Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Beefcake
Cesta
| 19. 9. 2019 22:23
Tak pre zmenu ja by som od toho na ceste moc necakal. Ale to nevadi.
Uzasne chutne auticko.
Avatar - 3_diamanty
Re: Cesta
| 19. 9. 2019 22:50
pozeram ze jimny ma razvor mensi dokonca aj ako miniauto fiat 500 -- a to este o celych 5cm ... sila

aj ked v narocnom terene bude ten jeho kratky razvor nesporne aj velkou vyhodou :yes:

chcelo by to porovnanie s ladou nivou.. a rovnako po vzore nivy https://img2.auto.cz/…ull/3970871_.jpg aj tu spravit 5 dverak .. ked to dokazala niva tak pre jimny by to nemal byt ziadny problem.... skoda zahodenej sance... normalne ma to stve
Avatar - Beefcake
Re: Re: Cesta
| 20. 9. 2019 08:16
Co to je za blbost, ze zahodena sanca ? Ta hnusna Niva na obrazku je nejaky etalon ? 5dverovy Jimny alebo Samurai ?
Auto je schvalne take, ake je. Razvor umyselne maly.
Na ceste to bude kvoli podvozku skakat ako koza, ale to nevadi. To nie je urcene na okresky a rezanie zakrut.
Ja ti to kludne porovnam :) Niva lacnejsi servis, nemoznost automatu, zerie viac, na ceste horsia, v terene to bude porovnatelne, ak to bude verzia Nivy s nejakou formou napravovej uzavierky, co zase uplne standard nebol.
Tieto auta treba jednoducho dovybavit mechanickymi uzavierkami, kde sa da a potom je to parada.

A uz obligatne v teste chyba detailnejsi popis pohonu.
Avatar - Beefcake
Cesta
| 19. 9. 2019 22:23
Duplicita
Avatar - 3_diamanty
konecne pekne fotky
| 19. 9. 2019 22:44
a hlavne realisticke na rozdiel od tych par naaranzovanych promofotiek ktore tu strasia uz polroka.. akurat na to som cakal kedy uz konecne do p.dele uvidim jimniho tak nejak v reale nafoteneho ... a treba priznat ze moc mu to fakt slusi https://img2.auto.cz/…ull/5930335_.jpg ... teraz uz len cakat na nejaky ten cesko-slovensky testik :yes:

PS ake ma pneumatiky vie niekto? rozmer mam na mysli... za mna by zniesol aj kusok vacsie a sirsie uz v zaklade bez nejakych uprav ci uz podvozku alebo kasne kvoli terenu ...
Avatar - woody-alien
Re: konecne pekne fotky
| 19. 9. 2019 23:52
Pneu jsou 195/80 R15. Jsem zvědav, co z toho vyvodíš za závěr.
Avatar - Beefcake
Re: Re: konecne pekne fotky
| 20. 9. 2019 09:00
195/60(tusim)/R15 som mal kedysi na Ocatvii I.
A vobec ani na takom velkom aute nevyzerali male.
Na toto pidiauto je to az-az. A vdaka 80 su krasne balonove :)
Avatar - 3_diamanty
Re: Re: Re: konecne pekne fotky
| 20. 9. 2019 11:51
ja mam na pole 185/60 R15 a som maximalne spokojny... mne vyhovuju aj vzhladom aj velkostou aj pohodlim ... navyse nejde o nic nestandardne rozmerovo takze su aj cenovo dostupne.... aj ked take vacsie a sirsie 16tky co ma jedno polo kusok tu vyssie .. ach jo.. asi by som hned strpel aj mensie pohodlie :-[] 8-s ..

uz napriklad lancer ma hned v zaklade slusne balony 16tky 205ky na 60 ( podobne mal aj chevy cruze alebo starsie suzuki SX4 v silnejsej verzii v 4kolke ) ale tu ak nechces tento zaklad tak potom uz musis rovno do kusok nestandarnych a nizkoprofilovych 18tok za pekmne nestandardnu cenu :D

PS: a co tento upraveny jimny ... panecku.... https://img2.auto.cz/…ull/5544959_.jpg ... konecne dostal paradne kola :D
Avatar - Dany
Re: konecne pekne fotky
| 20. 9. 2019 08:41
Do terénu širšie pneumatiky? K čomu?
Avatar - 3_diamanty
Re: Re: konecne pekne fotky
| 20. 9. 2019 11:44
to sa tiez pytam ked vidim ake ma pneu novy defender voci staremu... ;-) ...

ono niekde je vyhoda sirsia pneu.. inde uzsia... su miesta kde ta v terene podrzi prave siroka pneu a kde by uzka uz zapadla alebo nemala dobry kontakt ... a naopak .. brodit blato s uzkou pneu je asi lepsie ako so sirokou ...

mne len pride ze jimny by zniesol celkovo aj vacsie kola... nemusi ich mat zase ako X5 ... to som predsa nepovedal ;-)
Avatar - rokyta.p
Jimny 1
| 20. 9. 2019 02:41
Auto jsem na jaře (nevím proč je ČR tak pozadu) asi 15 min řídil asfalt + cesta ke stavbě a dojmy jsou následující:

1) Hranaté, jednoduché klasické tvary, ano ano ano. Vzhledově je hodně hezké, nejlepší z boku, úplně malý Hummer H2. Jeepovská maska nikdy nic nezkazí, ale rohy okolo blinkrů jsou zbytečně moc hranaté a trčí. Škoda zadních světýlek klasicky v nárazníku (od slova narážet). Hodnotím 1-2

2) Uvnitř bych to popsal asi jako 16 letá holka s červenou afinkou a zbytkem vlasů modrých, kroužek v nose a piercing v jazyku a látkové tenisky. Je to divoké a hnus, na druhou stranu právě u takovéto kategorie to má jakési kouzlo a pro jednou mávnete rukou, že vy by jste to nechtěli, ale jí to svým způsobem kupodivu sluší. Hodnotím 2-3

3) Pozor, auto je půdorysně menší než Fabia. Jaká může být jízda na asfaltě? 60 příjemná kochací rychlost, 80 kompromis aby se za mnou nezbláznili, 100 už jsem se po pravdě bál a necítěl, byť za plynem by šlo i dál. Celkově dost hluk a když asfalt střídají kusy bez asfaltu kde je vyplavený štěrk, různé vyjeté koleje, tak to umí auto dost rozhodit. Hned jsem ocenil, že i stará Niva (podvozek je ale spíš SUV, offík je až UAZ) byla na tehdejší dobu naladěna vlastně velmi dobře. Hodnotím 3
Avatar - rokyta.p
Jimny 2
| 20. 9. 2019 03:03
4) Terén jsem nejel, ale troufnu si ohodnotit. Klasické závěrky tam nejsou, asi nějaký samosvor, takže svátečním jezdcům to stačí. Jinak klasické mechanické závěrky se ve specializovaných prodejnách již dávno dají dokoupit, stejně jako lift, různé kryty pod motor a jiné. Chtěl bych říct, že jízda v terénu je hlavně o gumách, někdy i jejich podhuštění. Dokud bude zdejší Staník lítat na Grandtrekách nafoukaných na 2,2, samozřejmě nedostane z auta zdaleka vše. I tak ale Jimny může překvapit a proplést se jak kamzík, kdy limitem bude spíše odvaha. Problém vidím ale v tom, že většina aut v ČR bude s manuálem, který je do terénu nevhodný. Situací kdy chcete tzv. rozhoupat na spojce není tolik, naopak v praxi se potřebujete rozjet redukovaná 2-3, pak tam kopnout o 1 níž, ani nadprůměrný jezdec to ve slizkém hrbolatém svahu nebo výjezdu neudělá tak, jak automat. Různé přechodové stavy, rozjezdové charakteristiky či trvalý prokluz měniče nebo najít trakci na blátě ani nemluvě. Nebo koukání se z bočního okýnka během jízdy na kolo a obsluha kamery atd. Charakteristika malého benzínového motoru tomu pak rozhodně nepřidá. Rozvor kdy při sešupech bude hrozit předbíhání zadku taky ne.

5) Auto je svým způsobem skvělé, ale doporučil bych jej pouze A) začínajícím jezdcům, kteří offíka nikdy neměli B) jako další auto do rodiny. Jinak ne. Jako hlavní vůz být nemůže, protože je prostě malý. Ono do kavárny stačí kabelka, ale do přírody se to nasbírá. Tu 2 petky s vodou, tu piva v plechu, tu náhradní tenisky, tu mikina, tu deka, tu repelent, sluneční brýle. Psa brát nemůžem a gril taky ne. A to člověk chtěl ještě kompresor a kurtu, příště. Je prostě malej no. S tím souvisí, že jízda je neodfiltrovaná a vyřádíte se během 20min nebo 10km. V Patrolu nebo Lanďáku se za jízdy řidič jen škrábe znuděně na koulích nebo čistí kameru, proto zas můžete výletovat celý den v kuse. Tady prožijete všechny úkoly od A do Z, proto to sváteční jezdce a testery bude moc a moc bavit.
Re: Jimny 2
| 20. 9. 2019 06:14
Není nic horšího, než když auto testuje někdo kdo absolutně netuší v čem sedí. Jízdní dojmy a jejich popis jsou tak trochu výsměch, přijde mi, že to psalo malé dítě radostné že auto vyjelo kopec.
Avatar - Ada je zase tady
Paráda!
| 20. 9. 2019 07:48
Jiní výrobci by se měli od Suzuki učit, jak se dělá interiér! :yes:
Nedostatek toho vozu je jediný - nepoužívá správný motor.
Avatar - 3_diamanty
Re: Paráda!
| 20. 9. 2019 12:36
ja sa zase naopak priznavam ze jak v ignise tak v jimny som uz len z fotiek kabinou sklamany.. cele to posobi hodne lacno a plastoidne... a moc hrackarsky... tie budiky boze... to ako fakt? .... alebo ta stredova konzola... to je jak z nejakeho demoauta v autoskole ... zober si ignis... tam je to az hruza ten interier... este u jimniho prioritne urceneho do terenu sa to da chapat.. ale v mestskom v ignise je to fakt take az gycove ...

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku