Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda vyhlašuje další svolávačku. Týká se i vozů VW a Seat s motorem 1.5 TSI

Škubání při rozjezdech není u některých koncernových vozů osazených motorem 1.5 TSI v kombinaci s manuální převodovkou ničím novým, dosud ho však automobilka řešila pouze servisní akcí. Nyní však Škoda a další koncernové značky vyhlašují svolávací akci, která se týká velmi specifické skupiny těchto motorů.
Zpět na článek
8. 10. 2019 06:25
Re: Esteze
Odpoved je - nepostavil... VW odkedy prestali vyrabat stare 1.9tdi este nepostavili jeden poriadny novy motor co by bez problemov jazdil... Aj celu turbo-benzin kampan zacali oni
4. 10. 2019 09:11
Re: Nastává otázka, kdo dělá dobrý turbomotor
Každej se směje italským autům a oni nakonec Taloši dělaj možná lepší motory než Němci :D
4. 10. 2019 09:10
Re: Esteze
Zarazilo mě že řeší takovou ptákovinu, že se motor v určitým režimu zakucká. Taková marginalita, a to že několik let vyráběli nefunkční rozvody a motory jim žraly olej na takovou podstatnou věc se vykašlou.
4. 10. 2019 07:31
Re: Nastává otázka, kdo dělá dobrý turbomotor
Ale tak zase to zbytocne dramatizujes. Honda ma problem, ktory mala odjakziva a to este ked turbomotory nepouzivali. Nuz musia vyladit. Ford mal pseudokazu ohladom jednej posratej hadicky, ktoru uz davno vyriesili (za svoj laxny pristup si to vsak zasluzi) - kolko sa to bude este tahat? S toyotou je problem aky? A PSA na zaciatku s 1.2eTHP malo problemy, minimalne lokalne, kedy na 5tich trhoch musel zmenit specifikaciu paliva na minimalne N98, lebo par motorov skoncilo KO. Problem vyrieseny od 5/2017. Ale ano, PSA ma aktualne najvydarenejsie motory :-)
Avatar - Zetti
3. 10. 2019 18:45
Re: Takže to není vlastnost
pekny, gratulka, zase atmosfera......my 365/285... pak ze je je operak vyhodny. Tohle turbo trihrnek neudela :yes:
Avatar - Mikesus
3. 10. 2019 17:14
Re: Takže to není vlastnost
a o kterém fordu PHEV je řeč?
A ta výkupka by mne taky zajímala. Já takto prodával Auris HSD po 35 měsících a 80tis km, z 450 za 380.
Avatar - Mikesus
3. 10. 2019 17:10
Re: Takže to není vlastnost
Tak do ASX bych děti nedal ani za trest. Důchodce, kterým se hodí vyšší posaz a jsou zvyklí na š120 a podobné, pak to chápu velmi dobře.
Divokou jízdu to zajisté umí a nemusí se s tím jezdit ani rychle, jak jsem si mohl sám vyzkoušet.
Avatar - Ozzman
3. 10. 2019 14:32
Re: Takže to není vlastnost
Nevím, za 300 ?

Ano ujede, je slabší a má o 1s pomalejší 0-100, síla Fordu je jinde ;) Já si tu s tebou nepřeměřuji úd ;)

Spíš je celkem úspěch, že ve vysokých rychlostech by ti to slabší auto stačilo :D
Avatar - Zetti
3. 10. 2019 14:27
Re: Takže to není vlastnost
Tys taky netipnul za kolik si Mits vzal zpatky moje trilete ASX

Mimochodem, nevim, ale myslim ze tvemu Fordu PHEV v ramci okreskoveho i mestskeho jezdeni ujede. Fordik si skrtne az na dalnici za hranici rychlostniho limitu.
Avatar - Ozzman
3. 10. 2019 14:10
Re: Takže to není vlastnost
Já ho zkusím, jen jak bude možnost.

Ok, takže si to zahrál do autu :D Nicméně jsem pořád nenašel to, kde já vychvaloval TSI mimo té věty, kterou jsem sem citoval :D Sám víš, že Škodovkami v soukromí nejezdím :D
Avatar - Zetti
3. 10. 2019 13:55
Re: Takže to není vlastnost
Ja sem napsal, jestli si schopny pochopit psany text, ze se s tim da jezdit divoce, ale musi se to umet. PHEV jede velmi slusne, opet jsem to psal takto, nepsal sem ze to je zavodak. Sam si psal ze ho zkusis, tak ho nejdriv zkus a pak si o nem pis. Ty ostatni auta mi sou ukradeny, jednak je to evropa se svymi ojebanymi vystupnimi kontrolami ukradena a druhak s tim jezdi kdekdo. Ja si vybiram auta se kterymi kdekdo nejezdi
Avatar - Dzakobo
3. 10. 2019 13:52
Re: Nastává otázka, kdo dělá dobrý turbomotor
Fiat 1.4T Multiair - je dělaný na vysoké zatížení (closed deck, volnější písty ve válci) a používá stále MPI, blok motoru je FIRE - ten se vyrábí snad čtvrt století.
Avatar - Ozzman
3. 10. 2019 13:40
Re: Takže to není vlastnost
Ještě do třetice si zkus přečíst, co jsem psal já a co Fostek :)

Já 1.5TSI jezdil, co ty ? A to ASX taky... takže 1.5TSI je o dost rychlejší, točivé moc není, spíše dieslový charakter. Tu jednašestku jsem točil, ale nic moc se nedělo, jen to křičelo a nejelo :) Pokud mohu do hry vtáhnout i jiné motorizace o kterých jsem já psal a což byla pointa mého příspěvku, který sis nevím proč tak zle interpretoval, tak zkus třeba 1.33TCe, nebo 1.5Ecoboost, stojí to +/- jako ASX či ten Karoq s 1.5TSI a jezdí se s nimi velmi příjemě a navíc na ně nejsou svolávačky, takže ti už nezbude moc nábojů do další bitvy ;)

P.s. jestli ti příjde ASX s 1.6atmo dost divoké, pak chápu, proč tady diskuzně interpretuješ toho Outlandera PHEV jako hotový supersport :D
Avatar - Zetti
3. 10. 2019 13:25
Re: Takže to není vlastnost
Aha tys nechvalil jen 1,5 TSI ale taky 1,5 TSI.
Mimochodem, ASX je vynikajici auto na kratke pojezdy, nakup, doktor, svoz deticek. Spolehlive, odolne, blbuvzdorne. Kdyz se s tim umi jezdit a nebojis se ho tocit tak to umi i dost divokou jizdu. Ale musi se to umet. A to tobe zjevne nejde
Avatar - Ozzman
3. 10. 2019 13:01
Re: Takže to není vlastnost
Já jsem přeci nechválil jen 1.5TSI, jen jsem napsal cituji " Kolem 550 se dá sehnat i Karoq 1.5TSI"

V příspěvku o vlákno níže v té stejné diskuzi jsem pak popisoval celou řadu konkurentů, protože jsme v této cenové nakupovali před pár týdny.

A já tě musím opět zklamat, já osobně, ani v naší rodině nejezdí žádný tříhrnek, ani TSI, ani 1.5 TSI, ani žádná Škodovka, ani žádný koncern :D To je smůla, že si zrovna kopl do mě :D A že ASX je strašná ***? Ano, je, měl jsem tu čest se o něm přesvědčit, mluvím o modelu, který byl prodáván nový v létě 2019 s motorem 1.6. Strašné sedačky, líný motor, interiér z pravěku, podvozek nic moc.

Takže nebudu stavět proti ASX Rapida, protože jsem Rapida nikdy neměl, ani ho nikdy neřídil, jen se 2x vezl jako spolujezdec a i když je to podle mě hrozné lowcostové auto, alespoň dynamicky tomu ASX napráská :)

Hele, já tak nějak pořád přemýšlím, co si to vyplodil za hovadinu a pak mi to došlo, ty sis mě spletl s Fostekem :D Zkus se do té diskuze ještě jednou podívat, kdo psal o pádu ceny :D
3. 10. 2019 12:57
Re: Takže to není vlastnost
Tak třeba Felicie, v té jsem tohle opravdu i zažil...:) Dosaď si tam co chceš, jde mi o to, že takové chování od tak kultivovaného auta jako je Passat je zarážející a zamrzí, když jinak funguje tak dobře.
3. 10. 2019 12:55
Re: Takže to není vlastnost
Záleží jak se jezdí. Jak taky ve své recenzi píšu, jak se dostaneš nad 50 km/h tak se mince zcela obrací. Já ten motor jinak hodnotím dobře, jenom tohle zamrzí a naštve. Každý motor mívá plusy a mínusy, 2.0 od Mitsu neznám, tak nedokážu porovnat.
Avatar - Zetti
3. 10. 2019 12:39
Re: Takže to není vlastnost
To je dobra schizofrenie. v jednom vlakne vychvalis 1,5 a v jinem nabidnes jiny "lepsi" motor. O padu ceny taky pises bludy. Mezitim co skodovek s vyseptanymi hvizdajicimi trihrnky bude mraky, zanovni atmosfericke benziny budou vzacne jak bile vrany.
Manza si koupila v 2/2015 atmo ASX holatko za 365K, davali sme ho protiuctem na PHEV 11/2017, to je asi po 33 mesicich. Chces si tipnout za kolik byl vykup jeste ponizeny o ignorovani autorizovaneho servisu? Troufnes si proti nemu postavit 33 mesicniho Rapida s trihrnkem ve stejne cenove relaci?
Na vsechno mam doklady :-!
3. 10. 2019 12:09
Re: Nastává otázka, kdo dělá dobrý turbomotor
Intelektuálne sa nám tu obnaž a napíš čo má spoločné Eu s brutálnou optimalizáciou nákladou, resp konštrukčnými chybami automobiliek ;-)
Avatar - Ozzman
3. 10. 2019 12:07
Re: Takže to není vlastnost
No jo, ještě že Škodovka nabízí jediný turbomotor v této kategorii a cene zejo ;) Škoda , že si to nečetl celé..
3. 10. 2019 11:56
Re: Esteze
:yes: kondenzátor síce dali, ale na zvolávačku predaných vozov sa vyprdli :no:
Avatar - zaplosak
3. 10. 2019 11:36
Re: Takže to není vlastnost
120cítku pře smrtí jsem ještě neviděl, tohle je doména těhle nových škodasraček... ;-)
3. 10. 2019 09:55
Re: Nastává otázka, kdo dělá dobrý turbomotor
Poděkuj pošahané gretoizní EU!
3. 10. 2019 07:56
Re: Esteze
Problém je, že ta SW úprava pouze maskuje konstrukční vadu. Pokud to cuká při nízkých otáčkách, tak do SW nahráli, aby motor udržoval vyšší otáčky a mají hotovo. Výsledkem bude vyšší spotřeba ve městě kde se člověk nejčastěji rozjíždí.
Připomíná mi to konstrukční vadu Škody Roomster, která propadla v crashtestech, protože jí nebouchly airbagy z důvodu přerušení elektrických kabelů po nárazu. Vyřešili to tím, že tam dali kondenzátor, který těch pár vteřin udrží napětí pro aktivaci airbagů místo toho, aby předělali vedení kabelů a umístění baterie v motorovém prostoru.
Avatar - KANKUNEN
3. 10. 2019 07:20
Nastává otázka, kdo dělá dobrý turbomotor
TSI ne, Honda - žaloby, ford - žaloby, toyota - v servisech jich na podlaze leží rozebraných,
Fakt je nejlepší ten z PSA? Se pobliju.
3. 10. 2019 07:15
Re: Esteze
Testovanie sa robí na zákazníkoch.
Avatar - Zetti
3. 10. 2019 06:22
Re: Takže to není vlastnost
To koukam, vedle v diskusi pod ASX ody na 1,5TSI https://www.auto.cz/diskuse/71948/1 a najednou tohle. Tady je videt objektivita a korektnost nekterych diskuteru. fostek, ozzman a spol. Prvni zacpu za barakem si TSIckari museji fakt uzivat.
Avatar - twistedTSD
3. 10. 2019 01:16
Re: Esteze
Taková svolávačka do servisu na přehrání softwaru je totiž úplná katastrofa a nic horšího se nikomu mimo VW v éře turbo motorů nestalo...
3. 10. 2019 00:05
Esteze
sa tento motor v autach zacal pouzivat len nedavno😃 kolko potrebuje vw aby postavil kvalitny spolahlivy motor? Kolko pokusnych kralikov nato potrebuje? Si neviem velmi dobre predstavit to testovanie :no:
Hlavne ze pri Mazde a jej SkyX sa vedu debaty ako natom bude so spolahlivostou. Postavil uz vlastne Vw v ere turbomotorov nejaky spolahlivy benzinovy motor?
Avatar - CICERO
2. 10. 2019 22:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
2. 10. 2019 21:41
Takže to není vlastnost
Jo přesně tohle mě vytáčí pokaždé když popojíždím v garáži. Otázkou zda ale to co se děje mě je ona závada nebo jsou snad případy kdy je to ještě horší.

Cituji mou recenzi z moje.auto.cz, viz https://moje.auto.cz/…rahy/passat.html

"Za studena je skoro nemožné popojíždět plynule v garáži, protože na jedničku na třeba 1600 otáček hrká jak Škoda 120 před smrtí. V kombinaci s manuálem jsou tak rozjezdy trochu za trest, trvalo mi několik tisíc km než jsem se s tím naučil rozjíždět aspoň trochu plynule. Protože když jsem dal málo plynu, auto v lepším případě cukalo. V horším chcípne úplně."

Passat vyrobený v březnu 2019, tak uvidíme :D