Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeToyota Mirai přichází ve druhé generaci. Vodíkové UFO vypadá konečně hezky!
45 komentářů
Freddka
6
A tak to je po designove strance mile prekvapeni 😄
LORASI
6
je to taky cistejsi lexus dizajn... exterier aj interier. vyzera pekne.
Anonym
mnohem lepší nápad, než ta násilně prosazovaná, slepá a dementní ulička s bateriovejma autama. Toyota :yes:
Fakt asi mnohem lepší nápad = ale spíš to bude obojí vedle sebe = to je bude asi realita
Jen škoda že se u nás neotvírá každej tejden 1 nová vodíková čerpačka jako vedle v Německu = ale aktuálně sou v plánu v Česku 4. A nikdo neví kdy bodou otevřený
Jen škoda že se u nás neotvírá každej tejden 1 nová vodíková čerpačka jako vedle v Německu = ale aktuálně sou v plánu v Česku 4. A nikdo neví kdy bodou otevřený
Az zacnou stavet cerpacky, to dotace jen potecou. Jsem zvedav co na to pak budes rikat. Oboje je ulet. Na vsechny hybridy a plug-in hybridy se stavet nic nemusi a dalsich 20-30 let bysme si s nima stacili, tak nevim co se resi
Teď si napsal že VÍŠ co se řeší = 20 let je na KOMPLETNÍ přechod na jinej pohon = STRAŠNĚ MÁLO. Vem si že u nás je průměrnej věk auta asi 15 let
Vodík je navíc považovanej obecně za palivo budoucnosti = už dneska na něj jezděj nejen náklaďáky ale i vlaky. A viz vedle německo to že otvíraj novou čerpačku co tejden případně 2 = znamená že ta první fáze co jich má bejt asi 400 = velmi NE českym tempu = třeba na 8 let! Jen základní pokrytí je práce na 8 let = německym tempem, našim tak 2násobek? Nebo sem optimista? :-!
A pak ta výměna aut = takže 30 let uteče = ani nemrkneš = už víš co se řeší? 😉
Vodík je navíc považovanej obecně za palivo budoucnosti = už dneska na něj jezděj nejen náklaďáky ale i vlaky. A viz vedle německo to že otvíraj novou čerpačku co tejden případně 2 = znamená že ta první fáze co jich má bejt asi 400 = velmi NE českym tempu = třeba na 8 let! Jen základní pokrytí je práce na 8 let = německym tempem, našim tak 2násobek? Nebo sem optimista? :-!
A pak ta výměna aut = takže 30 let uteče = ani nemrkneš = už víš co se řeší? 😉
To bude pecka az budem na silnici (podzemnim nebo nadzemniím parkovisti, tunelu a jinde) potkavat 15lety vodikovy auta po tretim majiteli z nejakeho proslaveneho bazaru. Zlate elektriky.....
To teda fakt nevim = já popravdě 15 let starý auto neměl nikdy žádný
Stejně tady někdo šílí z elektrickejch dokonce i jen hybridních aut = takovej ryccardo psal že to sou životu nebezpečný křápy = teda do doby než s hybridem přišla Škodovka 😁
Než tady začneme potkávat 15 let starý vodíkový auta = bude to myslim eště chvíli trvat. Pro začátek musíme začít stavět ty čerpačky 😉
Stejně tady někdo šílí z elektrickejch dokonce i jen hybridních aut = takovej ryccardo psal že to sou životu nebezpečný křápy = teda do doby než s hybridem přišla Škodovka 😁
Než tady začneme potkávat 15 let starý vodíkový auta = bude to myslim eště chvíli trvat. Pro začátek musíme začít stavět ty čerpačky 😉
Statisticky s tebou musi nekdo provozovat jeste starsi krap https😐/www.youtube.com/watch?… aby ten prumernej vek aut byl 15 let.
Ale sem v klidu, u nas se masove nechytnou ani elektriky a ani vodik. Jen se vyhodi penize za infrastrukturu
Ale sem v klidu, u nas se masove nechytnou ani elektriky a ani vodik. Jen se vyhodi penize za infrastrukturu
O tom žádná = ale nemyslim že by měl bejt nebo dokonce musel bejt nějak zásadní rozdíl podle druhu pohonu. Pokud vystoupíme z EU a vrátíme se k cestě zaostání = můžeš mít s tim vodíkem a elekřinou pravdu. Jinak za pár desítek let a je úplně fuk jestli to bude Dánskem navrhovanej rok 2040 nebo třeba o 10 let pozdějš = jinak prostě ten čas bezemisních vozů přijde. V bohatších státech bez komunistický minulosti samozřejmě dřív = u nás holt trochu pozdějš
Vyhozený peníze = JEN v případě návratu do socialistickejch standardů = dneska už jen ruskejch, i čína de razantně cestou EV a vodíku
Vyhozený peníze = JEN v případě návratu do socialistickejch standardů = dneska už jen ruskejch, i čína de razantně cestou EV a vodíku
Ten efekt znasilnovani elektrikou a vodikem muze mit opacny ucinek. Tak jako se po zavedeni ekopoplatku nestaneme ekologictejsi. Staneme se muzeem veteranu jako kuba. Lidi budou provozovat stary auta az do absolutniho rozpadu. druha varianta je ze obliknou zlute vesty.nebo ttps😐/www.youtube.com/watch?…
Neznam jedineho cloveka kdo by touzil mit v garazi vodikovou bombu.
Odchazim na houby
Neznam jedineho cloveka kdo by touzil mit v garazi vodikovou bombu.
Odchazim na houby
Houby? Dobrý :yes: Tak úspěšnej lov 😄
Tak už jednoho znáš = mě = toužim do budoucna po vodíkovym autě
Tak už jednoho znáš = mě = toužim do budoucna po vodíkovym autě
Jediné správné řešení je PHEV... Děláš jako by si ho neznal 😉
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Nazdar Zetti, tak jsem projel Outlander a PHEV... Mrkni na diskuzi pod testem Subaru 😉 zas taková sláva to není.
Jsem tu diskuzi procházel, čekal na Zettiho reakci a nic 😁
Trochu jsem se bál, že ho ranila mrtvice, ale tak.. třeba se ještě vyjádří 😁 Ono to není špatné, ale zase tak dobré taky ne, jak tvrdí 😁 Hlavně ty rozjezdy z křižovatek jsou ještě v kontextu toho, že je to hybrid s elektromotorem, který zabírá okamžitě, dost jalové.
Nevim kde je ta diskuse a urco mi z ni nerani mrtvice. To auto me vyhovuje a nikomu ho nenutim. Jestlis ho zdrbnul dobre si udelal, cim min nas bude tim dyl vydrzi ty drobne vyhodicky co mame
Najdi si test Subaru Levorg ze středy a tak v diskuzi v prvním vlákně , nezdrbnul, napsal jsem objektivně jak na mne působilo + jsme to proměřili.
Svezl si se, ok. Nemam moc cas se tomu venovat a uz vubec nemam chut cokoliv rozporovat a hadat se o kravinach.
Protože vše nevidím růžové , tak jsou to kraviny ? Jen jsem napsal i mínusy, které to auto má... Každé , i to moje má mínusy 😉 Všiml jsem si , že když ti někdo omlátí fakta o nos, radši neregujes... Radši mlčíš.Skoda... a to myslím dlouhodobě ..btw, bude snad letiště, můžeš přijet a premerime to znovu. 50-100 umí hodně rychle.
Blbost, uz si zase napsal ze sem rek, ze to auto je raketa, nebo zavodak, ja nikdy nic takoveho nerek, jen sem rek ze to jede velmi slusne. Tedy realne diskutovat muzeme az opustis tuhle retoriku lzi a napadani.
50-100 je prave slabsi, proto ma tabulkove 11s 0-100
Vsimni si ze autor v https😐/www.auto.cz/…voji-krve-128154 pise😒br />
Volíme režim EV a nehlučně se proplétáme městem. Outlander zrychluje přesvědčivě, a kdybychom chtěli, nedáme téměř nikomu na semaforech šanci.
Dalsi odstavec Na cestě k rakouským hranicím ještě zkoušíme sportovní režim S-AWC Sport, kdy jsou v permanenci všechny tři motory, které společně mohou mít až 167 kW. Mitsubishi reaguje na plyn okamžitě a jeho dynamika je více než přesvědčivá. Komfortní nastavení podvozku se ale na větší řezání zatáček nehodí, stejně jako tupější řízení. S předjížděním pomalejších vozů však nemáme sebemenší problémy, protože pružné zrychlení je díky elektromotorům úžasné.
Proste to auto i podle mne jede dobre, zavodak to neni, ale dynamicka jizda mu jde.
A taky se to s tim musi umet
50-100 je prave slabsi, proto ma tabulkove 11s 0-100
Vsimni si ze autor v https😐/www.auto.cz/…voji-krve-128154 pise😒br />
Volíme režim EV a nehlučně se proplétáme městem. Outlander zrychluje přesvědčivě, a kdybychom chtěli, nedáme téměř nikomu na semaforech šanci.
Dalsi odstavec Na cestě k rakouským hranicím ještě zkoušíme sportovní režim S-AWC Sport, kdy jsou v permanenci všechny tři motory, které společně mohou mít až 167 kW. Mitsubishi reaguje na plyn okamžitě a jeho dynamika je více než přesvědčivá. Komfortní nastavení podvozku se ale na větší řezání zatáček nehodí, stejně jako tupější řízení. S předjížděním pomalejších vozů však nemáme sebemenší problémy, protože pružné zrychlení je díky elektromotorům úžasné.
Proste to auto i podle mne jede dobre, zavodak to neni, ale dynamicka jizda mu jde.
A taky se to s tim musi umet
Musím uznat, že s hybridem asi ještě moc neumím. Zatím s ním mám najeto cca 120tis km.
Zrychlení na sport nebylo špatné, ale na daný výkon ne úplně přesvědčivé.
Navíc ty neochotné rozjezdy mne hodně překvapily na to, že elektro z ostatních hybridů zabírá okamžitě a díky tomu si i auris se 130k do 50 poradil s mondeem se 180k. Tohle by si o tom mohlo jenom zdát a těch neochotných rozjezdů z křižovatek bylo víc. Musel jsem si na to hodně zvykat a hodně šlapat na plyn, aby to bezpečně z té křižovatky odjelo.
Tak já klidně na ty semafory dorazím, protože na tohle bych si troufnul i s tím aurisem nebo yarisem. To je naprosto v pohodě. Corolla už ani nemluvím, i když dvoulitr v nižších rychlostech je subjektivně udusenejsi.
Pružně zrychlení bylo dobré, jestli úžasná, nejsem schopen posoudit, obzvlášť když jsem si mohl vyzkoušet neochotu při předjíždění, kde bych s corollou měl rezervu dost.
Neber to teď jako přímé srovnávání s toyotou, jen to beru jako srovnání dynamiky oproti nějakému stavu, který mám k dispozici teď.
A dynamická jizda mu jde, s tím souhlasím, jen se musí jet rovně. Ale je to SUV, váhu a těžiště mnohem hůř než standardní auto. Takže to jako chybu outlanderu neberu.
Jo a ty semafory, bylo to subjektivně horší než EV soul, ale interiér máš mnohem lepší tedy.
Zrychlení na sport nebylo špatné, ale na daný výkon ne úplně přesvědčivé.
Navíc ty neochotné rozjezdy mne hodně překvapily na to, že elektro z ostatních hybridů zabírá okamžitě a díky tomu si i auris se 130k do 50 poradil s mondeem se 180k. Tohle by si o tom mohlo jenom zdát a těch neochotných rozjezdů z křižovatek bylo víc. Musel jsem si na to hodně zvykat a hodně šlapat na plyn, aby to bezpečně z té křižovatky odjelo.
Tak já klidně na ty semafory dorazím, protože na tohle bych si troufnul i s tím aurisem nebo yarisem. To je naprosto v pohodě. Corolla už ani nemluvím, i když dvoulitr v nižších rychlostech je subjektivně udusenejsi.
Pružně zrychlení bylo dobré, jestli úžasná, nejsem schopen posoudit, obzvlášť když jsem si mohl vyzkoušet neochotu při předjíždění, kde bych s corollou měl rezervu dost.
Neber to teď jako přímé srovnávání s toyotou, jen to beru jako srovnání dynamiky oproti nějakému stavu, který mám k dispozici teď.
A dynamická jizda mu jde, s tím souhlasím, jen se musí jet rovně. Ale je to SUV, váhu a těžiště mnohem hůř než standardní auto. Takže to jako chybu outlanderu neberu.
Jo a ty semafory, bylo to subjektivně horší než EV soul, ale interiér máš mnohem lepší tedy.
Uplne smesne mi pripada co tu povidas. Na youtube je dostupne video, kde Outlander PHEV dosahuje na elektriku 0-50 za 3,7s. A to nevyuziva AUTO HOLD, ktery umozni rozjezd ve zlomku vteriny, tedy vyuzit cas nutny pro preslapnuti z brzdy na plyn. Zrovna nekdy minuly tyden jsem rozhodil na krizovatce jednoho KIAstu, nez mu start stop zabublal, byl sem 50 metru pred nim. Pak za mnou klickoval vlevo vpravo, asi si myslel ze bych ho mel pustit. Ja to ale v umyslu nemel
A k te jizde v primce. Kdybys nebyl linej, tak sis na displeji naklikal graficke zobrazeni systemu S-AWC a kdybys nebyl srab, tak v apexu das plny plyn a nestacil by ses divit co Out. PHEV s tim umi a zrovna tak ten co jede za tebou. Ja mam totiz par desitek tisic kilometru s mitsubishi evo, kde je S-AYC matkou a otcem toho co je v outlanderu. Ale jak rikam musi se to umet.
https😐/en.wikipedia.org/…Mitsubishi_S-AWC
Je jasne, ze cerny petr je na strane Mits dovozce, proste neumi rict co to auto umi, proto tech evo neprodalo za 8 let ani 50
A k te jizde v primce. Kdybys nebyl linej, tak sis na displeji naklikal graficke zobrazeni systemu S-AWC a kdybys nebyl srab, tak v apexu das plny plyn a nestacil by ses divit co Out. PHEV s tim umi a zrovna tak ten co jede za tebou. Ja mam totiz par desitek tisic kilometru s mitsubishi evo, kde je S-AYC matkou a otcem toho co je v outlanderu. Ale jak rikam musi se to umet.
https😐/en.wikipedia.org/…Mitsubishi_S-AWC
Je jasne, ze cerny petr je na strane Mits dovozce, proste neumi rict co to auto umi, proto tech evo neprodalo za 8 let ani 50
Evo beru jako top v této kategorii.
0-50 3.7 se nám tedy nepovedlo ani na sport a i kdyby to bylo tak, auris nebo yaris to zvládli za 2.9. A ano, odvahu udělat v zatáčce to co s corollou jsem si opravdu netroufnul. Za prvé to auto jsem měl pár kilometrů, tedy neznám jeho reakce, a za druhé při prudsim průjezdu zatáčky ještě v Praze mne to velmi odradilo, když se tý mase vůbec nechtělo, esp se snažilo korigovat a stejně jsem přejel do protisměru, tam ve stejné rychlosti s corollou (jiným autem jsem tam zatím nejel ) esp ani necukne.
Ale jak říkám, fyziku neoblbnes ani tím nejlepším systémem.
Samozřejmě je možnost, že se neumím rozjet, dealer mi toho moc nevysvětlil. Vše jsem dával tak nějak logicky.
Můžeš dorazit na sraz a třeba to i vysvětlit a ukázat. Třeba tvůj MY je na tom lépe než aktuální MY2020.
0-50 3.7 se nám tedy nepovedlo ani na sport a i kdyby to bylo tak, auris nebo yaris to zvládli za 2.9. A ano, odvahu udělat v zatáčce to co s corollou jsem si opravdu netroufnul. Za prvé to auto jsem měl pár kilometrů, tedy neznám jeho reakce, a za druhé při prudsim průjezdu zatáčky ještě v Praze mne to velmi odradilo, když se tý mase vůbec nechtělo, esp se snažilo korigovat a stejně jsem přejel do protisměru, tam ve stejné rychlosti s corollou (jiným autem jsem tam zatím nejel ) esp ani necukne.
Ale jak říkám, fyziku neoblbnes ani tím nejlepším systémem.
Samozřejmě je možnost, že se neumím rozjet, dealer mi toho moc nevysvětlil. Vše jsem dával tak nějak logicky.
Můžeš dorazit na sraz a třeba to i vysvětlit a ukázat. Třeba tvůj MY je na tom lépe než aktuální MY2020.
jj, s prodejcem byla legrace, rikal mi ze padla nebudu pouzivat. Ne muj MY2017 neni lepsi nez aktualni MY, ale neni v tom takovy rozdil, aby mi to stalo zato vymenit. Mel sem to auto na 24 hodin a nalital s nim 400 kilometru. Preskocim tuhle gen. komplet a uvidime co bude. Treba opustim mits, nejsem ortodoxni fanda.
Apex. vrchol zatacky, tam zacina test kazdyho auta, na suchu ESP ani nepipne, ostatne ho muzes vetsinou vypnout. Rozumim ti, ale od apexu zadny auto neprevratis.
Apex. vrchol zatacky, tam zacina test kazdyho auta, na suchu ESP ani nepipne, ostatne ho muzes vetsinou vypnout. Rozumim ti, ale od apexu zadny auto neprevratis.
Jo vidíš. Ty padla se mi líbily hodně. Řekl bych, že jsem je používal víc než brzdu. Ovšem jsem moc nepochopil, proč minus zvyšovalo rekuperaci a plus snižovalo. Nicméně fakt bych je bral hned.
Vies kolko stoji cerpacka na vodik?
A koľko stojí samotný vodík? A aké sú jeho straty pri skladovaní?
Necekate odpoved od fouska, doufam 😄
Ja k tomu muzu napsat jen to, ze bateriovy elektromobil (vodikove auto je taky elektromobil..) si muze koupit v podstate kazdy (i obyvatele sidlist) a v nejhorsim budou nabijet u Lidlu. Tim netvrdim, ze to uz je lepsi volba nez spalovak, ale ta realna moznost tu je.
Narozdil od vodiku, ktery si teprve budou moct poridit tak Prazaci na popojizdeni po meste a okoli (na jednou nadrz..).
Jinymi slovy verejnych vodikovych cerpacek je 0 (slovy nula).
Zatimco cerpacek elektromobilu je kolik? Teoreticky (prakticky spise majitele RD) ma takovou cerpacku doma kazdy..
Ja k tomu muzu napsat jen to, ze bateriovy elektromobil (vodikove auto je taky elektromobil..) si muze koupit v podstate kazdy (i obyvatele sidlist) a v nejhorsim budou nabijet u Lidlu. Tim netvrdim, ze to uz je lepsi volba nez spalovak, ale ta realna moznost tu je.
Narozdil od vodiku, ktery si teprve budou moct poridit tak Prazaci na popojizdeni po meste a okoli (na jednou nadrz..).
Jinymi slovy verejnych vodikovych cerpacek je 0 (slovy nula).
Zatimco cerpacek elektromobilu je kolik? Teoreticky (prakticky spise majitele RD) ma takovou cerpacku doma kazdy..
No, zas tak moc odlišné to není. V podstatě je to pořád elektromobil, kde byla část baterky nahrazen nádrží na vodík a palivovým článkem. Pořád je tu problém se skladováním elektřiny, a to dokonce dvakrát. Větší část v nepříliš dobře skladném vodíku a menší část v podstatě velmi podobné baterce jako v EV/hybridu.
V cem vidis problem u male baterky s vetsim vykonem?
Muze byt velmi podobna i treba te z Priusu.
Tam jsou nejake problemy??
Muze byt velmi podobna i treba te z Priusu.
Tam jsou nejake problemy??
KANKUNEN
v dějinách automobilismu.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Jo. Opět se ukazuje, že na velký designový posun je zejména potřeba řádně zprasit ten původní model 😒]
Souhlas. Ze suverénně nejhnusnějšího auta značky, a jednoho z nejhnusnějších aut vůbec, udělat naopak asi nejhezčí auto značky je majstrštyk. :yes:
V tomhle bych se jezdit nestyděl.
V tomhle bych se jezdit nestyděl.
Leoš Teufl
Při pátku fakt milé překvapení, jak designové stránce, tak i dalšími údaji. Jen mi tam chybí zda je to sedan nebo liftback, tvarování zádě nevylučuje ani jedno, já osobně preferuji lift, je praktičtější. A pokud by se dojezd dostal nad 600 km, tak už je to hodně zajímavý údaj.
Desingnem i praktičností drtí Toyota elektroautíčka rozdílem třídy. Ale musí vzniknout síť čepaček, alespoň jedna v každém krajském městě pro začátek.
Desingnem i praktičností drtí Toyota elektroautíčka rozdílem třídy. Ale musí vzniknout síť čepaček, alespoň jedna v každém krajském městě pro začátek.
U nás sme klasicky zaostali = no ostatně v posledních letech sme zpomalili i výstavbu dálnic a na dáváme na ně míň peněz než před dekádou
Vedle v Německu je v týhle fázi plán na asi 400 vodíkovejch čerpaček a skoro čtvrtina už jich je otevřená = otvíraj zhruba 1 novou týdně! Eště aktivnější chtěj bejt vedle v Rakousku https😐/www.euro.cz/…ovi-obri-1462126 U nás je to klasicky slabší = je dlouhodobej plán bez přesnejch dat na 4 vodíkový čepračky= jedna v Praze na Barrandově, další v Brně, Ostravě a Litvínově. Data otevření ani přibližný nejsou k dispozici. Nevim proč všechno de tak pomalu = přitom vodíkovou cestou de Toyota a ve spolupráci s ní BMW, Mercedes i jihokorejci Kia Hyundai jo a v japonsku eště Honda a pracuje na něm i Mazda. Vodík by měl hrát roli i na olympijskejch hrách příští rok v Japonsku
Tak snad časem i u nás
Vedle v Německu je v týhle fázi plán na asi 400 vodíkovejch čerpaček a skoro čtvrtina už jich je otevřená = otvíraj zhruba 1 novou týdně! Eště aktivnější chtěj bejt vedle v Rakousku https😐/www.euro.cz/…ovi-obri-1462126 U nás je to klasicky slabší = je dlouhodobej plán bez přesnejch dat na 4 vodíkový čepračky= jedna v Praze na Barrandově, další v Brně, Ostravě a Litvínově. Data otevření ani přibližný nejsou k dispozici. Nevim proč všechno de tak pomalu = přitom vodíkovou cestou de Toyota a ve spolupráci s ní BMW, Mercedes i jihokorejci Kia Hyundai jo a v japonsku eště Honda a pracuje na něm i Mazda. Vodík by měl hrát roli i na olympijskejch hrách příští rok v Japonsku
Tak snad časem i u nás
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
na caputovu nam nesahaj ... tam sa staraj o svojho zemanka a buresa 😄 a my vas predbehneme len vtedy, ak sa na tom bude dat slusne nakradnut 😄 😄
Zaza1971
Japonci budoucnost pochopili, teď je třeba přesvědčit zabedněné evropany že strkat auto do zásuvky je pitomost.