Novinky
No musí mít co nejvyšší výkon. 😲 Přece jestli chci šetřit planetu tak budu mít plug se 150PS TDI. Diesel ty baterky utáhne i na dálnici. 40 km na hopsání po městě stačí a pak to startne na dálnici toho diesla. O čem tu kecám by už bylo že, jenže váha a cena to pošlou do suterénu prodejů, takže to Audi vyřešilo papírově s benzínem a vlastně to nic neřeší.
Jestli je 0-100 zastaralé, je mi celkem jedno, je to většinou (málokdy se uvádí 0-200) jediná výrobci uváděná hodnota, která se dá porovnat.
Takže znova, o čem je můj příspěvěk. Auto vykazuje hodnotu zrychlení 0-100 stejnou, jakou má např. jiné stejné třídy s o 100 koní menším výkonem. Tomu se divím, a proto se ptám, čím to je.
Vyšší váha?
Nebo je těch 270 kW pouze papírových (korejských)?
Máš-li nějakou konkrétní odpověď na tyto otázky, pak sem s ní.
Že to "pojede víc než pěkně", hm, co na to říct, možná snad, že to pojede víc než hodně dobře. 😁
Proste ta hybridni technika neni jednoducha jako jeji uzivatel. Tady na sou zbytecnou otazku odpoved stejne nenajdes
Jinak za A bude spravne, hmotnost s euroridicem 2085kg.
Aneb = když Audi plní emise 😉
Jinak odměřená dynamika (v Q5) odpovídá někde těm hodnotám pod 6 sec a v A6 bude jistě velmi podobná
http😐/www.zeperfs.com/…si-e-quattro.htm
Hele uvidíme, to číslo nevypadá nic moc, ale při srovnání různejch koncepcí pohonu nemusí být úplně vypovídající. Počkal bych na nějaké reálné jízdní dojmy.
XC90 T8 0-200km/h cca 29s
RRS SDV6 0-200 37s
Q7 3,0 TDI 0-200 36s
X5 40d 0-200 30s
ked som napisal s.e.k.u.n.d.a bez bodiek, tak mi to vyhodilo ako sekunda 😄 😄
Q7 3.0 TFSI 0-200 25,3 s
https😐/www.youtube.com/watch?…
XC90 T8 0-200 27s
https😐/www.youtube.com/watch?…
Q7 3.0 TDI 0-200 28s
https😐/www.youtube.com/watch?…
X5 40d 0-200 28s
https😐/www.youtube.com/watch?…
RRS SDV6 0-200 31s
https😐/www.youtube.com/watch?…
PS : problemom pri XC90 je hlavne osadeny 4valcovy motor ... na dlhych tratiach musi velmi trpiet ( bez baterie ) a mal by som vazne obavy o jeho zivotnost / spolahlivost pri vyssich najazdoch. vazi 2,4t bez vodica a 4 valec musi dostavat strasny zahul. zase po meste jazdi za 0.
A tu T8 bude stíhat dokonce i akt. X5 30d, ta je na dvoustovce kolem 30 už taky.
Ale já jsem pořád toho názoru, že PHEV má být nejvyšší motorizace a tedy alespoň s šestiválcem. Pokud vedle sebe bude stát SQ7 a 60 TFSIe se stejnou hmotností (Cayenne Ehybrid je malinko lehčí než SQ7), se stejnou dynamikou (0-50km/h totéž, 0-100km/h 0,1s náskok pro SQ7, 0-200km/h 2s náskok Ehybridu) tak je to volba. Ale tady bych volil klasiku.
zda sa, ze vynimkou bude 45e v BMW ... ta zatial vyzera luxusne, ale nepoznam nikoho, kto by ju uz jazdil a myslim, ze aj MB bude do PHEV davat 6 valec ...
A8 60 TFSIe
Q7 60 TFSIe
745e
X545e
Panamera 4-E hybrid
Cayenne E-Hybrid
M-B S 560e
A jsou tu i osmiválce v Panameře a Cayennu.
Myslím, že časem se dostanou šestiválce i o patro níž, takže Ečko, A6 a 5er se časem dočkají PHEV s benzínovým šestiválcem.
pri 6 vlacovych PHEV moze byt klucovy aj priestror pod kapotou, zrejme nie je mozne ho "natlacit" do kazdeho modelu aj keby chceli
A8, A7, A6 a dtto 7er, 5er jsou jedna a ta samá platforma a pokud myslíš přední kapotu, tak tam se nic nepřidává, elektromotor je součástí převodovky. Pokud je něco složitější tak kam nacpat baterky a ty se cpou dozadu a tam je to jen otázka kolik litrů uberou z objemu kufru.
https😐/www.autodevot.com/…ttro_chassis.jpg
Takže kW můžou bejt pořád Německý...
Takže, znova opakuju, o 25kW a 50Nm slabší auto má zrychlení lepší o 0,8s což u je v kategorii pětiseku-ndových aut obrovský rozdíl.
Sam jsem zvedav na prvni testy, jestli to Audi "ujelo" jen v tech papirech, jen v te jedne discipline, nebo tam ty kone vazne nejsou nikdy a nikde. Protoze melo audi problem doladit i klasickou V6 tdi tak se trosku obavam aby klukum ingolstadskym nezacal ujizdet vlak tak nejak obecne.
zatímco 50 TDI jenom 1900 kg.
50 TDI má ale quattro s torsenem, zatímco 55 TFSIe ultra quattro.