Tyhle ofiko časy jsou naprostá komedie. Pamatuji si jak glc porazilo stelvio na ringu. A pak kdyz to novináři porovnali v testu na tratích tak stelvio mercedes časově jasně přejelo. Myslím že to bylo snad v několika testech. Tím neříkám že ofiko čas stelvia na ringu je ok.
Tak mě to nijak extra nebere, ale za komedii to nepovažuju. A beru to tak, že čas nezajelo jen auto, ale i řidič. Takže je klidně možné, že u tvého příkladu byl holt jednou lepší a podruhé horší řidič.
Já asi souhlsím, že tyhle časy jsou trochu komedie a navíc nechápu, proč by mě to mělo zajímat. A to mám sakra rád sporťáky. Tase to byl prototzp.
BTW co ta upocená Tesla? Pobrali jste to? Jak tam byli podruhý a ztrapnili se?
Tak tohle je BOMBA = odkaz na autobible.cz nefunguje, protože poslední slovo v článku teda odkazu je "4-sek-undy" místo ACZ povolených "4 vteřiny" fakt super :yes::D:-!
machi(avelli) a VÝVOJOVÝ TÝME = fakt AMATÉRŠTINA neskutečná :-[]
Hm, a co je pointou? Z názvu článku odhaduji, že zrychlení? Tak o tom není sporu od uvedení Tesly S, ale to snad není totéž, jako schopnost rychle jízdy v zatáčkách.
Odlehčenej Jag i-Pace od LISTER jezdí líp než vůbec ne špatně jezdící i-Pace = kterej navíc přijde ve vlastní ostrý verzi SVR
A samozřejmě o fous líp zrychluje = těch třeba 500 kg baterek místo ca polovinu vážícího spalovacího motoru = je zas o dost líp uloženejch. Jen na přední nápravě a výš vs celkový nesrovnatelně lepší rozložení mezi nápravy a níž
Uvidíme jakej bude třeba ten i-Pace SVR = už v tý běžný verzi to neni žádnej zatáčkovej problém
Kedze vaha oboch aut je priblizne rovnaka ale tazisko u Q8 je ooovela vyssie tak nie mozno, ale urcite to nie je ziadny dokaz. Fyzika nedovoluje aby tazsie a vyssie auto s mensim vykonom, vacsim odporom a rovnako dobre zajazdenym kolom dalo rovnaky cas. Preto som to pisal uz pri prvej zmienke casu Taycanu ze je velmi zly, rovnaky ako ma Megane Trophy, alebo tato dodavka a to ze vyrazne vacsia Tesla ho tak vyrazne poraza nie je ziadny zazrak na strane Tesly, ale velmi zly cas Taycanu.
Tak to by si mal zacat googlit chlapce :D Je to neoficialny cas namerany 3rd party a to konkretne Auto Motor und Sport, VAGom silne dotovane medium. Pri kazdom pokuse stlacaju cas o niekolko sekund dole kedze je to v ramci testovania novych elektromotorov a kazde testovanie je v stale horsom pocasi vyrazne ovplyvnujucom casy a Model S je vyrazne vacsie auto, takze ferovejsie, resp. neferovejsie podmienky pre Teslu uz snad nemozu byt :) https://insideevs.com/…aid-beat-taycan/
Plácání prázdné slámy, jezdí tam už dva měsíce, jezdí tam s prototypem, který nemá s produkcí nic společného a ....It's an unofficial time. Jinak pokud se chce Tesla porovnávat s prototypy, tak VW ID R zajel 6:05 ofiko a Nio 7:05 také ofiko.
Ja uvadzam to co bolo namerane AMS, nic nepalcam. Placas tu iba ty pretoze je to normalny funkcny plne vybaveny Model S dokonca so 7 sedackami a Tesla uz oznamila ze je to produkcny test a bude sa vyrabat/predavat. Takze tu nesplietaj zavodne monoposty. Skor si dostuduj ze Taycan bol tiez upraveny a v takej verzii ako zajazdil ten cas sa nepredava a ani nebude.