Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nová Škoda Octavia IV zcela bez maskování: Takto bude vypadat očekávaná boleslavská novinka!

135 komentářů

Avatar - Ozzman
Ozzman
Octavia dospěla... počkám si na živé shledání, ale vypadá dobře.
LORASI
dokonca by som povedal, ze na fotkach vyzera lepsie ako superb
Avatar - Ozzman
Ozzman
Tak nějak mi příjde, že si Škodovka dělá alibi, kdyby Superb matka koncern zařízla 😊 No uvidíme jak bude vypadat jako Active...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Zatim nevidim důvod k zaříznutí = k sloučení na jednu výrobní linku = to je jiná
Avatar - Ozzman
Ozzman
Čas od času se podobné info objeví... neříkám, že je to fakt.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Masivní propad mainstreamový střední = vlastně totéž co se před lety dělo s mainstreamovou vyšší střední = je smutná realita. Ale eště víc sloučit techniku a výrobu Supu a Pašíka a tim snížit náklady = to mi přijde pro příští generaci asi to pravý

Co dál za dalších x let = to už je jiná. No vzhledem k https😐/www.idnes.cz/…125_automoto_vok to ukončení Supu = samozřejmě může nastat. Popravdě vzhledem k tomu noVWýmu přerozdělení a docela ochlazování ekonomik a emisnim normám s kterejma má koncern největší problémy ze všech výrobců = by to možná FAKT mohlo bejt už s touhle generací Supu = ta by MOHLA bejt poslední

A tahle Okta působí docela dospěle = že by MOHLA bejt tak trochu nástupce i Supu. Uvidíme až budou technický specifikace = rozměry i motorizace

Zajímavý bude až s něčim typu Okta = přijde Dacia http😐/www.autoforum.cz/…stihaji-i-skodu/ 😄
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ano, přesně tak jsem to myslel.... mohla by být... jestli bude? Nevím... každopádně, více soudů vyřknu, až si ji vyzkouším.
Avatar - white label
white label
Nesouhlasím, ale už máš za to 6 :yes:
Takhle snad vypadat nebude, tohle vypadá jako nepříliš povedený koktejl Scaly a Superbu od Tommiho...
Avatar - _Karel_
_Karel_
Teda jsem už zvyklej, že názvy článků často nekorespondují s obsahem, ale tohle už je vědomá lež. Nadpis "takhle bude vypadat" a v článku (kterej jsem přečetl až teď) píšou, že obrázky sami zbastlili, odhadli.
PowerHouse
Hlavně, aby v ní nebylo méně místa.
Obestaví na oko prostor a bude v ní k nehnutí.
Avatar - rokyta.p
rokyta.p
No ale dobře, to je za 3 😁 Ze předu nic nového, zadek evoluce ala Volvo. Za mě opět zapadlá kola s tenkou gumou. No no, fakt za 3. Nechávají si pro SUV evidentně větší prostor. Snad to na živo bude mít alespoň trochu duši.
Avatar - fOE
fOE
Jsem rad ze to tu zaznelo hned zkraje, ze nam octavia dospela. Tak zase za 7 let, az nam dospeje znova, cus. 😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
:yes: :-!
Avatar - fOE
fOE
A je to tu znovu, ten studeny pot a znejisteni kdyz se mnou souhlasis... 😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To bylo na mě? A vysvětlivky by k tomu nebyly?
Avatar - Emel
Emel
Pokud s někým souhlasíš, tak je to námět na zamyšlenou, jestli člověk nenapsal nějakou kravinu.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Já vim = je to smutný = viz ty komunistama ovlivněný důchody a tisíc dalších věcí. A zřejmě FAKT většina věří tobě a ryccardovi . Nebo třeba obecně :no: a :yes:

K nevíře jak MOC to lidi často viděj přesně NAOPAK než to je = no správně to napsal Vaculík v nějakym to speciálu = buď víš nebo si MYSLÍŠ a místo aby ty co nevěděli a jen si vymejšlej to tipli tak nějak 50:50 = z nějakýho NEZNÁMÝHO důvodu = to je drtivě většinově... 😄

Smutný = jak moc mimo většina lidí je = a NEDÁ se jim to vysvětlit. Vim že vlastně nemá smysl vysvětlovat = abych citoval:

"Každý si stejně myslí co chce" David E. Kelley
Avatar - Ozzman
Ozzman
A c to má společného s Oktávií IV?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Má to všechno společný = s tim "vysvětlenim" = příspěvkem na kterej reaguju 😉

I když sem chtěl ať mi odpoví autor = a ne..

Jinak bude fajn aspoň první info = jestli tahle Okta bude pojatá jako úmyslně NAD nebo POD tou 3. = kterou si tu v diskuzi myslim celkem správně vystih :-!

Tohle pobaví http😐/www.autoforum.cz/…s-tady-zdrazila/ :😉
Avatar - white label
white label
Polopatě a rovnou na komoru... 😉
LORASI
:yes: 😄 😄 😄
Avatar - iudex
iudex
😒] 😒] 😁
Avatar - Ozzman
Ozzman
Já ti nevím, ale mne O3 od prvního shledání až po důkladné projetí v pozice služebního vozidla tak nějak na ten vrchol nepřipadá. Tohle z fotek vypadá jako "důstojný nástupce Superba".... proto jsem volil tato slova 😊

Stejně to tak jednou dopadne a vrchol bude Octa 😉
Avatar - Missouri
Missouri
Konečně to auto zbavili těch ohavných koncových světel tvaru C. Takto to mělo vypadat už dávno. Gratuluji, teď je to už pěkné auto :yes:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jo čumák Škody na C5 docela sedí https😐/www.auto.cz/…nezestarne-94717 vs https😐/www.auto.cz/…eslavska-novinka?… zadek inspirace Volvo taky https😐/www.auto.cz/…eslavska-novinka?… vs https😐/www.caricos.com/…/images/111.html

Prostě = další Okta = tentokrát vzhledově slušně vypadající Golf s batohem
LORASI
mne naopak vadili predne “originalne” svetla 😀 neviem cim to je, ale podla mna, sa skode facelift octavie nikdy nepodaril 😀 pred fl octavky boli vzdy krajsie. uvidime o dalsie 4 roky 😂
Mino21
U první generace bych to určitě netvrdil. Tam se naopak facelift povedl náramně a člověk by až neřekl, že je to jedno a totéž auto, ačkoli se ta auta skoro neliší. Octavia z 1996 je už viditelně zastaralé auto, ale Octavie po roku 2000 vypadají docela moderně i dnes.
LORASI
zrejme mas pravdu, rozmyslam aky bol fl u prvej generacie ( nebola menena len optika svetiel ? ) ..vobec si ho neviem vybavit. myslel som na fl o2 o3 kedy vlastne “len” vytvorili zlozitejsie / ine predne svetala a dopadlo to ( podla mna ) hrozne..ale plati, ze dizajn je velmi subjektivna zalezitost.
potooczech
Tak za mne je OIII fl s ledkama super. Ono to dost záleží i na barvě auta. S klasickými světly vypadala divně, to jo. Ale ledková verze se mi líbí. I díky tomu, jak to svítí, když si tedy necháte světla seřídit v autodomě a nenecháte je tak, jak to vyjelo z továrny.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Nesouhlasím, C světla byla originální a snadno rozpoznazelná. Tohle se blíží univerzálnímu Audi/Opel/whatever patvaru. Ale i tak dobré.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Avatar - _Karel_
_Karel_
Mě se taky líbily. Hlavně s LED (pokud se nemýlím)
Avatar - Emel
Emel
Jj, LEDky byly lepší než klasika... a facelift je ještě trošku vylepšil. Tohle je prostě posun směr Superb... a objektivně to asi vypadá líp.

Je to asi i trochu ztráta identity... ale na druhou stranu je Octavia v dané třídě dostatečně rozpoznatelná i tak a asi ji to trápit nemusí.
LORASI
plati, ale aj nove vyzeraju ( na fotkach ) velmi dobre. zda sa, ze budu mat, ako sa to dnes hovori, “3D efekt” 😀
Avatar - fOE
fOE
Souhlas. Pokud octavia na neco sahat nepotrebovala (narozdil treba od superbu) byly to zadni lampy.
PowerHouse
ta je asi nejreálnější
Avatar - .StenLi.
.StenLi.
Keby som bol fanusik Skody a vlastnil predchadzajucu generaciu, tak urcite menim. Konecne sa zbavili svetiel kreslenych v skicari rovnymi ciarami. Hlavne zadok sa podaril.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Vzadu se mi zdá jednoznačná inspirace Volvem = ale výsledek působí dobře = tak proč ne

Zajímavější bude technika pod tim slušivym kabátem = a eště zajímavější ceny
Avatar - .StenLi.
.StenLi.
Ja inspiracie inymi znackami neriesim, tu je malo priestoru na dizajn, ked uz tak skor Fiat Tipo ako Volvo, octavii to sedi a nie je to 1:1.
Praveze technika urcite nebude zaujimava, koncernove motory - zaspata 1.5ka a opat ziadny hybrid pre sidliskovu vacsinu majitelov. :no: Poskakovanie po meste v 2.0 TDI je masochyzmus a PHEV bude pre vacsinu pridrahy.
Anonym
Poskakování po městě třeba v Golfu GTD s DSGčkem není masochismus. To jen ty máš určitou optiku, kterou to vidíš. Ale samozřejmě neříkám, že je to to pravé na poskakování. Na hybrid lidi se...ou, kdo bude poskakovat, uskáče to s tím litrem. A jak píšeš - PHEV bude mastnej.
Ono vůbec u všech aut čeká docela zdražení viz já samostatný příspěvek.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Kterej samostatnej příspěvek? Tahle skvělá platforma = občas když napíšeš 2 příspěvky rychlejš po sobě jeden NEVEZME :yes: 😁

Zrovna tuhle sem čet docela pochvalnej testík aktualizovanýho Pašíka = krom fakt smutný reality = při rozjezdech DSG dál i po 11 letech cizelování = poskakuje
Anonym
V předmětu je CENY AUT
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Nojo to je právě ten PROBLÉM hlavně VW = to může s tabulkama prodejů docela zacvičit

Zajímavý bude JAK to výrobci rozdělí do cen = to nemusí bejt automaticky tak jak píše fostek
Anonym
Jo takhle..tys četl. No upřímně možná trochu teda jo ale věř mi že po pár stech kiláků se to hodně zlepší. Nevím, jestli byl fakt novej. A nepsal ten test třeba Kolman nebo Mára? 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Kolman a eště líp Mára = jj to sou velmi vtipný zdroje informací = Máru mám snad úplně nejradši :-!

Ale ty by DSG spíš nekritizovali = ne? 😄

Myslim že to byl německej test = ale to bylo za ty roky popsaný tolikrát, že mi přijde fascinující že to někdo dodnes popírá. Včetně fóru = že při přeřazení o víc rychlostí = je dneska moderní HDM automat RYCHLEJŠÍ :yes: 😁
Avatar - .StenLi.
.StenLi.
Tvoje prispevky zasadne necitam, ja mam optiku faktu ktoru ti potvrdi kazdy co ovlada fungovanie TDI a DSG ako aj kazdy automechanik - najhorsia kombinacia pre tuto techniku a najnizsi komfort pre caste preradovanie medzi D a R.
Anonym
Prostě se s tím dá krásně existovat.
Nebo ne? Proč ne? Kvůli tvým imaginárním odborníkům a vymyšleným mechanikům?
Já mám do města momentálně 3.0CDI v automatu a lebedím si.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
A co má společnýho HDM automat a CDI = s při rozjezdech škubající 2spojkou DSG a TDI?
Anonym
Ježíš furt škubání - jezdíš v Rollsu?
Je to pro většinu lidí v poho.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ne v Rollsu ne = v neškubátorovi při rozjezdech = jo

Na základě jaký analýzy si došel k tomu = že v tomhle směru nejhorší převodovka na trhu = je pro většinu v poho? Prostě něco je vždycky nejhorší = tak to nebudu chválit

Docela čtu testy = pro většinu recenzentů = to v poho neni

Jo a jak souvisí HDM převodovka a CDI = se škubající 2spojkou a TDI?
Anonym
1.Je v poho, protože jí má nejvíc lidí, co si ji koupili.
2.Souvisí s tím proto, že v obou případech nemusíš řadit a mačkat spojku a o to prostě jde, To je princip automatu. Většinu lidí nezajíma jak to funguje. Je jim to u pr...le. A DSg je rychlejší. Postav se na hlavu a stejně bude.😊
Se škubáním DSG jsi si začal ty, já debatoval se stenem o jízdě po městě v dieselu. Za mě neškube, stačí. Mám jí v autě 600PS+ a dělá chyby v určitých situacích, ale na to nemám teď čas.
Ale neškube.
NEŠKUBE
NEŠKUBE.
😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Viz Sten 9😁7

Neškube ani 2spojka ve Ferrari = ale to co zmínil SteLi = to holt dodnes, viz i aktuální testy, dodnes ŠKUBE = viz ten aktuální inovovanej jinak zdá se docela povedenej Pašík

DSG většinou v běžnejch autech o kterejch mluvíme ŠKUBOU ŠKUBOU ŠKUBOU = při rozjezdech a poskakování v městskejch kolonách = nejhorší převodovka na trhu

V autě 600PS+ nebude DSG nebo? 😉
Ty máš asi na mysli S-tronic o kterym budu citovat: "Konstruktéři si pohráli s převodovkou která je přesnější a rychlejší"
Takže NEjmenuje se DSG a NENI to TDI = teda spojení který.. viz Sten 9😁7 😄
scadar
Škubou tak leda nějaký první generace dq250 u kterejch se kašlalo na údržbu. Ve starým autě jsem měl suchý 7st. dq200 a v současným mám mokrý 7st. dq381 a obě úplně v pohodě. Čekám, že okta už dostane taky 381. Ta má sice nějaký nevýhody, například že se rozjíždí na dvojku a na volnoběh (crawl) jede 15km/h a to je při poskakování v kolonách moc, nebo že při jízdě stovkou furt vergluje mezi šestkou a sedmičkou při sebemenším stlačení pedálu. Ale neškube. To snad už dneska proboha nedělá žádnej novej automat.
Takže chyba buď mezi sedačkou a volantem, nebo převodovka v posledním tažení.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Přesně tak. Za tři a kousek roku mám na dvou typech DSG najeto cca 150tkm, manželka 35tkm, kamarádi mají levnou DSG v oktě, a o škubání nikdo nic neví.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Na tom škubání se shoduje většina recenzentů = teď naposled to byl německej test = takže jo z tvýho pohledu chyba mezi sedačkou a volantem 😄
scadar
Tak jestli to ne moje chyba, ze se mi DSG chova slusne, tak to je fajn, jeste bych potreboval udelat takovou chybu, aby mi to jezdilo jako RS3. 😁

Nechce se mi verit, ze ze by profesionalni novinari na DSG moc nadavali ze skube. Odebiram Auto Motor und Sport a tam se na dsg obcas nadava ze je liny (v navaznosti na euro6d hlavne) a pak na variatory.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Na druhou stranu jde těmto problémům škodovka sama naproti. Kromě suché (nejlevnější) DSG mi tvrdí, že olejová náplň je "doživotní". V roce 2019. Ta samá převodovka v Audi z r.2012 má intervaly výměny 60tkm. Takovýhle výjeby, to je snad na žalobu. :no: Zmetci.
holden1
samozrejme ze je dozivotni. do konce zivota ty prevodovky a jeji zivotnost je 5 let. delsi zivotnost se dnes nepocita
Avatar - white label
white label
Při větším nájezdu je nesmysl i těch pět let (bez výměny oleje v převodovce)...
Avatar - white label
white label
Jak "Kromě suché"?
Od kdy to (u mokré) u Škodovky tvrdí a kdo?
Avatar - _Karel_
_Karel_
No řekli mi to v "mém" servise". Výměna jen u DQ200 nebo jak se tomu nadává. U mokrých nic.
Samozřejmě jsem ho vyměnil, ale štve mě ten vědomý podvod strašně.
Avatar - white label
white label
To je nějaké divné, doteď to tvrdili přesně naopak, suchá dsg doživotní, mokrá 60 tis. km.
U té suché je to samozřejmě také nesmysl, i když na výměnu není dělaná, dá se sice vypustit, ale napustit se musí přes jeden ze dvou odvzdušňováků, což je docela pakárna.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Řekl mi to vedoucí servisu v Auto Bayer, jestli to spletl (protože logicky zní to co píšeš) tak je to stejně neomluvitelné.
Avatar - Ozzman
Ozzman
No, jsou převodovky, které škubou více, které méně a které vůbec... pokud nemá prodlevu na přidání plynu, je mi to jedno, hlavně ,že řadí za mě! 😁
Avatar - Mikesus
Mikesus
A když neskube, je to bonus. Ale chápu, že dokud jsou lidi zvyklí na dané chování, tak to berou jako samozřejmost a že je to v pohodě. Taky že to ke vlastnost a v pohodě to je, na komfortu to tolik neubírá, ale otravné to je.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No to s "až nebezpečnou prodlevou na přidání plynu" to si citoval z několika testů nový Audi S6 3.0 TDI = bez ironie 😁
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ne, třeba z rozejzdu s Outlanderem PHEV, nebo nějaké HDM automaty, co jsem zkoušel, ale asi bych si taky zvykl...
Marek Hajduk
Rovná = se nerovná = čárce = používáš ho velmi špatně a = jenom ať víš.
přezdívka (nick)
Mne to pripomína Toledo aktuálne... taký rozplacnutý zvláštne sa zvažujúci zadok... uvidíme naživo Active, podľa toho si spravím názor 😊
Anonym
Tvůj názor podle Activu bude jstě v Boleslavi i jinde brán hodně vážně. Už proto, že Active nebude,
přezdívka (nick)
Nemám naštudované, aké budú stupne výbav, verím, že si pochopil pointu aj bez toho. A pre Škodovku som 1 zákazník a toľko môj názor aj znamená, neviem, prečo máš potrebu byť sarkastický... problémy doma? V práci? 😁
Anonym
Prostě - tvoje žvanění vo Toledu a Activu je směšný.
To není sarkasmus, to je normální konstatování.
Kecy o problémech si taky nech.
V práci? Nemůžu žádnou sehnat. Holku mám, ale má 200 kilo a stejně je mi na nic, protože mi to moje minipéro ani nestojí. A doma taky nic moc, bydlím se slovenskejma gastarbeiterama na ubytovně.
Stačí?
:-!
ProchyToman
Proc ale nekoupit radsi americky vuz s jednoduchym a robustnim motorem? Prece vetsina skodovkaru je praktickych, tak proc kupujou auta s komplikovanym malym obsahem. Nechapu 😁 😁
Anonym
Jsem pro každou špatnost.
Uveď mi prosím ten americký vůz s podobnou spotřebou, servisní dostupností (u nás) a podobně malou ztrátou hodnoty jako srovnatelná škodovka.
To je zároveň odpověď na tvou otázku.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Na to mam jen jedinou odpověď😒br />
Chevrolet Alero 😁 V6, Automat, a díly z USA ! 😁 😁 Jo a na zimákách na kruháči ujede i Oktávce... prej 😁
Anonym
Proč mi to děláš?
Ááááááááááááááááá!
Přečti si ještě jednou slova SERVISNÍ DOSTUPNOST a ZTRÁTA HODNOTY. Pak si liskni kámo. :-! 😄
Avatar - Ozzman
Ozzman
Normálka, objednáš a do měsíce máš díly, mezitím jezdi MHD 😁 Nebo si kup Ladu Vestu 😁


Ok ok... už mlčim, on ti to příjde Barik vysvětlit sám 😁
Anonym
😁 😁 😁
:yes:
Avatar - freedom-fries
freedom-fries
Vy jste komici. Americký vůz se u nás konal jednou. Tedy ty od Jeepa vyráběného v Rakousku vícekrát, ale čistokrevný američan jen jednou... Čekačka na přední světlo 5 týdnů. Děkuji, nechci. Tohle teoretizování nad tím, co všechni by si nějaké mladé nagelované péro s felckou před panelákem koupilo - to prostě nedává smysl. Člověk se musí sakra uskromnit, aby šel do američana. Výhody nulové. Snad jen ve stajlu natrhne zadní díru oktávkářům, jinak je to v technice, spolehlivosti a vlastně ve všem bída...
Avatar - Ozzman
Ozzman
Vidím, že si nepochopil...
holden1
protoze skodovky skoro nikdo nekupuje. ty se fasujou a ta trocha co za to vyhodi svoje zdaneny prachy jsou rozumu mdleho
Anonym
Tak,jako výrobce MUSÍ uvádět u každýho auta grmy CO2 atd, mělo bytam být i, kolik z ceny auta je pokuta za nedodržení emisních limitů.
U dvoulitrové Octavie (TSI i TDI) to po 1.1.2020 bude cca +- 100.000Kč.
Když vezmu mezigenerační zdražení, tyhle flastry a akční cenu současné Tourky 1.5,, bude srovnatelně motorizovaná a vybavená OC4 stát podle mého odhadu cca o 170-200 víc. A jak víme, pletu se jen výjimečně.
A to je dost.
Avatar - Emel
Emel
O 200 víc, jo? Tak to se klidně vsadím že ne... o flašku 😄 ?

Nezapomeň, že nějaké pokuty se platí už dneska...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Bacha abys neprohrál = záleží JAK je tahle Okta pojatá = a to zatim nevíme

Podívej se na skok v cenách třeba Corolly

Vypadá to že to zase zjednodušuješ na jedinej parametr = že TOLIK NEMŮŽE udělat pokuta = ale to zdaleka neni jediná věc která tu cenu může navýšit

Tohle snad až PO zveřejnění technickejch specifikací = tam se to možná už trochu může odhadovat
Avatar - Emel
Emel
No tak se vsaď, ne? 😄

Můj osobní tip je, že nárůst ceny bude v desetitisících... jsem ochoten si vsadit na méně než 150t bez velkého přemýšlení, méně než 100t už bych byl trošku opatrný. 200 je úlet.

Corolla udělal skok proto, že předchozí Corolla byla lowcost a nová je de facto nástupce Aurisu. Octavia hádám do prémie nemíří.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No to je blbost = já to NEVIM = a jak píšu zatim se to nedá ani odhadnout.

No tak Auris kterýmu se dneska řiká Corolla hatchback = zdražil o myslim skoro těch 200t. U Okty navíc záleží taky na POJETÍ auta = což MŮŽOU trochu napovědět ty technický specifikace.

Takže furt to ZJEDNODUŠENÍ JEN na emise a z toho vyplývající = jo tam 150-200 t. jen z toho asi cenu nezvedne. Ale v KOMPLEXNIM pohledu = to viz ten Auris a dnešní Corolla hatchback = může bejt

Uvidíme = vsadil sem se o nic = že prodeje Camry s 1 motorem a 1 karoserií = budou ca na úrovni Mondea. Letos to je dost omezený tim že prodeje Camry začaly až v polovině roku = příští rok kdy do toho víc budou mluvit emise = by to tak i mohlo bejt. Ohledně ceny příští Okty = zatim je to spíš házení si korunou = uvidíme až budou nějaký další zprávy. Mě by zdražení o šesticifernou sumu = až tak nepřevapilo. Tebe zdá se naopak = tak uvidíme kdo si diplom s beruškou zaslouží víc 😉
Avatar - Emel
Emel
Ty si to netroufáš odhadnout, já jo...

MQB v inovované verzi, motory 1.0TSI - 1.5TSI - 2.0TSI, 2.0TDI v naftě. 1.6TDI se uvidí, možná to koncern upsizuje. Volitelně 4x4, volitelně (a pro silnější motory povinně) automat, nejspíš znovu DSG. Hybrid asi časem, CNG taky.

Při srovnání nějakého 2.0TDI v prostřední výbavě to bude tak, že tam bude balík výbavy navíc a cena stoupne v řádu do 100t, při dorovnání výbavy v nízkých desetitisících.

To není zjednodušení na emise, je to komplexní odhad... na který jsem ochotný si vsadit.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Zrovna sem editoval = no neva

Nemám na základě ČEHO odhadovat = zatim je to jestli nemáš nějaký další info = jen házení korunou

Samozřejmě že DSG = co jinýho?

Hra s výbavama a příplatkovou výbavou je těžko odhadnutelná = ale nárůst cen přes těch 100t. = bych si teď bez dalších info k vozu vycházejíc JEN z obecnýho dění = viděl jako spíš pravděpodobnější
Abych to upřesnil = nárůst ceny při něčem co používá SM teda stejná výbava stejná motorizace = by MĚ nepřevapil nárůst o víc jak těch 100 tisíc

Tohle bez dalších info rozhodně NENI KOMPLEXNÍ = to je prostě jen odhad. No tak muj TIP je spíš opačnej = nepřekvapil by mě nárůst o šesticiferný číslo = tak nějak napříč portfoliem. Že asi výrobce zkusí nějakou nižší základní cenu a nárůst se třeba víc projeví ve vyšších výbavách apod. = to už je spíš jen hra a průzkum = ale obecně nárůst víc než o 100t. by MĚ nijak nepřekvapil. Tak uvidíme kdo si víc zaslouží = diplom s beruškou 😄
Avatar - Emel
Emel
Hele... na začátku vlákna je fostekův příspěvek, že tipuje cenu o 170-200t u "srovnatelně motorizované a vybavené Octavie". Já samozřejmě taky přesně nevím o kolik to bude, ale tohle je podle mě tak mimo, že jsem ochoten se vsadit. Jestli chceš, nech keců a pojď do toho.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ne NENI NA ZÁKLADĚ ČEHO tipovat = můžeš leda = tipovat, hodit si korunou


Ale zhruba 3.násobek navýšení který udělá penála za emise = tomu bych věřil = takže +150.000 neni úplně nereálná suma

ŽE VW bude platit nejvíc = to už se ví = JAK rozloží tu zátěž mezi modely = to nevim jak odhadnout = to je víc politika

Popravdě zatim máme pár obrázků ani nevím JAK bude nová Okta pojatá = jestli úmyslně levnějš nebo jako potencionální náhrada Supu, jak to taky padlo. Takže odhadovat cenu = je zatim = naprostej nesmysl, věštění z koule nebo házení korunou

U nás s bonusem že to je u nás http😐/www.autoforum.cz/…s-tady-zdrazila/
Avatar - Emel
Emel
Někdo si třeba myslí, že Škodovka představí místo Octavie druhýho Superba, nebo že třeba bude vyrábět konkurenci pro BMW nebo Teslu 3. No, tak ten někdo prostě o autech nic neví a může jen tipovat. Doufal jsem, že většině tady je jasné, co čekat...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Konkurence pro Teslu a BMW je kravina. Ale ZMĚNY vzhledem k emisim i vyhlášenýmu trochu jinýmu směřování automobilky = sou možný. Jestli máš na mysli že to bude prostě další Okta s trochu navýšenou cenou = o inflaci a o emise = takže třeba o 100 t. dražší = tak jo to je tak nějak nejpravděpodobnější

Ale VŠECHNO je to jen doslova TIPOVÁNÍ
Avatar - Emel
Emel
Jo takhle... Škoda se bude orientovat na lowcost a Octavia zdraží o 170-200t? 😁 😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Trochu chaos = o 170-200t. = to si musíš vyřizovat s někym jinym

Tahle Okta je vyvíjená dávno před nedávnym rozhodnutim o změně směrování Škody. Takže to se může projevit leda tak v nějaký výbavě = ne na pojetí auta

Hodnotíme zatim JEN podle pár obrázků = navíc pochybnýho původu 😉

Hodnotíme navíc zcela BEZ jakejchkoli dalších info = takže neni moc o čem. ŽE zdraží = to se dá očekávat viz odkaz včera 14😁0 😁

Takže reálně můžeme tipovat vlastně JEN podle obecnejch trendů = který díky přístupu vlády moc dobrý nejsou https😐/www.e15.cz/…razovani-1363502
Avatar - Emel
Emel
170-200t - dovoluji si připomenout, že tohle je pořád počátek diskuse, do které jsi tak hezky vstoupil, abys mi řekl, že by to 200 klidně mohlo být. Stačí se podívat nahoru.

"Tahle Okta je vyvíjená dávno před nedávnym rozhodnutim o změně směrování Škody. Takže to se může projevit leda tak v nějaký výbavě = ne na pojetí auta" - jsem rád, že sis sám vyvrátil svou úvahu z předchozího příspěvku "ZMĚNY vzhledem k emisim i vyhlášenýmu trochu jinýmu směřování automobilky = sou možný" 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Nemusim se koukat = ty se koukni že CELOU DOBU řikám že máme NULA info = takže je to prostě jen plácání = tipování, házení korunou

Ale vzhledem k obecnýmu dění = a přístup vlády trochu zjednodušeně populismus = vede z principu ke zdražování = což jako majitelé diplomů s beruškou = oba víme, nebo? 😉

Nic sem nevyvrátil = to sis teď sám vyzkombinoval :-!

ZMĚNY vzhledem k emisim sou možný = přinesou ZDRAŽENÍ. Tipuju že 2-3x vyšší než odpovídá jen přepočet pokuty. Ale je to opět jen TIP = nemáme ŽÁDNÝ informace

Rozptyl možností jestli bude tahle Okta = i tou výbavou = pojatá na maximum až jako budoucí nástupce Supu nebo naopak přibržděno = to prostě NEVÍME

Nevim taky = proč to s tebou tak cvičí. Že bude dražší = to se dá docela očekávat. Popravdě je =trochu fuk jestli to bude v nějaký vyšší ceně o 50 tisíc víc nebo míň. Prostě UVIDÍME = zopakuju že zatim to je všechno JEN na základě pár obrázků = který možná nejsou ani 100% věrohodný 😉
Avatar - Emel
Emel
Tahle diskuse je úplně o ničem.
Fostek napsal, že tipuje nárůst ceny o 170 až 200.
Já napsal, že tomu nevěřím, že tenhle nárůst považuju za vyloučenej a tipuju mnohem nižší.
No a ty píšeš že si nic tipnout netroufneš.

No tak se toho drž, já se budu držet svýho tipu... a fostek pokud si stojí za svým tipem, tak si u mě může s výhodným kursem třeba 3:1 vsadit, klidně i na tu nižší částku z jeho odhadu.
Šimpanz
Dva nebo tři týdny dozadu byly ty pokuty u nejvíce prodávaných modelů v ČR spočítané. U 2.0 TDI, což je zdaleka nejprodávanější motorizace u Octavie (té současné, se současnou spotřebou), vychází pokuta 51 tisíc a u 1.5 TSI je to 44 tisíc.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
https😐/autobible.euro.cz/…vyrazne-promeni/ v emisnim průšvihu je jako obVWykle = kterej ale finanční zátěž z pokut může rozložit ne tak jak píšeš podle výpočtu na auto = ale klidně i hodně jinak. Takže fakt těžko říct = co vymysleli JAK si to spočítali

Nárůst u nový Okty bych tipoval o dost vyšší než těch třeba 50t. kč = spíš na NÁSOBEK až 3násobek
Avatar - fOE
fOE
"Octavia hádám do prémie nemíří. "

No, je sice pravda ze Honza Mičků uz nejaky ten patek prasi jiny web, ale osobne nemam zadny strach, ze se v ACZ skvadre nenajde nekdo dalsi kdo tuto legendarni pochoden po nem zvedne a... 😉
Jak se nahore bavite o sazce ohledne ceny, tak tady bych se klidne vsadil ja. 😄
Avatar - Emel
Emel
Legendární diskuse byla s uvedením minulé Octavie, kde mě tuším pan Vaverka přesvědčoval, že mají důvěryhodný tajný zdroj a v nové Octavii rozhodně 1.2TSI nebude a RS myslím taky nebude a bude posun o třídu výš a kdesi cosi.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Po panu Vaverkovi je mi trochu smutno... měl jsem rád jeho testy Renaultu, kdy totálně nedával některé ovládací prvky, které se trochu vymykají jeho VWlhkým snům 😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tuhle sem od něj čet ne průšvihovej textík proč sou R6 lepší než V6 a že V8 budou rapidně úbejvat = jejich nedávnej výkon pokrejvaj šestiválce

AUTO7 myslim?

No až tak moc to snad nepřeženu když řeknu zlatej Vaverka = nahrazenej Márou 😁
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ale aj tak ales je neprekonany https😐/www.auto.cz/…ez-obvykle-75310 😉 ... lukas by dal tomuto renaultu aspon 3 hviezdy verim tomu
Avatar - Dinar
Dinar
Na Vaverku mi nesahejte, to byl vizionář, jeho legendární test 330d, kde se ptal, "šest válců, není to zbytečně moc?". Ano, tehdy jsme se mu smáli, ale dnes? Čteme článek o tom, jak C AMG bude čtyřválec. Ten člověk prostě věděl... :-!
Avatar - white label
white label
😁
No, on se tehdy ani neptal a napsal to (do nadpisu) rovnou bez otazníku: "Šest je zbytečně moc".
A v prvním odstavci závěru se o tom ještě hezky "hříčně/přemotorovaně" rozepsal😒br /> "Z mírného nadstandardu se BMW 330d dopracovalo do pozice technické hříčky – žádná jiná automobilka neumí postavit tak přemotorované kombi. Na jedné straně stojí až nesmyslná dynamika a překvapivě nízká spotřeba paliva v běžném provozu, na straně druhé dosti vysoká pořizovací cena a pramalý reálný význam takto silného dieselového motoru."
Prostě brutálně přemotorovaná (až nesmyslně dynamická) technická hříčka se 190 kW, navíc zákeřně maskovaná rodinným balením.
Třešničkou na dortu je pak formulace v prvním řádku plusů: "Až zbytečně výkonný a úsporný motor"
Asi něco jako - kdyby to méně jelo a více žralo, stačilo by to na více hvězd, než kolik (jen tři z pěti) to nakonec dostalo.
Zajímavé je, že z testu nenápadně zmizelo jméno autora, asi ty nekonečné narážky v diskusích tak dlouho nedával. 😉
https😐/www.auto.cz/…ytecne-moc-74192
Avatar - fOE
fOE
Tech legendarnich diskusi kolem uvedeni te aktualni nebo vlastne kterekoliv generace oktavie bylo vic. Treba tady to utkvelo v pameti me https😐/www.auto.cz/…-na-premii-79037
Jen otazka casu nez to z pera redakce budeme cist opet a znovu, jen otazka casu...
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
… i tak se dají vydělat peníze.
Avatar - mrha
mrha
Už se ví, zda bude mít elektrickou ruční brzdu?
Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Emel
Emel
Jo, žádné velké překvápko se nekoná, což je v zásadě dobře... už jsem to psal minule - Superb je správný vzor, vpředu lehká inspirace Scalou... tohle je auto, které má na to zůstat na bedně ve svém segmentu po dalších... třeba 5 let (Evropa, C segment - aby bylo jasno).

PS: zepředu mluvím teda primárně o té šedé vizualizaci. Stříbrné auto se od toho šedého docela liší... a stříbrná působí trošku méně elegantně.
Avatar - iudex
iudex
Pridávam sa, minimálne tá šedá z konfigurátoru vyzerá veľmi dobre. Presne ako píšeš inšpirácia Superbom je fajn cesta, lebo Sup považujem za najvydarenejšiu škodovku, k tomu samozrejme najaktuálnejší dizajnový smer predných svetlometov á la Scala a auto na prvý pohľad pôsobí elegantne a moderne. Veľmi predbežne dávam palec hore.
berka
Nevypadá špatně, taková kombinace Volva a BMW, ale co se dnes něčemu nepodobá. Jen s tím předkem si chtělo trochu víc pohrát, přijde mi ta maska taková moc naroubovaná, jako by tam prostě musela být takhle za každou cenu. Až se majitelé dnešních octavií dozví cenu, budou rádi že ji mají. Očekávám slušný nášup. Možná ne u ceny "již od", ale u běžné prodejní ceny bude skok výrazný.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No narozdíl od Emela i bez jakejchkoli dalších info = taky by mě nárůst o 100 a víc tisíc nepřekvapil = spíš bych si ho tipnul

V nějaký verzi = může bejt správně i ten už trochu brutální odhad = i +200t. kč
potooczech
Cena bude podle mne celkem jednoduchá. Vezmete Scalu se stejným motorem a výbavou a přidejte 100 tisíc ... toliko minimálně u základní verze. Vyšší verze se podle mne klidně dostanou na milion. Takže pokud Scala začíná kolem 370 tisíc, tak tohle bude začínat podle mne kolem 470 tisíc, kombi těsně pod půl milionem.
A když nebudu počítat verzi s tím litrovým pohonem, který v autě akorát dělá efekt vibračních sedadel, tak základní benzín s 1,5ko bude podle mne někde kolem 550 tisíc, což bude přibližně hranice, kde bude základní diesel.
Avatar - Emel
Emel
To je spíš optimistický odhad... vzhledem k tomu, že dnešní základ je 450. Ale může být.
potooczech
Pravda ... když to vidím, tak jsem popsal spíše ceny té současné 😁

Nějak jsem si nevšiml, jak šla OIII v poslední době cenově nahoru. 😒
Jako jestli se s základní verzí s tříhrnkem nevejdou do půl milionu, tak to bude celkem drahota. Když se podívám na ceny konkurence ...
Avatar - Emel
Emel
Tak... Tourka s 1.5TSI je za 470, to je aktuálně nejzajímavější koupě v těch nižších cenových hladinách. Ta zřejmě skončí, to je evidentně model určený k podpoře prodeje ke konci životního cyklu... takže zbývá ten běžný ceník s litrem za 450.
Můj tip je, že základ O4 s litrem do půl milionu těsně bude, ale možná ne hned... na začátku bude jen kombík a možná nebude v nejnižší výbavě.
Někde se mihla informace o tom, že by mohla skončit 1.6TDI u Golfu s tím, že by ji nahradil podladěný 2.0TDI...
PS: je otázka, co vůbec ještě dneska jde reálně objednat u O3... a třeba ceník už je taky ořezaný (přímo na stránce je i ta Active, ale v PDF už jen Ambition např.).
cjoctavian
Dalsi clickbaitovy nazov clanku...
potooczech
Vzhledově a rozměrově za mne OK. Je to opět posun o kousek dopředu. Opět v tom bude o něco více místa. Otázka je, jak bude vypadat podvozek, zda na něm trochu zapracovali. Přeci jen přejezd nerovností není v OIII úplně super zážitek. Ale ano, stále to bude vůz nižší střední třídy, i když prakticky velikostí blízko vrcholu této kategorie. Takže nelze od toho čekat zázraky nebo vozidlo na dálkové jízdy. Ale slušný rodinný kočár to podle mne splní.
Z čeho mám obavy jsou motory. Litrový tříhrnek na to bude mít síly dost, ale ten jeho projev, chování, drnčení, vibrace, obří turbo díru ... jezdil jsem nějakou dobu s Fabií s tímto motorem a chtěl jsem to poslat ze skály. Strašný motor ve srovnání s předchozím 1,2TSI. Jedna pětka zase trpí řadou nemocí, škube při rozjezdu, je letargická oproti 1,4TSI se stejnými parametry. Vypadá to další solidní paskvil od VW. I dieselu je pak otázka, zda 1,6ka dostane 6 kvalt. Jinak to auto bude použitelné vlastně jenom s dvoulitry, což je celkem škoda. Benzín dvoulitr je už zbytečně výkonný na takové auto a zbytečně žere, dvoulitr diesel zase bude doména spíše firem a bude otázka, zda do něj budou investovat místo 1,6ky.
U OIII byla spolehlivá volba 1,2TSI pro někoho, kdo nemuset trhat asfalt, ale chtěl aby to zvládalo běžné cestování. Ideálním motorem asi byla 1,4ka, která táhla, jela a měla spotřebu blízko 1,2ky. Bohužel v rámci benzínové motorizace u O4 podobnou dvojici motorů nevidím. Jenom jeden problém za druhým.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
1.6 nebude. 1.5 v některých případech trpí na škubání, což se VW snaží řešit SW úpravami, a zřejmě nedosahuje jízdních kvalit 1.4, ale "další solidní paskvil" je myslím přehnaný výraz. Na 1.0 v OIII jsem žádné stížnosti neslyšel.
Dominik Kubk
Ahojte

Tu ocakavam zivu diskusiu, tak to supnem sem...

Zaujimalo by ma, na com jazdite vy - proste ake mate auto, resp. preco ste si vybrali prave to, co mate. Dakujem, velmi mi tym pomozete.

Pekny den
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Na Prahu a okolí = skoro 3letej Auris hybrid 1.8 100kW = protože na poskakovanou což je reálnej nejčastější provoz v Praze a Středočeskym kraji = o ničem lepšim zatim nevim. Dlouhodobej průměr 4,6
Avatar - Mikesus
Mikesus
Corolla ts hybrid.
https😐/moje.auto.cz/…sus/corolla.html
Poskakovani po Praze a okolí, nějaké dálky a k tomu 3 děti.
Podmínka byla skleněná střecha, jinak by byla 1.8 HSD
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
vw polo 1,2tsi 90 koni ( vid moje auto cz ) ... na tych 8000km rocne pre dve osoby fakt sikovne zive auto... aj s dobrym vyhladom a praktickym interierom bez somarin ... aspon mne to takto vyhovuje
Avatar - Ozzman
Ozzman
Renault Clio 1.2, který je čerstvě plnoletý... Spotřeba nevím, nemám PP a neměřim to a proč ? Protoze stalo 13 tisíc a všude se vejde 😁 Má pohodlnny a předvídatelný podvozek, dobře se ovládá a je uvnitř prostorné...to vše jsem zjistil až po koupi 😁
Avatar - wakantanka
wakantanka
žena má na poskakovanie po meste Daihatsu Sirion s cca 90 koníkmi. Malé, ľahké, živé, odvezie v pohode aj 4 priemerných dospelých, dokonca to má aj celkom použiteľný kufor. Spotreba v meste dlhodobo cca 7,5 l / 100. Je to taký pre mňa duchovný japonský päťdverový nástupca prvého miníka. 😁
Avatar - JirkaV8
JirkaV8
Aby to nebyl jen photoshop 😁 F3 face predek, O3 boky, S3 face zadek 😉
Avatar - pradeda777
pradeda777
....že do základního stylingu O3 moc "nedrbali"......... :yes:
will83
Předek ze Scaly, zadek Superb x 0,9, boky ± Octavia III. Celkově to bude dobré. Prosím nesrovnávejte tady 1,0 TSI ve Fabii a Octavii. V OIII má daleko lepší projev, utlumení i výkon. Reálně na brzdě mají tyto motory kolem 100 kW a 220 Nm. Turboefekt tam je, ale spíše v nižších otáčkách. Nad 2500 ot. je reakce v pohodě. Motor se nesmí podtáčet, pak trpí vše, hlavně dvouhmota. Jedinou výtku mám k převodovce, pokud se tahá přívěs. Jednička a zpátečka je moc dlouhá, je třeba s citem. Jinak při jízdě s přívěsem, pokud nepodtáčíte je výkonu dostatek. Jinak motor samotný je pro mě asi nejlepší základní motorizace na běžné ježdění v konzumním autě vůbec. Lepší základ ve Škodovce nikdy nebyl.
Avatar - reign88
reign88
Strasne som zvedavy ako bude vyzerat Octavia IV v nizsich vybavach. Osobne nemam problem ani s OIII FL. Ak je vo vyssej vybave s LED svetlami a dostatocne velkymi diskami, tak je to celkom pekne auto, ktore rozhodne neurazi. Hlavne bez LED svetiel je to vsak katastrofa. Rovnako sa to da povedat aj o Scala. Vo vstupnych vybavach to auto vyzera ako furik.

V kazdom pripade pre mna je Octavia auto, ktore by som si osobne nekupil, kvoli tomu, ze ich na moj vkus jazdi az prilis vela, ale ako sluzobak by ma neurazilo.
honza_f
Dobrý den, ověření této zaručeně pravé podoby mě stálo jednu zprávu kamarádovi, který pracuje ve škodovce. Mrkněte do konfigurátoru, je to jen slepenina Scaly a Superbu s upravenými (vymyšlenými) světly. Nová octavie takhle vypadat nebude (on ji už jako mnozí zaměstnanci viděl). Je to smutné, že si ani novináři dnes neumí ověřit informace (nebo jedou jen na kliky a poplatky z reklamy?). Takovéto příspěvky sem opravdu často nepíšu, ale docela mě to zklamalo...
Avatar - _Karel_
_Karel_
Sakra, tak jsem teď navštívil konfigurátor Škody, na který jsem opakovaně nadával, za např. "kola z lehkých štěrbin" atd. A najednou koukám, že mi tuhle českou stránku z nepochopitelného důvodu překládal překladač. 😒
Avatar - _Karel_
_Karel_
Auta na titulním obrázku mají každé jiný boční prolis. Ostatních šest rozdílů se mi v této zábavné hře zatím objevit nepodařilo.
Avatar - wakantanka
wakantanka
a o Leone ticho ako po pěšině. Či som niečo prehliadol? A pritom mám pocit, že oproti súčasnej Octe či Golfu IV prišiel na trh LEON o čosi skôr a zatiaľ o nástupcovi nič.