepsi polovickou tesili. Za sebe rikam ze vypada k svetu. Uz to neni ten "love it or hate it" design predchudce, ale nastesti to neni za cenu nudnosti. Tohle je furt extremni, a to Juke proste ma byt. Ale extremni tak nejak, lip. Extremni zvenci, extremni i uvnitr. Kvituju novy volant (prehazovani stanic pri toceni volantem u stareho me umelo solidne vytocit), zachovani tlacitek stahovani oken a nastaveni u ridice uz ponekud mene. Tajne doufam ze ani ta sedadla s jen fixni hlavovou operkou nebudou pravidlem, to by byl slusny fail, ale aspon ze jsou vyhrivana. Libi se mi nektere odkazy na predeslou generaci, treba striska nad budiky, kliky zadnich dveri atd.
To nejdulezitejsi, to naco doufam u Nissanu v anglii zapracovali dalece nejvic je ale zpracovani interieru. To, ruka na srdce, je pomerne bida a i kdyz ten novej interier vypada v nekterych kombinacich v takto malem aute az bombasticky tak nejak vzadu v hlave se sam sebe musim ptat jestli to i v realu a po par tisic km bude takova pecka. Drzim nissanu palce aby jo.

Ad cena, uz predesly Juke byl ve vybave otazka pul mio. Tohle nebude za min, neni duvod.

EDIT:
Jeste dovetek urceny Dotz hanzo klubu :-[]
Vidite ta kolotocarska kola? Vidite je? Sem. Sem, na takovehle auto patri. :D :D
Rozbalit vlákno
0
4. 9. 2019 21:03
nie
Renault 1.0 a Nissan 1.0su ine motory!
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Emel
4. 9. 2019 21:28
Re: nie
Fakt? Renault oznámil dva nové motory 1.0TCe ve dvou specifikacích, 73kW 160Nm s nepřímým vstřikem a 86kW 180Nm s přímým vstřikem https://www.auto.cz/…trikovani-127117
Parametry toho silnějšího odpovídají přesně Juku a dost bych se divil, kdyby to nebyl stejný motor.
Avatar - _beta
4. 9. 2019 22:11
Re: nie
https://group.renault.com/…he-all-new-clio/

...
The TCe 100 is already used by the Alliance in the Nissan Micra and will be rolled out on other vehicles in the Renault range in the coming months.

Ale nevylučujem, že motor 1.0t 117k môže byť mierne iný. Vŕtanie a zdvih majú rovnaké 81,3 / 72,2.
4. 9. 2019 21:04
snad sa mýlim
S motorom 1.33 to moze byt moje ďalšie auto :-)
Rozbalit vlákno
0
4. 9. 2019 22:17
Juke 1.6DiG-t
Vlastnil som skoro 7 rokov Juke 1.6 DIG-t, teda 1.6L turbo 140kw FWD,manual, natocil som na nom vyse 140 tisic km. Na velkost auta a triedu sa jednalo o nadpriemerne dynamicke auto, tiez bola zabava ho soferovat. Miesta na zadnych sedadlach bolo malo, ale 99% pripadov som v nom bol sam. Spotreba bola 8-9 litrov, na dialnici pri 130km/h aj 11L.
Bolo to love hate relationship, v aute vzdy nieco pukalo a praskalo, plasty vydavali divne zvuky, kvalita vyroby si myslim, bola nic moc. Treba, ale dodat, ze ma Juke nikdy nikde nenechal.
Bolo to dobre auticko, ale Nissan uz nechcem :-)
Rozbalit vlákno
1
20. 10. 2019 19:02
Re: Juke 1.6DiG-t
Môže byť.


Teraz som niečo prešiel na Nike 1,2tce a des.

Autíčko veľmi úzke porovnávam s ix20, volant nenastavitelny.
Nemá lakťovú opierku.
Chýbajú také bežné veci , napr osvetlenie priehradky..


Celkom vysoká miera aerodynamického hluku na diaľnici.
Hlavné d okien.

Ťažké rozjazdu, nemá adaptácie alebo neviem. Skrátka skacka rozbehu.

A tce na diaľnici žerie skoro 9 litrov.

S ix20, plne naložený som jazdil okolo 8..

Navyše, motor zďaleka nie je taký živý, ako byť podľa turba mal byť.

Takže slabota.


Ale je to pekné a nový model pôjdem vyskusat