Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - iudex
Petrolheadský sen
| 6. 11. 2019 10:19
Paráda, s výkonom 450 koní prevyšuje CS doterajšiu M3/M4 a všetky modely Caymanu vrátane GT4. Konečne dostáva M2 adaptívny podvozok, po ktorom mnohí volali. A hlavne zostáva manuál. V podstate je to dokonalé športové kupé a petrolheadský sen a na toto auto si treba spomenúť, keď sa tu bude opäť nadávať, ako ide BMW, resp. celý automobilizmus "do kytek". Len na to treba mať dineros, takmer 100t eur nie je málo. Ale v kontexte konkurencie s podobným výkonom je to asi OK (slabší, 420k Cayman GT4 stojí ešte o niečo viac).
Takže (v duchu GTIho) Bravo BMW! :yes:
Re: Petrolheadský sen
| 6. 11. 2019 11:27
I přes cenu se bavíme o v zásadě klasickém sporťáku, žádný supersport za 200kEUR. Tohle se povedlo a s manuálem si umím tohoto neposedného rošťáka moc představit. :yes:
Avatar - iudex
Re: Re: Petrolheadský sen
| 6. 11. 2019 12:09
Jasné, žiaden superšport, klasické športové kupé. Ale ak by som chcel spraviť prototyp ideálneho malého nadupaného kupéčka, vyzeralo by práve takto.
Avatar - pradeda777
Re: Re: Re: Petrolheadský sen
| 6. 11. 2019 12:54
Po neblahých zkušenostech s M140i....troufl by sis na manuála? ;-)
Avatar - iudex
Re: Re: Re: Re: Petrolheadský sen
| 6. 11. 2019 13:19
Na manuál áno, na zadokolku nie. ;-) :-[]
Avatar - pradeda777
Re: Re: Re: Re: Re: Petrolheadský sen
| 6. 11. 2019 13:43
No, M2 FWD nikdy nebude a 4WD bude M3. Takže M2 CS asi nic pro tebe....ani jako investment?
Avatar - iudex
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Petrolheadský sen
| 6. 11. 2019 17:17
Proste M2 nie je pre mňa, v nijakom vydaní. Podľa môjho gusta by mohla byť nová M3, potentný R6 s xDrive. :-) Alebo Alpina B3.
Avatar - pradeda777
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Petrolheadský sen
| 6. 11. 2019 18:18
Je třeba dodat, že MPP samosvor v M140i dělá zázraky. Myslím, že by ses s ním cítil daleko jistější. Na druhé straně nevím jak by se vůz (M2CS) choval s dalšími 110 koníky a 50Nm krouťáku.... :-!
Ale jinak souhlas s novou M3....
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Petrolheadský sen
| 7. 11. 2019 14:43
Ale ano, ruce olšové nemáš, je to jen o zvyku ;-)
Avatar - speedfred
Re: Re: Petrolheadský sen
| 6. 11. 2019 13:06
M2 je oproti M3/4 neposednejšia a to mám celkom rád. Jedna malinká chybička je asi iba váha keď väčší bratia sú na tom s kg podobne. Keď CS tak mohli odľahčiť ešte viac.
Avatar - pradeda777
Re: Re: Re: Petrolheadský sen
| 6. 11. 2019 13:53
Odlehčování je v dnešní době hotová alchymie. Byl jsem u toho, když se Toyoty upravovaly aby splňovaly NCAP. Camry tenkrát nabralo 170kg, což byla váha jednoho "holého" motoru.
Takže dnes, odlehčovat vůz a aby stále splňoval E NCAP je hotové kouzelnictví s exotickými materiály, které nejsou samozřejmě levné.... ;-\
Avatar - kari.laz
Re: Petrolheadský sen
| 6. 11. 2019 11:58
Přesně tak, další super zpráva o správném "chlapském" autě. Silný motor, a MANUÁLNÍ převodovka. Skoro bych se nedivil, pokud by v této konfiguraci po čase cenu držel a v budoucnu i zvyšoval. :yes: :yes: :yes:
Hned je člověku (řidiči) zase lépe, když mezi těmi mixéry a hybridy vyčnívá takovéhle Auto s velkým "A". :yes:
Avatar - white label
Re: Petrolheadský sen
| 6. 11. 2019 14:33
A dal bys osobně přednost M2CS, nebo o 30PS slabšímu a jen o 1.206,- éček dražšímu GT4?
Avatar - kari.laz
Re: Re: Petrolheadský sen
| 6. 11. 2019 16:26
Otázka nebyla na mě, ale odpovím. U mě by to vyhrálo GT4.
Motor uprostřed, manuál má také, ale hlavně úžasný točivý atmo čtyřlitr, který možná nebude tak úderný, jako foukaný třílitr v M2CS, ale vytočený vykouzlí asi větší úsměv na tváři. A myslím, že i díky koncepci bude jízdně GT4 o něco dál. Ale dokud nebude srovnání, tak je to jen má domněnka.
Avatar - iudex
Re: Re: Re: Petrolheadský sen
| 6. 11. 2019 17:16
Otázka bola na mňa, ale odpovedal by som rovnako: za podobnú cenu Porsche, 1200 eur nie je peniaz a tam je exkluzivita Porsche kombinovaná so šesťvalcom silnejším argumentom.
Naopak o ligu nižšie by som volil M2C, tá má stále 410k a šesťvalec, kdežto porovnateľný Cayman GTS má len 365k a štvorvalec a stojí o 14t eur viac.
Celkovo môj pohľad na Cayman je taký, že buď základ, tam je na Porsche slušná cena (55t eur) a image a exkluzivita Porsche, alebo potom naopak topmodel GT4, kde je už šesťvalec a všetko pripravené na okruh. V tých medzistupňoch (S, GTS) moc zmysel nevidím, stále sú to "len" štvorvalce, ale už hodne drahšie ako základ (68, resp. 78t eur).
Re: Petrolheadský sen
| 6. 11. 2019 18:05
Souhlas, tohle se BMW povedlo. :yes:
Avatar - CHerokee
Paráda
| 6. 11. 2019 10:51
Tohle je návrat ke kořenům sportovních BMW v době, kdy nad touto koncepcí zábavných aut ostatní lámou hůl. Uměl bych si ho představit v garáži.
Skvělá doba
| 6. 11. 2019 11:28
Doba ve které můžete prodávat sub- kompaktní sedan se dvěma dveřmi jako kupé a to za 2 500 000 Kč a to tak ze nikdo neřekne ze jste brutální zloděj a lichvář ale nýbrž king je opravdu fantastická. :yes:
Avatar - iudex
Re: Skvělá doba
| 6. 11. 2019 12:07
To myslíš ironicky alebo vážne?
Inak tá cena podľa môjho názoru nebude u nás 95000 eur. Vychádzam z toho, že M2 Competition so 410k stojí 64640 eur. Oproti základnej (už nepredávanej) M2 s 370k bola drahšia len o pár tisíc (3-5000? neviem presne). Beriem, že CS má nielen o 40k viac, ale množstvo úprav a nejakú tú výbavu navyše. Ale že by to BMW nacenilo na 30000 eur navyše? To sa mi zdá dosť. Takže verím, že CS bude u nás o niečo lacnejšie.
Re: Re: Skvělá doba
| 6. 11. 2019 22:57
Ani sám nevím. Auto skvělý ale cena úlet. Evidentně je to vymyšlený jako sběratelská rarita, na který chce trhnout něco i samotný BMW.
Avatar - Dinar
Re: Skvělá doba
| 6. 11. 2019 12:33
Hm, tak sub-kompakt, no, hlavně auto s klasickou koncepcí a technikou, na kterou nedosáhne nic pod prémiovou vyšší střední. Mmch. česká cena CS bude pod 2 miliony.

Fantastické na té době je mnohem více třeba to, že v ní vw dokáže vydávat za kupé např. passata s bezrámovými dveřmi, a za takové auto s koncepcí sub-kompaktu a dýzlovým čtyřhrnkem si řekne klidně i 1,7 mil.
Avatar - pradeda777
Re: Re: Skvělá doba
| 6. 11. 2019 12:50
Tož toho prostoru pod 2 mil moc není, když aktuální M2C se nabízí v manuálu za 1.7 a s A/T za bratru 1.8 mil. BMW ale může použít stejný trik jaký provedli s M2, které se po uvedení M2C do prodeje, z nabídky vytratilo.
Avatar - Dinar
Re: Re: Re: Skvělá doba
| 6. 11. 2019 13:39
Tož 200 tis. je snad dost prostorných.
Ale pro fajnšmekry je tu třeba ten passat za 1,7, proti gustu...
Re: Re: Re: Re: Skvělá doba
| 6. 11. 2019 18:12
Skvělá doba - nová Corvetta pod 2 M :yes:
Re: Re: Re: Re: Re: Skvělá doba
| 7. 11. 2019 10:14
Len skoda, ze uz nie moc pouzitelna ako dailycar
Avatar - white label
Re: Re: Skvělá doba
| 6. 11. 2019 14:30
Cena CS pod 2 mega by byla skvělá, ale nevěřím tomu, dokud to neuvidím na vlastní oči. Naopak se pomalu začíná vracet doba, kdy se některá (prémiová) auta vyplatí dovézt z D inDividuálně.
"... cena by podle informací českého! zastoupení BMW měla startovat od 95.000 euro...", to je aktuálně cca 2,5 mega Kč. Jak se z toho dostanou pod 2 mega netuším.
Avatar - pradeda777
Re: Re: Re: Skvělá doba
| 6. 11. 2019 18:38
Taky to vidím spíš na 2mil plus....ale bacha, za 2,145 mil se už dá pořídit M4.... ;-)
Re: Re: Re: Skvělá doba
| 6. 11. 2019 23:03
Chtěl jsem napsat ze bych radši místo toho vzal Porsche, ale cayman Gt 4 je za 2,6 mega a má trochu horší parametry. Což mne samotného překvapilo ( ta cena). Takže okolo 2,5 mega ta cena M2 skutečně bude. Já bych v tu chvíli dost váhal, ale nakonec skončil v Porsche. A ano, jsem jen bychař. Takový peníze do auta v životě nedám.
Avatar - white label
Re: Re: Re: Re: Skvělá doba
| 7. 11. 2019 00:21
Nikdy neříkej nikdy...
Jestli dát 2,6 za GT4, nebo 2,5 za M2 CS? Za mě je to poměrně jednoduché, jednoznačně GT4.
Horší parametry? Myslíš o něco slabší motor? V tomto případě nepodstatné...
Avatar - iudex
Re: Re: Re: Re: Re: Skvělá doba
| 7. 11. 2019 10:04
Tak úplne by som tie parametre nepodceňoval, atmosféra so 420k a turbo so 450k, to bude cítiť, ani nie tak pre tých 30k naviac, ale najmä vďaka rozdielu v krútiaku (420 Nm vs. 550 Nm). Čo sa možno ani tak neprejaví v zrýchlení z nuly (kde to je 0,4s v prospech M2CS), ale hlavne pri pružnom zrýchlení.
Inak súhlas, ako som už písal, tiež by som volil GT4.
Avatar - white label
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Skvělá doba
| 7. 11. 2019 10:41
Musíš srovnávat stejné převodovky, u manuálů je to rozdíl poloviční, jen O,2s a na druhou stranu maximálku má GT4 o 24 km/h vyšší, v běžném provozu to sice nevyužiješ, ale vypovídá to něco o schopnostech auta jako celku. A hmotnost GT4 bude nižší (nemluvě o umístění motoru), což je u sport auta docela zásadní, takže by to chtělo porovnat spíš poměr ps/kg, než jen absolutní hodnoty samotných motorů.
Hmotnost M2 CS bude její slabinou, zejména vzhledem k označení (CS), velikosti a ceně.
A to má ještě M2 CS štěstí, že se GT4 (aspoň zatím) nenabizí i s PDK, protože s tou by mělo zrychlení 0-100 minimálně stejně dobré, jako M2 CS s DKG, které neumí srazit čas manuálu tak výrazně, jako to umí fantastická PDK. A který manuál bude celkově lepší je zřejmě také jasné už předem, to by muselo BMW hoodně překvapit.
Avatar - iudex
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Skvělá doba
| 7. 11. 2019 12:04
S prevodovkami plný súhlas, s PDK a sport chrono paketom (launch controlom) Porsche skoro popiera fyziku.
Ad hmotnosť: autoexpress už s M2CS jazdili a opakovane spomínajú nízku hmotnosť:
it’s a lightweight thing, too – something immediately apparent when you begin to play with it.
It feels light on its feet, and you can thank the extensive use of carbon for that.
Inak vyššie si sa pýtal na farbu: je to Misano blue: http://media.evo.co.uk/image/upload/t_content-image-desktop@2/v1572994737/evo/2019/11/BMW%20M2%20CS-2.jpg z môjho pohľadu nie úplne najkrajšia farba (videl som naživo na M135i), Thomasinova modrá bola o level krajšia: http://media.evo.co.uk/image/private/s--mkYBBSf0--/t_content-image-desktop@2/v1556223598/evo/_w5a7034.jpg
Avatar - white label
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Skvělá doba
| 7. 11. 2019 13:39
Takže hmotnost M2 CS zatím neznámá? Tak to jsem zvědavý, co se jim s tím podaří udělat. Ale na hodnotu GT4 se nedostanou.
Avatar - iudex
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Skvělá doba
| 7. 11. 2019 16:42
Ale hej, hmotnosť 1532 kg, to je o hodne menej, ako má písanú M2C (1625 kg). Úspora takmer metrák, to musí byť dramaticky cítiť.
Avatar - white label
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Skvělá doba
| 7. 11. 2019 17:34
-93 kg, to je slušná odtučňovací kůra, a pokud je to hodnota pohotovostní hmotnosti dle směrnice EU (jako, že nespíš ano), pak je M2 CS těžší jen o 37 kg (než GT4). Čekal bych spíš rozdíl minimálně +50 kg.
Řekl bych, že se příští rok nějaké srovnávačky M2 CS vs GT4 dočkáme.
Avatar - lyon667
Re: Re: Skvělá doba
| 6. 11. 2019 16:09
No má to být údajně dvoutisícová limitka, což se i při ceně dva a půl míče rozprodá poměrně rychle. O to víc mě to mrzí, páč jednak nebudou mít důvod ke specifické cenotvrobě na různých trzích a druhak jich bude k vidění žalostně málo.
Avatar - pradeda777
Re: Re: Re: Skvělá doba
| 6. 11. 2019 16:26
K vidění jich bude málo, ale na druhé straně bude M2CS těžké rozeznat od M2C.... :-!
Re: Re: Skvělá doba
| 6. 11. 2019 22:54
No tak ten arteon má nejvyšší cenovku bez příplatků 1,25 mega (bitvu nebo 200 kw benzin)To ma do 1,7 sakra daleko.
Avatar - white label
Re: Skvělá doba
| 6. 11. 2019 14:38
Je to v podstatě kompaktní 2D sedan s klasickou koncepcí, ale to je podle mě spíš jeho výhoda, svým způsobem poslední svého druhu, kde jsou staré dobré časy skvělých a svým způsobem krásných 2D sedanů... A co se tuhosti týče obecně jedna z nejlepších karoserií vůbec.
Avatar - pradeda777
Největším překvapením....
| 6. 11. 2019 12:39
....je samozřejmě "inkluze" adaptivního podvozku. Teď už jen záleží na tom, jak to bude celé nastavené. V minulosti se u některých modelů v nastavení Comfort zrovna o nějakém komfortu nedalo mluvit. Je to dané tím, že při ladění podvozku musí (díky této "inkluzi"), přijít k určitému kompromisu a u takového "speciálu" si toho kompromisu moc dovolit nemohou. Tož nechme se překvapit.... ;-)
Avatar - white label
Re: Největším překvapením....
| 6. 11. 2019 14:44
Ano, jedna věc je přítomnost adaptivního podvozku, druhá jeho případný přínos pro komfort. Třeba v M5C je posun ke komfortu (po přepnutí do komfortu) minimální.
Avatar - pradeda777
Re: Re: Největším překvapením....
| 6. 11. 2019 18:34
......možná ti v tom Comfort nastavení vyhřezne jen jedna plotýnka místo třech.... ;-)
Re: Re: Největším překvapením....
| 7. 11. 2019 04:28
M5C je obecně tvrdší než M5, ale komfort mód by měl být patrný.
Avatar - white label
Re: Re: Re: Největším překvapením....
| 7. 11. 2019 10:50
Patrný je, akorát, že poměrně nepatrně. ;-)
Re: Re: Re: Re: Největším překvapením....
| 7. 11. 2019 14:46
Vím o člověku, který si M5C objednal a následně ho měnil za klasickou M5. Nedokázal s ním kvůli tuhému podvozku jezdit jako s daily carem.
Avatar - white label
Re: Re: Re: Re: Re: Největším překvapením....
| 7. 11. 2019 15:50
Tomu klidně věřím...
Ale nejvíc mě na M5C zklamal zvuk v kabině. Jsou tam prakticky jen dvě možnost, otevřený výfuk s s umělý nepřirozeným zvukem/hlukem z repráků, nebo zavřený výfuk tichý jak pěna.
Kusove omezeno
| 6. 11. 2019 13:42
Posledni mohykan s germanie? I kdyz nove BMW 2 Coupe ma byt RWD jestli bude i s R6 tak je pravdepodobne ze se situace muze za 6-8 let opakovat (M2 bude driv a odvozena M2 CS mozna taky). Ve clanku neni zminka ze M2 CS je omezeno na 2200 ks.
Avatar - lyon667
S55
| 6. 11. 2019 16:17
Tak nějak jsem mylně předpokládal nasazení motoru S58. Ale i tak palec nahoru za jedno vyjímečně povedené BMW :yes:
Avatar - pradeda777
Re: S55
| 6. 11. 2019 16:29
.....S58 si "schovávají" pro nový model..... ;-) .
Avatar - iudex
Re: Re: S55
| 6. 11. 2019 17:10
A ani by nebolo logické (ekonomické) dávať do končiaceho modelu na pár mesiacov novú generáciu motora, veď onedlho tu bude nová generácia 2er. S58 bude mať 480 a 510k, čiže aj v tom bude ďalej ako S55. Ale je takmer isté, že S58 bude v budúcogeneračnej M2/M2C/M2CS.
Avatar - pradeda777
Re: Re: Re: S55
| 6. 11. 2019 18:27
Jasný.....ale ten adaptivní podvozek pro run-out M2 byl od BMW majstrštyk.... :yes:
£75 000
| 6. 11. 2019 20:40
V UK to predavaju od £ 75 000 len to nebude plna vybava za tie peniaze viem kupit MB C 63 S a to je o ligu vyzsie... :-!
Re: £75 000
| 7. 11. 2019 04:27
Ano s 1,8t je o váhovou ligu výše. To snad nemůžeš chtít ani srovnávat? Úplně o něčem jiném, bavíme se tu o malém kupé M2 ne o M3.
Re: Re: £75 000
| 7. 11. 2019 07:53
za té peňáze viem kúpiť ojeté Lamborghini a to je o ligu vyššie:)
Avatar - iudex
Re: Re: Re: £75 000
| 7. 11. 2019 09:56
Alebo havarované Bugatti. :D Akonáhle sa do debaty zavlečú jazdenky a čo ojazdené si môžem kúpiť za xy peňazí, tak je po rozumnej debate.
Re: Re: Re: Re: £75 000
| 7. 11. 2019 11:59
Nove C 63 S AMG sa da kupit od £ 75 000 / 510 koni / Nove M2 CS tiez od £ 75 000
https://www.carbuyer.co.uk/…aled-with-444bhp

Neviem preco tu omielate pouzite auta . Citajte pozornejsie porovnaval som cenu ktora bude okolo EUR 80 000 + za M2 ktore bude urcene ako druhe auto /sportova hracka / do rodiny
Avatar - iudex
Re: Re: Re: Re: Re: £75 000
| 7. 11. 2019 12:21
Pomery v UK nepoznám, u nás ale začína C63S na 92t €. M3 začínala na 80t a tá je tiež o triedu vyššie ako M2. X3M je o dve triedy priestrannejšie auto, ktoré odvezie piatich ľudí a kopec batožiny, má 480k a stojí tiež o hodne menej ako má stáť M2CS. Proste porovnávajme porovnateľné. Naviac nemôžeš porovnávať bežné autá s párkusovou odľahčenou limitkou, na ktorej je polovica vecí z karbónu. Už som písal vyššie, že ak by si išiel len po cene, tak oveľa väčší zmysel dáva M2C, ktorá nie je až tak výrazne slabšia (má 410 koní), ale je o 30t lacnejšia.
Avatar - white label
Re: Re: £75 000
| 7. 11. 2019 13:26
M2 je sice o třídu níž, než M3, akorát zrovna na té hmotnosti to nějak není moc poznat. Uvidíme co se v tomto ohledu podaří u M2 CS.
Cena
| 7. 11. 2019 13:07
V podstate mas pravdu je to special limited edition M2 a tu cenu posunuli tam kde je. Buchla ma do oci ta cena ,ked ze som bol pred 2 tyzdnami v MB Croydon a mali tam funglovku C 63 s v slusnej vybave presne za £ 75 000 tak mi ta cena ostala velmi silno v pamati a to auto tiez... :'-(

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku