Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Závodili jsme s Toyotou. O nejlepší čas ale tentokrát nešlo

29 komentářů

kylie
Včetně absolutně TRAGICKÉHO ZÁVĚRU
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
K tomu TRAGICKÝMU ZÁVĚRU = a tragický diskuzní platformě která teď dělá fakt nesmysly = jako že mi naskakuje NEEXISTUJÍCÍ ÚČET = a taky když kliknu na nick kylie napíše to POŽADOVANÝ UŽIVATEL NEEXISTUJE

Ale k tomu závěru = kdy autor nadřazuje nějaký SVOJE SOUKROMÝ OSOBNÍ názory nad celkový posouzení a realitu = nafta je naprosto nekonkurenceschopná POKUD JÍ UMĚLE NEZVÝHODNÍME

Takže žádná lepší alternativa neni = prostě když jí dramaticky desítkama miliard zvýhodnim = jo pak je konkurenceschopná

Autor textu jel na eco rallye s tragickou spotřebou = a i tak je nafta BEZ DOTACE nekonkurenceschopná. Za podobnou spotřebu sem jel s Camry půjčenou jen na vyzkoušení = a to sem párkrát zkus dynamiku i vyšší rychlosti = spíš skoro opak economy run

ACZ zklame docela často = neskutečná chybovost je jen odfláknutí práce = tohle je ale FAKT ŠPATNĚ :-|
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
ty budeš wole blábolit o zvýhodněné naftě ještě na smrtelné posteli ty tragéde
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
A tobě ani tou dobou nedojde CO to v souvislostech znamená :D

No aspoň už NEPOPÍRÁŠ ŽE to tak je = drobnej ale úspěch ;-)

I tak je ZÁVĚR autora = lepší než auto s přirozeně nízkou spotřebou a náklady je PLATIT za to aby podobný měla nafta = smutnej

To že do článku nedal naměřený výsledky místo kterejch napsal HYBRIDY NE = to je smutná realita úrovně ACZ
No snad až bude mít pújčenej hybrid od Škodovky :-)
Rasto
A nedalo sa napísať, aké hodnoty dosiahli ostatní? Aký bol rozdiel medzi RAV4, Camry, a Corollami (1,8, 2,0)? Nemohli ste s kolegom zobrať napríklad Superb, alebo Passat 2.0TDI 140kw a na rovnakej trase to skúsiť s rovnakým štýlom jazdy? Aby mal článok nejakú informačnú hodnotu, nie len, bol som tam a povozil som sa... A samozrejme plakanie nad tým, že Camry nemá turbodiezel, lebo len tak dostane článok tu správnu informačnú hodnotu.... :no:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Je to VELMI ŠPATNEJ text = a ano samozřejmě když o něčem takovym píšu tak skoro ZÁKLAD je přehled spotřeb

Tady se zdá PODSTATOU něco úplně jinýho = zřejmě sdělení v ZÁVĚRu textu :no:
Rasto
Tak najlepšia Corolla mala 3,3l, najlepšia Camry 4,1l a najlepšia RAV4 4,3l. A všetko to boli pravdepodobne motoristickí redaktori.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Nejlepší spotřebu 4,3 má kolega na minulý generaci RAV4 hybrid = efektivita současný generace Dynamic Force Engine je o fous lepší = a to eco run fakt nejezdí a v létě zimě nevypíná klimatizaci a tak

Takže bych řek = že to de eště o trochu míň

4,1 u Camry mi přijde přece jen reálnější než Bureš = a hlavně jeho ZÁVĚRy :-|

Hele když víš kdo a kolik = Bureš měl nejhorší spotřebu? :-)
Rasto
Tu som našiel kompletné výsledky - https://toyota-eco-race.irej.cz/…kova-listina.pdf najhoršiu nemal. Ale rozptyl je tam veľký, niektorí to asi brali ako rýchlostnú rally :D, hlavne tí čo šli v noci mám poci, že majú zlé spotreby, čo mi príde celkom divné....
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Dík za odkaz = naprosto nechápu PROČ když už je tu článek = sem nedal výsledky? :-|

Takhle to vypadá že účelem Burešova článku je závěr = hybrid nemá smysl. Nic jiného vlastně v textu neni
Jeho závěr že lepší dotovaná naftu místo stejný spotřeby s NEsponzorovanym benzínem mě docela.. ;-\

Rozptyl spotřeb je = u řekněme profíků co píší o autech, lidí co by auta měli mít trochu víc v ruce = fakt až šokující. Někdo jel opravdu trochu ECO a někdo evidentně ECO ani vzdáleně :D
tepeeo
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
tepeeo
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
tepeeo
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Šimpanz
Pan redaktor se jistě třese vzrušením z tohoto závodění ještě teď. Jinak ano, kterýkoliv dvoulitrový diesel tomuhle šakalovi natrhne triko a bude mít lepší spotřebu, za 4,5 litru v eco run se normálně vylučuje a nepouští se do další etapy.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Kterýkoliv dvoumetrový diesel? Ani octavia se s dvoulitrem na 4.5 nepřiblíží ( vlastní zkušenost). Mohl bych vyjmenovat x dalších dvoulitrů, který to s normálním řidičem dají pod 5 litrů jen ve vlhkém snu. Ano, profik eco rallye to zvládne, ale ten by jel s hybridem ještě za míň.
Jaký diesel, který plní emise, by to podle tebe zvládl?
Avatar - _Karel_
_Karel_
Diesel nediesel, fakt je, že bych čekal menší spotřeby, při průměrných rychlostech 30-40kmh a 50-70% podílu jízdy na elektřinu. Ale pokud třeba Ravka umí běžné okolo 6l, tak je to i tak super. Umí?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Viz tabulka co NECHÁPU PROČ chybí v článku na kterou dal odkaz Rasto = za což NECHÁPU PROČ schytal :no:

Rozptyl při ECO jízdě = je zcela absurdní. Prostě spousta profíků co píše o autech = evidentně úmyslně jela = spíš přesně naopak. Je fakt že na fakt nižší spotřeby se s hybridem musíš trochu sladit = ale i *** při první jízdě = s nim může jet za MÉNĚ než některý novináři v tabulce

Minulá RAVka umí za 6 litrů bez nějaký speciální ECO jízdy Kralupy - Ostrava = ověřeno opakovanou praxí. Jak sem psal nejnižší spotřeba na minulý generaci z reálnýho provozu = je 4,3

Nejnižší na Aurisu hybrid = 1,9

Závěr co Bureš napsal = je v roce 2019 = fakt tristní = eště tristnější že po podobný akci Škodovky = by totéž zřejmě nenapsal. Kdyby aspoň napsal: "MĚ hybrid nesedí" ale on napsal že OBECNĚ nedává smysl = a to je fakt kravina
Avatar - Mikesus
Mikesus
S minulou ravkou jezdím kolem 5.5, s novou to je pod 5. Samozřejmě kombinovaná. S větším najizdel na dálnici je tak 1.5 nahoru
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Zrovna sem dočet testík Pašíka 2.0TDI = spotřeba dle míst 6-7 litrů průměr 6,6

To píšu mj Karlovi kterýmu se zdá spotřeba 4,8 nezvýhodňovanýho benzínu = až moc velká

Diesel bez toho zvýhodnění = je naprosto neprodejnej nekonkurenceschopnej
Avatar - _Karel_
_Karel_
Běž se léčit trotle. A pak popros tetičku kylie, ať tě naučí chápat co čteš.
Týká se i mého příspěvku, i Burešova závěru.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Nojo KDO to tady včera mluvil o DISKUZI a přesně tohle mu vadilo? Tak se CHOVEJ podle toho co SÁM PÍŠEŠ = chceš po jinejch! Jiný kritéria pro sebe a jiný pro jiný? To oceňuju :no:

Sakra CO tě do takový vulgarity rozčílilo = nad reálnou spotřebou nafty vs benzín?
Konkrétně Toyota a Lexus pojí elektromotory s ATMO motorama = takže to čemu ses divil je prostě spotřeba např. 2.5 litrový ATMOSFÉRY = viz moje mikesusova atd. letitá zkušenost i tabulka v odkazu kterou Bureš fakt nechápu proč nepoužil = de to i mnohem líp, než jel on. No i hůř
Avatar - _Karel_
_Karel_
Dvoulitrový passat se 4,5 přiblíží https://www.spritmonitor.de/…/456-Passat.html?…
Oktávka za 5 umí taky.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Hmm ale my mluvíme o verzi 140kW vs 160kW a pokud chceš použiju tvuj odkaz průměr s adBlue a dneska snad už nic jinýho neni = průměr 6,74

Takže PŘESNĚ TO co je v tom testu = tam je teda průměr 6,6 + rozepsáno kde jaká spotřeba zjednodušeně 6-7 litrů = prostě z TVÉHO odkazu = průměr 6,74 litru

No a nic moc eco jedoucí Bureš = 4,8 litru

O to absurdnější že ta nafta musí bejt UMĚLE ZVÝHODNĚNÁ, aby se s tou Camry mohla vůbec srovnávat = a to zvýhodnění stojí jen u nás desítky miliard ročně

Prostě benzín hybrid BEZ nějaký dotace = je z principu Z PRINCIPU drtivě výhodnější. Pokud bysme srovnali cenu benzínu a nafty na nezvýhodněnou úroveň = nafta by sama od sebe v osobních vozech okamžitě sama skončila

No a proto mi Burešův ZÁVĚR tak vadí. Protože i jeho nic moc 4,8 je na auto velikosti Camry = slušná spotřeba
Avatar - _Karel_
_Karel_
Bureš ale nenapsal, že hybrid nedává smysl, jen že si umí představit i jiné alternativy. Já s tím problém nemám. Samozřejmě, že 4,8 je slušné, a třeba běžný průměr 5,5-6 je super. Jen těch 4,8 na eko jízdu není žádný zázrak.

Pomíjím, že u passatu mluvíš náhle o průměru, a u Camry se bavíme o eco rallye.Eco rallye s Passatem určitě nebude za 6,5.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Dopr teď sem odeslal příspěvek = a ZASE ZMIZEL = tahle nepřehledná nefunkční platforma snad fakt od machi(avelli)ho dementního příbuznýho jak si napsal mě fakt se.re :no: :-(

Viz tabulka kterou Bureš zatajil a tim vlastně článek dost ztratil smysl = rozptyl spotřeby je tam tak velkej = že to žádný ECO nebylo. Hned první v tabulce je se stejnym motorem 2,5 160kW RAVka a 3,7 litru. Camry 4,1 litru = no a třeba těch 5,5 při běžný jízdě = to sem měl když sem sí jí pučil a zkoušel v Praze a okolí, rozhodně ne při eco jízdě, naopak párkrát vyzkoušel akceleraci a pružnost. Na to se Pašík 2.0TDI nedostane. Navíc jeho palivo musíš desítkama miliard zvýhodňovat = tak nějak neni o čem

Tolik k Burešově ZÁVĚRu = nenašel alternativu, jen zmiňuje možnost řekněme o litr větší průměrný spotřeby, kterou je ale NUTNO DOTOVAT. Takže žádná alternativa = neexistuje

Možná třeba časem při masový výrobě vodík
Avatar - Mikesus
Mikesus
Za těch kombinovanych 4.5 jezdím s Camry, aniž bych se snažil o eco a na dálnici nechávám 140 tempomat. Priklad, Vary-Praha , dálnice je cca na 1/3 trasy. Mimo dálnice 100, 55 obec a dálnice 140 tacho. Když je potřeba předjet pomalejší, jede se. Ve větším provozu s častým předjížděním si Camry vezme do 5, v klidnější kolem 4.5. Pak opravdu nechápu moc ten výsledek v eco závodu, když za tolik jezdí v běžném provozu.
Další věc, spritmonitor už delší dobu nevěřím ty krajní spotřeby ( především z vlastních zkušeností s konkrétními motorizacemi v porovnání s výsledky), relevantní jsou kolem průměru či mediánu. Když budu chtít, tak tam nahazim spotřeby tak, že budu jezdit do 1l/100km. Takže ukázat jednu spotřebu passatu s dieselem na spritmonitoru že má 4.7, ale průměr je přes 6, není pro mne nijak relevantní . Pokud s ním prijedeš a ukážeš, nemám problém. Mj zrovna daného passat máme v rodině a průměrná je 6l.
Octavií jsem taky najezdil dost, a tam se na spotřebu pod 5 fakt dvoulitr, který není dieselgate, nedostane. Nicméně musím uznat, že TDI patří k těm lepším ohledně spotřeby
Avatar - _Karel_
_Karel_
4,5 kombinace zní až podezřele dobře, pak je divné, že v téhle ekorallye měl i ten nejlepší jen 4,1.
Na 4,5l v takhle velkém a už vcelku dynamickém autě by tedy nafťáky odpověď neměly.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Nemyslim že to je divný = když jedeš Aurisem hybrid 100kW eco dostaneš se na průměr těsně pod 4 litry = víceméně na psanejch 3,9 = když jezdíš jak prase na 6 litrů. Reálnej rozptyl ca 2 litry

Výjímka je jen jízda s cihlou na podlaze maximální rychlostí a dlouhodobě = loni zkoušený přes Německo s plně naloženou RAVkou do Francie a zpátky když to šlo furt na maximum = to je jediná situace kdy se ti průměr reálně zvýší
cevep
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.