Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeBMW M2 CS oficiálně: Vyšší výkon, lepší podvozek a nechybí mu ani manuál!
59 komentářů
CHerokee
Tohle je návrat ke kořenům sportovních BMW v době, kdy nad touto koncepcí zábavných aut ostatní lámou hůl. Uměl bych si ho představit v garáži.
chytrak1
Doba ve které můžete prodávat sub- kompaktní sedan se dvěma dveřmi jako kupé a to za 2 500 000 Kč a to tak ze nikdo neřekne ze jste brutální zloděj a lichvář ale nýbrž king je opravdu fantastická. :yes:
To myslíš ironicky alebo vážne?
Inak tá cena podľa môjho názoru nebude u nás 95000 eur. Vychádzam z toho, že M2 Competition so 410k stojí 64640 eur. Oproti základnej (už nepredávanej) M2 s 370k bola drahšia len o pár tisíc (3-5000? neviem presne). Beriem, že CS má nielen o 40k viac, ale množstvo úprav a nejakú tú výbavu navyše. Ale že by to BMW nacenilo na 30000 eur navyše? To sa mi zdá dosť. Takže verím, že CS bude u nás o niečo lacnejšie.
Inak tá cena podľa môjho názoru nebude u nás 95000 eur. Vychádzam z toho, že M2 Competition so 410k stojí 64640 eur. Oproti základnej (už nepredávanej) M2 s 370k bola drahšia len o pár tisíc (3-5000? neviem presne). Beriem, že CS má nielen o 40k viac, ale množstvo úprav a nejakú tú výbavu navyše. Ale že by to BMW nacenilo na 30000 eur navyše? To sa mi zdá dosť. Takže verím, že CS bude u nás o niečo lacnejšie.
Ani sám nevím. Auto skvělý ale cena úlet. Evidentně je to vymyšlený jako sběratelská rarita, na který chce trhnout něco i samotný BMW.
Hm, tak sub-kompakt, no, hlavně auto s klasickou koncepcí a technikou, na kterou nedosáhne nic pod prémiovou vyšší střední. Mmch. česká cena CS bude pod 2 miliony.
Fantastické na té době je mnohem více třeba to, že v ní vw dokáže vydávat za kupé např. passata s bezrámovými dveřmi, a za takové auto s koncepcí sub-kompaktu a dýzlovým čtyřhrnkem si řekne klidně i 1,7 mil.
Fantastické na té době je mnohem více třeba to, že v ní vw dokáže vydávat za kupé např. passata s bezrámovými dveřmi, a za takové auto s koncepcí sub-kompaktu a dýzlovým čtyřhrnkem si řekne klidně i 1,7 mil.
Tož toho prostoru pod 2 mil moc není, když aktuální M2C se nabízí v manuálu za 1.7 a s A/T za bratru 1.8 mil. BMW ale může použít stejný trik jaký provedli s M2, které se po uvedení M2C do prodeje, z nabídky vytratilo.
Cena CS pod 2 mega by byla skvělá, ale nevěřím tomu, dokud to neuvidím na vlastní oči. Naopak se pomalu začíná vracet doba, kdy se některá (prémiová) auta vyplatí dovézt z D inDividuálně.
"... cena by podle informací českého! zastoupení BMW měla startovat od 95.000 euro...", to je aktuálně cca 2,5 mega Kč. Jak se z toho dostanou pod 2 mega netuším.
"... cena by podle informací českého! zastoupení BMW měla startovat od 95.000 euro...", to je aktuálně cca 2,5 mega Kč. Jak se z toho dostanou pod 2 mega netuším.
Chtěl jsem napsat ze bych radši místo toho vzal Porsche, ale cayman Gt 4 je za 2,6 mega a má trochu horší parametry. Což mne samotného překvapilo ( ta cena). Takže okolo 2,5 mega ta cena M2 skutečně bude. Já bych v tu chvíli dost váhal, ale nakonec skončil v Porsche. A ano, jsem jen bychař. Takový peníze do auta v životě nedám.
Nikdy neříkej nikdy...
Jestli dát 2,6 za GT4, nebo 2,5 za M2 CS? Za mě je to poměrně jednoduché, jednoznačně GT4.
Horší parametry? Myslíš o něco slabší motor? V tomto případě nepodstatné...
Jestli dát 2,6 za GT4, nebo 2,5 za M2 CS? Za mě je to poměrně jednoduché, jednoznačně GT4.
Horší parametry? Myslíš o něco slabší motor? V tomto případě nepodstatné...
Tak úplne by som tie parametre nepodceňoval, atmosféra so 420k a turbo so 450k, to bude cítiť, ani nie tak pre tých 30k naviac, ale najmä vďaka rozdielu v krútiaku (420 Nm vs. 550 Nm). Čo sa možno ani tak neprejaví v zrýchlení z nuly (kde to je 0,4s v prospech M2CS), ale hlavne pri pružnom zrýchlení.
Inak súhlas, ako som už písal, tiež by som volil GT4.
Inak súhlas, ako som už písal, tiež by som volil GT4.
Musíš srovnávat stejné převodovky, u manuálů je to rozdíl poloviční, jen O,2s a na druhou stranu maximálku má GT4 o 24 km/h vyšší, v běžném provozu to sice nevyužiješ, ale vypovídá to něco o schopnostech auta jako celku. A hmotnost GT4 bude nižší (nemluvě o umístění motoru), což je u sport auta docela zásadní, takže by to chtělo porovnat spíš poměr ps/kg, než jen absolutní hodnoty samotných motorů.
Hmotnost M2 CS bude její slabinou, zejména vzhledem k označení (CS), velikosti a ceně.
A to má ještě M2 CS štěstí, že se GT4 (aspoň zatím) nenabizí i s PDK, protože s tou by mělo zrychlení 0-100 minimálně stejně dobré, jako M2 CS s DKG, které neumí srazit čas manuálu tak výrazně, jako to umí fantastická PDK. A který manuál bude celkově lepší je zřejmě také jasné už předem, to by muselo BMW hoodně překvapit.
Hmotnost M2 CS bude její slabinou, zejména vzhledem k označení (CS), velikosti a ceně.
A to má ještě M2 CS štěstí, že se GT4 (aspoň zatím) nenabizí i s PDK, protože s tou by mělo zrychlení 0-100 minimálně stejně dobré, jako M2 CS s DKG, které neumí srazit čas manuálu tak výrazně, jako to umí fantastická PDK. A který manuál bude celkově lepší je zřejmě také jasné už předem, to by muselo BMW hoodně překvapit.
S prevodovkami plný súhlas, s PDK a sport chrono paketom (launch controlom) Porsche skoro popiera fyziku.
Ad hmotnosť: autoe😜ress už s M2CS jazdili a opakovane spomínajú nízku hmotnosť😒br /> it’s a lightweight thing, too – something immediately apparent when you begin to play with it.
It feels light on its feet, and you can thank the extensive use of carbon for that.
Inak vyššie si sa pýtal na farbu: je to Misano blue: http😐/media.evo.co.uk/image/upload/t_content-image-desktop@2/v1572994737/ev👋2019/11/BMW%20M2%20CS-2.jpg z môjho pohľadu nie úplne najkrajšia farba (videl som naživo na M135i), Thomasinova modrá bola o level krajšia: http😐/media.evo.co.uk/image/private/s--mkYBBSf0--/t_content-image-desktop@2/v1556223598/ev👋_w5a7034.jpg
Ad hmotnosť: autoe😜ress už s M2CS jazdili a opakovane spomínajú nízku hmotnosť😒br /> it’s a lightweight thing, too – something immediately apparent when you begin to play with it.
It feels light on its feet, and you can thank the extensive use of carbon for that.
Inak vyššie si sa pýtal na farbu: je to Misano blue: http😐/media.evo.co.uk/image/upload/t_content-image-desktop@2/v1572994737/ev👋2019/11/BMW%20M2%20CS-2.jpg z môjho pohľadu nie úplne najkrajšia farba (videl som naživo na M135i), Thomasinova modrá bola o level krajšia: http😐/media.evo.co.uk/image/private/s--mkYBBSf0--/t_content-image-desktop@2/v1556223598/ev👋_w5a7034.jpg
Takže hmotnost M2 CS zatím neznámá? Tak to jsem zvědavý, co se jim s tím podaří udělat. Ale na hodnotu GT4 se nedostanou.
Ale hej, hmotnosť 1532 kg, to je o hodne menej, ako má písanú M2C (1625 kg). Úspora takmer metrák, to musí byť dramaticky cítiť.
-93 kg, to je slušná odtučňovací kůra, a pokud je to hodnota pohotovostní hmotnosti dle směrnice EU (jako, že nespíš ano), pak je M2 CS těžší jen o 37 kg (než GT4). Čekal bych spíš rozdíl minimálně +50 kg.
Řekl bych, že se příští rok nějaké srovnávačky M2 CS vs GT4 dočkáme.
Řekl bych, že se příští rok nějaké srovnávačky M2 CS vs GT4 dočkáme.
No má to být údajně dvoutisícová limitka, což se i při ceně dva a půl míče rozprodá poměrně rychle. O to víc mě to mrzí, páč jednak nebudou mít důvod ke specifické cenotvrobě na různých trzích a druhak jich bude k vidění žalostně málo.
No tak ten arteon má nejvyšší cenovku bez příplatků 1,25 mega (bitvu nebo 200 kw benzin)To ma do 1,7 sakra daleko.
Je to v podstatě kompaktní 2D sedan s klasickou koncepcí, ale to je podle mě spíš jeho výhoda, svým způsobem poslední svého druhu, kde jsou staré dobré časy skvělých a svým způsobem krásných 2D sedanů... A co se tuhosti týče obecně jedna z nejlepších karoserií vůbec.
pradeda777
....je samozřejmě "inkluze" adaptivního podvozku. Teď už jen záleží na tom, jak to bude celé nastavené. V minulosti se u některých modelů v nastavení Comfort zrovna o nějakém komfortu nedalo mluvit. Je to dané tím, že při ladění podvozku musí (díky této "inkluzi"), přijít k určitému kompromisu a u takového "speciálu" si toho kompromisu moc dovolit nemohou. Tož nechme se překvapit.... 😉
Ano, jedna věc je přítomnost adaptivního podvozku, druhá jeho případný přínos pro komfort. Třeba v M5C je posun ke komfortu (po přepnutí do komfortu) minimální.
M5C je obecně tvrdší než M5, ale komfort mód by měl být patrný.
Patrný je, akorát, že poměrně nepatrně. 😉
Vím o člověku, který si M5C objednal a následně ho měnil za klasickou M5. Nedokázal s ním kvůli tuhému podvozku jezdit jako s daily carem.
Tomu klidně věřím...
Ale nejvíc mě na M5C zklamal zvuk v kabině. Jsou tam prakticky jen dvě možnost, otevřený výfuk s s umělý nepřirozeným zvukem/hlukem z repráků, nebo zavřený výfuk tichý jak pěna.
Ale nejvíc mě na M5C zklamal zvuk v kabině. Jsou tam prakticky jen dvě možnost, otevřený výfuk s s umělý nepřirozeným zvukem/hlukem z repráků, nebo zavřený výfuk tichý jak pěna.
LandHodor
Posledni mohykan s germanie? I kdyz nove BMW 2 Coupe ma byt RWD jestli bude i s R6 tak je pravdepodobne ze se situace muze za 6-8 let opakovat (M2 bude driv a odvozena M2 CS mozna taky). Ve clanku neni zminka ze M2 CS je omezeno na 2200 ks.
lyon667
Tak nějak jsem mylně předpokládal nasazení motoru S58. Ale i tak palec nahoru za jedno vyjímečně povedené BMW :yes:
.....S58 si "schovávají" pro nový model..... 😉 .
A ani by nebolo logické (ekonomické) dávať do končiaceho modelu na pár mesiacov novú generáciu motora, veď onedlho tu bude nová generácia 2er. S58 bude mať 480 a 510k, čiže aj v tom bude ďalej ako S55. Ale je takmer isté, že S58 bude v budúcogeneračnej M2/M2C/M2CS.
Jasný.....ale ten adaptivní podvozek pro run-out M2 byl od BMW majstrštyk.... :yes:
V UK to predavaju od £ 75 000 len to nebude plna vybava za tie peniaze viem kupit MB C 63 S a to je o ligu vyzsie... :-!
Ano s 1,8t je o váhovou ligu výše. To snad nemůžeš chtít ani srovnávat? Úplně o něčem jiném, bavíme se tu o malém kupé M2 ne o M3.
za té peňáze viem kúpiť ojeté Lamborghini a to je o ligu vyššie😊
Alebo havarované Bugatti. 😁 Akonáhle sa do debaty zavlečú jazdenky a čo ojazdené si môžem kúpiť za xy peňazí, tak je po rozumnej debate.
Nove C 63 S AMG sa da kupit od £ 75 000 / 510 koni / Nove M2 CS tiez od £ 75 000
https😐/www.carbuyer.co.uk/news/170544/hardcore-bmw-m2-cs-revealed-with-444bhp
Neviem preco tu omielate pouzite auta . Citajte pozornejsie porovnaval som cenu ktora bude okolo EUR 80 000 + za M2 ktore bude urcene ako druhe auto /sportova hracka / do rodiny
https😐/www.carbuyer.co.uk/news/170544/hardcore-bmw-m2-cs-revealed-with-444bhp
Neviem preco tu omielate pouzite auta . Citajte pozornejsie porovnaval som cenu ktora bude okolo EUR 80 000 + za M2 ktore bude urcene ako druhe auto /sportova hracka / do rodiny
Pomery v UK nepoznám, u nás ale začína C63S na 92t €. M3 začínala na 80t a tá je tiež o triedu vyššie ako M2. X3M je o dve triedy priestrannejšie auto, ktoré odvezie piatich ľudí a kopec batožiny, má 480k a stojí tiež o hodne menej ako má stáť M2CS. Proste porovnávajme porovnateľné. Naviac nemôžeš porovnávať bežné autá s párkusovou odľahčenou limitkou, na ktorej je polovica vecí z karbónu. Už som písal vyššie, že ak by si išiel len po cene, tak oveľa väčší zmysel dáva M2C, ktorá nie je až tak výrazne slabšia (má 410 koní), ale je o 30t lacnejšia.
M2 je sice o třídu níž, než M3, akorát zrovna na té hmotnosti to nějak není moc poznat. Uvidíme co se v tomto ohledu podaří u M2 CS.
Londonbridge
V podstate mas pravdu je to special limited edition M2 a tu cenu posunuli tam kde je. Buchla ma do oci ta cena ,ked ze som bol pred 2 tyzdnami v MB Croydon a mali tam funglovku C 63 s v slusnej vybave presne za £ 75 000 tak mi ta cena ostala velmi silno v pamati a to auto tiez... 😢
Takže (v duchu GTIho) Bravo BMW! :yes:
Ale jinak souhlas s novou M3....
Takže dnes, odlehčovat vůz a aby stále splňoval E NCAP je hotové kouzelnictví s exotickými materiály, které nejsou samozřejmě levné.... ;-\
Hned je člověku (řidiči) zase lépe, když mezi těmi mixéry a hybridy vyčnívá takovéhle Auto s velkým "A". :yes:
Motor uprostřed, manuál má také, ale hlavně úžasný točivý atmo čtyřlitr, který možná nebude tak úderný, jako foukaný třílitr v M2CS, ale vytočený vykouzlí asi větší úsměv na tváři. A myslím, že i díky koncepci bude jízdně GT4 o něco dál. Ale dokud nebude srovnání, tak je to jen má domněnka.
Naopak o ligu nižšie by som volil M2C, tá má stále 410k a šesťvalec, kdežto porovnateľný Cayman GTS má len 365k a štvorvalec a stojí o 14t eur viac.
Celkovo môj pohľad na Cayman je taký, že buď základ, tam je na Porsche slušná cena (55t eur) a image a exkluzivita Porsche, alebo potom naopak topmodel GT4, kde je už šesťvalec a všetko pripravené na okruh. V tých medzistupňoch (S, GTS) moc zmysel nevidím, stále sú to "len" štvorvalce, ale už hodne drahšie ako základ (68, resp. 78t eur).