Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Rasto
A nedalo sa napísať, aké hodnoty dosiahli ostatní? Aký bol rozdiel medzi RAV4, Camry, a Corollami (1,8, 2,0)? Nemohli ste s kolegom zobrať napríklad Superb, alebo Passat 2.0TDI 140kw a na rovnakej trase to skúsiť s rovnakým štýlom jazdy? Aby mal článok nejakú informačnú hodnotu, nie len, bol som tam a povozil som sa... A samozrejme plakanie nad tým, že Camry nemá turbodiezel, lebo len tak dostane článok tu správnu informačnú hodnotu.... :no:
Je to VELMI ŠPATNEJ text = a ano samozřejmě když o něčem takovym píšu tak skoro ZÁKLAD je přehled spotřeb
Tady se zdá PODSTATOU něco úplně jinýho = zřejmě sdělení v ZÁVĚRu textu :no:
Tady se zdá PODSTATOU něco úplně jinýho = zřejmě sdělení v ZÁVĚRu textu :no:
Tak najlepšia Corolla mala 3,3l, najlepšia Camry 4,1l a najlepšia RAV4 4,3l. A všetko to boli pravdepodobne motoristickí redaktori.
Nejlepší spotřebu 4,3 má kolega na minulý generaci RAV4 hybrid = efektivita současný generace Dynamic Force Engine je o fous lepší = a to eco run fakt nejezdí a v létě zimě nevypíná klimatizaci a tak
Takže bych řek = že to de eště o trochu míň
4,1 u Camry mi přijde přece jen reálnější než Bureš = a hlavně jeho ZÁVĚRy :-|
Hele když víš kdo a kolik = Bureš měl nejhorší spotřebu? :-)
Takže bych řek = že to de eště o trochu míň
4,1 u Camry mi přijde přece jen reálnější než Bureš = a hlavně jeho ZÁVĚRy :-|
Hele když víš kdo a kolik = Bureš měl nejhorší spotřebu? :-)
Tu som našiel kompletné výsledky - https://toyota-eco-race.irej.cz/…kova-listina.pdf najhoršiu nemal. Ale rozptyl je tam veľký, niektorí to asi brali ako rýchlostnú rally :D, hlavne tí čo šli v noci mám poci, že majú zlé spotreby, čo mi príde celkom divné....
Dík za odkaz = naprosto nechápu PROČ když už je tu článek = sem nedal výsledky? :-|
Takhle to vypadá že účelem Burešova článku je závěr = hybrid nemá smysl. Nic jiného vlastně v textu neni
Jeho závěr že lepší dotovaná naftu místo stejný spotřeby s NEsponzorovanym benzínem mě docela.. ;-\
Rozptyl spotřeb je = u řekněme profíků co píší o autech, lidí co by auta měli mít trochu víc v ruce = fakt až šokující. Někdo jel opravdu trochu ECO a někdo evidentně ECO ani vzdáleně :D
Takhle to vypadá že účelem Burešova článku je závěr = hybrid nemá smysl. Nic jiného vlastně v textu neni
Jeho závěr že lepší dotovaná naftu místo stejný spotřeby s NEsponzorovanym benzínem mě docela.. ;-\
Rozptyl spotřeb je = u řekněme profíků co píší o autech, lidí co by auta měli mít trochu víc v ruce = fakt až šokující. Někdo jel opravdu trochu ECO a někdo evidentně ECO ani vzdáleně :D
tepeeo
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
tepeeo
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
tepeeo
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Šimpanz
Pan redaktor se jistě třese vzrušením z tohoto závodění ještě teď. Jinak ano, kterýkoliv dvoulitrový diesel tomuhle šakalovi natrhne triko a bude mít lepší spotřebu, za 4,5 litru v eco run se normálně vylučuje a nepouští se do další etapy.
Kterýkoliv dvoumetrový diesel? Ani octavia se s dvoulitrem na 4.5 nepřiblíží ( vlastní zkušenost). Mohl bych vyjmenovat x dalších dvoulitrů, který to s normálním řidičem dají pod 5 litrů jen ve vlhkém snu. Ano, profik eco rallye to zvládne, ale ten by jel s hybridem ještě za míň.
Jaký diesel, který plní emise, by to podle tebe zvládl?
Jaký diesel, který plní emise, by to podle tebe zvládl?
Diesel nediesel, fakt je, že bych čekal menší spotřeby, při průměrných rychlostech 30-40kmh a 50-70% podílu jízdy na elektřinu. Ale pokud třeba Ravka umí běžné okolo 6l, tak je to i tak super. Umí?
Viz tabulka co NECHÁPU PROČ chybí v článku na kterou dal odkaz Rasto = za což NECHÁPU PROČ schytal :no:
Rozptyl při ECO jízdě = je zcela absurdní. Prostě spousta profíků co píše o autech = evidentně úmyslně jela = spíš přesně naopak. Je fakt že na fakt nižší spotřeby se s hybridem musíš trochu sladit = ale i *** při první jízdě = s nim může jet za MÉNĚ než některý novináři v tabulce
Minulá RAVka umí za 6 litrů bez nějaký speciální ECO jízdy Kralupy - Ostrava = ověřeno opakovanou praxí. Jak sem psal nejnižší spotřeba na minulý generaci z reálnýho provozu = je 4,3
Nejnižší na Aurisu hybrid = 1,9
Závěr co Bureš napsal = je v roce 2019 = fakt tristní = eště tristnější že po podobný akci Škodovky = by totéž zřejmě nenapsal. Kdyby aspoň napsal: "MĚ hybrid nesedí" ale on napsal že OBECNĚ nedává smysl = a to je fakt kravina
Rozptyl při ECO jízdě = je zcela absurdní. Prostě spousta profíků co píše o autech = evidentně úmyslně jela = spíš přesně naopak. Je fakt že na fakt nižší spotřeby se s hybridem musíš trochu sladit = ale i *** při první jízdě = s nim může jet za MÉNĚ než některý novináři v tabulce
Minulá RAVka umí za 6 litrů bez nějaký speciální ECO jízdy Kralupy - Ostrava = ověřeno opakovanou praxí. Jak sem psal nejnižší spotřeba na minulý generaci z reálnýho provozu = je 4,3
Nejnižší na Aurisu hybrid = 1,9
Závěr co Bureš napsal = je v roce 2019 = fakt tristní = eště tristnější že po podobný akci Škodovky = by totéž zřejmě nenapsal. Kdyby aspoň napsal: "MĚ hybrid nesedí" ale on napsal že OBECNĚ nedává smysl = a to je fakt kravina
S minulou ravkou jezdím kolem 5.5, s novou to je pod 5. Samozřejmě kombinovaná. S větším najizdel na dálnici je tak 1.5 nahoru
Zrovna sem dočet testík Pašíka 2.0TDI = spotřeba dle míst 6-7 litrů průměr 6,6
To píšu mj Karlovi kterýmu se zdá spotřeba 4,8 nezvýhodňovanýho benzínu = až moc velká
Diesel bez toho zvýhodnění = je naprosto neprodejnej nekonkurenceschopnej
To píšu mj Karlovi kterýmu se zdá spotřeba 4,8 nezvýhodňovanýho benzínu = až moc velká
Diesel bez toho zvýhodnění = je naprosto neprodejnej nekonkurenceschopnej
Běž se léčit trotle. A pak popros tetičku kylie, ať tě naučí chápat co čteš.
Týká se i mého příspěvku, i Burešova závěru.
Týká se i mého příspěvku, i Burešova závěru.
Nojo KDO to tady včera mluvil o DISKUZI a přesně tohle mu vadilo? Tak se CHOVEJ podle toho co SÁM PÍŠEŠ = chceš po jinejch! Jiný kritéria pro sebe a jiný pro jiný? To oceňuju :no:
Sakra CO tě do takový vulgarity rozčílilo = nad reálnou spotřebou nafty vs benzín?
Konkrétně Toyota a Lexus pojí elektromotory s ATMO motorama = takže to čemu ses divil je prostě spotřeba např. 2.5 litrový ATMOSFÉRY = viz moje mikesusova atd. letitá zkušenost i tabulka v odkazu kterou Bureš fakt nechápu proč nepoužil = de to i mnohem líp, než jel on. No i hůř
Sakra CO tě do takový vulgarity rozčílilo = nad reálnou spotřebou nafty vs benzín?
Konkrétně Toyota a Lexus pojí elektromotory s ATMO motorama = takže to čemu ses divil je prostě spotřeba např. 2.5 litrový ATMOSFÉRY = viz moje mikesusova atd. letitá zkušenost i tabulka v odkazu kterou Bureš fakt nechápu proč nepoužil = de to i mnohem líp, než jel on. No i hůř
Dvoulitrový passat se 4,5 přiblíží https://www.spritmonitor.de/…/456-Passat.html?…
Oktávka za 5 umí taky.
Oktávka za 5 umí taky.
Hmm ale my mluvíme o verzi 140kW vs 160kW a pokud chceš použiju tvuj odkaz průměr s adBlue a dneska snad už nic jinýho neni = průměr 6,74
Takže PŘESNĚ TO co je v tom testu = tam je teda průměr 6,6 + rozepsáno kde jaká spotřeba zjednodušeně 6-7 litrů = prostě z TVÉHO odkazu = průměr 6,74 litru
No a nic moc eco jedoucí Bureš = 4,8 litru
O to absurdnější že ta nafta musí bejt UMĚLE ZVÝHODNĚNÁ, aby se s tou Camry mohla vůbec srovnávat = a to zvýhodnění stojí jen u nás desítky miliard ročně
Prostě benzín hybrid BEZ nějaký dotace = je z principu Z PRINCIPU drtivě výhodnější. Pokud bysme srovnali cenu benzínu a nafty na nezvýhodněnou úroveň = nafta by sama od sebe v osobních vozech okamžitě sama skončila
No a proto mi Burešův ZÁVĚR tak vadí. Protože i jeho nic moc 4,8 je na auto velikosti Camry = slušná spotřeba
Takže PŘESNĚ TO co je v tom testu = tam je teda průměr 6,6 + rozepsáno kde jaká spotřeba zjednodušeně 6-7 litrů = prostě z TVÉHO odkazu = průměr 6,74 litru
No a nic moc eco jedoucí Bureš = 4,8 litru
O to absurdnější že ta nafta musí bejt UMĚLE ZVÝHODNĚNÁ, aby se s tou Camry mohla vůbec srovnávat = a to zvýhodnění stojí jen u nás desítky miliard ročně
Prostě benzín hybrid BEZ nějaký dotace = je z principu Z PRINCIPU drtivě výhodnější. Pokud bysme srovnali cenu benzínu a nafty na nezvýhodněnou úroveň = nafta by sama od sebe v osobních vozech okamžitě sama skončila
No a proto mi Burešův ZÁVĚR tak vadí. Protože i jeho nic moc 4,8 je na auto velikosti Camry = slušná spotřeba
Bureš ale nenapsal, že hybrid nedává smysl, jen že si umí představit i jiné alternativy. Já s tím problém nemám. Samozřejmě, že 4,8 je slušné, a třeba běžný průměr 5,5-6 je super. Jen těch 4,8 na eko jízdu není žádný zázrak.
Pomíjím, že u passatu mluvíš náhle o průměru, a u Camry se bavíme o eco rallye.Eco rallye s Passatem určitě nebude za 6,5.
Pomíjím, že u passatu mluvíš náhle o průměru, a u Camry se bavíme o eco rallye.Eco rallye s Passatem určitě nebude za 6,5.
Dopr teď sem odeslal příspěvek = a ZASE ZMIZEL = tahle nepřehledná nefunkční platforma snad fakt od machi(avelli)ho dementního příbuznýho jak si napsal mě fakt se.re :no: :-(
Viz tabulka kterou Bureš zatajil a tim vlastně článek dost ztratil smysl = rozptyl spotřeby je tam tak velkej = že to žádný ECO nebylo. Hned první v tabulce je se stejnym motorem 2,5 160kW RAVka a 3,7 litru. Camry 4,1 litru = no a třeba těch 5,5 při běžný jízdě = to sem měl když sem sí jí pučil a zkoušel v Praze a okolí, rozhodně ne při eco jízdě, naopak párkrát vyzkoušel akceleraci a pružnost. Na to se Pašík 2.0TDI nedostane. Navíc jeho palivo musíš desítkama miliard zvýhodňovat = tak nějak neni o čem
Tolik k Burešově ZÁVĚRu = nenašel alternativu, jen zmiňuje možnost řekněme o litr větší průměrný spotřeby, kterou je ale NUTNO DOTOVAT. Takže žádná alternativa = neexistuje
Možná třeba časem při masový výrobě vodík
Viz tabulka kterou Bureš zatajil a tim vlastně článek dost ztratil smysl = rozptyl spotřeby je tam tak velkej = že to žádný ECO nebylo. Hned první v tabulce je se stejnym motorem 2,5 160kW RAVka a 3,7 litru. Camry 4,1 litru = no a třeba těch 5,5 při běžný jízdě = to sem měl když sem sí jí pučil a zkoušel v Praze a okolí, rozhodně ne při eco jízdě, naopak párkrát vyzkoušel akceleraci a pružnost. Na to se Pašík 2.0TDI nedostane. Navíc jeho palivo musíš desítkama miliard zvýhodňovat = tak nějak neni o čem
Tolik k Burešově ZÁVĚRu = nenašel alternativu, jen zmiňuje možnost řekněme o litr větší průměrný spotřeby, kterou je ale NUTNO DOTOVAT. Takže žádná alternativa = neexistuje
Možná třeba časem při masový výrobě vodík
Za těch kombinovanych 4.5 jezdím s Camry, aniž bych se snažil o eco a na dálnici nechávám 140 tempomat. Priklad, Vary-Praha , dálnice je cca na 1/3 trasy. Mimo dálnice 100, 55 obec a dálnice 140 tacho. Když je potřeba předjet pomalejší, jede se. Ve větším provozu s častým předjížděním si Camry vezme do 5, v klidnější kolem 4.5. Pak opravdu nechápu moc ten výsledek v eco závodu, když za tolik jezdí v běžném provozu.
Další věc, spritmonitor už delší dobu nevěřím ty krajní spotřeby ( především z vlastních zkušeností s konkrétními motorizacemi v porovnání s výsledky), relevantní jsou kolem průměru či mediánu. Když budu chtít, tak tam nahazim spotřeby tak, že budu jezdit do 1l/100km. Takže ukázat jednu spotřebu passatu s dieselem na spritmonitoru že má 4.7, ale průměr je přes 6, není pro mne nijak relevantní . Pokud s ním prijedeš a ukážeš, nemám problém. Mj zrovna daného passat máme v rodině a průměrná je 6l.
Octavií jsem taky najezdil dost, a tam se na spotřebu pod 5 fakt dvoulitr, který není dieselgate, nedostane. Nicméně musím uznat, že TDI patří k těm lepším ohledně spotřeby
Další věc, spritmonitor už delší dobu nevěřím ty krajní spotřeby ( především z vlastních zkušeností s konkrétními motorizacemi v porovnání s výsledky), relevantní jsou kolem průměru či mediánu. Když budu chtít, tak tam nahazim spotřeby tak, že budu jezdit do 1l/100km. Takže ukázat jednu spotřebu passatu s dieselem na spritmonitoru že má 4.7, ale průměr je přes 6, není pro mne nijak relevantní . Pokud s ním prijedeš a ukážeš, nemám problém. Mj zrovna daného passat máme v rodině a průměrná je 6l.
Octavií jsem taky najezdil dost, a tam se na spotřebu pod 5 fakt dvoulitr, který není dieselgate, nedostane. Nicméně musím uznat, že TDI patří k těm lepším ohledně spotřeby
4,5 kombinace zní až podezřele dobře, pak je divné, že v téhle ekorallye měl i ten nejlepší jen 4,1.
Na 4,5l v takhle velkém a už vcelku dynamickém autě by tedy nafťáky odpověď neměly.
Na 4,5l v takhle velkém a už vcelku dynamickém autě by tedy nafťáky odpověď neměly.
Nemyslim že to je divný = když jedeš Aurisem hybrid 100kW eco dostaneš se na průměr těsně pod 4 litry = víceméně na psanejch 3,9 = když jezdíš jak prase na 6 litrů. Reálnej rozptyl ca 2 litry
Výjímka je jen jízda s cihlou na podlaze maximální rychlostí a dlouhodobě = loni zkoušený přes Německo s plně naloženou RAVkou do Francie a zpátky když to šlo furt na maximum = to je jediná situace kdy se ti průměr reálně zvýší
Výjímka je jen jízda s cihlou na podlaze maximální rychlostí a dlouhodobě = loni zkoušený přes Německo s plně naloženou RAVkou do Francie a zpátky když to šlo furt na maximum = to je jediná situace kdy se ti průměr reálně zvýší
cevep
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ale k tomu závěru = kdy autor nadřazuje nějaký SVOJE SOUKROMÝ OSOBNÍ názory nad celkový posouzení a realitu = nafta je naprosto nekonkurenceschopná POKUD JÍ UMĚLE NEZVÝHODNÍME
Takže žádná lepší alternativa neni = prostě když jí dramaticky desítkama miliard zvýhodnim = jo pak je konkurenceschopná
Autor textu jel na eco rallye s tragickou spotřebou = a i tak je nafta BEZ DOTACE nekonkurenceschopná. Za podobnou spotřebu sem jel s Camry půjčenou jen na vyzkoušení = a to sem párkrát zkus dynamiku i vyšší rychlosti = spíš skoro opak economy run
ACZ zklame docela často = neskutečná chybovost je jen odfláknutí práce = tohle je ale FAKT ŠPATNĚ :-|
No aspoň už NEPOPÍRÁŠ ŽE to tak je = drobnej ale úspěch ;-)
I tak je ZÁVĚR autora = lepší než auto s přirozeně nízkou spotřebou a náklady je PLATIT za to aby podobný měla nafta = smutnej
To že do článku nedal naměřený výsledky místo kterejch napsal HYBRIDY NE = to je smutná realita úrovně ACZ
No snad až bude mít pújčenej hybrid od Škodovky :-)