v reale karoq nie je skaredy to nie.. aj ked je pravda ze kodiaq ma lepsie proporcie aj predny face aj zadnu cat ... mne pride karoq uz relativne nizky... akysi kasnou ucupeny a kabinou splosteny... kym yetina este vyzerala ako SUV tak karoq mi z isteho uhla uz skor pripomina akoby nejaky hatch v kanadach ( nieco na styl sandera stepway ) .. ale kym u skutocneho hatchu to vyzera fajn a az frajersky .. tak u splosteneho SUV uz tato taktika sa mi moc nepaci a nefunguje to .... SUV proste za mna ma byt SUV a nie za kazdu cenu co najnizsie a najahatchbackovitejsie .. kodiaq uz napriklad u mna tento dojem nebudi... tam je kasna podstatne proporcne viac SUVeckova .... a ani u tigiho nemam ten pocit zvaceneho hatchu ... u karoqu ale ano.. a ked ho vidis na krizovatke pred sebou tak ozaj nevies ci nepozeras na kombik nejaky alebo taketo nieco
To s tebou nesouhlasím. Respektive, že se ti Kodiaq nelíbí ti vymlouvat nebudu, ale svádět na to prodeje podle mě není fér.
Karoq je menší a levnější auto, je to ekvivalent Octavie a Kodiaq je ekvivalent Superbu (i cenový). Octavií se prodá taky víc než Superbů... prostě proto, že jsou levnější. Vzhledem k tomu bych řekl, že je rozdíl v prodejích mezi Kodiaqem a Karoqem překvapivě malý a že je to spíš morální vítězství Kodiaqu (za H1 v Evropě 54t vs 40t pro Karoq). Taky je to ale asi tím, že se Karoq ještě naplno nerozjel.
že jsme si promrskali zásadní znalosti životně nutné pro každého motoristického nadšence.
A tím myslím kompletní modelovou paletu, kterou Škoda nabízí v Číně! :yes:
Mozno to ze Karoq je uplne nove auto ktore sa vyraba 2 roky. Pre uplne novy model ktory si musi ziskat fanusikov a meno, je 115 tis kusov za prvy - cely rok svojej produkcie urcite velky uspech.
Není, statistika prodejů v Evropě za rok 2018 u novinek:
Toyota C-HR - 131.348 (uvedena na trh 2016)
Citroen C3 Aircross - 110.394 (uveden na trh 2017)
Opel Crossland X - 95.180 (uveden na trh 2017)
Škoda Karoq - 78.842 (uvedena na trh 2017)
Opel Grandland X - 77.859 (uveden na trh 2017)
Toyota prodala v Evropě roce 2017, tedy první rok prodeje, 108.170 aut modelu C-HR. Celosvětově se v roce 2017 prodalo 251.244 Toyot C-HR.
je mi jasne ze toto auto nemohlo mat neuspech ale za mna bol yeti daleko krajsi a zrejme aj terenneji..
proste posobil na mna presvedcivejsim SUV dojmom uz na pohlad....ved dodnes za mna aj najkrajsia skodovka .. ta yetina este raz bude cenny kus v garazi ... tak ako dnes nejake prve RAV-ky alebo tie nejake grandivtary ci 4kolkove prve HR-Vecka pod.. :yes:
Koho zajímá, jestli byla yetina terénější? Reálně není ani jedno z těch aut teréňák, a polňačku nebo hory zvládnou stejně.
Yetina byla vysoká fábia, karoq je určitě lepší a daleko prostornější auto. Nechápu lidi, co byli za yeti ochotni vysolit osm set papírů.
Tak Yetina vypadala dobře i díky tomu, že měla minimální zadní převis... a podle toho pak vypadal kufr.
Vysoká Fabia - to nesouhlasím, Yeti bylo pokud vím postavené na základě Octavie, vč. 4x4 a víceprvku... a včetně toho, že holt auto s dvoulitrovou naftou v automatu a čtyřkolce něco stálo.
yeti s fabií nemělo nic společného. Prostorný auto to bylo hodně nemsyslím že karoq je (výrazně) větší. Rozdíl je jen ve velikosti kufru, což plyne z celkové délky. Ale i tak kufr yetiho, nebyl marný pokud jste neměli rezervu. S rezervou na prd.
Yeti bolo dosť malé auto, priestorom sa určite táto škodovka nijak zvlášť chváliť nemohla. Či to bolo v kabíne, alebo v kufri. Ale nie všetci potrebujú veľké autá, takže svoje miesto aj Yetina určite zastala. Ale najmä to bolo najosobitejšie a zároveň najkrajšie auto od Škody. Samozrejme pred faceliftom, ktorý z Yetiho spravil z určitých uhlov šedú nenápadnú myš.
Dizajn súčasných SUV/crossoverov od Škody je nudný a nesympatický.
V kabině to náhodou bylo v pohodě, rozvor Octavie II při sezení na výšku byl bez problémů. Ale ten kufr byl pro rodinu nedostatečný... a to je prostě problém.
I po faceliftu se dala Yetina hezky vyšperkovat, třeba olivový outdoor se mi líbil asi i víc než původní verze. Bylo to konzervativní auto, ale proporčně zajímavé... taky se mi to líbilo víc než nová SUVka. https://www.autoopat.cz/…i-Outdoor_21.jpg
Interiér celkom šiel, ale proste s atribútmi malého auta a pár cm na šírku by určite potešilo. Traja vzadu sa tlačili podobne ako vo Fábke. S kufrom máš pravdu, ale podľa mňa aj tenmnohým vyhovoval, dnes chceme často litre len zo zvyku, aj keď ich príliš nevyužívame. Ale z pohľadu štýlu a dizajnu (exteriér, k interiéru by nejaké výhrady boli) jej nejde nič vyčítať, práve naopak. Po dlhej dobe a žiaľ aj na dlhú dobu to bola jediná svojbytná a zároveň aj pekná, nápaditá a príťažlivá Škoda. Prečo jej potom vzali tie kruhové svetlá a nepostavili aj ďalšiu generáciu v rovnakom jazyku, tomu nerozumiem. Stačil trochu väčší kufor, sviežejší interiér, a nemala by konkurenciu ani medzi súčasnými SUV alebo crossovermi. Konzervatívna podľa mňa až tak nebola, iba interiérom, to bola ťažká škodovácka klasika, a možno technikou. Ale zvonka, hlavne teda pred FL bez chyby. Po facelifte stratila veľký kus svojho ja.
Hele... furt nesouhlasím. Jaké atributy malého auta? Yeti byla platforma Octavie, s bonusem vyššího posazu... s Fabií to podle mě nemělo nic společného - v interiéru.
Kufr - nejde ani tak o litry jako o dýlku kufru. Pak to možná trošku řešily ty posuvný sedačky, takový auto jsem asi neviděl...
Co se ostatních Škodovek týče, tak se asi úplně neshodneme... hlavně Superb je nádherný, ale i třeba trojková Octa v lepších verzích se mi líbí.