Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Za volantem nového Land Roveru Discovery Sport. Skoro nová generace není jen o průhledné kapotě

Na trh přichází nový Land Rover Discovery Sport. Změnilo se mnohé, přesto je prezentován „jen“ za modernizaci. Jak jezdí?
Zpět na článek
17. 9. 2019 13:04
17. 9. 2019 13:17
17. 9. 2019 13:37
17. 9. 2019 13:46
17. 9. 2019 13:53
17. 9. 2019 20:19
17. 9. 2019 20:50
17. 9. 2019 23:52
17. 9. 2019 13:55
17. 9. 2019 14:43
17. 9. 2019 23:32
18. 9. 2019 08:51
17. 9. 2019 23:18
18. 9. 2019 08:41
17. 9. 2019 14:20
17. 9. 2019 14:56
17. 9. 2019 22:48
17. 9. 2019 23:05
17. 9. 2019 19:33
17. 9. 2019 19:49
17. 9. 2019 19:50
18. 9. 2019 09:23
17. 9. 2019 22:44
18. 9. 2019 04:29
18. 9. 2019 07:32
18. 9. 2019 07:48
18. 9. 2019 08:34
18. 9. 2019 09:02
18. 9. 2019 11:22
Avatar - Ozzman
17. 9. 2019 13:04
Od boku
"Nič moc, Landrover už nie je čo býval, hrá sa na luxusné auto a kvalita v teréne tam nie je. U nás na sídlisku som nového Landrover nevidel najmenej dva mesiace, takže to ľudí nekupujú. Skôr vídam rôzne BMW. A za tie peniaze sa oplatí radšej taký Outlander PHEV alebo ASX"
Rozbalit vlákno
17
Avatar - CICERO
17. 9. 2019 13:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - fOE
17. 9. 2019 13:46
Re: Od boku
Vety zacinajici velkym pismenem, vety ukoncene (jedna tecka) a ne "ukoncene" (3 a vic teckama), ASX na 3 radkach taky zminen jen jednou...
Jako jo, jses na dobrej ceste, ale jeste to neni uplne ono. :-[]
Avatar - Ozzman
17. 9. 2019 13:53
Re: Od boku
:D To mi zkazil Google translator :D Zapoměl jsem na Pajero a Eclipse Cross ! Příště se zlepším :D
Avatar - Beefcake
17. 9. 2019 20:19
Re: Od boku
Aj "pracanta" si tam mohol prepasovat :-[]
Avatar - Ozzman
17. 9. 2019 20:50
Re: Od boku
Beru v potaz veškerou zpětnou vazbu a počkám, až príjde znova vhodná chvíle ;) Díky :)
Avatar - 3_diamanty
17. 9. 2019 23:52
Re: Od boku
a nezabudni ani na misaka ... :-[] :yes:
Avatar - wakantanka
17. 9. 2019 13:55
Re: Od boku
... hlavne ale žiadna prémia už neexistuje ... teda okrem A3 sedan ... Lancer forever ! :D :D :D ... a preto som zobral fúkané POLO namiesto Mitsubishi :D
Avatar - Ozzman
17. 9. 2019 14:43
Re: Od boku
To je takové to, že bojuju za lepší ovzduší, aby se mi lépe dýchalo, ale pak si zapálim cigaretku..... nechci jmenovat :D
Avatar - 3_diamanty
17. 9. 2019 23:32
Re: Od boku
ozzy fajcenie nie je dobre.. skus sa toho zlozvyku zbavit.... a aj hodne usetris...
Avatar - Ozzman
18. 9. 2019 08:51
Re: Od boku
Už 3 měsíce držím :D Ale já jezdím dieslem, takže u mne je to fuk :D Mou idealogii to nenarušuje :D
Avatar - 3_diamanty
17. 9. 2019 23:18
Re: Od boku
tak ono 15 litrov na ASX som nemal ak chces pocut ze preco som zobral polo a nie ASX ... a mitsu dnes uz ani nema male auto velkosti pola ci fabie ... inak by som polo nebral a siel rovno tam nakolko bracha tam kupoval lancera takze mame u mitsu dobre vztahy aj skusenosti ( rovnako otec tam chodil roky servisovat firemne pajera aj L200-ky ) ... lenze neslo cakat a sporit donekonecna a auto som uz potreboval aj kvoli praci aj kvoli novemu byvaniu aj planovanej svadbe... proste uz som nechcel cakat .... ale za tych 12 litrov som fakt nasiel u vw super ponuku s ktorou som spokojny... moc sikovne je to male polo... aj pekne zive ... velmi dobre sa mi s nim jazdi aj v meste ale hlavne aj mimo mesto kde je tiez prijemne zive ... nie je to sice ASX u ktoreho sa mi paci aj vyssia svetla vyska a SUVckova kasna ale vzhladom na moznosti som fakt spokojny ... na moje potreby je polo uplna parada... na tych 8000 rocne po meste oksrkach ci na smykanie s nim do prace.. .. ved to je az luxusne povozenicko :yes:
Avatar - wakantanka
18. 9. 2019 08:41
Re: Od boku
Nikto ti nerozporuje tvolu finálnu voľbu. Ad1. sú to tvoje peniaze, Ad2 ty najlepšie vieš aké sú tvoje potreby. Predtým ako si si prešiel relevantnú konkurenciu to bolo samé atmosféra sem, atmosféra tam, koncern fuj, H/K beriem hneď a podobne. Teraz zase básniš o ASX či Eclipce Cross predpokladám bez osobnej skúsenosti a bez porovnania s konkurenciou v danej triede. Tak sa potom nečuduj, že si občas robíme srandu. :D Mimochodom, to ASX si mohol mať aj vtedy, položiť trebárs 10 na drevo a zvyšok preleasovať. Dal si si spraviť aj takú ponuku? Pri financovaní totižto častokrát základná cena pekne spadne a vo výsledku preplatíš pár €.
Avatar - KANKUNEN
17. 9. 2019 14:20
Re: Od boku
Si říkám, co to píšeš za ***oviny a ono se z toho vylíhnul Topper. :-[] :yes:
Avatar - wikinko
17. 9. 2019 22:48
Re: Od boku
aj na feldu si zabudol, ale inak pchopil som hned po prvych slovach, klobuk dole dobry si!!!
17. 9. 2019 13:45
Slabý výkon 110kw
Sused pracuje v managemente LandRover/Jaguar a z času na čas mám možnosť si odjazdiť prakticky každý model s ktorým dochádza domov. Range Rover Discovery Sport som bol prevetrať v základnej výbave s motorom D150 a teda úprimne, na zadok som zrovna nespadol. Vypracovanie interiéru je rozhodne lepšie ako v sesterskom E-Pace, táto váhová kategória ale predsa len potrebuje iný motor. Pre zaujímavosť: rovnaký motor v F-Pace bol znateľne živší. Predpokladám, že problém bude v tom, že F-Pace napriek väčším rozmerom využíva vo veľkom hliník, E-Pace nie. V každom prípade, ak niekto nehľadá iba suché čísla, charizmy a štýlu má Range Rover na rozdiel od Nemcov na rozdávanie a dokáže mu veľa vecí odpustiť.
Rozbalit vlákno
5
17. 9. 2019 14:08
Re: Slabý výkon 110kw
LR ma "charizmu" a "styl" ? Tak to je veru velmi velmi subjektivne hodnotenie :) Dovolim si nesuhlasit :)
Avatar - fOE
17. 9. 2019 15:35
Re: Slabý výkon 110kw
I za me ma LR (resp. britske znacky obecne) jak charizma tak styl.
Avatar - Ozzman
17. 9. 2019 15:51
Re: Slabý výkon 110kw
Na tomto autě se těžko hledá nějaký designový přešlap, je povedené, moderní, vyhýbá se extravaganci, bude dobře vypadat i za 10 let. Jediná piha na kráse je pro mne volant, tehle typ se mi moc nelíbí, jinak i interiér přehledný, hezký.... není to ASX, ale jako dobrý :D
Avatar - 3_diamanty
17. 9. 2019 23:03
Re: Slabý výkon 110kw
:-[] :yes:
17. 9. 2019 15:54
Re: Slabý výkon 110kw
Velký Range charisma nepochybně má. U ostatních modelů mi to tak jednoznačné nepřijde.
Avatar - WinDiesel
17. 9. 2019 14:01
Já myslel že je to o Defenderu ...
:*) :*) :*)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - CICERO
17. 9. 2019 14:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - pradeda777
17. 9. 2019 14:22
Takové auto...
....si definitivně zaslouží šestiválec..... :-!
Rozbalit vlákno
60
Avatar - Hammunasakra
17. 9. 2019 14:26
Re: Takové auto...
I když současný 4 válce maj výkon nedávnejch šestiválců?

V tomhle případě dokonce výkony nedávnejch V8?

Plus https://autobible.euro.cz/…aje-vybava-ceny/
Avatar - fOE
17. 9. 2019 15:09
Re: Takové auto...
Vykon neni vse.
Avatar - Hammunasakra
17. 9. 2019 15:18
Re: Takové auto...
Tak jasně že asi lepší pocit máš když ti stejnej výkon dává osmiválec = a že výkon neni vše ukazuje aktuálně Porsche https://www.auto.cz/…mat-telem-130988 kde je lepší slabší V6 2.9 a počtu válců srovnání Alpiny B7 V8 a BMW 760 V12

Prostě doba je jinde = to co asi léta platilo že víc válců automaticky líp = už neplatí. A tady sou nový moderní ne špatný nejnovější emise plnící motory = co konkrétně byste tam chtěli dát? Zaseknout se na šestiválcích i jejich výkonu zpřed deseti nebo kolika lety?
17. 9. 2019 15:22
Re: Takové auto...
8 není dvanáct, ať kdokoliv vbynáší bavorskou V8 do nebes ;-)
Avatar - Hammunasakra
17. 9. 2019 15:24
Re: Takové auto...
Ale o tom to neni = já pocit z V12 nezpochybňuju. Stejně tak V6 vs V8 Porsche = ale realita z jízdy = je holt opačná. A to je VELKEJ argument pro menší motor
Avatar - speedfred
17. 9. 2019 15:18
Re: Takové auto...
Presne to isté ma napadlo.
17. 9. 2019 15:21
Re: Takové auto...
Naprosto zřetelný rozdíl v kultivovanosti, podání výkonu, chování v nízkých i vysokých otáčkách. 4 hrnce prostě nikdy nebudou víc než 6... ;-)
Avatar - Hammunasakra
17. 9. 2019 15:29
Re: Takové auto...
Ne víc. Viz já 15:18 = jak bys to chtěl řešit?
Avatar - fOE
17. 9. 2019 15:33
Re: Takové auto...
On to hamuna taky chape, tohle je jen jedno z mnoha placnuti a ta ma reakce, ta vlastne ani nepatrila jemu.

Jinak kazdemu kdo pochybuje smele doporucuju navstevu jakehokoli bazaru a projeti dvou F10, rok 2011 tusim, kdy 25d byla v 5er naposledy podladeny r6, a 2012, kdy se 25d stala prefouklou r4. Stejne auto, stejna prevodovka, jen ten motor jinej. At mi pak nekdo napise ze to je to same, ze to neni downgrade.
PS: Sam jednoho takoveho znam, co nakonec vzal r4, bylo to pod jeho rozlisovaci schopnosti (nacez jsem mu rekl ze si taky mohl koupit oktavku :-[] ).
Avatar - Hammunasakra
17. 9. 2019 15:39
Re: Takové auto...
Jasně že to chápu = ale vim že to nemá řešení. Vzdychat že eště nedávno se na 220kW používal V12 a teď už na to neni třeba ani V8 ani šestiválec ale umí to 4válec = to moc neřeší. Neni to tak dávno a zrovna tak bejvala obrazovka 42´´ suprově velká = tam je to teda naopak zvětšuje se uhlopříčka i rozlišení = u motorů holt naopak ;-)

I cenově docela napálený prémiový modely už maj problém se do těch cen vejít

Takže co byste chtěli? Větší silně podladěný motory v o dost dražších autech? S bonusem že tady by větší těžší motor až tak nevadil = v běžnym osobnim autě i vyšší třídy větší těžší motor neni jen klad
Avatar - fOE
17. 9. 2019 15:53
Re: Takové auto...
Ano, hmotnost vicevalce je jeho jedina nevyhoda a je to znat, i ve stredni tride. Ale kdo s tema autama vymeta apexy pod plnym i jinak nez diskusne? Kolik lidi tech 50kg navic na predku skutecne omezi? A kolik proti tomu lidi bude schopno rozeznat ze 6 valcu funguje dole, funguje nahore a zni uplne jinak nez prefoukle 4 valce? Ta druha skupina bude hadam radove vetsi.
Protoze ale jen hadam tak napisu za sebe: jo, vicevalec vzdy a vsude. Automobilky co nabizi vicevalce tam kde konkurence prefoukle r4 jsou u me vys, zaslouzi uznani, i nejaky ten priplatek.
Muzeme se bavit co by v ktere tride melo byt minimum, co dobry standard a co neco navic, a kazdej z nas to muze mit postaveno jinak. Na tom ale ze r4 je proste v premii bezcharakterni malo a snaha o z nouze cnost to nic nezmeni.
Avatar - Hammunasakra
17. 9. 2019 16:05
Re: Takové auto...
Ono to neni o uznání ale spíš jak to prostě vychází = ten skok je dokonce z V12 na R4 = co by sis za ten příplatek představoval = 12, 8, 6 když ne aktuální 4?

Stejně tak R3 = nejsem fanda ale pro běžnou jízdu sem zkusil docela kultivovanou a dneska už 4válcovou výjímku 1.2 Turbo Toyoty a R3 1.2 PSA = zjednodušeně 90ti procentům lidí to je nejspíš úplně jedno. Ne-li víc ;-)

Prostě tohle je evoluce = ostatně zrovna tuhle sem čet porovnání Audi S6 V6 257kW a BMW 330i R4 190 kW = bavorák je rychlejší pružnější. Mě je taky sympatičtějších víc válců = ale musí to mít smysl

Hodně výmluvný je to nový Porsche Cayenne Coupe = nečekal bych že verze V6 bude prostě lepší auto = no a je. A to je navíc taky typ auta kde by větší těžší motor neměl tak škodit

A ty příplatky za víc válců by byly větší než si připouštíme = dobrej příklad kam se utrhly ceny za kvalitu je třeba tenhle stojan http://www.theabsolutesound.com/…equipment-stand/
Avatar - WinDiesel
17. 9. 2019 17:49
Re: Takové auto...
a co když si někdo chce pořídit 6-válec nebo 8-válec z důvodů které se nedají zvážit, změřit nebo wohmatat?
třeba že se někomu líbí zvuk a nechce umělý zvuk který přinesla tebou opěvovaná ewoluce …….
Avatar - Hammunasakra
17. 9. 2019 17:54
Re: Takové auto...
Tak si ho koupí = co jinýho

Jen se jejich počet z logickejch důvodů přesouvá z běžnějších aut jen do těch nejprémiovějších = a nejdražších. A ten trend zmenšování objemů a válců pro stejnej výkon probíhá už sakra dlouho

Plus je tu příklad toho Porsche Cayenne Coupe a dalších = kdy líp jezdí menší motor = kvůli zvuku mít o majlant dražší a přitom horší auto = no nevim..
17. 9. 2019 18:29
Re: Takové auto...
To, že něco vyhovuje víc novináři znamená, že je to automaticky pro tebe lepší? Tak to nemám ;-)

A myslíš-li první dojmy Káněte, které byly tady, tak nepsal o tom, že by V6 bylo lepší V8, ale v dané specifikaci (karbonová vs skleněná střecha, lightweigh paket vs běžné turbo), byl podvozek hravější..
Avatar - Hammunasakra
17. 9. 2019 19:11
Re: Takové auto...
Vim že to máš často obráceně = jak sem napsal já bych výjímku možná udělal u V12 = to je absolutno a tam bych možná zvolil celkově trochu horší auto pro ten pocit pána motorů

Jinak neni o čem = a Land Rover neni Range Rover = prostě má dnešní době odpovídající motory = a ne špatný. Náklady na použití deset let starejch motorů co měly horší emise na litr menší výkon atd. by navíc byly spíš vyšší než si připouštíš

Neni lepší samotnej motor! To už sme probírali = je lepší celý auto = a těch příkladů už je a bude..

Aktuálně podle víc zdrojů = 2.0TDI eco 150kW je lepší než V6TDI = s výjímkou verze v S6
Ale viz výš ta je v reálu spíš to co maj bejt ty běžný verze = než S

Myslíš že tohle sou spiknutí lidí co se věnujou recenzim proti tomuhle donekonečna se opakujícímu klišé diskuzí ACZ? Nebo prostě spíš realita = co část lidí odmítá přijmout?
17. 9. 2019 20:08
Re: Takové auto...
Problém bude v tom, co si domýšlíš. Opět, pakliže jeden pisálek shledá R4 lepší V6, pak je to jeho volba. Zcela objektivně je to pak reálný nesmysl.
17. 9. 2019 18:32
Re: Takové auto...
Vytrháváš z kontextu a navíc fabuluješ. R3 od PSA má v malých vozech velké problémy s kultivovaností a výpadky výkonu. A srovnání nové S6 s R4 330i? To snad radši ani neeee. :-[]
Avatar - Hammunasakra
17. 9. 2019 19:00
Re: Takové auto...
Velké problémy s kultivovaností a výpadky výkonu? Nepoplet sis to? Zrovna sem znova čet jeho dlouhodobější bilanci dřív něco takovýho vyšlo i tady = test všech tříválců na našem trhu ze Speciálu možná znáš

Možná si pleteš význam slova fabulace = já mluvim o smutnejch faktech na kterejch se shodlo víc lidí který se tomu profesionálně věnujou. A srovnání to byly fakt tristní = S6 a její nejvýkonnější šestiválec proti R4 nad kterym dost lidí ohrnuje nos = naprosto propadla

Taky sem mě chuť říct TO SNAD RADŠI ANI NEEEEEE :-!
Úpadek S z benzínu na naftu je smutnej její reálný výkony ale eště smutnější = zvláštní že výkon se podařilo naměřit podobnej jako výrobce avizuje, hodnoty ale ani vzdáleně

A to je verze v S6 naprostej král proti 210kW = ty dostaly až brutálně napráskáno od 195kW R6 BMW = ale to už je jinej příběh = těch kdy verze s míń válcema je dokonce lepší = těch je dneska už smutně hodně. Víc autorů víc testů se shodlo na tom že novej R4 2.0TDI eco je lepší motorizace než ten V6 = kterej jak vidno neprohrává jen se slabšim R6

Nelíbila se ti už realita Porsche že je lepší V6 než V8 nelíbilo se ti že B7 je lepší auto než 760 = ale tak to prostě je. Stejně jako pochvala v testu pro ten R4 1.2 Turbo že to je příjemná změna mezi 3válci = ale realita je ta co píšu = drtivá absolutní většina to nerozezná = a zajímat je bude leda tak cena

U toho V12 bych váhal jestli lepší auto nebo ten pocit mít maximální motor = u toho Porsche už neni o čem = lepší auto, i když s menšim motorem

No a motory v tomhle Land Roveru = prostě odpovídaj době. Nejsme před deseti dvaceti lety = kdy se do takovýhleho auta dávalo i V8
17. 9. 2019 20:06
Re: Takové auto...
Znovu opakuji, dvakrát reklamováno a dvakrát odmítnuto s tím, že se jedná o vlastnost motoru.

Jestli S6 propadla tak, jak je Porsche V6 lepší motor než V8 nebo tuningová B7 oproti 760iL, tak jsem v klidu :-!

Nepiš jak Topper...vyčteno z obrázků nebo nedejbože vytrženo Káněti z bloku ;-)
Avatar - Hammunasakra
18. 9. 2019 04:38
Re: Takové auto...
Zatim si zpochybnil = úplně všechno co sem napsal

Jak moje vlastní zkušenosti tak testy = a když to samý napíše víc zdrojů = je to jeden pisálek

Když zdůrazňuju že de o celek chování auta a ne motor = dál opakuješ že motor..

Zatim si zpochybnil = úplně všechno co sem zmínill, jak testy tak i moje vlastní porovnání ;-)

Asi chápu že nejen tobě by byly v tomhle Disku sympatičtější deset dvacet let starý motory = ale ta doba je prostě dávno pryč. Ostatně ani bavorácká osmička už nemá V12 = a takhle se holt za těch posledních pár desítek let posunulo celý spektrum
18. 9. 2019 09:02
Re: Takové auto...
Upřímně, rád bych viděl ten totální propadák ;-)
Avatar - Hammunasakra
18. 9. 2019 09:15
Re: Takové auto...
Upřímně, vůbec ti nerozumim = krom toho že si fakt popřel jak všechny testy který sem zmínil tak moje vlastní porovnání ;-)
Avatar - Ozzman
17. 9. 2019 21:02
Re: Takové auto...
Měl bych na tebe otázku, stalo se ti někdy, že sis o nečem něco přečetl, ale po vyzkoušení máš na věc jiný názor? Buď, že ta věc nefungovala tak, jak si četl, nebo ti třeba neseděla tak, jako recenzentovi? Mne párkrát ano a myslím, že tohle bude i případ Páji....
Avatar - _Karel_
17. 9. 2019 21:11
Re: Takové auto...
No, takhle- stalo se mu, že Vaculík má opačný názor na diesel než on. A vyplynulo z toho, že všechny názory Vaculíka jsou nadále směroplatný, jen v tomto případě se Vaculík mýlí.
Avatar - Ozzman
17. 9. 2019 21:27
Re: Takové auto...
On ten Vaculík taky netvrdí vždy vše, co tu slyšíme :D Ale nechci zacyklit diskuzi :D
Avatar - Hammunasakra
18. 9. 2019 04:41
Re: Takové auto...
Nojo čtu víc než většina = to se stejně jako všechno jiný a jinak nepromíjí = ale klidně hoď pár příkladů ;-)

Oba si pamatujeme jak si odmítal věřit zrychlení hybridu = dokonce částečně i potom co sis to sám vyzkoušel a změřil http://blog.auto.cz/…9/03/den-pravdy/ :-)
18. 9. 2019 08:26
Re: Takové auto...
Teda mimochodem z toho plyne, že ten Leon fakt hezky jede:)
Avatar - Ozzman
18. 9. 2019 09:05
Re: Takové auto...
Jede, když řidič umí řadit a nepálí spojku :D :D :) Akorát mu silně chybí odhlučnění... velká škoda jinak hodně dobrého auta.
Avatar - Ozzman
18. 9. 2019 09:00
Re: Takové auto...
Odpovíš na mojí otázku prosím? :) Ano, zrychlení jsme změřili, rozdíl je zanedbatelný a některé hybridy, které jsme měřili později na tom tak slavně nebyly, třeba Mondeo HEV 4,2s či Corolla 4s (tady beru s rezervou, 1x to bylo syrové testovací auto a 1x nebyla uplne nabitá baterka). Ale ano, z místa rychlý být umí a stejně výkonný hybrid drží krok se stejně výkonnou naftou... všechna čest....Jen Musíš hodnotit objektivně a dát věci do kontextu, jsou to rozdíly v řádech desetin či setin vteřiny.... = v realite naprosto nepodstatné ;) To je pak stejné, jestli jedeš v zácpě s hybridem za 4,1 nebo za 4,2 - což byla moje spotřeba, když mi v pulce kolony došla baterka... to je super výsledek...
Avatar - Hammunasakra
18. 9. 2019 09:31
Re: Takové auto...
Nejen z místa = z malejch rychlostí = prostě tam kde to denně nejvíc používáš. Rozdíl neni zanedbatelnej = spíš právě naopak ;-)

Měřil si časy řidiči napružený nadoraz trápící spojku vs jen přišlápnutí = sám si to pákrát správně napsal = i proto bejváš v reálu v hybridu nejrychlejší = v městkym rozjíždění zrychlování = furt a znova

Že ti v reálu ujedou auta typu 340i nebo Quadrofoglio je ok :-)
Že skoro bez nadsázky máš poměr z deseti tisíc rozjezdů 9999:1 = je dost šokující nicméně to je denní realita.

A v tý realitě nejde o desetiny který si změřil při maximální snaze = ale právě o tu realitu že 99,99% běžnejch aut v tu chvíli nezrychluje tak jak ste měřili žejo. Ten hybrid jen přišlápnutim plynu jo = případ kdy sem za křižovatkou a v zrcátku vidim že auto za mnou se teprv rozjíždí je až smutně častej
Že ty si testoval maximální zrychlení = který v tom hybridu s automatem dosahuješ snadnějš automatičtějš než s šaltpákou a spojkou = to si uvědomuješ. Takže k tomu naměřenýmu přičti další čas pokrávající tohle a výsledek je..
Nejde jen o umění řadit a pálit spojku = ale dělat to furt pryč = což samozřejmě nikdo nedělá = v tom hybridu a s e-cvt to dělat můžeš :-)
Jj sladění se s hybridem a naučit se trošičku trvá = spotřeba 4 a fous je skvělá já z něho mačkám asi víc = a dlouhodobou průměrnou mám 4,6 = jen když mi vyjde víc ježdění po okrskách a víc prostoru pro rekuperaci padá mi to třeba na 4,3 při tomhle ježdění mám nejnižší denní průměr 3,9 ale to byl nějakej extrém ani nevim jak se mi to povedlo :-!

No pár příkladů si nehodil = jakou že otázku máš ty?
Avatar - Ozzman
18. 9. 2019 09:45
Re: Takové auto...
No jelikož jsem těch aut jel pár, tak z místa je to hybrid, ale při jízdě třeba i 20-30-50km/h a sešlápnutý plyn, tak turbodiesel už taky míchá pořadím právě proto, že má v tu chvíli nejlepší "krouťák" a na 1/3 plynu jede vlastně na plno. V této rychlosti každý hybrid, co jsem jel, už bylo nutné trochu více tlačit do podlahy, aby sepl i spalovák a uháněl. A to jsem k dnešnímu dni projel od Toyoty všechny aktuálně prodávané hybridy + starší Auris HSD.

No 4,2 na dieslového letce je slušný ne? :D S Mondeem HEV jsem pak skončil po Praze na 4,9 a na okresce na 10 (což není jeho revír v tomto tempu).

Má otázka byla výše, jestli se ti někdy stalo, že tvá zkušenost byla jiná, než taková, jaká se psala v testu.
Avatar - Hammunasakra
18. 9. 2019 10:59
Re: Takové auto...
4,2 je těžká paráda :yes: :-)

Ad zkušenost sem odpověděl = v pájově rozsahu VŠECHNO JE JINAK teda fakt ne :-!

K popisu reakcí nafty musim opět dodat JEN za cenu stovek miliard dotační podpory = to na tebe působí zajímavě. Bez nich.. by ty auta vůbec neexistovaly. Krom nějaký okrajovější nabídky = pro extra velký porce kilometrů

Eště k tématu že větší neznamená automaticky lepší http://www.autoforum.cz/…mestske-zatacky/ :D

Mě by asi teď potěšila podobná podpora vodíkovejch aut a infrastruktury = v Praze se časem jednou dočkáme snad první čerpačky na Barrandově = německej styl kdy otvíraj i jednu týdně = by se mi líbíl mnohem víc
Avatar - Ozzman
18. 9. 2019 11:26
Re: Takové auto...
Reakce moderního turbodeislu s automatem na plyn nemá s dotací co dělat... tady se nebavíme o ekonomice provozu, ale čistě o funkčnosti systému. Že by bez dotací neexistovala? Asi ne... ale žijeme v realitě a to srovnání holt z objektivního hlediska dát musím :)

Co říkáš spíš na to, jak AB odmitl spolupráci na dostavbě okruhu Prahy? Paráda, že ? Bez toho si v Praze můžou na ekologii jen hrát, tohle je věc, která pomůže uvolnit provoz a místní exhalace více, než cokoliv jiného.... :)
Avatar - Hammunasakra
18. 9. 2019 11:31
Re: Takové auto...
Jo bez letitech dotací v řádu stovek miliard ročně = by neexistovala. Co tě na tom překvapuje? :-)

Realita to právě že neni = je to ÚMYSLNĚ UMĚLE podpořený rsp. extrémně pokřivený. Tak by si moh masivně uměle podpořit já nevim plasmový obrazovky a ty by dodnes konkurovaly LED a OLED by třeba dodnes vůbec nebyly = takhle funguje tak extrémně rozsáhlá podpora

No co náš vládce AB a okruh sem psal přece já v 10:00 tobě = to fakt přehnal :no: :-(
Zastavili výstavbu okruhu i propojek už za ANO Krndy a teď tohle? My sme roky konjunktury pod Andrejem fakt totálně promrhali https://www.novinky.cz/…stnancu-40296570
Avatar - Ozzman
18. 9. 2019 12:19
Re: Takové auto...
:D Takže, když je to uměle podpořeno (což nepopírám) a díky tomu se to vyvinulo a je to na volném trhu k dispozici, nemám to brát do porovnání? Ok, pro příště si to budu pamatovat :) Ale to mi moc s objektivitou nesedí...

Jo, koukám, že si to připsal, já ty příspěvky nečtu 4x, když je pořád měníš :D Ale je vidět, že máme alespoň společného nepřítele :D
Avatar - Hammunasakra
18. 9. 2019 12:31
Re: Takové auto...
No teď zrovna popíráš = že si pochopil rozsah a dopad = těch multimiliardovejch dotací ;-)

Samozřejmě že žádnej volnej trh! Bez nich by sme do týhle fáze vývoje = pochopitelně nedošli = stejně jako tam nedošel zbytek planety ostatní kontinenty :-)

Neměnim = jestli myslíš že sem odeslal a pak dopsal doeditoval odstavec o zklamání z Andreje = no tak to jo = a de facto další odklad už 56 let prioritní stavby státu = pro to nenacházim slova :-(
Avatar - Ozzman
18. 9. 2019 12:34
Re: Takové auto...
Nepopírám dopad, jen ho akceptuji a přidávám do srovnání... :)

Jo, dopsal si Andreje, ten tam napoprvé nebyl, ale to je jedno, mám na to stejný názor a to víš..
Avatar - Hammunasakra
18. 9. 2019 12:59
Re: Takové auto...
Nojo holt nám nezbejvá než srovávat i pokřivenej trh = ale furt je tu ta možnost = ty dotace ukončit = což by byla asi docela šupa :D
A bez toho dlouhodobýho pokřivování v rozsahu multimilard jak tý fakt obří sumě řikám = by velmi pravděpodobně diesly nebyly takový co dneska

S tim Andrejem na to snad nikdo nemůže mít jinej názor = to je po 56ti letech priority státu fakt MALÉR CHYBA PRŮSER neuvěřitelnejch rozměrů = rps. dopadů
Optimistický odhady že by snad konečně moh bejt za deset let asi opět padaj + Praha docela nutně pořebuje i vnitřní okruh https://zpravy.aktualne.cz/…d520cc47ab5f122/ kdyby byl fakt v roce 2031 je to strašně daleko = ale bylo by to SUPER. Dostavět během desetiletí oba okruhy jen za městský peníze = to je bohužel mimo realitu = což by člověk typu estébák v čele státu měl vědět. Fakt mě namích = je tu druhý odložení úmyslný zdržení prioritní stavby státu = za dvě ANO volební období = ANO to je nadoraz špatně

Hodně mě namíchla už Krnda s Dolínkem když to před lety zastavili = ale vnější okruh u nás navíc znamenající propojku všech dálnic = to fakt nemyslí vážně že státu se netýká
Že sme promarnili roky až nezvykle dlouhý konjunktury a peníze na výstavbu dálnic během něj dokonce OMEZILI je smutná realita = stejně jako to co píšu ve vedlejší diskuzi = že se opakovaně nenápadně na dálnicích ODKLÁDAJ termíny výstavby = aktuálně jak D6 tak D7 o který je článek. Prostě původní termín se o rok dva odloží

Ad motory což je to co tuhle diskuzi rozjelo = všichni známe BMW 850i svý doby asi fantazii nadoraz a jeho V12 220kW = dneska má vyšší výkon slabší verze dvoulitru AMG35 = nad nim je verze 45

Furt dokola čtu že to logický zvyšování výkonu zmenšování objemu a válců pro stejnej výkon se nelíbí = i když je to vlastně furt to samý co https://cs.wikipedia.org/…5%AFv_z%C3%A1kon

Sakra zase mi to ukouslo zbytek = to mě fakt neba
18. 9. 2019 08:50
Re: Takové auto...
A mimochodem dobrej průšvih je ten Outback...
Avatar - Ozzman
18. 9. 2019 09:03
Re: Takové auto...
Pomalá převodovka a než se motor roztočí. Při dynamice za jízdy to rozhodně není tak pomalé, na dálnici jsem pak měl co dělat ,abych mu se 132kw naftou stačil, ale je fakt, že 180kw by mi mělo ujet...

Celkem se mi to auto ale hodně líbí, o dost více, než novější Subaru a má i slušný zvuk H6 motoru :)
Avatar - Hammunasakra
18. 9. 2019 09:42
Re: Takové auto...
Jo tuhle otázku = jo tu a tam samozřejmě

Pájovi se to ale stává a stalo = v absolutně VŠECH případech testů který sem zmínil :-!

Včetně mýho vlastního porovnání = viz výše = nesouhlasí naprosto úplně se všim

Tak to = to se mi nestává ;-)

O týhle problematice = že menší motor může do auta pasovat líp rsp. auto s nim je líp sladěný apod. = sme se už párkrát bavili. Jedno jakej recenzent jedno jaká značky = vždy nesouhlasí = tady pude spíš o něco jinýho :-)
Avatar - Ozzman
18. 9. 2019 09:50
Re: Takové auto...
Když ty pořád neumíš rozlišit (spíše to děláš záměrně, žejo :D ), že to lepší parametrově nemusí být pro každého to nejlepší.

Postavíš-li vedle sebě dvě auta a jedno bude ve všech parametrech lepší, přesto si někdo zvolí to horší, protože se mu na něm něco více líbí. Ať už je to zvuk motoru, vzhled, lépe se mu ovládá, atd.... Těžko pak budeš vysvětlovat, že to druhé je lepší, pro něj to tak neplatí....

Já mám také auto, které testeři extra nechválí a polovina diskutérů ho haní (většina proto, protože v něm nikdy nejela) a přesto bych ho nevyměnil, vyhovuje mi a líbí se mi :)

Sám jsem měl podobnou diskuzi s rodiči, kdy jsme minulý týden kupovali auto z jejich strany nebyla vůle, vlastně to byl spíš bojkot, že se nechtěli podívat ani na jediného konkurenta jejich favorita... protože jim prostě vyhovoval.
Avatar - Hammunasakra
18. 9. 2019 10:00
Re: Takové auto...
Až TAK hluboký nepochopení? :-|

Hele testama a porovnávánim se zabejvám druhý desetiletí = máme přes 2 tisíce otestovanejch ohodnocenejch kusů = v reálu eště o trochu víc

Bavíme se o přesnym OPAKU než píšeš! Že papírově parametrově horší = je v reálu lepší. Nebo že míň válcovej motor je lepší = pája to odvždy striktně odmítá = z principu
A hodně recenzentů = napříč modelama a značkama = dlouhodobě řiká že se pája mýlí. Tady v diskuzích spíš převládá pájův pohled = víc je víc a míň je míň basta tečka uzavřeno = výjímky neexistují

Taky dám přednost tomu víc = ale v reálu bych asi vždycky volil lepší auto = snad s výjímkou tý Alpiny V8 a to mám značku fakt rád a možná dal z principu pocitu V12 přednost 760 = jinak ale neni o čem

Ale jak řikám = pár testů včetně vlastního který sem shrnul v jednom příspěvku = byl popřeny shozeny VŠECHNY bez výjímky :-!

To co popisuješ ty = s tim myslim nijak nesouvisí
Krom tý skutečnosti že vysvětlovat = nemívá cenu :-)
Podívej kam sem došel vysvětlenim že si Jerry poplet ekonomi-ku s ekonomi-í :D :-!

Když už o něm mluvim pocit že trochu nesedí V6 2.9 jako první auto se po diskuzi s nim spíš posunul = holt ho pak vyměnil za ojetou 2litrovou naftu 100kW v Pažoutu 407 a pak https://moje.auto.cz/…/citroen-c5.html

Víc mě naštval slovenskej oligarcha = už teda víckrát ale tohle fakt přehnal https://www.e15.cz/…prispeje-1362451 vnější městkej okruh propojující historicky fakt až debilně trasovaný dálnice = nemá svym způsobem nic společnýho s Prahou. Která teda sama o sobě vnější okruh samozřejmě potřebuje = ale extrém že stát nic = je po dřívějšim zastavení výstavby jak okruhu tak propojek za Krnáčový = fakt bad bad news http://www.suchdolskenoviny.cz/…rioritni-stavby/
18. 9. 2019 11:30
Re: Takové auto...
Co já se načetl článků o tom, jak je lepší volbou V6 u F-Type než V8... A pak si sedneš a zjistíš, že zvýšená hmotnost na přední nápravě sice něco ubere v nájezdové rychlosti do zatáčky, ale už za apexem má díky vyššímu zatížení lepší přilnavost a výkonově získáš toli, že je mnohem lepší se bavit přetáčivostí na výjezdu než čistějším nájezdem.
Samotný motor je samosebou lehčí a projeví se to v mnoha aspektech, ale nikdy bych mu cíleně nedal přednost před mocným a řvoucím V8.
Avatar - Hammunasakra
18. 9. 2019 11:34
Re: Takové auto...
Dyť to píšu VĚTŠINOU máš jinej názor než recenzenti = no tak prostě nevěříš naměřenejm časum S6 a nevěříš porovnání B7 a 760 atd.

Tentokrát si do toho popírání zahrnul i MOJE porovnání
18. 9. 2019 11:42
Re: Takové auto...
Já žádné srovnání S6 a 330i neviděl a ani nenašel. ;-)
Avatar - Hammunasakra
18. 9. 2019 11:47
Re: Takové auto...
No a? Zase si našel že dle víc zdrojů nejspolehlivější malej motor 1.2 PureTech má výpadky

Jak bys to vlastně chtěl najít? Zadáš do Google a když to tam neni = tak co? :-)
18. 9. 2019 11:32
Re: Takové auto...
Navíc, nikde jsem se nedočetl, že je V6 Porsche lepším motorem než V8, pouze, že v určité specifikaci je auto jako celek zábavnější.

Stejný případ bude tuningový motor V8 BMW vs standardní V12.
Avatar - Hammunasakra
18. 9. 2019 11:38
Re: Takové auto...
Sorry ale to stejný případ bude tuning = to už je na mě moc

To sme v úrovni kdy si popřel naměřenou brzdnou dráhu = a nadřadil svuj pocit že když si šlápnul na brzdy nezdály se ti špatný

Co se ti nezdá = popřeš

Ale to sme odbočili od reality = že do současnýho Diska se prostě jak z ekonomickejch tak dalších důvodů nemůžou dávat motory co tam byly před deseti dvaceti lety. A platí to obecně nejen pro tenhle model. Jak pak kterej motor konktétně funguje a jak celý auta to už je jiná věc

Já narozdíl od tebe např. tomu že B7 V8 je celkově lepší auto než 760 věřim = stejně jako tomu že drtivý většině lidí je absolutně fuk a víceméně nepoznaj rozdíl mezi 1.2 tříválcem PSA a 4válcem Toyoty = pro běžný ježdění oba jedou slušně příjemně. Stejně tak nejsou podvod naměřený časy S6 a porovnání s 4válcem v trojkovym BMW = což neznamená že bych si já radši koupil 4válec. Ale holt jinej šestiválec

Kritik V6TDI stejně jako výraznejch pochval 2.0TDI evo je dostatek = dokonce víc i toho přímýho srovnání a parafrázuju: 4válec je jednoznačně lepší

Pro jistotu doplnim že se VŽDY bavim o výsledku celku auto včetně motoru = NE vytrženě že míň válců je lepších
18. 9. 2019 11:47
Re: Takové auto...
Brzdné dráhy se budou lišit nejen použitými pneu, ale také konkrétním nastavením např. ABS, takže paradoxně mohou být lehce delší brzdy mnohem lepšími a příjemnějšími pro jejich další vlastnosti, jako je konzistence, možnost dávkovat brzdný účinek atd.

A ano, Disco Sport již bohužel nenabízí to co dříve Freelander tedy V6, já ho tu vidím jako zbytečný motor, který by oslovil pramálo klientů. Vadí mi spíš jeho nadváha a porovnání s dražšími i prestižnějšími Range Rovery, kde je váha nižší i přes použití lepšího technického vybavení.

Na běžné jezdění ale LRS funguje velmi slušně.
Avatar - Hammunasakra
18. 9. 2019 11:53
Re: Takové auto...
ad 1. odstavec = fakt? :-)

Tak znova = popřel si VŠECHNO = problém je že já si to nevymejšlim = ale čtu

Plus tentokrát i moje vlastní zkušenost = taky popřel. Tipuju že ani jeden z těch motorů si nejel?
18. 9. 2019 11:48
Re: Takové auto...
Tady jen drobnou...pokud by i naprostý laik nerozeznal 1,2PT R3 od R4 Toyoty, tak bude ten čtyřhrnek dost špatný :D
Avatar - Hammunasakra
18. 9. 2019 11:56
Re: Takové auto...
Tady jen drobnou = naprostýmu laikovi jak řikáš, aneb 90% lidí jak sem napsal já = to bude buřt šumák jedno = oba motory se chovaj docela příjemně jedou ne špatně na svuj objem podle mě snad až nečekaně

Ale vrátim se k tomu co často píšeš ty = posuzuješ na základě čeho = ani jeden si nevyzkoušel a tohle si dokonce ani nikde nemoh číst. V první reakci si obecně velmi chválenej a zdokumentovaně nejspolehlivější malej tříválec = tvrdě odstřelil.

Předpokládám správně = že ani jeden z těch 1.2 si nezkoušel = jen používáš metodu = kterou jindy včetně týhle diskuze = kritizuješ?

Já jak víš neobcházim autosalony protože to samý mi vadí v hifi = kde je taky velká skupina co jen obchází a musíš s nima trávit stovky hodin a stojí to peníze a nechtěj si stejně nic koupit = jen chtěj vyzkoušet. A proto to sám nedělám = no až na drobný výjímky :-)
Mít prachy + bydlet jinde protože tam je nesrovnatelně lepší nabídka a smutně i cenově drtivě výhodnější = dělám to co nestrejda s netetou = na tejden dva tři si pučim auto často v hodnotách mnoha milionů a jezdim s nim po Evropě. To ti fakt řekne jaký to auto je = pocit po pár týdnech takovýho i makovýho ježdění = to je víc než na tejden pučovací auto pro novináře, kdy se na něm často vystřídá vyzkouší i víc lidí z redakce

Mimochodem nedávno zase potvrdili to co znám z recenzí = až šokujícně špatně fungující asistenty v Audi = extrém kdy při dvoupruhovym nájezdu na dálnici systém BLBĚ vyhodnotil auto ve vedlejšim pruhu a v době zrychlování dupnul na brzdu sem tu psal = teda citoval recenzi. Proč je ty máš tendenci až tak popírat = nevim
Avatar - Ozzman
18. 9. 2019 12:23
Re: Takové auto...
No, pokud vím, tak Pája má 1.2PT ve firmě, takže to je ještě větší test, než dva týdny s tetičkou Kylie :D
Avatar - Hammunasakra
18. 9. 2019 12:27
Re: Takové auto...
No fajn = netušim proč takovej bojovník PROTI menšim motorum si teda nekoupil v tomhle objemu 4válec? ;-)

No babička ho má na mý doporučení taky = co to mění na tom všem ostatnim? :-!

Tipuju asi správně = že neporovnával https://www.suzuki.cz/…toru_special.pdf no já jo

Ale jak řikám = na tohle téma pája zpochybnil vždycky všechno = jestli má ten 3válec = tak koukám že skutky a činy.. :-)
18. 9. 2019 08:21
Re: Takové auto...
dieselová 240hp....2007 až 2090 Kg EU
benzínová 250hp....1907 až 1985 Kg EU (75kg řidič, nádrž)

Takže tohle auto by potřebovalo aspoň V6, protože je těžší aspoň o 200kg, než byla první 750i s tebou zmiňovaným v12 s 220kW. Tohle auto je težší než moje v12 kabrio a není ani větší. Tohle auto váží úplně stejně jako podstatně větší Cayenne nebo dokonce Q7. K tomu je to drahý a nejede to (pochopitelně). Nechte si to JLR..
18. 9. 2019 09:04
Re: Takové auto...
Průšvi je, když Velar váží metrák méně... Prostě ocelová platforma proti hliníku, chápu slušné železo na podvozku, ale následky na nadváze jsou brutální.
18. 9. 2019 09:19
Re: Takové auto...
Lehčí, rychlejší a levnější tiguan AS se 162kW:
https://auto-mania.cz/…-162-kw-4motion/
O tom, že za peníze, který za to chce JLR je třeba GLC s prémiovou platformou (který taky dobře jezdí), ani nemluvě.
Avatar - _Karel_
17. 9. 2019 19:33
Hatelist
Nevíte někdo co je s hatelistem? Taky vám nefunguje? Resp. na cicera funguje, hamunu, ač ho tam správně mám, pořád vidím?
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Hammunasakra
17. 9. 2019 19:37
Re: Hatelist
To je vyšší moc :-!
Avatar - KANKUNEN
17. 9. 2019 19:49
Re: Hatelist
Takže je to pravda, že jsi placený redakcí, aby v té hrozné diskuzi někdo dělal vlákna.
Avatar - KANKUNEN
17. 9. 2019 19:50
Re: Hatelist
Taky mi to na cicka funguje a na Hamunu a Toppera ne
Avatar - Dinar
18. 9. 2019 09:23
Re: Hatelist
Mně to krásně funguje, na cicka i na hamunu. :-)
Avatar - 3_diamanty
17. 9. 2019 22:44
ten pocit
ked zistis ze do terenu dnes uz vezmes radsej discovery sport ako defender 8-s

discovery sport je za mna dnes uz najlepsi kompromis z celeho landroverovskeho portfolia.... uplna parada.. velkostne .. motoricky.. dizajn super... k tomu je aj 6 miestne prevedenie... uplne najsikovnejsi model ....co viac tu treba... uplne idealne posadene SUV... https://img2.auto.cz/…ull/5925457_.jpg krasne auto.. :yes:
Rozbalit vlákno
11
18. 9. 2019 04:29
Re: ten pocit
Co ty nevyčteš z obrázků? A jaký terén máš na mysli? Košický intravilán?

Máš teď opravdu "plodné" období :-[]
Avatar - 3_diamanty
18. 9. 2019 07:26
Re: ten pocit
no hlavne je dostupnejsi a sikovnejsi... uz s defenderom to je dnes skor tak akurat pozovat alebo do divadla... :-[] ... ale na zahradku by postacil samozrejme aj defik ....

ze vahas... :-[] :yes:
Avatar - fOE
18. 9. 2019 07:32
Re: ten pocit
S discovery prebrodis bez pripravy 90cm? S discovery zvednes svetlou vysku o 15cm? S discovery mas nejtuzsi kastli co LR dela? S discovery... ale komu to pisu. Jo, disco lepsi defendru. :yes:
Avatar - 3_diamanty
18. 9. 2019 07:43
Re: ten pocit
velka skoda ze tento faux pas defika (a nielen cenovy ) nevie vyuzit jimny s 5 dverakom.. ( lebo to by dnes uz bol ten najrealnejsi defender a predaje by mal urcite vyborne ) mozno by az potom vyvojarom defika tuklo ze predsa jeden velky range uz v ponuke maju tak na co nam este jeden len s inym menom ... za mna je proste skoda ze defik je uz vytuneny predrazeny a hraje viac na imidz a luxus ako na realne potreby zakaznika o skutocne terenne auto ..... realny sukromnik do terenu dnes uz podla mna skor siahne po navare a amaroku alebo akomkolvek inom pickupe ktory vyjde aj pol melona lacnejsie a nakoniec bude este aj odolnejsi a bez spusta luxusnych nezmyslov ktore su v terene k nicomu .... ale ok... ved mne sa defik vcelku aj paci ale sklamalo ma ako ho ponali a kam s nim uz mieria ... za mna wrangler dnes by som uz asi radsej alebo keby spravili ten 5 dverak jimny boze .... nechapem.. taka sanca.... ako im to vysvetlit.... sakra prace :-|
Avatar - fOE
18. 9. 2019 07:48
Re: ten pocit
Bud muz cinu! Jednoduse tenhle svuj text vem, protahni to google translatorem a posli to suzuki. Myslim ze bude po firme kolovat jeste dlouhe tydny, a tech sazek co kolem toho bude, hlavne o veku... :-[]
Avatar - 3_diamanty
18. 9. 2019 07:56
Re: ten pocit
tak ale 5 dverak jimny by vazne mohol byt skvely pracovny stroj a dostupny... proste taky japonsky este stary dobry defik ... auto ktore by si realny sukromnik pre pracu v terene podla mna uz dnes kupil skor ako uz toho noveho defendera ..... ale ved sam budem zvedavy kolko tych novych defikov uz uvidim casom ( za 5-6 rokov ) v tatranskej horskej sluzbe.... alebo u hasicov ... u zachranarov a dalsich oblastiach realneho pracovneho zivota kde defiky doteraz tvrdili muziku ;-) .. ci tam uz cirou cistou nahodou :D nebudu casom nejake uplne ine a ovela sikovnejsie terenne auta a na predrazeneho vytuneneho defika sa im uz kazdy vykasle... ved uvidime casom... :-[] ;-)
18. 9. 2019 08:34
Re: ten pocit
Záchranáři, hasiči atd...všichni, kteří potřebují silný motor, pevnou kastli, schopnost tahat zátěž, navijáky atd... No hurá do Jimny :-[]
Avatar - fOE
18. 9. 2019 09:02
Re: ten pocit
Kazdej prece vi ze Jimny s krasnejma 85l zavazadloveho prostoru je presne to co zachranari a hasici potrebuji. Resp. pokud je bavi jezdit ve dvou pak lze sklopenim zadnich sedadel dosahnout az na dechberoucich 360l, a kdyz se nekam tahkle jako jednotka vyberou, tak holt pojedou v 5-6 autech, zadnej problem. :-)
Avatar - 3_diamanty
18. 9. 2019 09:49
Re: ten pocit
nikde tu nepisem ze defika u zachranarov nahradi zrovna jimny ktore nie je tak velke ani silne to je jasne ... ;-) .. ono to kludne moze byt casom nova L200 alebo amarok.... ale novy drahy defik to podla mna uz nebude... cas ukaze

pisem len ze sam som zvedavy co nahradi tie sucasne este skutocne prioritne do terenu robene defiky za este unosnu cenu .. tak nebud druhy tatanka :D ... ten tiez vidi len to co on chce a nie to co pisem ;-)

ono niekto kto ma stareho defika a nepotrebuje zase nejak velke auto tak tomu moze aj novy jimny pomoct ho nahradit .. skoda len ze nie je aj ako 5 dverak .. malo by ovela sirsie pole posobnosti a mozno aj medzi beznymi ludmi nielen vo firme ( teda ako povedzme druhe auto na chalupu popri nejakej tej corolle ) teda nielen ako pracovny stroj v terene ale aj ako sukromne dostupne terenne auto ...

este toho predosleho jimnyho mal aj otec v praci aj spolu s trojdverakom RAVkou este tou prvou generaciu ... a paradoxne sa vyuzivali tieto vozy prave tam kde by ani pajero nepreslo prave kvoli svojej velkosti a vahe ktora tiez nie vsade v kazdom type terenu je vitana .... ja by som si vedel predstavit 5 dverove jimny ako skutocne auto aj pre pracu ale aj ako taky maly rodinny "teranacik" v pripade ak treba raz za cas kdesi vypadnut s deckami do prirody alebo na chalupu a pod...
18. 9. 2019 11:22
Re: ten pocit
Jasně, takže teď Amarok a L200, pick-up vs offroad ;-)
Avatar - wakantanka
18. 9. 2019 08:46
Re: ten pocit
Jimny aj keby mal 5 dverí, furt by bol polovičným autom (veľkosťou) oproti Defu. Rozdiel asi taký ako Pajero Pinin oproti plnotučnému Pajeru. :D